Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Breizeltons no "Ventspils" uz Eirolīgu

Breizeltons no "Ventspils" uz Eirolīgu
Tairons Breizeltons
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Basketbola klubu "Ventspils" pametis amerikāņu saspēles vadītājs Tairons Breizeltons, kurš karjeru turpinās Polijas klubā Sopotas "Asseco Prokom", kas piedalās Eirolīgā.

Tairons Breizeltons jau ir ieradies Polijā, kur jau paspējis piedalīties "Asseco Prokom" treniņos, vēstīts kluba mājaslapā. Šosezon četrās FIBA Izaicinājuma kausa spēlēs Breizeltons vidēji guva 16,3 punktus un atdeva 2,3 rezultatīvas piespēles, bet 11 Baltijas līgas spēlēs vidēji 13,2 punkti un 2,7 rezultatīvas piespēles. Savukārt deviņās LBL spēlēs 180 cm garais amerikānis vidēji guva 10,6 punktus un atdeva 3,8 rezultatīvas piespēles. Pirms tam 22 gadus vecais Breizeltons spēlēja Rietumkentakī universitātē (NCAA).

"Asseco Prokom" pašreiz Polijas čempionātā ieņem pirmo vietu, bet Eirolīgā iekļuva "Top 16" kārtā. Eirolīgā poļu klubs ir ielozēts vienā grupā ar Vitorijas "Tau Ceramica", Pireju "Olympiacos" un Milānas "Armani Jeans".

"Ventspils" meklēs aizvietotāju Breizeltonam

"Basketbola kluba "Ventspils" politika ir tāda, ka viesspēlētājam ir jābūt daudz labākam basketbolistam nekā mūsu pašu spēlētājam, turklāt ne tikai spēles laukumā, bet arī treniņu procesā. Sezonas sākumā Tairons Breizeltons vēl bija pirmais saspēles vadītājs, bet šobrīd Jānis Strēlnieks ir viņu "noķēris" un pat "apdzinis". Jaunā komandā redzēju arī jaunu saspēles vadītāju. Tāds bija arī Tairons, tāpēc trīs līdz četrus mēnešus devu viņam iespēju sevi attīstīt, iespēlēties, ņemot vērā faktu, ka viņš ir gados jauns un pirmo reizi spēlē Eiropā. Tomēr treneru kolektīvs secināja, lai augtu komanda, nepieciešams daudz pieredzējušāks saspēles vadītājs, no kura varētu mācīties mūsu jaunie saspēles vadītāji - Jānis Strēlnieks un Mikus Sokolovs. Pašlaik komandas menedžeri veic aktīvu darbu, lai atrastu papildinājumu saspēles vadītāja pozīcijā," atklāja "Ventspils" komandas galvenais treneris Agris Galvanovskis.

Izmantotie resursi:
bkventspils.lv
asseco.prokom.pl

 +23 [+] [-]

, 2009-01-23 13:42, pirms 16 gadiem
Zjeel! Kaut gan nebiija vinsh tik neaizstaajams! PArasti jau ir iekljauts liigumos punkts, ka, ja speeleetaajam rodas iespeeja paariet uz ieveerojami augstaaka liimenja klubu, piem eiroliigu, tad komanda neliek skeershljus shaadai paarejai! Labs karjeras leeciens chalim!

 +33 [+] [-]

, 2009-01-23 13:43, pirms 16 gadiem
Visi pamet Latviju...

  +4 [+] [-]

, 2009-01-23 13:43, pirms 16 gadiem
Ventspilij tak neesot finansiālas problemas!!! Brazeltons būs zaudējums, tomer labs spēlētajs!

 +14 [+] [-]

, 2009-01-23 13:43, pirms 16 gadiem
Tad jau tās baumas par Dīna piesaisti sāk kļūt ticamākas?

  +7 [+] [-]

, 2009-01-23 13:44, pirms 16 gadiem
šis spēlētājs man ļoti patika Venspils sastāvā.

  +8 [+] [-]

, 2009-01-23 13:46, pirms 16 gadiem
Banzai rakstīja: Ventspilij tak neesot finansiālas problemas!!! Brazeltons būs zaudējums, tomer labs spēlētajs!
Domāju, ka finansiālas problēmas varbūt nav, drizāk viņam labs piedāvājums bija un klubs ļāva iet. Mjā spēlētājs viņš bija labs!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-23 13:50, pirms 16 gadiem
lai cinitos par lbl trinieku vins naw nepieciesams.......

  -2 [+] [-]

, 2009-01-23 13:52, pirms 16 gadiem
lai nu kaa ar vienu Strelnieku spelesana bus svaka.un ja dzekam vel uznak melni taa kabija dazas speles tad vispar ir dibena..
tagad jadomaa par kadu vainu jaunu saspelnieku vai ari kadu viespeletaju

 +20 [+] [-]

, 2009-01-23 13:53, pirms 16 gadiem
Uzskatu, ka nav nekāds lielais zaudējums. Daudzi varbūt teiks, ka man nav taisnība, bet Breizeltons šogad bija tāds - vai nu augšā, vai nu lejā, nospēlē vienu superspēli un nākamajā nospēlē tik tizli, ka norok visu komandu. Lai veicas turpmākajā karjerā. Uzskatu, ka Breizeltons nebija slikts spēlētājs, galu galā Eirolīgā slikti spēlētāji nespēlē Bet kaut kādu iemeslu dēļ tomēr stabilitāte pietrūka. Noteikti gaidu papildinājumu Ventspilij, jo ar vienu saspēlnieku būs par maz. Var arī ārzemnieku, galu galā tagad palicis tikai viens, ķas ļoti priecē, bet saprotu, ka objektīvi skatoties konkurētspējīgs latvietis - saspēlnieks diemžēl nav pieejams. Lai gan - kas zin? Varbūt kādu no VeA paņems un būs viss kārtībā. Jo mans viedoklis jau sen ir tāds, ka ja jaunajam nedod iespēju tad no viņa arī nekas nebūs un viņš pēkšņi nesāks spēlēt. Spilgti piemēri - Sirsniņš, Strēlnieks, Bertāns. Sirsniņam Baronā pagājušajā sezonā ļāva maz spēlēt, viņš spēlēja sūdīgi, šogad Valmierā ļauj spēlēt un lūk rezultāts. Strēlniekam uzticas un ļauj spēlēt un viņš JAU ir spējīgs gandrīz vienatnē aizvilkt komandu līdz uzvarai, tāpat kā Dairis Bertāns. Un starp citu arī Ernests Kalve paskataties kā viņš ir sācis spēlēt kopš regulāri spēlē pamatsastāvā !!!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-23 13:53, pirms 16 gadiem
Viens labus Latvijas basketbolam no tā ir. Vairāk spēles laiks tiks jaunajiem censoņiem. Žēl jau mazliet ir, bet lai čalim veicās jaunajā komanda.
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +3 [+] [-]

, 2009-01-23 13:55, pirms 16 gadiem
Igauņu pusē mēļo, ka trimfuālu atgriešanos basketbolā plāno leģendārais Aivars Kūsmā, un Ventspils būšot viņa placdarms ceļā uz augstiem sasniegumiem... Viņš jau esot ieradies Ventspilī un piešaudot grozus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-23 14:03, pirms 16 gadiem

  +4 [+] [-]

, 2009-01-23 14:04, pirms 16 gadiem
kapeec sakaat, ka vpilij ir tikai 1 saspeeles vadiitaajs? Laikam esam piemirsushi, ka ventspilii speelee Mikus Sokolovs, kursh peern bukos bija pamatsastaava vecis un ar saviem pienaakumiem tika galaa labi. Un neviens vinju nespees izmantot labaak par Galvanovski, pie kaa Sokolovs ir treneejies Gulbenee kaa sporta skolaa, taa arii bukos.

Klubs paliek aizvien latviskaaks, un tas priecee.

  +7 [+] [-]

, 2009-01-23 14:09, pirms 16 gadiem
Nu tad jau drīz arī Ciakoss būs prom, jo tā jau sen tika baumots (tepat esportā), ka Skirmants, Brezeltons un Ciakoss Ventspilī nespēlēšot..

  +2 [+] [-]

, 2009-01-23 14:11, pirms 16 gadiem
Nu visu var izlasīt Galvanovska intervijā, kāpēc Tairons ir prom, nu nebija viņš tik labs, lai tagad gaustos, ka viņa vairs nav...Un būs cits puika, kas būs daudz labāks

  +2 [+] [-]

, 2009-01-23 14:17, pirms 16 gadiem
Rokets rakstīja: Nu visu var izlasīt Galvanovska intervijā, kāpēc Tairons ir prom, nu nebija viņš tik labs, lai tagad gaustos, ka viņa vairs nav...Un būs cits puika, kas būs daudz labāks
Dīns?

 +14 [+] [-]

, 2009-01-23 14:25, pirms 16 gadiem
vienu es nesaprotu, kapec no latvijas klubiem tik daudz arzemnieki kas nemaz nav dizi labaki par musu vietejiem parcelas uz eiroligu, NBA vasaras nometnem, bet musejie kas varbut pat ir labaki par siem arzemniekiem netiek ne eiroliga ne NBA vasaras nometnes?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-23 14:25, pirms 16 gadiem
Zirgu zaglis rakstīja: Dīns?
Nevajag steigties notikumiem pa priekšu... Nav izslēgts, ka arī kāds cits.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-23 14:26, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: vienu es nesaprotu, kapec no latvijas klubiem tik daudz arzemnieki kas nemaz nav dizi labaki par musu vietejiem parcelas uz eiroligu, NBA vasaras nometnem, bet musejie kas varbut pat ir labaki par siem arzemniekiem netiek ne eiroliga ne NBA vasaras nometnes?
Tas ir ļoti labs jautājums! Varbūt ar sevis piesaisti ir problēmas!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-23 14:27, pirms 16 gadiem
Mans uzskats un cik zinu arī diezgan liela pulciņa Vpils līdzjūtēju uzskats.
Nebija viņš vajadzīgs. Nebija jūtama vispār vēlēšanaš viņam spēlēt Vpils klubā. PAt pirms spēles iesildoties viņš ar garu seju tādā lielā raslabonā skraidīja kko... Pareizi vien ir, lai jau motivē sevi cutur kkur, kur jūtas labāk... IEkšā viņam bija, tikai te nepatika laikam...

  +6 [+] [-]

, 2009-01-23 14:30, pirms 16 gadiem
un lūk šeit lieliski iederētos S.BUškevics

  +4 [+] [-]

, 2009-01-23 14:31, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Mans uzskats un cik zinu arī diezgan liela pulciņa Vpils līdzjūtēju uzskats.
Nebija viņš vajadzīgs. Nebija jūtama vispār vēlēšanaš viņam spēlēt Vpils klubā. PAt pirms spēles iesildoties viņš ar garu seju tādā lielā raslabonā skraidīja kko... Pareizi vien ir, lai jau motivē sevi cutur kkur, kur jūtas labāk... IEkšā viņam bija, tikai te nepatika laikam...
A la Baksters. Tas pats variants

  +9 [+] [-]

, 2009-01-23 14:35, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: vienu es nesaprotu, kapec no latvijas klubiem tik daudz arzemnieki kas nemaz nav dizi labaki par musu vietejiem parcelas uz eiroligu, NBA vasaras nometnem, bet musejie kas varbut pat ir labaki par siem arzemniekiem netiek ne eiroliga ne NBA vasaras nometnes?

1. Domāju ir tas, ka tu nāc no Latvijas. Uz latvieti kritiskāk skatās..
2. NBA vajag ekplozivitāti, nevis Letiņu mierīgumu utt
3. Nav mums tie aģenti te Latvijā, kas virzītu tik ļoti, lai to nabaga bāleliņu kāds ievēro.
4. Latvija nespēlē olimpiādē, nespēlē pasaules čempionātu izslēgšanas spēlēs, lielais daudzums par tādiem LAtviešiem nemaz nezin..
5. Attieksme, Andris piemēram bija gatavs strādāt, sēdēt uz soliņa, iejusties sitēmā, strādāt viņu stilā un gaidīt savu brīdi... Kurš vēl 18 gados no Latvijas grib ieguldīt tik daudz darba sevī? Un jautājums vispirms, kurš vispār ir tik darbspējīgs, lai ko tādu izturētu.

Bet pats galvenais ir Latvijas spēlētāju līmenis kopskatā pasaulē... Par spāņiem, Grieķiem, Serbiem utt neviens nešaubās, bet kas tad ir letiņiem?, ko mēs esam tādu sasnieguši?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-23 14:35, pirms 16 gadiem
strēlnieks NR1. in Ventspils

  -2 [+] [-]

, 2009-01-23 14:36, pirms 16 gadiem
Nu baigais saspeeles vaditajs viens no sliktakajiem kads BKV ir bijis, knapi 2ar kautko piespeles un vispar divaini vins kustejas pa laukumu

  +4 [+] [-]

, 2009-01-23 14:38, pirms 16 gadiem
Banzai rakstīja: Ventspilij tak neesot finansiālas problemas!!! Brazeltons būs zaudējums, tomer labs spēlētajs!
izlasi rakstu puis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-23 14:40, pirms 16 gadiem
nu ja jau aiziet uz eiroliigu tad normaalu pikji vareeja dabuut, gan jau interese bija arii ieprieksh bet sanaak ka ventinji tagad nekaadu kompensaaciju nesanjem no prokom?

  +3 [+] [-]

, 2009-01-23 14:41, pirms 16 gadiem
R.Atkinson rakstīja: izlasi rakstu puis..
sākumā bija tikai pirmas div rindkopas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-23 15:16, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nu negribu te aizvainot ventspilniekus, bet nu kā var patikt spēlēt pie praktiski tukšām tribīnēm? būsim atklāti...tā tas ir....Vienīgi pret ASK , nezinu kā pret baronu, bet nu tur bija puslīdz pilna halle...tikai tad....un arī atbalsts praktiski nekāds no tribīnēm....
Jā piekrītu, ka tribīnes nav pilnas. Bet tur jau pats klubs vainīgs un viņa attieksme iepriekšējās sezonās. Es personīgi daudz eju uz spēlēm, bet protams skatos pretiniekus, praktiski nekā baiga jau tur nav ko redzēt, jo līmenis nav nekāds superīgais, bet kas man patīk, ka cīnās. Pagājušā sezonā un iepriekšējā, nu tur no cīņas laukumā ne smakas nebija, tapēc jau arī tie skatītāji kļuva tik šķidri... Arī par atbalstu... Nu lai klubs piestrādā... Fanu klubiņš piemēram ir kautkādi 5 dzekiņi, kuri kko plivinās... Tak ja sāk kādi vairāki bļāut un kliegt, arī pārējie veinmēr iekustās... Lai klubs par to padomā...
Labi ka vismaz cenas ir daudz maz pieņemamas. Katrā gadījumā nav 5 Ls kā Barons mājas spēlēs...
Man kā fanam, mazāk sasteikgtie 3pt. vairāk Dankus, izspēles. Ciakos vispār nez vai var uzlekt tik augstu, un Veselovs laikam nemāk, jo met viņš arī ja ir viens pats pie groza.. AR ENERĢIJU UN EMOCIJĀM VAJAG SPĒLĒT
Slēpts komentārs: cr0ssf1re

  +7 [+] [-]

, 2009-01-23 15:21, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Jā piekrītu, ka tribīnes nav pilnas. Bet tur jau pats klubs vainīgs un viņa attieksme iepriekšējās sezonās. Es personīgi daudz eju uz spēlēm, bet protams skatos pretiniekus, praktiski nekā baiga jau tur nav ko redzēt, jo līmenis nav nekāds superīgais, bet kas man patīk, ka cīnās. Pagājušā sezonā un iepriekšējā, nu tur no cīņas laukumā ne smakas nebija, tapēc jau arī tie skatītāji kļuva tik šķidri... Arī par atbalstu... Nu lai klubs piestrādā... Fanu klubiņš piemēram ir kautkādi 5 dzekiņi, kuri kko plivinās... Tak ja sāk kādi vairāki bļāut un kliegt, arī pārējie veinmēr iekustās... Lai klubs par to padomā...
Labi ka vismaz cenas ir daudz maz pieņemamas. Katrā gadījumā nav 5 Ls kā Barons mājas spēlēs...
Man kā fanam, mazāk sasteikgtie 3pt. vairāk Dankus, izspēles. Ciakos vispār nez vai var uzlekt tik augstu, un Veselovs laikam nemāk, jo met viņš arī ja ir viens pats pie groza.. AR ENERĢIJU UN EMOCIJĀM VAJAG SPĒLĒT
Biedri, tak aizejiet uz A sektoru un parādiet, kā bļaut

  -2 [+] [-]

, 2009-01-23 15:25, pirms 16 gadiem
Klasisks melnais saspeles vaditajs, kas nevada saspeli. Cik daudz es saprotu, tad 2,3 piespleles videji spele ir neapmierinosh raditajs saspeles vaditajam? Par punktiem šoreiz nerunāsim

  +2 [+] [-]

, 2009-01-23 15:27, pirms 16 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Biedri, tak aizejiet uz A sektoru un parādiet, kā bļaut
Nu Sorry, Vienreiz aizgāju... Ja tur tās trakās taurītes nepūstu viss OK, bet tak tās taurītes nevar turēt... Galva pēc tam visu vakaru sāp... Sit bungas, kliedz bļauj kājas var klapēt, bet nah tās taurītes
Ierosini labāk, lai pie ieejas viņas atņem.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-23 15:30, pirms 16 gadiem
Visi laižas prom no Latvijas kā no mēra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-23 15:35, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu Sorry, Vienreiz aizgāju... Ja tur tās trakās taurītes nepūstu viss OK, bet tak tās taurītes nevar turēt... Galva pēc tam visu vakaru sāp... Sit bungas, kliedz bļauj kājas var klapēt, bet nah tās taurītes
Ierosini labāk, lai pie ieejas viņas atņem.
ne tajā A sektorā man liekas esi bijis bet jā, kaut kādi siiki pūtēji uzrodas laiku pa laikam

  +4 [+] [-]

, 2009-01-23 15:35, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nu negribu te aizvainot ventspilniekus, bet nu kā var patikt spēlēt pie praktiski tukšām tribīnēm? būsim atklāti...tā tas ir....Vienīgi pret ASK , nezinu kā pret baronu, bet nu tur bija puslīdz pilna halle...tikai tad....un arī atbalsts praktiski nekāds no tribīnēm....
Tāpēc, ka tie fani, kuri Ventspilī fano par Ventspili ir izlepuši. Labākie Ventspils komandas fani nedzīvo Ventspilī. Paradokss, bet tā tas ir. Spilgti tas bija redzams, kad Rīgā spēlēja Barons pret Ventspili, kad puse Arēnas fanoja par ventiņiem. Bet mājas spēlēs biži ir tāds klusums, ka sāk likties, ka Ventspilī populās varētu būt teniss.

     [+] [-]

, 2009-01-23 15:36, pirms 16 gadiem
Pipuks vinsh nekas vairaak :p žviigura tips....

Tagad Janka varees buut labs...

Bet aceratiues vinji jjutas vareni atliek tik pamaaniit

  -1 [+] [-]

, 2009-01-23 15:47, pirms 16 gadiem
NU man patika šis speletajs
bet lai veicas talak .. Varetu Praisu

     [+] [-]

, 2009-01-23 15:54, pirms 16 gadiem
Man ari patika Breizeltons bet te jau viens teica par potencaalajam parmainam ventspli!!!Tagad jagaida vai piepildisies lidz galam.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-23 15:57, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Visi laižas prom no Latvijas kā no mēra.
es arii domaju laisties !

  +4 [+] [-]

, 2009-01-23 16:04, pirms 16 gadiem
karabans rakstīja: es arii domaju laisties !
es AR! pēdējais kurš izbrauc izslēdz gaismu!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-23 16:09, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: žurkas ar parasti pamet grimstošu kuģi
Kāda jēga ? Tāpat noslīks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-23 16:14, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Tāpēc, ka tie fani, kuri Ventspilī fano par Ventspili ir izlepuši. Labākie Ventspils komandas fani nedzīvo Ventspilī. Paradokss, bet tā tas ir. Spilgti tas bija redzams, kad Rīgā spēlēja Barons pret Ventspili, kad puse Arēnas fanoja par ventiņiem. Bet mājas spēlēs biži ir tāds klusums, ka sāk likties, ka Ventspilī populās varētu būt teniss.
Rīgā arī ir iedzīvotāju skaits krietni lielāks, protams, ka starp viņiem ir arī Ventspils fanit, turklāt, taču spēlē bija pret Baronu, Lielākā daļa no ASK faniem noteikti ka bļāva par Ventspili, laitikai kautkādā veidā ieriebtu Baronam

     [+] [-]

, 2009-01-23 16:18, pirms 16 gadiem
..nu ja grib meklēt spēlētāju, no kā var mācīties Strēlnieks un Sokolovs, tad jau vajag pieredzējušu eiropieti, kurš maksātu lielu naudu.. šaubos vai jaunie iegūs kaut ko no amerikāņa, jo šīs valsts pārstāvjiem tomēr raskturīga individualitāte, nevis saspēles veidošana, ko vajadzētu attīstīt spēlētājiem, kas visticamāk NBA netiks un spēlēs tepat Eiropā.. respektīvi, diez vai atradīs ko labāku, ja vēl ņem vērā, ka viņu tomēr Eirolīgas klubs paņēma..
..nu kau kā tā..

     [+] [-]

, 2009-01-23 16:25, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Tāpēc, ka tie fani, kuri Ventspilī fano par Ventspili ir izlepuši. Labākie Ventspils komandas fani nedzīvo Ventspilī. Paradokss, bet tā tas ir. Spilgti tas bija redzams, kad Rīgā spēlēja Barons pret Ventspili, kad puse Arēnas fanoja par ventiņiem. Bet mājas spēlēs biži ir tāds klusums, ka sāk likties, ka Ventspilī populās varētu būt teniss.
kādā ziņā izlepuši? un cik man zināms tad vairāk kā puse no tiem kas atnāk uz spēli pabļaut par savu komandu ir no Ventspils.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-23 16:25, pirms 16 gadiem
Maigonis_Papīrs rakstīja: Nu tad jau drīz arī Ciakoss būs prom, jo tā jau sen tika baumots (tepat esportā), ka Skirmants, Brezeltons un Ciakoss Ventspilī nespēlēšot..
..nez vai, kas tad spēlēs groza apakšā - paliek tik Zaķis, Veselovs un Bērziņš; sanāk 3 spēlētāji uz 2 vietām laukumā - katram 30 min mačā un nedod Dievs, ka kāds gūst traumu.. šobrīd neredzu ko varētu paņemt vietā, ja nu kādu citu ārzemnieku, bet nu nav zināms vai ar tādiem resursiem kā Ventspilij var dabūt ko labāku..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-23 16:58, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Rīgā arī ir iedzīvotāju skaits krietni lielāks, protams, ka starp viņiem ir arī Ventspils fanit, turklāt, taču spēlē bija pret Baronu, Lielākā daļa no ASK faniem noteikti ka bļāva par Ventspili, laitikai kautkādā veidā ieriebtu Baronam
nu es domaaju, ka laba dalja ASK fanu pirms tiem gadiem, kad ASK veel nebija, bija Ventspils fani, jo reaali nekas cits tad nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-23 17:03, pirms 16 gadiem
gan jau mazais Aivars kautko izdomas, kautvai no sawas kabatas, jo basiitis dzekam patiik.

     [+] [-]

, 2009-01-23 17:10, pirms 16 gadiem
Banzai rakstīja: Ventspilij tak neesot finansiālas problemas!!! Brazeltons būs zaudējums, tomer labs spēlētajs!
idiot izlasi rakstu vai tad kads sudzas par naudu....

     [+] [-]

, 2009-01-23 17:12, pirms 16 gadiem
Mūsu letiņiem pietrūkst nekaunības. Afroamerikāņiem tās nekad nav pietrūcis. Nu, ja tu gribi spēlēt augstākā līmenī, tevi vispirms ir jāpamana. Jā, izklausās jau jauki, spēlētājs spēlē uz komandu, galvenais komanda, pēc tam sava statistika. Bet reizēm ir jābūt pretīgam, riebīgam, sautīgam, lai sasniegtu virsotnes. Jāmet pa grozu teju katrā uzbrukumā, jāuzņemas līdera loma u.t.t Tā jau arī var progresēt. Sākumā varbūt neiemetīsi tos metienus, bet progresēsi un nākotnē iemetīsi. Nu metīsi savā BBL 10 punktus vidēji spēlē, būsi, varbūt spēcīgā komandā, bet kuram tu būsi vajadzīgs, tajā pašā līmenī arī paliksi. Metīsi 30, komandas biedriem varbūt būsi kā skabarga pakaļā, bet pamanīts tiksi un tālākais jau paša ziņā. Šādus latviešus pēdējā laikā neesmu redzējis, Biedriņam patika uzņemties uz sevi, patika izcelties, turklāt arī toreiz sanāca misēklis ar izlasi pirms drafta. Čalis zināja, ka citas iespējas var arī nebūt un cīnījās, brauca uz ASV, parādīja sevi, kur viņš ir tagad mēs labi zinām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-23 17:14, pirms 16 gadiem
superintendants rakstīja: Igauņu pusē mēļo, ka trimfuālu atgriešanos basketbolā plāno leģendārais Aivars Kūsmā, un Ventspils būšot viņa placdarms ceļā uz augstiem sasniegumiem... Viņš jau esot ieradies Ventspilī un piešaudot grozus
Ko tu mulid, Aivaram takš kādi 50 gadi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-23 17:20, pirms 16 gadiem
Vispār esmu nonācis pie tāda interesanta secinājuma, kuru gribētu arī saprast, kāpēc tas viss tā.
Paskat - Breizeltons knapi pirmo gadu Eiropā, ne visai krutā komandā, un ņem un iekļūst Eirolīgas komandā. Tad jau viņa vietā varēja iet tas pats mūsu Strēlnieks vai Viļums vai tas pats Blūms vai Janičenoks. Ne ar ko īpaši sliktāki nebija un arī nav.
Tad nu viena atklāsme - mūsējie džeki prasa daudz par daudz un pārāk lielas tās algas, jo acīmredzot Beizeltons nemaksāja TIK dārgi un Eirolīgas komandai viņš noder.

Rezumē - jāsāk nolaisties mūsu basketbolistiem no debesīm ar piepūstajiem vaigiem un mega ES apmierināšanai. tad arī vairāk spēlētāju tiktu lielajās komandās, tai skaitā arī, Eirolīgas.

Tādas manas domas. nezinu kā pārējiem.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-23 17:23, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: lai nu kaa ar vienu Strelnieku spelesana bus svaka.un ja dzekam vel uznak melni taa kabija dazas speles tad vispar ir dibena..
tagad jadomaa par kadu vainu jaunu saspelnieku vai ari kadu viespeletaju
Vai tad Jurēvičus principā arī nav saspēles vadītājs?
Un manuprāt, šī būs lieliska iespēja Strēlniekam attīstīt savu spēli un iegūt pārliecību par saviem spēkiem!

     [+] [-]

, 2009-01-23 17:37, pirms 16 gadiem
->tigereens "Rezumē - jāsāk nolaisties mūsu basketbolistiem no debesīm ar piepūstajiem vaigiem un mega ES apmierināšanai. tad arī vairāk spēlētāju tiktu lielajās komandās, tai skaitā arī, Eirolīgas.

Tādas manas domas. nezinu kā pārējiem."

Vispatiesāie vārdi pa šo tēmu
tai algai ko prasa atsevišķi kadri, vienkārši viņi paši neatbilst... Un Latvietim neviens nepārmaksās, vai nemaksās kredītā... Tas beidzot ir jāsaprot

  +1 [+] [-]

, 2009-01-23 17:52, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: ->tigereens "Rezumē - jāsāk nolaisties mūsu basketbolistiem no debesīm ar piepūstajiem vaigiem un mega ES apmierināšanai. tad arī vairāk spēlētāju tiktu lielajās komandās, tai skaitā arī, Eirolīgas.

Tādas manas domas. nezinu kā pārējiem."

Vispatiesāie vārdi pa šo tēmu
tai algai ko prasa atsevišķi kadri, vienkārši viņi paši neatbilst... Un Latvietim neviens nepārmaksās, vai nemaksās kredītā... Tas beidzot ir jāsaprot
Tieši tā, neviens Latvijas spēlētājs nav 22000Ls vērts mēnesī...Un pagaidām pēc Štelmja, Bagija, Kambja laikiem, neviens Latvijas spēlētājs Eiropā nav vajadzīgs, jo viņi var pildīt tālās rezervista lomas, bet tas nav vajadzīgs labiem klubiem, jo labāk ielikt kādu pašmājas spīdekli, nevis nevis turētu mūsu stārus uz soliņa. Viens spilgts piemērs ir Janičenoks, nākamais būs Valters...Ja paskatās mūsu jaunie talanti nav spēlējuši labos klubos, visi spēlējuši viduvējos, vai pašos zemākajos klubos un tur vēl nespēlē nozīmīgu lomu...Problēmas ir spēlētāju galvās un tur pat Kemzura, vai Fils Džeksons nevar palīdzēt.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-23 17:54, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: 1. Domāju ir tas, ka tu nāc no Latvijas. Uz latvieti kritiskāk skatās..
2. NBA vajag ekplozivitāti, nevis Letiņu mierīgumu utt
3. Nav mums tie aģenti te Latvijā, kas virzītu tik ļoti, lai to nabaga bāleliņu kāds ievēro.
4. Latvija nespēlē olimpiādē, nespēlē pasaules čempionātu izslēgšanas spēlēs, lielais daudzums par tādiem LAtviešiem nemaz nezin..
5. Attieksme, Andris piemēram bija gatavs strādāt, sēdēt uz soliņa, iejusties sitēmā, strādāt viņu stilā un gaidīt savu brīdi... Kurš vēl 18 gados no Latvijas grib ieguldīt tik daudz darba sevī? Un jautājums vispirms, kurš vispār ir tik darbspējīgs, lai ko tādu izturētu.

Bet pats galvenais ir Latvijas spēlētāju līmenis kopskatā pasaulē... Par spāņiem, Grieķiem, Serbiem utt neviens nešaubās, bet kas tad ir letiņiem?, ko mēs esam tādu sasnieguši?
Cik daudzi no šiem iztur kritiku?

1) Nu un, ka latvietis? Neticu, ka kādam tas interesē. Bizness ir bizness, vari būt kaut mongolis.
2) Vienīgais punkts, kur varētu piekrist. Jo amīši vairāk spēlē individuāli, kas NBA ir vairāk vajadzīgs nekā laba komandas speles sapratne utml.
3) Nu, vai tad Baksteram un Breizeltonam baigie aģenti? Grūti spriest. Protams, aģentu trūkums varētu būt problēma, tomēr tas ir gaisā izgrābts fakts bez kaut kāda pierādījuma seguma.
4) Breizeltons un Baksters spēlē olimpiādē? Mūsējie tieši vairāk atrādās EČ, kamēr tādus trešās šķiras amīšus, kas tikko beiguši universitati, neviens vispar nekur nevar redzeet.4
5) Attieksme? Jā, trešās šķiras amīši nudien ir "piemērs" attieksmei! (Baksters)

     [+] [-]

, 2009-01-23 18:54, pirms 16 gadiem
zeel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-23 21:16, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Rīgā arī ir iedzīvotāju skaits krietni lielāks, protams, ka starp viņiem ir arī Ventspils fanit, turklāt, taču spēlē bija pret Baronu, Lielākā daļa no ASK faniem noteikti ka bļāva par Ventspili, laitikai kautkādā veidā ieriebtu Baronam
pilnīgas muļķības. Gluži vienkārši Ventspils jaunie puiši spēlēja un likās laukā par visiem 100 kamēr Barons kārtējo reizi pastaigājās pa laukumu. Un visai loģiski, ka cilvēki izvēloties starp nespēlējošu leģionāru komandu un spēlējošu vietējo jauno džeku komandu izvēlas otros.
nekāda sakara ar ask
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-24 10:58, pirms 16 gadiem
Domaju,ka tas bija prognozejami!Un esmu parliecinats,ka tas ir uz labo pusi! Ideals papildinajums butu Buskevics,bet izskatas nereals...No latvju puisiem realus kandidatus neredzu...diemzel-tada ir realitate!