Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Blūms iemet sešus trejačus, VEF galotnē zaudē "Unics"

Rolands Eliņš

Blūms iemet sešus trejačus, VEF galotnē zaudē "Unics"
Jānis Blūms un Mārtiņš Meiers
Foto: Vladislavs Proškins/F64

VTB Vienotajā līgā „VEF Rīga” līdz pašām beigām uzturēja spriedzi Kazaņā, kur mājiniece un favorīte „Unics” tomēr izcīnīja uzvaru ar 89:84. Gandrīz pusi Rīgas komandas punktu guva Mārtiņš Meiers (21) un Jānis Blūms (20).

Izbraukuma spēlē pret ULEB Eirolīgā spēlējošo Kazaņas „Unics” VEF Rīga ieradās ar trim VTB līgas uzvarām kabatā un desmit spēlētājiem pieteikumā, to vidū arī 18 gadus vecais Eduards Hāzners, kamēr „Unics” sastāvā traumu dēļ nevarēja iziet saspēles vadītājs Antons Ponkrašovs un uzbrucējs Kotijs Klārks.

Kazaņas sastāvā toties bija Eirolīgas sezonas sākuma rezultatīvākais spēlētājs Kīts Lengfords, taču pirmajā puslaikā VEF spēlētāji viņam izvērsties neļāva. Lengfords netrāpīja nevienu metienu no spēles un ar soda metieniem tika pie trim punktiem. Daudz grūtāk toties klājās ar Hoakina Kolona un grieķu centra Konstantinosa Kaimakoglu ierobežošanu, kuri abi spēlēja ļoti rezultatīvi. Taču VEF prata turēt līdzi rezultāta izteiksmē un pirmo puslaiku zaudēja tikai ar 38:43, neskatoties uz neveiksmēm tālmetienos.

Otro puslaiku „Unics” uzsāka ar sekmīgu izrāvienu un atrāvās 13 punktu attālumā (54:41). Taču VEF pēc šī izrāviena nesalūza, gluži otrādi, Jānis Blūms sarīkoja īstu tālmetienu salūtu, aktīvi ar punktu gūšanu piebalsoja arī Mārtiņš Meiers, un pēdējās ceturtdaļas sākumu „Unics” bija spiesta sagaidīt ar tikai četru punktu pārsvaru.

Arī pēdējā ceturtdaļā „Unics” nekur tālu neatrāvās, taču divas minūtes pirms beigām Kaimakoglu tomēr panāca 85:78. VEF atbildēja zibenīgi, divus punktus gūstot Abdulam Gadijam. Pēc tam Rīgas komandai izdevās vairākkārt izturēt aizsardzībā, kamēr Meiers meta precīzi divreiz pēc kārtas, un „Unics” pārsvars jau bija sarucis līdz minimumam (85:84).

30 sekundes pirms beigām kazaņieši tomēr izspēlēja līdz brīva Baniča metienam no groza apakšas, kamēr Meieram neizdevās atbildēt ar precīzu metienu. „Unics” pēc tam trāpīja soda metienus un smagā cīņā noturēja uzvaru ar 89:84.

Blūms šo spēli noslēdza ar 20 punktiem un trāpītiem sešiem tālmetieniem no 11, kamēr Meiers kopējā artavā ielika 21 punktu. Gadijs savukārt izcēlās ar septiņām rezultatīvām piespēlēm un 11 punktiem. Uzvarētāju rindās otrajā puslaikā tomēr „atvērās” Lengfords, maču pabeidzot ar 17 punktiem, kamēr Kaimakoglu un Koloma rēķinā katram pa 24 punktiem. Jāpiezīmē, ka par svarīgu apstākli uzvarētāja noteikšanā kļuva soda metienu iespējas - "Unics" tika pie 25 soda metieniem un trāpīja 21, kamēr VEF spēlētāji uz soda metienu līnijas stājās tikai septiņas reizes (tiesa, izpildīja tos ar 100% precizitāti).

”Unics”-”VEF Rīga” 89:84

(19:18, 24:20, 22:23, 24:23)
Unics: Kaimakoglu 24 (8 atl.b., 6. rez.p.), Koloms 24, Lengfords 17, Parahoskis 8, Antipovs 6, Baničs 4, Paņins 4, Džonsons 2, Karpuhins, Salmins , Voronons
VEF Rīga: Meiers 21, Blūms 20 (3p. 6/11), Gadijs 11 (7 rez.p.), Bezbradica 10, Gromovs 7 (7atl.b.), Ričards 7, Šķēle 4, Helmanis 2, Labucks 2, Hāzners

VTB līga, regulārā sezona

VKomandaUZ%
1.CSKA50100.0%
2.Unics6185.7%
3.Zenit5183.3%
4.Khimki4180.0%
5.Lokomotiv Kuban5266.7%
6.Astana3350.0%
7.VEF Rīga3350.0%
8.Tsmoki3442.9%
9.Enisey3452.9%
10.Kalev/Cramo2340.0%
11.Avtodor1614.4%
12.Nizhny Novgorod1614.3%
13.Parma060.0%

Izmantotie resursi:
VTB United League | VTB United League

     [+] [-]

, 2016-11-20 19:26, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: man interesē lai komanda izmantotu savas iespējas, esmu diezgan drošs ka pašiem spēlētājiem arī interesē ..
vef gadījumā vajadzētu izmantot jebkuru iespēju. diemžēl trūkst vēl kāda līdera, kurš būtu tendēts uz punktu gūšanu

  -1 [+] [-]

, 2016-11-20 19:33, pirms 8 gadiem
HA HA HA, tā arī vajadzēja =)

  -2 [+] [-]

, 2016-11-20 19:34, pirms 8 gadiem
Bija labi redzams, kurai komandai tā bija trešā spēle nedēļā, bet kura pēc basketbola noilgojusies. Tas ir kā savulaik zvejnieku ģimenēs nevienam laši vairs nelīda, kamēr citi kāri ķēra katru gabaliņu. Gribētos tiešām redzēt, ko vefs ar tādu rotāciju varētu paveikt, ja būtu pilns kalendārs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-20 19:39, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: vispār nekad nevajag šito sūdu runāt, ka UNiks nespēlēja uz pilnu jaudu. tā nav vef problēma, ja viņi to nedara.
Stāsts nav oar to, ka tā ir VEF problēma, bet par objektīvam lietām. Unics nopietns kalendārs, kas, protams, ietekmē. Rīdziniekiem teju sanatorijas režīns, kas arī ietekmē. Viss

     [+] [-]

, 2016-11-20 19:41, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: un tas gromovs,, tur kur danks jaliek, tur pat iemest nevar.... bumbas noķert ar nemāk,,, tik pasit uz dullo kaukur...... kūkas čalim jaēd laikam masa un nekaunība jāaudzē
Es arī vienmēr domāju, ka kūku ēšana noved cilvēkus līdz bezkaunībai

     [+] [-]

, 2016-11-20 20:00, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pats visticamāk neies, jo viņš pateica, ka pēdējās divas sezonas viņš aizvada iekš vef, ja nepārdomās
jā divas. bet neizskatās kā pirmspēdējā sezonā.. domāju Astana, Cmoki līmenis viņam neinteresē, bet cik reāli top5 piedāvājums piem pa 5x algu..

  +1 [+] [-]

, 2016-11-20 20:11, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Stāsts nav oar to, ka tā ir VEF problēma, bet par objektīvam lietām. Unics nopietns kalendārs, kas, protams, ietekmē. Rīdziniekiem teju sanatorijas režīns, kas arī ietekmē. Viss
stāsts ir arī par to, ka VEF spēlē pret UNIKS, kuriem ir pavisam cits megabudžets, kur mūsējiem galvenās lomas spēlē jau karjeras beigās esošie Blūms, Šķēle, plus Meiers, bet pretī ir eiropas top līmeņa leģionāri. un šī nav pirmā spēcīgā komanda, pret kuru vef ļoti cienīgi nospēlē.

     [+] [-]

, 2016-11-20 20:13, pirms 8 gadiem
OB97 rakstīja: Es arī vienmēr domāju, ka kūku ēšana noved cilvēkus līdz bezkaunībai
jā. kūkas reāli tiešām efektīvs līdzeklis fiziskās formas uzlabošanai. nekaunībai varbūt tomēr labāk ieteiktu skatīties sexfilmas? tas arī it kā palīdz.

     [+] [-]

, 2016-11-20 20:43, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: jā divas. bet neizskatās kā pirmspēdējā sezonā.. domāju Astana, Cmoki līmenis viņam neinteresē, bet cik reāli top5 piedāvājums piem pa 5x algu..
Šaubos, ka kāds gatavs ko tādu piedāvāt

  -1 [+] [-]

, 2016-11-20 21:10, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: stāsts ir arī par to, ka VEF spēlē pret UNIKS, kuriem ir pavisam cits megabudžets, kur mūsējiem galvenās lomas spēlē jau karjeras beigās esošie Blūms, Šķēle, plus Meiers, bet pretī ir eiropas top līmeņa leģionāri. un šī nav pirmā spēcīgā komanda, pret kuru vef ļoti cienīgi nospēlē.
un atbilde ir tā pati motivācija! Protams, ka vef ir jāmauc ar pilnu atdevi, jo kur tad vēl spēlēs? Ne par daudz basketbola, ne nogurdinoša kalendāra - ja vēl šādos apstākļos nebūtu vēlme cīnīties, tad kad vēl? LBL redzam pretēju ainu, jo čaļiem gribas pietaupīties tiem pašiem megabudžetiem un leģionāriem. Fakts gan, ka Gailītis pa lielam pierāda, ka zina, kāpēc savāca tieši šo sastāvu un kā ar to spēlēt, bet jautājums par slodzēm gan paliek

     [+] [-]

, 2016-11-20 21:22, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: un atbilde ir tā pati motivācija! Protams, ka vef ir jāmauc ar pilnu atdevi, jo kur tad vēl spēlēs? Ne par daudz basketbola, ne nogurdinoša kalendāra - ja vēl šādos apstākļos nebūtu vēlme cīnīties, tad kad vēl? LBL redzam pretēju ainu, jo čaļiem gribas pietaupīties tiem pašiem megabudžetiem un leģionāriem. Fakts gan, ka Gailītis pa lielam pierāda, ka zina, kāpēc savāca tieši šo sastāvu un kā ar to spēlēt, bet jautājums par slodzēm gan paliek
Tik atceries, ka bieži vien otrajā puslaikā tiem megabudžetiem ir jāspēlē kārtīgi, jo VEF ir turpat līdzās un lielās komandas vienmēr cenšas noslēgt spēli komfortabli

     [+] [-]

, 2016-11-20 21:32, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: un atbilde ir tā pati motivācija! Protams, ka vef ir jāmauc ar pilnu atdevi, jo kur tad vēl spēlēs? Ne par daudz basketbola, ne nogurdinoša kalendāra - ja vēl šādos apstākļos nebūtu vēlme cīnīties, tad kad vēl? LBL redzam pretēju ainu, jo čaļiem gribas pietaupīties tiem pašiem megabudžetiem un leģionāriem. Fakts gan, ka Gailītis pa lielam pierāda, ka zina, kāpēc savāca tieši šo sastāvu un kā ar to spēlēt, bet jautājums par slodzēm gan paliek
tu jauc pavisam dažādas lietas. formāli uz papīra pēc sastāva iespējām vērtējot vairākām VTB komandām būtu jābrauc pāri VEF pastaigas solī. bet līdz šim ne tikai neviens nepārbrauca, bet tieši otrādi, VEF pamanās nospēlēt savas tieši labākās spēles pret stiprākajām komandām. Un nevajag tev visu laiku bāzt kalendārus un citus jokainus argumentus, kad mēs runājam par spēlēšanu pret augstāka ranga, līmeņa pretiniekiem, kur kopējais meistarības līmenis pretinieku komandas pusē ir stipri augstāks.

  -3 [+] [-]

, 2016-11-20 21:36, pirms 8 gadiem
Sieramaize un kepka abi gudrīši vafeles fanātiķi

     [+] [-]

, 2016-11-20 21:37, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: un atbilde ir tā pati motivācija! Protams, ka vef ir jāmauc ar pilnu atdevi, jo kur tad vēl spēlēs? Ne par daudz basketbola, ne nogurdinoša kalendāra - ja vēl šādos apstākļos nebūtu vēlme cīnīties, tad kad vēl? LBL redzam pretēju ainu, jo čaļiem gribas pietaupīties tiem pašiem megabudžetiem un leģionāriem. Fakts gan, ka Gailītis pa lielam pierāda, ka zina, kāpēc savāca tieši šo sastāvu un kā ar to spēlēt, bet jautājums par slodzēm gan paliek
kāpēc ir jābārsta kaut kādi tizli žultaini komentāri par vienu no no mūsu nedaudzajām divām augsta līmeņa basketbolu spēlējošām komandām? bija laba skatāma spēle pret augsta līmeņa pretinieku, kur līdz pat beigām bija iespēja uzvarēt, kas ir ļoti apsveicami. kāpēc tā vietā, lai paslavētu komandu par labu sniegumu ir jābārsta stulbi žultaini komentāri?
šopgad mums ir divas labi spēlējošas komandas, abas rāda ļoti skatāmu basketbolu, kāpēc vajag nodarboties ar samazgu izplatīšanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-20 21:55, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kāpēc ir jābārsta kaut kādi tizli žultaini komentāri par vienu no no mūsu nedaudzajām divām augsta līmeņa basketbolu spēlējošām komandām? bija laba skatāma spēle pret augsta līmeņa pretinieku, kur līdz pat beigām bija iespēja uzvarēt, kas ir ļoti apsveicami. kāpēc tā vietā, lai paslavētu komandu par labu sniegumu ir jābārsta stulbi žultaini komentāri?
šopgad mums ir divas labi spēlējošas komandas, abas rāda ļoti skatāmu basketbolu, kāpēc vajag nodarboties ar samazgu izplatīšanu?
Tāpēc, ka šie labi spēlējošie ir ļoti priviliģētā stāvoklī. Turklāt es jau arī saku, ka Gailītis ir pierādījis, ka var ar šādu sastāvu spēlēt, taču viņam nav jādomā, kā tas ir, kad tev pēc tāda kapiņa ar miljonāriem ir jādomā, kā atjaunot spēkus, kā variēt ar rotāciju lai spēka un emociju pietiktu visam. Un tieši tāpēc kalendāra jautājums ir tik svarīgs, jo man ir interesanti, vai spēku pietiktu arī ar regulārām 2 spēlēm nedēļā? Vai tad būtu tomēr jāmeklē piķis vēl kādam stabilam rotācijas čalim, ko šobrīd var atlikt uz sezonas beigām. Tā lūk. Kā par atsevišķu labu maču - šo spēle šķita pat interesantāka par Knick - Hawks bizošanu - , bet kopuma par komandu gan nē.

     [+] [-]

, 2016-11-20 22:23, pirms 8 gadiem
tomeks_kalnins_344428459252278 rakstīja: Pietiks priecāties par cienīgiem zaudējumiem, UNICS spēlē ar tik ierobežotu rotāciju, ka labākas iespējas kā šoreiz nebūs šos paņemt.
Kaimakoglu, KOlums, Lengfords un pārs Krievijas izlases 'džeki pret Blūms, šķēle, tas tiešām ir vērtējams, kā riktīgs pārsvars VEF labā?

     [+] [-]

, 2016-11-20 22:28, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Tāpēc, ka šie labi spēlējošie ir ļoti priviliģētā stāvoklī. Turklāt es jau arī saku, ka Gailītis ir pierādījis, ka var ar šādu sastāvu spēlēt, taču viņam nav jādomā, kā tas ir, kad tev pēc tāda kapiņa ar miljonāriem ir jādomā, kā atjaunot spēkus, kā variēt ar rotāciju lai spēka un emociju pietiktu visam. Un tieši tāpēc kalendāra jautājums ir tik svarīgs, jo man ir interesanti, vai spēku pietiktu arī ar regulārām 2 spēlēm nedēļā? Vai tad būtu tomēr jāmeklē piķis vēl kādam stabilam rotācijas čalim, ko šobrīd var atlikt uz sezonas beigām. Tā lūk. Kā par atsevišķu labu maču - šo spēle šķita pat interesantāka par Knick - Hawks bizošanu - , bet kopuma par komandu gan nē.
ok, šiem dažiem aspektiem var piekrist.
bet, tepat arī būtu jāsaka, manā uztverē pat 2 spēles nedēļā nešķiet nereāla slodze. ok, spēlētājiem, kuriem jau aiz 30 ar astīti, kā šķēle, blūms, ričardsons, dīns, janičēnoks tas varētu būt noteicošs faktors. vef gadījumā, tā kā abi līderi ir tieši vecākie, tas varētu būt pat ļoti izšķiroši. tam es piekrītu. Ventspilij tomēr ir lielākas variācijas ar soliņu. tas ir daudz kvalitatīvāks, līdzvērtīgāks.

     [+] [-]

, 2016-11-20 22:30, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Tāpēc, ka šie labi spēlējošie ir ļoti priviliģētā stāvoklī. Turklāt es jau arī saku, ka Gailītis ir pierādījis, ka var ar šādu sastāvu spēlēt, taču viņam nav jādomā, kā tas ir, kad tev pēc tāda kapiņa ar miljonāriem ir jādomā, kā atjaunot spēkus, kā variēt ar rotāciju lai spēka un emociju pietiktu visam. Un tieši tāpēc kalendāra jautājums ir tik svarīgs, jo man ir interesanti, vai spēku pietiktu arī ar regulārām 2 ispēlēm nedēļā? Vai tad būtu tomēr jāmeklē piķis vēl kādam stabilam rotācijas čalim, ko šobrīd var atlikt uz sezonas beigām. Tā lūk. Kā par atsevišķu labu maču - šo spēle šķita pat interesantāka par Knick - Hawks bizošanu - , bet kopuma par komandu gan nē.
Interesanti, cik atceros, tu man labi oponeji par to, ka redz BKV divi apļi slikti nebija, kā laiks ir mainījies

  +2 [+] [-]

, 2016-11-20 22:31, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ok, šiem dažiem aspektiem var piekrist.
bet, tepat arī būtu jāsaka, manā uztverē pat 2 spēles nedēļā nešķiet nereāla slodze. ok, spēlētājiem, kuriem jau aiz 30 ar astīti, kā šķēle, blūms, ričardsons, dīns, janičēnoks tas varētu būt noteicošs faktors. vef gadījumā, tā kā abi līderi ir tieši vecākie, tas varētu būt pat ļoti izšķiroši. tam es piekrītu. Ventspilij tomēr ir lielākas variācijas ar soliņu. tas ir daudz kvalitatīvāks, līdzvērtīgāks.
Jūs ceļošanu aizmirstat, jo tīri fiziski, ja VEFam trešdienā spēlē, tad pa lielam tās dienas vakarā vai agri no rīta ir jāizlido uz Kazaņu, te nav attālums, ko ar autobusu aizbraukt, protams, ka slikti, ka nespēlē tās 14 spēles, bet ir kā ir un es negaužos, atšķirība no daža laba BKV fana, kurš neko citu šeit nedara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-20 22:52, pirms 8 gadiem
tomeks_kalnins_344428459252278 rakstīja: Ne jau šodienas Lengfords...
tāds lengfords, kolums vai kaimakoglu tieši tāpēc skaitās augsta līmeņa spēlētājs, jo pat spēlējot slikti visu spēli beigās var īsā brīdī izšķirt pāris sekmīgās epizodēs. to mēs arī redzējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-20 23:11, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Interesanti, cik atceros, tu man labi oponeji par to, ka redz BKV divi apļi slikti nebija, kā laiks ir mainījies
Koko? Visu laiku runāju, ka visiem 4 apļi jāspēlē. Pirms daudz gadiem, kad 2.ešaons bijadaudz vārgāks, to kaut cik varēja pieņemt, bet ne tagad

  +1 [+] [-]

, 2016-11-20 23:19, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Koko? Visu laiku runāju, ka visiem 4 apļi jāspēlē. Pirms daudz gadiem, kad 2.ešaons bijadaudz vārgāks, to kaut cik varēja pieņemt, bet ne tagad
bezjēgā te nāc

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:55, pirms 8 gadiem
satikās divi ultras.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-21 00:12, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: bezjēgā te nāc
Kā tas ir?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-21 03:12, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ļoti laba spēle, saturiska, bumba visu laiku kustas, bauda skatīties. Spēli izšķīra tiesneši un tas ir pilnīgi skaidrs. Jo sevišķi atslēgas brīžos. Blūms laukumā atdod visus spēkus, īsts paraugs sportā! Vef ar šādu spēli turpinās pulcēt arvien pilnākas tribīnes.
Dpilī?