Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF Ukrainā izcīna sezonas pirmo uzvaru VTB

Rolands Eliņš

VEF Ukrainā izcīna sezonas pirmo uzvaru VTB
Kenans Bajramovičs
Foto: Mikus Kļaviņš, vefriga.com

VTB Vienotajā basketbola līgā klubs „VEF Rīga” sīvā spēles galotnē viesos apspēlējusi Ukrainas "Azovmash" vienību (67:60), tādejādi pēc diviem zaudējumiem izcīnot savu pirmo uzvaru šajā turnīrā. Rezultatīvākais Rīgas kluba rindās bija Kenans Bajramovičs ar 17 punktiem un 12 atlēkušajām bumbām.

Sākumsastāvi

Azovmash: Lovs, Kolinss, Pustozvonovs, Kikerts, Zabirčenko
VEF Rīga: Bajramovičs, Strēlnieks, Nikss, Robinsons, Brauns

Mača pirmajās minūtēs Rīgas kluba pārstāvji savus uzbrukumus centās virzīt caur Kenana Bajramoviča rokām groza apakšā, kas gan izdevās ar visai mainīgām sekmēm. Tikmēr mājinieku rindās lieliski spēli uzsāka Kolmens Kolinss, kurš ātri guva astoņus punktus un savāca piecas atlēkušās bumbas. Par laimi vefiešiem, Kolinsa komandas biedri tik precīzi nebija, un ar Derika Niksa divu pēc kārtas gūto grozu palīdzību ceturtdaļa noslēdzās ar minimālu starpību – 15:14 mājinieku labā.

Otrā ceturtdaļas sākumā „Azovmash” itin brīvi spēja ar caurgājieniem uzlauzt VEF aizsardzību, turklāt, cenšoties apturēt ātro uzbrukumu, ar nesportisku piezīmi tika sodīts Artūrs Strēlnieks, un „Azovmash” atrāvās līdz pat 27:18. Atkal brīvs caurgājiens un danks tika atļauts Kolinsam, taču vairāki individuāli sekmīgi Dī Brauna un Bajramoviča uzbrukumi ļāva puslaiku noslēgt ar 30:32. Pēdējās minūtes gan noritēja visai haotiskā, kļūdām bagātā spēlē, un starpība būtu lielāka, ja ne „Azovmash” neprecizitāte no soda līnijas (5/10).

Pēc puslaika pārtraukuma ar jaunu enerģiju spēlē iesaistījās Bajramovičs, kurš bieži izpelnījās vietu uz soda metienu līnijas un ļāva VEF pārņemt vadību ar 45:39, tiesa, pāris kļūdas aizsardzībā un Zaiceva pieci punkti pēc kārtas ļāva pretiniekiem atgūties. Ātrā tempā aizvadītā ceturtdaļa draudēja noslēgties ar ļoti līdzīgu rezultātu, taču līdz ar beigu sirēnu bumbu grozā raidīja Deriks Lovs, un 53:49.

Noslēdzošās ceturtdaļas sākumā nepatīkamu sasitumu ieguva Kristaps Janičenoks, bet rezultāta starpība turējās apmēram piecu punktu apmērā par labu mājiniekiem. VEF leģionāri Brauns un Nikss pusotras minūtes laikā gan ar nesagatavotu metienu pāri rokām, gan pašaizliedzīgu cīņu zem groziem pusotras minūtes laikā guva sešus punktus, un viss liecināja par sīvas spēles galotnes tuvošanos.

Sākoties mača pēdējai minūtei, Tomass Delininkaitis panāca jau 65:60, un mājinieki, kuri bija vadībā gandrīz visu spēli, nu bija pamatīgu problēmu priekšā. Atbildīgā brīdī divus soda metienus garām aizmeta Kikerts, bet pretējā laukuma pusē veselus trīs pretspēlētājus nomānīja Nikss un panāca jau 67:60, tādejādi nodrošinot VEF pirmo uzvaru šīs sezonas VTB Vienotajā līgā.

VEF basketbolisti šajā mačā bija izteikti pārāki zem groziem un savāca veselas 17 atlēkušās bumbas uzbrukumā (pretinieki tikai piecas), kā arī daudz labāk izpildīja soda metienus. Rīgas pārstāvji trāpīja 17 no 21, kamēr "Azovmash" tikai deviņus no 17.

Azovmash-VEF Rīga 60:67

(15:14, 17:16, 21:19, 7:18)

Azovmash: Kolinss 17, Lovs 13, Zaicevs 8, Pustozvonovs 8, Kikerts 5, Natjažko, 4, Zabirčenko 3, Slipenčuks 2, Lucenko, Luhovcovs
VEF Rīga: Bajramovičs 17 (12 atl.b.), Nikss 12 (12 atl.b.), Janičenoks 12, Brauns 8, Jahovičs 6, Delininkaitis 6, Robinsons 4, Bērziņš 2, Strēlnieks, Pasečniks, Bērziņš, Iļjins
Atlēkušās bumbas:29:45
Kļūdas: 11:10

  -1 [+] [-]

, 2013-10-20 20:16, pirms 11 gadiem
file rakstīja: Jūs esat dīvaini. Visu laiku pīkstējāt, ka nav garo, tagad paņem divus un pīkstat, ka daudz ārzemnieki. Bet ko darīt, ja vietājie vai nu nav tik labi jeb vnk ir par dārgu??? Mākslīgi laist laukumā jaunos un necīnīties par uzvarām? Tā nav izlase!!! Man galvenais ir uzvaras.
tāda tauta būtu kādreiz uz arēnu atnākuši !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-10-20 20:56, pirms 11 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: tāda tauta būtu kādreiz uz arēnu atnākuši !!!
Kad spēlēs pret Latvijas komandām.Tagad- kāda interese skatīties, ka vienas komnadas salasītie lētie pasaules blandoņi spēlē pret tādiem pašiem? Kāda interese?
Latvijā tomēr ir basketbola tradīcijas.Viena no tām-spēlēt ar saviem, vietējiem spēlētājiem. Īpaši raksturīgi tas bija jau padomju laikā ASK un VEF. ASK tikai tad,kad kūlās pa pirmo līgu, ņēma apkārtējo republiku spēlētājus, bet tas interesi par komandu nevairoja. Vienīgie iebraucēji Latvijas basketbolā pēdējos 30 gados- Meļņiks un Bondarenko.Divi uz komandu.
Var ar putām uz lūpām bļaut, cik labs ir šodienas VEF, bet tradīcijas dara savu. Nav nozīmes tādiem īrēt arēnu.Ja nu vienīgi-lai samaksātu Savickim un atbalstītu Rīgas Dinamo.
Līdzjutēji nekad nav gribējuši pasaules saļašņas mūsu komandās un vēl labu laiku negribēs.Jāsamierinās .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-10-20 21:06, pirms 11 gadiem
Vesais18 rakstīja: Atkal parādās šajos komentāros. LATVIETIS kam nekad nekas nav labu. Tikai, kad Rīgas Dinamo ārzemnieki velk spēli, tā visi ekstāzē. Nožēlojami.
Nevajag bāzt visus latviešus vienā maisā, vienkārši RD fani nav tādi gauduļi kā VEF līdzjutēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-20 21:13, pirms 11 gadiem
Tie kas saka, ka daudz leģionāru - pamostaties un aizveriet lūdzu mutītes, tā nav nekāda izlase, tas tomēr ir klubs. Jā ok, man arī labāk patika, ka bija 3 leģionāri un laukumā bija Pasečniks, Bonis vai Iljins, bet ja visu laiku komanda zaudē tad no tā nav nekādas jēgas. Un gan jau sezonas laikā tāpat visu laiku leģionāri nevilks, punkti sadalīsies gan starp latviešiem, gan leišiem un melņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: aksels82inbox.lv

  +2 [+] [-]

, 2013-10-20 22:19, pirms 11 gadiem
nesaprotu šos ņaudētājus!

Nu ja nepatīk komanda un tās sastāvs, nu nav takš jāskatās VEF spēles. Ibio.

Rīdzinieki var fanot par īstiem LV klubiem - LU, Barons, reģionos savi klubi. Tak neviens nespiež skatīties VEF spēles. Pāķu bars

     [+] [-]

, 2013-10-20 22:44, pirms 11 gadiem
Atļaušos (pirmo reizi) šo to uzrakstīt pārdomās par to, kāds mums (un neesmu es viens, bet arī tas draugu loks, kas kopā ar mani vēl atceras arī 80.gadu beigu un 90.gadu sākuma oriģinālo VEFiņu),pāris ļautiņiem, šķiet "jaunais" VEF.

Sāksim ar to, ka šis VEF neizraisa lielas simpātijas. Šis nav tas tautas klubs, ko mēs mūsu galvaspilsētā Rīgā esam ilgi gaidījuši (atceroties kaut otros ASK laikus). Kas pie vainas: augstprātīgais "sarunāšanās" stils ar "parasto" līdzjutēju. Kā tas var būt, ka uz Eirokausa sezonas atklāšanas spēli atnākt nedaudz vairāk par tūkstoti skatītāju (uzsvēršu skatītāju, jo VEF nav līdzjutēju, ko pārliecinoši varēja redzēt pēdējā mājas spēlē - tur kādi 10 labākajā gadījumā bija)? Ar visām tām "melnās nāves" (jā, tagad vairs nav melnā nāve, bet tas stils tiek turpināts) reklāmām un ieguldījumiem savā publicitātē?!?!

Par jaunajiem, kas pie šī raksta plaši apspriests. Kad VEF noslēdza līgumu ar šīs vasaras U-20 izlases varoni, vietējo puiku Jāni Bērziņu, mēs nopriecājāmies (bijām arī Tallinā un paldies puikām par to lielisko atmosfēru, ko viņi mums sagādāja - tas bija nebijis brīdis Latvijas basketbolā - fināls Eiropas čempionātā, divi turnīra labākā piecinieka spēlētāji - tāds lepnums), ka beidzot VEF starpsezonā būs kārtīgi pastrādājis un piesaistījis tiešām vienu jaunu, talantīgu, bet jau spēlēt gatavu basketbolistu. Var te diskutēt par Jāņa pirmajām spēlēm (neesmu redzējis pilnīgi visas spēlēs, bet redzēju pret Lietuvas grandiem Rytas un viņš bija pārliecinošākais spēlētājs laukuma, un redzēju arī pret CSKA - jā, viņš neiemeta metienus (arī brīvus un uzmesto "dankam"), bet atšķirībā no citiem viņš pie šīm iespējām tika), bet tieši šādi spēlētāji klubam ir vajadzīgi, ja ir mērķis atgūt līdzjutēju. No šī brīža spēlētājiem ar zvaigznes potenciālu (ir jau realizējis to potenciālu) ir vienīgi Janičenoks un jaunais Jānis Bērziņš. Nākotnē arī Anžejs Pasečņiks. Mums neko neizsaka tie leģionāri, kas katru gadu no gada mainās (piekrītu, ka arī tie ir vajadzīgi, lai startētu līmenī un arī jaunajiem labi partneri treniņos) - tie nekad nebūs "MŪSU" spēlētāji. Tāpēc nav izprotams kāpēc spēlē, piemēram, Delinikaitis, kas jau šeit komentāros atkal jau iemantojis Butauta dēla statusu un nerāda nekādas no tām kvalitātēm, ko viņam būtu vajadzējis dot komandai. Mēs labāk dodam iespēju leitim, mēs labāk dodam iespēju amerikāņiem, kuri, paldies nepasakot, pēc sezonas aizbrauks. Tam pašam Gekam varēja dot iespēju spēlēt, piemēram, Artūra Strēlnieka (visu cieņu šim cīnītājam, bet viņš nav Eirokausa līmeņa spēlētājs) vietā un viņš nocīnītos ne par matu sliktāk. Pēc 1-2 sezonām būtu jau stabils rotācijas spēlētājs!

Nepretendēju uz absolūto patiesību, tas ir tikai skats no malas.

     [+] [-]

, 2013-10-20 22:53, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Kas tā pa dir.šanu ? Līdzjutējiem kādreiz bija pilnīgi pie dir.sas, cik melnie skraidīja..Gan Ventspilī ar visiem leģionāriem nāca tauta, gan ASK, gan Baronam...tādi bija laiki. Tagad pēkšņi visi lielie latviešu skaitītāji komandā uzradušies. Redz, ka tai pašā Ventspilī tribīnes bija pilnas, jo komanda spēlēja augstā līmenī. ULEB kausā, veda uz Ventspili Žalgiri, Rytas utml, neskatoties, vai tur 4, 5 vai neviens leģionārs...Tagad tur ir tikai 2 leģionāri, bet cilvēku nenāk. Tas pats VEFam, pirmajā mājas spēlē bija tikai 3 leģionāri, paradoksāli, bet cilvēku bija mazāk, kā nakamajā spēlē, kur spēlēja jau 5 leģionāri, interesanti ne..?
Redzi, resnais, tava līdzjutēja atmiņa sākas no neatkaŗibas atjaunošanas,bet mana- divdesmitpiecus gadus prms tās. Tradīcijas baskertbolā nesākās ar 1991.gadu. šajā-savs ne savs spēlētājs labi ierakstās Tumanova un Vētras epopejas-zaudēja cieņu līdzjutēju acīs.
Līdzīgi bet pretēji ar Bruno Pētersonu V-pilī. Uzbrukumā nekas īpašs, bet ārzemju letiņš. Ar to pietika, lai zāle sajūsmā noelstos, kad Brunis guva savus retos divpunktniekus pie groza.
Izlasē līdzjutēji pieņēma Bruni un Šturmu.Kā savējos, letiņus, bet tā nebija ar spēles ziņā sekmīgāko Ostleru.
Nevajag domāt, ka tagad atjaunos komandu ar veco VEF nosaukumu un visi skries. Skries, ja vecajam nosaukumam blakus būs vecās tradīcijas.Nevajag domāt, ka tagad viegli un ātri radīsies jaunas, kad jebkuru melni vai jugoslāvu , kas pagājšgad kapāja pret mūsu komandām, tagad ar pilnu sirdi un plaušām atbalstīs kā mūsējo. Nesalīdzini ar citām bij.PSRS teritorijas komandām. Tur savienotās republikas bija lielākas,komandu ar tradīcijām un spēlētāju rotācija lielāka, skatītāji pierada un pieņēma, pie mums ne.
Paskaties tālākā pagātnē. VEF ,starp citu, bija jau pirms V.Valtera.Spēlēja interesanti, Daugavas sporta namā biļetes nevarēja dabūt. Vēlākos gados pats redzēju kā satraumējies Valdis pirms spēles tirgoja par piecīti kasē nedabūjamas biļetes. Mani tad ieveda valdības sēdvietās paziņas. Tā bija, tas paliek atmiņā un tagad tik viegli priekšstatus nemainīt.

     [+] [-]

, 2013-10-20 22:59, pirms 11 gadiem
Ko jūs te čīkstat par to ka leģionāri daudz spēlē un taisa rezultātu? Tas ir klubs nevis izlase.. Man kā kluba fanam svarīgi lai ir rezultāti lai brauc augsta līmeņa komandas. Latvieši spelē pilns apkārt pa eiropu labakās komandās un gūst labāku pieredzi un būs materiāls izlasei šā vai tā. Portams gribētos vairāk kādu lv spēlētaju iesaistīt Vefā, bet Bertānu nopirka utt.. Nu ko darīt tagad ka nav vairāk lv spēlmaņu iekš Vef? Sabāzt viduvējības un spēlēt bez rezultāta būtu vēl lielāks bezskars. Klubs ir klubs un man personīgi vienalga lai tik ir rezultāts. Jūs te tā pārdzivojat itkā būtu citi varianti.. Visi kas spēlē basketu lv daudz maz labi jau ir labos klubos nav ko satraukties. PAR LIELU VEF!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-20 23:09, pirms 11 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Kad spēlēs pret Latvijas komandām.Tagad- kāda interese skatīties, ka vienas komnadas salasītie lētie pasaules blandoņi spēlē pret tādiem pašiem? Kāda interese?
Latvijā tomēr ir basketbola tradīcijas.Viena no tām-spēlēt ar saviem, vietējiem spēlētājiem. Īpaši raksturīgi tas bija jau padomju laikā ASK un VEF. ASK tikai tad,kad kūlās pa pirmo līgu, ņēma apkārtējo republiku spēlētājus, bet tas interesi par komandu nevairoja. Vienīgie iebraucēji Latvijas basketbolā pēdējos 30 gados- Meļņiks un Bondarenko.Divi uz komandu.
Var ar putām uz lūpām bļaut, cik labs ir šodienas VEF, bet tradīcijas dara savu. Nav nozīmes tādiem īrēt arēnu.Ja nu vienīgi-lai samaksātu Savickim un atbalstītu Rīgas Dinamo.
Līdzjutēji nekad nav gribējuši pasaules saļašņas mūsu komandās un vēl labu laiku negribēs.Jāsamierinās .
Neietu arī, tad ja būtu letiņi. Tas ir 100%. Jo, VEF pirmsākumos komandā bija varbūt 1-2 jauni leģionāri, un pārejie latvieši - cik cilvēki gāja? 100 - 200. Tagad vismaz var pret laba līmeņa komandām savākt līdz pat 5000.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-20 23:09, pirms 11 gadiem
Ko Delinikaitis dod: savtīga un individuāla spēle: nav nedz īsts saspēlnieks (labi, tur uz 10 minūtēm varētu Braunu aizstāt), nedz aizsargs (šajā pozīcijā viņš vispār izskatās briesmīgi). Saprotu, ka tu skaties tikai šodien, bet ne ar skatu nākotnē!

Jā, ļoti labs (pat teiktu - izcils) mārketings, ka uz spēli 800 tūkstošu Rīgā nāk nedaudz vairāk par tūkstoti...

Un kurā brīdī minēju to, ka nav nepieciešami leģionāri - viņi ir vajadzīgi, bet daudz lielāks uzsvars jāliek uz vietējiem spēlētājiem, kuru spēle arī piesaistītu līdzjutējus nevis nelielu skatītāju skaitu.

SportExpert rakstīja: Delininkaitis dot, tikai laikam neredzi, un paskaties kā Gekam iet Valmierā! Labāk lai Strālnieks kapā! Pa reklāmu runājot, tad tas saucas māeketings un man tās reklāmas ļoti patika.

Nebūtu leģu mums, tad būtu praktiski visās līgās daudz zaudējumu un neveins vispār neietu!!!!

Tavs skats no malas ir tāds pašķibs!!

Esmu par lielu Vef!!! Un atkārtošos, nu un, ka leģionāri spēlē? Tas rada lielāku konkurenci, kas savukārt ļauj vietējiem spēlētājiem, tai skaitā jaunjiem, pilnveidoties!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-20 23:20, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Neietu arī, tad ja būtu letiņi. Tas ir 100%. Jo, VEF pirmsākumos komandā bija varbūt 1-2 jauni leģionāri, un pārejie latvieši - cik cilvēki gāja? 100 - 200. Tagad vismaz var pret laba līmeņa komandām savākt līdz pat 5000.
Sāktu iet, bet ar laiku. Arī uz veco VEF visu laiku zāles nebija stāvgrūdām pilnas. Tas bija tad, kad savējie un no sirds spēlēja. Ja zaudēja, nebija ko pārmest.
Neatkarība sākās, VEF spēlētāji pašķīda pa jaunām komandām, ne vecais nosaukums vai brends kā moderni nevienu neinteresēja. ASK atjaunoja.Kāda saistība ar veco ASK? Trīs burti nosaukumā? Ar jauno VEF- tas pats. Kopīgais tie trīs, tikai citi burti no pagātnes.Nav pēctecības nosaukuma saturā, nav skatītāju. NAv pēctecības spēlētāju sastāvā, nav skatītāju. Kaut kas tur komandā nav kārtībā.Ja Bērzs iet prom. No laba prm neiet. Esiet saprotoši un analizēt spējīgi, pat ja jums saka ,ka jums tik mīļais VEFelis nav simpātisks. Padomājiet labāk-kāpēc, citādi te liekas, ka Jaunups izmisīgi driķē komentārus ar desmit segvārdiem.

     [+] [-]

, 2013-10-20 23:26, pirms 11 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Sāktu iet, bet ar laiku. Arī uz veco VEF visu laiku zāles nebija stāvgrūdām pilnas. Tas bija tad, kad savējie un no sirds spēlēja. Ja zaudēja, nebija ko pārmest.
Neatkarība sākās, VEF spēlētāji pašķīda pa jaunām komandām, ne vecais nosaukums vai brends kā moderni nevienu neinteresēja. ASK atjaunoja.Kāda saistība ar veco ASK? Trīs burti nosaukumā? Ar jauno VEF- tas pats. Kopīgais tie trīs, tikai citi burti no pagātnes.Nav pēctecības nosaukuma saturā, nav skatītāju. NAv pēctecības spēlētāju sastāvā, nav skatītāju. Kaut kas tur komandā nav kārtībā.Ja Bērzs iet prom. No laba prm neiet. Esiet saprotoši un analizēt spējīgi, pat ja jums saka ,ka jums tik mīļais VEFelis nav simpātisks. Padomājiet labāk-kāpēc, citādi te liekas, ka Jaunups izmisīgi driķē komentārus ar desmit segvārdiem.
Ir jābūt tiešām lielam šizofrēniķim, lai dzīvotu tik tālā pagātnē. Un vēl lielākam, lai domātu, ka Jaunups te kautko aizstāv.

VEF gadus trīs spēlēja praktiski ar latviešiem. Un nāca kāds? Ne sūda. Bez tam, ja gribam, lai aug līmenis, tad ir jāņem leģionāri, gribi to vai nē. Tas ir fakts, nevis kkāds pieņēmums.

Kāpēc, tad mūsu izlases džeki spēlē citās valstīs, nevis Latvijā? Tāpēc, ka tur ir augstāks līmenis un konkurence. Mūsējie nevar sagādāt pietiekami lielu konkurenci viens otram, jo nav pietiekami augsta līmeņa. Tāpēc arī ņem leģionārus.

Cik augsta līmeņa izlase mums būtu, ja visi izlases džeki kapātu tikai LBL? Spēj iedomāties, tā kā klusē par leģionāriem.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-20 23:30, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Neietu arī, tad ja būtu letiņi. Tas ir 100%. Jo, VEF pirmsākumos komandā bija varbūt 1-2 jauni leģionāri, un pārejie latvieši - cik cilvēki gāja? 100 - 200. Tagad vismaz var pret laba līmeņa komandām savākt līdz pat 5000.
Neiet tad, ja rezultāts ir paredzams. Kā tagad ar Ventspili. Var tikai skatities vai Zaķis dabūs 17 vai 27, uzvara būs noteikti. Neiet tad, ja komanda spēlē neskatāmu basketbolu, kas Butautu diezgan labi raksturo.
Pareizi saki,ka pret laba līmeņa komandām nāk līdz 5000. Nāk tie tūkstoši ne VEfu, bet viņu pretiniekus redzēt. VEFs un viņa spēle neinteresē. Vēl no VEFa atgrūž publiski nesimpātiskais Jaunpupa vieplis. Tas viss nāk kopā un veido attieksmi. Viss ir vienkārši.

     [+] [-]

, 2013-10-20 23:37, pirms 11 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Neiet tad, ja rezultāts ir paredzams. Kā tagad ar Ventspili. Var tikai skatities vai Zaķis dabūs 17 vai 27, uzvara būs noteikti. Neiet tad, ja komanda spēlē neskatāmu basketbolu, kas Butautu diezgan labi raksturo.
Pareizi saki,ka pret laba līmeņa komandām nāk līdz 5000. Nāk tie tūkstoši ne VEfu, bet viņu pretiniekus redzēt. VEFs un viņa spēle neinteresē. Vēl no VEFa atgrūž publiski nesimpātiskais Jaunpupa vieplis. Tas viss nāk kopā un veido attieksmi. Viss ir vienkārši.
Labi, ko Tu ar to gribi pateikt strīdoties?

Nu nav VEF tāds kāds bija, un NU UN? Man pilnīgi vienalga, jo es atbalstu komandu, lai kā viņi spēlētu un, kas tur spēlētu. Man neinteresē vai ir 10 atbalstītāju vai 10 000. Ja tev nepatīk - neskaties, un muti ver ciet. Ej skaties uz Jūrmalu, Valmieru un būs tev latviešu basketbols.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-20 23:42, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ir jābūt tiešām lielam šizofrēniķim, lai dzīvotu tik tālā pagātnē. Un vēl lielākam, lai domātu, ka Jaunups te kautko aizstāv.

VEF gadus trīs spēlēja praktiski ar latviešiem. Un nāca kāds? Ne sūda. Bez tam, ja gribam, lai aug līmenis, tad ir jāņem leģionāri, gribi to vai nē. Tas ir fakts, nevis kkāds pieņēmums.

Kāpēc, tad mūsu izlases džeki spēlē citās valstīs, nevis Latvijā? Tāpēc, ka tur ir augstāks līmenis un konkurence. Mūsējie nevar sagādāt pietiekami lielu konkurenci viens otram, jo nav pietiekami augsta līmeņa. Tāpēc arī ņem leģionārus.

Cik augsta līmeņa izlase mums būtu, ja visi izlases džeki kapātu tikai LBL? Spēj iedomāties, tā kā klusē par leģionāriem.
Tur jau tā lieta, ka sākumā atjaunoja ASK nosaukumu,tad komandu ar visu nosaukumu un cerībām uz nopietnu vietējo basi pad'..ēja. Tagad turpina ar VEF nosaukumu to pašu trādirīdi.Cilvēki vienreiz tiem pašiem jaunpupiešiem noticēja, tika pievilti. Humors, ka mūsu basketā vairāk tādu nosaukumu nav. Ja vienīgi pēc jaunā VEF nolaišanas uz grunti,nopērk TTT nosaukumu. Vīru komanda gan nopietnā līmenī ar šo nosaukumu nav zināma, bet ar Jaunpupu viss iespējams. VEFā noteikti ir problēmas ar finansu regulāru izmaksu spēlētājiem, tāpēc arī Bērzs tinas un citi nenāk ,izņemot jaunos un slimos (Jahovičs). Tuvu sabrukums, bet jūs tenaivi sapņojat par attīstību.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-20 23:51, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Labi, ko Tu ar to gribi pateikt strīdoties?

Nu nav VEF tāds kāds bija, un NU UN? Man pilnīgi vienalga, jo es atbalstu komandu, lai kā viņi spēlētu un, kas tur spēlētu. Man neinteresē vai ir 10 atbalstītāju vai 10 000. Ja tev nepatīk - neskaties, un muti ver ciet. Ej skaties uz Jūrmalu, Valmieru un būs tev latviešu basketbols.
Ja saki ka neinteresē, cik skatās ,tad es teikšu, ka negribu, lai no valsts budžeta un uzņēmumu naudas apmaksā tādiem desmit atbalstītājiem kā tev pāris simtu latu vērtās biļetes par spēli (pēc reālām kluba izmaksām nevis tā, cik tu samaksā kasē pie ieejas) Ja gribi, vari Bajramoviču skatīties spēlējam netā, arī citus VEF pasaulē salasītos brīnumus.
'Mēs visi- šāda VEF negibētāji esam spiesti pret savu gribu apmaksāt sādas tavas un JAunpupa superdārgas izklaides.
Viss maksā tikcik tas maksā, bet tu neesi spējīgs apmaksāt savas dārgās desmit skatītāju izpriecas. Tad vai nu pilnībā samaksā pats par VEF Zoo vai paklusē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-21 09:16, pirms 11 gadiem
Pilnīgi Tev piekrītu!
Kad bija 2 ārzemnieki, tad varēja priecāties par mūsējo gaitām, par mūsu spēlētājiem un dusmoties par viņiem.
Kāds prieks, ja ārzemmnieki taisa rezultātu un mūsējie padod dvieļus!? Laikam jau Latvijas izlasei ļoti labs risinājums, ka stiprākajā klubā spēlē rezervistu lomu. Un tad nav jādomā vēlāk, kādēļ izlasē nav līderu!

Stiflerss rakstīja: Leģionāru nacionālais klubs ir atpakaļ

     [+] [-]

, 2013-10-21 09:17, pirms 11 gadiem
Kādēļ jātrennējās, ka zina, ka netiks laukumā?! Cik viņam ir jāaug, lai sasniegtu tādu spēles izpratni? Tu domā, ka no soliņa uz laukuma neesot var iemācīties. Ja pats nedari, neko neiemācīsies!

One Man Show! rakstīja: Jautājums visiem pīkstētājiem? Ko tad mēs gribam īsti? Komandu, kura sitās tikai pa LBL ar pašmāju spēlētājiem, un VTB netiek PO, vai tomēr komandu, kura cīnās tuvu augstākajam līmenim?

Bez leģionāriem mums nebūs izaugsmes basketbolā. Tad jaunie tiks spēlēt komandā, pat īsti zinot, ka nekas nav jādara. Kā piemēram tas būtu ar Pasečņiku. Tagad, kad viņam priekšā ir leģionāri, tad arī ir iemesls trenēties.

Bez konkurences nav attīstības, tikai stagnācija. Ar šiem leģionāriem aug arī LBL līmenis.