Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Zaķim 19 punkti, noplicinātais VEF cieš sakāvi Ļubļanā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Zaķim 19 punkti, noplicinātais VEF cieš sakāvi Ļubļanā
Ronalds Zaķis spēlē pret "Union Olimpija"
Foto: Vladislavs Proškins, f64

Basketbola klubs "VEF Rīga" (1-9) trešdien, 17. decembrī, izbraukumā zaudēja Ļubļanas "Union Olimpija" (6-4) ar rezultātu 61:90 un noslēdza dalību Eirokausā. Sezonas turpinājumā rīdzinieki startēs VTB Vienotajā līgā, nākamo spēli aizvadot 20. decembrī pret Tallinas "Kalev/Cramo" vienību.

Ļubļanas klubs grupu turnīru pabeidza bez diviem centra spēlētājiem. Mirza Begičs novembrī pievienojās Eirolīgas komandai “Baskonia”, savukārt Alens Omičs lauza degunu. VEF nometnē situācija nebija īpaši labāka – savainojuma dēļ mājās palika centra spēlētājs Bamba Fals, savukārt pirmā numura postenī praktiski visa slodze gūlās uz Ingus Jakoviča pleciem.

Īsi pirms spēles sākuma kļuva zināms, ka “Union Olimpija” nodrošinājusi trešo vietu D grupā, pateicoties Maskavas apgabala “Himki” revanšam pret Sanktpēterburgas “Zenit”. Mājiniekiem vairāk nevajadzēja uzvaru par katru cenu, tādējādi viņi varēja atļauties brīvi, bez spiediena.

Starta piecnieki

VEF: Jakovičs, Robinsons, J. Bērziņš, A. Bērziņš, Zaķis

Izmantojot mājinieku problēmas ar centriem, vislabāk spēlē iejutās Ronalds Zaķis. Viņa spēka spēle groza apakšā un pirmais sezonā iemestais tālmetiens ļāva VEF jaunpienācējam pirmajā puslaikā gūt 11 punktus. Citi prieki izpalika. Savainojuma dēļ nespēlēja Jānis Timma, bet “Union Olimpija” uzbrucēji izrādījās uzdevumu augstumos. Mahkovičs, Muričs un Nikolovs, neraugoties uz Zaķa klātbūtni, soda laukumā darbojās pārliecinoši, iekrājot savai komandai pārsvaru – 22:14.

Alešs Pipans spēja piebremzēt VEF ātro spēli, savukārt lēnākā cīņā daudz komfortablāk jutās mājinieki. Izpaliekot ātrajiem izrāvieniem, rīdzinieku precizitāte bija tālu no ideālas, tādēļ rezultāts turpināja augt Ļubļanas kluba labā. Mājinieki izmantoja maksimāli plašu rotāciju, visas cīņas garumā spējot aktīvi spēlēt aizsardzībā un izdarot aktīvu spiedienu uz bumbas turētājiem. Puslaikā viņu pārsvars sasniedza 12 punktu atzīmi – 41:29.

Trešajā ceturtdaļā “Union Olimpija” uzbrukums turpināja ieskrieties. Līdz pusstundas beigām visi 11 pieteiktie spēlētāji paspēja gūt punktus, kamēr VEF rindās nebija neviena, kurš spētu turēt līdzi Zaķim. Aizsargs Džeralds Robinsons aizsardzībā tika pamatīgi apstrādāts, savukārt Jāņa Bērziņa enerģiju šoreiz vēl neizdevās pārvērst daudzos punktos. Pirms pēdējām desmit minūtēm intriga faktiski bija galā – 69:46. Galotnē Ļubļanas kluba pārsvars brīžiem pārsniedza 30 punktu robežu (86:54).

D grupa, 17. decembris, Ļubļana

Union Olimpija – VEF Rīga 90:61 (22:14, 19:15, 28:17, 21:15)
Union Olimpija: Mahkovičs 15 (6ab), Vucetičs 13, Muričs 12, Nikolovs 11, Marinelli 8, Rupņiks 7, Marinovičs 6, Hrovats 5, Brodņiks 5, Kanacevičs 5, Prepeličs 3.
VEF: Zaķis 19 (2p 8/12, 3p 1/1; 2ab, 2rp), Robinsons 12 (4rp, 6kļ.), Jakovičs 10 (4rp, 5ip), Šķēle 5, Jānis Bērziņš 4 (10ab, 3rp, 5ip), Pasečņiks 4, Artūrs Bērziņš 3, Mejeris 2 (5ab), Strēlnieks 2; Timma.
Tiesneši: Joanis Fufis (Grieķija), Iļja Putenko (Krievija), Saverio Lancarini (Itālija).

Statistika. Union Olimpija 90, VEF Rīga 61

Metieni no spēles: 33/66 vs 24/55
2p: 25/40 vs 18/38
3p: 8/26 vs 6/17
1p: 16/18 vs 7/10
AB: 35 (23/12) vs 30 (20/10)
RP: 18 vs 17
Kļ.: 14 vs 23
PB: 15 vs 7
BM: 2 vs 0
Personiskās piezīmes: 19 vs 23
Starta piecnieki: 42 vs 48
Rezerves: 48 vs 13

D grupas kopvērtējums

#KomandaU-Z+/-
1Himki8-2+116
2Besiktas7-3+68
3Union Olimpija6-4+18
4Zenit5-5-1
5Szolnoki Olaj3-7-74
6VEF Rīga1-9-127

Izspēles kārtība

"Last 32" turnīrā klubi tiks sadalīti astoņās apakšgrupās pa četrām vienībām katrā, sacenšoties no 2015. gada 6. janvāra līdz 11. februārim. Katras grupas divas spēcīgākās komandas kvalificēsies astotdaļfināliem. Izslēgšanās spēlēs uzvarētāji tiks noskaidroti divu spēļu summā. Astotdaļfināli (A, B, C, D, E, F, G, H) notiks 3.-11. martā, ceturtdaļfināli risināsies 17.-25. martā (A-H, B-G, C-F, D-E), pusfināli paredzēti 31. martā-8. aprīlī. Fināli notiks 24. un 29. aprīlī.

G grupa: EL A5, Strasbourg, Nymburk, Zenit
H grupa: EL A6, Gran Canaria, Banvit, Budučnost
I grupa: EL B5, Virtus Roma, Krasny Oktyabr, Zaragoza
J grupa: EL B6, Himki, PAOK, Cantu
K grupa: EL C5, Brose Baskets, Dijon, Union Olimpija
L grupa: EL C6, Lietuvos rytas, Ostend, Sevilla
M grupa: EL D5, Besiktas, Paris Levallois, Karsiyaka
N grupa: EL D6, Lokomotiv-Kuban, SLUC Nancy, Ploiesti

Izmantotie resursi:
Eurocup - Welcome to Eurocup

     [+] [-]

, 2014-12-17 23:49, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Viņš, kā saspēles vadītājs Eurocup līmenim ir vājš un nekas neliecina, ka viņš būs kaut kas cits, kā uz maiņu laižamais saspēlnieks
vari pamatot viedokli?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-17 23:50, pirms 10 gadiem
Jaunups-jampampiņš, Mazurs-jampampiņš, kluba komplektācija-jampamiņisms, spēles saturs-jam... Zivs pūst no galvas, vai ne Edgar?

     [+] [-]

, 2014-12-17 23:50, pirms 10 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Jaunups-jampampiņš, Mazurs-jampampiņš, kluba komplektācija-jampamiņisms, spēles saturs-jam... Zivs pūst no galvas, vai ne Edgar?
Kas vainas komplektācijai? Šī ir tikai pirmā sezona šims sastāvam, ar citu treneri gan jau savādāk būtu

  +1 [+] [-]

, 2014-12-17 23:51, pirms 10 gadiem
Galotnē Ļubļanas kluba pārsvars pārsniedza 30 punktu robežu????????????????
90:61......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-12-17 23:54, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Timma - NBA drafts, izlases spēlētājs. Mejeris vairākus gadus jau izlases 9-10. spēlētājs (Bagatskis prot viņam atrast vietu un lomu). Zaķis - arī vairākkārt spēlējis izlasē. Jakovičs, kā pēdējais atskaitīs šovasar no izlases kandidātiem. Sudraba u-20 izlases saspēles vadītājs. Pasečniks - pusotru gadu atpakaļ viņu pat vērtēja augstāk kā Porziņģi, loloja lielu nākotni viņam, potenciāls milzīgs. Robinsons, vidējs melnais ar labu metienu, sliktu aizsardzību. Strēlnieks...nu nekāds. Bērziņš Artūrs...arī īsti nekāds, lai gan spēlējis valsts izlasē 2011. g čempionātā Lietuvā. Bamba Fals - senegālas izlases centrs. Finišētājs virs stīpas, labs bloķētājs. Rodions Kurucs, zelta talants, 16 gadi, iznāk pret Olimpiju Rīgā, 1.47 sekundēs iemet 7 punktus. Treneris saka, ka izmantos vairāk....pienāk nākamās spēles...laukumā netiek. Šķēle pēc traumas, Bērziņš arī. Redzēs kā ies tālāk, bet nu jau sāk parādīties kaut kas arī no viņu potenciāla. Sastāvs pavisam noteikti nav tāds, lai mēs kāstu 11 mačus no 12 ar bezcerīgiem rezultātiem. Olimpijai sastāvs nav vispār nekāds - līdzīgi kā vef. Jaunie spēlētāji, un viņiem ir naudas problēmas, tāpēc arī tie jaunie vairs nav tie paši talantīgākie, bet viņi mūs drāž pa 20 -30 punktiem....vecīt tas sastāvs nav tik vājš. Tādi rezultāti pieklātos Jelgavai, vai piemēram, Jēkabpilij utml eirokausā vai VTB....bet ne šim sastāvam. No tā var krietni vairāk izspiest.
To visu, KAS IR KAS, UN KO VAR, VARĒJA REDZĒT ŠODIEN UN IEPRIEKŠĒJĀS SPĒLES EIROKAUSĀ – pārējais viss ir mēsls, ko tu raksti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-17 23:57, pirms 10 gadiem
Mans secinājusm ir ka, tiem kas var un ir vēl perspektīvi, ar steigu jāvālē projām no Latvijas, kamēr vēl ir iespēja kļūt par labiem spēlētājiem Eiropas līmenī, savādāk sapūs Latvijā pie vājiem treneriem un vāja līmeņa...

  +2 [+] [-]

, 2014-12-17 23:57, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kas vainas komplektācijai? Šī ir tikai pirmā sezona šims sastāvam, ar citu treneri gan jau savādāk būtu
Leģionāri + A.Bērziņš-izcils skautings... Kurtinaitis pacēla šo komandu, Butauts nostrādāja pēc inerces un izbaudīja Rima darba augļus, bet karļiks Mazurs nekad nepacels šo līmeni. Nez kāpēc Jaunups iedomājās, ka Mazurs gāzīs kalnus, ja viņš pat juniorus nevar savākt. Ir jābūt reālam alnim vai pajoliņam, lai kaut ko tādu iztēlotos. Pastūma Mazuru zem tankiem, lai gan viņa griesti varētu būt Cēsu BK meitenes vai LU puikas. Basta

     [+] [-]

, 2014-12-17 23:58, pirms 10 gadiem
Galvenais, ka šodien Anžeju vēroja seši NBA skauti - NY, MIA, HOU, PHO, CHA, DET
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-18 00:00, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: A kas vainas ir "uz maiņu nākušam saspēlniekam" ? Ja nāk uz maiņu, tad tas nozīmē, ka nav labs tavā izpratnē? Protams, viņš nav Rice, vai Teodosičs, bet viņam ir arī 21 , vai 22 gadi, īsti nezinu...Teodosičs 20 gados arī spēlēja serbijas vidusmēra komandā vēl...Viss nāks ar pieredzi, bet, ja šajā vecumā eirokausā vari mest padsmit punktus un dot 3-4 piespēles spēlē un, kas svarīgi, izprovicēt regulāri daudz piezīmes pretiniekiem, tad tas ir labs skats nākotnei un neredzu iemeslu kritikai.
Esmu pietiekami daudz redzējis, EČ, Eirolīgas, Eirokausa u.tml. spēles, lai saprastu un redzētu, ko nozīmē SASPĒLES VADĪTĀJS, Jakovičs noteikti tāds nav, 2. numurs, kas vāji izpilda SASPĒLES VADĪTĀJA pienākumus un uzdevumus...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 00:00, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Mazurs to komandu ir vienkārši demoralizējis...vienkārši demoralizējis. Tas skats ir tāds, ka nevienam tajā komandā negribas spēlēt. Nav neviena redzama kombinācija, nav redzama nekāda sistēma. Tas skats ir tāds,ka es laukos savācu komandu un tad dragājam viens uz viens, šad tad paprasu kādu blociņu un tad domāju ko tālāk....Par aizsardzību nerunāšu vispār. Visu sezonu -20 vidēji. NOŽĒLOJAMI!
Pasečniks tāda nulle, viņš jau spēles sākumā otrajā iznācienā knapi velkas, stāv aizelsies it kā būtu 10 km noskrējis....Ar viņu individuāli kāds strādā?? Viņš visu laiku baidās uzbrukt pēc spēles postā....Kāpēc viņš neizmanto garās rokas, netrennē āķa metienus,ja nav tā spēka tik daudz....pilnīgs lumpenis. Viņa fizionomija ir Biedriņa tā paša vecuma līmenī, bet viņš nespēj izmantot neko no sava potenciāla, neko. Man vienkārši vēmiens nāk no tā ko šajā sezonā es redzu....Potenciāls un materiāls ir. Sastāvs nav LU, vai Jelgava...Ir savākti izlases kandidāti, talantīgi jaunie....Bet nav kas viņus saliek kopā. Nav trenera šai komandai, nav....
Nākas piekrist. Labāk grūti pateikt. Ja nav karognesēju (laba trenera un līderu), nebūs arī pi.sēju. Un armija būs kaujas nespējīga, lai cik labi individuāļi tajā savākti.
Vispār Eiropas līmenī ne Vefs, ne Ventspils netur, ZB, atkal basi vairs pat TV skatīties negribas, kur nu vēl runāt par 150+km braukšanu uz Rīgu...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-18 00:00, pirms 10 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Leģionāri + A.Bērziņš-izcils skautings... Kurtinaitis pacēla šo komandu, Butauts nostrādāja pēc inerces un izbaudīja Rima darba augļus, bet karļiks Mazurs nekad nepacels šo līmeni. Nez kāpēc Jaunups iedomājās, ka Mazurs gāzīš kalnus, ja viņš pat juniorus nevar savākt. Ir jābūt reālam alnim vai pajoliņam, lai kaut ko tādu iztēlotos. Pastūma Mazuru zem tankiem, lai gan viņa griesti varētu būt Cēsu BK meitenes vai LU puikas. Basta
Kurš domā, ka Mazurs kalnus gāzīs? Ar jauniešiem tieši viņam iet, viņš pārlēca attīstības posmu, kurā viņam jāapgūst psiholoģikais darbs, jo nu tur galīgi nekāds ir, nespēj savākt vīrus

  +2 [+] [-]

, 2014-12-18 00:02, pirms 10 gadiem
Komandu veido ap līderiem, bet ap ko ir veidots VEF un kas ir līderi?
Robinsons aizsardziba spēlē drausmīgi, Strēlnieks pat nepavelk aizsardzību, kur nu vēl uzbrukumu, A. Bērziņš- īsti nevelk ne aizsardziba, ne uzbrukumā, Falu- var izgrūstīt jebkurš PF/C, kam nav slinkums...

  +2 [+] [-]

, 2014-12-18 00:05, pirms 10 gadiem
Kakselis V rakstīja: Pilnīgs anžejisms!
UN arī Mazurisms!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: aidza10

     [+] [-]

, 2014-12-18 00:09, pirms 10 gadiem
Tad cik man saprotams, no jaunā gada treneris būs Galvanovskis?
Vismaz tā esmu dzirdējis.

     [+] [-]

, 2014-12-18 00:10, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: tev laikam nepielec. viņam ir knapi pāri 20 gadiem un viņš ir pirmo reizi šajā līmenī un ar visu to ir labākais spēlētājs laukumā jau vairākas spēles no vietas. Ja viņš tā turpinās, tad 27 gados varēsi uzslēgt un paskatīties un pavērtēt tad viņa PG sniegumu. Tagad viņš rāda tuvu maksimumam ko var un progresē astronomiski.
Piespēle/Kļūda- rādītāji, viņam pat ir ļoti labi, tikai šodien tā sliktāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 00:11, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Timma - NBA drafts, izlases spēlētājs. Mejeris vairākus(..)
Tagad to pašu vēlreiz, tikai bez vēstures prognozēm.
Timma - šo līmeni velk, bet līdera lomu vēl uzņemties nespēj. Mejeris - māk darīt visu, bet nekur nav super labs. Izlasē kā lomas spēlētājs ārā nekrita un Bagijs viņu dažreiz pavilka pat nepelnīti. Zaķis - cīnītājs, bet nepietiek centimetri un par švaku metiens. Jako,Kurucs, Pasečniks, Šķēle, daļēji arī Bonis - iepriekš nekad nav spēlējuši šādā līmenī(epizodiskas minūtes neskaita). Robinsons - vienīgais, kas velk. Bez viņa uzbrukums vispār nebūtu. Defu var piedot. Strēlnieks, Bērziņš - piekrītu, šis līmenis par augstu.

Nu nevar neko gaidīt no šādas komandas, kura ir bijusi laba jauniešos vai LBL. Visiem viņiem vajadzētu sākt kā lomas spēlētājiem, nākot uz maiņu.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-18 00:13, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Tagad to pašu vēlreiz, tikai bez vēstures prognozēm.
Timma - šo līmeni velk, bet līdera lomu vēl uzņemties nespēj. Mejeris - māk darīt visu, bet nekur nav super labs. Izlasē kā lomas spēlētājs ārā nekrita un Bagijs viņu dažreiz pavilka pat nepelnīti. Zaķis - cīnītājs, bet nepietiek centimetri un par švaku metiens. Jako,Kurucs, Pasečniks, Šķēle, daļēji arī Bonis - iepriekš nekad nav spēlējuši šādā līmenī(epizodiskas minūtes neskaita). Robinsons - vienīgais, kas velk. Bez viņa uzbrukums vispār nebūtu. Defu var piedot. Strēlnieks, Bērziņš - piekrītu, šis līmenis par augstu.

Nu nevar neko gaidīt no šādas komandas, kura ir bijusi laba jauniešos vai LBL. Visiem viņiem vajadzētu sākt kā lomas spēlētājiem, nākot uz maiņu.
Tāpēc jau saka, ka viņu laiks būs trešais gads, ne jau tagad, šosezon pa lielam vajag pierast pie līmeņa, nākamsezon likt attiecīgi klāt un trešajā gadā jau parādīt, ko spēj.......Vari paskaidrot, kāpēc jādomā, ka uzreiz šie jaunie nāks un nu rezultāts būs?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 00:17, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Tagad to pašu vēlreiz, tikai bez vēstures prognozēm.
Timma - šo līmeni velk, bet līdera lomu vēl uzņemties nespēj. Mejeris - māk darīt visu, bet nekur nav super labs. Izlasē kā lomas spēlētājs ārā nekrita un Bagijs viņu dažreiz pavilka pat nepelnīti. Zaķis - cīnītājs, bet nepietiek centimetri un par švaku metiens. Jako,Kurucs, Pasečniks, Šķēle, daļēji arī Bonis - iepriekš nekad nav spēlējuši šādā līmenī(epizodiskas minūtes neskaita). Robinsons - vienīgais, kas velk. Bez viņa uzbrukums vispār nebūtu. Defu var piedot. Strēlnieks, Bērziņš - piekrītu, šis līmenis par augstu.

Nu nevar neko gaidīt no šādas komandas, kura ir bijusi laba jauniešos vai LBL. Visiem viņiem vajadzētu sākt kā lomas spēlētājiem, nākot uz maiņu.
Timmam debitējot ULEB Eurocup 10 spēlēs vidēji: 29min, 13pts, 5reb, 4as, FG 47%, 3 izprovocētas piezīmes!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-18 00:20, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tāpēc jau saka, ka viņu laiks būs trešais gads, ne jau tagad, šosezon pa lielam vajag pierast pie līmeņa, nākamsezon likt attiecīgi klāt un trešajā gadā jau parādīt, ko spēj.......Vari paskaidrot, kāpēc jādomā, ka uzreiz šie jaunie nāks un nu rezultāts būs?
Es tieši saku, ka nevajag tā domāt. Bet arī par baigo attīstību neesmu tik pārliecināts šobrīd. Vajadzētu sabalansēt līderus un jaunos. Nez vai kāds labums būs, ka divus gadus, kamēr viņi "pieradīs pie līmeņa un augs", spēles pret Eiropas līmeņa komandām tiks tikai zaudētas. Vajag uzvaras. Labs spēlētājs sliktā komandā ir sliktāks nekā sliktākais spēlētājs labā komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-18 00:23, pirms 10 gadiem
KaraLis rakstīja: Tad cik man saprotams, no jaunā gada treneris būs Galvanovskis?
Vismaz tā esmu dzirdējis.
Es ļoti ceru! Jo šim te murgam ir jāliek liels,trekns punkts.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-18 00:24, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Haaa, Tu domā, ka VEFs šos spēlētājus noturēs vēl 3 gadus ? Jakovičam viena sezona un beidzas lielais 3 gadu līgums. Bērziņam tas pats. Šķēle vispār ņemts uz sezonu. Timmam tas pats, noteikti muks prom, jo sapņo par NBA. Pasečnikam šosezon beidzas līgums. Trīs gadi vēl vienīgi ir Strēlniekam un gads vēl A.Bērziņam...Viss. Kāda nākotne, domā viņi tur sēdēs vēl divus gadus kopā un gaidīs kaut kādu mistisku rezultātu? Nesaprotu kāpēc visi to vispār piemin un par to runā? Vai kāds maz ir iedziļinājies spēlētāju noslēgto līgumu termiņos? Nu netic, ka Timma te ilgi uzturēsies, neticu, ka Jakovičs pagarinās pēc gada to 3 gadu līgumu...It sevišķi ja progresēs kā tagad. Kāds kodols?
daudz ko izšķirs kā spēlēs izlasē un VEF finansiālās iespējas, bet domāju, ka daļu jau noturēs, galvenais ir saglabāt EK un VTB vietu, jo tomēr tas līmenis kurā spēlēs var daudz ko noteikt, galvenais ir neiesēsties kādā citā klubā dziļā rezervē

     [+] [-]

, 2014-12-18 00:24, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: tev laikam nepielec. viņam ir knapi pāri 20 gadiem un viņš ir pirmo reizi šajā līmenī un ar visu to ir labākais spēlētājs laukumā jau vairākas spēles no vietas. Ja viņš tā turpinās, tad 27 gados varēsi uzslēgt un paskatīties un pavērtēt tad viņa PG sniegumu. Tagad viņš rāda tuvu maksimumam ko var un progresē astronomiski.
Ja "viņam ir knapi pāri 20 gadiem un viņš ir pirmo reizi šajā līmenī ", tad komandai, ja viņa kaut ko vēlas sasniegt, ir jāņem sakarīgs saspēlnieks, nevis negatavs spēlētājs...

     [+] [-]

, 2014-12-18 00:26, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Haaa, Tu domā, ka VEFs šos spēlētājus noturēs vēl 3 gadus ? Jakovičam viena sezona un beidzas lielais 3 gadu līgums. Bērziņam tas pats. Šķēle vispār ņemts uz sezonu. Timmam tas pats, noteikti muks prom, jo sapņo par NBA. Pasečnikam šosezon beidzas līgums. Trīs gadi vēl vienīgi ir Strēlniekam un gads vēl A.Bērziņam...Viss. Kāda nākotne, domā viņi tur sēdēs vēl divus gadus kopā un gaidīs kaut kādu mistisku rezultātu? Nesaprotu kāpēc visi to vispār piemin un par to runā? Vai kāds maz ir iedziļinājies spēlētāju noslēgto līgumu termiņos? Nu netic, ka Timma te ilgi uzturēsies, neticu, ka Jakovičs pagarinās pēc gada to 3 gadu līgumu...It sevišķi ja progresēs kā tagad. Kāds kodols?
Ja VEFs saglabās budžetu, tad var noturēt praktiski visus. Pēc tādas/tādām sezonām pēc šiem spēlētājiem pieprasījums nebūs un, ja arī pēc kāda būs, VEF vadība atkal izlems iedot kādu neadekvātu līgumu un viss turpināsies
Strēlniekam tiešām vēl ir trīs gadi?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 00:27, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Haaa, Tu domā, ka VEFs šos spēlētājus noturēs vēl 3 gadus ? Jakovičam viena sezona un beidzas lielais 3 gadu līgums. Bērziņam tas pats. Šķēle vispār ņemts uz sezonu. Timmam tas pats, noteikti muks prom, jo sapņo par NBA. Pasečnikam šosezon beidzas līgums. Trīs gadi vēl vienīgi ir Strēlniekam un gads vēl A.Bērziņam...Viss. Kāda nākotne, domā viņi tur sēdēs vēl divus gadus kopā un gaidīs kaut kādu mistisku rezultātu? Nesaprotu kāpēc visi to vispār piemin un par to runā? Vai kāds maz ir iedziļinājies spēlētāju noslēgto līgumu termiņos? Nu netic, ka Timma te ilgi uzturēsies, neticu, ka Jakovičs pagarinās pēc gada to 3 gadu līgumu...It sevišķi ja progresēs kā tagad. Kāds kodols?
Tāpēc jau Janičenoks arī aiztinās, jo šo klubu jau labu laiku vajā neveiksmes...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 00:28, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Ja VEFs saglabās budžetu, tad var noturēt praktiski visus. Pēc tādas/tādām sezonām pēc šiem spēlētājiem pieprasījums nebūs un, ja arī pēc kāda būs, VEF vadība atkal izlems iedot kādu neadekvātu līgumu un viss turpināsies
Strēlniekam tiešām vēl ir trīs gadi?
Par Bērziņa līgumu jāuztraucas, Strēlnieks jau kaut cik atpelna

  +1 [+] [-]

, 2014-12-18 00:28, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Aizmirsu vēl pieminēt divus klaunus pie TV mikrofoniem...Tas laikam nebeigsies. Arī tas ir viens no iemesliem, kāpēc cilvēki uz VEF nenāk, jo viņi pat nevar izurēt noskatīties spēli pa TV, lai viņus ieinteresētu, jo tie divi ir vienkārši neciešami. No man zināmajiem cilvēkiem, kas skatās VEF spēles, visiem viedoklis ir tāds pats. Tāda peldēšana pie mikrofona. Nekādu robežu. Ņirdz savā starpā...Met, viņuprāt, smieklīgus jokus par lebronu un Timmu....visu laiku kko salīdzina ar NBA un kur nu katru spēli bez kādas replikas, ka mēs taču Artūr arī varētu varbūt iziet uz pāris minūtēm, un kko iemest no apakšas. Nē Edgar, mums tad būtu jāsper bumbas ar kāju grozā no otra gala. HA HA HAA, abi kopā smejas par savu joku....Kaut kas neciešams. Kritikas nekādas. Sakarīgas analīzes nekādas. Nevar salīdzināt, kā spēlei gatavojas Madars Bergmanis, kā viņš redz spēli, kā to pasniedz, kādas nianses ievēro un palīdz ar aizrautību vērot spēles...Būtu pamācījušies., jo šitas nav izturams
Pilnīgi nepiekrītu. Vienīgais iemesls kāpēc vēl skatos VEF ir Buļs. Kad viņš bija atvaļinājumā un Šēnhofs viens pats muldēja, šķiet, ka aizmigu. Viņam vajag Buļu un tandēmā ir pat ļoti ok. Saprotu, ka Buļs daudziem liekas baigais zīmulis un varbūt tā arī ir, bet viņš vismaz nav garlaicīgs. Iedomājies kā ir komentēt, kad tava komanda visu laiku kāš... tā jau besis un runāt tur par kaut kādu spēli un to dikti apspriest ir vienkārši crazy, tāpēc džeki vismaz cenšas kaut kādu jautrību tajā skumjajā pasākumā ieviest. Gaumes jautājums, bet manā skatījumā Buļs ir viens no labākiem LV basketbola komentētājiem un ne jau tāpēc, ka visu baigi rubī, bet tāpēc, ka ir jautri skatīties (klausīties). Starp citu, viņam arī ir izpratne par pašu spēli, atšķirībā no tā paša Bergmaņa...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-18 00:29, pirms 10 gadiem
dzhordans rakstīja: Tāpēc jau Janičenoks arī aiztinās, jo šo klubu jau labu laiku vajā neveiksmes...
Ne jau tāpēc......Lai Resnais Putns mani palabo ja kļūdos, bet šķiet, ka VEF ar viņu pat nevēlējās pagarināt līgumu un viņš to saprata, ka sastāvu atjauninās utt.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-18 00:29, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: tev laikam nepielec. viņam ir knapi pāri 20 gadiem un viņš ir pirmo reizi šajā līmenī un ar visu to ir labākais spēlētājs laukumā jau vairākas spēles no vietas. Ja viņš tā turpinās, tad 27 gados varēsi uzslēgt un paskatīties un pavērtēt tad viņa PG sniegumu. Tagad viņš rāda tuvu maksimumam ko var un progresē astronomiski.
Starp citu knapi pāri 20 gadiem ir jābūt pilnvērtīgam spēlētājam veču vidū, ja grib kaut ko sasniegt. Paskaties ar kādu sastāvu un kā Eirolīgā žalgiris spēlē...