Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF pirmajā ceturtdaļā ielaiž 33 punktus un nenoķer Timmas komandu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

VEF pirmajā ceturtdaļā ielaiž 33 punktus un nenoķer Timmas komandu
Dairis Bertāns 2023. gada 17. oktobrī. Foto: Basketball Champions league

VEF basketbolisti (0-1) otrdien, 17. oktobrī, Basketbola Čempionu līgas atklāšanas spēlē Rīgas arēnā zaudēja Stambulas "Darüşşafaka" (1-0) ar 75:84. Elaidža Klarenss mājinieku labā sameta 20 punktus, Brendanam Adamsam 17 punkti.

Jāņa Gailīša, Jevgeņija Kosuškina un Krista Pīternieka trenētā komanda vēl nav atguvusies no savainojumiem. Dairis Bertāns, Elaidža Klarenss un Aleksandrs Madsens ierindā atgriezušies jau sezonas gaitā, kamēr Arnaldo Toro neveiksmīgi beidzās spēle pret Tartu Universitāti.

Viesu leģionāri bija labākā gatavībā. Aizsargi Meisons Džonss un Kails Olmens kopā ar Jāni Timmu, Todu Vizersu un Deividu Makkormaku pirmajā puslaikā dominēja uzbrukumā, VEF grozā sametot 47 punktus.

Starta piecinieks

VEF: Adamss, Bertāns, Pineiro, Gulbis, Madsens

Rīdziniekus pirmajā ceturtdaļā uzbrukumā “vilka” Aleksandrs Madsens un Brendans Adamss. Somu centra spēlētājs ātri guva 10 punktus, kamēr kolēģis rūpējās par precīziem metieniem no tālākas distances. Viesu rindās “baļķa nesēju” bija vairāk. Meisons Džonss lieliski diriģēja saspēli, kamēr viņa kolēģi 10 minūtēs sabēra 33 punktus VEF grozā. Gana nasks bija Jānis Timma, pirmajā nogrieznī realizējot divus no trim tālmetieniem – 18:33.

“Darüşşafaka” latviešu uzbrucējam perimetrā sekmīgi piebalsoja bijušais vefietis Kails Olmens un Tods Vizers. “Queens University of Charlotte” izcilnieks trāpīja pirmos trīs tālmetienus pēc kārtas. Viesu sekmes trīspunktu metienos kavēja VEF atspēlēšanos, neraugoties uz rezultīvi iesākto otro ceturtdaļu. Īpaši enerģisks bija Elaidža Klarenss, kurš ātri tika pie deviņiem punktiem, taču pretinieki tik un tā pārtraukumā devās ar plus četrpadsmit – 43:57.

Lieli panākumi “Darüşşafaka” ķeršanā nebija arī nākamajās 15 minūtēs. Turcijas klubs brīžiem palielināja atrāvienu līdz 20 punktiem, gandrīz visu laiku turoties komfortablā attālumā. VEF nodzina starpību līdz viencipara tiesai tikai spēles izskaņā. Pozitīvās lietas – Roberts Blūms īsajā spēles laikā izcēlās ar diviem trīspunktu metieniem, labas minūtes aizvadīja Roberts Bērziņš un Pēteris Pinnis.

Basketbola Čempionu līgas C grupa, 17. oktobris, Rīgas arēna

VEF Rīga – Darüşşafaka Istanbul 75:84 (18:33, 25:24, 14:14, 18:13)
VEF: Klarenss 20 (2p 4/6, 3p 3/6, 1p 3/4; +5, eff 18), Adamss 17 (2p 4/6, 3p 3/6; 5rp, eff 16), Madsens 12 (2p 3/10, 3p 1/1, 1p 3/3; 7ab, eff 12), Pineiro 11 (2p 3/6, 3p 1/3, 1p 2/3; 7ab, eff 14), Roberts Blūms 6 (3p 2/2), Gulbis 6 (6ab), Bērziņš 3, Bertāns (5pp), Pinnis (4ab, 3rp, +22), Butirins; Būmeisters, Putāns. Treneris Jānis Gailītis.
Darüşşafaka: Olmens 21 (2p 2/6, 3p 5/9, 1p 2/2; +32, eff 17), Makkormaks 19 (2p 9/11, 1p 1/1; 12ab, +31, eff 29), Vizers 14 (2p 1/1, 3p 4/5; +25, eff 21), Džonss 9 (11rp, +20, eff 15), Timma 8 (2p 0/1, 3p 2/5, 1p 2/4; +9), Oncels 5 (5rp), Demirs 2, Jasars 2, Abdurrahmans 2, Džans Korkmazs 2, Pandi, Kušs. Treneris Fikrets Jakups Sekizkoks.
Tiesneši: Ademir Zurapovič (Bosnija), Carsten Straube (Vācija), Gintaras Maciulis (Lietuva).

VEF kalendārs Basketbola Čempionu līgā

DatumsLaiksSpēleRezultāts
17.1019:00VEF Rīga - Darüşşafaka75:84
25.1021:00Cholet - VEF Rīga
08.1122:00Tenerife - VEF Rīga
21.1119:30VEF Rīga - Cholet
05.1219:30VEF Rīga - Tenerife
19.1219:00Darüşşafaka - VEF Rīga

''VEF Rīga'' sastāvs

SpēlētājsPoz.Aug.Dz.g.ValstsKlubs 2023'
Brendans AdamssPG1922000ASVColonials (NCAA)
Rodrigo BūmeistersPG1962000LatvijaVentspils
Roberts BlūmsPG/SG1922005LatvijaASVEL (Francija U21)
Dairis BertānsSG1931989LatvijaReal Betis (Spānija)
Elaidža KlerenssSG1931998ZviedrijaVEF Rīga
Roberts BērziņšSG1932001LatvijaVEF Rīga
Alberts PutānsSF1951998LatvijaVEF Rīga
Aizeja PinjeiroSF/PF2011995PuertorikoPiratas (Puertoriko)
Māris GulbisPF2011985LatvijaVEF Rīga
Raivo ButirinsPF2052003LatvijaVEF Rīga
Arnaldo ToroC2021997PuertorikoFajardo (Puertoriko)
Aleksandrs MadsensC2081995SomijaAEK (Grieķija)
Pēteris PinnisC2162004LatvijaVEF Rīga

FIBA Čempionu līgas pamatturnīrs, pirmā spēļu kārta

Gr.DatumsLaiksSpēleRezultāts
A17.1021.30Le Mans Sarthe (Francija) – Peristeri (Grieķija)96:68
18.1019.00Falco Szombathely (Ungārija) – Unicaja Málaga (Spānija)
B18.1019.00Promitheas Patras (Grieķija) – Opava (Čehija)
21.00Dijon (Francija) – Rytas Vilnius (Lietuva)
C17.1019.00VEF Rīga (Latvija) – Darüşşafaka (Turcija)75:84
22.00Tenerife (Spānija) – Cholet Basket (Francija)95:75
D17.1019.30AEK Athens (Grieķija) – Riesen Ludwigsburg (Vācija)84:79
19.30King Wilki Morskie Szczecin (Polija) – Dinamo Sassari (Itālija)93:85
E17.1019.30Pınar Karşıyaka (Turcija) – Filou Oostende (Beļģija)94:77
21.00EWE Baskets Oldenburg (Vācija) – SIG Strasbourg (Francija)83:85 pag.
F18.1021.30Río Breogán (Spānija) – Bursaspor (Turcija)
??Telekom Baskets Bonn (Vācija) – Hapoel Holon (Izraēla)pārcelta
G18.1019.00Galatasaray (Turcija) – PAOK Thessaloniki (Grieķija)
??Hapoel Jerusalem (Izraēla) – Benfica (Portugāle)pārcelta
H18.1019.30Igokea (Bosnija un Hercegovina) – Tofaş Bursa (Turcija)
21.30Derthona Tortona (Itālija) – UCAM Murcia (Spānija)

Izmantotie avoti:
https://www.championsleague.basketb...

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:16, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Jā, nebija, bet tur atkal citas problēmas sekoja. Tur jau arī Gailīša vaina, ka vēlējās ņemt pieredzējušos priekš Zorika, jo nu jaunie būtu labāk noderējuši tur, vismaz, man kā amatieriem tā šķiet

Te ir tikai vienīgais jautājums, cik ātri uzlabojums spēlē sekos, jo tas būs un vai tas nebūs par vēlu.

Pat distancējoties no VEF, ČL varēja to turnīru garāku taisīt, lai ir interesantāk
Par CL garumu piekritu, bet formats sen visiem zinams. Skaidrs, ka Vef nekad ar budzetu nepartrumpos citus. Cita lieta, ka izskatas, ka Gailitim nav akna nosedinat Bertanu, risket. Si no kluba ir loti liela bezatbildiba, basketbolam paslaik ir skatitaji, bet sadas speles vienkarsi atbaida un neiet runa par uzvaru vai zaudejumu. Tadi Zelli ar 3-4x mazaku budzetu nozvejos to skatitaju paris menesos.

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:18, pirms 9 mēnešiem
Bertāns aizbrauca Timmasvietā ,to šodien varēja labi redzēt.
Gailītis arī viņu smagi pārturēja laukumā ,nez uz ko cerēja.
Trakākais ,ka jebkuru piezīmi viņš apstrīd pie tiesnešiem pat pie 100% soda ,tas vien pierāda grib ,bet neko nevar....

  -1 [+] [-]

, 2023-10-17 22:20, pirms 9 mēnešiem
nu jau, kamēr nebija traumas, pk bija precīzs un turnīrā bija pelnīti
timma pirms pk bija tāds, kā bertāns šodien

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 22:21, pirms 9 mēnešiem
rediss77 rakstīja: Par CL garumu piekritu, bet formats sen visiem zinams. Skaidrs, ka Vef nekad ar budzetu nepartrumpos citus. Cita lieta, ka izskatas, ka Gailitim nav akna nosedinat Bertanu, risket. Si no kluba ir loti liela bezatbildiba, basketbolam paslaik ir skatitaji, bet sadas speles vienkarsi atbaida un neiet runa par uzvaru vai zaudejumu. Tadi Zelli ar 3-4x mazaku budzetu nozvejos to skatitaju paris menesos.
Par Bertānu piekrītu, jo nu Bērziņš šķita pat labāks + Blūms, kas saista uzmanību kā jaunais. Papildus visam, baidījās Pinni uzlaist.

Zeļļi nenozvejos, jo nu viņu basketbols ir vēl sliktākā kvalitātē

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 22:22, pirms 9 mēnešiem
purva_velns rakstīja: nu jau, kamēr nebija traumas, pk bija precīzs un turnīrā bija pelnīti
timma pirms pk bija tāds, kā bertāns šodien
Timma bija nedaudz labaks, bet Timmu treneris pat nedaudz atsēdināja un tas bija pret VEF, daudzi laikam nepamanīja

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:22, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Cīņa jau bija, es īsti nesaprotu, kā to domā
Otrās trešdaļas sākumā jau - 19, izskatījās komanda vispār necīnījās aizsardzībā. Turki varēja ar pusgāzīti turpināt.

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:23, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Par Bertānu piekrītu, jo nu Bērziņš šķita pat labāks + Blūms, kas saista uzmanību kā jaunais. Papildus visam, baidījās Pinni uzlaist.

Zeļļi nenozvejos, jo nu viņu basketbols ir vēl sliktākā kvalitātē
Ja nenozvejos, tad vienkarsi tas skatitajs pazudis.

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:24, pirms 9 mēnešiem
rediss77 rakstīja: Ja nenozvejos, tad vienkarsi tas skatitajs pazudis.
Skatīājs jebkurā gadījumā pazudīs, jo LatEst ir maz spēles, kas saista

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:24, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: saspēli
Kā viens no sektorā esošiem - "Jāspēlē" - arī faniem bija viedoklis par šo bezsakaru

  +2 [+] [-]

, 2023-10-17 22:25, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Timma bija nedaudz labaks, bet Timmu treneris pat nedaudz atsēdināja un tas bija pret VEF, daudzi laikam nepamanīja
timma reizēm kolēğus jau izrīko kā koučs

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:26, pirms 9 mēnešiem
Negāzētais Mangaļi rakstīja: Kā viens no sektorā esošiem - "Jāspēlē" - arī faniem bija viedoklis par šo bezsakaru
Ok, kļūdījos, bet nu tuvu tam. Galvenais, lai uzlabojumi ir ātri, kāpēc Toro nebija?

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 22:27, pirms 9 mēnešiem
purva_velns rakstīja: timma reizēm kolēğus jau izrīko kā koučs
Izskatījās, ka viņu centram ne visai tas patīk

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 22:31, pirms 9 mēnešiem
Jautājums ar ko tas Gulbis tik lielu spēles laiku izpelnījies?

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:32, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Skatīājs jebkurā gadījumā pazudīs, jo LatEst ir maz spēles, kas saista
Izklausas pec Vef kluba attieksmes runa iet par raadito speli, kura ir loti vaaja, paslaik tur nekas labaks iznemot budzetu par zelliem nav. Panems cempi un pirksti gaisa ?

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:34, pirms 9 mēnešiem
rediss77 rakstīja: Izklausas pec Vef kluba attieksmes runa iet par raadito speli, kura ir loti vaaja, paslaik tur nekas labaks iznemot budzetu par zelliem nav. Panems cempi un pirksti gaisa ?
Ne jau attieksme, bet fakts, pat pie labas spēles, tas kritums uz LatEst spēlēm ir diezgan liels

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:35, pirms 9 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Jautājums ar ko tas Gulbis tik lielu spēles laiku izpelnījies?
Toro nespēlēja, Gulbis bija pa brīdim kā C

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:35, pirms 9 mēnešiem
rediss77 rakstīja: Izklausas pec Vef kluba attieksmes runa iet par raadito speli, kura ir loti vaaja, paslaik tur nekas labaks iznemot budzetu par zelliem nav. Panems cempi un pirksti gaisa ?
redzi, skatītājs pie mums iet uz eiropas starptautiskajiem mačiem, kas tur spēlē, uz to arī nāk

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:41, pirms 9 mēnešiem
Nu centrs jau mums pavājš,nezinu vai tad Madsena vietå nav nekas labāks. Var jau būt,ka nauda ir tik cik ir,jo labs centrs maksā labu naudu.

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:47, pirms 9 mēnešiem
Nu Madsens ir konkrēts nabags. Leğionāri kopumā diezgan nekādi.

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:52, pirms 9 mēnešiem
purva_velns rakstīja: redzi, skatītājs pie mums iet uz eiropas starptautiskajiem mačiem, kas tur spēlē, uz to arī nāk
Redzi uz nakamo speli pec sis speles bus 2x mazak skatitaju, kapec nez ? Un uz vietejo pec sadas miskastes speles vispar neviens neies.

     [+] [-]

, 2023-10-17 22:58, pirms 9 mēnešiem
rediss77 rakstīja: Redzi uz nakamo speli pec sis speles bus 2x mazak skatitaju, kapec nez ? Un uz vietejo pec sadas miskastes speles vispar neviens neies.
jebkurā gadījumā būtu mazāks, tas ir viens, otrs, ies uz spēli, jo spēle pret Ventspili. Bet tas nemaina to, ka LatEst spēles maz interesē skatītāju. Man bail iedomāties, cik maz nāktu, ja būtu tikai LBL

  -1 [+] [-]

, 2023-10-17 22:59, pirms 9 mēnešiem
Biju uz spēli - VEFi pilnīgi garām.
Galarezultāts mānīgs, jo pēdējās 5 minūtes turki jau vairs nespēlēja.
Daudzi priecājās par Blūma juniora 3punktniekiem, bet nu būsim objektīvi - iemeta tad, kad turki jau smaidīgi gaidīja spēles beigas. Izšķirošos brīžos VEFiem nemaz tā neizdevās tikt pie metieniem.
Naidnieku #33 - tādu Centru VEFiem vajadzētu, tikai tad komandas īpašniekiem jāatver maks vismaz uz 1 mio sezonā platāk.
Kopumā izredzes 4 komandu grupā tikt tālāk, domāju 30/70. Redzēs, kādi tie citi pretinieki ir.

     [+] [-]

, 2023-10-17 23:02, pirms 9 mēnešiem
Vēl interesanta tēma - ko VEFiem no Valda Valtera vajag, ka tā pielien spēles pārtraukumā?
Publika uzaplaudēja, tā diezgan rezervēti.
Diktors tur sauc Eiropas čempions! Pasaules čempions! Bet visi tā - nu jā, jā, okupantu komandas sastāvā!
Tas pieteikums Valterim tāds ne pārāk, arī pats nebija ļoti priecīgs, visiem WTF, kādā sakarā šodien jāatzīmē Valters?

     [+] [-]

, 2023-10-17 23:03, pirms 9 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Vēl interesanta tēma - ko VEFiem no Valda Valtera vajag, ka tā pielien spēles pārtraukumā?
Publika uzaplaudēja, tā diezgan rezervēti.
Diktors tur sauc Eiropas čempions! Pasaules čempions! Bet visi tā - nu jā, jā, okupantu komandas sastāvā!
Tas pieteikums Valterim tāds ne pārāk, arī pats nebija ļoti priecīgs, visiem WTF, kādā sakarā šodien jāatzīmē Valters?
VEFa jubilejas sezona, tāpēc

     [+] [-]

, 2023-10-17 23:09, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: jebkurā gadījumā būtu mazāks, tas ir viens, otrs, ies uz spēli, jo spēle pret Ventspili. Bet tas nemaina to, ka LatEst spēles maz interesē skatītāju. Man bail iedomāties, cik maz nāktu, ja būtu tikai LBL
Nu pec sadas speles ka sodien kas tur ko baidities, kapec, lai skatitajs ietu skatities reali zema limena basketbolu . Totala Vef izgasanas ar lielaku budzetu !

     [+] [-]

, 2023-10-17 23:10, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: VEFa jubilejas sezona, tāpēc
Jaunups laikam jau vairs nav pie VEFiem, zaudējis interesi pret basketbolu?
Jaunups tak nebūtu Valtera apbalvošanu pieļāvis.
Zinu, ka kādreiz Valdis Valters vēl vecajā Twitterrā baigi sliktiem vārdiem Jaunupu apsaukāja.

     [+] [-]

, 2023-10-17 23:10, pirms 9 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Biju uz spēli - VEFi pilnīgi garām.
Galarezultāts mānīgs, jo pēdējās 5 minūtes turki jau vairs nespēlēja.
Daudzi priecājās par Blūma juniora 3punktniekiem, bet nu būsim objektīvi - iemeta tad, kad turki jau smaidīgi gaidīja spēles beigas. Izšķirošos brīžos VEFiem nemaz tā neizdevās tikt pie metieniem.
Naidnieku #33 - tādu Centru VEFiem vajadzētu, tikai tad komandas īpašniekiem jāatver maks vismaz uz 1 mio sezonā platāk.
Kopumā izredzes 4 komandu grupā tikt tālāk, domāju 30/70. Redzēs, kādi tie citi pretinieki ir.
Jaunie jalaiz spelet atrak, jaiespele, natceramies tos pasus brocus ?Bet arzemnieki nabagi, jaunie silda benkji, veterans Gulbis megina kko darit, visi priecigi ?

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 23:11, pirms 9 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Jaunups laikam jau vairs nav pie VEFiem, zaudējis interesi pret basketbolu?
Jaunups tak nebūtu Valtera apbalvošanu pieļāvis.
Zinu, ka kādreiz Valdis Valters vēl vecajā Twitterrā baigi sliktiem vārdiem Jaunupu apsaukāja.
Tak nupat stundu interveja Valteru, labrit !

     [+] [-]

, 2023-10-17 23:12, pirms 9 mēnešiem
rediss77 rakstīja: Tak nupat stundu interveja Valteru, labrit !
Bet vai Jaunups vēl ir pie VEF komandas? Aizgāju ātri pāri VEF mājaslapai, uzvārdu Jaunups vairs neatradu.

     [+] [-]

, 2023-10-17 23:14, pirms 9 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Bet vai Jaunups vēl ir pie VEF komandas? Aizgāju ātri pāri VEF mājaslapai, uzvārdu Jaunups vairs neatradu.
Nav vairs. Kuluāros runā, ka Jaho - Blūms - Gailītis ir galvenie

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 23:17, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Nav vairs. Kuluāros runā, ka Jaho - Blūms - Gailītis ir galvenie
Nez kada starpiba ko tur norada , ja Gailitis vel vairak pie sprices, tad vel lielaka izgasanas sezonas sakuma.

     [+] [-]

, 2023-10-17 23:18, pirms 9 mēnešiem
rediss77 rakstīja: Nez kada starpiba ko tur norada , ja Gailitis vel vairak pie sprices, tad vel lielaka izgasanas sezonas sakuma.
Ne jau par norādīšanu, bet arī par finansēm. Vienīgi vai viena spēle ir izgāšanās

     [+] [-]

, 2023-10-17 23:23, pirms 9 mēnešiem
pēcspēles komentāri
https://www.youtube.com/watch?v=anJ...

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 23:41, pirms 9 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Ne jau par norādīšanu, bet arī par finansēm. Vienīgi vai viena spēle ir izgāšanās
2x izbraukuma zaudets pavajam estinju komandam, majas bezierunu zaudejums, par vispar ir runa ?

     [+] [-]

, 2023-10-17 23:43, pirms 9 mēnešiem
rediss77 rakstīja: 2x izbraukuma zaudets pavajam estinju komandam, majas bezierunu zaudejums, par vispar ir runa ?
varbūt, izņemot pirmā zaude estos, to var saprast, jo tur galīgi īss sastāvs bija