Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" Čempionu līgā piedzīvo trešo zaudējumu

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

"Ventspils" Čempionu līgā piedzīvo trešo zaudējumu
Aigars Šķēle cenšas apturēt Nikolasu Langu
Foto: basketballcl.com

BK "Ventspils" basketbolisti FIBA Čempionu līgas mačā viesos ar 68:83 piekāpās Francijas čempioniem "ASVEL", piedzīvojot turnīrā trešo zaudējumu piecās spēlēs.

Ventspilnieku pamatsastāvā pirmo reizi šajā sezonā izgāja Kristaps Janičenoks, ar kuru kopā laukumā devās Villijs Dīns, Folarins Kempbels, Māris Ziediņš un Ronalds Zaķis. Diemžēl mačā pret atlētiskajiem francūžiem palīdzēt nevarēja senegāliešu centrs Šeiks Mbodžs, kurš spēlei bija pieteikts, bet laukumā nedevās.

Komandas maču sāka ļoti rezultatīvi, nepilnu četru minūšu laikā kopējiem spēkiem sametot 20 punktus – uz tablo 10:10. Drīz vien Māris Ziediņš ar tālmetienu panāca jau +3 viesiem, taču tad ventspilnieki iekrita dziļā bedrē, no kuras izrāpties neļāva arī minūtes pārtraukums. "Ventspils" komandai lielas problēmas sagādāja cīņā par atlēkušajām bumbām, jo mājinieki regulāri tika pie atkārtotiem metieniem, ceturtdaļā pie viesu laukuma pusē bumbas savācos pat septiņas reizes. Tas komandai ļāva veikt izrāvienu 15:0 un tikt vadībā 25:13.

Ceturtdaļas beigas gan piederēja kurzemniekiem, kuri guva pēdējos sešus punktus, krietni pietuvojoties, bet joprojām esot mīnusus – 19:25. Pakaļdzīšanās turpinājās arī otrās ceturtdaļas sākumā. Villijs Dīns iespaidīgi apzaga sāncensi un pēc brīža arī realizēja pustālo metienu, bet Edgars Žeļonis ar tālmetienu "ASVEL" pārsvaru samazināja līdz vienam punktam 24:25. Mājinieki atklāja arī savu punktu rēķinu otrajā ceturtdaļā, tomēr tās piektajā minūtē Janičenoks ar tālmetienu otro reizi šajā mačā vadībā izvirzīja "Ventspili" – 29:27.

Kārļa Muižnieka padotie krietni agresīvāk bija sākuši cīnītie pie groziem, kas dažkārt beidzās ar kādu personisko piezīmi, tomēr arī ļāva izlīdzināt spēles gaitu. Laukuma saimnieki uz brīdi gan atkal tika priekšā, bet arī šo ceturtdaļu un reizē puslaiku labāk noslēdza viesi – Žeļonis ar otro tālmetienu atkal ventspilniekus uzvirzīja vadībā, bet tūlīt par Kempbels pārķēra piespēli un pats realizēja ātro uzbrukumu. Mājiniekiem vēl bija laiks vismaz pietuvoties, "Ventspils" savus plusus varēja palielināt, bet nenotika neviens, ne otrs – 36:33 pēc pirmā puslaika.

Diemžēl otro puslaiku faktiski uzreiz bija jāsāk ar minūtes pārtraukumu, lai gan pirmajā uzbrukumā kļūdījās mājinieki. Ventspilnieki atbildēja ar divām kļūdām un Kempbela pārkāpumu brīdī, kad Bondža Su jau trieca bumbu grozā no augšās. Laukuma saimnieki, veiksmes spārnoti, tik arī četrus punktu attālumā (36:40), kad pirmos punktus puslaikā viesiem guva Zaķis. Drīz vien ar Janičenoka un Žeļona pūlēm rezultāts tika izlīdzināts, diemžēl sasteigtas darbības uzbrukumā neļāva pārņemt vadību, bet pēc tam arī deva iespēju mājiniekiem noķert savu spēli. Gan ātrajos uzbrukumos, gan pozicionālā spēlē, bet ceturtdaļas izskaņā arī no soda metienu līnijas "ASVEL" regulāri guva punktus un attālinājās. Pēc trim ceturtdaļām "Ventspils" bija iedzinējos 49:56.

Lai gan trešā ceturtdaļa sākumā Rihards Kuksiks iemeta tālmetienu, tās turpinājums lika Muižniekam atkal komandu saukt uz minūtes apspriedi. "ASVEL" guva septiņus punktus pēc kārtas, tiekot pie vairāk nekā desmit punktu pārsvara. Diemžēl atlikušajā laikā tikt tuvāk "Ventspilij" vairs neizdevās un nācās piedzīvot līdz šim smagāko zaudējumu Čempionu līgā. Lai gan "Ventspils" basketbolisti centās samazināt savus mīnusus, skanot spēles beigu signālam, komandas šķīra 15 punkti – 68:83.

FIBA Čempionu līga, 16. novembris

ASVEL – Ventspils 83:68 (25:19, 8:17, 23:13, 27:19
ASVEL: Hodžs 17 (8rp), Langs 14, Nuā 12, Votkinss 10 (12ab), Nelsons 10 (9ab), Su 9, Aters 9, Anguē 2
Ventspils: Žeļonis 13 (6ab), Zaķis 10, Janičenoks 10, Kuksiks 9, Dīns 6, Šķēle 6, Kempblels 6, Ate 5, Ziediņš 3, Lomažs, Leimanis

C grupas tabula

VKomandaSUZ+/-P
1.Neptunas440+518
2.ASVEL532-78
3.Ventspils523+257
4.EWE Baskets422+26
5.PAOK422-26
6.Rosa Radom422-116
7.Muratbey Ušak Sportif413-105
8.Openjobmetis Varese413-635

C grupas spēles, 5. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultāts
15.11.21:30ASVEL – Ventspils83:68
16.11.19:00Neptunas – PAOK
16.11.19:00Ušak Sportif – EWE Baskets
16.11.21:30Varese – Rosa Radom

  +2 [+] [-]

, 2016-11-15 23:46, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nepiekrītu, 3/4 bija ok, abas komandas gāja punkts punktā, bija cīnā ar raksturu. abām bija sodu limits. un man patika, ka pret katru franču sodiņu mums žeļonis arī izprovocēja un stājās uz soda metienu līnijas. 4/4 mūsējie panīka. tas gan ir neapšaubāmi. spēle bija ņemamā. vajadzēja saglabāt rakstutu un noturēt disciplīnu, kā arī mazāk paļauties uz truļiem
Zaudēta ceturtdaļa ar -10 ir ok? Tam nekad nepiekritīšu.

     [+] [-]

, 2016-11-15 23:46, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Neaizstāvot Kuksiku, runa nebija par viņa aizsardzību, bet par to, ka pret 33 nr. ir mismatch - atlētiskāks/garāks uzbrucējs (uzvārdus viņiem neatceros). Tā ir tā kā drusku atšķirība. Beidziet vienreiz ieciklēties tieši uz Kuksika aizsardzību. Tur var visiem problēmas atrast - ne jau Kuksiks pie šī zāģa vainojams.
nē, protams, ne tikai kuksiks, 4/4 visa komanda nolažoja.
bet to momentu es dzirdēju visā krāšņuma, kad treneris pateica pārtraukumā ļoti skaidri, caur 33 izspēlēt uzbrukumu pie katras iespējas.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 23:47, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Deva arī šodien un iepriekš, bet izskatījās stipri ne visai
Savas minūtes ir jāizcīna, bet tā kā šodien nospēlēja dažas epizodes, tad pie lielāka spēles laika netiks
Vispār sezonas sākumu laikam neesi redzējis, viņš bija ļoti labs

  +2 [+] [-]

, 2016-11-15 23:47, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kurš teica, ka viņš būs glābējs? Ko tu pīpē?
Nesaprotu, kādi tev pārmetumi Muižniekam, ka nedod Lomažam spēlēt vairāk
Lai pierāda sevi un tad arī tiks pie lielākām minūtēm

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 23:48, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Nesaprotu, kādi tev pārmetumi Muižniekam, ka nedod Lomažam spēlēt vairāk
Lai pierāda sevi un tad arī tiks pie lielākām minūtēm
Es neko nepārmetu Kažam, es teicu, ka žēl, ka tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-11-15 23:49, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār sezonas sākumu laikam neesi redzējis, viņš bija ļoti labs
LBL pret pusamatieru komandām?
Nesmīdini!
ČL līgas līmenis ir salīdzinoši viduvējs, kur ir iespēja sevi apliecināt. Tas ir rādītājs, ne jau spēles pret traumām nomocīto Valmieru, amatieriem no Ogres, LU, Valgas

     [+] [-]

, 2016-11-15 23:50, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: par superzvaigzni nē, bet potenciāli viņš ir ļoti ļoti nobriedis priekš sava vecuma, kamēr deva spēles laiku, viņš sevi attaisnoja. protams, šobrīd ir atpakaļ janičenoks, kuram vajag ieiet ritmā un sajust spēles ritmu, kā vēl jau arī aizsardzības superstārs kuksiks. vispār tiesnešiem liels fuj.
Un Lomažs kautko iepriekš ir parādījis kaut pret ASVEL līmeņa komandu? Jeb tas tomēr bija LBL spēlēs? Un vēl par aizsardzību: nosauc man, lūdzu, teiksim, 5 Eiropas līmeņa aizsardzības "krampjus" valsvienības kandidātu līmenī. Būs grūti (man iznāk tikai Siliņš), jo kopš bērna kājas Latvijā visiem patīk mest, bet nepatīk krampēt. Un tie, kuriem izdodas krampēt, uzbrukumā pārsvarā ir nekoordinēti koka kluči.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 23:50, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nē, protams, ne tikai kuksiks, 4/4 visa komanda nolažoja.
bet to momentu es dzirdēju visā krāšņuma, kad treneris pateica pārtraukumā ļoti skaidri, caur 33 izspēlēt uzbrukumu pie katras iespējas.
Un ko viņš teica? "We have a mismatch"

     [+] [-]

, 2016-11-15 23:51, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: LBL pret pusamatieru komandām?
Nesmīdini!
ČL līgas līmenis ir salīdzinoši viduvējs, kur ir iespēja sevi apliecināt. Tas ir rādītājs, ne jau spēles pret traumām nomocīto Valmieru, amatieriem no Ogres, LU, Valgas
Tur tā lieta, ka lai apliecinātu sevi ir jāspēlē nevis soliņš jāsilda un pie esošā BKV soliņa garuma, ja kāds nenorauj traumu, tad viņam mazas iespējas pie minūtēm tikt

     [+] [-]

, 2016-11-15 23:51, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār sezonas sākumu laikam neesi redzējis, viņš bija ļoti labs
jā, man liekas dīvaini, kad sezonas sākumā viņam tiek dots labs laiks, viņš ļoti labi sevi parāda, bet tad pēkšņi viņam pārstāj dot normālu laiku un viņš iznāk laukumā tikai fragmentāri. mēs jau nezinam, varbūt treneri uz vietas jūt, ka viņš jūtas nedroši, lai gan tas pavisam neizskatās pēc lomaža. jo pārliecības tam čalim nekādi netrūkst pret jebkuru pretinieku.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 23:51, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es neko nepārmetu Kažam, es teicu, ka žēl, ka tā.
Treneru korpusam jāmotivē censonis
Spēles laiks ir padarītā darba rezultāts

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 23:52, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Un ko viņš teica? "We have a mismatch"
Kuksikam problēmas ir pat pie līdzīgiem spēlētajiem, kuri ir ātrāki, vidēja aizsardzība viņam, nav slikta, bet par labu arī nenosauksi

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 23:52, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Treneru korpusam jāmotivē censonis
Spēles laiks ir padarītā darba rezultāts
Šajā gadījumā nav, jo vienkārši uz to pozīciju ir par daudz pretendentu

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 23:53, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tur tā lieta, ka lai apliecinātu sevi ir jāspēlē nevis soliņš jāsilda un pie esošā BKV soliņa garuma, ja kāds nenorauj traumu, tad viņam mazas iespējas pie minūtēm tikt
Jāpierāda sevi sev atvēlētajās minūtēs
Tas pats stāsts, kas ar Dāvi Bertānu, ka neviens NBA viņam nedos spēlēt pa 30 minūtēm, cerot, ka laika gaitā kaut kas sanāks
Jāizmanto katra iespēja un tad arī spēles laiks pieaugs

     [+] [-]

, 2016-11-15 23:55, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Jāpierāda sevi sev atvēlētajās minūtēs
Tas pats stāsts, kas ar Dāvi Bertānu, ka neviens NBA viņam nedos spēlēt pa 30 minūtēm, cerot, ka laika gaitā kaut kas sanāks
Jāizmanto katra iespēja un tad arī spēles laiks pieaugs
pašlaik pie jebkādas spēles viņam īsti nav ko tur izkonkurēt, lai cik labi nestrādātu...Tas pats stāsts Leimanim, kurš ir jādod uz īri, pērn bija svarīgs spēlētājs Liepājā, bet šosezon tikai soliņu praktiski silda

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 23:55, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Šajā gadījumā nav, jo vienkārši uz to pozīciju ir par daudz pretendentu
Nav Ventspils tā komanda, kur tev priekšā ir 3 NBA vai Eirolīgas spēlētāji
Tā saucas sevis pierādīšana, kad ar savu spēli apsteidz šķietami titulētākus spēlētājus

     [+] [-]

, 2016-11-15 23:55, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kuksikam problēmas ir pat pie līdzīgiem spēlētajiem, kuri ir ātrāki, vidēja aizsardzība viņam, nav slikta, bet par labu arī nenosauksi
Jā, piekrītu, bet tas nav tas, ko treneris šajā gadījumā teica. Vienkārši nevajag cilvēkiem ielikt citiem mutē savas domas, lai lieku reizi brauktu virsū tieši Kuksikam.

     [+] [-]

, 2016-11-15 23:57, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: pašlaik pie jebkādas spēles viņam īsti nav ko tur izkonkurēt, lai cik labi nestrādātu...Tas pats stāsts Leimanim, kurš ir jādod uz īri, pērn bija svarīgs spēlētājs Liepājā, bet šosezon tikai soliņu praktiski silda
Kāpēc nav?
Kurš no viņa pozīcijas spēlētājiem ir nodrošinājis neaizskaramību?
Atkārtošos, ka Ventspils nav tā komanda, kur tev priekšā ir zvaigznes

     [+] [-]

, 2016-11-15 23:57, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: LBL pret pusamatieru komandām?
Nesmīdini!
ČL līgas līmenis ir salīdzinoši viduvējs, kur ir iespēja sevi apliecināt. Tas ir rādītājs, ne jau spēles pret traumām nomocīto Valmieru, amatieriem no Ogres, LU, Valgas
10 punkti pret EWE Baskets neskaitās?

     [+] [-]

, 2016-11-15 23:58, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Un Lomažs kautko iepriekš ir parādījis kaut pret ASVEL līmeņa komandu? Jeb tas tomēr bija LBL spēlēs? Un vēl par aizsardzību: nosauc man, lūdzu, teiksim, 5 Eiropas līmeņa aizsardzības "krampjus" valsvienības kandidātu līmenī. Būs grūti (man iznāk tikai Siliņš), jo kopš bērna kājas Latvijā visiem patīk mest, bet nepatīk krampēt. Un tie, kuriem izdodas krampēt, uzbrukumā pārsvarā ir nekoordinēti koka kluči.
par siliņu piekrītu, bet lomažs ir ļoti centīgs aizsardzībā. ja pareizi atceros, tad Lomažs tīri labi sevi parādījā ne tikai LBL, bet arī pirmajā čempionu līgas spēlē? un vienmēr ir pirmā reize pret augsta līmeņa komandu. bet es arī neieciklējos tieši uz Lomažu šajā spēlē. tas nebija galvenais iemesls zaudei. 4/4 komanda pazaudēja raksturu un aizgāja vieglāko ceļu. kā jau es iepriekš rakstīju, 3/4 žeļonis ikreiz ejot uz groza stājās uz soda līnījas. 4/4 viņam netika iedota neviena piespēle pozīcijā, kur viņš varētu izmantot savu priekšrocību un agresivitāti. trenerim vajag just un izmantot to, ka spēlētājam iet spēle.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-15 23:59, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: pašlaik pie jebkādas spēles viņam īsti nav ko tur izkonkurēt, lai cik labi nestrādātu...Tas pats stāsts Leimanim, kurš ir jādod uz īri, pērn bija svarīgs spēlētājs Liepājā, bet šosezon tikai soliņu praktiski silda
Leimanim tiešām grūti saskatīt vietu stabilā rotācijā, bet viņš jau arī Liepājā nebija nekāds "vau". Uz viņu lielas cerības neviens jau neloloja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-16 00:00, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: pašlaik pie jebkādas spēles viņam īsti nav ko tur izkonkurēt, lai cik labi nestrādātu...Tas pats stāsts Leimanim, kurš ir jādod uz īri, pērn bija svarīgs spēlētājs Liepājā, bet šosezon tikai soliņu praktiski silda
Nu nezinu. manuprāt gan tāds Ate tur ir pilnīgi lieks.

     [+] [-]

, 2016-11-16 00:01, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kuksikam problēmas ir pat pie līdzīgiem spēlētajiem, kuri ir ātrāki, vidēja aizsardzība viņam, nav slikta, bet par labu arī nenosauksi
kuksiks ir fiziski zemā līmenī, šobrīd viņš ir zemāks par zemu.

     [+] [-]

, 2016-11-16 00:01, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 10 punkti pret EWE Baskets neskaitās?
Jādzīvo tagadnē! Katru dienu jāpierāda sevi no jauna
Laukumā tak tika, bet nepārliecināja

     [+] [-]

, 2016-11-16 00:03, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Nu nezinu. manuprāt gan tāds Ate tur ir pilnīgi lieks.
Ate laikam tiek saskatīts kā krampētājs

     [+] [-]

, 2016-11-16 00:03, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Kāpēc nav?
Kurš no viņa pozīcijas spēlētājiem ir nodrošinājis neaizskaramību?
Atkārtošos, ka Ventspils nav tā komanda, kur tev priekšā ir zvaigznes
jā, nu šobrīd ar Janičenoka spēlētatsākšanu tur rinda uz vietu laukumā ir tajās pozīcijā ir sabiezējusi. Lomažam būtu lielāka iespēja, ja viņš būtu vairāk uz saspēles vadīšanu orientēts spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-16 00:03, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Jādzīvo tagadnē! Katru dienu jāpierāda sevi no jauna
Laukumā tak tika, bet nepārliecināja
un Ate pārliecināja?

     [+] [-]

, 2016-11-16 00:04, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Ate laikam tiek saskatīts kā krampētājs
ate ir komandai noderīgs spēlētājs. nepatīkams, bet noderīgs.

     [+] [-]

, 2016-11-16 00:05, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Jādzīvo tagadnē! Katru dienu jāpierāda sevi no jauna
Laukumā tak tika, bet nepārliecināja
Tu taču teici, ka viņš tikai pret Ogri var labi nospēlēt, kad pierādu, ka tā nav, atkal izlokies

     [+] [-]

, 2016-11-16 00:05, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Jādzīvo tagadnē! Katru dienu jāpierāda sevi no jauna
Laukumā tak tika, bet nepārliecināja
izgāja uz laukuma, nogājā no laukumā, var ievilkt ķeksīti "tika uzlaists laukumā."

     [+] [-]

, 2016-11-16 00:06, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Ate laikam tiek saskatīts kā krampētājs
Varbūt, bet talanta tur nav un nekad nav bijis, basketbola IQ zems. Tāds bračkas Strēlnieka variants.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-16 00:09, pirms 8 gadiem
iesējams pietrūka iespēja variēt un turēt laukumā svaigākus garos, lai turētu franču uzspiesto tempu un fizisko spēli. pietrūka Mbodžs un Gražulis

     [+] [-]

, 2016-11-16 00:10, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: iesējams pietrūka iespēja variēt un turēt laukumā svaigākus garos, lai turētu franču uzspiesto tempu un fizisko spēli. pietrūka Mbodžs un Gražulis
Skumji, ka BKV nekādīgi nesanāk uzspēlēt optimālajā sastāvā...

     [+] [-]

, 2016-11-16 00:12, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Skumji, ka BKV nekādīgi nesanāk uzspēlēt optimālajā sastāvā...
jā, šitie robi nelaikā, tieši pret stiprāko fiziskāko komandu.