Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" viesos apspēlē spēcīgo Spānijas "Tenerife"

Rolands Eliņš

"Ventspils" viesos apspēlē spēcīgo Spānijas "Tenerife"
Aigars Škēle
Foto: FIBA

FIBA Čempionu līgas mačā “Ventspils” ar 71:65 izbraukumā pieveica “Tenerife”, pašreizējo līgas čempionvienību. “Ventspils” prata atgūties pēc vājā sākuma un svinēja ceturto uzvaru turnīrā, kas ļāva pacelties uz ceturto vietu grupas kopvērtējumā. "Ventspils" ir vienīgā komanda šosezon Čempionu līgā, kas spējusi pieveikt "Tenerife", turklāt abos savstarpējos mačos.

Izbraukuma maču pret Spānijas ACB līgas komandu “Tenerife” Ventspils sāka ļoti neveiksmīgi – pirmajās trīs minūtēs četrus punktus guva Juciks, un tie ilgu laiku palika “Ventspils” vienīgie punkti. Pirmajā ceturtdaļā, nespējot tikt galā ar pretinieku aizsardzību, “Ventpils” nokļuva iedzinējos ar 6:17.

Taču viss mainījās otrajā ceturtdaļā, kurā “Ventspils” uzbrukums jau bija pavisam citā līmenī. Jau dažu pirmo minūšu laikā ar leģionāru Hamiltona un Ubillas palīdzību rezultāta starpība bija praktiski dzēsta (18:20). Ar precīzu tālmetienu izcēlās Aigars Šķēle, un “Ventspils” arī sekmīgi nospēlēja aizsardzībā pirmā puslaika izskaņā, kad pēdējās trijās minūtēs ielaida tikai divus punktus. Toties pēdējā minūtē tālmetienu iemeta Ingus Jakovičs, izvirzot vadībā jau “Ventspili” (30:29), bet pašā pēdējā uzbrukumā “Ventspils” ar lielisku saspēli izkārtoja tālmetienu Mārim Gulbim, kurš nekļūdījās un panāca 33:29.

Trešajā ceturtdaļā “Ventspilij” izdevās noslāpēt titulēto pretinieku centienus mainīt spēles gaitu. Vairākus svarīgus tālmetienus realizēja Jakovičs, un pēdējā ceturtdaļā tika sagaidīta ar pārsvaru 48:44. Un tad “Ventspilij” izdevās ļoti svarīgs izrāviens, sākot pēdējo ceturtdaļu ar 11:2, kad trejačus iemeta Brusevics, Šķēle un Ubilla, bet pie danka tika Juciks.

Šķēles metiens palīdzēja “Ventspilij” uz brīdi iegūt 14 punktu pārsvaru (62:48), un “Tenerife” vairs nespēja atgūties un līdz pat pēdējai minūtei “Ventspilij” bija visnotaļ komfortabls vairāk nekā desmit punktu pārsvars. “Tenerife” ar veiksmīgu metienu plus sodu vēl tika līdz septiņu punktu atstatumam, taču Škēle 22 sekundes pirms beigām iemeta abus sodiņus (69:60). Pretiniekiem ar ātru grozu atbildēja Vaits, bet Šķēle vēlreiz nekļūdījās soda metienos, un “Ventspils” uzvarēja ar 71:65. “Tenerife” pēdējās sekundēs vēl iemeta tālmetienu, bet šī mača likteni tas vairs nemainīja.

“Ventspils” rindās ar 19 punktiem rezultatīvākais bija Škēle, kurš gan trāpīja tikai trijus no 13 divpunktu metieniem, bet toties bija precīzs trijos no četriem tālmetieniem, kā arī savāca septiņas atlēkušās bumbas. Trīs tālmetienus un 12 punktus pievienoja Jakovičs, kamēr Ubilla savus 11 punktus papildināja ar astoņām rezultatīvām piespēlēm.

Kopumā ventspilnieki trāpīja 11 tālmetienus no 23, kamēr divpunktu metienu statistika bija teju divreiz sliktāka (12 no 42). Pārliecinoši labākais +/- rādītājs “Ventspils” rindās bija Hamiltonam (plus 21),kamēr nevienam citam nebija vairāk par plus seši. Pretiniekiem tikmēr 20 punktus guva Tobijs, kurš gan aizmeta garām visus četrus savus soda metienus.

”Tenerife”-“Ventspils” 65:71

(17:6, 12:27, 15:15, 21:23)
Tenerife: Tobijs 20 (9ab), Vaits 14, Abromaitis 8 (9ab), Basass 8, Ričoti 6, Vaskess 4, San Migels 3, Niangs, Alens, Beirans 6ab, Poņitka.
Ventspils: Šķēle 19 (7ab), Jakovičs 12, Ubilla 11 (8rp), Juciks 10, Brusevics 8, Zaķis 4 (6ab), Hamiltons 4, Gulbis 3, Lomažs, Gabričs.

B grupa

VKomandaUZ+/-P
1.MHP Riesen71+11015
2.Iberostar Tenerife62+9714
3.Neptūnas53+5313
4.Ventspils44-512
5.Elan Chalon44+112
6.Capo d'Orlando26-6710
7.PAOK26-769
8.Gaziantep26-11410

  -2 [+] [-]

, 2017-12-13 23:49, pirms 7 gadiem
norcha 172 rakstīja: Tad nah to publicē, citi izrādās nesaprot tavu ģenialitāti.
Tie, kas saprot, vienkārši klusē dārzenis arī ierāvis asti un ielīdis atpakaļ alā

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 23:52, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Tie, kas saprot, vienkārši klusē dārzenis arī ierāvis asti un ielīdis atpakaļ alā
Smej, smej.Kas gan cits tev atliek.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 23:53, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: jāskatās vai tikšu, arī labprāt apmeklētu...Mums handbols, tā teikt, ģimenē mīlēts, man pāris radinieki spēlēja, kad Murjāņos mācījās, pamatskolā mani jau arī uz to pusi bīdīja, ķipa pazīstams, pa vasaru, lai fizisko uzdzenu utt. vajadzēja, noslinkoju
Nākošvasar gribētos aiziet uz U-18 basīša čempi Rīgā, volejbola izlases spēlēm Eiropas līgā.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 23:57, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nākošvasar gribētos aiziet uz U-18 basīša čempi Rīgā, volejbola izlases spēlēm Eiropas līgā.
Man primāri voleju būtu redzēt, agrāk uz otro līgu gāju skatīties, brīžiem līmenis šķita vienāds ar top komandām atceros, ka finālā trīs punktus pazaudēja, jo neprata nostāties

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 00:01, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man primāri voleju būtu redzēt, agrāk uz otro līgu gāju skatīties, brīžiem līmenis šķita vienāds ar top komandām atceros, ka finālā trīs punktus pazaudēja, jo neprata nostāties
Ja jau esi no Madonas puses (ja neko nejaucu), tad zinu, ka šie agrāk spēlēja Nacionālās līgas 2.divīzijā, šogad neesmu sekojis, bet pieļauju, ka arī spēlē. Mans labākais draugs agrāk spēlēja Nacionālās līgas 1.divīzijā..

  -3 [+] [-]

, 2017-12-14 00:04, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja jau esi no Madonas puses (ja neko nejaucu), tad zinu, ka šie agrāk spēlēja Nacionālās līgas 2.divīzijā, šogad neesmu sekojis, bet pieļauju, ka arī spēlē. Mans labākais draugs agrāk spēlēja Nacionālās līgas 1.divīzijā..
nejauc gan, šosezon nācies tikai būt vienreiz uz baša spēli, tagad ja braucu, tad uz floru...visam laiks neatliek...vasarā vismaz fucis ar bīču bija...Varbūt zinu, varbūt nē, mans paziņu loks Madonā nav diži liels

  +3 [+] [-]

, 2017-12-14 00:05, pirms 7 gadiem
Godīgi sakot, BKV paņēma 2 uzvaras pret komandu, kur tās neviens negaidīja.
Aigars pelna labu līgumu nākamajam gadam.
Zaķis - bez komentāriem. 1 laba spēle šosezon. Ja pat ne pēdējās 5 sezonās.

Aiziet BKV!!!

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 00:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nejauc gan, šosezon nācies tikai būt vienreiz uz baša spēli, tagad ja braucu, tad uz floru...visam laiks neatliek...vasarā vismaz fucis ar bīču bija...Varbūt zinu, varbūt nē, mans paziņu loks Madonā nav diži liels
Man gan florbols neinteresē - 100 reizes vairāk patīk volejs un roķene, par futeni, basketu un hoķi nemaz nerunājot.

  -4 [+] [-]

, 2017-12-14 00:09, pirms 7 gadiem
71 pts pa visu speli KP vakar pusi sameta viens pats.. liimenis

  +3 [+] [-]

, 2017-12-14 00:10, pirms 7 gadiem
andzixxo rakstīja: 71 pts pa visu speli KP vakar pusi sameta viens pats.. liimenis
Eiropā atškirībā no NBA spēlē aizsardzībā!

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 00:11, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man gan florbols neinteresē - 100 reizes vairāk patīk volejs un roķene, par futeni, basketu un hoķi nemaz nerunājot.
Futene, basis un hoķis pārsvarā būs ārpus konkurences...atceros, ka Madonā bija vienā gadā hoķa turnīrs, kā tur putināja, spēlētāji nespēja ledu tīrīt, pēc pirmās spēles prom aizbraucu

Man patīk tie "vietējie" mači, reizēm tādas pērles var redzēt, īpaši fucī, kad kāds nokaitināts un soda sitiens jāizpilda

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 00:15, pirms 7 gadiem
andzixxo rakstīja: 71 pts pa visu speli KP vakar pusi sameta viens pats.. liimenis
Vel tizlaku salidzinajumu tu laikam nevareji izdomat?
1)NBA spele 48, nevis 40 min.
2)NBA regularaja sezona aizsardziba neviens gandriz nespele
3)Eiropa spele NO AIZSARDZIBA
4)Kad eiropa kads iemet 30+p, bet kp NBA iemet tik 10 vai 15, tad tu ar teiklsi, cik slikts limenis ir NBA?
5)Vakar punktus sameta ar visu papildlaiku, kas vel ir 6min
Tev ir uzstadita diagnoze - neizdevies trollis. Apsveicu

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 00:16, pirms 7 gadiem
Bet par Trusi runajot - diezgan bezcerigs speletajs. Iznemot 1. speli pret Tenerifi savas majas, Trusim normala spele nav bijusi jau vairak ka sezonu. Nesaprotu, kapec BKV vispar ar vinu auklejas un piedava ligumu. LBL var noteikti atrast krietni lietderigaku centru.

     [+] [-]

, 2017-12-14 00:17, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Futene, basis un hoķis pārsvarā būs ārpus konkurences...atceros, ka Madonā bija vienā gadā hoķa turnīrs, kā tur putināja, spēlētāji nespēja ledu tīrīt, pēc pirmās spēles prom aizbraucu

Man patīk tie "vietējie" mači, reizēm tādas pērles var redzēt, īpaši fucī, kad kāds nokaitināts un soda sitiens jāizpilda
handbols ir labs!

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 00:18, pirms 7 gadiem
T.G.H. rakstīja: Vel tizlaku salidzinajumu tu laikam nevareji izdomat?
1)NBA spele 48, nevis 40 min.
2)NBA regularaja sezona aizsardziba neviens gandriz nespele
3)Eiropa spele NO AIZSARDZIBA
4)Kad eiropa kads iemet 30+p, bet kp NBA iemet tik 10 vai 15, tad tu ar teiklsi, cik slikts limenis ir NBA?
Tev ir uzstadita diagnoze - neizdevies trollis. Apsveicu
Kāpēc tad OS otrais asv sastāvs ar 40+ brauc pāri serbu Eirolīgas zvaigznēm? Kāpēc Eirolīgas defa kapļi nevar neko nosegt?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 00:19, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Kāpēc tad OS otrais asv sastāvs ar 40+ brauc pāri serbu Eirolīgas zvaigznēm?
tāpēc, ka ļoti attīstīts pārejas uzbrukums un individuālais basketbols, daudz vairāk improvizācijas utt. piemēram, Eiropā tak nav 5 sekunžu noteikuma + atlētiskums

     [+] [-]

, 2017-12-14 00:19, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: handbols ir labs!
piekrītu

  -3 [+] [-]

, 2017-12-14 00:20, pirms 7 gadiem
T.G.H. rakstīja: Vel tizlaku salidzinajumu tu laikam nevareji izdomat?
1)NBA spele 48, nevis 40 min.
2)NBA regularaja sezona aizsardziba neviens gandriz nespele
3)Eiropa spele NO AIZSARDZIBA
4)Kad eiropa kads iemet 30+p, bet kp NBA iemet tik 10 vai 15, tad tu ar teiklsi, cik slikts limenis ir NBA?
5)Vakar punktus sameta ar visu papildlaiku, kas vel ir 6min
Tev ir uzstadita diagnoze - neizdevies trollis. Apsveicu
Videji 2p minute ir jamet. Kads sakars trollim?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 00:23, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Kāpēc tad OS otrais asv sastāvs ar 40+ brauc pāri serbu Eirolīgas zvaigznēm?
OS spele ASV otrais sastavs?
ASV ik pa reiziem paklup pret kadu (pedejos gados gan tas nenotiek)
+ spanija vienmer ir ar ASV OS spelejusi loti sivus macus (gan finals Pekina, finals Londona un pusfinals Rio), tapec nemegini man iestastit, ka ASV Spaniju ar +40 saliek katru gadu. ASV ir vieta, kur ir dzimis basketbols, tur ir tradicijas un ASV tur vienmer domines, ne par to ir stasts.
Es rakstiju tam atsaldeni par to, ka nevar spriest pec ta, ka NBA kads ir iemetis pusi punktus, cik sodien iemeta BKV, tad tas nozime, ka limenis ir slikts. Tenerifi speleja pedejas speles bez zaudejumiem + nesen panema Barcelonu, kas vienmer ir bijis speks Eiropas basketbola, bet tu kautko tagad izrauj no konteksta un stasti man, ka ASV OS spelejot ar 2 sastavu. (Varbut Rio sastavs nebija maksimalais, bet tas faktus nemaina)
Atzinums - slikts basketbola pazinejs. Apsveicu

     [+] [-]

, 2017-12-14 00:26, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tāpēc, ka ļoti attīstīts pārejas uzbrukums un individuālais basketbols, daudz vairāk improvizācijas utt. piemēram, Eiropā tak nav 5 sekunžu noteikuma
Domā 3sek aizsardzībā ? Igijs,,Lenards,Grīns klejs defa jebkuru Eirolīgas dūzi atstātu zem 30% no spēles. Garantēju.

     [+] [-]

, 2017-12-14 00:30, pirms 7 gadiem
Ok, gan par OS finalu, gan par PC finalu var piekrist - ASV spele serbiem galigi neparocigu basketbolu, tapec ari zaudets abos finalos bezcerigi. Tas Eiropas izlases, ka spele atru basketbolu, tas var ar ASV pacinities (atseviskus periodus un ceturtdalas). Paslaik Eiropa isti nav specigu izlasu, tapec ASV ir tada dominance. Spani paliek veci, bet jaunie vieta izsti nav, franciem vecie buki ar paliek vecie un jaunie isti nav. Uz ta rekina serbi ari izbrauca un tika lidz finalam. Paslaik Eiropas basketbola tads laiks, tapec ari Slovenija uzvareja EC.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 00:31, pirms 7 gadiem
T.G.H. rakstīja: OS spele ASV otrais sastavs?
ASV ik pa reiziem paklup pret kadu (pedejos gados gan tas nenotiek)
+ spanija vienmer ir ar ASV OS spelejusi loti sivus macus (gan finals Pekina, finals Londona un pusfinals Rio), tapec nemegini man iestastit, ka ASV Spaniju ar +40 saliek katru gadu. ASV ir vieta, kur ir dzimis basketbols, tur ir tradicijas un ASV tur vienmer domines, ne par to ir stasts.
Es rakstiju tam atsaldeni par to, ka nevar spriest pec ta, ka NBA kads ir iemetis pusi punktus, cik sodien iemeta BKV, tad tas nozime, ka limenis ir slikts. Tenerifi speleja pedejas speles bez zaudejumiem + nesen panema Barcelonu, kas vienmer ir bijis speks Eiropas basketbola, bet tu kautko tagad izrauj no konteksta un stasti man, ka ASV OS spelejot ar 2 sastavu. (Varbut Rio sastavs nebija maksimalais, bet tas faktus nemaina)
Atzinums - slikts basketbola pazinejs. Apsveicu
Diez kurs te ir atsaldets. Ne jau man ir 7 bridinajumi

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 00:33, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Domā 3sek aizsardzībā ? Igijs,,Lenards,Grīns klejs defa jebkuru Eirolīgas dūzi atstātu zem 30% no spēles. Garantēju.
nē, NBA ir noteikums ka ilgāk par 5 sekundēm nedrīksti spēlēt ar muguru pret grozu, jau aizmirsu, kura spēlētāja dēļ ieviesa. Viņš varēja bumbu paņemt un kaut no trīņa līnijas postā sākt spēlēt un tā visu uzbrukumu

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 00:33, pirms 7 gadiem
T.G.H. rakstīja: OS spele ASV otrais sastavs?
ASV ik pa reiziem paklup pret kadu (pedejos gados gan tas nenotiek)
+ spanija vienmer ir ar ASV OS spelejusi loti sivus macus (gan finals Pekina, finals Londona un pusfinals Rio), tapec nemegini man iestastit, ka ASV Spaniju ar +40 saliek katru gadu. ASV ir vieta, kur ir dzimis basketbols, tur ir tradicijas un ASV tur vienmer domines, ne par to ir stasts.
Es rakstiju tam atsaldeni par to, ka nevar spriest pec ta, ka NBA kads ir iemetis pusi punktus, cik sodien iemeta BKV, tad tas nozime, ka limenis ir slikts. Tenerifi speleja pedejas speles bez zaudejumiem + nesen panema Barcelonu, kas vienmer ir bijis speks Eiropas basketbola, bet tu kautko tagad izrauj no konteksta un stasti man, ka ASV OS spelejot ar 2 sastavu. (Varbut Rio sastavs nebija maksimalais, bet tas faktus nemaina)
Atzinums - slikts basketbola pazinejs. Apsveicu
Os finālā +40 bija pret serbiem, kādi 10 asv zvaigznes nespēlēja Lebis,stefs,RW, Grifins,L.A Leonards u.t.t Spāņiem arī Ir Nba spēlētāji. Riebjas,kad,saka,ka Nba ir pastaiga,bet īstie veči ir Eirolīgā.

  +2 [+] [-]

, 2017-12-14 00:38, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Os finālā +40 bija pret serbiem, kādi 10 asv zvaigznes nespēlēja Lebis,stefs,RW, Grifins,L.A Leonards u.t.t Spāņiem arī Ir Nba spēlētāji. Riebjas,kad,saka,ka Nba ir pastaiga,bet īstie veči ir Eirolīgā.
Neviens neko tadu nesaka, tu esi smagi parlasijies. Seit ir savadaks basketbls, par to ir runa. Tas ari izskaidro zemaku reuzltativitati speles + tas, ka NBA spele 8min vairak, kas ir gandriz vesela ceturtdala.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-14 00:42, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Eiropā atškirībā no NBA spēlē aizsardzībā!
ok..ar to tu gribi sacit, ka KP vakar bija pastaiga pa laukumu? Vairaak ka puse izmesto metienu bija sarezgiti..nu vismaz paldies, ka oponee bez rupjibam..savadak man te viens butthurt eiroligas fans jau pat diagnozi uzstadija

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 03:24, pirms 7 gadiem
Tas bija varen patīkams pārsteigums! Malači, ventiņi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-14 07:55, pirms 7 gadiem
Prieks par BKV uzvaru, bet šīs divas spēles pret Tenerifi un abas pārējās uzvaras parāda, ka BKV uzvaras nāk pret parocīgiem pretiniekiem.
Čempionu komandas (vienalga kuras līgas) vienmēr izceļas ar to, ka atrod veidus kā uzvarēt arī neērtas komandas. Tas ir faktors (nespēja uzvarēt neērtus pretiniekus), kas liedz BKV pacīnīties augstākā līmenī.

P.S. Neesmu nekāds BKV heiteris, bet vairāk neitrālais līdzjutējs. Iepriekš minēto faktoru var piedēvēt jebkurai bijušai un esošai (domāju VEF) LBL čempionvienībai. Neliels izņēmums savulaik bija Broči ar Holdenu sastāvā.

  +3 [+] [-]

, 2017-12-14 08:34, pirms 7 gadiem
Kā jau esmu deklarējis, un joprojām neatkāpjos no apgalvojuma, ka LBL > ACB! To apliecināja jau Mālmaņa spēle sezonas ievadā!

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 09:47, pirms 7 gadiem
T.G.H. rakstīja: Bet par Trusi runajot - diezgan bezcerigs speletajs. Iznemot 1. speli pret Tenerifi savas majas, Trusim normala spele nav bijusi jau vairak ka sezonu. Nesaprotu, kapec BKV vispar ar vinu auklejas un piedava ligumu. LBL var noteikti atrast krietni lietderigaku centru.
Ir problēmas, bet nepiekrītu, ka tikai viena laba spēle. Pret VEF arī tāda bija, tā kā iekšās jau puikam ir joprojām, bet kaut ar tiem šāvieniem tā rezervēti sanāk. Skaidrs, ka gribas biežāk labu pienesumu. Salonikos tieši viņa pietrūka beigās

  -1 [+] [-]

, 2017-12-14 09:52, pirms 7 gadiem
Patika tas, ka komanda neatdeva spēli, beigās, kad pretinieku komandai sāka iekrist metieni un tad vēl tie danki, bija sajūta, kas viņi var salauzt spēli un izvilkt, bet Ventspils tomēr neļāva. Tas priecē. Nepriecē tas, ka pārāk daudz šaubīga strītbola, bet tas arī nozīmē to, ka var vēl ļoti daudz ko uzlabot, ir iespējas izaugsmei, atkarībā, kā uz to skatās. Priecē Šķēle, kā arī brīžiem Jakovičs, kamēs viņam neaizkrīt širmis, vispār abiem ir problēmas ar bumbas kontroli pie ciešas segšanas, to varēja skaidri redzēt. Jakovičs vispār ir tāds frukts, kas īsā laika nogriezni tev liek noticēt, ka viņš var būt ļoooti labs, samet smukus metienus, bet tad pēkšņi viņš sāk mest sasteigtus metienus, driblēt tā it kā būtu uznācis uz laukuma lai iemācītos driblēt utml/. No pozitīvām lietām var uzteikt to, ka cīnas puikas labi, vismaz iedvesmas ziņā neko nevar pārmest, patīk tas, ka cenšas spēlēt agresīvi, liek pretinieku komandai daudz pārkāpt, bet ir arī daudz avantūru tā vietā, kur varēja vienkārši izkārtot smukus brīvus metienus. Ja Bagatskim pārmet pārlieku aizraušanos ar truļu mešanu, tad te būtu jāpārmet tieši pretējais, jo te to metienu no brīvām pozīcijām varēja būt krietni vairāk.
Vēl piebildīšu, ka pagaidām Lomažs ir ēna no Lomaža.

     [+] [-]

, 2017-12-14 10:13, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Ir problēmas, bet nepiekrītu, ka tikai viena laba spēle. Pret VEF arī tāda bija, tā kā iekšās jau puikam ir joprojām, bet kaut ar tiem šāvieniem tā rezervēti sanāk. Skaidrs, ka gribas biežāk labu pienesumu. Salonikos tieši viņa pietrūka beigās
lieta tāda, ka ir tie 30 vai pāri vecums un spēlētājs tā arī īsti nav spējis visu šo laiku sevi īsti sakārtot, tāpēc visticamā tas tā arī nekad nenotiks. atsevišķos spēles nogriežņos viņš ir sevi labi parādījis, tur bija un ir lielisks potenciāls, tikai kārtējo reizi paliek nerealizēts.

     [+] [-]

, 2017-12-14 10:43, pirms 7 gadiem
REAL REBEL, vēlāk tev streem linku nosūtīšu kur visas spēles var redzēt

  +1 [+] [-]

, 2017-12-14 11:20, pirms 7 gadiem
Bija laba spēle. Malači!