Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Aigars Šķēle kļūst par "VEF Rīga" spēlētāju

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Aigars Šķēle kļūst par "VEF Rīga" spēlētāju
Aigars Šķēle 2014. gada vasarā debitēja Latvijas valstsvienībā
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Basketbola klubs "VEF Rīga" pirmdien, 11.augustā, noslēdza līgumu ar Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības aizsargu Aigaru Šķēli (192/04.12.1992), telefonsarunā ar Sportacentrs.com apstiprināja kluba direktore Laila Spaliņa. Vienošanās paredzēta uz vienu sezonu, tiesa, līguma detaļas netiek atklātas. Iespējams, ka trīskārtējie Latvijas čempioni tādējādi pabeiguši latviešu spēlētāju komplektāciju.

Šķēle, kuram 4. decembrī apritēs 22 gadi, Latvijas Basketbola līgā ir aizvadījis divas sezonas. Sākumā viņš pārstāvēja “Barona kvartālu”, 29 spēlēs vidēji 14 minūtēs gūstot 4,8 punktus, izcīnot 2,4 bumbas zem groziem un izdarot 1,4 rezultatīvas piespēles.

Pērn sekoja Šķēles izlaušanās sezona. Aizsargs, spēlējot Ainara Zvirgzdiņa vadībā, palīdzēja “Jūrmala/Fēnikss” basketbolistiem pirmo reizi vēsturē sasniegt LBL pusfinālu. Šķēle 46 spēlēs vidēji laukumā pavadīja 26:33 minūtes, sameta 12,8 punktus, izcīnīja 4,3 atlēkušās bumbas, izdarīja 3,5 rezultatīvas piespēles un pārķēra 1,2 bumbas.

Jaunieša progress nepalika nepamanīts un vasarā viņš saņēma uzaicinājumu pievienoties valstsvienības treniņiem. Šķēle izturēja atlasi, tiekot iekļauts izlases sastāvā Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēlēm. Svētdien, 10. augustā, viņš kopā ar vienaudzi Jāni Timmu un trīs gadus jaunāko Valmieras spēka uzbrucēju Rolandu Šmitu debitēja FIBA sacensībās, palīdzot Latvijas valstsvienībā izbraukumā pārspēt Zviedriju ar rezultātu 62:50.

Nikolajs Mazurs, "VEF Rīga" galvenais treneris: "Pagājušā sezona Aigaram bija pirmā pilnā sezona profesionāļa karjerā, kurā viņš demonstrēja atzīstamu sniegumu. Šobrīd viņš ir parādījis gatavību veikt nākamo soli, ko pierāda iekļūšana Latvijas valstsvienības sastāvā. Aigars ir neordināra stila spēlētājs, spējīgs mainīt spēles ritējumu. Sagaidām, ka viņš būs viens no rotācijas spēlētājiem mūsu komandas ārējā līnijā. Esam priecīgi par papildinājumu."

Aigars Šķēle: "Esmu priecīgs pievienoties VEF. Tas ir solis augšup manā karjetā. Ceru, ka būs laba sezona un darīšu visu, ko varēšu, lai tāda tā būtu. "

Artūrs Kalnītis, aģents: "Priecē, ka Aigara sniegums pagājušajā sezonā ir novērtēts un viņam radusies iespēja pārstāvēt Rīgas spēcīgāko klubu. Saskatu Aigarā ļoti lielu potenciālu un domāju, ka šis solis viņam palīdzēs parādīt, uz ko viņš ir spējīgs pieaugušo basketbolā."

Basketbolista gaitas Aigars Šķēle sāka Rīgā, bet 16 gadu vecumā pārcēlās uz Spāniju, pievienojoties ACB līgas kluba "Baloncesto Fuenlabrada" sistēmai.

VEF spēlētāji ar līgumiem

Artūrs Strēlnieks, Artūrs Bērziņš, Jānis Bērziņš, Viktors Iļjins (atgriezies Valmierā), Ingus Jakovičs, Ivars Žvīgurs, Dāvis Geks, Kristaps Pļavnieks, Anžejs Pasečņiks, Rodions Kurucs, Ronalds Zaķis, Jānis Timma, Mareks Mejeris, Aigars Šķēle (Latvija), Bamba Fals (Senegāla), Kevins Dilards (ASV).

Izmantotie resursi:
"VEF Rīga" pievienojas Latvijas...

  +7 [+] [-]

, 2014-08-11 19:21, pirms 10 gadiem
Ir ok!

     [+] [-]

, 2014-08-11 19:22, pirms 10 gadiem
tagad bkv jamičenoku un peineru un vienu leģionāru un komanda gatava

 +16 [+] [-]

, 2014-08-11 19:22, pirms 10 gadiem
VEF sāk kļūt arvien simpātiskāks! Būs interesanta sezona!

  +6 [+] [-]

, 2014-08-11 19:22, pirms 10 gadiem
Šo es tiešām ļoti vēlējos redzēt VEFā, tiešām liels prieks! Būs zbis!

  +5 [+] [-]

, 2014-08-11 19:23, pirms 10 gadiem
VEF gan kļūst par simpātisku komandu.

  +6 [+] [-]

, 2014-08-11 19:23, pirms 10 gadiem
labs papildinajums!

  +4 [+] [-]

, 2014-08-11 19:25, pirms 10 gadiem
akella82 rakstīja: tagad bkv jamičenoku un peineru un vienu leģionāru un komanda gatava
nesaprotu kāpēc tik daudzi domājat, ka Janičenoks ir uz BKV?

  +3 [+] [-]

, 2014-08-11 19:28, pirms 10 gadiem
Es domāju, ka ne tikai latviešu spēlētāju komplektāciju, bet gan visu. Sastāvs, pēc manām domām, ir pilnība nokomplektēts.

  +3 [+] [-]

, 2014-08-11 19:30, pirms 10 gadiem
nebūs tik jāsilda soliņš un nenoraks viņa talantu

     [+] [-]

, 2014-08-11 19:30, pirms 10 gadiem
Negribētos, ka telefons neparaksta līgumu ... Domāju, šis tomēr grib izcelt lielāku piķi un riskē vnk nokapāt labi izlasē un tādā veidā pacelt ciparu līgumam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-08-11 19:35, pirms 10 gadiem
Šķēle ir malacis un iedvesmo citus amatierus kas spēle basketbolu kāda no LBL lejasgala komandām vai LBL 2 jo, Šķēle nekad nav spēlējis nevienā no jauniešu komandām pirms gada, diviem bija vidusmēra komandas rezervists UN tad....... vienas sezonas laikā atvērās Jūrmalas komandā ( šeit protams jāsaka liels paldies Zvirgzdiņam, kurš deva iespēju Šķēlem spēlēt un sevi pierādīt). Diez vai pirms gada, pats A Šķēle pat labākajos sapņos varēja iedomāties kad būs latvijas izlases sastāvā un parakstīs līgumu ar VEF.
Par Šķēli vajadzētu sarakstīt kādu grāmatu vienas sezonas laikā no amatiera par profesionāli, neapšaubāmi labākais paraugs jaunajiem basketbolistiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-11 19:38, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Šo es tiešām ļoti vēlējos redzēt VEFā, tiešām liels prieks! Būs zbis!
sudrabam ir zbis

  +5 [+] [-]

, 2014-08-11 19:40, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: sudrabam ir zbis
Šobrīd šis ir zelts, jo BKV klusē ... Kļuvuši tikai vājāki, bet VEF spēcīgāki!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-11 19:40, pirms 10 gadiem
Priecē papildinājums. Jāpierāda sevi treniņos tad gan jau arī minūtes būs. Veiksmi!

  -1 [+] [-]

, 2014-08-11 19:42, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Šobrīd šis ir zelts, jo BKV klusē ... Kļuvuši tikai vājāki, bet VEF spēcīgāki!
jāpalīdz jau jums ir ar gataviem spēlētājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-11 19:45, pirms 10 gadiem
Kāpēc pie sadaļas "VEF spēlētāji ar līgumiem" vēl ir Iļjina vārds? Viņš tak atgriežas Valmierā

  -3 [+] [-]

, 2014-08-11 19:45, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Tas ir labais . Vefam jāizdara brīnums - jāuzvar eirolīgas kvalifikācijā ! Sastāvs var izšaut.
nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-11 19:46, pirms 10 gadiem
dievinu vef tagad! izcils sastāvs.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-11 19:47, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: jāpalīdz jau jums ir ar gataviem spēlētājiem
Jā, interesanti, kad itkā no čempioniem pāriet uz otro vietu .... Laikam kko nezinam, vai redz potenciālu!

  -1 [+] [-]

, 2014-08-11 19:49, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā, interesanti, kad itkā no čempioniem pāriet uz otro vietu .... Laikam kko nezinam, vai redz potenciālu!
vienkārši vajag spraigāku finālu

  +4 [+] [-]

, 2014-08-11 19:49, pirms 10 gadiem
Sastāvs simpātisks, forši, ka lv džeki savākti, bet kā veiksies spēlēs ar nopietniem pretiniekiem? Tomēr mejeris spēlējis Spānijas 2. līgā tikai.. Zaķim bija laba sezona, bet kāda būs šī? Timmas sniegums ik pa laikam nepārliecina.. Kādi pēc traumas būs Bonis un A.Bērziņš? Jakovičš vai Pļavnieks kā 2.pg? Kādi būs leģionāri? Ļoti daudz neskaidrības, tas tiesa, bet šo komandu es iešu atbalstīt uz arēnu, tīri tāpēc, ka šī arī būs LATVIJAS KOMANDA!

P.s. Tikai LBL vajadzēja to pilno turnīru spēlēt...

  +4 [+] [-]

, 2014-08-11 19:49, pirms 10 gadiem
Nu jau VEFā pat būs uz ko iet skatīties.. Daudz, daudz simpātiskāka komanda kā agrāk..

  -1 [+] [-]

, 2014-08-11 19:50, pirms 10 gadiem
kļūda...

     [+] [-]

, 2014-08-11 19:50, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: vienkārši vajag spraigāku finālu
Jā, savādāk iepriekšējos 3 gaudus bija kā bija Beidzot tad uzvarēja novājinātu komandu! Pie tam vēl ļoti lepojas un ar rokām dauza pie krūtīm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-11 19:52, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā, savādāk iepriekšējos 3 gaudus bija kā bija Beidzot tad uzvarēja novājinātu komandu! Pie tam vēl ļoti lepojas un ar rokām dauza pie krūtīm!
bija kā bija? bija septiņas spēles, kurās leģendārais Sandis Valters atnesa zeltu Vefam.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-11 19:53, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: bija kā bija? bija septiņas spēles, kurās leģendārais Sandis Valters atnesa zeltu Vefam.
Un arī tad, VEF bija novājināts Turpinam lepoties ar to ...

  +1 [+] [-]

, 2014-08-11 19:55, pirms 10 gadiem
Kur tad Janičenoks spēlēs?

     [+] [-]

, 2014-08-11 19:55, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Un arī tad, VEF bija novājināts Turpinam lepoties ar to ...
ko tu rēc, zem spaisa esi? Cik Vefam lbl zeltu un cik Bkv? Ventiņiem bija pāris sūdīgas sezonas, gluži kā varenajiem Leikeriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-11 19:58, pirms 10 gadiem
vnk LIKE!

  -1 [+] [-]

, 2014-08-11 19:59, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: vienkārši vajag spraigāku finālu
tev taa skaudiiba pa visam skjirbam lien ara. izliidaat pagajshaja sezona uz beerza, lavala, nixa un slikto leģionāru rekjina.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-11 20:00, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: tev taa skaudiiba pa visam skjirbam lien ara. izliidaat pagajshaja sezona uz beerza, lavala, nixa un slikto leģionāru rekjina.
izlīdām, izlīdām

     [+] [-]

, 2014-08-11 20:01, pirms 10 gadiem
Tāpēc ,ka VEFS no BKV paņem labākos spēlētājus,taču BKV no VEF vecos kapļus,piemērs,tālu nav jāmeklē - Valters
fredijs48 rakstīja: nesaprotu kāpēc tik daudzi domājat, ka Janičenoks ir uz BKV?

  +3 [+] [-]

, 2014-08-11 20:04, pirms 10 gadiem
Džerijs5 rakstīja: Šķēle ir malacis un iedvesmo citus amatierus kas spēle basketbolu kāda no LBL lejasgala komandām vai LBL 2 jo, Šķēle nekad nav spēlējis nevienā no jauniešu komandām pirms gada, diviem bija vidusmēra komandas rezervists UN tad....... vienas sezonas laikā atvērās Jūrmalas komandā ( šeit protams jāsaka liels paldies Zvirgzdiņam, kurš deva iespēju Šķēlem spēlēt un sevi pierādīt). Diez vai pirms gada, pats A Šķēle pat labākajos sapņos varēja iedomāties kad būs latvijas izlases sastāvā un parakstīs līgumu ar VEF.
Par Šķēli vajadzētu sarakstīt kādu grāmatu vienas sezonas laikā no amatiera par profesionāli, neapšaubāmi labākais paraugs jaunajiem basketbolistiem
Džerij,
Wrong...!!!
Šķēle jau 16 gados devās uz Spāniju, uz ACB sistēmas klubu. Traumas līdz šim liegušas Aigaram paveikt ko vairāk. Tā, ka Šķēles talants un spējas ir sen jau kā pamanītas un novērtētas.

     [+] [-]

, 2014-08-11 20:07, pirms 10 gadiem
Es jau brīnijos, ko tik ilgi neviens viņu neņem. Izskatās, ka no tā čaļa var arī kautkas sanākt!
Nesaprotu kāpēc uz gadu? Aigaram Okay, varētu būt izdevīgi, bet klubam? Jauns, perspektīvs spēlētājs tomēr, vajadzēja vismaz uz divām sezonmām ņemt, diezvai pirmajā jau būs kāds taustāms rezultāts.

  -2 [+] [-]

, 2014-08-11 20:07, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: ko tu rēc, zem spaisa esi? Cik Vefam lbl zeltu un cik Bkv? Ventiņiem bija pāris sūdīgas sezonas, gluži kā varenajiem Leikeriem
Nu nu, VEFa temps ir tāds pats, kā BKV līdz šim. Tik VEF ir ar tendenci augt, kamēr BKV sniegums pārsvarā krītas un krītas ...

  -1 [+] [-]

, 2014-08-11 20:08, pirms 10 gadiem
Ir ok. Liepāja, Valmiera un Jēkabpils berzē rokas par šādu Vef komplektāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-08-11 20:11, pirms 10 gadiem
zinat, kas ir pats labākais? ar kādu muti abi Zonnes tagad skatās šo VEF papildinājumu.
Pirms diviem gadiem, uz playoff Šķēli Barons nogrūda malā, kā nevajadzīgo, kamēr Zonne skraidīja savas 20 minūtes pa laukumu.
Kurš nu kuram ir priekšā ar darbu?

     [+] [-]

, 2014-08-11 20:16, pirms 10 gadiem
Vefs šosezon bieži pa muguru dabūs, bet sastāvs tīri interesants, domāju, ka līdzjutēju būs daudz vairāk, nekā pagājušjā sezonā. Galvenais lai ir atdeve uz laikuma, tad jau arī uzvaras ar laiku nāks!

     [+] [-]

, 2014-08-11 20:16, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Kāpēc? Daudz spēcīgāka nekā viņu komplektācija, ko tur rokas berzēt?
Kas tad tur ir tāds spēcīgāks? Pāris pašizdomāti stāri (Timma, Šķēle un Bērziņš). Garastāvokļa cilvēks Zaķis. Garais melnais, kurš lidinās tikai virs stīpas. Divi kapļi - Jahovičs un Strēlnieks. Kaudze ar junioriem, kam tāpat pa lbl2 nāksies vilkt. Un, protams, treneris, kurš ir veiksmīgi ieprecējies. Vienīgais nezināmais ir mazais melnais. Šobrīd neredzu nevienu, kas varētu tiešām kļūt par šīs komandas pastāvīgu līderi, kurš var uzņemties iniciatīvu uz sevi. Manuprāt, šī gada VEFs ir tuvāk 3-5 vietai nekā iepriekšējā sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-11 20:29, pirms 10 gadiem
Nu nav Šķēle tik labs lai spēlētu VEFā ,vai nu VEFs vairs nav tik labs.

     [+] [-]

, 2014-08-11 20:43, pirms 10 gadiem
Paskatisimies vai no perspektiviem speletajiem izdosies izveidot labu komandu .. Gribu ticet.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-11 21:04, pirms 10 gadiem
Skatamies no otras puses, Valmiera ir solis augšup arī viņa karjerā

     [+] [-]

, 2014-08-11 21:07, pirms 10 gadiem
tur jau visiem normāliem spēlētājiem pat uz rezervistu soliņa vietu nepietiks, kur nu vēl laukumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-11 21:24, pirms 10 gadiem
zeel, cereju ka BKV so panems!! bet nu nekas, lai jau veicas Riga!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-11 21:26, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu nu, VEFa temps ir tāds pats, kā BKV līdz šim. Tik VEF ir ar tendenci augt, kamēr BKV sniegums pārsvarā krītas un krītas ...
nauda nauda nauda, tur ari tas noslepums, kpc BKV vairs nav tas kas no 2004-lidz 2008, kad vnk nebija neviens pretinieks seit LV

     [+] [-]

, 2014-08-11 21:27, pirms 10 gadiem
Komandas komplektācijas koncepcija tiešām simpātiska - ir paņemti visi Latvijas perspektīvākie basketbolisti, kas nav pieprasīti Eiropā. Zelta medaļas kaklā kārt gan nevajadzētu steigties, jo pilnīgi jauna komanda ar nepieredzējušu treneri. Lai izdodas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-08-11 21:40, pirms 10 gadiem
Nja, tad sanāk, ka Peiners nespelees Vefa, manupraat, Peiners bija visslabaakais, ko Vef vareeja panjemt pashi vainiigi. Tagad zhanis iespējams uzpelees bkv un viņus ievediis nakamjaa kaarta, kā to izdarija Ukrainas chempionātā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-11 21:50, pirms 10 gadiem
Ja jau paņēma Šķēli tad jau sanāk ka Žani neņems... nez kur raus šis...

     [+] [-]

, 2014-08-11 21:55, pirms 10 gadiem
Šitais gan ir labs papildinājums, diezgan simpātisks vef sastavs sosezon

  -2 [+] [-]

, 2014-08-11 21:57, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Redzams, ka maz ko saproti un pat nezini VEF sastāvu, jo Jahovičs nespēlēs! Timma normāli spēlē, kad necenšas viens vilkt spēli un demonstrēt izdomāto meistarību....Šķēle diezgan labi spēlē un abi Bērziņi arī diezgan normāli ir, ja nebūtu traumas Artūram, tad varētu sezonas beigas viņam diezgan labas būt....Zaķis izlasē demonstrē kaut ko labāku nekā LBL finālos un viņš ir tikai otrais centrs....Bamba diezgan labi spēlē, vēl nesen paskatījos kā pret Niksu spēlēja....Ko Tu Mazuru aiztiec? Nu un ka radinieks? Tas nenozīmē, ka slikts treneris būs! Šobrīd ir viennozīmīgi LBL spēcīgākais sastāvs
Par Mazuru. Nezinu, kāds viņš kā treneris (galvenais) būs Vefā, bet citur sevi parādījis kā auns nevis treneris, īpaši spēles vadīšanā.
Tādu dulburi komandā, kas cer uz trijnieku LBL čempionātā var ielikt tikai kluba vadība, kas prāta ziņā vienāda ar Mazuru- viena rieva smadzenēs, un tā pati- no cepures.
Izsaku līdzjūtību par tādu radinieku. Ceru, ne visiem dzimtā tik slikta iedzimtība.

     [+] [-]

, 2014-08-11 22:03, pirms 10 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Par Mazuru. Nezinu, kāds viņš kā treneris (galvenais) būs Vefā, bet citur sevi parādījis kā auns nevis treneris, īpaši spēles vadīšanā.
Tādu dulburi komandā, kas cer uz trijnieku LBL čempionātā var ielikt tikai kluba vadība, kas prāta ziņā vienāda ar Mazuru- viena rieva smadzenēs, un tā pati- no cepures.
Izsaku līdzjūtību par tādu radinieku. Ceru, ne visiem dzimtā tik slikta iedzimtība.
Ko tad tu iesaki? Gregu Popoviču? vai arī pats būsi labāks treners?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-11 22:10, pirms 10 gadiem
Pietrūkst līderis un kapteinis.

     [+] [-]

, 2014-08-11 22:12, pirms 10 gadiem
aloizs rakstīja: Ja jau paņēma Šķēli tad jau sanāk ka Žani neņems... nez kur raus šis...
Žanis bijis VEF viens no galvenajiem starpsezonas mērķiem tā teikt. Bet pēc tādas sezonas Ukrainā (rezultatīvākā spēlētāja tituls), viņam prasības un cipars esot bijis ļooti iespaidīgs. Šķēle vismaz 2x lētāk iznāk. Žanis visticamāk spēlēs ārzemēs, ja vien BKV neizdomā visu budžetu par viņu atdot.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-11 22:17, pirms 10 gadiem
Jay91 rakstīja: P.s. Tikai LBL vajadzēja to pilno turnīru spēlēt...
pilnīgi piekrītu, ka vajadzēja LBL pilnībā spēlēt

     [+] [-]

, 2014-08-11 22:20, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Žanis bijis VEF viens no galvenajiem starpsezonas mērķiem tā teikt. Bet pēc tādas sezonas Ukrainā (rezultatīvākā spēlētāja tituls), viņam prasības un cipars esot bijis ļooti iespaidīgs. Šķēle vismaz 2x lētāk iznāk. Žanis visticamāk spēlēs ārzemēs, ja vien BKV neizdomā visu budžetu par viņu atdot.
Nedomāju, ka 2x. Pieļauju, ka vismaz 5x. Neticu, ka Šķelem jau bija labi piedāvājumi no ārzemēm. Šī būs ļoti svarīga sezona viņam, jo jāpāriet uz citu līmeni - VEFs arī bez riska tikai uz vienu gadu noslēdz.. Tā teikt - ja nepierādīs sevi, tad lieki netērēsies.

     [+] [-]

, 2014-08-11 22:21, pirms 10 gadiem
VEF depth chart pagaidām:

PG: Dillards; Jakovičs; Pļavnieks
SG: Šķēle; Strēlnieks; Geks
SF: Timma; Bērziņš; Žvīgurs; Kurucs
PF: Mejeris; Zaķis; Bērziņš
C: Fals; Pasečņiks

  +1 [+] [-]

, 2014-08-11 22:22, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Nedomāju, ka 2x. Pieļauju, ka vismaz 5x. Neticu, ka Šķelem jau bija labi piedāvājumi no ārzemēm. Šī būs ļoti svarīga sezona viņam, jo jāpāriet uz citu līmeni - VEFs arī bez riska tikai uz vienu gadu noslēdz.. Tā teikt - ja nepierādīs sevi, tad lieki netērēsies.
Jā, ne īsti korekti izteicos, cipars ko prasīja Žanis bija ļoti iespaidīgs, un pelnīti. Vienkārši VEF šogad to nevarēja pacelt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-11 22:33, pirms 10 gadiem
skataties ,ka bkv jūs sezona nesagraus atkal
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-11 22:34, pirms 10 gadiem
Patīkami jau skatīties uz tik jaunu un latvisku sastāvu, bet man uzreiz rodas jautājums - kas metīs punktus? Prasītos vēl kāds augsta līmeņa SG komandā vai arī J.Bērziņš jālaiž pa otro un daudz jāuzticas (manuprāt, visperspektīvākais).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-11 22:53, pirms 10 gadiem
Zviguram jau divas nedēļas vairs nav līgums ar vef!

  -1 [+] [-]

, 2014-08-11 23:03, pirms 10 gadiem
Varētu janiču vai Valteru savākt mūsējie "lūši", bet pirmajam laikam nepietiktu naudas un otrais laikam Baronā būs.

vefam tīri labs sastāvs izskatās, un pirmo reizi pat gribās par viņiem teikt "latvijas komanda" , jo diezin vai komandu vilks melnie

BKV tiešām izskatās būs vēl kāds pastiprinājums, jo pašlaik izskatās šie pašvaki

Nevaru sagaidīt jauno sezonu, būs tādas intrigas un dueļi

     [+] [-]

, 2014-08-11 23:05, pirms 10 gadiem
Būtībā cerēju, ka, pēc veiksmīgas sezonas LBL, Šķēle pievienosies Latvijas čempioniem vai vef. Lai veicas Aigaram!

     [+] [-]

, 2014-08-11 23:08, pirms 10 gadiem
cik šogad vef kapās lbl?

  +1 [+] [-]

, 2014-08-11 23:28, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: cik šogad vef kapās lbl?
vienu apli un tas ari viss, ar BKV divas speles bus, ar parejam komandam viena spele

     [+] [-]

, 2014-08-11 23:30, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Vari atskaitīt Geku un Kuruču un tad būs 12-nieks, kurš arī sezonā būs
Patiesībā cik nu esmu redzējis Kurucu, tad viņam LBL toč var iedot spēlēt, ļoti labs izskatās. Varbūt vari aizvest līdzi arī uz kādu eirokausu spēli lai paskatās.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-11 23:58, pirms 10 gadiem
Tad jau sanāk,ka Vef sastāvu nokomplektējis.

PG- Dillard,Jakovičs,Pļavnieks
SG- Strēlnieks,Šķēle,Geks
SF- Timma,J.Bērziņš,M.Mejeris1
PF- Zaķis1,A.Bērziņš,Mejeris2
C-Fall,Pasečņiks,Zaķis2

Tiešām būs ļoti interesanti,ar nepacietību gaidu VEF spēles.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-12 00:04, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Redzams, ka maz ko saproti un pat nezini VEF sastāvu, jo Jahovičs nespēlēs! Timma normāli spēlē, kad necenšas viens vilkt spēli un demonstrēt izdomāto meistarību....Šķēle diezgan labi spēlē un abi Bērziņi arī diezgan normāli ir, ja nebūtu traumas Artūram, tad varētu sezonas beigas viņam diezgan labas būt....Zaķis izlasē demonstrē kaut ko labāku nekā LBL finālos un viņš ir tikai otrais centrs....Bamba diezgan labi spēlē, vēl nesen paskatījos kā pret Niksu spēlēja....Ko Tu Mazuru aiztiec? Nu un ka radinieks? Tas nenozīmē, ka slikts treneris būs! Šobrīd ir viennozīmīgi LBL spēcīgākais sastāvs
Visu cieņu, bet izskatās, ka rozā brilles vēl neesi noņēmis. Jā, par Jahoviču nezināju, bet tas šo komandu padara tikai vēl vājāku, manā skatījumā. Tas, ka tie puikas, kā tu saki, diezgan labi spēlē, piekrītu. Tikai neredzu tur līderus kā bija Telefons, Roulands vai tas pats Bajramovičs savulaik. Un Bamba takš postā vispār nespēlē - tievs kā skals. Par Mazuru, starp citu, tas bija viņa aroda brāļu viedoklis, ko man ir nācies dzirdēt. Blatņiks, vienvārdsakot. Bet ok, sezona rādīs.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-12 00:23, pirms 10 gadiem
Mord rakstīja: Par Mazuru, starp citu, tas bija viņa aroda brāļu viedoklis, ko man ir nācies dzirdēt. Blatņiks, vienvārdsakot. Bet ok, sezona rādīs.
Par "amata brāļiem" nu tu gan iebrauci iekšā... Reāli to varēja pateikt kāds, kam vienkārši skauž, vai arī kurš savas 2-3 stundiņas dienā ar bērniem patrenē un tad iet mājās, bet pats jūtas baigi lielais treneris. Un tādi LV sabiedrībā ir. Tad atnāk Mazurs ar saviem 95jiem vai 96jiem un sagrauj šo "amata brāli" ar +50, nu un tad aiz škrobes ir lielā vaimanāšana "vai vai vai blatņiks" un tamlīdzīgi.

Vienu varu pateikt, ja jebkurš jaunatnes treneris strādātu tā kā Mazurs, kuram dienā kā minimums 10-12 stundas ir basketbols un pēc tam arī gulēt iet un mostas ar domu par basketbolu, ja mums būtu tādi patrioti, tad LV jaunatnes basis vēl stiprāk paceltos.

Bet, diemžēl, ir tādi "amata brāļi", kam elementāri skauž, nu tad tie arī izplata šīs baumas - jo paši nav spējīgi savu dzīvi veltīt basketbolam, tikai grib krutie izskatīties!

Es visu pateicu! Tikai manas domas!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-12 00:27, pirms 10 gadiem
Par VEF sastāvu - Žvīgurs nebūs, Geks nebūs, Kurucam jāmācās skolā - nav ko viņu raustīt, un arī neraustīs. Ja īpašnieki redzēs labu potenciālu, varētu paņemt kādu jaudīgu ārzemnieku vēl klāt. Jo nauda ir.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-12 00:36, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Par "amata brāļiem" nu tu gan iebrauci iekšā... Reāli to varēja pateikt kāds, kam vienkārši skauž, vai arī kurš savas 2-3 stundiņas dienā ar bērniem patrenē un tad iet mājās, bet pats jūtas baigi lielais treneris. Un tādi LV sabiedrībā ir. Tad atnāk Mazurs ar saviem 95jiem vai 96jiem un sagrauj šo "amata brāli" ar +50, nu un tad aiz škrobes ir lielā vaimanāšana "vai vai vai blatņiks" un tamlīdzīgi.

Vienu varu pateikt, ja jebkurš jaunatnes treneris strādātu tā kā Mazurs, kuram dienā kā minimums 10-12 stundas ir basketbols un pēc tam arī gulēt iet un mostas ar domu par basketbolu, ja mums būtu tādi patrioti, tad LV jaunatnes basis vēl stiprāk paceltos.

Bet, diemžēl, ir tādi "amata brāļi", kam elementāri skauž, nu tad tie arī izplata šīs baumas - jo paši nav spējīgi savu dzīvi veltīt basketbolam, tikai grib krutie izskatīties!

Es visu pateicu! Tikai manas domas!
Tieši tā. Vēl tak nesen teica, ka Mazurs perspektīvākais jaunais treneris, a te pēkšņi "blatņiks"?

  +1 [+] [-]

, 2014-08-12 00:52, pirms 10 gadiem
A.Bērziņš un A.Strēlnieks būš komandas snaiperi? Jūs jokojat? Te tak nekas nespīd atkal, jo uz apajšu ar šo sastāvu arī neuzspiedīsi

Protams, ja aprobežojas ar zeltu Latvijā, tad jau sezona būs izdevusies gan jau.

     [+] [-]

, 2014-08-12 01:06, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: A.Bērziņš un A.Strēlnieks būš komandas snaiperi? Jūs jokojat? Te tak nekas nespīd atkal, jo uz apajšu ar šo sastāvu arī neuzspiedīsi

Protams, ja aprobežojas ar zeltu Latvijā, tad jau sezona būs izdevusies gan jau.
Punktus var vākt Dilindzers, Timma, J.Berzins, Skele... manuprat, ideali butu, ja VEFs Sandi parakstitu, tas loti noderetu sim pazalajam modelim

  +1 [+] [-]

, 2014-08-12 01:10, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Punktus var vākt Dilindzers, Timma, J.Berzins, Skele... manuprat, ideali butu, ja VEFs Sandi parakstitu, tas loti noderetu sim pazalajam modelim
Da punktus jau var visi vākt, bet vajag arī kādu, kurš svarīgos brīžos nenotrīcēs, varēs ielikt divus truļus pēc kārtas. Da kaut vai tāds, kam beigās var droši iedot bumbu, jo trāpīs 4 no 5 sodiņiem pēdējā minūtē. Ar jaunību un atlētismu spēles neuzvarēsi, ko lieliski parāda franču komandas, kurās lielākoties spēlē atlēti ar ļoti nestabiliem metieniem.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-12 01:15, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Da punktus jau var visi vākt, bet vajag arī kādu, kurš svarīgos brīžos nenotrīcēs, varēs ielikt divus truļus pēc kārtas. Da kaut vai tāds, kam beigās var droši iedot bumbu, jo trāpīs 4 no 5 sodiņiem pēdējā minūtē. Ar jaunību un atlētismu spēles neuzvarēsi, ko lieliski parāda franču komandas, kurās lielākoties spēlē atlēti ar ļoti nestabiliem metieniem.
Nu, tad jacer, ka si bus Timmas sezona bet, lai gan daudzi jau sajusma par latvisko komandu, jasak gatavoties tam, ka Eiropa ies loti smagi...

     [+] [-]

, 2014-08-12 07:56, pirms 10 gadiem
Liekas, ka būs apmēram Tartu Rock līmeņa komandiņa. Drusku tikai Mazurs biedē - nekādi dižie sasniegumi karjerā līdz šim nav manīti.. .

  +1 [+] [-]

, 2014-08-12 08:27, pirms 10 gadiem
piekritu, Mazurs uztrauc mazliet, bet manupraat pieaugusho komandaa vinjam vareetu labaak sanaakt jo ir ljoti prasiigs un daudz auro, kas paarsvaraa ar jaunieshiem nostraadaa preteeju efektu un tie vairs nemaak traapiit grozaa utt.
profesionaaljus tas vajadzeetu tikai motivet, jautaajums ir tikai vai shii komanda nav par zalju prieksh Mazura un chalji nesadeg...
manuraat Mazuram vajadzeetu piestraadaat pie psihalogiskaa aspekta, ja veel nav izgaajis, tad ar steigu jaiziet kaadi ljoti labi psihaloga kursi,lai saprastu kad un kuraa mirklii var aurot, bet kad uzslaveet un dabuut max no chaljiem laukaa

  +1 [+] [-]

, 2014-08-12 08:28, pirms 10 gadiem
jagris rakstīja: Liekas, ka būs apmēram Tartu Rock līmeņa komandiņa. Drusku tikai Mazurs biedē - nekādi dižie sasniegumi karjerā līdz šim nav manīti.. .
33 gadi... karjera tikai sākusies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-12 16:51, pirms 10 gadiem
Labs, labs. Labs sastāvs ir novākts. Ceru uz labu un interesantu sezonu.