Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Lietkabelis" atbrīvo Štālbergu no darba

Andrejs Siliņš

"Lietkabelis" atbrīvo Štālbergu no darba
Artūrs Štālbergs
Foto: lkl.lt

Lietuvas basketbola kluba Panevēžas "Lietkabelis" vadība svētdien paziņojusi, ka no galvenā trenera pienākumu veikšanas atbrīvots latviešu speciālists Artūrs Štālbergs, kura vadībā komanda aizvadīja ļoti labu sezonas sākumu.

"Pateicamies Artūram par viņa darbu, bet komanda pēdējā laikā rādīja sliktu spēli, un mēs nolēmām veikt izmaiņas. Štālbergs ir jauns speciālists un viņam viss vēl priekšā, bet mēs meklējam jaunu treneri. Paldies Artūram un veiksmi," kluba paziņojumā citēts tā direktors Mants Ignatavičs.

"Lietkabelis" sezonu sāka teicami, izcīnot astoņas uzvaras pēc kārtas Lietuvas čempionāta ievadā. Tiesa, šobrīd komanda piedzīvo zaudējumu sēriju - piecas neveiksmes pēc kārtas, ņemot vērā gan vietējo čempionātu, gan ULEB Eiropas kausa izcīņu. Vakar "Lietkabelis" negaidīti viesos atzina Prienas "Vytautas" pārākumu (74:88).

Lietuvas čempionāta kopvērtējumā "Lietkabelis" ar desmit uzvarām 14 spēlēs ieņem trešo vietu aiz "Žalgira" un "Neptūnas". ULEB Eiropas kausā ar trim uzvarām un četriem zaudējumiem komanda šobrīd ieņem ceturto vietu B grupā. Lai tiktu nākamajā kārtā, grupā jāizcīna vismaz ceturtā pozīcija.

33 gadus vecais Štālbergs tikai pagājušajā sezonā pirmo reizi kļuva par galveno treneri, vadot Krievijas komandu "Nizhny Novgorod". Iepriekš Štālbergs bija galvenā trenera asistents "Nizhny Novgorod", "Valmierā", ukraiņu "Mykolaiv" un "Liepājas Lauvās". 2013. gadā Tallinā Štālbergs kā galvenais treneris aizveda Latvijas U20 izlasi līdz Eiropas čempionāta sudraba medaļām.

Štālbergs bija trešais latviešu treneris, kurš vadījis Lietuvas augstākās līgas komandu. Ainars Bagatskis 2006. gadā vadīja Lietuvas superklubu Kauņas "Žalgiris", savukārt Roberts Štelmahers laika periodā no 2009. - 2012. gadam bija galvenais treneris Lietuvas komandās "Perlas" un "Pieno Žvaigždes", kā arī bijis trenera asistents "Lietuvos Rytas". Viļņas klubā trenera asistenta funkcijas pildījis arī Sandis Buškevics.

Šajā sezonā "Lietkabelis" rindās spēlē arī Latvijas valstsvienības uzbrūkošais aizsargs Žanis Peiners.

Izmantotie resursi:
KK Lietkabelis

  +8 [+] [-]

, 2017-12-10 18:05, pirms 7 gadiem
opā!!!

 +12 [+] [-]

, 2017-12-10 18:06, pirms 7 gadiem
gaidu papildinaato informaciju...wtf tak loti laba sezona prieks lietkabela

 +12 [+] [-]

, 2017-12-10 18:06, pirms 7 gadiem
Bibji paliek bibji

  +8 [+] [-]

, 2017-12-10 18:09, pirms 7 gadiem
leiši ?......

 +18 [+] [-]

, 2017-12-10 18:09, pirms 7 gadiem
Daži zaudējumi, un komandas vadībai visi agrākie panākumi liekas sīki un maznozīmīgi!
Tur īpašniekiem naudas laikam ir vairāk, nekā smadzeņu...

  +9 [+] [-]

, 2017-12-10 18:10, pirms 7 gadiem
Naakama zinja..-- Lietkabeli papildina Lavaara deeli.

  +8 [+] [-]

, 2017-12-10 18:11, pirms 7 gadiem
Jauns treneris priekš brāļiem no ASV?

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 18:12, pirms 7 gadiem
liels pārsteigums...sezonas sākums ļoti labs bija..

  +9 [+] [-]

, 2017-12-10 18:13, pirms 7 gadiem
Un Lavārs kļūs par treneri 😂😂

 +15 [+] [-]

, 2017-12-10 18:13, pirms 7 gadiem
Wtf???? Vot tas ir šoks. Laikam tiitari tur pie sprices. Katraa zinjaa bez darba jau Arturs nepaliks. Veiksmi

  +5 [+] [-]

, 2017-12-10 18:13, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: liels pārsteigums...sezonas sākums ļoti labs bija...gribētu sīkāk uzzināt, varbūt, kāds klubs "pārpirka" viņu? Vai nauda sāk aptrūkties? Vai konflikts ar brāļiem Lavrinovičiem?
Jā,piekrītu..tiešām pārsteigums,domāju,ka kaut kāds zemūdens akmens tur ir..

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 18:16, pirms 7 gadiem
Lietkabelim rezultāti uz leju. Vai nav vienalga, kas notiek ar Lietkabeli.

     [+] [-]

, 2017-12-10 18:16, pirms 7 gadiem
Meiers arī no Uniks prom, cik sapratu

  +7 [+] [-]

, 2017-12-10 18:18, pirms 7 gadiem
Tas nedaudz atgādina krievu gājienus. Pie pirmās zaudējumu sērijas atbrīvot treneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-12-10 18:19, pirms 7 gadiem
Ātri gan leišiem tās lietas notiek.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 18:20, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tas nedaudz atgādina krievu gājienus. Pie pirmās zaudējumu sērijas atbrīvot treneri.
Novecojis priekšstats, vismaz basketbolā, visur trenerus maina, tajā pašā VTB tikai viens treneris nomainīts un arī tikai tāpēc, ka pats uzrakstīja atlūgumu

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 18:25, pirms 7 gadiem
reinis_bergmanis_1341728925863674 rakstīja: Naakama zinja..-- Lietkabeli papildina Lavaara deeli.
..un pats ies pa treneri

  +6 [+] [-]

, 2017-12-10 18:26, pirms 7 gadiem
Laikam vadībai nepatika, ka baigi daudz izteicās twitterī par visādām tēmām. Jā, zaudējumi bija, bet tas jau atgādina NBA, ka pirmajās cik spēlēs, ja zaudējumi, tad uzreiz atā atā.
Stulbi un nepelnīti manuprāt, starp citu ko Muižnieks dara?

     [+] [-]

, 2017-12-10 18:28, pirms 7 gadiem
Tagad d¡rš uz arkļa galvām ... bet kad bija raksts par LT zaudējumu iekš EURO17 visi kliedza ka žēl bračkas - un kad es pateicu "kādi viņi mums brāļi" visi sāka klaigāt ka esmu kremļas trollis viņi bija un paliks "kidalas"/kr0pļi . Čau vatēm

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 18:29, pirms 7 gadiem
Lietkabeļi tagad lidos zemē visos turnīros.. Meiers uz VEF varētu atnākt pabeigt sezonu un tad prom uz eiropu, nafig tos urālus..

  +4 [+] [-]

, 2017-12-10 18:30, pirms 7 gadiem
eevelee rakstīja: Lietkabeļi tagad lidos zemē visos turnīros.. Meiers uz VEF varētu atnākt pabeigt sezonu un tad prom uz eiropu, nafig tos urālus..
Mani nepārsteigtu, ja Mazurs viņu paņemtu

  +4 [+] [-]

, 2017-12-10 18:30, pirms 7 gadiem
Leišiem diezgan sakāpis galvā. Arča ir ļoti labs treneris, vēlu veiksmi jau drīz atrast jaunu darba vietu

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 18:32, pirms 7 gadiem
RESPECT no manis !!!

 +12 [+] [-]

, 2017-12-10 18:35, pirms 7 gadiem
RealT rakstīja: Jā,piekrītu..tiešām pārsteigums,domāju,ka kaut kāds zemūdens akmens tur ir..
Varu atbildet par to Zemudens Akmeni..Lietuva ir tads basketbolam veltits raidijums..Kautkas liidzigs kaa vada seit best4sport Senhofs.Seez eksperti un dalas savas domas par dazadam basketbola teemaam.Tad luukk...Teema bija par to ka Adomaitis veelas atsakt arii Klubu trennera darbu un meklee darbavietu..Un tika diskutets kura komanda vins varetu speeleet..Un viens no ekspertiem nedomajot nosauca Bc"Lietkabelis"saakuma pats biju sokaa,bet tad vins saaka argumenteet..Un pateica ka Stalbergs lidz ziemassvetkiem no Panevezas pazudisot.Stalbergs viena no preses konferenceem"uzbrauca"Darjusam Lavrinovicam par to ka vins pec speleem kopa ar Lietuvas izlasi vairs neesot formaaa.Un Simam Jasaitim "uzbraucis"par kautko..Un vispar Lavrinoviciem nevisai vins kaa trenners.Jo pirms sezonas kad Stalbergs parakstija ligumu..tad Lavrinovici veel nebija izleemusi vai beigs speletaja karjeru..

  +3 [+] [-]

, 2017-12-10 18:37, pirms 7 gadiem
Sakuma neticejas,bet tomer taisniba..Aizvakar tajaa raidijuma jau pateica ka Stalberga dienas skaitiitas..

     [+] [-]

, 2017-12-10 18:38, pirms 7 gadiem
Varbūt VEF?

  +3 [+] [-]

, 2017-12-10 18:39, pirms 7 gadiem
Lietkabeli trnēs treneris no ASV-Lavārs Bolls+vēl divi spēlētāji ar tādiem pašiem uzvārdiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 18:41, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: gej, kapēc sakāpis, kā grib tā dara, vnk.
Vaine!!Tipa seit Latvija trennerus neviens neatlaiz.

  +3 [+] [-]

, 2017-12-10 18:41, pirms 7 gadiem
Tā jau ir, hozjain- barin. No malas baigo loģiku tajā nesaredzu.

     [+] [-]

, 2017-12-10 18:44, pirms 7 gadiem
Nu nav Stalbergs BAIGAIS trenneris..Ja godigi tad neredzu vinu augstaak par Valeiko vai Miglinieku..Tas ir mans subjektivais viedoklis..Variet tagad riet,bet bus dazi kas piekritis.Kautkadai Bc"Ogre"vai "Jurmala Feniks"veell jaa..Bet augstakaa liimenii vinam veel laiks japavada asistenta kreeeslaa..

     [+] [-]

, 2017-12-10 18:45, pirms 7 gadiem
WTF?! Par ko?

  +5 [+] [-]

, 2017-12-10 18:46, pirms 7 gadiem
Nu šitā kabelis nekur tālu netiks, saies uz īso.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-10 18:47, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Nu nav Stalbergs BAIGAIS trenneris..Ja godigi tad neredzu vinu augstaak par Valeiko vai Miglinieku..Tas ir mans subjektivais viedoklis..Variet tagad riet,bet bus dazi kas piekritis.Kautkadai Bc"Ogre"vai "Jurmala Feniks"veell jaa..Bet augstakaa liimenii vinam veel laiks japavada asistenta kreeeslaa..
valeiko vispār nav treneris.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 18:47, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: valeiko vispār nav treneris.
Ko tad viņš Cmoki dara?

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 18:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ko tad viņš Cmoki dara?
Kautko jau dara

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 18:51, pirms 7 gadiem
Štālbergam vēl ir kur augt, manuprāt, karjeras atīstītos, viņam lietderīgi būtu pastrādāt par asistentu pie kāda ārzemju speciālista!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-10 18:54, pirms 7 gadiem

 +12 [+] [-]

, 2017-12-10 18:54, pirms 7 gadiem
Vispār jau Štālbergs U20 līdz Eiropas čemja finālam aizveda. Labākais mūsdienu sasniegums LV basī!
Es būtu par to, ka Štālbergam uztic lielo izlasi Vecvagara vietā.

     [+] [-]

, 2017-12-10 18:55, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: mudak, tev par šādiem teikumiem banu vajag.
Tu jau banu esi pelnījis

  +5 [+] [-]

, 2017-12-10 18:56, pirms 7 gadiem
Heilijs rakstīja: Vispār jau Štālbergs U20 līdz Eiropas čemja finālam aizveda. Labākais mūsdienu sasniegums LV basī!
Es būtu par to, ka Štālbergam uztic lielo izlasi Vecvagara vietā.
Piekrītu par visiem 100

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 19:10, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: valeiko vispār nav treneris.
In your face gudriniek..Kas tad vins ir??

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 19:10, pirms 7 gadiem
Tas par to, ka paironizēja par Bolu twiterī. Varbūt Lietkabeļa vadība nopietni apsver iespēju šos piesaistīt? Var jau smieties cik grib, bet ja viņi tur spēlētu, tad uzmanība klubam garantēta. Tie nav nekādi joki.

     [+] [-]

, 2017-12-10 19:12, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: In your face gudriniek..Kas tad vins ir??
švaks treneris švakai komandai? Ir kas vēl?

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 19:14, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: Tas par to, ka paironizēja par Bolu twiterī. Varbūt Lietkabeļa vadība nopietni apsver iespēju šos piesaistīt? Var jau smieties cik grib, bet ja viņi tur spēlētu, tad uzmanība klubam garantēta. Tie nav nekādi joki.
HE HE !!! no Kalifornijas uz Panevežiem , tiem gan jau acis būtu lielas !!!

     [+] [-]

, 2017-12-10 19:15, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: švaks treneris švakai komandai? Ir kas vēl?
tas švakais treneris pērn uztaisījas bombu Kazahstānā

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 19:16, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Varu atbildet par to Zemudens Akmeni..Lietuva ir tads basketbolam veltits raidijums..Kautkas liidzigs kaa vada seit best4sport Senhofs.Seez eksperti un dalas savas domas par dazadam basketbola teemaam.Tad luukk...Teema bija par to ka Adomaitis veelas atsakt arii Klubu trennera darbu un meklee darbavietu..Un tika diskutets kura komanda vins varetu speeleet..Un viens no ekspertiem nedomajot nosauca Bc"Lietkabelis"saakuma pats biju sokaa,bet tad vins saaka argumenteet..Un pateica ka Stalbergs lidz ziemassvetkiem no Panevezas pazudisot.Stalbergs viena no preses konferenceem"uzbrauca"Darjusam Lavrinovicam par to ka vins pec speleem kopa ar Lietuvas izlasi vairs neesot formaaa.Un Simam Jasaitim "uzbraucis"par kautko..Un vispar Lavrinoviciem nevisai vins kaa trenners.Jo pirms sezonas kad Stalbergs parakstija ligumu..tad Lavrinovici veel nebija izleemusi vai beigs speletaja karjeru..
Adomaitim sen jau klubu vajadzēja, jo EČ varēja redzēt, ka trūkst pieredzes, tikai žēl, ka šādi tam jānotiek

     [+] [-]

, 2017-12-10 19:20, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tas švakais treneris pērn uztaisījas bombu Kazahstānā
es saprotu, ka Kazahstāna ir basketa lielvalsts? https://www.youtube.com/watch?v=dIV...

     [+] [-]

, 2017-12-10 19:23, pirms 7 gadiem
LiAngelo un LaMelo???!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 19:36, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Piekrītu par visiem 100
Vecīt, lai piekristu par visiem 100, tad pašam jābūt pilnam 100. Tā kā sauc mazāku ciparu.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 19:37, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Adomaitim sen jau klubu vajadzēja, jo EČ varēja redzēt, ka trūkst pieredzes, tikai žēl, ka šādi tam jānotiek
Es Tik dalijos informacijaa kuru personigi redzeju un dzirdeju dazas dienas atpakalj.4ien vai 5ien vakaraa tas raidijums tika translets..Bet visas taa caliisa prognozes 100%piepildijas.Tatad nekas nav"izzists no pirksta"un kautkadas Mikroklimata problemas ir..

  +3 [+] [-]

, 2017-12-10 19:43, pirms 7 gadiem
WTF . Ko Lietkabeles grib īsti būt pirmie Eirokausos un Lietuvas līgā . Es uzskatu , ka Štālbergs fantastiski trenēja komandu .

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 19:47, pirms 7 gadiem
Lieliski, būs izlasei treneris! Cik, jau stunda pagājusi, bet LBS vēl nav paziņojusi par trenera maiņu?

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:03, pirms 7 gadiem
Heilijs rakstīja: Vispār jau Štālbergs U20 līdz Eiropas čemja finālam aizveda. Labākais mūsdienu sasniegums LV basī!
Es būtu par to, ka Štālbergam uztic lielo izlasi Vecvagara vietā.
Ja būtu zāģis svejiem, nebūtu LBS pat iemesls jāmeklē : )
Tā tik varam pasapņot, kad Gulbis ar Štāliju tiks pie šprices.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 20:14, pirms 7 gadiem
Ideālajā variantā viņu vajadzētu ielikt Armani, viņš tos melņus tur izsvēpētu pa labi un kreisi, bet nu tas protams ir utopiski. Reāli gan jau tūlīt kaut kur FIBA eirokausa līmenī kā minimums darbu atradīs

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 20:27, pirms 7 gadiem
Heilijs rakstīja: Vispār jau Štālbergs U20 līdz Eiropas čemja finālam aizveda. Labākais mūsdienu sasniegums LV basī!
Es būtu par to, ka Štālbergam uztic lielo izlasi Vecvagara vietā.
Jūs ko visi esat galīgi saspiedušies? sasniegums ar U20 ir baigi vērā ņemams sasniegums no pieaugušo basketbola viedokļa? jauniešu izlasēs viss sniegums jau sākotnēji izriet no talanta daudzuma nevis no taktiskajiem risinājumiem. Es nesaku, ka tur nav trenera nopelns, bet jauniešu basketbols netiek uzvarēts ar taktikām un stratēģijām, tas viss nāk vēlāk. Turklāt, 'tur vēl ir jautājums vai viņš izcīnīja medaļas vai tieši otrādi, palaida garām iespēju izcīnīt augstākas.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 20:30, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Piekrītu par visiem 100
par sasniegumiem jauniešu basītī neviens neliek trenerus iesācējus par pieaugušo basketbola valsts izlašu treneriem, tas nav trenera rādītājs priekš pieaugušā basketbola.

     [+] [-]

, 2017-12-10 20:32, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Jūs ko visi esat galīgi saspiedušies? sasniegums ar U20 ir baigi vērā ņemams sasniegums no pieaugušo basketbola viedokļa? jauniešu izlasēs viss sniegums jau sākotnēji izriet no talanta daudzuma nevis no taktiskajiem risinājumiem. Es nesaku, ka tur nav trenera nopelns, bet jauniešu basketbols netiek uzvarēts ar taktikām un stratēģijām, tas viss nāk vēlāk. Turklāt, 'tur vēl ir jautājums vai viņš izcīnīja medaļas vai tieši otrādi, palaida garām iespēju izcīnīt augstākas.
Ja viņu ieliks par u-18 treneri, tad redzēsim, ko viņš izdarīt varēs ar ne tik spēcīgu sastāvu

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 20:32, pirms 7 gadiem
Patiesībā - kas gan ir tāds Štālbergs pret leišu basketbola legendām bratukiem Lavrinovičiem? S...s uz irbulīša. Un leišiem arī basketbolā citi ātrumi. Nu, gan jau Štālbergs bez darba nepaliks.

     [+] [-]

, 2017-12-10 21:27, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja viņu ieliks par u-18 treneri, tad redzēsim, ko viņš izdarīt varēs ar ne tik spēcīgu sastāvu
es vēlreiz atkārtošos, uz pieaugušo basketbola fona vērtējot, jauniešu izlašu izcīnītās vietas nav rādītājs, jo atšķirās jau pati sākotnejā pieeja. Jauniešu basketbols pa lielam ir strītbols, kur uzvaras izcīna individuālo talantu skaits vai lielums, plus, kā galvenais trenera pienesums būtu, cik labā līmenī ir disciplīna un aizsardzība. Jauniešu basketbolam pārlieka aizraušanās un uzsvars uz taktikām ir kaitīga, viss sākas ar individuālo sagatavotību un meistarību, kas parasti mūsu spēlētājiem ir milzīgs robs. Tas pavisam nav tas, ko mēs gaidam no pieaugušo izlases trenera. Tur tomēr ir bik smalkāk. Vismaz, tā mūs iepriekšējais izlases treneris ilgākā laika posmā ir pieradīnājis

     [+] [-]

, 2017-12-10 21:27, pirms 7 gadiem
Arturs sobrid ir turniru treneris ! Sagatavosanas periods un 2nedelu turnirs , ir laba energija bet sezonas formas kapumus kritumus vēl neizjut.!
Domaju ,k avins bUtu veiksmigs ari jebkura jaunatnes izlasē

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 21:30, pirms 7 gadiem
vilkabele rakstīja: Arturs sobrid ir turniru treneris ! Sagatavosanas periods un 2nedelu turnirs , ir laba energija bet sezonas formas kapumus kritumus vēl neizjut.!
Domaju ,k avins bUtu veiksmigs ari jebkura jaunatnes izlasē
es varu puslīdz droši saderēt, ka ar tādu sastāvu, kāds bija Vecvagaram arī Štālbergs neko daudz neizspiestu.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 21:44, pirms 7 gadiem
Bet, no otras puses varu piebilst arī to, ka Štālberga atlaišana ir pārsteigums un nešķiet loģiska. Rezultāti tomēr nebija slikti..

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 22:02, pirms 7 gadiem
wauuw

     [+] [-]

, 2017-12-10 23:11, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: par sasniegumiem jauniešu basītī neviens neliek trenerus iesācējus par pieaugušo basketbola valsts izlašu treneriem, tas nav trenera rādītājs priekš pieaugušā basketbola.
Cik gadus Štālbergs bija Bagija palīgs? Un, ja kas, Bagijs par treneri tika pa taisno no kluba. Bija aizgājis uz kursiem un izlasījis rokasgrāmatu.

     [+] [-]

, 2017-12-10 23:18, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2017-12-11 06:35, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: par sasniegumiem jauniešu basītī neviens neliek trenerus iesācējus par pieaugušo basketbola valsts izlašu treneriem, tas nav trenera rādītājs priekš pieaugušā basketbola.
Tu rakstīji par Štālbergu, bet uzrakstīji par LBS un Vecvagaru

     [+] [-]

, 2017-12-11 07:32, pirms 7 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Tu rakstīji par Štālbergu, bet uzrakstīji par LBS un Vecvagaru
tur jau tā lieta, ka viņiem abiem absolūti identisks stāsts. ne viens ne otrs neko dižu nav sasniedzis kā pieaugušo komandas treneris. Abiem bija labas sekmes ar jauniešu komandām, ar piebildi, kad tās bija labākajā sastāvā.

     [+] [-]

, 2017-12-11 08:39, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Tagad d¡rš uz arkļa galvām ... bet kad bija raksts par LT zaudējumu iekš EURO17 visi kliedza ka žēl bračkas - un kad es pateicu "kādi viņi mums brāļi" visi sāka klaigāt ka esmu kremļas trollis viņi bija un paliks "kidalas"/kr0pļi . Čau vatēm
Lietuvā Latvijas-Slovēnijas spēli noskatījās vairāk tautas, nekā LV... tas par brāļiem runājot.

     [+] [-]

, 2017-12-11 08:39, pirms 7 gadiem
noladets rakstīja: gaidu papildinaato informaciju...wtf tak loti laba sezona prieks lietkabela
Pieci zāģi pēc kārtas!

  +1 [+] [-]

, 2017-12-11 12:22, pirms 7 gadiem
Diezgan loģiska izvēle, jo Paņevēža nav kaut kāda Valmiera vai LBL čempionāts, kur viss pie kājas, ka tikai komanda ir un spēlē. Paņevēžā uz mačiem nāk 5-7k tautas un tur sastāvs ir ar ambīcijām - ne mazāk kā fināls Lietuvā un play-off ULEBā. Un ja komanda sāk zaudēt un dara to mīksti kā Prieņos, ja treneris izdomā iedot atpūtu vienam no līderiem (leģion;āram!), tad kluba vadība arī rīkojas. Tā nav nekāda labdarības biedrība, Lietuv;a ir citaa attieksme pret basketbolu un rezultātu, tur nevar atļauties šādas piecu spēļu bedres.