Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Aģents: Meieram joprojām ir spēkā līgums ar "Unics"

Andrejs Siliņš

Aģents: Meieram joprojām ir spēkā līgums ar "Unics"
Mārtiņš Meiers
Foto: unics.ru

No VTB Vienotās Basketbola līgas kluba Kazaņas "Unics" pieteikuma līgas mājaslapā svītrots latviešu centra Mārtiņa Meiera vārds, taču spēlētāja aģents Raivis Ušackis portālam Sportacentrs.com norādīja, ka basketbolistam joprojām ir spēkā esošs līgums ar klubu.

Meiers aizvadītajā vasarā parakstīja līgumu ar "Unics", taču debijas sezonā pie spēlēšanas līdz šim ticis ļoti maz. VTB līgā Mārtiņš piedalījies vienā spēlē, laukumā pavadot piecarpus minūtes, bet ULEB Eiropas kausā sešos mačos vidēji nospēlētas vien nedaudz vairāk nekā sešas minūtes.

VTB līgas mājaslapā esošajā "Unics" pieteikumā Meiera vārds vairs nav atrodams, taču spēlētāja aģents Raivis Ušackis portālam Sportacentrs.com norādīja, ka Mārtiņam aizvien ir spēkā esošs līgums ar klubu, un pagaidām tas nav mainījies. Gan ULEB Eiropas kausa, gan kluba mājaslapā esošajā komandas spēlētāju sarakstā Meiers joprojām ir atrodams.

Pēc Sportacentrs.com rīcībā esošās neoficiālas informācijas Meiera minimālais spēles laiks saistīts ar spēlētāja dalību Eiropas čempionātā Latvijas valstsvienības sastāvā, kas neesot sakritusi ar Kazaņas kluba galvenā trenera vēlmēm.

208 centimetrus garais Meiers karjeras laikā pārstāvējis "Ventspils", "Liepājas Lauvas", vācu "Mitteldeutscher" un VEF komandas. Pagājušajā sezonā VEF rindās Meiers pirmo reizi izcīnīja Latvijas čempiontitulu, bet pats bija viens no komandas līderiem.

     [+] [-]

, 2017-12-10 19:03, pirms 7 gadiem
Nebrīnītos, ka nosūtītu viņu uz superlīgu, bet nu negribētos...pērno sezonu labi nospēlēja

     [+] [-]

, 2017-12-10 19:03, pirms 7 gadiem
Uz VEF!!!

  +3 [+] [-]

, 2017-12-10 19:48, pirms 7 gadiem
Meiers varētu arī item prom , jo Kazaņā galīgi spēles laiku nedod .

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 19:50, pirms 7 gadiem
Uz Rīgas klubu VEF ,lai pavasarī,varētu kurzemes hūtes nopērt!

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 19:58, pirms 7 gadiem
nebūtu slikti ja uz VEF nāktu. Tad būtu lielisks garā gala sastāvs. Centrā Gromovs, Meiers un pa 4 Bērzs ar Mejeri. Čavaru atlaist, lai spēlē kādā citā LBL klubā vai kādā LBL līmeņa ārzemju klubā, kur maksās tāpat kā VEF un būs normāls spēles laiks attīstībai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 20:07, pirms 7 gadiem
VEF sastāva komplektācija ir diezgan pabriesmīga šosezon. Bez maz vai pēdējais laiks kaut ko mainīt...
Es jau atstātu no esošā sastāva:
Alex Perez
Corey Hawkins
Mareks Mejeris
Nikolajs Zotovs
Iļja Gromovs
Kristaps Janičenoks
Kaspars Bērziņš
Kaspars Vecvagars
Arnas Labuckas
Andris Misters
+dabūt klāt Mārtiņu Meieru un Armandu Šķēli, kad viņš atlabs

prom jālaiž Čavars, Helmanis un Ate vai arī Ati var samainīt vietām ar Misteru

+treneri Gailīti nomainīt pret Štālbergu vai Muižnieku(labāk gan pret Štālbergu)

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 20:10, pirms 7 gadiem
Nākošsezon Meieri uz VEF.

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 20:38, pirms 7 gadiem
Grūts jautājums.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-10 21:00, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Jābrauc mājās, drīz jau atkal lemberdzēni būs jāper! #PavasaraPērieni
Tu sevi vari nopert ar savu ādas pātagu.

  +3 [+] [-]

, 2017-12-10 21:02, pirms 7 gadiem
kā tie mūsu jefiņi nesaprot, ka līmenis ir zems un tikai Latvijas sētā var ko parādīt

  +2 [+] [-]

, 2017-12-10 21:11, pirms 7 gadiem
Jamals rakstīja: Tu sevi vari nopert ar savu ādas pātagu.
Jamal, mēs saprotam, tev ir cita orientācija un acīmredzami, kādas novirzes, bet mums tās nav jāzina, lūdzu paturi savas guļamistabas lietas pie sevis, tik tiešām, cik var?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 21:23, pirms 7 gadiem
Ļoti labs centrs bija, ļoti labs LBL.

     [+] [-]

, 2017-12-10 21:38, pirms 7 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Ļoti labs centrs bija, ļoti labs LBL.
Jā, LBL labs, kā arī pie puslīdz laba spēles laika, palielas trenera uzticības un pareizu izspēļu veidošanu viņš spēj būt samērā veiksmīgs pret komandām, kur nav krietni augumā pārāki, ātrāki centri. Meieri iegāž elementārs trūkumu kopums, viņš ir mazliet par mazu, lai būtu dominējošs centrs, viņam nav ātruma un uzbrukuma darbību, kustību koordinācijas, dribla, lai ātri un agresīvi apspēlētu savus sedzējus, viņš nelabprāt met no distances. Pēc augumā viņš drīzāk būtu spēka uzbrucējs, bet spēka uzbrucējam jāmāk mest un apspēlēt.

     [+] [-]

, 2017-12-10 21:42, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Jā, LBL labs, kā arī pie puslīdz laba spēles laika, palielas trenera uzticības un pareizu izspēļu veidošanu viņš spēj būt samērā veiksmīgs pret komandām, kur nav krietni augumā pārāki, ātrāki centri. Meieri iegāž elementārs trūkumu kopums, viņš ir mazliet par mazu, lai būtu dominējošs centrs, viņam nav ātruma un uzbrukuma darbību, kustību koordinācijas, dribla, lai ātri un agresīvi apspēlētu savus sedzējus, viņš nelabprāt met no distances. Pēc augumā viņš drīzāk būtu spēka uzbrucējs, bet spēka uzbrucējam jāmāk mest un apspēlēt.
Nelabprāt met no distances? Tur nu gan kļūdies, viņš tieši pirms šīs sezonas atguva savu metienu, vēl nedaudz un trīņus mestu

     [+] [-]

, 2017-12-10 21:42, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jamal, mēs saprotam, tev ir cita orientācija un acīmredzami, kādas novirzes, bet mums tās nav jāzina, lūdzu paturi savas guļamistabas lietas pie sevis, tik tiešām, cik var?
Beidz būt visām pudelem korķis!

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 21:43, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nelabprāt met no distances? Tur nu gan kļūdies, viņš tieši pirms šīs sezonas atguva savu metienu, vēl nedaudz un trīņus mestu
Baigi gudrais esi?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 21:47, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nelabprāt met no distances? Tur nu gan kļūdies, viņš tieši pirms šīs sezonas atguva savu metienu, vēl nedaudz un trīņus mestu
par to varētu runāt tad, ja viņš kaut kādā ilgstošā periodā tiešām mestu kaujas apstākļos. tā nu ir sanācis, ka izlasē viņš neko diži nesameta, klubā arī, tāpēc es arī neredzu iemeslu teikt savādāk. tas, ka viņš var iemest treniņos, tomēr nav nekāds rādītājs.
un vēl, kā ļoti liels mīnuss ir viņa dribls, līdzko vairāk par diviem soļiem vai kustībām ar driblu, tā gandrīz droši zaudēta bumba. es to esmu tik daudz reizes atskatījies viņa izpildījumā.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-10 21:47, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nelabprāt met no distances? Tur nu gan kļūdies, viņš tieši pirms šīs sezonas atguva savu metienu, vēl nedaudz un trīņus mestu
Baigo ekspertu te tu tēlo.bet tevī neviens neklausās.tik mīnuso😃🐼 tu esi ientuļš un gribi parunāt.

     [+] [-]

, 2017-12-10 21:48, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: par to varētu runāt tad, ja viņš kaut kādā ilgstošā periodā tiešām mestu kaujas apstākļos. tā nu ir sanācis, ka izlasē viņš neko diži nesameta, klubā arī, tāpēc es arī neredzu iemeslu teikt savādāk. tas, ka viņš var iemest treniņos, tomēr nav nekāds rādītājs.
Pērn, viņš tak regulāri pustālos izpildīja, par izlasi runāt īsti nav pamata, tur nespēlē uz viņu, cita loma...VEFā jau arī meta pēc pick&pop sadarbībām

     [+] [-]

, 2017-12-10 21:50, pirms 7 gadiem
Jamals rakstīja: Baigo ekspertu te tu tēlo.bet tevī neviens neklausās.tik mīnuso😃🐼 tu esi ientuļš un gribi parunāt.
ak dievs, tev ir tik mazs prāts? Domā, ka mani interesē mīnusi? ne tikai netradicionālas orientācijas, bet arī ar mazu intelektu, tev laikam smagi ikdienā, žēl tevis, ceru, ka atradīsi sev vīru

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 21:50, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pērn, viņš tak regulāri pustālos izpildīja, par izlasi runāt īsti nav pamata, tur nespēlē uz viņu, cita loma...VEFā jau arī meta pēc pick&pop sadarbībām
es nenoliedzu, ka viņš sāka mest mazliet biežāk. tik tāl es piekrītu

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 21:51, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es nenoliedzu, ka viņš sāka mest mazliet biežāk. tik tāl es piekrītu
tas, ka viņš pietiekoši agresīvi neuzbrūk no distances ir cits jautājums, jautājums par pārliecību, bet nu jā, to es arī sapratis neesmu + tie vieglie metieni pret vairogu nevis danki

     [+] [-]

, 2017-12-10 21:53, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tas, ka viņš pietiekoši agresīvi neuzbrūk no distances ir cits jautājums, jautājums par pārliecību, bet nu jā, to es arī sapratis neesmu + tie vieglie metieni pret vairogu nevis danki
';

     [+] [-]

, 2017-12-10 22:00, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ak dievs, tev ir tik mazs prāts? Domā, ka mani interesē mīnusi? ne tikai netradicionālas orientācijas, bet arī ar mazu intelektu, tev laikam smagi ikdienā, žēl tevis, ceru, ka atradīsi sev vīru
Priduraks ,vari pa vārdiem pastāvēt?

     [+] [-]

, 2017-12-10 22:00, pirms 7 gadiem
Bilde ar rebel seju īsto.

     [+] [-]

, 2017-12-10 22:00, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tas, ka viņš pietiekoši agresīvi neuzbrūk no distances ir cits jautājums, jautājums par pārliecību, bet nu jā, to es arī sapratis neesmu + tie vieglie metieni pret vairogu nevis danki
vadoties no visparastākās loģikas, tiklīdz spēlētājs sāk regulāri un sekmīgi mest pa grozu no distances sedzējas jāsāk nākt klāt, kas dod iespēju apspēlēt un iet uz grozu. tā nedankošana ir tīri saprotama, viņš kustas smagnēji, bez uzrāviena, nav eksplozivitātes, lai ietu uz grozu, tas ir tas, kas bija Kambalam pie apmēram tādiem pašiem auguma parametriem, bet Meierim nav..

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 22:01, pirms 7 gadiem
Chelubejs rakstīja: kā tie mūsu jefiņi nesaprot, ka līmenis ir zems un tikai Latvijas sētā var ko parādīt
Beidz murgot. Viņš bija stabilākais vecis VEF sastāvā, tieši pret VTB blicēm, pagājušajā sezonā.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 22:02, pirms 7 gadiem
Pa vidu rebel,fonā kepka.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 22:02, pirms 7 gadiem
Jamals rakstīja: Bilde ar rebel seju īsto.
pacenties labāk, kaut kā nīkulīgs izskaties vai tas tajā bildē ir tavs sapņu vīrs?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-10 22:04, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: vadoties no visparastākās loģikas, tiklīdz spēlētājs sāk regulāri un sekmīgi mest pa grozu no distances sedzējas jāsāk nākt klāt, kas dod iespēju apspēlēt un iet uz grozu. tā nedankošana ir tīri saprotama, viņš kustas smagnēji, bez uzrāviena, nav eksplozivitātes, lai ietu uz grozu, tas ir tas, kas bija Kambalam pie apmēram tādiem pašiem auguma parametriem, bet Meierim nav..
iespējams tev taisnība...tur jau daudz ietekmē, iespējams, agresivitātes trūkums arī savu artavu dod, to mēs nezinām, zinām tikai tik, cik spēlēs redzējām. Tur bija arī labi uzplaiksnījumi ar tiem pašiem metieniem, dankiem, pat caurgājienu vai ātrā uzbrukuma noslēgšanu

     [+] [-]

, 2017-12-10 22:05, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pacenties labāk, kaut kā nīkulīgs izskaties
Nu ērglis ērglis,skaties neaizlido.bet lido uz savu kopīgo ligzdu ar kepku

     [+] [-]

, 2017-12-10 22:09, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pacenties labāk, kaut kā nīkulīgs izskaties vai tas tajā bildē ir tavs sapņu vīrs?
Tā ir tava patiesā seja

     [+] [-]

, 2017-12-10 22:13, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: iespējams tev taisnība...tur jau daudz ietekmē, iespējams, agresivitātes trūkums arī savu artavu dod, to mēs nezinām, zinām tikai tik, cik spēlēs redzējām. Tur bija arī labi uzplaiksnījumi ar tiem pašiem metieniem, dankiem, pat caurgājienu vai ātrā uzbrukuma noslēgšanu
Bet man ar tevi ir skaidrs,tu esi nīkulis,nevari par sevi pastāvēt un par saviem vārdiem.lai jau paliek,ar lupatu nav jēgas runāt.dzīvo savu vientuļo nīkuļdzīvi vien tālāk un sapņo par bumbu!

     [+] [-]

, 2017-12-10 22:45, pirms 7 gadiem
Žēl, lai gan man nepatīk viņa spēles stils, kaut kā viņam mazleit pietrūkst veiksmes nostiprināties Eiropas augstāka līmeņa klubā un līmenī.