Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

''Ventspils'' parāda raksturu un uzveic grupas līdervienību

''Ventspils'' parāda raksturu un uzveic grupas līdervienību
Edgars Žeļonis
Foto: BKVentspils.lv

FIBA Čempionu līgas C apakšgrupas ietvaros BK ''Venstpils'' savā laukumā uzņēma Lionas ''ASVEL - Villeurbane'' vienību. Visu spēli esot iedzinējos, mājnieki pēdējā ceturtdaļā lauza spēles gaitu un izcīnīja skaistu uzvaru ar rezultātu 77:72.

Starta piecinieki

Ventspils: Dīns, Kempbels, Janičenoks, Žeļonis, Zaķis
ASVEL: Hodžs, Sī, Dragovičs, Lengs, Vatkinss

Spēli veiksmīgāk izdevās uzsākt viesiem no Francijas. Piecus punktus pēc kārtas guva serbs Nikola Dragovičs - vispirms noslēdzot caurgājienu, bet pēc Villija Dīna kļūdas piespēlē arī realizēja tālmetienu. Tiesa, Dīns ar agresīvu spēli atklāja mājnieku rēķinu. Abu komandu spēlētāji salīdzinoši bieži kļūdījās, atdodot bumbu pretiniekam. Veiksmīgāk šīs situācijas izmantot izdevās viesiem - pēc Valtera Hodža divpunktu metiena rezultāts kļuva 6:12 ventspilniekiem par sliktu.

Agresīvi turpināja spēlēt Dīns, meklējot iespējas doties caurgājienos, taču ''Ventspils'' komandai pagalam nesekmējās ar metieniem no tālās distances. Minūti pirms pirmās ceturtdaļas beigām pirmo tālmetienu mačā savas komandas rindās trāpīja Šķēle. Vairākkārt veiksmīgi savu auguma pārsvaru pret pretspēlētājiem izmantoja francūzis Amine Noā, bet pēc precīza Janičenoka pustālā metiena pirmais spēles ceturksnis noslēdzās ar rezultātu 17:21 viesu labā.

Otro ceturtdaļu ar precīziem soda metieniem iesāka Janičenoks, pievelkot rezultātu līdz -2. Tomēr Noā, Uters un Hodžs ar individuālām sekmēm spēja atjaunot spēles gaitā pazaudēto astoņu punktu handikapu. Ceturtdaļas vidū divus trejačus pēc kārtas trāpīja Māris Ziediņš, panākot 27:32. Produktīvu sniegumu laukumā demonstrēja lietuviešu leģionārs Edgars Žeļonis, kurš izcēlās ar ļoti skaistu danku pēc Dīna piespēles.

Bandža Sī ar tālmetienu atjaunoja +8 pārsvaru savai komandai, bet Kempbels ar soda metieniem samazināja starpību. Precīzs no soda līnijas bija arī Dragovičs, bet precīzs trīspunktnieks padevās tam pašam Kempbelam. Tomēr pēdējā uzbrukumā ar to pašu atbildēja arī Nelsons, ļaujot Lionas komandai doties puslaika pārtraukumā ar vadību - 44:36.

Trešās ceturtdaļas sākumā četrus punktus pēc kārtas guva Ronalds Zaķis, bet no tālienes precīzi meta Žeļonis. Vatkinss ar soda metieniem nedaudz apturēja ventspilnieku ieskrējienu, taču lieliski turpināja spēlēt Žeļonis, kurš no groza apakšas panāca 45:48. Mājnieki turpināja spēlēt agresīvi, kā rezultātā viesiem bieži nācās stāties uz soda metienu līnijas.

Pirmoreiz precīzs tālmetiens šajā mačā padevās Janičenokam, kurš samazināja starpību jau līdz -2. Pēc lieliskas pikenrola sadarbības ar Dīnu Žeļonis panāca jau neizšķirtu - 52:52! Dragovičs un Uters gan panāca +4, bet ventspilnieki negrasījās padoties - vispirms Zaķis realizēja divus soda metienus, bet Gulbis ar pustālo metienu atjaunoja līdzsvaru rezultātā. Nelsons ar precīziem soda metieniem noslēdza trešo ceturtdaļu. Mājniekiem minimāls deficīts - 56:58.

Noslēdzošo ceturtdaļu ar precīzu pusāķa metienu iesāka Zaķis, kurš pēc tam arī pārķēra bumbu aizardzībā, tiesa, ātrajā pretuzbrukumā Ingus Jakoviča metienu efektīgi bloķēja Nelsons. Aigars Šķēle ar caurgājienu pirmoreiz spēlē izvirzīja vadībā ''Ventspili'', viņam ar tālmetienu piebalsoja Jakovičs - nu jau 63:58 par labu mājniekiem. Pēc tam, esot uz viļņa, ventspilnieki gan sasteidza pāris uzbrukumus - kļūdījās Gulbis un arī Kempbels, pēc kura kļūdas piespēlē Hodžs panāca 63:65, samazinot rezultāta starpību.

Mājniekiem arvien grūtāk sāka klāties uzbrukumā un Dragovičs atjaunoja Lionas vadību, bet tikai uz brīdi, jo jau nākamajā uzbrukumā precīzs bija Zaķis - 69:68. Janičenoks divas minūtes līdz ceturtdaļas beigām panāca +3. Šo pārsvaru izdevās noturēt, turklāt Dīns un Kempbels realizēja arī soda metienus, pretiniekus tuvāk nepielaižot. Noslēgumā izcīnīta uzvara ar rezultātu 77:72. Lielisku spēli aizvadīja lietuvietis Edgars Žeļonis, kura kontā 16 punkti un spēles skaistākā epizode, efektīgi triecot bumbu grozā no augšas.

BK ''Ventspils'' - Lionas ''ASVEL - Villeurbane'' 77:72 (17:21; 19:23; 20:14; 21:14)

Ventspils: Žeļonis 16 (2p 6/7, 6ab), Janičenoks 11 (4rp), Kempbels 11, Zaķis 10, Dīns 9 (7rp), Jakovičs 7, Ziediņš 6 (3p 2/2), Šķēle 5, Gulbis 2; Leimanis.
ASVEL: Dragovičs 17, Uters 11 (6ab, 2rp, 2kļ), Hodžs 10, Mehams 10, Noā 7, Nelsons 7 (4rp, 4kļ), Sī 6, Vatkinss 4, Lengs.


, 2017-01-10 20:41, pirms 8 gadiem
Malači! Savā laukumā šosezon piedzīvots tikai 1 zaudējums Vienīgi žēl, ka neizdevās no PAOK atrauties, šie vinnēja Neptunas...
, 2017-01-10 20:42, pirms 8 gadiem
njā, nesaprotu, kāpēc VEF no Janičenoka atteicās, spēļu izšķirošajos momentos kaut kāds lietuviešu gēns ieslēdzas.
, 2017-01-10 20:42, pirms 8 gadiem
Uh, kas par spēli, ļoti interesanta, skatāma, sīva un pats galvenais ar lieliskām beigām! Ļoti svarīga uzvara tikšanai ārā no grupas!
, 2017-01-10 20:44, pirms 8 gadiem
Laba spēle pirms sestdien gaidāmās spēles ar VEF! Sestdien jābrauc uz Ventspili atbalstīt ventiņus!
, 2017-01-10 20:45, pirms 8 gadiem
Šobrīd izskatās, ka BKV grupas 5.vietas ieguvēja arī stabili iekļūs izslēgšanas spēlēs, taču novēlu nenoslīdēt līdz 5.vietai
, 2017-01-10 20:51, pirms 8 gadiem
funkyz rakstīja: njā, nesaprotu, kāpēc VEF no Janičenoka atteicās, spēļu izšķirošajos momentos kaut kāds lietuviešu gēns ieslēdzas.
Vef no Janichenoka neatteicās. Stāsts ir tāds, ka KJ gribēja palikt, bet aģents skrūvējis cenu vēl augstāk, domādams, ka VEF maksās, bet VEF maksāja tā jau 14 tk Eiro mēnesī un pēdējā sezona KJ bija pavāja. VEF bija gatavs maksāt to pašu, bet aģents gribēja noslaukt vēl, tāda neliela šantāža, beigās VEF pateica, ka nevar to samaksāt, KJ gaidīja piedāvājumus no eiropas, bet nesagaidīja līdz beigās aizgāja pie BKV par 10 tk mēnesī un aģents arī ieberzās, jo KJ nedabūja ko gribēja, ne komandas ne algas ziņā, un iznāca tik viens variants BKV, kas gudri nogaidīja. Aģentam un KJ ieberziens. Protams, BKV labs grābiens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 20:57, pirms 8 gadiem
Te tā īsti vairs nav ko piebilst. Visa komanda kopā šo uzvaras torti izcepa, bet krēma rozi virsū uzlika Krisītis. Paldies par skaistu basketbola vakaru!
, 2017-01-10 21:03, pirms 8 gadiem
Prieks skatīties uz Ventspili! Nezin kad beidzot Rigas Vef būs sava mājas zāle ar saviem faniem kā Valmierai, Ventspilij, Jūrmalai utt.? Laikam nekad...
, 2017-01-10 21:05, pirms 8 gadiem
Malači Ventiņi!!! Esmu vienmēr Jūsu fans no Rīgas!
, 2017-01-10 21:08, pirms 8 gadiem
Fogelis gan komandai dod emocijas.
, 2017-01-10 21:14, pirms 8 gadiem
Biju cerējis sagaidīt virsrakstu "Telefons uzlādēts un lietuvieša asinis pār Francijas lauvām"
No rīta pareizi teicu, ka pārtrauks 2 mēnešu uzvaru sēriju, forši!
, 2017-01-10 21:14, pirms 8 gadiem
Loti svariga uzvara!Malaci!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 21:17, pirms 8 gadiem
Pelnīti un patīkami, sestdien- superderby
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 21:20, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Laba spēle pirms sestdien gaidāmās spēles ar VEF! Sestdien jābrauc uz Ventspili atbalstīt ventiņus!
Vai brauksi caur Rīgu, velētos Tev pasniegt ziedus..? Dzīvoju pie VEF Kult.pils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 21:23, pirms 8 gadiem
Neptūns beidzamajā laikā nav tik labā formā, ja šamos varētu paņemt Klaipēdā, būtu svētīgi tabulai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 21:26, pirms 8 gadiem
prieks par ventiņiem, malači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 21:27, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Moz Muris ar brunurupucieni tiekas... kas to zina!
vienkārši iedod svētību ceļamaizei, lai izdomā, kur ir pareizās sliedes, nepatik skaļi saukļi. Lai uzvar stiprākais, īpaši, ja abas komandas to pelnījušas
, 2017-01-10 21:32, pirms 8 gadiem
Sāniņš rakstīja: Prieks skatīties uz Ventspili! Nezin kad beidzot Rigas Vef būs sava mājas zāle ar saviem faniem kā Valmierai, Ventspilij, Jūrmalai utt.? Laikam nekad...
Kamēr VEF (vadība) domās ka ir svarīgākas līgas par LBL, tad visticamāk nebūs.
, 2017-01-10 21:37, pirms 8 gadiem
Nagzzz, 21:32, pirms 4 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Sāniņš rakstīja: Prieks skatīties uz Ventspili! Nezin kad beidzot Rigas Vef būs sava mājas zāle ar saviem faniem kā Valmierai, Ventspilij, Jūrmalai utt.? Laikam nekad.
====================

es domāju nekad, kamēr būs tada vadība
, 2017-01-10 21:49, pirms 8 gadiem
To es saprotu, tas ir respect! Šītā komanda stabili iet uz LBL zeltu, lai tur vai ko VEF piesaistītu pavasarī
, 2017-01-10 21:51, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ?, 21:49, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt
To es saprotu, tas ir respect! Šītā komanda stabili iet uz LBL zeltu, lai tur vai ko VEF piesaistītu pavasarī
===================

100% piekrītu, kaut cāļus skaita rudenī
, 2017-01-10 21:53, pirms 8 gadiem
Sāniņš rakstīja: Prieks skatīties uz Ventspili! Nezin kad beidzot Rigas Vef būs sava mājas zāle ar saviem faniem kā Valmierai, Ventspilij, Jūrmalai utt.? Laikam nekad...
Par ko Tu runā? Uz VEF spēlēm jebkurā gadījumā nāk vairāk kā uz BKV spēlēm, līzvērtīgi Valmierai. A ko darīt, ja spēle lielā Arēnā, nevis šķūnī, kur šķiet, ka viss pilns? OSC atmosfēra ir krietni augstvērtīgāka kā BKV spēlēs, pat, ja sabrauktu debīlie sirēnisti no Valmieras, kuri tur vienmēr bojājuši visu labo. Prieks, ka vadība beidzot atņēmusi šo iespēju maziem bērniem (un patiesīā arī pārējiem!!) dzirdi bojāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 22:02, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ?, 21:53, pirms 5 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Sāniņš rakstīja: Prieks skatīties uz Ventspili! Nezin kad beidzot Rigas Vef būs sava mājas zāle ar saviem faniem kā Valmierai, Ventspilij, Jūrmalai utt.? Laikam nekad...
Par ko Tu runā? Uz VEF spēlēm jebkurā gadījumā nāk vairāk kā uz BKV spēlēm, līzvērtīgi Valmierai. A ko darīt, ja spēle lielā Arēnā, nevis šķūnī, kur šķiet, ka viss pilns? OSC atmosfēra ir krietni augstvērtīgāka kā BKV spēlēs, pat, ja sabrauktu debīlie sirēnisti no Valmieras, kuri tur vienmēr bojājuši visu labo. Prieks, ka vadība beidzot atņēmusi šo iespēju maziem bērniem (un patiesīā arī pārējiem!!) dzirdi bojāt
================

tu tač esi stulbs, Valmierā esi bijis, vot tur ir atmosfēra, bet Rīgas OSC šķūnī ir sajūta, kā teātrī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 22:09, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Pie Aivariņa ir vēl bēdīgāk. It kā izklaides iespēju nav tik daudz un biļetes uz basketu lētākas, bet pat šodien uz ČEMPIONU lielcīņu šķūnis bija pustukšs, lai neteiktu vairāk. Nesen tak kad te bija atbraukuši vieni citi ČEMPIONI leišu Neptūņi, tad tas līdzatbraukušais līdzjutēju bariņš ar septiņiem leišiem aizvēra mutes visam Petjkas sektoram un pārējiem piesēdētājiem. #2no10
Kur pazudis VEF fans Teterovskis?
, 2017-01-10 22:09, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Pie Aivariņa ir vēl bēdīgāk. It kā izklaides iespēju nav tik daudz un biļetes uz basketu lētākas, bet pat šodien uz ČEMPIONU lielcīņu šķūnis bija pustukšs, lai neteiktu vairāk. Nesen tak kad te bija atbraukuši vieni citi ČEMPIONI leišu Neptūņi, tad tas līdzatbraukušais līdzjutēju bariņš ar septiņiem leišiem aizvēra mutes visam Petjkas sektoram un pārējiem piesēdētājiem. #2no10
Kā diez TU vari zināt cik tajā šķūnī šodien bija ļautiņi ? Ahh jā, tu tak kvēlākais BKV fans kurš pat spēles skatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 22:14, pirms 8 gadiem
garais_999 rakstīja: tu tač esi stulbs, Valmierā esi bijis, vot tur ir atmosfēra, bet Rīgas OSC šķūnī ir sajūta, kā teātrī
Kungs mīļais, es Valmieras OC es biju nu jau drīz varēsu teikt, ka smitu reižu. Un visbiežāk kā VEF atbalstītājs (izņemot pēdējās 2 sezonas, kad bija pretēji). Neizlaidu nevienu reizi, lai noskatītos kā Valdis ar jauniešu spēlēto skaisto basketbolu sadod pa pakaļu audzēknim Bagatskim.
Tāpat arī pagājušogad bija iespēja piebraukt uz ļooooti daudz Valmieras spēlēm, pat nenozīmīgām. Stāstīt, rakstīt un fabricēt variet daudz ko, bet nevajag izdomāt kaut kādu hrenu par mūžīgi pilnajām tribīnēm ar mega-fantastisko atmosfēru. Tad jau tiešām Gulbenē un Jelgavā bija krietni jautrāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 22:18, pirms 8 gadiem
Lauza un salauza iedomīgos frančus! Ar visas komandas pūlēm! Pēc pirmā puslaika dusmojos uz Zaķi, ka galīgi nespēlē, otrā sākumā tiešām par spēles centru kļuva! Liels prieks par tādu uzvaru, bet to jau rīt jāaizmirst, jo sestdien priekšā VEF!
, 2017-01-10 22:21, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ?, 22:14, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt
garais_999 rakstīja: tu tač esi stulbs, Valmierā esi bijis, vot tur ir atmosfēra, bet Rīgas OSC šķūnī ir sajūta, kā teātrī
Kungs mīļais, es Valmieras OC es biju nu jau drīz varēsu teikt, ka smitu reižu. Un visbiežāk kā VEF atbalstītājs. Neizlaidu nevienu reizi, lai noskatītos kā Valdis ar jauniešu spēlēto skaisto basketbolu sadod pa pakaļu audzēknim Bagatskim.
===================

šis bija dzēliens no tavas puses, vēl tagad atceros, kad pēc tās spēles mājās sadauzīju datoru, Valters vecākais labi izdrā.a Bagatski, 1:0 tavā labā. Bet man bija liels prieks, ka Valmiera pagāšgad izdrā.a VEF finālā, tā ka viens viens un miers
, 2017-01-10 22:23, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Pie Aivariņa ir vēl bēdīgāk. It kā izklaides iespēju nav tik daudz un biļetes uz basketu lētākas, bet pat šodien uz ČEMPIONU lielcīņu šķūnis bija pustukšs, lai neteiktu vairāk. Nesen tak kad te bija atbraukuši vieni citi ČEMPIONI leišu Neptūņi, tad tas līdzatbraukušais līdzjutēju bariņš ar septiņiem leišiem aizvēra mutes visam Petjkas sektoram un pārējiem piesēdētājiem. #2no10
Ej taču izdari sev gauži, bezsmadzeņu tirliņ. Kad pats esi sevi uz kādu spēli aizvilcis un ar savu kliegšanu kādam muti aizvēris. Bet protams, par spēli un vinnētajiem pretiniekiem neko sliktu nevar pateikt, tad nu ir jāizdomā cits bezdamais Nožēlojamais cilvēciņ
, 2017-01-10 22:30, pirms 8 gadiem
garais_999 rakstīja: šis bija dzēliens no tavas puses, vēl tagad atceros, kad pēc tās spēles mājās sadauzīju datoru, Valters vecākais labi izdrā.a Bagatski, 1:0 tavā labā. Bet man bija liels prieks, ka Valmiera pagāšgad izdrā.a VEF finālā, tā ka viens viens un miers
Mēs arī mašīnā visu ceļu atpakaļ uz mājām svinējām un ballējām. Žēl, ka biju pie stūres, taču prieks bija neizmērojams. Pēc W pazušanas no VEF vadības, tas "klubs" ir kļuvis par izsmieklu nu jau ne tikai Latvijas mērogā.
, 2017-01-10 22:32, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Mēs arī mašīnā visu ceļu atpakaļ uz mājām svinējām un ballējām. Žēl, ka biju pie stūres, taču prieks bija neizmērojams. Pēc W pazušanas no VEF vadības, tas "klubs" ir kļuvis par izsmieklu nu jau ne tikai Latvijas mērogā.
Domāju, ka nekomentēšu, bet nu man šajā brīdī ir jāiejaucas, jo sapņo pamatīgi, es atļaušos atgādināt, ka VEFam joprojām ir laba slava ārzemēs un viņi tiek respektēti, bet nu es nesaprotu, kāpēc jūs šeit par VEF runājat, šeit ir BKV raksts un lai tādi tirliņi kā kepka vai onslovs, kurš ir pilnīgi tāds pats kā kepka sprēgā viens uz otra
, 2017-01-10 22:33, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domāju, ka nekomentēšu, bet nu man šajā brīdī ir jāiejaucas, jo sapņo pamatīgi, es atļaušos atgādināt, ka VEFam joprojām ir laba slava ārzemēs un viņi tiek respektēti
Hmm, kāpēc gan, ja viņi nekur citur, izņemot ru, nelaiž?
, 2017-01-10 22:34, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domāju, ka nekomentēšu, bet nu man šajā brīdī ir jāiejaucas, jo sapņo pamatīgi, es atļaušos atgādināt, ka VEFam joprojām ir laba slava ārzemēs un viņi tiek respektēti, bet nu es nesaprotu, kāpēc jūs šeit par VEF runājat, šeit ir BKV raksts un lai tādi tirliņi kā kepka vai onslovs, kurš ir pilnīgi tāds pats kā kepka sprēgā viens uz otra
tak atpisies un aizpisies no šejienes. Par Tavu krusttēvu te neviens nerunā.
, 2017-01-10 22:35, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Hmm, kāpēc gan, ja viņi nekur citur, izņemot ru, nelaiž?
Un kā tas ietekmē reputāciju? Nekādi, jo VTB ir viena no spēcīgākajām līgām eiropā, tā pati čempionlīga neko spēcīgāka nav, tikai vairāk komandas un grupu turnīri vieglāki
, 2017-01-10 22:39, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: tak atpisies un aizpisies no šejienes. Par Tavu krusttēvu te neviens nerunā.
man nav krusttēva, bet tavējais, laikam tev par murgošanu sen pa ūzām sadevis
, 2017-01-10 22:41, pirms 8 gadiem
Laba uzvara! Prieks par Ventspilniekiem!
, 2017-01-10 22:41, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ?, 22:30, pirms 8 minūtēm, ignorēt, atbildēt
garais_999 rakstīja: šis bija dzēliens no tavas puses, vēl tagad atceros, kad pēc tās spēles mājās sadauzīju datoru, Valters vecākais labi izdrā.a Bagatski, 1:0 tavā labā. Bet man bija liels prieks, ka Valmiera pagāšgad izdrā.a VEF finālā, tā ka viens viens un miers
Mēs arī mašīnā visu ceļu atpakaļ uz mājām svinējām un ballējām. Žēl, ka biju pie stūres, taču prieks bija neizmērojams. Pēc W pazušanas no VEF vadības, tas "klubs" ir kļuvis par izsmieklu nu jau ne tikai Latvijas mērogā
===================

beidzot viens otru sapratām, prozit
, 2017-01-10 22:42, pirms 8 gadiem
tikai zeel ka Neptunas zaudēja... tā būtu vispār ideāli
, 2017-01-10 22:47, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un kā tas ietekmē reputāciju? Nekādi, jo VTB ir viena no spēcīgākajām līgām eiropā, tā pati čempionlīga neko spēcīgāka nav, tikai vairāk komandas un grupu turnīri vieglāki
Lai runātu par reputāciju, tā kaut ka ir vispirms jānopelna? Ar ko to nopelnīja VEF? drusku apsildot degunu Eiropā? Tu tak runā tikai to, kas tev šķiet, bez nekādiem pierādījumiem un faktiem. Ja tiešā tā reputācija bija, tad ar atteikšanu ULEB un FIBA to noteikti sajāja. Reputācija VTB? Kam tas interesē un noder?
, 2017-01-10 22:49, pirms 8 gadiem
šodienas Neptūna zāģis var beigās nostrādāt par labu BKV, PAOKu jau savā laukumā pēdējā kārtā vajadzētu paņemt un var domāt par augstāku vietu nekā 4.
, 2017-01-10 22:53, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un kā tas ietekmē reputāciju? Nekādi, jo VTB ir viena no spēcīgākajām līgām eiropā, tā pati čempionlīga neko spēcīgāka nav, tikai vairāk komandas un grupu turnīri vieglāki
viena no spēcīgakajam līgam eiropā,un vafeles reāli tiek filmētas no stalažām,kas atvilktas turpat no blakus esošās stroikas,tādu skatu redzēju svētdien pret kombainieriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 22:57, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Lai runātu par reputāciju, tā kaut ka ir vispirms jānopelna? Ar ko to nopelnīja VEF? drusku apsildot degunu Eiropā? Tu tak runā tikai to, kas tev šķiet, bez nekādiem pierādījumiem un faktiem. Ja tiešā tā reputācija bija, tad ar atteikšanu ULEB un FIBA to noteikti sajāja. Reputācija VTB? Kam tas interesē un noder?
Cilvēk, seko līdzi basketbolam un tos savus aizspriedumus sev atstāj, jo tavs aptumšotais prāts citu neko neredz un jā, VEF diezgan sevi pacēla eiropā ar tām sezonām, it īpaši ar Rowlendu, apmēram, kad BKV uleb spēlēja un ja esi aizmirsis, tad VTB ir vieta, kur relatīvi ātrāk ārzemniekam ir izsisties un tikt eierolīgas klubā un ja neesi pamanījis to līgu vēro ne tikai krievu klubi, bet arī dažādu citu līgu pārstāvji....Un BKV tieši iegūtu spēlējot tur, jo jaunie ārzemnieki būtu iegūstami par mazāku summu
, 2017-01-10 23:04, pirms 8 gadiem
Kepka un Rebel To, ko tur vef piedāvāja un kur vef tur tika ULEB, savulaik BKV izsita un noturēja, un šobrīd tieši BKV turpina turēt. VEF tur kaut ko piedāvāja, jo nebija jau daudz citiem, kam dot Un Rebel - nu kāāāāds, pie velna, sakars ar līgu un iespēju no tās izsisties, ar reputāciju? Gribi teikt, ka visiem VTB klubiem ir laba reputācija Eiropā tāpēc, ka tie spēlē tieši VTB? Man rodas sajūtu, ka tu pat nesaprotu vārda "reputācija" jēgu. Zini, kas ir reputācija? Ja tava kluba vadītāju paņem Eiropas basketbola jumta organizācija lemt par Eiropas kluba basketa turnīriem. Uz kuriem varbūt kaut kad uzaicinās arī vef. Kamēr cita kluba boss putainu pakaļu cenšas rusišiem pierādīt, ka vtb cienīgs spēlēt ir tikai viens LV klubs.
, 2017-01-10 23:07, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Kepka un Rebel To, ko tur vef piedāvāja un kur vef tur tika ULEB, savulaik BKV izsita un noturēja, un šobrīd tieši BKV turpina turēt. VEF tur kaut ko piedāvāja, jo nebija jau daudz citiem, kam dot Un Rebel - nu kāāāāds, pie velna, sakars ar līgu un iespēju no tās izsisties, ar reputāciju? Gribi teikt, ka visiem VTB klubiem ir laba reputācija Eiropā tāpēc, ka tie spēlē tieši VTB? Man rodas sajūtu, ka tu pat nesaprotu vārda "reputācija" jēgu. Zini, kas ir reputācija? Ja tava kluba vadītāju paņem Eiropas basketbola jumta organizācija lemt par Eiropas kluba basketa turnīriem. Uz kuriem varbūt kaut kad uzaicinās arī vef. Kamēr cita kluba boss putainu pakaļu cenšas rusišiem pierādīt, ka vtb cienīgs spēlēt ir tikai viens LV klubs.
Tbilisi "Vita" bija lieliska reputācija, spēlējot VTB, kā arī visiem zaudot un nemaksājot algas
, 2017-01-10 23:11, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tbilisi "Vita" bija lieliska reputācija, spēlējot VTB, kā arī visiem zaudot un nemaksājot algas
ver visas duris ar kāju kā ULEB, tā FIBA!
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2017-01-10 23:15, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: viena no spēcīgakajam līgam eiropā,un vafeles reāli tiek filmētas no stalažām,kas atvilktas turpat no blakus esošās stroikas,tādu skatu redzēju svētdien pret kombainieriem.
cepums un vafļa tev Gaiļa gadā, domā ne tikai ko, bet KĀ izsakies/ apsaukājies
, 2017-01-10 23:17, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: i.diot i.diotam piekrīt, nolaidies zemu
Es Tevi neapvainoju, kura līmenītis te zems?
, 2017-01-10 23:18, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es Tevi neapvainoju, kura līmenītis te zems?
tavs, vinš tāpat kā kepka muld, tu viņam piekrīti un piespēlē, viss izteikts, ar labu vakaru, nepatīk mana leksika, mani var ignorēt, ir tāda opcija un to es saku visiem, nepatīku? ignorējiet!
, 2017-01-10 23:19, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: tavs, vinš tāpat kā kepka muld, tu viņam piekrīti un piespēlē, viss izteikts, ar labu vakaru, nepatīk mana leksika, mani var ignorēt, ir tāda opcija un to es saku visiem, nepatīku? ignorējiet!
Paldies, ka pateici - nezināju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 23:20, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Tirliņ, tu sāc ost pēc lemberdzēna! Es operēju ar reāliem faktiem!
piekrītu, arī tādus saki, to noliegt nevar, tāpēc jau pa lielam atbalstu tavus centienus, jo ir apriebušies visādi kadri, kuri lien, kur nevajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-10 23:33, pirms 8 gadiem
Vef ir foršs klubs skatoties tīri uz vārdu un spēlētājiem, tomēr tas, kas liedz viņiem savākt pamata bāzi, fanus, līdzjutējus un atbalstu kā tādu Latvijā, ir absolūti briesmīgā vadības komunikācija un nelaikā atjaunots tā brends, brīdī kad LV bija basketbola krīze, atskaites utml. Tie ir galvenie faktori. Pie lielām un ilgstošām uzvarām, atgriežoties ULeb kausā, fanu bāzi novāks, tālākais atkarīgs, vai vadība spēs šo mirkli apstrādāt sev par labu izveidojot noturīgu fanu bāzi, vai nē, kā tas bija pēc Rowlanda sezonas. Daudz darāmā, bet ne velti Bērziņš no VEF valdes man reiz bilda - viņam vienalga, kaut tur 10 cilvēki tai arēnā,jo viņš tur gulda naudu savam priekam, vinjam nevajag, lai apkārt kkas bļaustās. Tā lūk. Ja reiz mainīsies vadība, tad mainīsies tautas attieksme pret vef.
, 2017-01-10 23:40, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: izvelc savu galvu no dubļiem ārā, jo murgo labi tu....Es teikšu pirmo un pēdējo reizi, tad pazudīšu, man svarīgākasl ietas, nekā šeit sēdēt, ir jābūt ļoti šauram prātā, lai domātu, ka spēlēšana VTB grauj reputāciju, tik tiešām šaura....UN ar reputāciju saistās tas, ka daudzi spēlētaji un aģentūras labi par VEF atsaucas, kas savukārt ietekmē spēlētāju atlasi un iespējas diskutēt par summām, to starp citu, pērn intervijās norādīja un, lai lieki nepieminētu, tad vienīgā lieta, kur ar spēlētāju VEF zaudēja bija tikai Bērzs un arī tas, cik saprotu, laikam nokārtots, bet tādi kā Delininkaitis zaudēja utt.

Pateikšu īsāk, lai tev prātinš saprot -> atbrauc izsisties spēlētājs -> labi nospēlē un nav problēmu klubā -> to pastāsta citiem -> kas savukārt tiek izmantots, kad potenciālais spēlētājs vāc informāciju par klubu utt. saproti, vai vel īsāk?
kāpēc tu sāc un turpini ar apvainojumiem nevis piedāvā kaut kādus faktus?
Par to, ka ir spēlētāji, kas atsaucas labi par VEF, nemaz nešaubos, bet no otras puses, cik bijuši pamatīgi feili? Par pagājušo gadu vispār nav ko runāt, bet vēl tak bija citi labi stāsti, piemēram, Lavāls, tad viens garš baltais (piemirsu uzvārdu - Hamiltons, vai?), tas pats Bērzs. Es saprotu, ka tev tā ir paradīze zemes virsū (nezinu, kāpēc, ja tiešām esi kaut kur tālu no Rīgas, bet sliecos tomēr domāt, ka kaut kāda radu būšana), bet pamēģini būt objektīvs un godīgs.
, 2017-01-10 23:52, pirms 8 gadiem
Sestdiena parādīs, kam PAŠLAIK ir taisnība, tiesa spēle nenotiks neitrālā laukumā
, 2017-01-10 23:56, pirms 8 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Vef ir foršs klubs skatoties tīri uz vārdu un spēlētājiem, tomēr tas, kas liedz viņiem savākt pamata bāzi, fanus, līdzjutējus un atbalstu kā tādu Latvijā, ir absolūti briesmīgā vadības komunikācija un nelaikā atjaunots tā brends, brīdī kad LV bija basketbola krīze, atskaites utml. Tie ir galvenie faktori. Pie lielām un ilgstošām uzvarām, atgriežoties ULeb kausā, fanu bāzi novāks, tālākais atkarīgs, vai vadība spēs šo mirkli apstrādāt sev par labu izveidojot noturīgu fanu bāzi, vai nē, kā tas bija pēc Rowlanda sezonas. Daudz darāmā, bet ne velti Bērziņš no VEF valdes man reiz bilda - viņam vienalga, kaut tur 10 cilvēki tai arēnā,jo viņš tur gulda naudu savam priekam, vinjam nevajag, lai apkārt kkas bļaustās. Tā lūk. Ja reiz mainīsies vadība, tad mainīsies tautas attieksme pret vef.
nesaprotami- NELAIKĀ ? atjaunots brends ,novāks fanu bāzi, tas, ka VEFs necīnās Eiropā man jau sen riebjas, tādas vadlīnijas..
, 2017-01-11 00:15, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: nesaprotami- NELAIKĀ ? atjaunots brends ,novāks fanu bāzi, tas, ka VEFs necīnās Eiropā man jau sen riebjas, tādas vadlīnijas..
Protams, ka nelaikā. Tajā laikā ASK bija sporta klubs galvaspilsētā un Latvijā vispār. Vef nevienu tajā laikā neinteresēja. Ask nogrima, valstī krīze un krīze basketbolā, tas viss VEFam neļāva ienākt tirgūar blīkšķi, jo tas ir vajadzīgs, lai ieinteresetu cilvēkus. Ja vēl komunikaciju virzītu kaut cik profesionāli un stratēģiski, tad vispār būtu jauki, bet nekas tāds nav bijis un nebūs.
, 2017-01-11 00:19, pirms 8 gadiem
Rebel tu esi atlaists.
, 2017-01-11 01:02, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Pie Aivariņa ir vēl bēdīgāk. It kā izklaides iespēju nav tik daudz un biļetes uz basketu lētākas, bet pat šodien uz ČEMPIONU lielcīņu šķūnis bija pustukšs, lai neteiktu vairāk. Nesen tak kad te bija atbraukuši vieni citi ČEMPIONI leišu Neptūņi, tad tas līdzatbraukušais līdzjutēju bariņš ar septiņiem leišiem aizvēra mutes visam Petjkas sektoram un pārējiem piesēdētājiem. #2no10
Beidz dzīvot pagātnē draudziņ ar saviem 2no10
, 2017-01-11 02:11, pirms 8 gadiem
Shodienas pozitiivaakie paarsteigumi ir Ziedinjs (ielika divas trojkas kad komanda peldeeja pie -10) un Jakovics pieraadija Ka var buut lietderiigs, pa lielam izvilka speeli.... Telefons protams liimenii... Diins- Vnk aarpraats, Gulbis aarpraats... Zakjis svaks kaa vienmeer... Dazreiz likaas, Ka pietruukst tomeer trenerA....( kaads zin kas atgadijoes?)
, 2017-01-11 08:50, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Pie Aivariņa ir vēl bēdīgāk. It kā izklaides iespēju nav tik daudz un biļetes uz basketu lētākas, bet pat šodien uz ČEMPIONU lielcīņu šķūnis bija pustukšs, lai neteiktu vairāk. Nesen tak kad te bija atbraukuši vieni citi ČEMPIONI leišu Neptūņi, tad tas līdzatbraukušais līdzjutēju bariņš ar septiņiem leišiem aizvēra mutes visam Petjkas sektoram un pārējiem piesēdētājiem. #2no10
Kepka aka apinīša susekli Brocēniem 8no10, ierij!
, 2017-01-11 08:51, pirms 8 gadiem
Skatos reksis aka dornis ar kepkinu atkal ar putām uz lūpām atstrādā
, 2017-01-11 08:52, pirms 8 gadiem
a un kepon Vefam 4no10
, 2017-01-11 08:55, pirms 8 gadiem
red Rebel, Tu tak esi nojūdiezies ar savu VTB! Nosauc kaut vienu LV spēlētāju, kurš būtu ieguvis no braukšanas pa staļiem ar abšaubāmām aviolīnijām.Timma nekaitās, viņš varētu spēlēt jebkurā Eiropas klubā.
, 2017-01-11 08:58, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: red Rebel, Tu tak esi nojūdiezies ar savu VTB! Nosauc kaut vienu LV spēlētāju, kurš būtu ieguvis no braukšanas pa staļiem ar abšaubāmām aviolīnijām.Timma nekaitās, viņš varētu spēlēt jebkurā Eiropas klubā.
Aha max 4 speles menesi kopā ar lbl, baigā slodze
, 2017-01-11 10:17, pirms 8 gadiem
SC jau varēja tabulu arī ielikt..
, 2017-01-11 10:59, pirms 8 gadiem
Pundur, tu točna esi pundurs? Kur ir tabula ibio? Pirms spēles rakstu iemet ar tabulu, bet pēc spēles rakstā tabulu iemest nevar? Mudaks!
, 2017-01-11 14:07, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: red Rebel, Tu tak esi nojūdiezies ar savu VTB! Nosauc kaut vienu LV spēlētāju, kurš būtu ieguvis no braukšanas pa staļiem ar abšaubāmām aviolīnijām.Timma nekaitās, viņš varētu spēlēt jebkurā Eiropas klubā.
Mejeris, Meiers, tas pats Jakovičs ir tur, kur ir dēļ pieredzes vtb un Timma pilnībā skaitās, tāpat ir ārzemju spēlētāji, jo izdalīt tikai LV ir aplami un nepareizi, jo klubs nav izlase....Jūs variet lamāties, cik vien gribiet, bet tas nemainīs to, ka VTB ir labs līmenis