Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

'VEF Rīga" Vācijā sarūgtina Kristapu Valteru

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

'VEF Rīga" Vācijā sarūgtina Kristapu Valteru
E. Dž. Roulends un Kristaps Valters
Foto: Helmut Kemme, noz.de

"VEF Rīga" basketbolisti (bilance 1-0) otrdien, 7. novembrī, Eiropas kausa pirmajā spēlē izbraukumā uzvarēja Vācijas ceturto labāko komandu "Artland Dragons" (0-1) ar rezultātu 82:72. Citā C grupas spēlē Francijas vicečempioni "Le Mans Sarthe" savā laukumā zaudēja Krievijas klubam "Triumph". Nākamajā cīņā 13. novembrī vefieši savā laukumā uzņems Lemānas komandu, bet divas dienas iepriekš VTB līgas spēlē tiksies ar Kauņas "Žalgiri".

Rīdzinieki izbraukumā devās desmit spēlētāju sastāvā, mājās atstājot Artūru Strēlnieku. Otro gadu pēc kārtas izdevās Eiropas kausa kampaņu sākt ar uzvaru, turklāt pirmo reizi to paveicot viesos.

Sākumsastāvi

Artland Dragons: Strasser, Haynes, Taylor, Horner, Popovič
VEF Rīga: Rowland, Janičenoks, Jahovičs, Zavackas, Kavaliauskas

Pirmajā ceturtdaļā vefieši apspēlēja mājiniekus visās līnijās. Aizsargi labi nosedza pretinieku līderus Braisu un Horneru – no spēles viņiem tikai divi punkti, Kavaļausks labi noslēdza uzbrukumus, tālmetienus iemeta Janičenoks un Bērziņš. Izdevās ierobežot, taču ne nosegt Kristapu Valteru. Laukumā nācis uz maiņu, pēc pāris kļūdām viņš iemeta gan tālmetienu, gan divus punktus vērtu metienu, tomēr ceturtdaļu ar plus astoņi noslēdza Ramūna Butauta komanda 22:14.

Puslaika turpinājumā rīdzinieki biežāk kļūdījās un atļāva pretiniekiem gūt daudzus vieglus punktus. Ātrie mājinieku pretuzbrukumi bieži beidzās ar bumbas triecieniem grozā no augšas, teicami spēlēja Horners, savukārt Valters labi noslēdza pa kādai “pick-and-roll” sadarbībai. “Pūķu” ofensīvu apturēja Kristapa Janičenoka garāmgājieni kritiskos brīžos. Tikpat neatlaidīgs bija uzbrucējs Vils Denielss, bet Kavaļausks turpināja labi darboties groza apakšā. Minētais trio otrās ceturtdaļas beigās sekmēja 13:6 izrāvienu, atļaujot vefiešiem puslaiku noslēgt ar piecu punktu pārsvaru 37:32.

Trešajā ceturtdaļā arvien rezultatīvāk spēlēja latviešu basketbolisti. Teicama sadarbība izdevās Gatim Jahovičam un Kasparam Bērziņam, īsā laikā divus tālmetienus iemeta Kaspars Janičenoks, augstā līmenī bija Kristaps Janičenoks. Tas rezultējās 12:2 izrāvienā, divdesmit astotajā minūtē iegūstot divpadsmit punktu pārsvaru 55:43. Nedaudz neveicās Kasparam Bērziņam, kuram krājās piezīmju norma, toties Bertāns turpināja bombardēt. Trešais precīzais tālmetiens desmit minūšu laikā panāca plus četrpadsmit 61:47. Pirms pēdējām desmit minūtēm vefieši atradās vadībā ar divpadsmit punktiem 63:51.

Līdz ceturtās ceturtdaļas vidum vefieši turējās 12-14 punktu attālumā, taču daži sekmīgi mājinieku uzbrukumi un Janičenoka nesportiskā piezīme deva “Dragons” iespēju samazināt pārsvaru uz pusi. Piekto piezīmi saņēma Bērziņš un mājinieki turpināja savus centienus. 55 sekundes pirms spēles beigām Valters samazināja deficītu līdz pieciem punktiem 74:69. Sākās soda metienu sērijas, Roulendam un Heinsam metot bez kļūdām. Nākamais uz brīvmetienu līnijas stājās Bertāns, aukstasinīgi iemetot abos mēģinājumos 78:71. Nākamajā vefiešu uzbrukumā garāmgājienā izlauzās Kristaps Janičenoks, padarot komandu neaizsniedzamu 80:71.

Kristaps Valters kļuva par trešo rezultatīvāko spēlētāju "Artland Dragons" sastāvā, 26:11 minūtēs gūstot 12 punktus (2p 3/7, 3p 2/4), izdarīja 4 rezultatīvas piespēlēs, izcīnīja 2 bumbas zem groziem, pārtvēra 2 bumbas un 4 reizes kļūdījās.

EuroCup 2013, C grupa, 7. novembris

Artland Dragons – VEF Rīga 72:82 (14:22, 18:15, 19:26, 21:19)
Artland Dragons: King 16, Horner 13, K. Valters 12, Haynes 11, Taylor 10, Popovič 7, Kerusch 3, Hoffmann, Strasser (1rp), Grunheid, Njei; Spoler.
VEF Rīga: Bertāns 18 (2p 2/3, 3p 4/7, 1p 2/2), Kavaliauskas 18 (2p 9/12), Janičenoks 15 (5rp, 4ip), Rowland 10 (4ab, 3rp, 4ip), Bērziņš 8 (3rp, 2pb, 5pp, 3ip), Daniels 8, Zavackas 5 (7ab), Jahovičs (4ip), Blaus; Loucks.

Statistika. Artland Dragons 72, VEF Rīga 82

Metieni no spēles: 24/59 vs 32/54
2p: 19/42 vs 26/38
3p: 5/17 vs 6/16
1p: 19/26 vs 12/16
AB: 30 (17/13) vs 27 (21/6)
RP: 13 vs 17
Kļ.: 15 vs 17
PB: 6 vs 6
BM: 0 vs 2
Personiskās piezīmes: 21 vs 25
Starta piecnieki: 41 vs 48
Rezerves: 31 vs 34

Le Mans (0-1) 71, Triumph (1-0) 76

Maskavas apgabala klubu uzvarai tuvināja Krievijas izlases jaunākā spēlētāja Karasjova un snaipera Juvala Naimi žilbinošā precizitāte tālmetienos. Divatā abi iemeta 10 no 13 (!) metieniem perimetrā, pirmajā puslaikā viesiem nodrošinot deviņpadsmit punktu pārsvaru 40:21.

Trešajā ceturtdaļā mājinieki astoņās minūtēs atspēlēja astoņpadsmit punktus, pietuvojoties līdz 50:49, tomēr pēdējos sešus punktus desmitminūtē guva viesi no Ļuberciem. Francijas vicečempionu pēdējais atspēlēšanās mēģinājums bija noslēdzošajās divās minūtēs. El Amins ar astoņiem punktiem pēc kārtas samazināja starpību līdz četriem punktiem 70:66, tomēr Karasjovs izskaņā sodus meta nekļūdīgi.

Le Mans – Triumph 71:76 (10:27, 11:13, 28:16, 22:20)
Le Mans: El-Amin 19 (5rp), Victor 14, Batista 11, Long 10, Koffi 8, C. Kahudi 3, Sy 2, Issa 2, H. Kahudi 2, Bangura; Ceci.
Triumph: Karasjovs 27 (2p 2/8, 3p 6/7, 1p 5/6; 6ab, 7ip), Naimy 17 (3p 4/6), McKee 16 (6rp, 4pb, 6ip), Mitchell 9, Vaļijevs 3, Landry 3, Lazarevs 1, Kuzjakins, M. Kulagins; Karaulovs, Vihrovs, Polohins.

Nākamās “VEF Rīga” spēles Eiropas kausā: 13. novembrī mājās pret “Le Mans Sarthe Basket”, 21. novembrī mājās pret “Triumph”, 28. novembrī izbraukumā pret “Triumph”, 4. decembrī mājās pret “Artland Dragons”, 12. decembrī izbraukumā pret “Le Mans Sarthe Basket”.

Izmantotie resursi:
Eurocup - Welcome to Eurocup

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Šerberts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: Šerberts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-07 22:28, pirms 12 gadiem
Nuu pāraide zem katras kritikas, tad jau labaakas translaacijas veido SC

  +6 [+] [-]

, 2012-11-07 22:29, pirms 12 gadiem
Melnā naktī reiz brienu upē -
es gribu zināt, vai ūdens ir auksts.
Šļakatas saltās man liekas siltas,
pats ūdens - melnās rievās raukts.

Iebrienu dziļāk, smiltīs grimst kājas,
ūdens joprojām šķiet silts.
Mēness izlien no mākoņiem,
Pārklājas upei gaismas tilts.

Vēl dziļāk iebrienu ūdenī,
nu liekas, ka beidzot kļūst vēss.
Es reizi tik vienu atskatos -
pāri upei liecas vītols sērs.

Es brienu vēl dziļāk,
virs manis mēness
izplūst viļņu mirgā.

Ledainajā ūdenī
pēc manis atjāj
būtne melnā zirgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-11-07 22:29, pirms 12 gadiem
Par daudz kļūdu vef, bet uzvara paliek uzvara. Bertāns ir atpakaļ, Jahovičs ar labi izskatījās, žēl, ka Bērzs turpina laist luni. Cerams, ka līdz Žalgirim Roulends izveseļosies.

  +8 [+] [-]

, 2012-11-07 22:29, pirms 12 gadiem
Laba uzvara, svariga spele! Ari Valters sakarigi nospeleja!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-07 22:29, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: a) Latvijā nenāk uz bbolu? lol
b) VTB esot slikta kvalitāte TV pārraidēm? aha, lieliskajā Vācijā laikam pirmo reizi bbolu filmē. Vienīgie 2 atkārtojumi, kad Tobijs dankoja. lol

Uzvara gūta, pirmais puslaiks ļoti labs, 4/4 stipri palaidās džeki.
Ādolfs arī līmenī, ja neskaita pirmās 30sek Veiksmi Fuelanbradā!
tas kas pārslēdz kameras bija pālī, viss ar 2 sec nokavēšanos. Iemet punktu un jau izspēlēta bumba, bet vēl rāda tīkliņu

  +7 [+] [-]

, 2012-11-07 22:30, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai, vai, vai... Bundeslīgas vidusmēra komanda... īsti nav komentāru. Vien var piebilst, ka neviena no šīm komandām nav Eirokausa kalibrs. Vācieši mierīgi varēja Minheni sūtīt pārstāvēt savu valsti Eirokausā.
Pag, es saprotu, ka Tu saki, ka VEF nav Eirokausu kalibra komanda? Mini faktus.

  +8 [+] [-]

, 2012-11-07 22:30, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai, vai, vai... Bundeslīgas vidusmēra komanda... īsti nav komentāru. Vien var piebilst, ka neviena no šīm komandām nav Eirokausa kalibrs. Vācieši mierīgi varēja Minheni sūtīt pārstāvēt savu valsti Eirokausā.
Beidz atkal nodarboties ar demagoģiju, tu jau gribētu visu lkl pārvērst apr Eirolīgu.

     [+] [-]

, 2012-11-07 22:30, pirms 12 gadiem
divus tālmetienus iemeta Kaspars Janičenoks, augstā līmenī bija Kristaps Janičenoks. ??

  +1 [+] [-]

, 2012-11-07 22:32, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Dragons Minheni uzvarēja pirms 10 dienām, izbraukumā
Beidz strīdēties, viņš tak piesauc lietuviešus, kad nospīd pāris uzvaras, bet sava rudupa knapo uzvaru par kalev un +20 pret Baloniem ar bērnu pie stūres viņš aizmirst pieminēt.

     [+] [-]

, 2012-11-07 22:33, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai, vai, vai... Bundeslīgas vidusmēra komanda... īsti nav komentāru. Vien var piebilst, ka neviena no šīm komandām nav Eirokausa kalibrs. Vācieši mierīgi varēja Minheni sūtīt pārstāvēt savu valsti Eirokausā.
Minhene spelee kaa amatieri, lai gan algas maksaa miljonos.
Sveicu VEF ar uzvaru. Droshi shogad var likt uz VEF(ja kaads grib naudu nopelnit).

  +3 [+] [-]

, 2012-11-07 22:33, pirms 12 gadiem
Vienmēr izvēlos neglītu uzvaru, nekā skaistu zaudējumu. Uzvarētājus netiesā. Abas komandas neļāva spēlēt viena otrai. Un par to nav jābrīnās, nu nevar būt katra spēle skatāma un kvalitātīva. Tā nenotiek nekur, arī Lietuvā (Kroksi! ). Tas, ka esam aizvadījuši pabālu spēli, bet uzvaram ar +10! Tās ir labas ziņas.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-07 22:33, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pag, es saprotu, ka Tu saki, ka VEF nav Eirokausu kalibra komanda? Mini faktus.
Nav centra, nav aizsardzības, ļoti primitīvas uzbrukumu shēmas. Aizsardzībā 1 pret 1 praktiski neviens neko nevar izdarīt. Tās ir tīrās šausmas. Par vāciešiem labāk vispār nerunāsim, tādi strītbolisti, ka nu tikai.

 +12 [+] [-]

, 2012-11-07 22:33, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai, vai, vai... Bundeslīgas vidusmēra komanda... īsti nav komentāru. Vien var piebilst, ka neviena no šīm komandām nav Eirokausa kalibrs. Vācieši mierīgi varēja Minheni sūtīt pārstāvēt savu valsti Eirokausā.
Tak paklusē vienreiz! Ja nav nekas prātīgs sakāms, tad ej vismaz kaut ko lietderīgu padari. VV 2 Tu esi! Kaut ko visu laiku murgo. Tie Tavi sarkasma joki jau sen nav smieklīgi. Vienīgā atšķirība starp Tevi un VV ir tas, ka VV ir ar kaut ko atpazīstams... Bēdīgi!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-07 22:37, pirms 12 gadiem
Nē nu ļoti labi, ka uzvarēja, bet svētdien pret Žalgiri. Ar šitādu spēli būs ļoti smagi svētdien. : ( Garajam galam jāsāk kapāt pēc reboundiem.

     [+] [-]

, 2012-11-07 22:39, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Nē nu ļoti labi, ka uzvarēja, bet svētdien pret Žalgiri. Ar šitādu spēli būs ļoti smagi svētdien. : ( Garajam galam jāsāk kapāt pēc reboundiem.
ļoti maz box out redzēju no garajiem spēlētājiem...

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 22:40, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav centra, nav aizsardzības, ļoti primitīvas uzbrukumu shēmas. Aizsardzībā 1 pret 1 praktiski neviens neko nevar izdarīt. Tās ir tīrās šausmas. Par vāciešiem labāk vispār nerunāsim, tādi strītbolisti, ka nu tikai.
beidz smirdēt te! Ej leiti uz leišu saitiem tur izpaudies kaut līdz vemšanai!

Apsveicu VEF ar uzvaru! Malači!

  +7 [+] [-]

, 2012-11-07 22:40, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav centra, nav aizsardzības, ļoti primitīvas uzbrukumu shēmas. Aizsardzībā 1 pret 1 praktiski neviens neko nevar izdarīt. Tās ir tīrās šausmas. Par vāciešiem labāk vispār nerunāsim, tādi strītbolisti, ka nu tikai.
Nav centra. Labi šeit piekrītu, bet ļoti bieži Kavaļauskas labi aizsit vietu pagaidām ar Bērzu. Līdzekļu ir tik cik to ir. Nav jau ŽAL, kuri vienkārši paņem teju ko grib.

Aizsardzība ielaisti 72 punkti izbraukumā nav katestrofa. +/- 6-8 punkti mazāk, un jau aizsardzība būtu lieliska.

Uzbrukuma shemas primitīvas? Izcili tizls teikums. Tieši VEF shemas ir lieliskas. Pat leišiem tā bumba nestaigā apkārt. Tātad šeit tev smags feils.
Aizsardzība 1vs1, jā tur ir problēmas.

Tā, cik noprotu, tad teju visām Eurocup komandām ir centri, labas shemas, aizsardzība un skilloti spēlētāji?

Puis, tev nav sajēgas manuprāt par basketbolu. Esmu vīlies tevī. Saprotu, ka VEF nav Eurocup Final 4 cienīga komanda, vai varbūt TOP 8, bet nav atbilstošās kvalitātes visam turnīram? Nu cmon, tad ko tur dara vairums komandu? It īpaši Rudupis, kuru VEF sasistu no 10 reizēm 7!

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 22:43, pirms 12 gadiem
sen nebiju basketu skatījies! Brīžiem vefiņš ļoti labi izskatījās, bet nu brīžiem likās, ka laukumā spēle mana kalibra spēlētāji kļūdas un lēmumi pilnīgi nesaprotami. ceru, ka tas dēļ stresa, ka pirmā eirokausu spēle. Šī grupa ir tik ņemama kā vēl nekad LV klubiem ULEBā. Uz priekšu!
Slēpts komentārs: Krokodils

  -1 [+] [-]

, 2012-11-07 22:43, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nav centra. Labi šeit piekrītu, bet ļoti bieži Kavaļauskas labi aizsit vietu pagaidām ar Bērzu. Līdzekļu ir tik cik to ir. Nav jau ŽAL, kuri vienkārši paņem teju ko grib.

Aizsardzība ielaisti 72 punkti izbraukumā nav katestrofa. +/- 6-8 punkti mazāk, un jau aizsardzība būtu lieliska.

Uzbrukuma shemas primitīvas? Izcili tizls teikums. Tieši VEF shemas ir lieliskas. Pat leišiem tā bumba nestaigā apkārt. Tātad šeit tev smags feils.
Aizsardzība 1vs1, jā tur ir problēmas.

Tā, cik noprotu, tad teju visām Eurocup komandām ir centri, labas shemas, aizsardzība un skilloti spēlētāji?


Puis, tev nav sajēgas manuprāt par basketbolu. Esmu vīlies tevī. Saprotu, ka VEF nav Eurocup Final 4 cienīga komanda, vai varbūt TOP 8, bet nav atbilstošās kvalitātes visam turnīram? Nu cmon, tad ko tur dara vairums komandu? It īpaši Rudupis, kuru VEF sasistu no 10 reizēm 7!
Lieliskas uzbrukuma shēmas..

  +6 [+] [-]

, 2012-11-07 22:44, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav centra, nav aizsardzības, ļoti primitīvas uzbrukumu shēmas.


Ir tikai Lietuvas izlases centrs, viesos ielaisti 72p un uzbrukuma shēmas kuras tu neizprastu, pat ja censtos.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 22:44, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nevajag , ja? Ja kādam basketbolā Eiropā ir atstrādāta sistēma, tad tā ir Lietuva. Tu paskaties kādu Rūdupis spēli un tad palaid muti. Viņi rāda kaut ko vairāk par basketbolu, tādu cīņu laukumā no VEF tu nesagaidīsi nekad!
laba anekdote

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 22:46, pirms 12 gadiem
Demar's rakstīja:

Ir tikai Lietuvas izlases centrs, viesos ielaisti 72p un uzbrukuma shēmas kuras tu neizprastu, pat ja censtos.
un galvenais treneris arī bijušais LTU izlases galvenais treneris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-11-07 22:46, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nav centra. Labi šeit piekrītu, bet ļoti bieži Kavaļauskas labi aizsit vietu pagaidām ar Bērzu. Līdzekļu ir tik cik to ir. Nav jau ŽAL, kuri vienkārši paņem teju ko grib.

Aizsardzība ielaisti 72 punkti izbraukumā nav katestrofa. +/- 6-8 punkti mazāk, un jau aizsardzība būtu lieliska.

Uzbrukuma shemas primitīvas? Izcili tizls teikums. Tieši VEF shemas ir lieliskas. Pat leišiem tā bumba nestaigā apkārt. Tātad šeit tev smags feils.
Aizsardzība 1vs1, jā tur ir problēmas.

Tā, cik noprotu, tad teju visām Eurocup komandām ir centri, labas shemas, aizsardzība un skilloti spēlētāji?


Puis, tev nav sajēgas manuprāt par basketbolu. Esmu vīlies tevī. Saprotu, ka VEF nav Eurocup Final 4 cienīga komanda, vai varbūt TOP 8, bet nav atbilstošās kvalitātes visam turnīram? Nu cmon, tad ko tur dara vairums komandu? It īpaši Rudupis, kuru VEF sasistu no 10 reizēm 7!
Vēl kas, lieliskas uzbrukuma shēmas? Rotējam pa perimetru un lādējam truļus? Ok, tas der pret Dragoniem. Ceturtie nr zem groziem izručī centrus, ok, tas der pret Dragoniem. Es stipri apšaubu vai Butauts vispār ir dzirdējis kaut ko par pick and roll...

  +1 [+] [-]

, 2012-11-07 22:46, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nevajag , ja? Ja kādam basketbolā Eiropā ir atstrādāta sistēma, tad tā ir Lietuva. Tu paskaties kādu Rūdupis spēli un tad palaid muti. Viņi rāda kaut ko vairāk par basketbolu, tādu cīņu laukumā no VEF tu nesagaidīsi nekad!
Bļin, tu beigsi tirst. Pirms šīs sezonas cik lietuvieši bija laukumā žalgirim? Tu tupais heiteri. Visa vef komanda ir lietuviešu piešprice.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 22:47, pirms 12 gadiem
Malači VEF. Malacis KJ, DB šodien fenomenāls. Rowlands bija labaks par KV, pat ja skaitīt ka punktu skaits viņiem vienāds... koefs KV ir ar mīnus zīmi un sākums KV bija drausmīgs... kad Rowlands bumbu atņema

     [+] [-]

, 2012-11-07 22:48, pirms 12 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: Malači VEF. Malacis KJ, DB šodien fenomenāls. Rowlands bija labaks par KV, pat ja skaitīt ka punktu skaits viņiem vienāds... koefs KV ir ar mīnus zīmi un sākums KV bija drausmīgs... kad Rowlands bumbu atņema
Roulends pat ar visiem vīrusiem pajoli nolika pie vietas.

  -4 [+] [-]

, 2012-11-07 22:48, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Bļin, tu beigsi tirst. Pirms šīs sezonas cik lietuvieši bija laukumā žalgirim? Tu tupais heiteri. Visa vef komanda ir lietuviešu piešprice.
Divi spēlētaji nav visa komanda, tu kādreiz paskaties kā spēlē Lietuvas komanda , kuras sastāvā 80% ir lietuvieši, garantēju, ka paliksi uz mutes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-07 22:49, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Roulends pat ar visiem vīrusiem pajoli nolika pie vietas.
"Pajolis" neformā ir daudz kreatīvāks, ātrāks un precīzāks nekā Roulands formā, manuprāt tas visu pasaka.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-07 22:49, pirms 12 gadiem
retais rakstīja: Lieliskas uzbrukuma shēmas..
Pateici neko. Montion uzbrukums ir labs, un izspēles VEFam iet cauri ļoti bieži. Vecīt, mini faktus. Savādāk, tev neapstrīdēt Mesinas teikto par VEF uzbrukumu.

  -4 [+] [-]

, 2012-11-07 22:51, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pateici neko. Montion uzbrukums ir labs, un izspēles VEFam iet cauri ļoti bieži. Vecīt, mini faktus. Savādāk, tev neapstrīdēt Mesinas teikto par VEF uzbrukumu.
Mesina pāri dīķim samācījās amīšu pieklājības normas- liet ūdeni visur un par visu, nevajag burt drāmu no viena teikuma.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-07 22:52, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nevajag , ja? Ja kādam basketbolā Eiropā ir atstrādāta sistēma, tad tā ir Lietuva. Tu paskaties kādu Rūdupis spēli un tad palaid muti. Viņi rāda kaut ko vairāk par basketbolu, tādu cīņu laukumā no VEF tu nesagaidīsi nekad!
Tu man atbildi, kāda ir Eurocup komanda. Vai tikai VEFam ir problēmas? Kā ir ar Eirolīgu, ko tur dara Rytas, kuriem spēle ir reizes 2 drausmīgāka nekā VEFam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 22:54, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vēl kas, lieliskas uzbrukuma shēmas? Rotējam pa perimetru un lādējam truļus? Ok, tas der pret Dragoniem. Ceturtie nr zem groziem izručī centrus, ok, tas der pret Dragoniem. Es stipri apšaubu vai Butauts vispār ir dzirdējis kaut ko par pick and roll...
Šī spēle nav jāņem kā piemērs, kaut uzbrukums bija labs. Ja iemesti 82 punkti liekās nekas, tad ko tur vispār ar tevi runāt. Labāk diskutēsim, kad būsim vienlīdzīgās pozīcijās. Ej palasi grāmatas par basketbolu vai nezinu ko dari, bet centies palikt gudrāks. Reizēm esi normāls, bet kkas tev vnk aiziet ciet.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-07 22:54, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tu man atbildi, kāda ir Eurocup komanda. Vai tikai VEFam ir problēmas? Kā ir ar Eirolīgu, ko tur dara Rytas, kuriem spēle ir reizes 2 drausmīgāka nekā VEFam.
Rytas ir krīze, tas ir normāli tādām Eirolīgas blicēm. Savāksies un viss būs kārtībā. Talanta tur ir pietiekoši, vajag tikai dot spēlēt, kas arī tiek darīts. Vienu Eirolīgas sezonu mierīgi var upurēt komandas iespēlēšanai, ja ir license spēlēšanai arī turpmāk.

     [+] [-]

, 2012-11-07 22:55, pirms 12 gadiem
Malači,bet nu nākama spēle ir pret Žalgiri,kurš spēle vienkārši fenomāli vefs būs ļoti grūti,kaut ko izdarīt,pret tādu Eirolīgas klubu,kas taisa dažadas slazdus un mainas pie pikenroliem un met labi truļļus takā Zalgiris sastāvs tik labi nokompklētēts,ka jebkurš spēletājs var ielidināt,kādu trejaci un daudzi ir vienkārši seja mestie vienkārši Žalgris ir vienkārši šogad grands

  -3 [+] [-]

, 2012-11-07 22:55, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Šī spēle nav jāņem kā piemērs, kaut uzbrukums bija labs. Ja iemesti 82 punkti liekās nekas, tad ko tur vispār ar tevi runāt. Labāk diskutēsim, kad būsim vienlīdzīgās pozīcijās. Ej palasi grāmatas par basketbolu vai nezinu ko dari, bet centies palikt gudrāks. Reizēm esi normāls, bet kkas tev vnk aiziet ciet.
Man nav vēlēšanās baigi diskutēt, bet par to aiziešanu ciet , reizēm gadās..

  +1 [+] [-]

, 2012-11-07 22:57, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Mesina pāri dīķim samācījās amīšu pieklājības normas- liet ūdeni visur un par visu, nevajag burt drāmu no viena teikuma.
Klau, kā var atšķetināt patieso? Kad kāds pasaka, ko sliktu, tad tas ir pareizi, bet kad slavens treneris pasaka, ko labu, tad tās VIENMĒR ir pieklājības frāzes!

Vairāk izklausās pēc patiesības ignorēšanas un skaudības.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-07 22:59, pirms 12 gadiem
fans366 rakstīja: Kavalauskas OS nokļuva pateicoties lielai veiksmei. Kavalauskas ir neslikts spēlētājs, nekas vairāk. Bet problēma pat nav Kavalauska prasmēs vai neprasmēs, bet gan tas, ka viņš ir praktiski vienīgais VEF centrs. Kavalauskas var dot labu ieguldījumu, bet viņš tāds, uz kuru likt visas kārtis tik svarīgā pozīcijā.
Laikam neredzēji spēles, kad Kurtinaitim reāli bija jāspēlē ar "necilo" vef lietuvieti, jo Valenčunas izskatījās pēc studenta.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 23:00, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Rytas ir krīze, tas ir normāli tādām Eirolīgas blicēm. Savāksies un viss būs kārtībā. Talanta tur ir pietiekoši, vajag tikai dot spēlēt, kas arī tiek darīts. Vienu Eirolīgas sezonu mierīgi var upurēt komandas iespēlēšanai, ja ir license spēlēšanai arī turpmāk.
upurēt? HAHAHA visu komandu upurēs jau pēc mēneša, ja nebūs uzvaras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-11-07 23:02, pirms 12 gadiem
Vefs vienkārši nav cienīga komanda vienkārši aizsardzība nestrāda un nemainās un vispār atlauj mest daudz brīvos metienus,un vēl necenšas izsvīrot pretinieku līderus,kas būtu jadara,lauj viņiem spēlet savu spēli,un nezinu,ko vefs patiešām darīs, manis piemenētu žalgiri,kas šajā sezonā brauc kā buldozers visiem pāri vienkārši

     [+] [-]

, 2012-11-07 23:02, pirms 12 gadiem
050505 rakstīja: One man show! , tu gadijuma neesi Klavs?
Nu neesmu gan.

     [+] [-]

, 2012-11-07 23:04, pirms 12 gadiem
krissis rakstīja: Malači,bet nu nākama spēle ir pret Žalgiri,kurš spēle vienkārši fenomāli vefs būs ļoti grūti,kaut ko izdarīt,pret tādu Eirolīgas klubu,kas taisa dažadas slazdus un mainas pie pikenroliem un met labi truļļus takā Zalgiris sastāvs tik labi nokompklētēts,ka jebkurš spēletājs var ielidināt,kādu trejaci un daudzi ir vienkārši seja mestie vienkārši Žalgris ir vienkārši šogad grands
vienkārši vienkārši grands.mhm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 23:07, pirms 12 gadiem
kur bkv faneļi? kāpēc nelielinās tē ka viņi vakar zviedrijas čempionus IZNICINĀJA un PAZEMOJA?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 23:09, pirms 12 gadiem
050505 rakstīja: izskaties gan.neko talak par savam vafelitem neredzi.
Ej vien meklē sev piemērotu diskusijas biedru. Tvaika 2 būtu īstā vieta tev.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 23:12, pirms 12 gadiem
Spēle ļoti laba VEF Rīgai, arī aizsardzībā! No grupas tiksim ārā kā 1. vieta, par to man šaubu nav! Valters tīri neko nospēlēja, var redzēt, ka Vācija tomēr līmeni zemāk par Ādolfa meistarību!

     [+] [-]

, 2012-11-07 23:15, pirms 12 gadiem
fans366 rakstīja: nu nu....
Kavalauska loma Lietuvas izlasē bija visnotaļ limitēta. Tas, ka Valančūnas nebija izcils, nenozīmē, ka Kavalauskas gāza kalnus. 1/4 pret Krieviju Kavalauskas nospēlēja 3 minūtes.....
Bet runa nav pat par to, ka Kavalauskas nav izcils spēlētājs, bet gan vairāk par to, ka Kavalauskas ir vienīgais centrs komandai, kura izvirza augstus mērķus Eirokausos.
Zin, manuprāt ir tā. Kamēr komanda spēlē normāli, kasierim īpaši neinteresē, kas spēlē C pozīcijā. Kad pakaļa sāks svilt, tad mož domās. Un tas ir nepareizi. Tā ir VEF problēma. Ka rīkoties sāk tad, kad ūdens mutē smeļas.

     [+] [-]

, 2012-11-07 23:17, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai, vai, vai... Bundeslīgas vidusmēra komanda... īsti nav komentāru. Vien var piebilst, ka neviena no šīm komandām nav Eirokausa kalibrs. Vācieši mierīgi varēja Minheni sūtīt pārstāvēt savu valsti Eirokausā.
Toties BKV uzvareeja Zviedrijas CHEMPIONUS, liels panaakums BKV veesturee, malachi.

  +6 [+] [-]

, 2012-11-07 23:18, pirms 12 gadiem
Tranquillo rakstīja: Tak paklusē vienreiz! Ja nav nekas prātīgs sakāms, tad ej vismaz kaut ko lietderīgu padari. VV 2 Tu esi! Kaut ko visu laiku murgo. Tie Tavi sarkasma joki jau sen nav smieklīgi. Vienīgā atšķirība starp Tevi un VV ir tas, ka VV ir ar kaut ko atpazīstams... Bēdīgi!
Valters ir ne tikai ar kaut ko atpazīstams, bet sava laika viens no labākajiem Eiropas basketbolistiem, kamēr Krokodils savā karjerā varbūt būs mēneša labākais pārdevējs Makdonaldā.
Slēpts komentārs: Kurzemes Patriots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 23:32, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Vāji. Joprojām spēlē uz haļavām.....
Nu kāds ir Ventspils spēles rokraksts es vispār nerubīju.. mokās ar kaut kādiem zviedriem..

     [+] [-]

, 2012-11-07 23:35, pirms 12 gadiem
Kas ir Kaspars Janičenoks? "Teicama sadarbība izdevās Gatim Jahovičam un Kasparam Bērziņam, īsā laikā divus tālmetienus iemeta Kaspars Janičenoks, augstā līmenī bija Kristaps Janičenoks."

  -4 [+] [-]

, 2012-11-07 23:36, pirms 12 gadiem
stakets rakstīja: Nu kāds ir Ventspils spēles rokraksts es vispār nerubīju.. mokās ar kaut kādiem zviedriem..
Rokraksts labāks nekā VAFelei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-07 23:43, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Rokraksts labāks nekā VAFelei
Tu tik tieshaam par to esi paarliecinata?
Cip tgd baigi laimiigi BKV fani ka vinneeja speeciigos Zviedrijas chempionus, BKV toch top1 komanda Latvijaa, paljubom buus Latvijas chempioni, ja vien vinnes Valmieru finaalaa

  +3 [+] [-]

, 2012-11-07 23:46, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Rokraksts labāks nekā VAFelei
Pret Jēkabpili un turību ir ok. pret Valmieru visi zina kā gāja...

  +3 [+] [-]

, 2012-11-07 23:55, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Nuu Janičenoks šodien katastrofāls.
Helmanis vienīgais līmenī - cik redzēju tāfelīti rokā turēja visu spēli!!
Tu jau nezini vairs kur tirst,hokejs,basketbols,futbols.....

Plānā galdiņa urbējs,tevi padauzīt vajag -iesist vietā skrūves!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-08 00:07, pirms 12 gadiem
Lielisks vakars, gan nauda, gan VEF uzvara. Prieks, ka UNICS arī nepievīla manu intuīciju.
Bet par spēli jāsaka tā, ka vācieši ir tādi pretīgi, neļauj spēlēt citiem un nespēlē paši, tāpēc arī spēle tāda samocīta, bet ja godīgi, šaubas par uzvaru neradās nevienā brīdī. Grūti spriest, vai tas bija vef spēks, vai dragons nespēks. Lai gan vājas komandas eirolīgas komandas neuzvar. Bet, iespējams, ka spēle tāda sūdīga izskatījās, jo kvalitāte vācijas operātoriem biaj manā līmenī, un spēli īsti nevarēja baudīt, bet bija jāmokās. Tāpat, labā ziņa ir, ka pat bez Rowlanda milzīgā pienesuma atrodas citi līderi, čalis visu nedēļu bija vēmis un dir.sis, var saprast, ka organisms galīgi novārdzis, bet tāpat savus 10 pts savāca un statistika beigu beigās tīru ok.
Svētdien svētki, gan Latvijai, gan VEF līdzjutējiem, es došos uz arēnu, jo atkal Rīgā grands - Žalgiris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-08 00:13, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: pats ar sevi runā?!

Mamma neuzlika vakara pasaciņu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-08 08:23, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Rokraksts labāks nekā VAFelei
nu konkrēts bērnudārzs! Cik tev puikiņ gadu?

  +2 [+] [-]

, 2012-11-08 10:16, pirms 12 gadiem
050505 rakstīja: Komentetaji gan klauni.
Komentētāji ir paši labākie,es jau gribētu ierosināt lai Buļs komentē arī Dināmo spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-08 15:20, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Vāji. Joprojām spēlē uz haļavām.....
hahaah uz kādām haļavām?! Haļava ir visu spēli būt vadība, kontrolēt to un beigas ar 10 punktiem uzvarēt?
Tad jau drīzāk haļava ka BKV izspieda uzvaru pret Delfiniem

  -1 [+] [-]

, 2012-11-08 16:38, pirms 12 gadiem
VEF speles nav iespejams pa TV skatities tikai tapec , ka ir divi komentatori jeb galma aksti Buls un Senhofs , kas lielas speles parvers par balaganu , jo vinju stulbie joki neleicina par profesionaulu attieksmi ne pret sevi , ne pret skatitajiem !

  -2 [+] [-]

, 2012-11-08 17:20, pirms 12 gadiem
gebels rakstīja: VEF speles nav iespejams pa TV skatities tikai tapec , ka ir divi komentatori jeb galma aksti Buls un Senhofs , kas lielas speles parvers par balaganu , jo vinju stulbie joki neleicina par profesionaulu attieksmi ne pret sevi , ne pret skatitajiem !
Pilnīgi piekrītu. Kādreiz nebija tik traki, bet, kad saliek kopā bērnības draugus - Šēnhofu un Buļu, tad no komentēšanas nekas nesanāks...