Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Bnei Hasharon" atsakās spēlēt

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

"Bnei Hasharon" atsakās spēlēt
"Bnei Hasharon" steidzīgi pamet zāli.
Foto: AP

Šovakar neizspēlēta palika viena spēlē Eiropas Kausa D grupā, jo Izraēlas kluba "Bnei Hasharon" spēlētāji bija spiesti slēpties ģērbtuvēs no "Turk Telekom" faniem, kas skaļi un aktīvi protestēja pret Izraēlas agresiju Gazā.

Jau pirms mača turki pie arēnas sadedzināja Izraēlas karogu, bet zālē simtiem līdzjutēju skaļi pauda savu neapmierinātību par notiekošo Gazā. Sanākušie izkliedza saukļus "Dievs ir labs" un "Izraēla, slepkavas", vicināja viesu virzienā dūres un pauda savu attieksmi arī ar plakātiem. Vismaz viens fans metis viesu spēlētāju virzienā kurpi, turklāt policijai nācās norauties vaigu sviedros, lai mājinieku karsēji netiktu klāt "Bnei Hasharon" spēlētājiem un treneriem.

Galu galā, mača tiesneši lūdza komandām atgriezties ģērbtuvēs, no kurām Izraēlas klubs vairs neatgriezās, lai gan policija bija tikusi galā ar agresīvajiem līdzjutējiem. Tā kā "Bnei Hasharon" atteicās spēlēt, šo gadījumu tuvākajā laikā jāizskata disciplinārajai komisijai. Pēc sacensību nolikuma, par atteikšanos doties laukumā, komandai var piešķirt zaudējumu 0:20.

Izmantotie resursi
eurocupbasketball.com

  +1 [+] [-]

, 2009-01-07 00:59, pirms 16 gadiem
Taa neko...

  +7 [+] [-]

, 2009-01-07 01:00, pirms 16 gadiem
Lai riiko paarspeeli neitraalaa laukumaa un miers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-07 01:18, pirms 16 gadiem
Politiku sportā iejaukt ir stulbi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-07 01:26, pirms 16 gadiem
Izraēlai zaudējums, bez šaubām.

 +10 [+] [-]

, 2009-01-07 01:36, pirms 16 gadiem
Zhiidiem zhiidu liktenis, nevar taa maitaat Pasauli un cereet, ka tas viss nenaaks atpakalj!
Savulaik Eiropas chempionaataa, kad Latvija izlase speeleeja ar Izraeelu, mees arii tribiinees saucaam:"Palestina, Palestina!", taa kaut nedaudz solidarizeejoties ar tiem cilveekiem, kurus Izraeela sho n-to desmitu gadu laikaa ir tiranizeejusi..taa luuk..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-01-07 01:50, pirms 16 gadiem
Bet nu tas triks ar kurpju mētāšanu kļūst arvien populārāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-07 01:54, pirms 16 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Izraeela pati ir tauta kas ir diezgan daudz cietusi un zaudeejusi!


Es vispar nesaprotu kaa tas ir iespejams - kara laikaa nostaaties vienas vai otras valsts pusee... es atbalstu Gruziju, bet es Krieviju... tas tikai taas piemeers.. man tas liekas stulbi, jo tada veidaa tas cilveks atbalsta to ka iet bojaa mierigie iedzivotaji tajaa valstii kuru vinji neatbalsta!!!
Jaa, un tagad uz savu veesturisko "cieshanu" reekjina vinji ir pataisiiti par "sveetajaam goviim" un var dariit ko vien veelas, jo tikliidz kaads kaut nedaudz shos pakritizees - taa saksies runas par antisemiitismu, nacisma atdzimshanu, kompensaaciju apmeeriem. Vinju veesturiskaas "cieshanas" sen vairs nav cieshanas - taas sen jau ir bizness.
Un es sheit nerunaaju par konkreeto konfliktu, kas notiek Izraeelaa un Gazas joslaa, shis "maitaat Pasauli" bija domaats nedaudz globaalaakaa meerogaa!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-07 02:35, pirms 16 gadiem
nu jā, lai gan atbalstu šo fanu nostāju, tomēr nevajadzēja to jaukt iekšā sportā

 +10 [+] [-]

, 2009-01-07 02:37, pirms 16 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Izraeela pati ir tauta kas ir diezgan daudz cietusi un zaudeejusi!


Es vispar nesaprotu kaa tas ir iespejams - kara laikaa nostaaties vienas vai otras valsts pusee... es atbalstu Gruziju, bet es Krieviju... tas tikai taas piemeers.. man tas liekas stulbi, jo tada veidaa tas cilveks atbalsta to ka iet bojaa mierigie iedzivotaji tajaa valstii kuru vinji neatbalsta!!!
Izraēla nav tauta, Izraēla ir mākslīgi radīta valsts
un tie fani, spriežot pēc raksta nevis atbalstīja kādu pusi karā, bet gan tieši otrādi, protestēja pret agresiju, protams basketbolisti jau pie tā nav vainīgi
un tajā reģionā miers nebūs tik ilgi, kamēr viņi visi nebūs viens otru noslaktējuši

  -1 [+] [-]

, 2009-01-07 02:43, pirms 16 gadiem
Es jau domāju ka turkiem varētu iedot 0:20. Stulbi, bet ne jau basketbolisti ir vainīgi, ka valdība pieņem tādus lēmumus.

     [+] [-]

, 2009-01-07 04:01, pirms 16 gadiem
gars rakstīja: Bet nu tas triks ar kurpju mētāšanu kļūst arvien populārāks
Tā ir tāda sensena musulmaņu tradīcija. Turcijā, šķiet, 99% iedzīvotāju ir musulmaņi.
';

  +2 [+] [-]

, 2009-01-07 09:14, pirms 16 gadiem
Tā žīdu komandas vajadzētu sagaidīt visur, turki malači. Ja negrib par sevi dzirdēt taisnību, lai spēlē tajā kontinentā, kur paši ir iekārtojušies citu zemēs. Tur sagaidīs vēl labāk.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-07 09:31, pirms 16 gadiem
..turku komandai jāpiešķir zaudējums nevis Hasharon, jo komanda ir atbildīga par saviem līdzjutējiem un spēļu organizāciju; šajā gadījumā drošība nebija pilnībā nodrošināta un tieši tādēļ viesi atteicās spēlēt..
..būtu dīvaini, ja komisijas lēmums būtu savādāks (ja nu vienīgi vēl pārspēle neitrālā laukumā, vai bez skatītājiem)...

  -2 [+] [-]

, 2009-01-07 09:32, pirms 16 gadiem
ja nem vērā ka atsevišķos klubos liela daļa ir viesspēlētāju no citām valstim, ir diezgan muļķīgi uz viniem izsaukt šādus saukļus, jo siem speletajiem tur nav nekada sakara. Ja grib sportu maisīt kopā ar politiku tad lai iet uz valstsvienību sacensibam.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-07 09:41, pirms 16 gadiem
Arii pashi palestiinieshi nav nekaadi sveetie - spridzinaat autobusus, slimniicas, izmantot SAVUS civiliedziivotaajus kaa dziivo vairogu + pa shiem ntajiem gadiem nav speejushi radiit Palestiinaa nekaadu ekonomiku, rezultaataa eedot no ienaidnieku zhiidu rokaam, straadaajot zhiidu uzneemumos...

     [+] [-]

, 2009-01-07 10:23, pirms 16 gadiem
jeers rakstīja: Jaa, un tagad uz savu veesturisko "cieshanu" reekjina vinji ir pataisiiti par "sveetajaam goviim" un var dariit ko vien veelas, jo tikliidz kaads kaut nedaudz shos pakritizees - taa saksies runas par antisemiitismu, nacisma atdzimshanu, kompensaaciju apmeeriem. Vinju veesturiskaas "cieshanas" sen vairs nav cieshanas - taas sen jau ir bizness.
Un es sheit nerunaaju par konkreeto konfliktu, kas notiek Izraeelaa un Gazas joslaa, shis "maitaat Pasauli" bija domaats nedaudz globaalaakaa meerogaa!
divaina gan tev ta izpratne par agresiju... dvieli var katru dienu apsaudit Israelu un tai tikai jaskatas??? ja tava kaimina suns katru dienu naktu un kakatu tava vannasistaba, tu tacu ari gribetu parunat ar savu kaiminu, ja runasana nelidz, tad jakeras pie savadakiem lidzekliem.
laikam jau ta ir ka katra latvieti mit mazins antisemits. Israela nekad nav sakusi agresiju, nekad sava vesture. un aizsargat savus iedzivotajus viniem ir tiesibas. punkts.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-07 10:39, pirms 16 gadiem
kāds ir bijis Izraēlā, ka te tik bravūrīgi izsaka savus spriedelējumus par to, kurš ir vainīgs un kurš ne - ka ļaunie ēbreji moca nabaga arābus?! kāds ir iedziļinājies tajā, kāpēc vispār ir šis karš? viegli jau nostāties kkādā pusē žēlot vienus, bet nolikt otrus... nekādā gadījumā neatbalstu karu, bet mēs šiet redzam tikai vienu medaļas pusi - to, ka ēbri ir uzsākuši kara darbību un diemžēl cieš civiliedzīvotāji, kā jau vienmēr un tas ir drausmīgi... kāda ir medaļas otra puse, kuru mēs neredzam? kamēr ēbreji ir tuksneša vidū uzcēluši fantastiski attīstītu valsti, arābiem diena sākas šādi - tuvejo ciemu iedzīvotāji savāc kaudzes ar akmeņiem, aiziet līdz Izraēlas robežai un met tos pāri - pa mašīnām, pa cilvēkiem...da viskautkur - galvenais - trāpīt! un tas turpinās tik ilgi, kamēr policija viņus izklīdina ar asaru gāzi vai gumijas lodēm - un tā - katru dienu! izraēlas civiliedzīvotājiem ir bailes no arābiem, jo pretīmnākošs arābs jebkurā brīdī tev var iespļaut sejā vai mēģināt izskrāpēt acis utt. un es jau nerunāju par teroristiem-pašnāvniekiem, kuri parasti spridzinās vietās, kur ir maksimāli daudz cilvēku... tie ir tikai daži ikdienišķi fakti ko dara arābi ar ēbrejiem... un ēbreji atbild - ar atklātu karu... cieš visi, bet visvairāk miermīlīgie civiliedzīvotāji, bērni, visi tie, kuri tieši ar to nmaz nav saistīti - arī sportisti, kā šajā konkrētajā gadījumā!

ko es ar to visu gribēju pateikt - nevajag tik krasi nostāties kāda pusē un gānīt vienus, bet otrus padarīt par svētajiem...man arī nesimpatizē ēbreji, bet - būsim objektīvi!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-07 10:54, pirms 16 gadiem
Nu esports arī nav īstā vieta kur apspriest politiku, bet

Pilnībā piekrītu ka Izraēla un ebreju organizācijas taisa milzīgu biznesu ar vienu vienīgu vārdu antisemītisms!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-07 10:54, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: kāds ir bijis Izraēlā, ka te tik bravūrīgi izsaka savus spriedelējumus par to, kurš ir vainīgs un kurš ne - ka ļaunie ēbreji moca nabaga arābus?! kāds ir iedziļinājies tajā, kāpēc vispār ir šis karš? viegli jau nostāties kkādā pusē žēlot vienus, bet nolikt otrus... nekādā gadījumā neatbalstu karu, bet mēs šiet redzam tikai vienu medaļas pusi - to, ka ēbri ir uzsākuši kara darbību un diemžēl cieš civiliedzīvotāji, kā jau vienmēr un tas ir drausmīgi... kāda ir medaļas otra puse, kuru mēs neredzam? kamēr ēbreji ir tuksneša vidū uzcēluši fantastiski attīstītu valsti, arābiem diena sākas šādi - tuvejo ciemu iedzīvotāji savāc kaudzes ar akmeņiem, aiziet līdz Izraēlas robežai un met tos pāri - pa mašīnām, pa cilvēkiem...da viskautkur - galvenais - trāpīt! un tas turpinās tik ilgi, kamēr policija viņus izklīdina ar asaru gāzi vai gumijas lodēm - un tā - katru dienu! izraēlas civiliedzīvotājiem ir bailes no arābiem, jo pretīmnākošs arābs jebkurā brīdī tev var iespļaut sejā vai mēģināt izskrāpēt acis utt. un es jau nerunāju par teroristiem-pašnāvniekiem, kuri parasti spridzinās vietās, kur ir maksimāli daudz cilvēku... tie ir tikai daži ikdienišķi fakti ko dara arābi ar ēbrejiem... un ēbreji atbild - ar atklātu karu... cieš visi, bet visvairāk miermīlīgie civiliedzīvotāji, bērni, visi tie, kuri tieši ar to nmaz nav saistīti - arī sportisti, kā šajā konkrētajā gadījumā!

ko es ar to visu gribēju pateikt - nevajag tik krasi nostāties kāda pusē un gānīt vienus, bet otrus padarīt par svētajiem...man arī nesimpatizē ēbreji, bet - būsim objektīvi!
Ir būts un vairākas reizes. Būsim objektīvi - viņi ir izlīduši ārpus sev piešķirtajām tuksneša teritorijām. Viņiem tur vajadzētu uzvesties kā īrniekiem nevis saimniekiem un par to arī pelnīti katru rītu saņem akmeņus brokastīs. Suns zina, ko ir apēdis, tāpēc arī tā baidās ne tikai pie sevis, bet arī visur citur pasaulē.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-07 11:02, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: kāds ir bijis Izraēlā, ka te tik bravūrīgi izsaka savus spriedelējumus par to, kurš ir vainīgs un kurš ne - ka ļaunie ēbreji moca nabaga arābus?! kāds ir iedziļinājies tajā, kāpēc vispār ir šis karš? viegli jau nostāties kkādā pusē žēlot vienus, bet nolikt otrus... nekādā gadījumā neatbalstu karu, bet mēs šiet redzam tikai vienu medaļas pusi - to, ka ēbri ir uzsākuši kara darbību un diemžēl cieš civiliedzīvotāji, kā jau vienmēr un tas ir drausmīgi... kāda ir medaļas otra puse, kuru mēs neredzam? kamēr ēbreji ir tuksneša vidū uzcēluši fantastiski attīstītu valsti, arābiem diena sākas šādi - tuvejo ciemu iedzīvotāji savāc kaudzes ar akmeņiem, aiziet līdz Izraēlas robežai un met tos pāri - pa mašīnām, pa cilvēkiem...da viskautkur - galvenais - trāpīt! un tas turpinās tik ilgi, kamēr policija viņus izklīdina ar asaru gāzi vai gumijas lodēm - un tā - katru dienu! izraēlas civiliedzīvotājiem ir bailes no arābiem, jo pretīmnākošs arābs jebkurā brīdī tev var iespļaut sejā vai mēģināt izskrāpēt acis utt. un es jau nerunāju par teroristiem-pašnāvniekiem, kuri parasti spridzinās vietās, kur ir maksimāli daudz cilvēku... tie ir tikai daži ikdienišķi fakti ko dara arābi ar ēbrejiem... un ēbreji atbild - ar atklātu karu... cieš visi, bet visvairāk miermīlīgie civiliedzīvotāji, bērni, visi tie, kuri tieši ar to nmaz nav saistīti - arī sportisti, kā šajā konkrētajā gadījumā!

ko es ar to visu gribēju pateikt - nevajag tik krasi nostāties kāda pusē un gānīt vienus, bet otrus padarīt par svētajiem...man arī nesimpatizē ēbreji, bet - būsim objektīvi!
klau, nevajag polemiku! Iedomājies, ka kaimiņš vienu jauku dienu ievācas tava dzīvokļa viesistabā un sāk tur dzīvot. Pie tam, 90% visas mājas iedzīvotāju to atbalsta. Jautājums- vai tev un taviem radiem nebūs vēlme viņu padzīt no savas teritorijas? Es domāju, tu ne tikai vāktu akmeņus un skrāpētu acis, padomā par to un palasi vēstures grāmatas. Ir jāsaprot no kurienes "aug kājas" šim konfliktam..
žēl, protams, ka cieš sportisti..

  +1 [+] [-]

, 2009-01-07 11:20, pirms 16 gadiem
Calvin rakstīja: klau, nevajag polemiku! Iedomājies, ka kaimiņš vienu jauku dienu ievācas tava dzīvokļa viesistabā un sāk tur dzīvot. Pie tam, 90% visas mājas iedzīvotāju to atbalsta. Jautājums- vai tev un taviem radiem nebūs vēlme viņu padzīt no savas teritorijas? Es domāju, tu ne tikai vāktu akmeņus un skrāpētu acis, padomā par to un palasi vēstures grāmatas. Ir jāsaprot no kurienes "aug kājas" šim konfliktam..
žēl, protams, ka cieš sportisti..
salīdzini cik procentuāli lielu daļu no manas mājas aizņem viesistaba un to, cik lielu daļu no arābu tuksneša aizņem Izraēla...
vēlreiz atkārtoju - žīdi tiešām ir sevi pataisījuši par neaizskarajiem, pie tam nepamatoti un tas viss no viņu puses ir viena liela andele - fui! bet ko teikt par arābiem, fanātiskajiem musulmaņiem?! ja reiz pienāks pasaules gals, tad tikai viņu dēļ...
vēstures grāmatas neesmu lasījis tieši par šo tēmu, bet daudzas dokumentālas filmas un raidījumus gan esmu redzējis, kā arī par šo konfliktu esmu padomājis - ne jau es te brēcu lai atšķirtos un izceltos! tāds ir mans personīgais viedoklis un, kā zināms, viedokļi mēdz atšķirties! bet tas, ka tajā visā cieš nevainīgi cilvēki - arī sportisti, patiešām ir bēdīgi - piekrītu!

     [+] [-]

, 2009-01-07 11:47, pirms 16 gadiem
cienu tavu viedokli! Tomēr, pat ja tavā dzīvoklī kāds tāpat vien okupētu kaut vai tualetes skapīti, tu nebūtu mierā, piekrīti? Es vnk cenšos stāstīt saprotami, lai to var katrs attiecināt uz sevi un tad saprast, cik ļoti vai NE ļoti šī cīņa ir taisnīga..

     [+] [-]

, 2009-01-07 11:57, pirms 16 gadiem
Nepatīk man ne turki ne žīdi,jo abi lien tur kur viņiem nevajadzētu būt.Vieni Vācijā otri Palestīnā.
Bet šajā gadijumā varu atbalstīt tikai turku fanus par nostājas paušanu, jo kā parasti, tā sauktās ''lielvalstis'', neko nedara, jo tā taču ir Izraēla!
Visi runā par to, ka žīdi visu laiku tikuši apspiesti.Vajadzētu arī padomāt kāpēc!?...

     [+] [-]

, 2009-01-07 12:05, pirms 16 gadiem
Calvin --->

man domāt, ka tā vēsturiskā cīņa ir par mošeju, kas ir svētā vieta gan ēbriem, gan arābiem... tas, ka žīdi plešas 10km uz vienu vai otru pusi ir tikai eļļas piliens ugunī, nevis baigais iemesls dumpjiem! un būsim atklāti - arābiem jau arī biki skaudiens nāk, ka šamējiem ir tik vien cik plikas pakaļas un smiltis lupatās, kamēr ēbreji ar savu darbu ir panākuši fantasķiku - tur pat katram puķu podam uz ielas ir pievienota maza ūdens šļūtenīte, kas laista katru lakstu!
un zini - esmu laimīgs, ka kas tāds nav jāattiecina uz sevi - ok, draud samazināt algas, no rīta stundu jārok mašīna ārā no sniega, bet tas tomēr ir tāds nieks, salīdzinot ar notikumiem tajā galā...
tāpat jau paliksim katrs pie sava un varbūt labi vien ir - sporta portāls tomēr!

     [+] [-]

, 2009-01-07 16:34, pirms 16 gadiem
ForcaJuve88 rakstīja: Nepatīk man ne turki ne žīdi,jo abi lien tur kur viņiem nevajadzētu būt.Vieni Vācijā otri Palestīnā.
Bet šajā gadijumā varu atbalstīt tikai turku fanus par nostājas paušanu, jo kā parasti, tā sauktās ''lielvalstis'', neko nedara, jo tā taču ir Izraēla!
Visi runā par to, ka žīdi visu laiku tikuši apspiesti.Vajadzētu arī padomāt kāpēc!?...
tad pastāsti. kāpēc?
Un ja tie fani sāktu sist trenerus un spēlētājus, vai kādu atspārdītu, tu arī atbalstītu? Kāds sakars basketbolistiem un treneriem, no kuriem daži nav pat Izraēlas pilsoņi, ar Izraēlas valdības lēmumiem?
Šajā konfliktā negribu nostāties nevienā pusē, jo vainīgi, manuprāt, ir gan vieni gan otri. Tāpat kā arābi apšauda mierīgos žīdu iedzīvotājus ar raķetēm un spridzina bumbas, līdzīgi atbild arī Izraēla.
Pilnīgi skaidrs man ir tikai viens, ar agresiju nekad (vismaz šajā reģionā) nevarēs panākt mieru. Tieši tāpēc, man liekas, šāda fanu uzvedība nedos nekādu pozitīvu iznākumu. Visdrīzāk viņu klubam piemēros finansiālas sankcijas. Palestīniešiem no šī izlēciena tiešām labāk nepaliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja