Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" par Eirokausu sezonas turpinājumu pret Siliņa pārstāvēto "Avellino"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Ventspils" par Eirokausu sezonas turpinājumu pret Siliņa pārstāvēto "Avellino"
Rihards Lomažs un Ojārs Siliņš šoreiz būs pretinieki. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Šovakar pulksten 19:30 FIBA Čempionu līgas grupu turnīru noslēgs Latvijas spēcīgākais basketbola klubs "Ventspils", kas savā laukumā uzņems valstsvienības spēlētāja Ojāra Siliņa pārstāvēto "Sidigas Avellino". Kurzemnieki zaudējuši izredzes kvalificēties izslēgšanas spēlēm, taču turpinās cīņa par iekļūšanu Eiropas kausā.

"Ventspils" iepriekšējo spēli aizvadīja tieši pirms nedēļas, izbraukumā ar 73:82 piekāpjoties "Nizhny Novgorod" un zaudējot pat teorētiskas izredzes kvalificēties izslēgšanas mačiem. Iegāza pirmais puslaiks, pēc kura bija 14 punktu deficīts, un turpinājumā atspēlēties neizdevās. Rezultatīvākais Latvijas čempionu rindās bija 21 punktu guvušais Ingus Jakovičs, bet ar 11 punktiem piebalsoja Ārons Džonsons un Rihards Lomažs, kurš visos Čempionu līgas dueļos iemetis vismaz desmit punktus.

Iekļūt "play-off" vairs nav iespējams, toties "Ventspils" pēdējā kārtā var garantēt Eirokausu sezonas turpināšanos, jo grupas piektā un sestā spēcīgākā komanda nonāks FIBA Eiropas kausā. Arī pagājušajā sezonā situācija bija identiska, tomēr kurzemniekiem izdevās sezonu pagarināt tikai par divām spēlēm, jo Eiropas kausa 1/8 finālā divu spēļu summā tika atzīts dāņu "Bakken Bears" pārākums. Šobrīd "Ventspils" ieņem sesto vietu grupā, tāpēc pilnai pārliecībai šovakar ir nepieciešama uzvara.

Pretī stāsies "Sidigas Avellino", kam 23. janvārī pievienojās Latvijas izlases uzbrucējs Ojārs Siliņš, noslēdzot līgumu līdz sezonas beigām. Iepriekš viņš pārstāvēja citu Itālijas komandu "Alma Trieste", bet decembrī izvēlējās sadarbību neturpināt un sāka jaunas komandas meklējumus. 25 gadus vecais Siliņš Čempionu līgā aizvadījis vienu spēli, pagājušajā nedēļā neglābjot "Sidigas Avellino" no zaudējuma savā laukumā pret "Le Mans" ar 68:81. Latvietis laukumā pavadīja 21 minūti, kuras laikā iemeta 15 punktus, realizējot piecus tālmetienus, kā arī izcīnīja sešas atlēkušās bumbas, bloķēja divus metienus un pārtvēra bumbu.

Itālijas čempionātā "Sidigas Avellino" piedzīvojusi trīs zaudējumus pēc kārtas, no trešās vietas noslīdot līdz ceturtajai, kamēr Čempionu līgā izdevies saglabāt trešo pozīciju. Tiesa, izslēgšanas spēles vēl nav nodrošinātas, taču uzvara Ventspilī ļaus to paveikt. Gadījumā, ja "Sidigas" tomēr paliks aiz robežas, komanda neplāno startēt Eiropas kausā.

Vienība Latvijā ieradās vakar, un, lai gan sākotnēji bija plānots nakti pavadīt Rīgā, jo no Venēcijas kluba saņemtas sliktas atsauksmes par Ventspils viesnīcām, beigās tomēr pieņemts lēmums taisnā ceļā doties uz ostas pilsētu, lai autobusā nebūtu jāsēž spēles dienā. Tas komandai, protams, nenāktu par labu, it īpaši tādēļ, ka "Sidigas Avellino" piedzīvojusi sešus zaudējumus pēc kārtas un nevar lepoties ar svaigāko sastāvu – sastāvā ir daudz veterānu, kuriem pašreizējos apstākļos neklājas viegli.

"Sidigas Avellino" rezultatīvākais spēlētājs sezonas pirmajā pusē bija 30 gadus vecais amerikāņu saspēles vadītājs Noriss Kols, taču viņš pēc deviņām spēlēm pievienojās Eirolīgas klubam "Buducnost". Karjeras ievadā viņš spēlēja NBA, divas reizes kļūstot par čempionu Maiami "Heat" sastāvā, kad to pārstāvēja Lebrons Džeimss, Dveins Veids un Kriss Bošs. Kols lielākoties bija komandas otrais saspēles vadītājs.

Tikmēr savainojuma dēļ viesiem nevarēs palīdzēt vieglais uzbrucējs Demetriss Nikolss, kurš arīdzan spēlējis NBA. Eiropā viņa spilgtākais pieraksts ir Maskavas CSKA, kuras rindās 2016. gadā tika izcīnīts Eirolīgas tituls. Pēc tam viņš pievienojās Atēnu "Panathinaikos", bet pagājusī sezona tika pavadīta Zagrebas "Cedevita" sastāvā. Tieši Nikolsa savainojums lika Avelīno meklēt papildinājumu, un Siliņš, atšķirībā no iepriekšējās sezonas, kad spēlēja tikai ceturtā un dažbrīd pat piektā numura pozīcijās, šosezon pārsvarā spēlējis tieši kā perimetra spēlētājs (arī divus mēnešus Triestē). Atgriežoties Nikolsam (tas varētu notikt kaut kad pavasarī), Siliņš atkal varētu tikt pie minūtēm arī ceturtā numura pozīcijā, kur šobrīd veterānam Kalebam Grīnam jāspēlē teju bez maiņām.

"Ventspils" spēļu kalendārs

DatumsSpēleRezultāts
10.10.2018.Ventspils - Anwil78:99
16.10.2018.UCAM Murcia - Ventspils91:85
23.10.2018.Ventspils - Banvit86:80
31.10.2018.Le Mans - Ventspils91:76
6.11.2018.Ventspils - MHP Riesen93:92 P
14.11.2018.Ventspils - Nizhny Novgorod75:80
21.11.2018.Sidigas Avellino - Ventspils74:88
12.11.2018.Anwil - Ventspils84:71
19.12.2018.Ventspils - UCAM Murcia61:67
9.01.2019.Banvit - Ventspils78:63
15.01.2019.Ventspils - Le Mans88:77
22.01.2019.MHP Riesen - Ventspils81:99
29.01.2019.Nizhny Novgorod - Ventspils82:73
5.02.2019.Ventspils - Sidigas Avellino19:30

A grupa

VKomandaUZ+/-
1.UCAM Murcia121+120
2.Banvit94+91
3.Sidigas Avellino76-13
4.Le Mans67-18
5.Nizhny Novgorod67+14
6.Ventspils58-39
7.Anwil49-52
8.MHP Riesen310-102
1 2 42 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2019-02-05 10:37, pirms 6 gadiem
Kāds var paskaidrot izlozi 1/8 finālu izlozi FIBA Eiropas kausā? Tur būs izsētie un neizsētie klubi kā ČL??? Bakken Bears atkal ir tikuši 1/8 finālā, interesanti būtu, ja BKV ar šiem atkal tiktos, tikai nezinu, cik tas ir reāli. Brože pat nav paskaidrojis, kā BKV var tikt un kā netikt FIBA Eiropas kausā...Jēga no tāda nepilnīga raksta???

P.S. Ir pārliecība, ka BKV būs turpinājums Eirokausos šosezon, jo domāju, ka Le Mans pieveiks poļus savā laukumā. Le Mans der jebkāda uzvara, lai tiktu ČL 1/8 finālā.

  -4 [+] [-]

, 2019-02-05 10:42, pirms 6 gadiem
Par Avelino! Lai Siliņš tiek tālāk bez liekā problēmām, piedošanu V-spils, palaidāt savu iespēju un manu atbalstīšanu garām

  +2 [+] [-]

, 2019-02-05 10:42, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāds var paskaidrot izlozi 1/8 finālu izlozi FIBA Eiropas kausā? Tur būs izsētie un neizsētie klubi kā ČL??? Bakken Bears atkal ir tikuši 1/8 finālā, interesanti būtu, ja BKV ar šiem atkal tiktos, tikai nezinu, cik tas ir reāli. Brože pat nav paskaidrojis, kā BKV var tikt un kā netikt FIBA Eiropas kausā...Jēga no tāda nepilnīga raksta???

P.S. Ir pārliecība, ka BKV būs turpinājums Eirokausos šosezon, jo domāju, ka Le Mans pieveiks poļus savā laukumā. Le Mans der jebkāda uzvara, lai tiktu ČL 1/8 finālā.
Ja nekļūdos, FIBA kausā visus met vienā čupā un pa vienam izvelk, un viss Ka tik nebija tā, ka pērn divas ČL komandas jau pirmajā kārtā sakrita.
Par PS sajūtas līdzīgas, bet tomēr ceru, ka BKV sarūpēs biš biš svētkus ar labu kapiņu

  +1 [+] [-]

, 2019-02-05 10:42, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Par Avelino! Lai Siliņš tiek tālāk bez liekā problēmām, piedošanu V-spils, palaidāt savu iespēju un manu atbalstīšanu garām
Atbalsti FIBA Eiropkausā

  -2 [+] [-]

, 2019-02-05 10:44, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Atbalsti FIBA Eiropkausā
V-spils tālāk kaut kur spēlē ja ? Un vajag šo uzvaru, lai spēlētu ?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-05 10:46, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: V-spils tālāk kaut kur spēlē ja ? Un vajag šo uzvaru, lai spēlētu ?
Ja Anwil uzvar frančus, tad vajag. Citādāk sestā vieta tāpat droša.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-05 10:48, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Ja nekļūdos, FIBA kausā visus met vienā čupā un pa vienam izvelk, un viss Ka tik nebija tā, ka pērn divas ČL komandas jau pirmajā kārtā sakrita.
Par PS sajūtas līdzīgas, bet tomēr ceru, ka BKV sarūpēs biš biš svētkus ar labu kapiņu
Tev taisnība - nav tur nekādu ierobežojumu FIBA Eiropas kausa 1/8 finālu izlozē, bet pagājušosezon netika salozēts neviens duelis ar ČL grupu turnīrā spēlējušām komandām, vismaz 1/8 finālā.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-05 10:54, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Ja Anwil uzvar frančus, tad vajag. Citādāk sestā vieta tāpat droša.
Skaidra lieta. Nu tad jau forši, ka būs basketbols. Stulbi tik, ka vienā laikā spēles
Slēpts komentārs: W W E

  +1 [+] [-]

, 2019-02-05 11:34, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev taisnība - nav tur nekādu ierobežojumu FIBA Eiropas kausa 1/8 finālu izlozē, bet pagājušosezon netika salozēts neviens duelis ar ČL grupu turnīrā spēlējušām komandām, vismaz 1/8 finālā.
nu tad varbūt varbūtība lieka pieļaut, ka tā arī bija Ja kas, Avellino laida finālā

  +6 [+] [-]

, 2019-02-05 12:02, pirms 6 gadiem
W W E rakstīja: Kam interese Pseido ChampionLeague turniirs un ventīļi,kuri tajaa speelee..mehh.
Ko tad lien pie raksta debilais lauķi?

  -2 [+] [-]

, 2019-02-05 12:12, pirms 6 gadiem
Veiksmi bkv, lai gan domāju, ka šeit jābūt stabilai uzvarai, tomēr mājas spēle.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +4 [+] [-]

, 2019-02-05 12:48, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Veiksmi bkv, lai gan domāju, ka šeit jābūt stabilai uzvarai, tomēr mājas spēle.
tas ir viss? visa analīze - mājās, tātad stabili vinnēs? Avellino riskē atkal nonākt Eiropas kausā. NN varētu Vācijā vinnēt, Le mans savās mājās arī, tāpēc nedomāju, ka trūks motivācijas kārtīgi kapāt. Var jau būt , ka spēles gaitā bkv to viņiem atņems (ļoti ceru), bet viegli nekas nenāks.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-05 12:49, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: tas ir viss? visa analīze - mājās, tātad stabili vinnēs? Avellino riskē atkal nonākt Eiropas kausā. NN varētu Vācijā vinnēt, Le mans savās mājās arī, tāpēc nedomāju, ka trūks motivācijas kārtīgi kapāt. Var jau būt , ka spēles gaitā bkv to viņiem atņems (ļoti ceru), bet viegli nekas nenāks.
Ja var ticēt Brožem, tad Avellino negrasās spēlēt FIBA Eiropas kausā.

  +7 [+] [-]

, 2019-02-05 12:49, pirms 6 gadiem
W W E rakstīja: Kam interese Pseido ChampionLeague turniirs un ventīļi,kuri tajaa speelee..mehh.
tu esi viens no tiem pāris "faniem", kuriem katrā VEF spēlē izsniedz bungas un kuri azartiski visu spēli mauc rīgas vef un aiiizasrdzīību?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-05 12:50, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja var ticēt Brožem, tad Avellino negrasās spēlēt FIBA Eiropas kausā.
vēl jo vairāk...

  +2 [+] [-]

, 2019-02-05 13:21, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja var ticēt Brožem, tad Avellino negrasās spēlēt FIBA Eiropas kausā.
No viņu mājas lapas googles versijā:
Trenera Biancoverde asistents Francesco Cavaliere prezentē nenovēršamo izaicinājumu

Tā arī ir

  +5 [+] [-]

, 2019-02-05 13:23, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Labi, ka nebiju ielogojies un redzēju tavu rakstīto. Vaeu tikai teikt vienu, ka tev vismazāk muti virināt vajadzētu. Tad, kad pats lien, tad nekas, kad atdara ar to pašu, pēkšņi sāc kaut ko čivināt? Pieaudz labāk.
Vēl viens uzradies, bungu turētājs wwe, vai viens no diviem Vef bļāvējiem?
Ja neesi ievērojis, tad vispār kaut ko rakstit esmu sācis, tikai pēc Tavam “basketbola lieleksperta” līšanas visās vietās un gudrā mētāšanas!
Pieaugt vajadzētu Tev un sadzīvot ar savu uzmanības trūkumu!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-05 13:39, pirms 6 gadiem
dextersaicis rakstīja: Vēl viens uzradies, bungu turētājs wwe, vai viens no diviem Vef bļāvējiem?
Ja neesi ievērojis, tad vispār kaut ko rakstit esmu sācis, tikai pēc Tavam “basketbola lieleksperta” līšanas visās vietās un gudrā mētāšanas!
Pieaugt vajadzētu Tev un sadzīvot ar savu uzmanības trūkumu!
Vēl vairāk samuldēt nevarēji?
Pirmkārt, es arī zinu daudz par basketbolu, it īpaši Eiropas, jā, protams, gadās pa kād feilam, bet taa ir normāli un otrkārt, cik gan Tu esi vājš cilvēks, ka uztrauc, kāda cita rakstītais nenozīmīgā interneta sporta lapā?

  -3 [+] [-]

, 2019-02-05 13:42, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: tas ir viss? visa analīze - mājās, tātad stabili vinnēs? Avellino riskē atkal nonākt Eiropas kausā. NN varētu Vācijā vinnēt, Le mans savās mājās arī, tāpēc nedomāju, ka trūks motivācijas kārtīgi kapāt. Var jau būt , ka spēles gaitā bkv to viņiem atņems (ļoti ceru), bet viegli nekas nenāks.
Mani vienmēr.ir izbrīnījis, ka jūs vienkāršu viedokļa paušanu un reizēm novērojumu, uztberiet un skandiniet ka analīzi. Jūs to vārdu trivializējat, padarāt bezvērtīgu, nevajag tā.

Kāpēc teicu vieglu? Jo pēc latest spēles, izskatījās, ka Ārledžs ir atguvis spēles garšu, kaa nozīmē, ka bkv mazajiem daudz vieglāka dzīve būs. Ja man nebūs taisnība, tad uzskatu, ka dažs tur jāmaina būtu. Vienīgā lieta, kas man kopumā tur nepatīk, ir mazaiscLomaža progress.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-05 13:44, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vēl vairāk samuldēt nevarēji?
Pirmkārt, es arī zinu daudz par basketbolu, it īpaši Eiropas, jā, protams, gadās pa kād feilam, bet taa ir normāli un otrkārt, cik gan Tu esi vājš cilvēks, ka uztrauc, kāda cita rakstītais nenozīmīgā interneta sporta lapā?
Man Tev erudīcijas jautājums, vai Tu zini, kurš ir vienīgais klubs ULEB kausa vēsturē, kurš uzvarot šajā turnīrā, nākošsezon nespēlēja ULEB Eirolīgā?

  +4 [+] [-]

, 2019-02-05 13:48, pirms 6 gadiem
dextersaicis rakstīja: Vēl viens uzradies, bungu turētājs wwe, vai viens no diviem Vef bļāvējiem?
Ja neesi ievērojis, tad vispār kaut ko rakstit esmu sācis, tikai pēc Tavam “basketbola lieleksperta” līšanas visās vietās un gudrā mētāšanas!
Pieaugt vajadzētu Tev un sadzīvot ar savu uzmanības trūkumu!
Nav viņš bļāvējs,bet gan bungu vāle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-05 14:15, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man Tev erudīcijas jautājums, vai Tu zini, kurš ir vienīgais klubs ULEB kausa vēsturē, kurš uzvarot šajā turnīrā, nākošsezon nespēlēja ULEB Eirolīgā?
Rytas (nekur nemeklēju)? Vai varbūt kāds, kurš beidza eksistenci

  +1 [+] [-]

, 2019-02-05 14:16, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Rytas (nekur nemeklēju)? Vai varbūt kāds, kurš beidza eksistenci
Nē, Rytas abas reizes pēc iegūta ULEB kausa spēlēja Eirolīgā nākošezon, bet tas ir pazīstams klubs.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-05 14:45, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nē, Rytas abas reizes pēc iegūta ULEB kausa spēlēja Eirolīgā nākošezon, bet tas ir pazīstams klubs.
Gadījumā nebija kāds no Spānijas klubiem? Sākumā šķita, ka dinamo no maskavas tas varētu būt, bet, ja atmiņa neviļ, tad viņi spēlēja tālāk. Vismaz tad nauda viņiem bija

Vēl kaut kāds hapoel varētu būt, bet viņus eirolīga pirms divām sezonām, ja nemaldos appisa un vietu bayern iedeva

  +1 [+] [-]

, 2019-02-05 14:51, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Gadījumā nebija kāds no Spānijas klubiem? Sākumā šķita, ka dinamo no maskavas tas varētu būt, bet, ja atmiņa neviļ, tad viņi spēlēja tālāk. Vismaz tad nauda viņiem bija

Vēl kaut kāds hapoel varētu būt, bet viņus eirolīga pirms divām sezonām, ja nemaldos appisa un vietu bayern iedeva
Pateikšu priekšā, ka tas notika ne pēdējās sezonās.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-05 15:19, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pateikšu priekšā, ka tas notika ne pēdējās sezonās.
Es zinu, ka ne pēdējās tāpēc jau ir grūtāk kas iepriekš uzvarēja real, joventut, vēl vis rusņas top klubi, izņemot zenit un cska. Ko vēl aizmirsu? Bet tu domā no 2002, paša sākuma, ne?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-05 16:08, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pateikšu priekšā, ka tas notika ne pēdējās sezonās.
tiešām interesanti, bet pat negribas meklēt kaut ko par šo, jācenšas izdomāt

Partizan ULEB'u nekad nav ņēmis, ko? Un šitas pat Scandone Basket arī nav?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-05 16:51, pirms 6 gadiem
To Henry

Gulbenes Buki?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-05 16:56, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: tiešām interesanti, bet pat negribas meklēt kaut ko par šo, jācenšas izdomāt

Partizan ULEB'u nekad nav ņēmis, ko? Un šitas pat Scandone Basket arī nav?
Partizan nav, ja skatās uleb tieši, tad ir (cik atceros) joventut, valencia, real madrid, malaga, tavs minētais rytas, no rusņas dinamo, khimki, loko uniks...vēl tas hapoel. Es teiktu, ka Hapoel, jo man škiet, ka visi pārējie ir spēlējuši eirolīgā

Man šķiet, ka tieši uleb nav neviens serbu klubs ņēmis. Neesmu pie kompja, varētu paurbties

  -1 [+] [-]

, 2019-02-05 17:04, pirms 6 gadiem
Henry:
Minēšu ka dynamo

  -1 [+] [-]

, 2019-02-05 17:34, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Ja nekļūdos, FIBA kausā visus met vienā čupā un pa vienam izvelk, un viss Ka tik nebija tā, ka pērn divas ČL komandas jau pirmajā kārtā sakrita.
Par PS sajūtas līdzīgas, bet tomēr ceru, ka BKV sarūpēs biš biš svētkus ar labu kapiņu
Ja tas ir tā, tad tā līga vēl debīlāka paliek manās acīs. Kada jēga labākai bilancei.. ?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-05 18:47, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: tiešām interesanti, bet pat negribas meklēt kaut ko par šo, jācenšas izdomāt

Partizan ULEB'u nekad nav ņēmis, ko? Un šitas pat Scandone Basket arī nav?
Neviens Serbijas un Itālijas klubs nav ņēmis ULEB kausu.
1 2 42 komentāri