Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" neizmanto pēdējo iespēju, no Turcijas pārved cerīgu -1

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

"Ventspils" neizmanto pēdējo iespēju, no Turcijas pārved cerīgu -1
Foto: fiba.basketball

FIBA Eiropas kausa ceturtdļafināla pirmajā spēlē "Ventspils" basketbolisti viesos ar 77:78 piekāpās turku "Bahcesehir", taču saglabā labas izredzes uz uzvaru divu spēļu summā, jo izšķirošais mačs pēc nedēļas risināsies Kurzemē.

Mača sākumā pamanāmākais spēlētājs bija Ronalds Zaķis, kurā pamanījās aizmest garām, pēc tam pārķert bumbu un neiemest tālmetienu, bet pēc tam arī pārkāpa noteikumus. Rezultātu atklāja Šortss, bet Zaķis pēc kāda laika vēlreiz pārķēra bumbu un arī noslēdza ātro uzbrukumu. Šortss panāca arī 10:2, taču tad sešus punktus pēc kārtas jau guva mājinieki. Viesu klusuma brīdi pārtrauca tas pats Šortss, atmodinot arī visu uzbrukumu – no tālās trāpīja Luters un Vītols, akrobātiskā metiena no groza apakšas precīzs bija Vašpuns un tablo jau rādīja 20:11 Latvijas kluba labā. Ceturtdaļa noslēgumā uzmanības centrā bija Klāvs Čavars, kurš vispirms kļūdījās, bet pēdējā sekundē efektīgi bloķēja Treja Goldena metienu – 22:15.

Mājinieku ātri četri punkti jau otrās ceturtdaļas ievadā lika Artūram Visockim-Rubenim pieprasīt minūtes pārtraukumu, pēc kura ventspilnieki gan tūlīt kļūdījās un Kamerons Klarks ar triecienu no augšas jau pievilka rezultātu līdz 22:21. Ceturtajā minūtē Klarks arī izlīdzināja rezultātu un pēc tām vēl divas reizes trāpīja no vidējas distance, tomēr Zaķa un divi Jāņa Kaufmaņa tālmetieni ļāva “Ventspilij” atjaunot piecu punktu pārsvaru 37:32. Kaufmanis puslaika izskaņā trāpīja vēl vienu trīnīti, iemeta arī divus soda metienu (komandai puslaikā 2/6), bet komanda pirmās 20 minūtes noslēdza ar +10 – 46:36.

Otrā puslaika sākumā turpinājās ātrs basketbols, komandas uzbrukumā nepavadīja ilgu laiku, tiesa ar ļoti augstu precizitāti gan neizcēlās. Nedaudz labāk tomēr veicās “Ventspilij” – ceturtdaļas vidū pēc diviem Čavara soda metieniem ventspilnieki bija vadībā 57:46. Un tomēr šī spēles nogriežņa izskaņa labāk padevās laukuma saimniekiem, kas uz ventspilnieku pieciem punktiem atbildēja ar 12, savu punktu deficītu samazinot līdz četriem punktiem 62:58.

“Bahcesehir” labāk uzbruka arī ceturtās ceturtdaļas ievadā, ceturtajā minūtē pirmo reizi arī pārņemot vadību 65:64. “Ventspils” uzbrukumā gan visai labi kustināja bumbu un tika arī pie labām metienu iespējām, bet realizēt tās nespēja. Ceturtdaļas vidū mājiniekiem jau bija +5, kad smagā caurgājienā beidzot trāpīja Vess Vašpuns. “Ventspils” amerikānis pēc brīža noslēdza arī ātro uzbrukumu un piespieda minūti pieprasīt mājiniekiem.

64 sekundes līdz spēles beigām Čavars pielaboja Kaufmaņa metienu un pēc ilgāka laika panāca neizšķirtu 75:75. Neizšķirts uz tablo bija arī pirms pēdējā uzbrukuma, kas pienācās mājiniekiem, astoņas sekundes līdz mača beigām Luters bloķēja Makiangu, taču arī pārkāpjot noteikumu. Iespaidīgais austrālietis iemeta vienu soda metienu, dodot “Ventspilij” iespēju izraut uzvaru, kam tuvu bija Šortss, taču bumba atsitās pret stīpu un groza nekrita – 77:78.

FIBA Eiropas kauss, ceturtdaļfināls

Bahcesehir – Ventspils 77:78 (15:22, 21:24, 22:16, 20:15)
Bahcesehir: Klarks 24 (7ab), Goldens 20 (9rp, 8ab), Matiangs 15 (15ab), Džonss 9 (6ab), Džonsons 4. Hardijs 4, Ozdemirs 2
Ventspils: Kaufmanis 18, Šortss 16 (9rp), Čavars 12 (6ab), Luters 9 (7), Zaķis 7, Gulbis 6, Vašpuns 6, Vītols 3, Bērziņš, Gludītis

  +2 [+] [-]

, 2020-03-04 17:51, pirms 5 gadiem
Vienu brīdi jau šķita, ka viss aizies BKV zīmē, taču nekā! Puslaika rezultāts gan ir ļoti labs kopumā, malači! Tagad mājās to šokolādes fabriku jānospiež! Lai izdodas!

  +5 [+] [-]

, 2020-03-04 17:54, pirms 5 gadiem
Varēja jau nospēlēt labāk, kā vienmēr latviešu labākajās tradīcijās neprotam galotni spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-04 18:01, pirms 5 gadiem
Jau rakstīju pirms tam, bet nu tik poh ujistisku melno komandu es nebiju redzējis🤦😀🙈 pēc puslaika bija skaidrs ka šie ir jānoslāna. Nebiju eiropā redzējis tādu komandu, kura vispār neiespringst aizsardzībā un spēlē kā tādā. Trejs Goldens vispār ir parodija laukumā. Protams 40 min spēlējot statistiku savāks, bet tādu džeku kas pat nemēģina stājas pozā iesēsties aizsardzībā un iztipina līdzi pat roku nepaceļot, es neesmu vēl redzējis. Bet Ventspilij treneris ir tāds "skautotājs" ka tā arī nesaprata visas spēles gaitā, ka konstanti ir jāspēlē caur šo caurumu. Turki atgādināja Baronu savos pēdējos elpas vilcienos, kad spēlēja četratā ar Zonni laukumā. Ventspils kā roboti katru uzbukumu spēlēja ar sarunātu kombinācijju, lai gan tur nonstopā bija jāspēlē pikenrols caur Goldenu, katru reizi kad tā darīja bija pilnīgi brīvi pustālie vai gājieni uz grozu. Cits jautājums, vai tos pilnigi brīvos pustālos vai no apakšas var iemest. Un ar to visu pamanījās zaudēt🤦 līmenis ir ļoti bēdīgs. Un Gulbi vēl izlasē svarīgos momentos laida laukumā. Tur pensija sauc. Vēl acīs iekrita, ka spēle izskatījās nevis pēc playofa, tieši atdeves , intensitātes ziņā, bet gan pēc pārbaudes spēles. Protams, mājās tādi izdarot pareizos secinājumus, ir jāpazemo ar +20 vismaz.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-04 18:03, pirms 5 gadiem
Zaudēja uzvarētu spēli

  +2 [+] [-]

, 2020-03-04 18:04, pirms 5 gadiem
Kopumā ļoti labs rezultāts priekš izbraukuma spēles. Malači!

  +4 [+] [-]

, 2020-03-04 18:05, pirms 5 gadiem
Varēja būt labāk, bet pirms atbildes spēles labāk pat, ka ir tas -1 nevis daži punkti plusā - galvā būs tikai un vienīgi uzvara nevis kāda pārsvara turēšana.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-04 18:06, pirms 5 gadiem
Ventspils sapirktie bezšķirnes morīši uz turku melnīšu fona izskatījās pēc puišeļiem.Pēdējā ventiņu 4 daļa katastrofa. Zaķis niemestajiem sodiem pieplusoja neiemestos no groza apakšas. Kaufmanis pazuda,pūta no 12 m zilos.Tad vēl "līdera" izmestie, bet neiemestie metieni.....Njā.....švaki, švaki....

  +1 [+] [-]

, 2020-03-04 18:07, pirms 5 gadiem
Ir ok! Nakamnedel jabut loti daudz skatitajiem Ventspils OC!

  +2 [+] [-]

, 2020-03-04 18:13, pirms 5 gadiem
Varēja un vajadzēja vinnēt, bet paši vien vainīgi, domāju mājās jāņem un jātiek pusfinālā!!

  +4 [+] [-]

, 2020-03-04 18:29, pirms 5 gadiem
Redzēju nedaudz no 3 ceturtdaļas. Bk Ventspils bij vadībā +9.Bet pietrūka precizitātes. Zaķim ieteiktu patrenēties treniņos zem groza apakšas. Piekrītu, ka labāk - 1 nekā +3. Būs lielāka motivācija mājās uzvarēt.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-04 18:38, pirms 5 gadiem
Sliktā ziņa drošvien ir tā, ka turki drošvien piesolīs lielas prēmijas par nākamo kārtu. Un nēģerim jau to tik vajag dzirdēt - būs papildu kapusta, ja uzvarēs.

  +6 [+] [-]

, 2020-03-04 18:49, pirms 5 gadiem
adrenalin8 rakstīja: Redzēju nedaudz no 3 ceturtdaļas. Bk Ventspils bij vadībā +9.Bet pietrūka precizitātes. Zaķim ieteiktu patrenēties treniņos zem groza apakšas. Piekrītu, ka labāk - 1 nekā +3. Būs lielāka motivācija mājās uzvarēt.
Zaķis visu mūžu izcēlies ar savu kokaino metiena izjūtu. Tur neko treniņš nepalīdzēs, ja jau līdz šim nav līdzējis. Jāpriecājas par katru reizi, kad viņam sanāk labs metiens.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-04 18:56, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jau rakstīju pirms tam, bet nu tik poh ujistisku melno komandu es nebiju redzējis🤦😀🙈 pēc puslaika bija skaidrs ka šie ir jānoslāna. Nebiju eiropā redzējis tādu komandu, kura vispār neiespringst aizsardzībā un spēlē kā tādā. Trejs Goldens vispār ir parodija laukumā. Protams 40 min spēlējot statistiku savāks, bet tādu džeku kas pat nemēģina stājas pozā iesēsties aizsardzībā un iztipina līdzi pat roku nepaceļot, es neesmu vēl redzējis. Bet Ventspilij treneris ir tāds "skautotājs" ka tā arī nesaprata visas spēles gaitā, ka konstanti ir jāspēlē caur šo caurumu. Turki atgādināja Baronu savos pēdējos elpas vilcienos, kad spēlēja četratā ar Zonni laukumā. Ventspils kā roboti katru uzbukumu spēlēja ar sarunātu kombinācijju, lai gan tur nonstopā bija jāspēlē pikenrols caur Goldenu, katru reizi kad tā darīja bija pilnīgi brīvi pustālie vai gājieni uz grozu. Cits jautājums, vai tos pilnigi brīvos pustālos vai no apakšas var iemest. Un ar to visu pamanījās zaudēt🤦 līmenis ir ļoti bēdīgs. Un Gulbi vēl izlasē svarīgos momentos laida laukumā. Tur pensija sauc. Vēl acīs iekrita, ka spēle izskatījās nevis pēc playofa, tieši atdeves , intensitātes ziņā, bet gan pēc pārbaudes spēles. Protams, mājās tādi izdarot pareizos secinājumus, ir jāpazemo ar +20 vismaz.
Ir tāds leišu treneris Tomas Pačesas, diezgan zināms. Goldenam pie viņa vajadzētu, vismaz iemācītu aizsardzībā spēlēt, nu protams, ja vien neaizskrietu raudādams

  +3 [+] [-]

, 2020-03-04 19:07, pirms 5 gadiem
Zaķa spēle ierasta, svarīgi sodi un no groza apakšas aizmests garām. Šoreiz vairāk gan pārsteidza Gulbja spēle, ļoti krita laukā no spēles, nevietā izvēlēti metieni, sodi aizmesti garām, izteikts lēnīgums un vietā kur atdot piespēli pats izpilda samocītu metienu. Vašpuna klusie arī bez komentāriem.
Saprotams, ka trenerim jau nav liela izvēle, ar to kas ir, ir arī jāspēlē

     [+] [-]

, 2020-03-04 19:10, pirms 5 gadiem
Kur notix atbildes spēle?
Kurzemē ir vairākas pilsētas ... ja Talsos, tad o,key ...

  +3 [+] [-]

, 2020-03-04 19:25, pirms 5 gadiem
tāds rezultāts pret jebkuru Turcijas klubu jebkurā turnīrā viņu laukumā - labs rezultāts

  +2 [+] [-]

, 2020-03-04 20:10, pirms 5 gadiem
Nekādas panikas, tikai mājās nedrīkst tik ilgi mocīties, laicīgi jāsakārto patīkamāki plusi. Fiziski iespaidīga un meistarīga komanda vai, precīzāk, sešnieks, kurš var pavilkt mačus, tāpēc būs svarīgi parādīt laicīgi, ka nebūs te ne kā. Varianti ir, ir jāņem!

     [+] [-]

, 2020-03-04 20:10, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Kur notix atbildes spēle?
Kurzemē ir vairākas pilsētas ... ja Talsos, tad o,key ...
citu neko nezinu Kurzemē? Moš Saldū?

  -3 [+] [-]

, 2020-03-04 20:23, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jau rakstīju pirms tam, bet nu tik poh ujistisku melno komandu es nebiju redzējis🤦😀🙈 pēc puslaika bija skaidrs ka šie ir jānoslāna. Nebiju eiropā redzējis tādu komandu, kura vispār neiespringst aizsardzībā un spēlē kā tādā. Trejs Goldens vispār ir parodija laukumā. Protams 40 min spēlējot statistiku savāks, bet tādu džeku kas pat nemēģina stājas pozā iesēsties aizsardzībā un iztipina līdzi pat roku nepaceļot, es neesmu vēl redzējis. Bet Ventspilij treneris ir tāds "skautotājs" ka tā arī nesaprata visas spēles gaitā, ka konstanti ir jāspēlē caur šo caurumu. Turki atgādināja Baronu savos pēdējos elpas vilcienos, kad spēlēja četratā ar Zonni laukumā. Ventspils kā roboti katru uzbukumu spēlēja ar sarunātu kombinācijju, lai gan tur nonstopā bija jāspēlē pikenrols caur Goldenu, katru reizi kad tā darīja bija pilnīgi brīvi pustālie vai gājieni uz grozu. Cits jautājums, vai tos pilnigi brīvos pustālos vai no apakšas var iemest. Un ar to visu pamanījās zaudēt🤦 līmenis ir ļoti bēdīgs. Un Gulbi vēl izlasē svarīgos momentos laida laukumā. Tur pensija sauc. Vēl acīs iekrita, ka spēle izskatījās nevis pēc playofa, tieši atdeves , intensitātes ziņā, bet gan pēc pārbaudes spēles. Protams, mājās tādi izdarot pareizos secinājumus, ir jāpazemo ar +20 vismaz.
kārtīga cirvja cienīga analīze. apsveicu

  +4 [+] [-]

, 2020-03-04 20:38, pirms 5 gadiem
onkols rakstīja: kārtīga cirvja cienīga analīze. apsveicu
Palabo , precizē, kas teiktajā nav pareizs? citādi baigais varonis esi 😀 raksta autors gan man piekrita citā vidē runājot, gan par melno turku IQ līmeni, gan Goldena aizsardzības atdevi😀 gan par to, ka šie ir pārliecinoši jāņem. Bet tu tikai turpini tēlot interneta varoni

  +2 [+] [-]

, 2020-03-04 21:28, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Kur notix atbildes spēle?
Kurzemē ir vairākas pilsētas ... ja Talsos, tad o,key ...
Soreiz buusot Sabilee

  +2 [+] [-]

, 2020-03-04 21:35, pirms 5 gadiem
makšķernieks1000 rakstīja: Ir ok! Nakamnedel jabut loti daudz skatitajiem Ventspils OC!
Cik ir ļoti daudz? Aizdoma, ka pat puse halles nebūs.
Slēpts komentārs: iversons

  +3 [+] [-]

, 2020-03-04 23:26, pirms 5 gadiem
iversons rakstīja: Kāds izskatās kādreiz perspektīvais Jānis Bērziņš? Par ko viņam algu maksā? Visocki pamosties. Ar steigu jāsūta atpakaļ uz Valmieru.
Nomierinies.Viena neveiksmīga spēle un tev mājās uzreiz jāsūta. Sezona kopumā viņam laba. Toties cits Valmieras basketbola produkts Kauča šodien izšāva!

  +2 [+] [-]

, 2020-03-05 03:24, pirms 5 gadiem
Varēja atvest mājās labāku rezultātu, bet pa lielam nav nekādas atšķirības vai +3 vai -3, ja mājās spēlēs kā ir jāspēlē, tad uzvarēs ar +15 mierīgi un ies tālāk.
Par Treju Goldenu, ehh...nu tā "MISKASTE" kā te augstāk viens gudrs komentētājs rakstīja, pagājušajā gadā spēlēja VTB, pirms tam Francijas PRO A...ja reiz viņš aizsardzībā nespēlē vispār un katrs uzbrukums jāspēlē ir caur viņa pozīciju, tad sanāk, ka ne tikai Visockis ir totāls idiots un stulbs skauteris, bet arī CSKA, Khimki, Zenit,Unics, Vef, Stelmet Enia, Loko, utt klubu treneri ir totālākie idioti, jo šie visi ir ne tikai nepmanījuši un izmantojuši šo bezatdeves caurumu aizsardzībā, bet arī nav spējuši viņu apstādināt uzbrukumā, jo viņš pret visiem šiem klubiem ir guvis 20-31 punktu spēlē. Pret CSKA 30 punkti.
Nākamais zelta citāts "nebiju Eiropā redzējis" tādu komandu, kas tā tā neiespringst aizsardzībā! Nu sūdīgi Eiropas basīti skaties. Šī drausmīgā komanda, par kuru Eiropā sliktākas nav un, kurai pārietu pāri pat LU vai Jēkabpils ar Ciprusu sastāvā, pēdējā tikšanās relzē uzvarēja Gaziantep komandu, kurai otrs mūsu klubs bezspēcīgi zaudēja abās spēlēs. Trae Goldens starpt citu 34p+6+8. Tāpat šī drausmīgā komanda uzvarēja Turcija čempionāta pirmo vietu. Tā kā Trae Golden ir vien tāds pats caurums aizsardzībā, kā Blūms Vefā, vai Gulbis BKV, tikai atšķirībā no šiem diviem, viņš savus mīnusus aizsardzībā pilnībā kompensē uzbrukumā metot pret CSKA 30punktus+11 piespēles, pret Khimki 23p+12piesp, pret Minsku 26+10+10, pret Stelmet 31p+13+8, pret UNICS 26+10, pret Fenerbahce 28p+14piesp, pret Galatasaray 27p+7piesp, pret Besiktas 28p+7piesp. Un trakākais, ka lielu daļu šīs spēles viņi ir uzvarējuši vai arī piekāpušies pēdējās minūtēs. Tad sanāk, ka visi šie klubi un to treneri, kuri spēlē pret šo "miskasti" ir tieši tādi paši un vēl lielāki idioti kā Visockis?
Varbūt tomēr ir laiks iet kādus 5 gadus pastudēt basketbola trenera arodu Sporta Akadēmijā, lai nesanāk tāda tupa pļūtīšana tikai internetā, kāda tagad sanākusi.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-05 08:00, pirms 5 gadiem
Alens rakstīja: Varēja atvest mājās labāku rezultātu, bet pa lielam nav nekādas atšķirības vai +3 vai -3, ja mājās spēlēs kā ir jāspēlē, tad uzvarēs ar +15 mierīgi un ies tālāk.
Par Treju Goldenu, ehh...nu tā "MISKASTE" kā te augstāk viens gudrs komentētājs rakstīja, pagājušajā gadā spēlēja VTB, pirms tam Francijas PRO A...ja reiz viņš aizsardzībā nespēlē vispār un katrs uzbrukums jāspēlē ir caur viņa pozīciju, tad sanāk, ka ne tikai Visockis ir totāls idiots un stulbs skauteris, bet arī CSKA, Khimki, Zenit,Unics, Vef, Stelmet Enia, Loko, utt klubu treneri ir totālākie idioti, jo šie visi ir ne tikai nepmanījuši un izmantojuši šo bezatdeves caurumu aizsardzībā, bet arī nav spējuši viņu apstādināt uzbrukumā, jo viņš pret visiem šiem klubiem ir guvis 20-31 punktu spēlē. Pret CSKA 30 punkti.
Nākamais zelta citāts "nebiju Eiropā redzējis" tādu komandu, kas tā tā neiespringst aizsardzībā! Nu sūdīgi Eiropas basīti skaties. Šī drausmīgā komanda, par kuru Eiropā sliktākas nav un, kurai pārietu pāri pat LU vai Jēkabpils ar Ciprusu sastāvā, pēdējā tikšanās relzē uzvarēja Gaziantep komandu, kurai otrs mūsu klubs bezspēcīgi zaudēja abās spēlēs. Trae Goldens starpt citu 34p+6+8. Tāpat šī drausmīgā komanda uzvarēja Turcija čempionāta pirmo vietu. Tā kā Trae Golden ir vien tāds pats caurums aizsardzībā, kā Blūms Vefā, vai Gulbis BKV, tikai atšķirībā no šiem diviem, viņš savus mīnusus aizsardzībā pilnībā kompensē uzbrukumā metot pret CSKA 30punktus+11 piespēles, pret Khimki 23p+12piesp, pret Minsku 26+10+10, pret Stelmet 31p+13+8, pret UNICS 26+10, pret Fenerbahce 28p+14piesp, pret Galatasaray 27p+7piesp, pret Besiktas 28p+7piesp. Un trakākais, ka lielu daļu šīs spēles viņi ir uzvarējuši vai arī piekāpušies pēdējās minūtēs. Tad sanāk, ka visi šie klubi un to treneri, kuri spēlē pret šo "miskasti" ir tieši tādi paši un vēl lielāki idioti kā Visockis?
Varbūt tomēr ir laiks iet kādus 5 gadus pastudēt basketbola trenera arodu Sporta Akadēmijā, lai nesanāk tāda tupa pļūtīšana tikai internetā, kāda tagad sanākusi.
Tups komentārs, viena iemesla dēļ. Piesauc VTB un viņa status, bet totāli ignorē, ka viņš ir nokrities līmenī, kurā spēlē, no vienas top līgas uz zemāku, pie tam, vienā no vājākajām komandām....Un pačukstēšu tev, Goldens pērn arī sačkoja defā. Tā kā Sifonam ir taisnība

  +2 [+] [-]

, 2020-03-05 08:27, pirms 5 gadiem
3/4 otrajā pusē sākās bardaks abos galos un turki atspēlējās, tad spēle gāja punkts punktā. Beigās arī varējām daudz labāk nospēlēt. Gulbis, Zaķis,Bērziņš un Vašpūns diezgan švaki nospēlēja..

Otrā spēlē jānokapā daudz stabilāk kā arī pārliecinošāk!

     [+] [-]

, 2020-03-05 09:20, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Palabo , precizē, kas teiktajā nav pareizs? citādi baigais varonis esi 😀 raksta autors gan man piekrita citā vidē runājot, gan par melno turku IQ līmeni, gan Goldena aizsardzības atdevi😀 gan par to, ka šie ir pārliecinoši jāņem. Bet tu tikai turpini tēlot interneta varoni
Kāds nahren konstants pikenrols, ja viņi droši mainījās pie blokiem un neko tur bkv pārsvarā neieguva? Faktiski visās pozīcijās auguma, masas pārsvars, čakarēt varēja ar labu bumbas kustību, dažkārt izmantot to slinkumu, kas tiešām aizsardzībā bija, ja sanāca ātra pirmā kustība. Bumbu labi kustināja, bet šoreiz padaudz savus metienus neiemeta, tāpēc arī rakstīju, ka bez panikas un mājās ir jāņem. Tev viss tā vienkārši - bija jāņem, jo tas un tas slinkoja, ja neizdarīja un nedarīja tā, kā tu domā, tad lohi

     [+] [-]

, 2020-03-05 09:22, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tups komentārs, viena iemesla dēļ. Piesauc VTB un viņa status, bet totāli ignorē, ka viņš ir nokrities līmenī, kurā spēlē, no vienas top līgas uz zemāku, pie tam, vienā no vājākajām komandām....Un pačukstēšu tev, Goldens pērn arī sačkoja defā. Tā kā Sifonam ir taisnība
Kāds sakars ar līmeni līgai? No tā spēlētājs krītas meistarībā? Ļoti labi salika pa vietām, kas tāds Goldens ir. Un arī par pārējiem vilcējiem jāsaka līdzīgi - ir pieredze, ir atlētisms un prasmes

  -1 [+] [-]

, 2020-03-05 10:51, pirms 5 gadiem
Alens rakstīja: Varēja atvest mājās labāku rezultātu, bet pa lielam nav nekādas atšķirības vai +3 vai -3, ja mājās spēlēs kā ir jāspēlē, tad uzvarēs ar +15 mierīgi un ies tālāk.
Par Treju Goldenu, ehh...nu tā "MISKASTE" kā te augstāk viens gudrs komentētājs rakstīja, pagājušajā gadā spēlēja VTB, pirms tam Francijas PRO A...ja reiz viņš aizsardzībā nespēlē vispār un katrs uzbrukums jāspēlē ir caur viņa pozīciju, tad sanāk, ka ne tikai Visockis ir totāls idiots un stulbs skauteris, bet arī CSKA, Khimki, Zenit,Unics, Vef, Stelmet Enia, Loko, utt klubu treneri ir totālākie idioti, jo šie visi ir ne tikai nepmanījuši un izmantojuši šo bezatdeves caurumu aizsardzībā, bet arī nav spējuši viņu apstādināt uzbrukumā, jo viņš pret visiem šiem klubiem ir guvis 20-31 punktu spēlē. Pret CSKA 30 punkti.
Nākamais zelta citāts "nebiju Eiropā redzējis" tādu komandu, kas tā tā neiespringst aizsardzībā! Nu sūdīgi Eiropas basīti skaties. Šī drausmīgā komanda, par kuru Eiropā sliktākas nav un, kurai pārietu pāri pat LU vai Jēkabpils ar Ciprusu sastāvā, pēdējā tikšanās relzē uzvarēja Gaziantep komandu, kurai otrs mūsu klubs bezspēcīgi zaudēja abās spēlēs. Trae Goldens starpt citu 34p+6+8. Tāpat šī drausmīgā komanda uzvarēja Turcija čempionāta pirmo vietu. Tā kā Trae Golden ir vien tāds pats caurums aizsardzībā, kā Blūms Vefā, vai Gulbis BKV, tikai atšķirībā no šiem diviem, viņš savus mīnusus aizsardzībā pilnībā kompensē uzbrukumā metot pret CSKA 30punktus+11 piespēles, pret Khimki 23p+12piesp, pret Minsku 26+10+10, pret Stelmet 31p+13+8, pret UNICS 26+10, pret Fenerbahce 28p+14piesp, pret Galatasaray 27p+7piesp, pret Besiktas 28p+7piesp. Un trakākais, ka lielu daļu šīs spēles viņi ir uzvarējuši vai arī piekāpušies pēdējās minūtēs. Tad sanāk, ka visi šie klubi un to treneri, kuri spēlē pret šo "miskasti" ir tieši tādi paši un vēl lielāki idioti kā Visockis?
Varbūt tomēr ir laiks iet kādus 5 gadus pastudēt basketbola trenera arodu Sporta Akadēmijā, lai nesanāk tāda tupa pļūtīšana tikai internetā, kāda tagad sanākusi.
Kērtiss Miladžs arī 10 gadus atpakaļ meta 30 pts pret Rytas un Žalgiri😀 bet vēl divi gadi atpakaļ attapās Libānas līgā😀 sakars pagātnei ar šodienu nav pilnīgi nekāds. Ja viņš būtu tāds nezvērs un mašīna, un viss būtu tik superīgi un neapturami visās frontēs, tad viņš nespēlētu Turcijas pirmspēdējāa vietas "koledžas" (koleji) komandā, bet gan Strēlnieka , vai Džeimsa vietā CSKA. Skaidrs, ka tu spēli neesi skatījies un nav jēgas piesaukt kaut kādus atsevišķus status. Kā teicu, arī šajā spēlē viņš tos savāca, ar cik metieniem, un cik uz viņu ielaida. Pat video hailaitos kas ir šeit pat rakstā, ir skaidri redzama Goldena iespringšana aizsardzībā😀😀😀 ja jūs to neredziet, nu tad es nezinu, nav jēgas pat turpināt sarunu. Un par tik pohujistisku un nedisciplinētu komandu liecināja vien fakts, ka komanda timoutā nemaz neskatās uz treneri un neklausās, kā NBA skatās griestos, uz karsējām, lai gan paralēli viņiem treneris aktīvi zīmē kombināciju, + vēl nemaz nesaliek rokas kopā un nenosaucot kopigi komandas nosaukumu pirms iet laukumā, vienkārši melnie pieceļas, treneris runā un tie iet laukumā😀 augstākais respekts pret treneri😀 un ja jau šie visus uzvar, vai cīnās punkts punktā, tad nez kāpēc ir pirmspēdējie? Pats iesmej, ka vef zaudē visiem ČL ,lai gan daudzas spēles pēdējā minūtē, vai ar pēdējo metienu, bet šeit tu redz saki, ka turki zaudē tikai pašās beigās lielajiem dūžiem. Redz vieniem tos, kas tev nepatīk, tu to nepiemini, bet saki ka visiem tikai kāš, bet šeit par turkiem zaudējumus pasniedz bez maz vai kā uzvaras😀 zaudējums ir zaudējums. Arī Rapla uzvarēja Vefu vienreiz, nākamajā spēlē ar +29 pārbrauca pāri. Un vēlreiz, ja jau viss ir bijis tik rožaini ar Goldenu, tad nesaprotu, kāds pamats bija nepturēt vai nekāpt augtāk karjerā? Ja jau tā noplosījās VTB? Vidēji 20-30 pts spēlē, padsmit asisti. Tur kā minimums bija jābīt Himki, Zenit, vai CSKA, vai vismaz ULEB eirokausa komanda , vai Eirolīgas eiropā. Hmm,bet nē, viņš ir attapies Turcijas komandā, kas ir gandrīz pēdējā līgā un nekad nav cīnījusies par tituliem vai augstāk vietām līgā. Nav loģikas ar to ko saki. Varbūt tomēr gudras komandas treneri redz šīs lietas un tāpēc šis spēlētājs tomēr nav nonācis augstāk, bet kritis vēl zemāk ko? Kā tur ir? Kā tu to izskaidrosi? + Vēl komanda VTB bija avtodor, nu tur viss skaidrs, totāla strītbola komanda. Vienmēr 8 melnie dragā strītiņu.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-05 11:34, pirms 5 gadiem
Nu kā no sifona līst teksti... šitā koledža iepriekšējā spēlē uzvarēja ULEB kausa komandu Darusafaka, turklāt bez Klarka. Par tiem jautājumiem, kāpēc nespēlē tur un tur - ir tāda lieta, kā raksturs un šis čalis acīmredzami izvēlējās vietu, kur var darīt ko grib un treneris neiegrožo. Un tam jau atkal nav nekāda sakara ar meistarību un varēšanu. Savulaik LV spēlēja tāds Efedžuku, ārkārtīgi apveltīts spēlētājs, bet vienīgais iemesls nespēlēšanai kāda tiešām spēcīgā komandā, ticamākais, arī bija bija raksturs.

     [+] [-]

, 2020-03-05 11:48, pirms 5 gadiem
onkols rakstīja: Nu kā no sifona līst teksti... šitā koledža iepriekšējā spēlē uzvarēja ULEB kausa komandu Darusafaka, turklāt bez Klarka. Par tiem jautājumiem, kāpēc nespēlē tur un tur - ir tāda lieta, kā raksturs un šis čalis acīmredzami izvēlējās vietu, kur var darīt ko grib un treneris neiegrožo. Un tam jau atkal nav nekāda sakara ar meistarību un varēšanu. Savulaik LV spēlēja tāds Efedžuku, ārkārtīgi apveltīts spēlētājs, bet vienīgais iemesls nespēlēšanai kāda tiešām spēcīgā komandā, ticamākais, arī bija bija raksturs.
Nu bet tieši tā! Raksturs ir arī laukumā. Kāda starpība ja tu ej un hujārī katrā uzbrukumā pa grozu, bet aizsardzībā nedari neko? Ja tu neveido sev apkārt komandu? Tieši tāpēc arī nav nekādi rezultāti. Kā vispār var noliegt acīmredzamo. Neimanis, liekākais Ventspils fans un zinošs cilvēks pat teica, ka tien IQ kā komandai kopā ir zem 50! Šādi poh ujisti ar disciplīnu ir vienkārši jāiznīcina mājās. Tāpat Vefs arī pērn uzvarēja Zenit izbraukumā, bet Zenit uzvarēja Himki, tad iznāk, ka VEFs ir eirolīgas līmeņa komanda, ja skatamies, ka to dari tu 😀Kā jau teicu, atsevišķu spēli kāds vienmēr var kādu pārsteigt, bet skats sezonas kopumā parāda patieso komandas varējumu un stabilitāti. Arī VEFs zaudēja igauņu lejas galam vienu spēli, un? Tādas lietas gadās, bet tas nenozīmē, ka tā komanda ir līdzvērtīga VEFam. Tāpēc ir muļķigi piesaukt uzvaru pret kaut kādiem Darusafaka un Gaziantep. Nosauc zaudējumus labāk🤟

     [+] [-]

, 2020-03-05 12:25, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu bet tieši tā! Raksturs ir arī laukumā. Kāda starpība ja tu ej un hujārī katrā uzbrukumā pa grozu, bet aizsardzībā nedari neko? Ja tu neveido sev apkārt komandu? Tieši tāpēc arī nav nekādi rezultāti. Kā vispār var noliegt acīmredzamo. Neimanis, liekākais Ventspils fans un zinošs cilvēks pat teica, ka tien IQ kā komandai kopā ir zem 50! Šādi poh ujisti ar disciplīnu ir vienkārši jāiznīcina mājās. Tāpat Vefs arī pērn uzvarēja Zenit izbraukumā, bet Zenit uzvarēja Himki, tad iznāk, ka VEFs ir eirolīgas līmeņa komanda, ja skatamies, ka to dari tu 😀Kā jau teicu, atsevišķu spēli kāds vienmēr var kādu pārsteigt, bet skats sezonas kopumā parāda patieso komandas varējumu un stabilitāti. Arī VEFs zaudēja igauņu lejas galam vienu spēli, un? Tādas lietas gadās, bet tas nenozīmē, ka tā komanda ir līdzvērtīga VEFam. Tāpēc ir muļķigi piesaukt uzvaru pret kaut kādiem Darusafaka un Gaziantep. Nosauc zaudējumus labāk🤟
bet tak saproti, ka spēlētāji kā tādi nav lūžņi un var izšaut, var iemest, var iedot? Treneri minūtē toč bija žēl, jo varbūt viens izrādīja kaut kādu interesi tā ir lieta, kas jaizmanto, bet nu, lai pārbrauktu pāri, labi jāsamet savējie. Domāju, ja otrajā puslaikā būtu izdevies atgūt tos +10/+11, šie sabruktu.