Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF otrajā puslaikā cieš sakāvi Astanā, sērijā 0-1

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

VEF otrajā puslaikā cieš sakāvi Astanā, sērijā 0-1
Ramūns Butauts
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

"VEF Rīga" basketbolisti trešdien, 1. maijā, izbraukumā otrajā puslaikā ielaida 53 punktus un zaudēja divkārtējiem Kazahstānas čempioniem "Astana" ar rezultātu 76:89, VTB līgas astotdaļfināla sērijā līdz divām uzvarām nonākot iedzinējos ar 0-1. Nākamā spēle notiks 3. maijā plkst. 19:30 Rīgas arēnā. Uzvarētāji ceturtdaļfinālā spēlēs pret "Khimki".

Starp regulārās sezonas pēdējo spēli pret “Lokomotiv-Kubaņ” un “play-off” sākumu pagāja 38 dienas. Vefieši starplaikā aizvadīja astoņas spēles Latvijas Basketbola līgā, iekļuva LBL finālā un izbraukumā devās ar desmit uzvaru sēriju. Pagarināt to līdz vienpadsmit panākumiem neizdevās.

Agrais spēles laiks – vefieši mājās parasti guļ diendusu – un mājinieku leģionāru augstā individuālā meistarība nekavēja Ramūna Butauta vīriem pārņemt iniciatīvu. Rezultatīvi spēli sāka Kaspars Bērziņš un Kristaps Janičenoks, rīdzinieku agresīvā aizsardzība mazināja Astanas metienu precizitāti.

Pirmo ceturtdaļu VEF uzvarēja ar 20:18, otrajā desmitminūtē pārsvars sasniedza vispirms astoņus (29:21), vēlāk deviņus punktus (38:29). Astanas basketbolisti puslaikā iemeta tikai 4 no 14 tālmetieniem, ļaujot VEF noslēgt divdesmitminūti ar septiņu punktu atrāvienu – 43:36.

Otrajā puslaikā viss sagriezās kājām gaisā. Mājinieki sāka precīzi mest no distances, ieguva pārliecību un trešo ceturtdaļu uzvarēja ar 26:12. Leģionāriem sekmīgi pievienojās Antons Ponomarjovs, turpretī vefiešu uzbrukums gandrīz pilnībā apstājās. No deviņu punktu pārsvara (45:36) rīdzinieki nokļuva divdesmit punktu deficītā – 67:87. Galotnē neko glābt neizdevās, taču sērija ir tikai sākusies.

VTB līgas 1/8 fināla pirmā spēle, 1. maijs, Astana

Astana – VEF Rīga 89:76 (18:20, 18:23, 26:12, 27:21)
Astana: Simon 19 (2p 7/9, 3p 1/1, 1p 8/10; 5ab, 4pb, 3bm; koef. 29), Cvetkovič 18, Johnson 14, Ponomarjovs 14 (2p 7/10), Jaromaz 9, Rush 6 (5ab, 6rp), Koļesņikovs 5, Glyniadakis 4 (5ab), Jargalijevs, Kļimovs, Vojevkovs, Fadeikins.
VEF Rīga: Kavaļausks 12 (9ab), Zavackas 12, Bertāns 12, Daniels 11 (6ab), Janičenoks 10 (6rp), Rowland 8 (5rp), Bērziņš 5 (5pp), Jahovičs 2, Strēlnieks 2, Blaus 2; Hamilton.

Statistika. Astana 89, VEF Rīga 76

Metieni no spēles: 33/63 vs 32/71
2p: 23/39 vs 26/50
3p: 10/24 vs 6/21
1p: 13/15 vs 6/13
AB: 31 (7/24) vs 34 (13/21)
RP: 21 vs 15
Kļ.: 13 vs 15
PB: 8 vs 6
BM: 3 vs 4
Personiskās piezīmes: 22 vs 21
Starta piecnieki: 48 vs 46
Rezerves: 41 vs 30

Izspēles kārtība

Pirmo divu vietu ieguvējas katrā grupā “play-off” cīņas sāk no ceturtdaļfināla, bet trešo līdz sesto vietu īpašnieki piedalās astotdaļfinālā līdz divām uzvarām (pirmais pāris A3-B6, otrais pāris B3-A6, trešais pāris A4-B5, ceturtais pāris B4-A5). Ceturtdaļfināla, pusfināla un fināla sērijas notiks līdz vienas komandas trīs uzvarām.

Astotdaļfinālu pāri

PārisSērijaNākamais pretinieks
Krasnije Kriļja – Triumph1-0CSKA
Spartak – Nizhny Novgorod-Žalgiris
Lokomotiv-Kubaņ – Donetsk-Unics
VEF Rīga – Astana0-1Khimki

VEF nākamās spēles: 3. maijā pret “Astana”.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2013-05-01 16:44, pirms 12 gadiem
Nekas, varēs normālā grafikā aizvadīt LBL fināla spēles. Nebūs nekas uz princesītēm jāgaida, kad tās izspēlēs savu Krievijas līgu. ';

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 16:44, pirms 12 gadiem
Jāsaņemās un Rīgā janospēlē labāk..

  -3 [+] [-]

, 2013-05-01 16:45, pirms 12 gadiem
Nekas, Rīgā kartīgi sadosim!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 16:45, pirms 12 gadiem
setas komanda vefinu uzvilka hajaja kazaki jo atribas par hoki

  +4 [+] [-]

, 2013-05-01 16:45, pirms 12 gadiem
tā viņiem vajadzēja

 +39 [+] [-]

, 2013-05-01 16:45, pirms 12 gadiem
Ai Edgar, Edgar - tā ir karma, karma.
Viss nāk atpakaļ Jaunupiņ. papļūti vēl.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 16:46, pirms 12 gadiem
apsveicu vafeles ar kartejo zaudejumu kolhozaa nez ko muusu superstari paradis riga cerams ka vismaz 1 speeli panjems lai vismaz skatiitaajiem prieks

 +22 [+] [-]

, 2013-05-01 16:46, pirms 12 gadiem
Dievs sodīja VEFu par vadības izdarībām... Žēl, ka komandai un atbalstītājiem jācieš to visu, ko dara vadība.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-01 16:46, pirms 12 gadiem
VEF jau laicīgi sāk respect uz dzeltenziliem

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 16:46, pirms 12 gadiem
ha haa pelniiti

  +3 [+] [-]

, 2013-05-01 16:46, pirms 12 gadiem
-20! ZOMG!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 16:47, pirms 12 gadiem
Malači, nospēlēja sava līmeņa robežās, ja paņems LBL, tad vispār cepuri nost... ja zaudē arī nekas, nākamgad jāsareizina budžets x2 tad, lai varētu paņemt LBL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2013-05-01 16:48, pirms 12 gadiem
Beidzot Zeltiņš saņēmās un pateica par Butautu, jo viņš zaudēja visas svarīgākās spēles - pret Valencia, Bilbao..jo tās maiņas ir vienkārši kkāda katastrofa. No - 3 tiek līdz -12 bet timouts netiek ņemts. Laukumā vislaik spēlē kkāds Blaus...drausmas.

 +20 [+] [-]

, 2013-05-01 16:48, pirms 12 gadiem
basketbola spēles prognozētājs Buļš=dabas vērotājs Bukšs....tracina šitā plātīšanās,Vefs otrajā puslaikā aizies un uzvarēs ar + padsmit punktiem,lielām problēmām nevajadžetu būt,būs pārliecinoša uzvara...beigās redz pārliecinošs zāģis sanāca...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-05-01 16:49, pirms 12 gadiem
te nu bija 1/4 finals ar Himkiem kuru dēļ nevarēs spēlēt LBL finalu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

 +10 [+] [-]

, 2013-05-01 16:51, pirms 12 gadiem
Simons izsledza Vef viens pats!

  +8 [+] [-]

, 2013-05-01 16:52, pirms 12 gadiem
Pelnīts zāģis!

  +8 [+] [-]

, 2013-05-01 16:52, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: tāds nu ir tas lbl līmenis un ietekme
Nevajadzēja pirms spēles analizēt Gaz metan -BKV videoierakstus

  +5 [+] [-]

, 2013-05-01 16:52, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Un Danielss, kurš ne no viena nebaidās (pasvītroju), atkal novākts spēles izšķirošajos momentos
nu par danielu pilniiga taisniiba shis viirs vareet ustabili katr uspeeli norm double double taisiit ja dotu vinjam iespeeju bet nee redz leishu brandzhai jaspele un janorok speele redzees cik blokus nakam speele leishu superstari noraus
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

 +22 [+] [-]

, 2013-05-01 16:55, pirms 12 gadiem
Nebrīnīšos, ja Jaunups tagad pateiks, ka mēs LBL vairs nespēlēsim, jo spēlēšana LBL gremdē mūsu līmenī, tāpēc arī nespējām tikt tālāk VTB playoff mačos. Līdz ar to nespēlēsim Eiropas kausā, bet cītīgi gatavosimies tikai VTB mačiem.

  +9 [+] [-]

, 2013-05-01 16:56, pirms 12 gadiem
Nu jēga te nolikt Ventspili, ja tas pats VEF ir turpat vien kur Ventspils, tikai vismaz 3x vairāk naudas izgāzuši, lai melnajiem samaksātu algas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-05-01 17:02, pirms 12 gadiem
Vai kāds var pateikt kāpēc laukumā netiek laists tas jaunais centrs. Priekš kam viņš bija vajadzīgs ja deldē tikai beņķi. VTB līgas spēlēs viņš taču var spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-01 17:05, pirms 12 gadiem
Kur Hamiltons???

  +4 [+] [-]

, 2013-05-01 17:08, pirms 12 gadiem
knaible rakstīja: Vai kāds var pateikt kāpēc laukumā netiek laists tas jaunais centrs. Priekš kam viņš bija vajadzīgs ja deldē tikai beņķi. VTB līgas spēlēs viņš taču var spēlēt.
Mikrotrauma Hamiltonam

Nu, bet drausmigs 2 puslaiks Vef izpildījumā, spēļu trūkums nav atruna, jo Astanai tāda pat situācija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bebitis

  -4 [+] [-]

, 2013-05-01 17:24, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Kuram gan tas šeit, Latvijā intresē? Nodevēju klubs...
man liekas ka tikai tev un vēl pāris nespējniekiem neinteresē.. bet ja jau atnāci iepļūtīt tad tev ar nav nemaz tik mazsvarīga šī spēle

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 17:28, pirms 12 gadiem
Kaut kā stulbi sanāca... Bet nevajag te VEFu saukt par nodevējiem! Ir normāla komanda Latvijā uzbūvēta par normālu naudu, un tikai dabiski, ka klubam ir arī ambīcijas. Tas LBL līmenis priekš VEFa šosezon patiešām ir kā ķenguram lēkt pāri peles čuriņai... Tāpēc tiek meklēti nopietnāki izaicinājumi, un tāda ir VTB līga. Nevajag jaukt sportā iekšā politiku - visu cieņu krieviem, kuri ko tādu ir izveidojuši, Latvijas komandai ir liels gods tādā starptautiskā konkurencē spēlēt. Ja būtu VTB uztaisījuši holandieši vai beļģi, tad jums, rusofobi, viss būtu OK? Tā kā nevajag te smirdināties ar apvainojumiem VEFam - viņi spēlē savu prioritāšu kārtībā. Kad būs brīvi, gan jau arī BK Ventspils savu kāvienu dabūs, par to šaubu nav. Bet ar Astanu vēl zināt nevar - ja būs VEFs uz viļņa, būs abas uzvaras, taču bumba ir apaļa arī Kazahijā.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-01 17:32, pirms 12 gadiem
axaxa lielie varonji kazakiem pat paseja. Kads vel vtb 1/4

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 17:33, pirms 12 gadiem
...laiks lūkot labu latviešu treneri...

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 17:33, pirms 12 gadiem
bebitis rakstīja: gudrinieki atradušies. kā var salīdzināt divas dažada līmeņa komandas, kuras spēlē pilnīgi dažāda līmeņa turnīros. Ventspils ar savu šīs sezonas spēli labi ja pāris uzvaras būtu izcīnījuši vtb un eirokausā, nemaz nerunājot par play-off . Ar nepacietību gaidu fināla drāzienu
Bet galu galā abas ir vienā vietā - cīnas par LBL čempionu titulu, tad būtu uzreiz samazinājuši budžetu un spēlējuši tikai BBL un LBL - ka nav govij piens, ta nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 17:42, pirms 12 gadiem
Ar butautu talu netikt, jaskatas Zhalgira speles

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 17:42, pirms 12 gadiem
Nu īsti idiņī!!!!

     [+] [-]

, 2013-05-01 17:44, pirms 12 gadiem
Apsveicu Vef!
Brinums ka neviens par zaudejuma iemeslu nemineja Astanas budzetu, kurs ir lielaks neka Vafeljiem!

  +6 [+] [-]

, 2013-05-01 17:51, pirms 12 gadiem
Labi ka aizmigu spēles vidū! Šitos kā bērnus samasēja!

  +7 [+] [-]

, 2013-05-01 18:00, pirms 12 gadiem
Pēc manām domām LBL fināls tomēr ir pats svarīgākais notikums Latvijas klubu sezonā. Svarīgāks gan par Eirokausiem, gan VTB. Un it kā Rīgas komanda nolemj finālu spēlēt Saldū. Moška tad lai Astanu arī uzņem Saldū? Vietējie taču būtu starā. A rīdzenieki? Viņi tāpat ir izlepuši,basketbols šos neintresē. Vot lai iet uz Hanzeni par Baronu fanot.

     [+] [-]

, 2013-05-01 18:16, pirms 12 gadiem
Nabagmājas bruņinieki. labi, kad viduslaikos basketbols nebija populārs, savādāk kauns pa visu karaļvalsti

     [+] [-]

, 2013-05-01 18:33, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja: Nabagmājas bruņinieki. labi, kad viduslaikos basketbols nebija populārs, savādāk kauns pa visu karaļvalsti
labi, KA viduslaikos daudzi neprata arii rakstiit.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 18:46, pirms 12 gadiem
Polšs rakstīja: Pēc manām domām LBL fināls tomēr ir pats svarīgākais notikums Latvijas klubu sezonā. Svarīgāks gan par Eirokausiem, gan VTB. Un it kā Rīgas komanda nolemj finālu spēlēt Saldū. Moška tad lai Astanu arī uzņem Saldū? Vietējie taču būtu starā. A rīdzenieki? Viņi tāpat ir izlepuši,basketbols šos neintresē. Vot lai iet uz Hanzeni par Baronu fanot.
Tas, ka rīko Saldū finālu, ir pilnīgi nožēlojami. Ok, sezonas laikā tās spēles vēl var, bet, ja finālu arī, tad tur bez žēlestības jādod maksimālie sodi.. Cerams LBS atkal nenoraustīsies.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 18:48, pirms 12 gadiem
balderuska rakstīja: setas komanda vefinu uzvilka hajaja kazaki jo atribas par hoki
Kāds tev vēl te hoķis? Go home..

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 18:49, pirms 12 gadiem
krischens rakstīja: 17 no 26 ,vai 12 no 20 nav baigi lielā atšķirība. VTB līgā švakākas komandas un līgas prestižs daudz zemāks. +Neatceros tādu Dinamo spēli ,kur rezultāta starpība būtu bijusi -13...
Idiots, salīdzināja...

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 18:54, pirms 12 gadiem
wolmar rakstīja: Kaut kā stulbi sanāca... Bet nevajag te VEFu saukt par nodevējiem! Ir normāla komanda Latvijā uzbūvēta par normālu naudu, un tikai dabiski, ka klubam ir arī ambīcijas. Tas LBL līmenis priekš VEFa šosezon patiešām ir kā ķenguram lēkt pāri peles čuriņai... Tāpēc tiek meklēti nopietnāki izaicinājumi, un tāda ir VTB līga. Nevajag jaukt sportā iekšā politiku - visu cieņu krieviem, kuri ko tādu ir izveidojuši, Latvijas komandai ir liels gods tādā starptautiskā konkurencē spēlēt. Ja būtu VTB uztaisījuši holandieši vai beļģi, tad jums, rusofobi, viss būtu OK? Tā kā nevajag te smirdināties ar apvainojumiem VEFam - viņi spēlē savu prioritāšu kārtībā. Kad būs brīvi, gan jau arī BK Ventspils savu kāvienu dabūs, par to šaubu nav. Bet ar Astanu vēl zināt nevar - ja būs VEFs uz viļņa, būs abas uzvaras, taču bumba ir apaļa arī Kazahijā.
Visam piekrītu, bet LBL finālu nerīkot Rīgā tas ir pilnīgs kauns Latvijas basim. Tik gaidītu notikumu pārcelt uz laukiem, skumji vnk... Bet tas, ka Jaunupam ar galvu viss nav riktīgi, jau nav nekāds noslēpums.

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:33, pirms 12 gadiem
he he,
domu lasitaj ka veseliba?

ja nopientni loti atbilstoshs rezultats legiopnaru spele, astanas velotreka legionari uzveica latvijas bezmitekla legionarus plus paris kekshus no tusetaju paaudzes un miers.

gatavojamies ventpils uzvarai lbl un nez kur tad jancukenoks nakamgad speles, vef jau es saprotu nebus, jurmala vai jekabpils?

  +5 [+] [-]

, 2013-05-01 19:40, pirms 12 gadiem
Ņemot vērā visus apkārtējos notikumus ap LBL, par šodienas VEF zaudējumu nu nemaz nav vilšanās. Drīzāk prieks.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 19:52, pirms 12 gadiem
ThePower rakstīja: Visam piekrītu, bet LBL finālu nerīkot Rīgā tas ir pilnīgs kauns Latvijas basim. Tik gaidītu notikumu pārcelt uz laukiem, skumji vnk... Bet tas, ka Jaunupam ar galvu viss nav riktīgi, jau nav nekāds noslēpums.
Nu ar šito viņš nezāģē LBL zaru, bet gan savu. Ar kluba tēlu ir cauri, tā jau tas tika zākāts skauģu mutēm. Malacis Jaunup, sakakā LBL finālu.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 20:00, pirms 12 gadiem
knaible rakstīja: Vai kāds var pateikt kāpēc laukumā netiek laists tas jaunais centrs. Priekš kam viņš bija vajadzīgs ja deldē tikai beņķi. VTB līgas spēlēs viņš taču var spēlēt.
ka kapec?
lai teretu musu nodoklu maksataju naudu pec iespejas specigak.
nu jaunupam butu jabut ar rutainu iedegumu tuvakaja laika.
nu cik var nelietderigi teret valsts naudu lielos apmeros kad musu pasu iedzivotaji mirst badu?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 20:01, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu ar šito viņš nezāģē LBL zaru, bet gan savu. Ar kluba tēlu ir cauri, tā jau tas tika zākāts skauģu mutēm. Malacis Jaunup, sakakā LBL finālu.
tas nekur netika sakakats, tas ir "rigas stilins" jau pedejos 15 gadus diemzel

  -2 [+] [-]

, 2013-05-01 20:03, pirms 12 gadiem
valdemaars rakstīja: tas nekur netika sakakats, tas ir "rigas stilins" jau pedejos 15 gadus diemzel
Cilvēks nesaprot, ka bez laba LBL nekur tas basketbols nebūs, lai apstās uz hokeju un futbolu. Miskastes līga gremdē izlases.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-01 20:05, pirms 12 gadiem
Par LBL finālsēriju gan vajadzēja būt strikti noteiktam - komandas spēlē savos laukumos t.i. Rīgā un Ventspilī. Bez varinatiem! Kaut arī jaunas zāles tikko būtu atklātas Baltinavā vai Pampāļos... LBL čempionu noskaidrošanai jau vairs nav nekāda sakara ar basketbola popularizēšanu Latvijas laukos, arī elementārai cieņai pret saviem, mājas līdzjutējiem jābūt, kaut vai arī viņu tikai ducis būtu!

     [+] [-]

, 2013-05-01 20:18, pirms 12 gadiem
kas te ventspils fani tikai komentē???!

redzēsiet, ka vefs tiks tālāk, visiem būs bikses pilnas!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 20:21, pirms 12 gadiem
wolmar rakstīja: Par LBL finālsēriju gan vajadzēja būt strikti noteiktam - komandas spēlē savos laukumos t.i. Rīgā un Ventspilī. Bez varinatiem! Kaut arī jaunas zāles tikko būtu atklātas Baltinavā vai Pampāļos... LBL čempionu noskaidrošanai jau vairs nav nekāda sakara ar basketbola popularizēšanu Latvijas laukos, arī elementārai cieņai pret saviem, mājas līdzjutējiem jābūt, kaut vai arī viņu tikai ducis būtu!
tak viniem nav savas zales tur jau tas sals. butauts un ko jau arenu uzmeta ask laikos tagad laikam kekshi baidas un ir iedevushi smuku ciparinu, kas vef bruniniekus atbaida ka donu kihotu vejdzirnavas.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 20:23, pirms 12 gadiem
Polšs rakstīja: Pēc manām domām LBL fināls tomēr ir pats svarīgākais notikums Latvijas klubu sezonā. Svarīgāks gan par Eirokausiem, gan VTB. Un it kā Rīgas komanda nolemj finālu spēlēt Saldū. Moška tad lai Astanu arī uzņem Saldū? Vietējie taču būtu starā. A rīdzenieki? Viņi tāpat ir izlepuši,basketbols šos neintresē. Vot lai iet uz Hanzeni par Baronu fanot.
vismaz man daudz interesantākas liekas eirokausu spēles, un ne jau ventspils... VEF vismaz ar to rada kādu prieku, tāpat kā VENTSPILS pirms daudziem gadiem!

  -2 [+] [-]

, 2013-05-01 20:23, pirms 12 gadiem
HitMix* rakstīja: ha haa pelniiti
HA HA HA ir Ventspils nabagi!

     [+] [-]

, 2013-05-01 20:23, pirms 12 gadiem
Janičenoks: Nāciet un atbalstiet mūs, jo nākamajā kārtā spēlēsim ar Himkiem!! HA HA HA HA HA HA

     [+] [-]

, 2013-05-01 20:31, pirms 12 gadiem
es&tu rakstīja: Janičenoks: Nāciet un atbalstiet mūs, jo nākamajā kārtā spēlēsim ar Himkiem!! HA HA HA HA HA HA
varēsi smieties, kad vefs tiešām būs zaudējuši!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 20:34, pirms 12 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Bet galu galā abas ir vienā vietā - cīnas par LBL čempionu titulu, tad būtu uzreiz samazinājuši budžetu un spēlējuši tikai BBL un LBL - ka nav govij piens, ta nav.
u-18 arī cīnās par LBL titulu, tad nafig vispār naudu basketbolā grūst, lai spēlē tie, kas grib par brīvu. tavs komentārs ir stulbuma kalngals

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 20:42, pirms 12 gadiem
Janičenoks 3pts 1/7
Bertāns 3pts 0/5

Uzvarēt iespējas bija!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 20:44, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu ar šito viņš nezāģē LBL zaru, bet gan savu. Ar kluba tēlu ir cauri, tā jau tas tika zākāts skauģu mutēm. Malacis Jaunup, sakakā LBL finālu.
Saldus autobusu parks par tevi parūpēsies, neķer krenķi.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 20:46, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Janičenoks 3pts 1/7
Bertāns 3pts 0/5

Uzvarēt iespējas bija!

best of the best!!!!!
ka viens nesen teica. tu ko tiesham domaji ka astana nospeleja ka vinjus nebija iespejas uzvaret? pat miami heat pie labas speles gan jau ka teoretiski var uzvilkt
jautajums ka ir praktika, un rezultats shaja krievu liga shoreiz bija ka krievi saka na lico

  +4 [+] [-]

, 2013-05-01 20:47, pirms 12 gadiem
ar muti riga ar darbiniem aizkrasne

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 20:49, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Janičenoks 3pts 1/7
Bertāns 3pts 0/5

Uzvarēt iespējas bija!
pilnīgi piekrītu, šodien nebija vefa diena!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 20:51, pirms 12 gadiem
sysonpyh Nr.2 rakstīja: labi, KA viduslaikos daudzi neprata arii rakstiit.
Tev paveicies

  -2 [+] [-]

, 2013-05-01 20:57, pirms 12 gadiem
Ko Jūs visi tā sacepušies, vēl tak 2 spēles mājās Domāju, ka nebūs problēmu!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 21:21, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: Saldus autobusu parks par tevi parūpēsies, neķer krenķi.
es pat neiešu uz astanu un vtb playoff. Viss cauri. Es neiešu uz spēlēm, ja fināls nenotiks Rīgā (OSC vai Arēnā), kur es varēšu redzēt kā tiek sagrauts bkv, es nebraukšu ne uz kādiem laukiem un netērēšu ne pilīti benzīna.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 21:45, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: es pat neiešu uz astanu un vtb playoff. Viss cauri. Es neiešu uz spēlēm, ja fināls nenotiks Rīgā (OSC vai Arēnā), kur es varēšu redzēt kā tiek sagrauts bkv, es nebraukšu ne uz kādiem laukiem un netērēšu ne pilīti benzīna.
draudzin shodien mes uzzinajam ka lielakie lauki latvija ir riga

  +5 [+] [-]

, 2013-05-01 21:50, pirms 12 gadiem
Ko es teicu,kad Astana nav ar pliku roku nenema,neviena komanda basiti nav ar pliku roku nenama

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 21:57, pirms 12 gadiem
funkyz rakstīja: u-18 arī cīnās par LBL titulu, tad nafig vispār naudu basketbolā grūst, lai spēlē tie, kas grib par brīvu. tavs komentārs ir stulbuma kalngals
Cik u-18 iegrūž naudu, lai uzturētu amerikāņus?
Jauki, ka piedalās, bet to varētu darīt arī ar 5x mazāku budžetu, spēlējot tikai latviešu spēlētājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 22:21, pirms 12 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Cik u-18 iegrūž naudu, lai uzturētu amerikāņus?
Jauki, ka piedalās, bet to varētu darīt arī ar 5x mazāku budžetu, spēlējot tikai latviešu spēlētājiem
ja nav normālu mērķu, tad var spēlēt ar jebkādu sastāvu, pateicoties VEFam es visu gadu redzēju augstas klases basketbolu, ko nevarētu teikt par nevienu citu Latvijas komandu. Es personīgi neuzskatu, ka kaut kur šosezon būtu izmesta nauda.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 22:37, pirms 12 gadiem
karteja Butauta neveiksme. Svarigakas speles shis treneris 0 , vainu zonu nemak apspelet vai amerikanji izrausta visu VEF defu Tads treneris nespej vadit normali

     [+] [-]

, 2013-05-01 22:39, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: es pat neiešu uz astanu un vtb playoff. Viss cauri. Es neiešu uz spēlēm, ja fināls nenotiks Rīgā (OSC vai Arēnā), kur es varēšu redzēt kā tiek sagrauts bkv, es nebraukšu ne uz kādiem laukiem un netērēšu ne pilīti benzīna.
Nu protams, dabūs no "kazahiem" pa mizu un pret ventspili rausies pušu, savādāk galvas ripos, būs tev prieciņš

  +3 [+] [-]

, 2013-05-01 22:42, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: es pat neiešu uz astanu un vtb playoff. Viss cauri. Es neiešu uz spēlēm, ja fināls nenotiks Rīgā (OSC vai Arēnā), kur es varēšu redzēt kā tiek sagrauts bkv, es nebraukšu ne uz kādiem laukiem un netērēšu ne pilīti benzīna.
HAHA, jokupēteris? Tu vienmēr sēdi SC un gudri kko pļūtī, nevis ej uz VEF spēlēm. Tādi fani ka tu nevienam nav vajadzīgi !

     [+] [-]

, 2013-05-01 23:41, pirms 12 gadiem
Vēlu VEF puišiem veiksmi mājas spēlēs!!!
Nesaprotu kāpēc te tik daudz naidīgu komentāru. Nedomāju, ka tie ir VEF atbalstītāji...
Izbraukuma spēles vienmēr ir ļoti grūtas. Gan jau Astanas spēlētājiem bija pateikts, ka viņi savās mājās lai pat nemēģina izblamēties.
VEF man patika un patiks... Kāda puišiem saistība ar Jaunupu? ... vadība.. kas viņš par vadītāju. Vecāku iesildītās taciņas ieliktenis. Puiši pie tā nav vainīgi un nav jāsaista ar Jaunupa izteikumiem..
Karma?... ko jūs ziniet par karmu... kas VEF puišus nomelnos, tas pats saņems to atpakaļ...tā ir karma..
Nēsmu briesmīgs fans, bet VEF mani vienmēr ir simpatizējusi, kā komada, kas cīnās un veic smagu darbu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 00:15, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: es pat neiešu uz astanu un vtb playoff. Viss cauri. Es neiešu uz spēlēm, ja fināls nenotiks Rīgā (OSC vai Arēnā), kur es varēšu redzēt kā tiek sagrauts bkv, es nebraukšu ne uz kādiem laukiem un netērēšu ne pilīti benzīna.
Tu tak jefiņ uz nevienu spēli neesi bijis,spēle nav beigusies,kā Tu jau pļūti savus debīlos komentārus

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 00:18, pirms 12 gadiem
DeAngelo rakstīja: Vēlu VEF puišiem veiksmi mājas spēlēs!!!
Nesaprotu kāpēc te tik daudz naidīgu komentāru. Nedomāju, ka tie ir VEF atbalstītāji...
Izbraukuma spēles vienmēr ir ļoti grūtas. Gan jau Astanas spēlētājiem bija pateikts, ka viņi savās mājās lai pat nemēģina izblamēties.
VEF man patika un patiks... Kāda puišiem saistība ar Jaunupu? ... vadība.. kas viņš par vadītāju. Vecāku iesildītās taciņas ieliktenis. Puiši pie tā nav vainīgi un nav jāsaista ar Jaunupa izteikumiem..
Karma?... ko jūs ziniet par karmu... kas VEF puišus nomelnos, tas pats saņems to atpakaļ...tā ir karma..
Nēsmu briesmīgs fans, bet VEF mani vienmēr ir simpatizējusi, kā komada, kas cīnās un veic smagu darbu
Cik tas ilgi ir vienmēr?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 02:33, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ai Edgar, Edgar - tā ir karma, karma.
Viss nāk atpakaļ Jaunupiņ. papļūti vēl.
tas kas mani pārsteidz visvairāk, ir, ka šim maigi infantilajam komentāram ir tik daudz piekritēju. Te ir kautkādi delfi vai tomēr sporta lapa?

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:17, pirms 12 gadiem
pipars555 rakstīja: Cik tas ilgi ir vienmēr?
no rudens bet ceru vēl ilgi