Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1456, Did:0, useCase: 3

Melnkalne pārspēj arī Latviju, mūsējām 2. vieta grupā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Melnkalne pārspēj arī Latviju, mūsējām 2. vieta grupā
Gunta Baško
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/F64

Šodien Latvijas basketbola dāmu izlase aizvadīja savu pēdējo spēli F grupā, tiekoties ar Melnkalnes izlasi. Mūsu komanda zaudēja ar 70:74, ieņemot F grupā 2. vietu. Rezultatīvākā mūsējo rindās šodien bija Ieva Kubliņa ar 16 punktiem.

Ceturtdaļfināli

29.06 19:00 E1 – Horvātija
29.06 21:30 Latvija – E3
30.06 19:00 E2 – Francija
30.06 21:30 Melnkalne – E4

Melnkalnes izlase pirms šīs cīņas joprojām bija vienīgā, kas turnīru turpināja bez zaudējumiem. Taču Latvija, kā izskatījās, ar to nebija mierā, sākumā veicot izrāvienu 12:4 (Ievai Kubliņai četri punkti, pārējām pamatsastāva dalībniecēm Elīnai Babkinai, Zanei Tamanei, Guntai Baško un Kristīnei Kārkliņai pa diviem punktiem). Pēc minūtes pārtraukuma melnkalnietes tuvāk netika, jo precīzas bija Tamane (pēc atlēkušās uzbrukumā) un Kārkliņa (ātrajā pēc Babkinas piespēles) - 16:6. Mūsējo uzbrukums uguņoja, Kārkliņa, Babkina, Tamane ar precīziem metieniem palīdzēja 1. ceturtdaļu noslēgt ar +6 - 22:16. Lielāks pārsvars netika gūts pašķidras aizsardzības dēļ.

2. ceturtdaļā latviešu uzbrukums nedaudz apstājās, bet aizsardzībā spēlējām pagalam švaki, un Melnkalne pievilka līdz 21:22. Kubliņa ar precīziem sodiņiem un Liene Jansone beidzot pārtrauca mūsējo klusumu - 26:21. Tad sekoja divi viegli melnkalniešu uzbrukumi un atkal tikai 26:25, Lienei Priedei dabūjot krietnas sukas no Džordža Dikelakosa pārtraukumā. Tas gan neko nemainīja, un mūsējās turpināja burtiski stāvēt aizsardzībā, ļaujot Melnkalnei rīkoties mūsu groza tuvumā pēc sirds patikas - izrāviens 10:0 un jau 35:26 Melnkalnes labā. Īpaši komfortabli jutās Dubļjeviča, sametot 18 no pirmajiem 30 melnkalniešu punktiem. Ar Baško, Tamanes, Sabīnes Niedolas un Babkinas pūlēm Latvija pārvarēja krīzi un pievilka līdz 33:35. Mazie mīnusi pašās beigās pārvērtās par nedaudz lielākiem - 36:45 pēc 1. puslaika. Jāatzīst, spēle aizsardzībā mūsējo izpildījumā bija zem katras kritikas, kaut arī jāpatur prātā, ka Melnkalne uzbrukumā, iespējams, ir spēcīgākā šajā turnīrā.

Pirmajā puslaikā Latvijai spēlēja: Kubliņa 10, Tamane 8, Babkina 6, Baško 4, Kārkliņa 4, Niedola 2, Jansone 2; Priede.

Pirmā puslaika statistika. LATVIJA 36, MELNKALNE 45

MNS: 15/38 vs 17/30
2p: 15/33 vs 14/23
3p: 0/5 vs 3/7
1p: 6/8 vs 8/11
AB: 18 vs 19
RP: 7 vs 7
Kļ.: 6 vs 10
PB: 5 vs 2

Kārkliņa un Kubliņa 3. ceturtdaļas sākumā pievilka līdz 41:45, taču vēl tuvāk Latvija kādu laiku nespēja tikt (De Foržas tāls trīspunktnieks, Skerovičas un Bjelicas individuālā meistarība...). Niedola pamatīgi cīnījās aizsardzībā, pēc brīža tiekot atalgota ar diviem punktiem zem groza. Pēcāk sekoja Tamanes divi bloki vienā Melnkalnes uzbrukumā un pie 48:54 mūsu pretiniece ņēma pārtraukumu. Pēc tā savainojumu diemžēl guva Tamane, vairs neatgriežoties laukumā... Pēc trim ceturtdaļām - 48:58.

Neveiksmes turpinājās arī 4. ceturtdaļas sākumā, taču cerību deva Baško un Kubliņas trīnīši - 57:63. Diemžēl Babkinai un Kārkliņai neveicās uzbrukumā, tāpēc tuvāk netikām, Melnkalne nepārtraukti turēja aptuveni sešu punktu pārsvaru. Jansone ar vēl vienu tālmetienu panāca 66:70, taču neīstajā brīdī kļūdījās Kārkliņa. Un tomēr latvietes vēlreiz noturējās aizsardzībā, un Babkinas precīzs pustālais iededzināja uz tablo 68:70. Turpinājums nesekoja, jo Skeroviča bija precīza, bet Babkina neprecīzi izmeta grūtu metienu - 68:72. Pēc vēl viena minūtes pārtraukuma Babkina labojās, iemetot divus punktus (70:72). Aizsardzība atkal netika noturēta, un tas arī viss - beigās 70:74. Melnkalnei 72 no 74 punktiem iemeta piecas spēlētājas...

Latvijas izlases zaudējums nozīmē to, ka F grupā ieņemta 2. vieta un 1/4 fināls būs jāizspēlē trešdien 29. jūnijā pret E grupas 3. vietas ieguvēju, kura tiks noskaidrota pirmdien.

EuroBasket Women 2011 F grupa, 26. jūnijs, Katovice

Latvija – Melnkalne 70:74 (22:16, 14:29, 12:13, 22:16)
Latvija: Kubliņa 16 (3 bloki, 4 izprovocētas piezīmes), Baško 12 (5 rez.piesp.), Babkina 11 (4 rez.piesp., 4 kļūdas, 5 izprovocētas piezīmes, 2p. 4/13, 1p. 3/7), Jansone 11, Tamane 8 (10 atlēkušās, 3 bloki), Kārkliņa 8 (4 piezīmes), Niedola 4, Priede 0; Eglīte, Putniņa, Jākobsone, Nīmane.
Melnkalne: Dubļjeviča 24, De Forža 15, Perovanoviča 13, Skeroviča 12, Bjeliča 8, Popoviča 2.

Statistika. LATVIJA 70, MELNKALNE 74

MNS: 29/69 vs 28/59
2p: 24/54 vs 24/48
3p: 5/15 vs 4/11
1p: 7/11 vs 14/17
AB: 32 vs 38
RP: 17 vs 11
Kļ.: 13 vs 21
PB: 7 vs 5

F grupas kopvērtējums

VietaKomandaU-ZP
1Melnkalne5-010
2Latvija3-28
3Francija3-28
4Horvātija2-37
5Spānija2-37
6Polija0-55

E grupas kopvērtējums

VietaKomandaU-ZP
1.Lietuva4-08
2Čehija3-17
3Baltkrievija2-26
4Krievija2-26
5Turcija1-35
6Lielbritānija0-44

 +17 [+] [-]

, 2011-06-26 23:13, pirms 13 gadiem
Kādus Metienus melnkalnietes sameta, kādu driblu viņas parādija, kautkāds ārprāc!
Bet nu meitens galvenā cīņa vēl tikai priekšā, nekas traks nav noticis
Turamies, sadziedējam traumas, cerams Zanei viss kartiba un nākamajā spēlē uz visu banku Būs Labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Synco
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-26 23:15, pirms 13 gadiem
Paldies tiesnesim par izzīstajām piezīmēm;*
Meitenes cīnijās un bija labi!
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  -1 [+] [-]

, 2011-06-26 23:15, pirms 13 gadiem
Kas ar Zani???
Slēpts komentārs: lieliskais13
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-06-26 23:16, pirms 13 gadiem
Otra ceturdala visu iegaza!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-26 23:16, pirms 13 gadiem
Nu būtu Babkina to sodiņu iemetusi...
Un jā, gribētos zināt pie kā meitenes piestrādā treniņos?Katrā ziņā metieni no distancēm tie nav
P.S. Baigi riebīga tā blondā melnkalniete
P.S.S Babkina labi lamājas
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-26 23:17, pirms 13 gadiem
sodien Babkinas faktors. Bet OK, 1/4 nemam

  -2 [+] [-]

, 2011-06-26 23:17, pirms 13 gadiem
Babkina ar Bashko sanjemaas... Statistika gazh no kaajam...
Slēpts komentārs: DinamoRiiga

     [+] [-]

, 2011-06-26 23:17, pirms 13 gadiem
Melnkalne tomēr beigās nosēdās.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-26 23:17, pirms 13 gadiem
tiesneshiem aplausi, Zane turies !!!

  -4 [+] [-]

, 2011-06-26 23:18, pirms 13 gadiem
šodien galīgi negāja ar sodiņiem,bet toties tikai 13 kļūdas pret pretinieču 19-20 kļūdām.grūti apturēt kādu,ja tik labs metiens ir un nedaudz arī šķietami tiesnešu labvēlība,bet neko - atpūšamies un būs ok!

  +8 [+] [-]

, 2011-06-26 23:18, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Ja 1/4 finālā vinnēs, tad apēdīšu savas biksītes, jo tas liekas nerāli.
sabildē fotoreportāžu, lai redzam, ka pildi solījumus
Slēpts komentārs: zura2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: devilboy

 +13 [+] [-]

, 2011-06-26 23:20, pirms 13 gadiem
Uz PRIEDI pa vienu grozu bļauj tad BABKINAI visu 2puslaiku nevajadz.spēlēt.Kāpēc PUTNIŅU UN EGLĪTI nelaida.Eglīti noteikti vajadzētu vairāk izmantot!

  -2 [+] [-]

, 2011-06-26 23:20, pirms 13 gadiem
Bet vismaz prieks man par Spāniju

Horvātu meitenes malači

Katrā ziņā 1/4 fināli būs ļoti interesanti paskatoties uz pariem

     [+] [-]

, 2011-06-26 23:20, pirms 13 gadiem
sūds ar šito zaudējumu, galvenais paņemt nākamo spēli!
Slēpts komentārs: Trompetists

  +5 [+] [-]

, 2011-06-26 23:20, pirms 13 gadiem
nebrīnīšos ja to Dubļovu varēs redzēt uz laukuma septembrī Lietuvā
Slēpts komentārs: PuLVeris

  -2 [+] [-]

, 2011-06-26 23:21, pirms 13 gadiem
PrinC1t rakstīja: Nu būtu Babkina to sodiņu iemetusi...
Un jā, gribētos zināt pie kā meitenes piestrādā treniņos?Katrā ziņā metieni no distancēm tie nav
P.S. Baigi riebīga tā blondā melnkalniete
P.S.S Babkina labi lamājas
A ko sii blava? Nevareeju skaidri dzirdeet?
Slēpts komentārs: tom_y
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DinamoRiiga
Slēpts komentārs: iirulatvis

     [+] [-]

, 2011-06-26 23:22, pirms 13 gadiem
PrinC1t rakstīja: Nu būtu Babkina to sodiņu iemetusi...
Un jā, gribētos zināt pie kā meitenes piestrādā treniņos?Katrā ziņā metieni no distancēm tie nav
P.S. Baigi riebīga tā blondā melnkalniete
P.S.S Babkina labi lamājas
Varbūt es kļūdos, vai varbūt man ir samaitāta domāšana, bet man no Elīnas mutes izskatījās :piz*ec, bl*ģ!

  -4 [+] [-]

, 2011-06-26 23:22, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Protams, bet iegaumē, ka biksītes var būt arī no marcepāna.
vovo, sākās visādas atrunas

  -1 [+] [-]

, 2011-06-26 23:23, pirms 13 gadiem
Nu galīgi negribās spēlēt ar Krieviju,tāpēc rīt par Čehiju un Baltkrieviju.Ar Krieviju patīkami spēlēt tikai tad ,ja uzvaram,diemžēl tas notiek ļoti reti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: vitas

  +8 [+] [-]

, 2011-06-26 23:24, pirms 13 gadiem
1/4 f. droši vien pret krievenēm.... Dievs dod veselību Tamanei!
Slēpts komentārs: tutiņš
Slēpts komentārs: zigiss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-06-26 23:26, pirms 13 gadiem
vitas rakstīja: zhel ka babkinu nenomainija jau pec pirma puslaika,ne jau babkina noraka machu,tapec ka vinai negaja,bet gan treneris(((
tad LV basketbolistes gribēja vai negribēja izcīnīt uzvaru, vai bij' galīgi vienalga ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-26 23:26, pirms 13 gadiem
zel, ka elinai sodien negaja spele no rokas, bet musejas malaces
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-26 23:27, pirms 13 gadiem
Babkinai nebija ista diena... Nu labi ka ta ... Gaidam pretieneci 1/4 finala.. Tur bus ista cina ...

     [+] [-]

, 2011-06-26 23:27, pirms 13 gadiem
Kas te visus komentārus mīnuso ?

  -3 [+] [-]

, 2011-06-26 23:27, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: gribēja
a, treneris ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-06-26 23:28, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: vovo, sākās visādas atrunas
ok, kr4 apēdīšu īstas, ja uzvarēs. Ar šādu spēli neuzvarēt, manas pozīcijas diezgan drošas.
Slēpts komentārs: vitas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-26 23:29, pirms 13 gadiem
Pie tāda spēles stila un spēles laika kāds ir Babkinai kļūdas salasās...protams, daudz kur neapdomīgi un pat muļķībi, bet kādam tā spēle ir jāsaasina, visi nevar stāvēt un gaidīt viens uz otru un skatīties kas notiks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-26 23:34, pirms 13 gadiem
Bakinai vnk negāja. Un kļūdas bija tikai 4 Bet visi ir sasutuši par to vienu kļudu pašās beigās, kur bumba izslīdēja, tāpēc arī saka Babkina=kļūda. Un sodiņus viņa met labi (labākā izlasē), bet šodien vnk nekrita. Vairākās spēles pēc kārtas tā nebūs.
Cerams, ka Tamanei viss kārtībā un Bāsko jābeidz tie stūlbie metieni mest, bet tā jau viņa malace.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-26 23:36, pirms 13 gadiem
a kapec biedrina nebija?

     [+] [-]

, 2011-06-26 23:36, pirms 13 gadiem
Ja ČEHIJA rīt paņem Lietuvu un Krievija,Baltkrievija uzvar ta jau spēlējam ar Belarus,kas istenība nav sliktākajs variants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-06-26 23:38, pirms 13 gadiem
Visu cieņu melnkalnietēm -
šovakar viņas nospēlēja labāk, gudrāk un produktīvāk. Tikai 4 punkti starpā - kur tie palika? No malas jau vienmēr labāk redzams, tomēr atļaušos arī savu versiju. Manuprāt, arī ar visu Tamanes traumu (lai Zane veseļojas!) vinnēt varēja, tikai... Vismaz 3 muļķīgas kļūdas - Niedola paslīd uzbrukumā, Kārkliņa nenoturas kājās pēc pārķertas bumbas, Babkina izgāž izgājienu vienatnē uz grozu, kā arī Babkinas soda metieni 3/7 - varbūt šīs bija tās iespējas, kas netika izmantotas... Krietni uzlabojusi spēli Kubliņa, laba arī Jansone... Baško - nu tas ir viens neprognozējams haoss - var būt gan fanfaras, gan pilnīgas auzas dažubrīd... Lai veicas ceturtdaļfinālā, meitenes!

  +4 [+] [-]

, 2011-06-26 23:41, pirms 13 gadiem
tom_y rakstīja: Babkina=kluda
Labs komentārs, ilgi domāji šodien totāli nekrita nevienai no līderēm (Baško&Babkina) + viņas to nesaprata un tik turpināja piļīt kaut kādu crazy metienus. Melnkalne paliks 1/4 finālā, to spilgti varēja redzēt spēles beigās, nevelk viņu 30+ dāmas, plus vēl neviena komanda visa turnīra garumā ar super augstu precizitāti nemetīs, kritumam ir jābūt. Tamane, Kubliņa un Niedola defā ļoti labi, viņām šķiet bija 6 vai 7 bloki, kas sievietēm ir ļoti labs rādītājs.

  +6 [+] [-]

, 2011-06-26 23:41, pirms 13 gadiem
Man gan spēle patika! Un nav vēl teikts, kurš būtu uzvarējis, ja Tamane būtu spēlējusi līdz galam! Gribētos finālā Melnkalnei atriebties, jo ir redzams, ka var uzvarēt arī viņas

  +1 [+] [-]

, 2011-06-26 23:42, pirms 13 gadiem
buļs-kristīnei kārkliņai,Žana Kloda Van Dammes cienīgs sitiens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-06-26 23:44, pirms 13 gadiem
Riebjas lasiit sos komentarus.Kad vinee,cel debesis,kad zaudee,nulles.Manaa skatiijumaa malaces!Nekludas tas,kas nespeelee!Manupraat musu viriesu izlasei butu ko pamacities no meitenem,ka cinities lidz pedejam.Un tie gudrie spriedeletaji,klustiet reiz pieaugusi!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-26 23:44, pirms 13 gadiem
Nu nekas jau tur tik traģiski kruts tām Melnkalnietēm nav. 100% viņas zaudēs pirmajā 1/4 spēlē, jau izskatās nogurušas.Un dadz haļavas krita, ne katrā spēlē tā būs!!! Zanīte veseļojies, Elīnai jānoregulē mērķis, ceru, ka tā viņai bija sliktākā spēle. Tagad atpūsties un ticu, ka ne vienu vien vēl uzvaru redzēsim!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-06-26 23:46, pirms 13 gadiem
EEEEEEEEELLLLLL LLIIIIIIIIINNNN NNNAAAAAAAAAAAA AAAAAAA

     [+] [-]

, 2011-06-26 23:46, pirms 13 gadiem
Tapēc zaudejam shodien:1.Babkinas precizitaate, kursh viņai soda metienus maaca Biedriņš?
2.Karkliņas avantuuras.
3.Baško samociitie metieni.
4.Kad laukumaa nav Tamane atlekushaas bumbas pazuud.
5.Tiesneshi shodien bija ipash gadijums!
6.Melnkalnes fenomenalaas cuucenes!
7.Buļs ir traks ar komentaariem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-26 23:46, pirms 13 gadiem
tāpāt jau šī spēle vairāk tāda rakstura un varēšanas pārbaude. Un bija jau OK, ņemot vērā kā pretiniceēm krita + Tamana nogāja.
Galvenais, lai Zanei viss būtu kārtībā uz 1/4 finālu. Pārējais nieki un aizmirsīsies jau rīt.
Interesanti, ka Latvija ir zaudējusi nesvarīgās spēles un vinnējusi izšķirošas. Ar 3 uzvarām 6 spēlēs esam nosacīti 3.-4. vietā
Pret ko sanāks spēlēt, nav jēgas zīlēt. Tearētiski tā var būt pat TUR, ja RUS zaudē GBR un BLR graujoši zaudē TUR.
No reāliem variantiem - ja CZE zaudē LTU, un abas Krievijas vinnē, tad liekas, tomēr CZE (ja nekļūdos). Ja CZE vinnē, abas krievijas vinnē, tad spēlējam ar BLR, kas laikam no šiem trim ļaunumiem mazākais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-26 23:48, pirms 13 gadiem
Edison rakstīja: Nu nekas jau tur tik traģiski kruts tām Melnkalnietēm nav. 100% viņas zaudēs pirmajā 1/4 spēlē, jau izskatās nogurušas.Un dadz haļavas krita, ne katrā spēlē tā būs!!! Zanīte veseļojies, Elīnai jānoregulē mērķis, ceru, ka tā viņai bija sliktākā spēle. Tagad atpūsties un ticu, ka ne vienu vien vēl uzvaru redzēsim!!!
haļavas ne haļavas, bet precizitāte no spēles MNE šjā čempionātā no 42%-56%, tad LV reāli, ~30%, lūk, tādas haļavas ...

     [+] [-]

, 2011-06-26 23:50, pirms 13 gadiem
Kagane rakstīja: Riebjas lasiit sos komentarus.Kad vinee,cel debesis,kad zaudee,nulles.Manaa skatiijumaa malaces!Nekludas tas,kas nespeelee!Manupraat musu viriesu izlasei butu ko pamacities no meitenem,ka cinities lidz pedejam.Un tie gudrie spriedeletaji,klustiet reiz pieaugusi!
Nejūtuos tā it kā kādai būtu baigi uzbraucis, tu uzreiz par varoni/aizstāvi meties. Ir tomēr objektīvi jāskatās uz spēli, bija daudz tiešām muļķīgu kļūdu, kuras izšķīra spēles likteni. Tie paši soda metieni Babkinas, tur arī palika tie 4 punkti + kļūdas galīgi nelaikā (clutch momentos kā Kārkliņas uzbrukuma sods pēc labas spēles aizsardzībā). Par večiem piekrītu, bet tikai Baigās Vasaras un iepriekšējo gadu variantiem, tagadējie par jaunu, lai spriestu par viņiem, to darīsim pēc Lietuvas.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-26 23:50, pirms 13 gadiem
Un Niedolai jadod vairaak zem groza, jo viņa 1vs1 ir labaka pie groza par savas pozicijas speleetaju!

  +5 [+] [-]

, 2011-06-26 23:50, pirms 13 gadiem
Neuzskatu, ka čempī, kur LV var pakāsta GRE un uzvarēt FRA, vajag baigi zīlēt, kas mums nāks 3dien pretī. Jo, ja mūsējām aiziet spēle, varam uzvarēt jebkuras, a ja Babkinai/Baško uznāk kā šodien melnā diena, tad varam zaudēt arī Sanmarīno. Kas būs būs..! Labāk tomēr Baltkrieviju gribētu nekā krievietes gan

  -1 [+] [-]

, 2011-06-26 23:54, pirms 13 gadiem
Par večiem piekrītu, bet tikai Baigās Vasaras un iepriekšējo gadu variantiem, tagadējie par jaunu, lai spriestu par viņiem, to darīsim pēc Lietuvas.
[/quote]
O jā, puikām varētu būt riktīga zaķīšu pirtiņa Lietuvā. Ja paveiksies, varēs pat apsveicināties ar peijoffu MVP !

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:00, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Par večiem piekrītu, bet tikai Baigās Vasaras un iepriekšējo gadu variantiem, tagadējie par jaunu, lai spriestu par viņiem, to darīsim pēc Lietuvas.
[/quote]
O jā, puikām varētu būt riktīga zaķīšu pirtiņa Lietuvā. Ja paveiksies, varēs pat apsveicināties ar peijoffu MVP !
Tu laikam Nostradamuss esi, ka vari tik droši pateikt, nolikt savējos pat pirms visas izlases ir nosaukušas galīgos sastāvus, tu gan laid
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-27 00:00, pirms 13 gadiem
Jebkurā gadījumā Latvija jau tagad ir uzlēkusi drusku augstāk par savu dupsīti. Ja vēl tiks uz olimpiādi, tad teikšu atklāti, tas būs WOW! Atceros, ka ar lielām mokām tikām ārā no kvalifikācijas. Jāsaka, ka viesos Izraēlā drausmīgi noveicās. Kur tagad ir ISR ?
Tā kā par treneri var domāt katrs ko grib, bet rezultāts ir augstāks, nekā gaidīts, komandai ir jaunas līderes, vecie kadri labi tur līdzi, treneris izspiež no komandas maksimumu un īstajos brīžos. Tāpat kā trenējot GRE izlasi. Kur GRE meitenes bija ar Diku un kur ir bez viņa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:04, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: O jā, puikām varētu būt riktīga zaķīšu pirtiņa Lietuvā. Ja paveiksies, varēs pat apsveicināties ar peijoffu MVP !
[/quote]
Tu laikam Nostradamuss esi, ka vari tik droši pateikt, nolikt savējos pat pirms visas izlases ir nosaukušas galīgos sastāvus, tu gan laid
Kur tu redzi nolikšanu? Pasaku kā būs! Būs grūti. Un sastāvi pretiniekiem būs labi, jo cīnīsies par ceļazīmēm uz olimpiādi.
Paskaties, kāds sastavs, teiksim, FRA bija Polijā, un kāds gaidāms Lietuvā.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:06, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Izlase jau ir pierādījusi, ka viss šajā čempionātā izdarītais ir likumsakarība. Olimpiādes kval. būtu tikai pelnīts rezultāts
baigi jau visi par to olimpiādi runā. esam 1-2 uzvaru attālumā, jā, bet ka tik nekļūstam pašpārliecināti. kad tikām uz Pekinu, tajā EČ, neatceros, ka kāds baigi runāja par olimpiādi, varbūt iekšienē cerēja, bet nu tagad jau to tik dzird.. jāiet cik tālu var un tad redzēs, kas tur būs, nevajag koncentrēties uz šo skaitli - 5. varam iet arī tālāk, uzskatu, ka varam uzvarēt jebkuru komandu čempī, skatoties, kā pa brīdim māžo gan Lietuva, gan Čehija, gan Baltkrievija, gan Francija. Nu, Melnkalne arī ņemama.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-27 00:09, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Jebkurā gadījumā Latvija jau tagad ir uzlēkusi drusku augstāk par savu dupsīti. Ja vēl tiks uz olimpiādi, tad teikšu atklāti, tas būs WOW! Atceros, ka ar lielām mokām tikām ārā no kvalifikācijas. Jāsaka, ka viesos Izraēlā drausmīgi noveicās. Kur tagad ir ISR ?
Tā kā par treneri var domāt katrs ko grib, bet rezultāts ir augstāks, nekā gaidīts, komandai ir jaunas līderes, vecie kadri labi tur līdzi, treneris izspiež no komandas maksimumu un īstajos brīžos. Tāpat kā trenējot GRE izlasi. Kur GRE meitenes bija ar Diku un kur ir bez viņa?
Buutu veel paaris traumetaas speleetaajas un žogota mēs uzvareetu netikai eč, bet arii Olimpiadee finalaa ASV pa 20 punktiem!

     [+] [-]

, 2011-06-27 00:09, pirms 13 gadiem
ble salidzinat nevar...liekas, ka musejas kautkadas modeles istas skaustules un pietam talantigas, TIKAI biš ar tām kļu'dam mazak... tik daudz izdara lai atspeletos, bet tad uzreiz kada sika ķibele.. TO ARI NOVĒLU 1/4 FINĀLĀ-mazak kļūdu, pārējais būs!

     [+] [-]

, 2011-06-27 00:12, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Tu laikam Nostradamuss esi, ka vari tik droši pateikt, nolikt savējos pat pirms visas izlases ir nosaukušas galīgos sastāvus, tu gan laid
[/quote]
Kur tu redzi nolikšanu? Pasaku kā būs! Būs grūti. Un sastāvi pretiniekiem būs labi, jo cīnīsies par ceļazīmēm uz olimpiādi.
Paskaties, kāds sastavs, teiksim, FRA bija Polijā, un kāds gaidāms Lietuvā.
Tad jau pirms turnīra būtu skaidrs, ka 2 medaļas ietu uz Franciju un Spāniju, jo viņiem taču ir tāāāāds sastāvs. Spēles neuzvar uz papīra, bet uz parketa

     [+] [-]

, 2011-06-27 00:13, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Kur tu redzi nolikšanu? Pasaku kā būs! Būs grūti. Un sastāvi pretiniekiem būs labi, jo cīnīsies par ceļazīmēm uz olimpiādi.
Paskaties, kāds sastavs, teiksim, FRA bija Polijā, un kāds gaidāms Lietuvā.
[/quote]
Tad jau pirms turnīra būtu skaidrs, ka 2 medaļas ietu uz Franciju un Spāniju, jo viņiem taču ir tāāāāds sastāvs. Spēles neuzvar uz papīra, bet uz parketa
piekritīšu, ka tieši Spānijas izlidošana parādīja, ka nekas no reputācijas vien nerodas

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:14, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Buutu veel paaris traumetaas speleetaajas un žogota mēs uzvareetu netikai eč, bet arii Olimpiadee finalaa ASV pa 20 punktiem!
Kuras ir tās traumētās, kas nespēlē?
Vispār komentārs bija vairāk par treneri, nevis izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:15, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Kur tu redzi nolikšanu? Pasaku kā būs! Būs grūti. Un sastāvi pretiniekiem būs labi, jo cīnīsies par ceļazīmēm uz olimpiādi.
Paskaties, kāds sastavs, teiksim, FRA bija Polijā, un kāds gaidāms Lietuvā.
[/quote]
Tad jau pirms turnīra būtu skaidrs, ka 2 medaļas ietu uz Franciju un Spāniju, jo viņiem taču ir tāāāāds sastāvs. Spēles neuzvar uz papīra, bet uz parketa
Protams, ka uz dēļiem vinnē. Vai tad ko saku par rezultātiem. Saku tikai - nebūs viegli puišiem.

     [+] [-]

, 2011-06-27 00:16, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Kuras ir tās traumētās, kas nespēlē?
Vispār komentārs bija vairāk par treneri, nevis izlasi.
viena varētu būt Brumermane, a otra ... ?

  -2 [+] [-]

, 2011-06-27 00:16, pirms 13 gadiem
Tad, jad mūsējās vinnē tad treneris ir labs un spēlētājas ir arī labas, bet kad zaudē, tad gan treneris, gan Babkina ir sūdīgi. NU dažrei vēl piemin kārkliņu un viss. Bet kad izvelk spēli tad viņa ir labāka utt.
Dažreiz liekas, ka jūs stūlbi esiet.

     [+] [-]

, 2011-06-27 00:17, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: viena varētu būt Brumermane, a otra ... ?
Dreimane?

     [+] [-]

, 2011-06-27 00:18, pirms 13 gadiem
uuzinjsh rakstīja: Dreimane?
kuru vietā viņas būtu?

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:18, pirms 13 gadiem
1)No katra zaudējuma jāgūst kāda gudrība
2)Dienvidslāvu skola tomēr pārāka par Latvijas iespēto
3)Visu izšķirs ceturtdaļfināls
4)Melnkalne netikšot tālāk par 1/4,ar tik sakarīgu spēli viņām jātiek līdz finālam.
5)Viss mūsu Zelteņu rokās

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:18, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: kuru vietā viņas būtu?
Priedes

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:19, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Priedes
un Brumermane, kā vietā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:19, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Priedes
iespējams, jā, bet nu es Dreimani nosaucu kā vienīgo spēlētāju bez Brumermanes, par kuru zinu, ka trauma

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:20, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: kuru vietā viņas būtu?
Nīmanes vietā Brumermane būtu. Lūk!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:21, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Tad jau pirms turnīra būtu skaidrs, ka 2 medaļas ietu uz Franciju un Spāniju, jo viņiem taču ir tāāāāds sastāvs. Spēles neuzvar uz papīra, bet uz parketa
[/quote]
Protams, ka uz dēļiem vinnē. Vai tad ko saku par rezultātiem. Saku tikai - nebūs viegli puišiem.
Nedaudz bija manāma nolemtības sajūta tavā komentārā, bet piekrītu jācīnās vien ir. Jēkabsone ir abi Valteri+ Šķēle+Kambala sieviešu izlasei un mūsējās pat bez vienas no Eiropas top basketbolistēm (kad kāds vecis ir bijis pat tuvu) ir jau 8niekā

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:22, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: 7.vieta varbūt būs, bet maz ticams, viena haļava pret Franciju un te jau runāja par medaļām, beidzot viss tiek salikts pa plauktiņiem, es tak teicu, ka Melnkalne, Spānija nepiedos bērnišķīgās kļūdas, neprecizitāti utt.
Ej izdari pasaulei pakalpojumu un nolec no tilta ekspert

  -2 [+] [-]

, 2011-06-27 00:23, pirms 13 gadiem
Disks 1995 rakstīja: 1)No katra zaudējuma jāgūst kāda gudrība
2)Dienvidslāvu skola tomēr pārāka par Latvijas iespēto
3)Visu izšķirs ceturtdaļfināls
4)Melnkalne netikšot tālāk par 1/4,ar tik sakarīgu spēli viņām jātiek līdz finālam.
5)Viss mūsu Zelteņu rokās
1) tieši tā, varbūt pat labi, ka pirms 1/4fin tāda mācība, neiemigsim un būs ko analizēt.
2) patiesībā šodien aizdomājos, cik interesanti, ka S&M sadalījās un tagad Serbija vsp nav čempī tikusi, savukārt Melnkalne šādi močī... tādi talanti.. parādās kas bija kas iepriekšējā izlasē..
3) +
4) nu pag, ne jau nu viņas šodien TIK labi nospēlēja.. LV jau spēlēja patiesībā zem katras kritikas un ar to visu +4.. un vēl sakrita tie trakie metieni Melnkalnei.. plus vēl es NETICU, goda vārds, ka visu čempi 6 spēlētājas var bez maz vai pašas nospēlēt un ar tādu procentu mest. turklāt skrupulozāk sāk skatīties nostaigātus, ar ko līdz šim tika cauri sveikā.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:23, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Nīmanes vietā Brumermane būtu. Lūk!
varbūt, būtu lielāka rotācijas iespēja, bet Brumermane nav punktu mašīna, aizsardzībā laba, bet Dreimane, lielos turnīros nav izcēlusies, tāpēc grūti spriest, kas būtu, ja būtu ...

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:24, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: 7.vieta varbūt būs, bet maz ticams, viena haļava pret Franciju un te jau runāja par medaļām, beidzot viss tiek salikts pa plauktiņiem, es tak teicu, ka Melnkalne, Spānija nepiedos bērnišķīgās kļūdas, neprecizitāti utt.
O jā, ESP šogad riktīgs zvērs ar visu nespēlējošo Valdemoro. Ha! Redzēju ESP-CRO spēli. Domā, ko raksti. Spēlei ar Melnkalni - vispār tikai kaujas treniņa nozīme.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:25, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: O jā, ESP šogad riktīgs zvērs ar visu nespēlējošo Valdemoro. Ha! Redzēju ESP-CRO spēli. Domā, ko raksti. Spēlei ar Melnkalni - vispār tikai kaujas treniņa nozīme.
vari lūdzu pastāstīt (par ESP-CRO) lielos vilcienos? nesanāca pavērot

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:29, pirms 13 gadiem
Džoko ielika visiem mīnusus U mad bro

  -2 [+] [-]

, 2011-06-27 00:30, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Protams, ka uz dēļiem vinnē. Vai tad ko saku par rezultātiem. Saku tikai - nebūs viegli puišiem.
[/quote]
Nedaudz bija manāma nolemtības sajūta tavā komentārā, bet piekrītu jācīnās vien ir. Jēkabsone ir abi Valteri+ Šķēle+Kambala sieviešu izlasei un mūsējās pat bez vienas no Eiropas top basketbolistēm (kad kāds vecis ir bijis pat tuvu) ir jau 8niekā
Ko tur sacīt. Večiem pietrūkst mūsu dāmu attieksmes. Sievietes mums arvien labākos klubos spēlē, no večiem tikai Blūms progresē (K.Valters ir atsevišķs gadījums). Veči noteikti izlasē spēlē zem sava līmeņa, sievietes - virs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-27 00:33, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: ja godīgi tad nē, man pašam 2 mīnusi
Nu tad kāds mazais mīnusu licējs plosās

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:36, pirms 13 gadiem
uuzinjsh rakstīja: vari lūdzu pastāstīt (par ESP-CRO) lielos vilcienos? nesanāca pavērot
Kā pa viļniem gāja tur. Horvātietes ar raksturu izvilka, spānietes nospēlēja zem sava līmeņa. ESP pirmo 3p. metienu iemeta 43 sec pirms beigām (kopā 2/17). Dažas spāniets vilka komandu (Palau), dažas meta gar.am visu - Torensa 0-13 metieni. CRO kad zaudēja, turpināja kosties un izkodās. Latviešu stilā.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:37, pirms 13 gadiem
Kāpēc jūs satraucaties par mīnusiem? šeit taču pilns ar bērniem.......

  -2 [+] [-]

, 2011-06-27 00:40, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Nedaudz bija manāma nolemtības sajūta tavā komentārā, bet piekrītu jācīnās vien ir. Jēkabsone ir abi Valteri+ Šķēle+Kambala sieviešu izlasei un mūsējās pat bez vienas no Eiropas top basketbolistēm (kad kāds vecis ir bijis pat tuvu) ir jau 8niekā
[/quote]
Ko tur sacīt. Večiem pietrūkst mūsu dāmu attieksmes. Sievietes mums arvien labākos klubos spēlē, no večiem tikai Blūms progresē (K.Valters ir atsevišķs gadījums). Veči noteikti izlasē spēlē zem sava līmeņa, sievietes - virs.
Freimanis, Kuksiks abi normālos klubos kapā( Kuksiks kapās) Strēlniekam un Dairim Bertānam nav Eirolīga aiz kalniem. Ventspils garie nav slikti. No U-19 un U-18 izlasēm ir labi džeki (bez jau zināmajiem ir 2 ļoti labi 94tie gadi Mateikovičš no Zemgales un Reinfelds, kurš kapā CBA). Taču atkal jāpiekrīt par to kapāšanos. Būs attieksme, būs rezultāts, nešaubos, ka tāds būs tuvāko gadu laikā

  -2 [+] [-]

, 2011-06-27 00:41, pirms 13 gadiem
Nedomāju, ka sieviešu basketbolā dienvidslāvu skola ir krutāka par Latvijas. Tradīcijas vispār labāk nesalīdzināt.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:43, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Ko tur sacīt. Večiem pietrūkst mūsu dāmu attieksmes. Sievietes mums arvien labākos klubos spēlē, no večiem tikai Blūms progresē (K.Valters ir atsevišķs gadījums). Veči noteikti izlasē spēlē zem sava līmeņa, sievietes - virs.
[/quote]
Freimanis, Kuksiks abi normālos klubos kapā( Kuksiks kapās) Strēlniekam un Dairim Bertānam nav Eirolīga aiz kalniem. Ventspils garie nav slikti. No U-19 un U-18 izlasēm ir labi džeki (bez jau zināmajiem ir 2 ļoti labi 94tie gadi Mateikovičš no Zemgales un Reinfelds, kurš kapā CBA). Taču atkal jāpiekrīt par to kapāšanos. Būs attieksme, būs rezultāts, nešaubos, ka tāds būs tuvāko gadu laikā
Jā, tagadējai paudzei laikam tas stulbais iepriekšējo izlašu piemers ir kaut ko iemācījis. Atliek pacietīgi gaidīt un cerēt uz to labāko. Lietvieši neesam, bet kaut kas no jaunajiem ir.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 00:45, pirms 13 gadiem
Kas ar Krumbergu?

     [+] [-]

, 2011-06-27 01:03, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Nejūtuos tā it kā kādai būtu baigi uzbraucis, tu uzreiz par varoni/aizstāvi meties. Ir tomēr objektīvi jāskatās uz spēli, bija daudz tiešām muļķīgu kļūdu, kuras izšķīra spēles likteni. Tie paši soda metieni Babkinas, tur arī palika tie 4 punkti + kļūdas galīgi nelaikā (clutch momentos kā Kārkliņas uzbrukuma sods pēc labas spēles aizsardzībā). Par večiem piekrītu, bet tikai Baigās Vasaras un iepriekšējo gadu variantiem, tagadējie par jaunu, lai spriestu par viņiem, to darīsim pēc Lietuvas.
Nevajag fokusēties tikai uz mūsu kļūdām. Spēli bez kļūdām nospēlēt nevar, tās būs - protams labāk ka mazāk utt... bet nu vajag palūkoties uz pretinieku kļūdām arī nevis teikt ka nebūtu mums pāris kļūdu, būtu paņēmuši - melnkalne šodien kļūdījās pat vairāk kā mēs... Bet nu mums jau tā ir - gan no spēles komentētāju puses gan visur citur tas, ka pretinieks kļūdās tiek atspoguļots kā mūsu labās aizsardzības nopelns utt. bet kad mēs kļūdamies, tad tā ir tā teikt mūsu pašu kļūda, kuru, protams, nevajadzēja pielaist...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-27 01:36, pirms 13 gadiem
Tādi eksperti te daudzi savākušies, ka liekas Latvijā ir vismaz 100 profesionāli basketbola treneri, kas tikai nezin kāpēc kautkur nevis trenē, bet visas savas zināšanas te izpauž sportacentrs.com lapā

Kā sākoties čempionātam, žurnālisti uzsvēra ka Babkinai daudz punkti un daudz kļūdas, tā tagad visi to vien tik kladzina un praktiski viss Latvijas izlases un Babkinas sniegums tiek novērtēts tikai pēc šī viena parametra - pieļautās kļūdas. Tāda sajūta, ka te daudzi nemaz neskatās pašu spēli, bet pēc spēles tik paskatās statistikā cik kļūdas Babkinai un redz uzreiz sāk cept ekspertu murgojumus te sportacentrs.com.

     [+] [-]

, 2011-06-27 01:40, pirms 13 gadiem
dainiss rakstīja: Kas ar Krumbergu?
Izlasē nav, jo ārstē savainojumu. Ja nekļūdos nepieciešama operācija. Ja piedalītos izlasē, tad nevarētu paspēt atlabt līdz klubu sezonas sākumam.

     [+] [-]

, 2011-06-27 01:44, pirms 13 gadiem
eviits86 rakstīja: atvainojos, neesmu tik liels sieviešu basketbola fans - kādēļ Jēkabsone nespēlē?
Viņa jau vairākus gadus ir spēlējusi bez atpūtas spēlējot ne tikai klubos sezonas laikā, bet kamēr daudzi vasarās atpūšas, viņa devās spēlēt uz WNBA. Tā kā viņa ir pietiekami ziedojusies un palīdzējusi izlasei, arī no sportiskā viedokļa viņa jau ir pietiekami daudz ko sasniegusi un pierādījusi sevi, kā arī gadi jau vairs nav tie, ka var rauties visu cauru gadu, viņa šogad nolēma nebraukt uz izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 01:45, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: Tādi eksperti te daudzi savākušies, ka liekas Latvijā ir vismaz 100 profesionāli basketbola treneri, kas tikai nezin kāpēc kautkur nevis trenē, bet visas savas zināšanas te izpauž sportacentrs.com lapā

Kā sākoties čempionātam, žurnālisti uzsvēra ka Babkinai daudz punkti un daudz kļūdas, tā tagad visi to vien tik kladzina un praktiski viss Latvijas izlases un Babkinas sniegums tiek novērtēts tikai pēc šī viena parametra - pieļautās kļūdas. Tāda sajūta, ka te daudzi nemaz neskatās pašu spēli, bet pēc spēles tik paskatās statistikā cik kļūdas Babkinai un redz uzreiz sāk cept ekspertu murgojumus te sportacentrs.com.
Cilvēki izsaka savu viedokli par spēli, un ne jau visi te noliek līdz ar zemi mūsējās, nevajag jau būt uzreiz trenerim,lai saprastu kaut ko no basketbola. Un ir runa par to cik daudz met, pat ja spēle neiet. Treneris jau redz, ka ir no 10 metieniem 2 vai 3 iekšā, tad pasaki spēlētājai, lai meklē citus variantus (caurgājiens vai high percentage shot, vai piespēle) vai ņem viņu malā, jo konkrētā spēlētāja šādā brīdī vairāk bojā komandas sniegumu

     [+] [-]

, 2011-06-27 01:48, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: Viņa jau vairākus gadus ir spēlējusi bez atpūtas spēlējot ne tikai klubos sezonas laikā, bet kamēr daudzi vasarās atpūšas, viņa devās spēlēt uz WNBA. Tā kā viņa ir pietiekami ziedojusies un palīdzējusi izlasei, arī no sportiskā viedokļa viņa jau ir pietiekami daudz ko sasniegusi un pierādījusi sevi, kā arī gadi jau vairs nav tie, ka var rauties visu cauru gadu, viņa šogad nolēma nebraukt uz izlasi.
atrunas, atrunas, atrunas ....

  +1 [+] [-]

, 2011-06-27 01:52, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Kuras ir tās traumētās, kas nespēlē?
Vispār komentārs bija vairāk par treneri, nevis izlasi.
Krumberga,Dreimane, Brumermane. + žogota! Ja bez pirmaam 3 var iztikt tad bez žogotas, bez veiksmes netikt ne tuvu finaliem!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-27 01:55, pirms 13 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Cilvēki izsaka savu viedokli par spēli, un ne jau visi te noliek līdz ar zemi mūsējās, nevajag jau būt uzreiz trenerim,lai saprastu kaut ko no basketbola. Un ir runa par to cik daudz met, pat ja spēle neiet. Treneris jau redz, ka ir no 10 metieniem 2 vai 3 iekšā, tad pasaki spēlētājai, lai meklē citus variantus (caurgājiens vai high percentage shot, vai piespēle) vai ņem viņu malā, jo konkrētā spēlētāja šādā brīdī vairāk bojā komandas sniegumu
a tev neienāk prātā tāda doma, ka varbūt mums nemaz nav tādu citu variantu? ne spēlētāju tehniskajā arsenālā ne uz rezervistu soliņa. Redz tur jau atšķirās līdzjūtējs, kas te baigos ekspertus tēlo ar visādiem padomiem, tjipa nu lai pamaina to vai pamaina šito, no patiesiem ekspertiem un treneriem.

Tu tiešām domā, ka redz tu redzi tās izlases kļūdas un treneris neredz???

Starpība tāda, ka te komentējot var gudri pateikt, ka neder variants A un justies šausmīgi gudrs basketbola lietās, bet redz treneriem ir tāda lieta, ka viņam pasakot ka neder variants A jādod variants B. Kas nevienmēr ir iespējams. Bet te komentāros 90% vispār nekādas alternatīvas argumentētas neviens nepasaka un nav nemaz spējīgi.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-27 02:26, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: a tev neienāk prātā tāda doma, ka varbūt mums nemaz nav tādu citu variantu? ne spēlētāju tehniskajā arsenālā ne uz rezervistu soliņa. Redz tur jau atšķirās līdzjūtējs, kas te baigos ekspertus tēlo ar visādiem padomiem, tjipa nu lai pamaina to vai pamaina šito, no patiesiem ekspertiem un treneriem.

Tu tiešām domā, ka redz tu redzi tās izlases kļūdas un treneris neredz???

Starpība tāda, ka te komentējot var gudri pateikt, ka neder variants A un justies šausmīgi gudrs basketbola lietās, bet redz treneriem ir tāda lieta, ka viņam pasakot ka neder variants A jādod variants B. Kas nevienmēr ir iespējams. Bet te komentāros 90% vispār nekādas alternatīvas argumentētas neviens nepasaka un nav nemaz spējīgi.
Vienas dienas, pat nedēļas laikā sportiste nevar izmainīt to, ko n-tos gadus viņa ir mācīta darīt nepareizi vai nav mācīta darīt pareizi. Treneri LV vairāk ir kā aukles, kas pieskata bērnus treniņnodarbībās. Individuālā darba ir ļoti maz, jo pats treneris bieži nezin, kā ir pareizi jāizpilda šis vai tas tehnikas elements. Precīzākais piemērs šajā turnīrā ir mūsu meiteņu izpildītās piespēles [par vāju, kājās, 2 metri no partneres, par pick-and-roll izspēlētām piespēlēm vispār jāklusē].
Tad varbūt vajag specus, kas filmē visas savējās laukumā esošās spēlētājas, tad analizē, pareizi un nepareizi izdarīto, konkrētajās spēles situācijās, lai sportistiem uzskatāmi parādītu, ko laukumā dara pareizi un nepareizi. Attiecīgi ar [augstas klases] individuālās sagatavotības treneriem piestrādā pie individuālo kļūdu novēršanas, bet galvenā trenera virsvadībā pie pozicionālajām un komandu kļūdām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-27 09:46, pirms 13 gadiem
Biedri, ja pavērojāt, tad lielākā atšķirība starp LAT un Melnkalnes spēlētājām un spēli bija tas, ka otrās spēlēja basi, kas bija vairāk līdzīgs vīriešu basim, bet mūsu meičas spēleja normālu skuķu basi.

Piespēļu ātrums, dribls, metiena tehnika, pagriezieni un manevri utt.ujp. Interesanti, vai šis ievadīs jaunu ēru sieviešu basītī, proti, spēlēt vīrišķīgāk?

Ja Melnkanlnietes uzvarēs turnīrā, tad skaidrs, ka atbilde ir meklējama tehnikā, gan individuālājā, gan komandas spēlē. Jāatzīmē, ka sieviešu basis Melnkalniešu izpildījumā pat bija skatāms.

     [+] [-]

, 2011-06-27 09:50, pirms 13 gadiem
piekrītu daudziem Kārkliņa ļoti bieži kaut ko dara ļooti haotiski.

     [+] [-]

, 2011-06-27 10:13, pirms 13 gadiem
o.k. ....vakar bij labākā spēle...neskatoties uz to ka Elīnai negāja ar sodiem...toties kļūdu bij mazāk kā parasti
....1/4-finālā jānospēlē vismaz kā vakar un uzvara neizpaliks

     [+] [-]

, 2011-06-27 11:05, pirms 13 gadiem
Babkina spēle 30+ minūtes, 30+ jā, splēlē - nē, histēriķe dadriblējas un ar to ari viss beidzas. 2 reizi sakām paldies Babkinai un mūsu trenera nekompitencei, kā nekā tāds tādu atrod. Atļaujas uzbraukt jaunajai, ka līdere uzmet, tas ka mūsu līderu sedzējas samet pa 15 un smejas par mums, tas ir ok, jo tā jau ir ''Elīna Jēkabsone-Babkina''
Otrkārt sāk krist uz nerviem Baško reklāmas televīzijā un komandas slavēšana - kur tad ir tās līderes, kad pretī nostājas komanda, kurai arī patīk basketbols? Baško regulāri aizfērē garām 5 trīspunktniekus, kamēr komanda cīnās, bet pēc tam, kad vienu (par izbrīnu pašai sev) tomēr iemet, tad komentētājam nepitiek kauna pateikt, ka šī pavelk spēli. Par komentētāju (visi zina, kuru konkrēti) neturpināšu, lai nesāk kārties google tulkotājs, cenzēšanas rezultātā.

     [+] [-]

, 2011-06-27 11:48, pirms 13 gadiem
infantīlis rakstīja: Babkina spēle 30+ minūtes, 30+ jā, splēlē - nē, histēriķe dadriblējas un ar to ari viss beidzas. 2 reizi sakām paldies Babkinai un mūsu trenera nekompitencei, kā nekā tāds tādu atrod. Atļaujas uzbraukt jaunajai, ka līdere uzmet, tas ka mūsu līderu sedzējas samet pa 15 un smejas par mums, tas ir ok, jo tā jau ir ''Elīna Jēkabsone-Babkina''
Otrkārt sāk krist uz nerviem Baško reklāmas televīzijā un komandas slavēšana - kur tad ir tās līderes, kad pretī nostājas komanda, kurai arī patīk basketbols? Baško regulāri aizfērē garām 5 trīspunktniekus, kamēr komanda cīnās, bet pēc tam, kad vienu (par izbrīnu pašai sev) tomēr iemet, tad komentētājam nepitiek kauna pateikt, ka šī pavelk spēli. Par komentētāju (visi zina, kuru konkrēti) neturpināšu, lai nesāk kārties google tulkotājs, cenzēšanas rezultātā.
Uz vietas mazliet labāk redzams, kura cīnās, kura strādā aizsardzībā u.t.t. Taisnība ir kat kur pa vidu....

  +4 [+] [-]

, 2011-06-27 11:52, pirms 13 gadiem
auto iemācies tak salikt rezultātus visu laiku vienādus. nevis sākumā 14:6 pēctam ir teksts, ka pievilka līdz 21:22 tad jau var saprast, ka Melnkalne ir jau ar +1 nevis -1... un vispār diezgan truls raksts sanācis.

     [+] [-]

, 2011-06-27 12:03, pirms 13 gadiem
Trompetists rakstīja: Preti var but tikai Krievija vai Baltkrievija. Latvietes var dabut ieksas pamatigi pret sim komandam, ta ka...bus smagi.
pret krieviju ja bet pret baltkrieviju ne jo redzot speles nekas spidos tur nav

     [+] [-]

, 2011-06-27 12:11, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: babkina nulle
es ta neteiktu vinja iemet un adod dauz rezultativu piespelju bez vinjas mez zaudetu ar + 10 melnkalneii

     [+] [-]

, 2011-06-27 12:27, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: o.k. ....vakar bij labākā spēle...neskatoties uz to ka Elīnai negāja ar sodiem...toties kļūdu bij mazāk kā parasti
....1/4-finālā jānospēlē vismaz kā vakar un uzvara neizpaliks
un protams uz pedeju puslaiku zanitei jabut laukuma

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 12:30, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Otra ceturdala visu iegaza!
tamane nogaja no laukuma ;(

     [+] [-]

, 2011-06-27 12:31, pirms 13 gadiem
zell ka musejam pret lielbritaniju nesanak spelet +vinna statistikaa

     [+] [-]

, 2011-06-27 15:43, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: a tev neienāk prātā tāda doma, ka varbūt mums nemaz nav tādu citu variantu? ne spēlētāju tehniskajā arsenālā ne uz rezervistu soliņa. Redz tur jau atšķirās līdzjūtējs, kas te baigos ekspertus tēlo ar visādiem padomiem, tjipa nu lai pamaina to vai pamaina šito, no patiesiem ekspertiem un treneriem.

Tu tiešām domā, ka redz tu redzi tās izlases kļūdas un treneris neredz???

Starpība tāda, ka te komentējot var gudri pateikt, ka neder variants A un justies šausmīgi gudrs basketbola lietās, bet redz treneriem ir tāda lieta, ka viņam pasakot ka neder variants A jādod variants B. Kas nevienmēr ir iespējams. Bet te komentāros 90% vispār nekādas alternatīvas argumentētas neviens nepasaka un nav nemaz spējīgi.
PG variants B Eglīte, kurai neuzticās pilnīgi nepamatoti. SF B variants Niedola, kura defā kapā kā monstrs un groza tuvumā ir jābūt lielam pārsvaram sedzējam, lai nebūtu divi punkti viņu grozā Mr. Objective
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-27 16:31, pirms 13 gadiem
Varbūt arī pareizi izdarīja ka zaudēja...vēl jau protams neko nevar zināt, bet bus jāspēlē pret Baltkrieviju, kas nemaz nav slikktākais variants...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-27 19:54, pirms 13 gadiem
Pašlaik lietuvietes spēlē ar čehietēm. Diez, vai var redzēt TV tiešraidi un kur?

     [+] [-]

, 2011-06-27 20:40, pirms 13 gadiem
pret Baltkrieviem
manuprāt, visizdevīgākie pretinieki.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-27 22:43, pirms 13 gadiem
Pret krievietēm! Baltkrievietes zaudē turcietēm jau 15 punktus!

     [+] [-]

, 2011-06-27 22:46, pirms 13 gadiem
Tā laikam būs. Krievietes knapi uzvarēja Angliju, tas dod cerības.