Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:352, Did:0, useCase: 3

Abrosimova: "Latvijas krievi teica: uzvariet mūsu dēļ"

Jānis Pārums

Abrosimova: "Latvijas krievi teica: uzvariet mūsu dēļ"
Svetlana Abrosimova aizsardzībā pret Guntu Baško
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Mums Latvija bija vienkārši komanda, ļoti spēcīga komanda," pēc uzvaras Eiropas čempionāta ceturtdaļfinālā pār Latviju (69:64, pag.), sacīja Krievijas izlases spēlētāja Svetlana Abrosimova.

"Mēs zinām, ka Latvijā dzīvo ļoti daudz krievu. Pie mums daudzi nāca klāt un teica: "Uzvariet mūsu dēļ". Taču sportā politikai nav vietas. Mums tā [Latvija] bija vienkārši komanda, ļoti spēcīga komanda. Spēlējām viņu laukumā un ne par ko citu, kā tikai spēli, nedomājām," pēc mača atzina viena no komandas labākajām spēlētājām mačā pret Latviju Svetlana Abrosimova.

"Tādu atmosfēru kāda bija tribīnēs, šovasar vēl nebiju izjutusi. Iepriekšējās spēles tika aizvadītas pie pustukšām tribīnēm. Līdzjutēju atbalstītas latvietes šovakar guva daudz punktu, taču jutām, ka esam tomēr spēcīgākas. Galvenais tādos brīžos ir ticēt un būt pārliecinātām par sevi," piebilda Abrosimova, kura spēlē pret Latviju guva 13 punktus un izcīnīja 12 atlēkušās bumbas.

Izmantotie resursi:
sports-express.ru

 +26 [+] [-]

, 2009-06-19 12:20, pirms 16 gadiem
Ja nav gan vietas

 +21 [+] [-]

, 2009-06-19 12:20, pirms 16 gadiem
visu sabojāja tas viens faks, nezinu kam tas bija adresēts.....

  +7 [+] [-]

, 2009-06-19 12:21, pirms 16 gadiem
Gribētu, lai tā būtu, tikai politika diemžēl bieži ir sporta sastāvdaļa, nenoliedzami pret Krieviju bija cits niknums nekā pret Spāniju vai Franciju vai Itāliju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+114 [+] [-]

, 2009-06-19 12:21, pirms 16 gadiem
"Mēs zinām, ka Latvijā dzīvo ļoti daudz krievu. Pie mums daudzi nāca klāt un teica: "Uzvariet mūsu dēļ"

Urliskāk vairs nevar būt!!!

 +26 [+] [-]

, 2009-06-19 12:22, pirms 16 gadiem
"Uzvariet mūsu dēļ" - Abrasivomai sitais ir pie vienas vietas, un pareizi vien ir

  +2 [+] [-]

, 2009-06-19 12:24, pirms 16 gadiem
Nu tomer lai ar kas speles finala uz finalu ir jaaiziet,lai tiesam teiktu ka šis čempis ir izdevies,

 +89 [+] [-]

, 2009-06-19 12:26, pirms 16 gadiem
Pie mums daudzi nāca klāt un teica: "Uzvariet mūsu dēļ"

Un tad vietejie krievini brinas, kapec latvieshi atbalsta jebkuru citu izlasi tikai ne Krieviju.

 +36 [+] [-]

, 2009-06-19 12:30, pirms 16 gadiem
nabaga LV krievi - apjukuši un nelaimīgi savas identitātes meklējumos, dzīvo maldos, ka Krievijai vajadzīgi kā cilvēki nevis tikai politiskas spekulācijas priekšmeti... nu neko, gan jau ar laiku sapratīs savus maldus un atgriezīsies pie savas īstās dzimtenes...

 +61 [+] [-]

, 2009-06-19 12:31, pirms 16 gadiem
"Uzvariet mūsu dēļ"... kā man besī šitas krievu kombinzoncilvēku lokālpatriotisms. Vienkārši riebjas. Nu kur var būt tik pretīgi cilvēki.. Labi, ka pašas spēlējātās apzinās, ka Latvijā dzīvijošie krievie ir... savādi. Daudziem ir vienkārši tā - kur Rassija, tur jē mi čempioni u.t.t. Pretīgi. Tādēļ arī retais atbalstīs Krieviju.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-19 12:39, pirms 16 gadiem
padusēs spalvas

 +25 [+] [-]

, 2009-06-19 12:42, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: "Uzvariet mūsu dēļ"... kā man besī šitas krievu kombinzoncilvēku lokālpatriotisms. Vienkārši riebjas. Nu kur var būt tik pretīgi cilvēki.. Labi, ka pašas spēlējātās apzinās, ka Latvijā dzīvijošie krievie ir... savādi. Daudziem ir vienkārši tā - kur Rassija, tur jē mi čempioni u.t.t. Pretīgi. Tādēļ arī retais atbalstīs Krieviju.
nepārdzīvo, katrs krievs, kurš aizbrauc uz RU kaut vai ekskursijā, atpakaļ atgriežas apstulbis un aizdomājies, jo beidzot saprot, ka tur visiem ir dziļi pajāt par šiem, kamēr paši LV krievi dzīvo Latvijā ar misijas apziņu, ka mēģina noturēt lielās krievmātes" koloniju pie Baltijas jūras... tas ir laika jautājums, mums jābūt pacietīgiem un mēķtiecīgiem, kamēr naturalizēsiem šitos nabagus!

  -4 [+] [-]

, 2009-06-19 12:50, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: "Uzvariet mūsu dēļ"... kā man besī šitas krievu kombinzoncilvēku lokālpatriotisms. Vienkārši riebjas. Nu kur var būt tik pretīgi cilvēki.. Labi, ka pašas spēlējātās apzinās, ka Latvijā dzīvijošie krievie ir... savādi. Daudziem ir vienkārši tā - kur Rassija, tur jē mi čempioni u.t.t. Pretīgi. Tādēļ arī retais atbalstīs Krieviju.
ta ir vel viena iezime ka Latvijai nav savas nacijas!!!! diemzhel!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-19 12:51, pirms 16 gadiem
"Sportā politikai nav vietas", bet diemžēl politika pat tur ņem virsroku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-06-19 12:57, pirms 16 gadiem
Nekas, mēs visi varēsim līksmot, kad krievietēm zelts aizies gar nāsīm
Viņām tā būs izgāzšanās
Es šovakar Dieviņam par to aizlūgšu

 +13 [+] [-]

, 2009-06-19 12:58, pirms 16 gadiem
"Uzvariet mūsu dēļ" ir patiesi nožēlojami kontekstā ar tukšajām tribīnēm pārējās Krievijas spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 12:58, pirms 16 gadiem
100%, ka atnākušie līdzjūtēji vairāk atbalstīs Spāniju nekā RUS

 +10 [+] [-]

, 2009-06-19 12:58, pirms 16 gadiem
gribeetos zinaat, kas mainiijies sho luudzeeju dziivee, kopsh ir panaakta shii uzvara vinju deelj?! Mosh vinjus vairaak "neapspiezh", nenogriezh pensijas un pacelj algas? kas zin...

 +21 [+] [-]

, 2009-06-19 13:00, pirms 16 gadiem
Aicinu visus sūtīt ziņu spānietēm, lai uzvar mūsu dēļ.

valdemoro@inbox.lv

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:00, pirms 16 gadiem
Francija un Spānija būs finālā!

  +8 [+] [-]

, 2009-06-19 13:03, pirms 16 gadiem
Būšu apmierināts ar Krievijas 4. vietu

  +4 [+] [-]

, 2009-06-19 13:04, pirms 16 gadiem
Valdemoro epasts inboxā?

  +7 [+] [-]

, 2009-06-19 13:05, pirms 16 gadiem
Latvija varētu uztaisīt akciju.
Visus krievus, kas dzīvo Latvijā un nemāk latviešu valodu - sūtīt prom uz Krieviju!!!
Riebjas šitas lokālpatriotisms!!!
Ja esi KRIEVS tad brauc uz KRIEVIJU!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-06-19 13:07, pirms 16 gadiem
Brighton&Hove rakstīja: ta ir vel viena iezime ka Latvijai nav savas nacijas!!!! diemzhel!!!
Latvijai ir sava nācija.
Nācija pēc definīcijas ir cilvēku kopums, kuru vieno politiskie, ekonomiskie mērķi un kuri dzīvo vienā valstī vai apgabalā/reģionā. Īsti precīzi varbūt nav, bet aptuveni šāda definīcija bija.

 +12 [+] [-]

, 2009-06-19 13:07, pirms 16 gadiem
Ejam šodien uz krievu spēli un bļaujam par spāņiem!

 +16 [+] [-]

, 2009-06-19 13:09, pirms 16 gadiem
un vēl viena aspekta dēļ man šī Krievijas izlase riebjas vēl vairāk. Arēnā bija kaut kādas meitenes/sievietes Rus formastērpos. Nezinu, kas viņas bija. bet kr4, izejot no Arēnas, gāju garām viņām. Viņas baigajā starā bija un visādiem vārdiem un žestiem izķēmoja Latvijas fanus. Vot, un vēl brīnās, kādēļ latvieši (vismaz liela daļa) fano pret Krieviju.

Valdemoro, Montanjana, lūdzu, tieciet finālā!

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:09, pirms 16 gadiem
Kaut kāds pshiho...

  +9 [+] [-]

, 2009-06-19 13:09, pirms 16 gadiem
Pa sito sodien kadam urlas seju izdauzisu!!!

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:10, pirms 16 gadiem
Pašam arēnā aiz muguras sēdēja viens krievs. Un plivināja savu karogu. Bet mūsējos viņiem nepārspēt.

 +27 [+] [-]

, 2009-06-19 13:10, pirms 16 gadiem
Jums lidmašīnā ir brīvas vietas? Varbūt varat kādu savu Latvijā dzīvojošo "fanu" līdzi paņemt?

  +6 [+] [-]

, 2009-06-19 13:12, pirms 16 gadiem
drausmas, sen jaw tos stulbos kriewus wajag izsuutiit, bet kad tik naw taa kad naak jaunaa waldiiba un izsuuta muus, taapec jaw jaasak dariit laiciigi kkas lietas labad.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:12, pirms 16 gadiem
wolters24 rakstīja: Pa sito sodien kadam urlas seju izdauzisu!!!
yeah right

 +12 [+] [-]

, 2009-06-19 13:12, pirms 16 gadiem
diez par osipovas (ja nemaldos) fingera parādīšanu nebūs kādas sankcijas?

 +18 [+] [-]

, 2009-06-19 13:14, pirms 16 gadiem
Gribetu pajautat tiem Latvija dzivojosajiem krieviem(turistiem kur aizkavejusies seit)!nu ja jums tik loti nepatik Latvija,nepatik latviesi un viss seit ir tik slikti,tad kada velna pec jus nebraucat atpakal uz savam saadzhaam,nebus tur ne gansu,ne labusu,ne fashistu utt... Varesiet laimigi tur dzivot,un pie viena mums bus labi!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-19 13:16, pirms 16 gadiem
jevpistinijs, 13:00, pirms 11 minūtēm, citēt
Aicinu visus sūtīt ziņu spānietēm, lai uzvar mūsu dēļ.

valdemoro@inbox.lv

valdemoro@inbox.lv inbox.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Tu saki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-06-19 13:19, pirms 16 gadiem
Kur tad tie krievi bija citās Krievijas spēlēs ,kad jāspēlē pie tukšām tribīnēm !!!
ha viens idiņš kaut ko pateica ....

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:19, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Nepelnīti pelnīta uzvara. Kauns par tiem "latviešu krieviem", ka kaut ko tādu var teikt.
ps. trakais v.4 vajadzētu banu, tīri aprobežotības dēļ.
Par politiku ir cits stāsts, bet es neredzu neko sliktu, ja Latvijas krievi sportā atbalsta Krieviju. Ja, piemēram, es dzīvotu Portugālē, es taču mačā Por-Lat fanotu par Latviju.
Cits stāsts ir par politiku, bet par to lūdzams citā portālā.

 +20 [+] [-]

, 2009-06-19 13:20, pirms 16 gadiem
Bet ko tie krievi šeit dara,nerubīju... no vienas puses apgalvo,ka šeit ir viņu mājas,nekur netaisoties braukt. no otras - plivina savus balt-sarkan-zilos palagus,visur pret Latviju,safanojušies par savu tēvu zemi... tad kur īsti ir jūsu mājas,varbūt tieciet reiz skaidrībā??? klaidoņi nelaimīgie

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:21, pirms 16 gadiem
Robis87 rakstīja: jevpistinijs, 13:00, pirms 11 minūtēm, citēt
Aicinu visus sūtīt ziņu spānietēm, lai uzvar mūsu dēļ.

valdemoro@inbox.lv

valdemoro@inbox.lv inbox.lv
lasīt paši mākam,nevajag atkārtot

  -3 [+] [-]

, 2009-06-19 13:22, pirms 16 gadiem
garais_999 rakstīja: 100%, ka atnākušie līdzjūtēji vairāk atbalstīs Spāniju nekā RUS
Tur ies krievi, nezkpc viņiem atbalstīt spāniju?

  +9 [+] [-]

, 2009-06-19 13:22, pirms 16 gadiem
Ir jau arī sakarīgi krievi, pats personīgi pazīstu, bet protams, šie, kas dzīvo Latvijā un priecājas par Latvijas neveiksmēm ir nožēlojami cilvēki.
Dievs nav mazais bērns, visu redz un dzird

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:23, pirms 16 gadiem
superintendants rakstīja: Nekas, mēs visi varēsim līksmot, kad krievietēm zelts aizies gar nāsīm
Viņām tā būs izgāzšanās
Es šovakar Dieviņam par to aizlūgšu
kaut kas līdzīgs bija hokeja čempī komentāros, ja otro reizi pēc kārtas nāksies atsūkāt laikam paliksi par ateistu, nē?

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:24, pirms 16 gadiem
Kā man besī šitie,kuru dzimtene ir Latvija,bet balso pret viņu. Tā pat,ja arī Krievija izcīnīs medaļas tās tiks aizvestas uz Krieviju nevis atstātas šeit Latvijā. Kāds Jums no tā labums? To es vienkārši neizprotu.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:24, pirms 16 gadiem
reinisz rakstīja: diez par osipovas (ja nemaldos) fingera parādīšanu nebūs kādas sankcijas?
pag, tiesnesim viņa parādija ja?

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:25, pirms 16 gadiem
palasot šo visu man vnk sirds sāp ,ka vakar nevinējam .. nu ŽĒL

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:25, pirms 16 gadiem
Ir taads teiciens ( Latvie6i ciena tos krievus, kuri nedziivo Latvijaa)

  -3 [+] [-]

, 2009-06-19 13:25, pirms 16 gadiem
Ulrihs rakstīja: Pie mums daudzi nāca klāt un teica: "Uzvariet mūsu dēļ"

Un tad vietejie krievini brinas, kapec latvieshi atbalsta jebkuru citu izlasi tikai ne Krieviju.
drizak vinji gaja teik tapec, jo latvieshi, kaa krievu apbizotie, nekad sportaa nejut lidzi krievijas izlaseem (jo jut vel joprojam naidu pret PSRS paveikto)... kapec latvieshu krieviem te par kaut ko jabrinas? :/

vinji gaja to teikt laikam tapec, lai krievietes zinatu, ka vinjaam te Latvijaa ir ari kkads atbalsts.. nedomaju, ka latvieshu krieviem ir ljoti nepiecieshams latvieshu atbalsts krievu komandam te nav ko brinities

 +10 [+] [-]

, 2009-06-19 13:26, pirms 16 gadiem
Kas maiziti par hlebu sauc,no Latvijas jaaizbrauc! :*

  -2 [+] [-]

, 2009-06-19 13:27, pirms 16 gadiem
fatal1984 rakstīja: Kas maiziti par hlebu sauc,no Latvijas jaaizbrauc! :*
Un ko darīt tiem, kas Aleksandru Gļebu no Barsas sauc par Hļebu?! A?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:27, pirms 16 gadiem
reinisz rakstīja: diez par osipovas (ja nemaldos) fingera parādīšanu nebūs kādas sankcijas?
Jā šito es arī ievēroju, bet likās, ka man tikai izskatījās.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:30, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Par politiku ir cits stāsts, bet es neredzu neko sliktu, ja Latvijas krievi sportā atbalsta Krieviju. Ja, piemēram, es dzīvotu Portugālē, es taču mačā Por-Lat fanotu par Latviju.
Cits stāsts ir par politiku, bet par to lūdzams citā portālā.
ta jau ir ta lieta Vacija turki joprojam fano par Turcijas futbola izlasi. Anglija portugali, poli ari staiga svas nacionalajos futbola kreklos.
Paris nedelas tam atpakalj iegaju World Sport tirzniecibas centra un tur karajas Krievijas nac. izlases un Zenita FC krekli pa 45£... izliekti tirznieciba, tapec ka ir pieprasijums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:31, pirms 16 gadiem
Mike Riley rakstīja: Krievijai tak tie Baltijas krievi ir pie vienas vietas, viņi izliekas, ka vinjiem vinji ir svariigi, bet realitate nav.
nu ja krievija ljaava nepilsoniem iebraukt krievijaa bez vizaam, tad laikam nav pie vienas vietas!! jo cik es zinu latvieshu krievus, vismaz 80% ir nepilsonju... bet izlasei gan bija pie vienas vietas

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:34, pirms 16 gadiem
Brighton&Hove rakstīja: ta jau ir ta lieta Vacija turki joprojam fano par Turcijas futbola izlasi. Anglija portugali, poli ari staiga svas nacionalajos futbola kreklos.
Paris nedelas tam atpakalj iegaju World Sport tirzniecibas centra un tur karajas Krievijas nac. izlases un Zenita FC krekli pa 45£... izliekti tirznieciba, tapec ka ir pieprasijums.
Tieši tā. Tas nav nekas nosodāms un ir tikai normāli, ka vietējie krievi atbalsta Krieviju. Tajā pašā Vācijā, ja spēlē Ger-Tur, tad tribīnēs lielāks atbalsts ir turkiem.
Par politiku gan daudz kas iebilstams, bet nav īstā vieta, kur to darīt. Par to delfos vai apollo var parunāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:35, pirms 16 gadiem
Ulrihs rakstīja: Pie mums daudzi nāca klāt un teica: "Uzvariet mūsu dēļ"

Un tad vietejie krievini brinas, kapec latvieshi atbalsta jebkuru citu izlasi tikai ne Krieviju.
Un pēc tam, kad visi latvieši dēļ viena izteikuma sāk prasīt krievu deportāciju, mēs brīnāmies, kāpēc daudzi krievi ir noskaņoti pret Latviju.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:38, pirms 16 gadiem
Shao rakstīja: Un pēc tam, kad visi latvieši dēļ viena izteikuma sāk prasīt krievu deportāciju, mēs brīnāmies, kāpēc daudzi krievi ir noskaņoti pret Latviju.
Jā, es ar nekad neesmu sapratis, kāpēc dēļ viena vai dažiem īpatnējiem indivīdiem būtu jānoskaņojas uzreiz pret visiem LV dzīvojošiem krievu tautības cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:43, pirms 16 gadiem
Teikšu tā dažiem šejienes komentētājiem. Šie krievi te ir dzimuši, auguši, skolojušies (te ir viņu dzimtene). Nu nevajadžetu viņus bāzt vienā maisā ar, piemēram, latviešiem, kuri izbraukuši uz Īriju un tur balso par Latviju Eirovīzijā.

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:43, pirms 16 gadiem
Shao rakstīja: Un pēc tam, kad visi latvieši dēļ viena izteikuma sāk prasīt krievu deportāciju, mēs brīnāmies, kāpēc daudzi krievi ir noskaņoti pret Latviju.
Nez, es neprasiju un ari neprasishu, jo saprotu, ka tas nav reali (darba vietas, jauktas gimenes utt.), bez tam ir daudz pazistamu krievu, kas ir kartigaki un labaki cilveku par dalu pazistamu latvieshu. Ne par to ir runa. Man nav pretenziju, ja atbalsta savu izlasi (es arzemes ari atbalstitu Latviju), bet shis ir nedaudz par traku, varetu padomat, ka vini te kadi apspiestie negeri no 70-80 gadu DAR.

Starp citu, Baltijas krievi musu Austrumu kaimina iedzivotajiem "glubinka" tadi pashi fashisti vai nodeveji vien ir. Ir nacies ar to saskarties personigi.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-19 13:44, pirms 16 gadiem
Pielēja eļļu ugunij, nafig esports publicē šādus naidu kurinošus rakstus? Taču leiciet tiem krieviem mieru, lai viņi vārās savā sulā!

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:46, pirms 16 gadiem
vilkabele rakstīja: Kur tad tie krievi bija citās Krievijas spēlēs ,kad jāspēlē pie tukšām tribīnēm !!!
ha viens idiņš kaut ko pateica ....
tur jau tā lieta, bet te jau visi domā ka pārējie arī ir tādi, kaut arī izcēlies tikai viens vai pāris dauņi.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:47, pirms 16 gadiem
Valdemoro:"Mēs zinām, ka Latvijā dzīvo ļoti daudz latviešu. Pie mums daudzi nāca klāt un teica: "Uzvariet mūsu dēļ".

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:47, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: visu sabojāja tas viens faks, nezinu kam tas bija adresēts.....
gunta jau aizsutija majas osipovu
tas bij prieks basko

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:48, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Teikšu tā dažiem šejienes komentētājiem. Šie krievi te ir dzimuši, auguši, skolojušies (te ir viņu dzimtene). Nu nevajadžetu viņus bāzt vienā maisā ar, piemēram, latviešiem, kuri izbraukuši uz Īriju un tur balso par Latviju Eirovīzijā.
Atkal varam parunāt par Vācijas turkiem. Ļoti liela daļa arī viņu ir auguši un pat piedzimuši Vācijā. Bet tāpat ļoti maza daļa sevi uzskata par fričiem. Saproti, nav jau galvenais, kādā valstī dzīvo, bet kādā vidē. Ja tev visi ģimenē ir krievi, dzīvo krievu rajonā, mācies krievu skolā, tad maz ticams, ka sāks fanot par Latviju. Bet, ja viena latviešu ģimene aizbrauc uz Čehiju un dzīvo starpo čehiem, tad ir daudz ticamāk, ka ar laiku šī ģimene kļūs par vairāk čehiem, nekā latviešiem.

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:49, pirms 16 gadiem
Es esmu pats latvietis, un ja godiigi man tracina taadi patrioti kuri gatavi noniecinaat citus. Aizvainot utt. Un veel briinatie skaapeec dziivojoshie krievi ir pret jums, cilveekiem, nevis pret komandu. Man ir daudz pazinju krievu kuri atbalsta gan Latvijas izlases, gan Kreivijas.
Un visu sarezhgii juusu aizvainojumi un nicinaashana pret krieviju. Un ja godiigi man naak smiekli, par juusu beernishkiigumu. Jo tikai skolaa vienmeer aizvaino un izsmej. Un sanaak ka juus esat skolas vecumaa. Cieniet visus, un tad cieniis juus.

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:52, pirms 16 gadiem
Brighton&Hove rakstīja: ta jau ir ta lieta Vacija turki joprojam fano par Turcijas futbola izlasi. Anglija portugali, poli ari staiga svas nacionalajos futbola kreklos.
Paris nedelas tam atpakalj iegaju World Sport tirzniecibas centra un tur karajas Krievijas nac. izlases un Zenita FC krekli pa 45£... izliekti tirznieciba, tapec ka ir pieprasijums.
Nezinu, kad biju berline, kad speleja vacija - turcija, tur nemaz nebija taa turki par turkiem. Tur dazs labs turks bija turcijas krasas nogerbies un ar vacu karogu apkeries. Un tadu bija vairums, kgan ar vietejiem runajot, sapratu, ka ar ir tads kontingents, kuri ari varetu izgast dusmas uz vaciesiem, bet nu pec tam viss bija mierigi =]

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 13:52, pirms 16 gadiem
Nesaprotu, priekš kam bija jāliek nacionalistisko ziņu, kur praktiski nekas nav saistīts ar sportu, tikai tas, ka to teica basketboliste… Izlasot virsrakstu jau bija skaidrs, par ko ziņa un kādus komentārus tā izprovocēs.
Pirms tam likās, ka esports.lv ir labas sporta ziņas bez politikas, bet laikam esmu kļūdies, jo ļoti atgādina delfus..

     [+] [-]

, 2009-06-19 13:55, pirms 16 gadiem
Tizlene Osipova pat vakar ''videjo pirkstu'' pamanijas paradiit kameram,ieraksta apskatiju nu ljoti jau solidi ko neteiksi!Visus ikskjus pusfinala tureshu par Spaniju,bus tam matu kuskim menedzerim un visai komandai tieshi tads pats zests|!

  +5 [+] [-]

, 2009-06-19 13:59, pirms 16 gadiem
Kur tad tie daudzie krievi palika spēles laikā?

  +5 [+] [-]

, 2009-06-19 14:02, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Saproti, nav jau galvenais, kādā valstī dzīvo, bet kādā vidē. Ja tev visi ģimenē ir krievi, dzīvo krievu rajonā, mācies krievu skolā, tad maz ticams, ka sāks fanot par Latviju. Bet, ja viena latviešu ģimene aizbrauc uz Čehiju un dzīvo starpo čehiem, tad ir daudz ticamāk, ka ar laiku šī ģimene kļūs par vairāk čehiem, nekā latviešiem.
nu ludzu, nevajag te stastīt bleņas.
es esmu krievs, esmu dzimis un izzaudzis Latvija, esmu šīš valsts patriots. Es macos krievu skola, kad bija PČ hokeja, man gandrīz visi klasesbiedri fanoja par Latviju.
arī tagad - vakar biju Arenā, fanoju vienīgi par Latvijas meičam, arī apkart bija daudz krievvalodīgu, kas skandēja : "Latvija! Latvija!". Если твое общение с русскими - это лишь общение с гопотой (urlas, которых нормальные русские сами не переваривают) в тёмном переулке, то конечно, оставайся при своем примитивном, вдолбленным тупыми латышскими политиками-националистами, мнении.
sorry par garo tekstu.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 14:06, pirms 16 gadiem
neviens tak tiem krieviem nespiež te palikt,pasaule liela-Latvija maza,moš pazūdiet.

     [+] [-]

, 2009-06-19 14:07, pirms 16 gadiem
Sidnas rakstīja: Es esmu pats latvietis, un ja godiigi man tracina taadi patrioti kuri gatavi noniecinaat citus. Aizvainot utt. Un veel briinatie skaapeec dziivojoshie krievi ir pret jums, cilveekiem, nevis pret komandu. Man ir daudz pazinju krievu kuri atbalsta gan Latvijas izlases, gan Kreivijas.
Un visu sarezhgii juusu aizvainojumi un nicinaashana pret krieviju. Un ja godiigi man naak smiekli, par juusu beernishkiigumu. Jo tikai skolaa vienmeer aizvaino un izsmej. Un sanaak ka juus esat skolas vecumaa. Cieniet visus, un tad cieniis juus.
Bet vai tad sie aizvainojumi un nicinasana nenak no abam pusem?

     [+] [-]

, 2009-06-19 14:08, pirms 16 gadiem
lbvrf rakstīja: nu ludzu, nevajag te stastīt bleņas.
es esmu krievs, esmu dzimis un izzaudzis Latvija, esmu šīš valsts patriots. Es macos krievu skola, kad bija PČ hokeja, man gandrīz visi klasesbiedri fanoja par Latviju.
arī tagad - vakar biju Arenā, fanoju vienīgi par Latvijas meičam, arī apkart bija daudz krievvalodīgu, kas skandēja : "Latvija! Latvija!". Если твое общение с русскими - это лишь общение с гопотой (urlas, которых нормальные русские сами не переваривают) в тёмном переулке, то конечно, оставайся при своем примитивном, вдолбленным тупыми латышскими политиками-националистами, мнении.
sorry par garo tekstu.
Jā, bet, cik ir tādu kā tu? es jau neapgalvoju, ka visi ir vienādi un tā. Bet fakts paliek fakts, ka lielākā daļa Latvijas krievu ir par Krieviju. Tas nav nekas slikts un tas ir tikai normāli.
Bet, protams, ir arī tādi, kas atbalsta Latviju. Es tak neapgalvoju par visiem simtprocentīgi. Tāpat tie paši turki - pietiek to, kuri ir par Vāciju. Bet ne jau visi.

Izlasot tavu komentu līdz galam, secinu, ka tu, šķiet, esi mani pārpratis.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 14:09, pirms 16 gadiem
Spēles laikā pamanīju kā pāris pašmāju karsējkomandas dalībnieki (nu tie kas minūtes pārtraukumā ritmā cilā kājas uz laukuma) pārspīlēti gavilēja par katru Krievijas gūto punktu, bet pēc uzvaras bija gatavi vai plēst sev drēbes nost aiz "laimes".. tie arī laikam bija tie LV krievi, kas lūdzās vinnēt viņu dēļ.. bet vispār man bija kauns uz to skatīties. neviens jau neprasa uzstāties tautas tērpos utt, bet ja jau vispār esi uzaicināts iekustināt publiku spēļu pārtraukumos, tad uzvedies lojāli Latvijai tik izšķirīgā mačā.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-19 14:11, pirms 16 gadiem
spraagonni!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-19 14:12, pirms 16 gadiem
beginner rakstīja: Spēles laikā pamanīju kā pāris pašmāju karsējkomandas dalībnieki (nu tie kas minūtes pārtraukumā ritmā cilā kājas uz laukuma) pārspīlēti gavilēja par katru Krievijas gūto punktu, bet pēc uzvaras bija gatavi vai plēst sev drēbes nost aiz "laimes".. tie arī laikam bija tie LV krievi, kas lūdzās vinnēt viņu dēļ.. bet vispār man bija kauns uz to skatīties. neviens jau neprasa uzstāties tautas tērpos utt, bet ja jau vispār esi uzaicināts iekustināt publiku spēļu pārtraukumos, tad uzvedies lojāli Latvijai tik izšķirīgā mačā.
neticesi, bet tie bija no krievijas atbraukushi karseeji, kuriem patieshaam atljaava dejot latvijas un krievijas machaa. no comments par sho

     [+] [-]

, 2009-06-19 14:12, pirms 16 gadiem
nais rakstīja: Nezinu, kad biju berline, kad speleja vacija - turcija, tur nemaz nebija taa turki par turkiem. Tur dazs labs turks bija turcijas krasas nogerbies un ar vacu karogu apkeries. Un tadu bija vairums, kgan ar vietejiem runajot, sapratu, ka ar ir tads kontingents, kuri ari varetu izgast dusmas uz vaciesiem, bet nu pec tam viss bija mierigi =]
neesmu bijis vacija, bet dzirdejis pietiekoshi par turku fanoshanu vacija.
Nesen avizes rakstija ka britu karaviirs noshava talibu Afgnistana un bija shokets kad uz rokas vinjam ieraudzija Aston Vilas FC gerboni (tas britu karavirs ari bija no Birmingemas un Aston Vilas fans)! Tapeec var fanot par vienu valsti vai klubu un pargriezt viens otram riikles,

  +4 [+] [-]

, 2009-06-19 14:12, pirms 16 gadiem
beginner rakstīja: Spēles laikā pamanīju kā pāris pašmāju karsējkomandas dalībnieki (nu tie kas minūtes pārtraukumā ritmā cilā kājas uz laukuma) pārspīlēti gavilēja par katru Krievijas gūto punktu, bet pēc uzvaras bija gatavi vai plēst sev drēbes nost aiz "laimes".. tie arī laikam bija tie LV krievi, kas lūdzās vinnēt viņu dēļ.. bet vispār man bija kauns uz to skatīties. neviens jau neprasa uzstāties tautas tērpos utt, bet ja jau vispār esi uzaicināts iekustināt publiku spēļu pārtraukumos, tad uzvedies lojāli Latvijai tik izšķirīgā mačā.
Tā karsēju grupa bija no Krievijas.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 14:13, pirms 16 gadiem
Kārtējais krievu spļāviens sejā latviešiem un tā urlu prese izmantos katru iespēju padirst par latviešiem

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 14:13, pirms 16 gadiem
lbvrf rakstīja: nu ludzu, nevajag te stastīt bleņas.
es esmu krievs, esmu dzimis un izzaudzis Latvija, esmu šīš valsts patriots. Es macos krievu skola, kad bija PČ hokeja, man gandrīz visi klasesbiedri fanoja par Latviju.
arī tagad - vakar biju Arenā, fanoju vienīgi par Latvijas meičam, arī apkart bija daudz krievvalodīgu, kas skandēja : "Latvija! Latvija!". Если твое общение с русскими - это лишь общение с гопотой (urlas, которых нормальные русские сами не переваривают) в тёмном переулке, то конечно, оставайся при своем примитивном, вдолбленным тупыми латышскими политиками-националистами, мнении.
sorry par garo tekstu.
pastaasti luudzu kas ir tie, kas braukaa ar mashiinaa iekaartu karogu pa visu stiklu?

  +5 [+] [-]

, 2009-06-19 14:15, pirms 16 gadiem
Nožēlojami tie utainie!
Visi viņus sūta d*rst, bet viņi vēl domā, ka Eiropai un Latvijai viņi ir vajadzīgi...

  +3 [+] [-]

, 2009-06-19 14:28, pirms 16 gadiem
Dāvis Kalniņš rakstīja: pastaasti luudzu kas ir tie, kas braukaa ar mashiinaa iekaartu karogu pa visu stiklu?
zini, man tie Krievijas "patrioti" ari riebjas. Zinu, ka viņi pat neseko sportam, bet vienkarši grib pateikt: "Nu ko Latvija, iesu**jiet?". vot tadi stulbi cilveki. Nu bet kada tautā nav idiotu?
Kad tadi video, kuros mašinas ar krievu karogiem brauc pa ielam, tiek izlikti uz kadu videohostinga saitu ar krievvalodīgu auditoriju, tur vairāk neka puse komentetaju raksta, ka tas izradišanas ir galīgi garam un tomer ir jafano par LV, nevis radit savu naidu. Ir jabut draudzīgak, es domāju kā tas ir iespējams.
atvainojos, ir loti gruti domat krieviski un rakstit latviski, bet es cenšos.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-19 14:30, pirms 16 gadiem
Если твое общение с русскими - это лишь общение с гопотой (urlas, которых нормальные русские сами не переваривают) в тёмном переулке, то конечно, оставайся при своем примитивном, вдолбленным тупыми латышскими политиками-националистами, мнении.

Šito lūdzu kāds pārtūlkojiet uz cilvēku valodu
Un kāda jēga vsp bij likt rakstu, kur fiena kroplīga rla melo presei, lai izceltu savu mēslu nāciju? Tpt visi pa TV un arēnā redzēja, ka komandas ir vienādas un ka urlas knapi izglābās no zaudējuma?
Tāpat es varētu arī izšķaidīt mūli tai kroplīgajai urlai kura parādija savu debīlo pirkstu visai Eiropai!

     [+] [-]

, 2009-06-19 14:32, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Jā, bet, cik ir tādu kā tu? es jau neapgalvoju, ka visi ir vienādi un tā. Bet fakts paliek fakts, ka lielākā daļa Latvijas krievu ir par Krieviju. Tas nav nekas slikts un tas ir tikai normāli.
Bet, protams, ir arī tādi, kas atbalsta Latviju. Es tak neapgalvoju par visiem simtprocentīgi. Tāpat tie paši turki - pietiek to, kuri ir par Vāciju. Bet ne jau visi.

Izlasot tavu komentu līdz galam, secinu, ka tu, šķiet, esi mani pārpratis.
var uzrakstīt veselu grāmātu un pat saskaitit cik krievu cilvēku fano par LV, bet tas but lieks. Vienkarši ir jamaina savu attiecību un jaciena citus.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 14:33, pirms 16 gadiem
URLA- unikals radijums Latvijas apgabalā

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 14:33, pirms 16 gadiem
lbvrf rakstīja: zini, man tie Krievijas "patrioti" ari riebjas. Zinu, ka viņi pat neseko sportam, bet vienkarši grib pateikt: "Nu ko Latvija, iesu**jiet?". vot tadi stulbi cilveki. Nu bet kada tautā nav idiotu?
Kad tadi video, kuros mašinas ar krievu karogiem brauc pa ielam, tiek izlikti uz kadu videohostinga saitu ar krievvalodīgu auditoriju, tur vairāk neka puse komentetaju raksta, ka tas izradišanas ir galīgi garam un tomer ir jafano par LV, nevis radit savu naidu. Ir jabut draudzīgak, es domāju kā tas ir iespējams.
atvainojos, ir loti gruti domat krieviski un rakstit latviski, bet es cenšos.
nekļūdās jau tikai tie, kas neko nedara
prieks, ka centies rakstīt latviski

     [+] [-]

, 2009-06-19 14:33, pirms 16 gadiem
Mr.Kacher rakstīja: Если твое общение с русскими - это лишь общение с гопотой (urlas, которых нормальные русские сами не переваривают) в тёмном переулке, то конечно, оставайся при своем примитивном, вдолбленным тупыми латышскими политиками-националистами, мнении.

Šito lūdzu kāds pārtūlkojiet uz cilvēku valodu
Un kāda jēga vsp bij likt rakstu, kur fiena kroplīga rla melo presei, lai izceltu savu mēslu nāciju? Tpt visi pa TV un arēnā redzēja, ka komandas ir vienādas un ka urlas knapi izglābās no zaudējuma?
Tāpat es varētu arī izšķaidīt mūli tai kroplīgajai urlai kura parādija savu debīlo pirkstu visai Eiropai!
klausies, puisiņ, pirmkart uzzini, kas ir urlas un ka paši krievi par viņiem doma.

     [+] [-]

, 2009-06-19 14:35, pirms 16 gadiem
Baško pēc spēles ar Īriju:"Mēs zinām, ka Īrijā dzīvo ļoti daudz latviešu. Pie mums daudzi nāca klāt un teica: "Uzvariet mūsu dēļ".

     [+] [-]

, 2009-06-19 14:36, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Bet vai tad sie aizvainojumi un nicinasana nenak no abam pusem?
nāk gan uz tas ir nebiedzams bardaks

     [+] [-]

, 2009-06-19 14:38, pirms 16 gadiem
Dāvis Kalniņš rakstīja: neticesi, bet tie bija no krievijas atbraukushi karseeji, kuriem patieshaam atljaava dejot latvijas un krievijas machaa. no comments par sho
ak tā?! tiešām nezināju.. vakar biju diezgan sašutusi..

     [+] [-]

, 2009-06-19 14:38, pirms 16 gadiem
SMOTS.ru rakstīja: pag, tiesnesim viņa parādija ja?
Nē.tā bija Osipova,bet ārzemju tiesnesis to nesaprata.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 14:43, pirms 16 gadiem
lbvrf rakstīja: var uzrakstīt veselu grāmātu un pat saskaitit cik krievu cilvēku fano par LV, bet tas but lieks. Vienkarši ir jamaina savu attiecību un jaciena citus.
Un es necienu? jei bogu. Ne es krievus lamāju, ne sūtu prom no valsts. Es tikai saku, ka ir normāli, ka krievs fano par Krieviju.
Brīžiem liekas, ka dažs labs vispār tekstu neizlasa, bet pats piedomā klāt. Parādi man kādu rindiņu no manis rakstītā, kas tev liek domāt, ka es kādu necienu?!
Es pat krievus par urlām nenosaucu, bet nedaudz augstāk viens labs cilvēks uzskata, ka es domāju, ka visi krievi ir urlas. Ak Dievs, man tik daudz paziņu ir Latvijas krievi...

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 14:43, pirms 16 gadiem
lbvrf rakstīja: nu ludzu, nevajag te stastīt bleņas.
es esmu krievs, esmu dzimis un izzaudzis Latvija, esmu šīš valsts patriots. Es macos krievu skola, kad bija PČ hokeja, man gandrīz visi klasesbiedri fanoja par Latviju.
arī tagad - vakar biju Arenā, fanoju vienīgi par Latvijas meičam, arī apkart bija daudz krievvalodīgu, kas skandēja : "Latvija! Latvija!". Если твое общение с русскими - это лишь общение с гопотой (urlas, которых нормальные русские сами не переваривают) в тёмном переулке, то конечно, оставайся при своем примитивном, вдолбленным тупыми латышскими политиками-националистами, мнении.
sorry par garo tekstu.
Pa lielam neviens nekad krievus neliek vienā maisā,jo visi cilvēki nav vienādi,bet daudz ir tomēr to nostaļgisko krievu Latvijā,piedod.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-19 14:47, pirms 16 gadiem
Ta varbuut kad brauksiet maajaas ar 4.vietu varat tos Latvijas krievus savākt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 14:49, pirms 16 gadiem
Nu,bet viņas kā basketbolistes komentārs ir vienkārši analfabētisks. Tā sportists varētu runāt,ja viņam būtu tikai "deju kursi". Nez vai viņa arī tā domā kā runā? Nabaga apdalītie krievieši,man gan viņus žēl,jo viņiem jau nav ne mamma ne tētis,tad vismaz ir kam pasūdzēties,krievijas izlasei.Ai,ai!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-19 14:51, pirms 16 gadiem
Vakar pa nakti gaajam ar draugu un kliedzaam tur saukljus "sarauj sarauj un tā tālak. Pretī nāca 2 krievu tautības jaunieši.
jau pagabalu mūs pamanījuši kautko sāka diskutēt savā starpā un pienākot tuvāk viens otram pamāja ar galvu un kko norunāja!

Dzeks pagriezhaas pret mani un prasa:
kto viigral!!
es: vashi viigralji, nashi praslalji!!
vins: a kto eta nashi?
es: rosija v dopolnitelnom vremenji viigrala, latvija proigrala.
vins bēdīgi: zalj....

viss

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 14:51, pirms 16 gadiem
sasperjods rakstīja: Abrosimova saprot, ka tie ir nīdētāji un pasaules klaidoņi, kas ņaud.
Vakar jebkurš LAT dzīvojošs krievs, kas juta par Krieviju pēc definīcijas valsts ienaidnieks
Vai tu nebūtu tik laipns un neuzrakstītu to definīciju?

  -3 [+] [-]

, 2009-06-19 14:53, pirms 16 gadiem
aizver muti stulbā kuce

     [+] [-]

, 2009-06-19 14:54, pirms 16 gadiem
marta rakstīja: Nu,bet viņas kā basketbolistes komentārs ir vienkārši analfabētisks. Tā sportists varētu runāt,ja viņam būtu tikai "deju kursi". Nez vai viņa arī tā domā kā runā? Nabaga apdalītie krievieši,man gan viņus žēl,jo viņiem jau nav ne mamma ne tētis,tad vismaz ir kam pasūdzēties,krievijas izlasei.Ai,ai!
Es kad dzīvoju Anglijā arī nefanoju par Anglijas izlasi gandrīz nevienā sporta veidā.. jā un es to apzinos. Arī tā pat es apzinos, ka man nepatīk vairuma Angļu dzīvesveids un vispār uzskati!! Un esot tur es biju savas valsts un tautas patriots. Bet es apzinājos ka esmu viesis tajā zemē, nevis saimnieks!!

     [+] [-]

, 2009-06-19 15:00, pirms 16 gadiem
jā, arī gribējās izteikt kādu komentāru par "uzvariet mūsu dēļ"
ps. tak cik var pa 1-nu un to pašu malt, tač, kad beidzot latvijā dzīvojošie krievi samierināsies vismaz sportā notiekošām lietām, nevis te izcelt politisko situāciju...
Slēpts komentārs: dvajbezdavaj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 15:20, pirms 16 gadiem
dvajbezdavaj rakstīja: e-sporta adminstrācija attopieties, ja paši neest urļiki, tad sākiet izvērtēt tekstus, kurus liekat!!! izlašot šo tekstu tā vien liekas paši esat URLAS un ka kacināt jau tā nokaitināto latvieti jums sagādā baudu!!!!
nomainiet nosaukumu URLU E-Sports.ru
vot pieraadiijums aizvainojums pa taisno. es piemeeram esportaa vairaak redzu latviehsi apcelj krievus. Un vienmeer urlas, utainji via kaa tur utt. un tas ir normaali, a ja pasaka gansi vai veel kkaa tad zureiz muus apbizho krievi a pashi nee viss normaali. Man tas fascinee. Un es emsu latvietis un man tas nepatiik kaada ir attieksme. Skataties ko juus rakstat un tad ko krievi. Es piemeeram nekad krievus nebiju aizvainojis. Jo neko sliktu nav dariijushi man. Un draugu man pietiek krievu. Es ceru ka izaugsiet kaadreiz.

     [+] [-]

, 2009-06-19 15:34, pirms 16 gadiem
Tāgan.

     [+] [-]

, 2009-06-19 15:38, pirms 16 gadiem
Sidnas rakstīja: vot pieraadiijums aizvainojums pa taisno. es piemeeram esportaa vairaak redzu latviehsi apcelj krievus. Un vienmeer urlas, utainji via kaa tur utt. un tas ir normaali, a ja pasaka gansi vai veel kkaa tad zureiz muus apbizho krievi a pashi nee viss normaali. Man tas fascinee. Un es emsu latvietis un man tas nepatiik kaada ir attieksme. Skataties ko juus rakstat un tad ko krievi. Es piemeeram nekad krievus nebiju aizvainojis. Jo neko sliktu nav dariijushi man. Un draugu man pietiek krievu. Es ceru ka izaugsiet kaadreiz.
+1

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 15:39, pirms 16 gadiem
Citāts:
- У России и Латвии не самые простые политические отношения. Вспоминали об этом перед игрой?

- Мы знаем, что очень много русских живет в Латвии. И к нам многие подходили со словами: "Давайте, выиграйте за нас". Но спорт вне политики.

Domāju, ka tas parāda to, ka krievu basketboliste spriež korektāk nekā to gribētu daudzi vietējie - gan latvieši, gan nelatvieši.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 15:53, pirms 16 gadiem
DADZIS rakstīja: Latvija varētu uztaisīt akciju.
Visus krievus, kas dzīvo Latvijā un nemāk latviešu valodu - sūtīt prom uz Krieviju!!!
Riebjas šitas lokālpatriotisms!!!
Ja esi KRIEVS tad brauc uz KRIEVIJU!!!
eu zināji, ka šodien Roberto, kas dzīvo Latvijā fano par Itālijas komandu, kura spēlē pret mūsējām, mozh arī raidam ārā no valsts?

  -2 [+] [-]

, 2009-06-19 15:59, pirms 16 gadiem
Sidnas rakstīja: vot pieraadiijums aizvainojums pa taisno. es piemeeram esportaa vairaak redzu latviehsi apcelj krievus. Un vienmeer urlas, utainji via kaa tur utt. un tas ir normaali, a ja pasaka gansi vai veel kkaa tad zureiz muus apbizho krievi a pashi nee viss normaali. Man tas fascinee. Un es emsu latvietis un man tas nepatiik kaada ir attieksme. Skataties ko juus rakstat un tad ko krievi. Es piemeeram nekad krievus nebiju aizvainojis. Jo neko sliktu nav dariijushi man. Un draugu man pietiek krievu. Es ceru ka izaugsiet kaadreiz.
zelta vardi

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 16:03, pirms 16 gadiem
Latvijas krievi ir pī

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 16:31, pirms 16 gadiem
tāpat ļoti atšķiras krievu un citu slāvu tautības cilvēki Rīgā un citās lielās pilsētās no slāviem reģionos!!!
ļoti liela (milzīga) atšķirība ir starp izglītotajiem, inteleģentiem slāviem un tiem, kas vienkārši domā ka ir gudri!!!
laikam jau tomēr nav korekti visus likt vienā maisiņā!!!
vienīgi skumji ir tas, ka tie labākie šīs tautības pārstāvji nedara neko, lai latvieši par šiem domātu kaut biku savādāk!!!

     [+] [-]

, 2009-06-19 17:46, pirms 16 gadiem
"Uzvariet mūsu dēļ"... tad peec chempionaata luudzu visus shos patriotus braukt liidzi uz krievzemi, ta vinjiem nav ko dariit.

     [+] [-]

, 2009-06-19 18:58, pirms 16 gadiem
cik aizkustinoši......

     [+] [-]

, 2009-06-19 20:10, pirms 16 gadiem
Parādiet man kādu latvieti, kas būtu bijis par Krieviju.
Un ja runājam par politiku sen būtu jāpārskata pilsonības likums un jāatņem daudziem pilsonība par attieksmi pret savu valsti, tādi pilsoņi mums nav vajadzīgi.
Šoreiz visa Latvija ir par Spāniju.

     [+] [-]

, 2009-06-19 20:46, pirms 16 gadiem
Bet mūsu dēļ Abrosimova varētu ņemt tos krievus un vest sev līdzi uz mājām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-19 21:42, pirms 16 gadiem
Es domāju, ka gan vīriešu, gan sieviešu krievijas izlases basītī vienkārši nesaprot, ka viņi paši sevi pazemo, ja nebūtu tāds Holdens un Hamona, tad viņi Eiropas čempiontitulu nemūžam nebūtu izcīnijuši un Latviju arī nebūtu apspēlējuši (sieviešu izlase). Visā milzīgajā krievijā nevar atrast pietiekami laba līmeņa spēlētājus/as, absurds kaut kāds!!!

     [+] [-]

, 2009-06-19 23:13, pirms 16 gadiem
Pretīgi! Saka, ka sportā politikai nav vietas, bet ar visu textu politiku iekšā jauc! ņemat līdz savus "fanus", mums te tādi liekēži nav vajadzīgi, barojiet, viziniet līdz pa pasauli utt.!
Domā, ko runā, sportiste!