Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

"TTT Rīga" saņem piedāvājumu startēt Krievijas Superlīgā

Jānis Celmiņš

"TTT Rīga" saņem piedāvājumu startēt Krievijas Superlīgā
"TTT Rīga" atbalstītāji
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Latvijas čempionvienība basketbolā "TTT Rīga" vakar saņēmusi oficiālu piedāvājumu nākamajā sezonā startēt Krievijas čempionāta Superlīgā, portālu Sportacentrs.com informēja kluba ģenerālmenedžeris Egils Lūsis.

Plānots, ka nākamajā sezonā Krievijas sieviešu basketbola čempionātā startēs astoņas vietējās komanda un piedāvājumi izteikti arī četriem citu valstu klubiem. "Divi no šiem klubiem jau ir atteikušies. Palicis Erevānas "Atis" klubs un "TTT Rīga". Paredzēts, ka čempionāts risināsies divos apļos," portālam Sportacentrs.com atklāja "TTT" kluba ģenerālmenedžeris Egils Lūsis.

Piedāvājumu klubs saņēmis tikai vakar, tāpēc vadības līmenī iespējamā spēlēšana Krievijas Superlīgā pagaidām nav aprunāta. "Šobrīd ir jāsaprot, cik šis projekts mums izmaksā. Ceļojumu izmaksas noteikti nebūs mazas, klāt nāk arī tiesnešu brigāžu apmaksa un sekretariāts. Oficiālu piedāvājumu saņēmām tikai šodien, tāpēc kluba vadības līmenī tas vēl nav apspriests. No sportiskā viedokļa tas noteikti varētu būt interesanti. Jāmeklē finansējums un jādomā."

Lielāka skaidrība par komandas nākamās sezonas budžetu un sastāvu varētu būt tuvākā mēneša laikā.

Atgādināsim, ka "TTT Rīga" komanda 2009./2010. gada sezonā pēc gada pārtraukuma ieguva Latvijas čempionāta zelta godalgas.

  +8 [+] [-]

, 2010-05-25 12:37, pirms 15 gadiem
Kpe ne , tika vai bus panakumi un pietiks GALVENAIS TA NAUDA

+119 [+] [-]

, 2010-05-25 12:39, pirms 15 gadiem
Spēlēt visu sezonu tik augstā līmenī nebūtu slikti...

 +42 [+] [-]

, 2010-05-25 12:40, pirms 15 gadiem
Latvijā TTT nav ko darīt, jo gandrīz katra spēle beidzās ar sagrāvi

 +28 [+] [-]

, 2010-05-25 12:40, pirms 15 gadiem
Tas būtu labi, jo tad iespējams piesaistīt Krievijas sponsorus un, protams, līmenis ari tur daudz augstāks.

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:41, pirms 15 gadiem
akcept :
un bez leikaam runaam!!
ja piedava janem!

 +12 [+] [-]

, 2010-05-25 12:41, pirms 15 gadiem
Kādēļ Cēsīm nepiedāvāja? Krišjānis noteikti naudu atrastu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-25 12:42, pirms 15 gadiem
ja piedalīsies, tad visticamāk uzmetīs sieviešu basketbola līgu Latvijā - abus turnīrus jau nepavilks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +40 [+] [-]

, 2010-05-25 12:43, pirms 15 gadiem
vispirms Dinamo KHL, tad VEFs VTB, tagad ari HK Riga MHL, TTT krievijas superliga, Medvedjeva izteikumi, ka NHL klubi sen nav spelejusi Krievija un tapec viena spele tiks aizvadita Riga
hmm.... pamazam sakam labpratigi atgriezties Krievija

 +12 [+] [-]

, 2010-05-25 12:44, pirms 15 gadiem
Tas būtu nopietns solis uz priekšu Latvijas basketbola klubu līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-05-25 12:45, pirms 15 gadiem
Ja TTT spēli balstīs uz vietējām tad atbalstāmi, bet ja ar septiņām ārzemniecēm, tad no tā visa nav nekādas jēgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 12:49, pirms 15 gadiem
Drīz visi spēlēs Krievijas līgās... Pārkrievosimies visi...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:49, pirms 15 gadiem
Nebūtu slikti, bet vai finanses atļautu tik ilgi spēlet tada limenii.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-25 12:50, pirms 15 gadiem
Augsta līmeņa turnīrs kurā noteikti vajadzētu spēlēt ja to var atļauties finansiāli.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 12:50, pirms 15 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Spēlēt visu sezonu tik augstā līmenī nebūtu slikti...
Jā, tas būtu lieliski! Mūsējās varētu "audzēt " meistarību! Pamatīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-05-25 12:52, pirms 15 gadiem
praktikants rakstīja: Kādēļ Cēsīm nepiedāvāja? Krišjānis noteikti naudu atrastu
kapec krievi bija ar mieru nemt latviesu hokeja klubu KHL tikai ar noteikumu, ka to sauc par Rigas Dinamo? nostalgija! lai ari mes domajam, ka krievi nezin varda ''marketigs'' nozimi, tomer redzam, ka kautkada izpratne par to viniem ir. skaidrs, ka ja ir jaizvelas starp nevienam neko neizsakoso klubu Cesis un legendaro, izcilo u.t.t. klubu TTT tad krievi izvelesies otro variantu. un zinot ka krieviem patik gremdeties atminas jadoma, ka ari naudu spelesanai superliga TTT krievijas ares atrastu samera atri. kas var but labaks ka atgriest krievija PSRS visu laiku izcilako sieiviesu basketbola klubu un but vienam no si kluba labveliem?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 12:53, pirms 15 gadiem
tas būtu tiešām interesanti - TTT pret Sparta&K Vidnoje ... OSC nepietiks vietas faniem, būs jāspēlē Arena RIGA...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-25 12:54, pirms 15 gadiem
Varbūt varētu ieviest divas oficiālās valodas? LV lielajā sportā galvenā valoda tagad būs krievu... Uz formām kirilicā ar jāraksta būs???

  +1 [+] [-]

, 2010-05-25 12:54, pirms 15 gadiem
APCEPT!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 12:56, pirms 15 gadiem
file rakstīja: Drīz visi spēlēs Krievijas līgās... Pārkrievosimies visi...
un vel tikai atdzvinat futbola klubu Daugava un ieklut krievijas premjerliga

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:56, pirms 15 gadiem
Krievijā baskets noteikti nav nr.1! Priekš ir gan futbols, gan hokejs!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 12:56, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Tu padoma labak par to kas notiktu Latvija ja nebutu sezonas laikaa Dinamo?? Un Dinamo ir pateicoties krieviem.. tas priek ko mes baudam katru otro vakaru to mums dāvā GAZPROM.. nu vai Itera.. tur liela starpiiba nav.. abi ir uznjemumi ar krievu naudu..
Bet vai tapēc visi sporta veidi jāgrūž Krievijā? Basketbols un hokejs abi pārliecinoši ir populārākie sporta veidi, savukārt, futbols jau sen ir krieviskis bez jebkādas dalības RUS čempjos...

 +12 [+] [-]

, 2010-05-25 12:57, pirms 15 gadiem
Dainis un Matiss rakstīja: Turklat ar kliedzieniem!Nevaru iedomaties, ko Dinamo fani daritu bez milotas Krievijas...
Šoreiz 100% piekrītu , ja agrāk bēgam no krieviem prom , tad tagad siera pēc peļu slazdā ar prieka saucieniem atgriežamies krievijas impērijas sastāvā. Latvijā lielai daļai nospļauties uz savu čempionātu, labāk spēlēt svešas valsts čempionātā, to cik kļūdīgs ir šis solis parāda hokejs, kur Šveice, Norvēģija, Austrija, Dānija kurām ir normāls čempionāts iet uz augšu , bet piemēram Kazahija visu laiku saistīta ar krieviju labākā variantā stāv uz vietas , vai sliktākā sāk grimt.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-25 12:58, pirms 15 gadiem
rudzu maize rakstīja: Piekrītu,jo Latvijā un Krievijā basketbols ir nr 1.Kā teicis Z.Mežavilks,basketbols ir šahs uz laukuma un Krievijā vienmēr ir bijuši labi šahisti(žīdi).
ne Latvija, ne Krievija basketbols nav nr.1
Latvija tas ir otrais aiz hokeja, krievija vispar labi ja tresais aiz Futbola un hokeja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 12:59, pirms 15 gadiem
Ha,ha,ha, krievu basketa funkcionāriem, līdzīgi kā hokeja, arī sakārojies beztermiņa Eiropas Savienības vīzas dabūt!

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:59, pirms 15 gadiem
Ja TTT sastāvā būtu Latvijas izlases spēlētājas tad jā,bet ja spēlēs 4 šokolādītes un1 latviete nav nepieciešams.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 13:00, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Šoreiz 100% piekrītu , ja agrāk bēgam no krieviem prom , tad tagad siera pēc peļu slazdā ar prieka saucieniem atgriežamies krievijas impērijas sastāvā. Latvijā lielai daļai nospļauties uz savu čempionātu, labāk spēlēt svešas valsts čempionātā, to cik kļūdīgs ir šis solis parāda hokejs, kur Šveice, Norvēģija, Austrija, Dānija kurām ir normāls čempionāts iet uz augšu , bet piemēram Kazahija visu laiku saistīta ar krieviju labākā variantā stāv uz vietas , vai sliktākā sāk grimt.
Tur jau tā lieta. Es visu laiku uzsveru kazahu piemēru, kuri jau sen spēlēja Krievijas augstākajā līgā, tagad KHL, bet labuma nav NEKĀDA! Vājākā izlase elitē šogad...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 13:00, pirms 15 gadiem
Piemirsi: "Radiotehniķis" - volejs, "Ādaži" - motobols, "Celtnieks" - roķene ... kas tik mums nav bijis ...

playthegame rakstīja: un vel tikai atdzvinat futbola klubu Daugava un ieklut krievijas premjerliga

     [+] [-]

, 2010-05-25 13:00, pirms 15 gadiem
augsta limenja turnirs ir ari eiroliga, kurā pamatigi zāģi pret top komandām

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 13:03, pirms 15 gadiem
nekāda? bet vari iedomāties, kāds būtu bijis līmenis kazahiem, ja nebūtu spēlējuši Krievijā?! Cits jautājums ir par to, cik viņi pērk spēlētājus, cik izmanto un vai vispār ir savi resursi šajā jomā ... lai gan ...

file rakstīja: Tur jau tā lieta. Es visu laiku uzsveru kazahu piemēru, kuri jau sen spēlēja Krievijas augstākajā līgā, tagad KHL, bet labuma nav NEKĀDA! Vājākā izlase elitē šogad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-25 13:13, pirms 15 gadiem
Izcili !!!!!!!!!! Vēl volejbolu un futbolu varētu iesaistīt ..... tad būtu oki .....

  +9 [+] [-]

, 2010-05-25 13:13, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Iespējams tāpēc, ka viņi nav LV čempioni.
Nē ! Viņus interesē Ginesa rekordos ierakstīti burti TTT!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-25 13:35, pirms 15 gadiem
Kas traucē izveidot spēcīgu un interesantu savu čempionātu??? Naudas trūkums, spēlētāju, zināšanu vai kādi citi faktoru neesamība....???
Vai arī pārāk lielās ambīcijas, kuras neietilpst LV robežās? Ja jau meklējam piemērus, tad iepriekšējos komentāros izskanēja viedoklis par Dāniju un Norvēģiju.
Sport, uzņēmējdarbība un valsts politika savā starpā ir saistītas, tās saites ir jāatīsta visu interesēs. Tikai tad mēs varēsim attīstīties un pilnveidoties, kamēr būs kā Krilova fabulā, diemžēl, tikmēr būsim kur esam.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 13:38, pirms 15 gadiem
Jā, arvien vairāk iekļaujamies „vienotajā humanitārajā telpā”, kā to savulaik apzīmēja Putins, dodot svētību KHL izveidei. Un skumjākais ir tas, ka šī iekļaušanās pie mums tiek uzņemta ar urrā saucieniem uz lūpām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-25 13:43, pirms 15 gadiem
oo tik superiga iespeja,noteikti meklejat finanses un ejat spelet ta butu loti liela pieredze un ieguvums

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 13:46, pirms 15 gadiem
No Latvijas basketbola spēlētāju saglabāšanas uz vietas viedokļa, ideja nav slikta, bet ir jāpiesaista augstvērtīgas ārzemju spēlētājas, jo visām labākajām latvju zeltenēm jau ir līgumi kabatā!

Problēmas būtība slēpjas sponsoru pieejamībā. Lai varētu līdzīgi spēlēt Krievijas līgā, ir jābūt citai sastāva komplektācijai, jo līdz šim Eirolīgā TTT ir izgāzusies. Bet cits sastāvs maksā arī citu naudu, kuru nez vai kāds Latvijas uzņēmums vai banka pašreiz būtu gatava ieguldīt. Vienīgā iespēja ir prasīt līdzekļus kādam Krievijas sponsoram, kuram pretī kaut kas būtu jādod Latvijā - ar vienām uzturēšanās atļaujām nepietiks!

     [+] [-]

, 2010-05-25 13:53, pirms 15 gadiem
lena gara bez bedam atgriezamies krievija un bez kadiem kariem

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 13:54, pirms 15 gadiem
ja arturs irbe butu sporta ministrs nekad nevaretu ta notikt vini vel doma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-25 14:22, pirms 15 gadiem
augustus rakstīja: Kas traucē izveidot spēcīgu un interesantu savu čempionātu??? Naudas trūkums, spēlētāju, zināšanu vai kādi citi faktoru neesamība....???
Vai arī pārāk lielās ambīcijas, kuras neietilpst LV robežās? Ja jau meklējam piemērus, tad iepriekšējos komentāros izskanēja viedoklis par Dāniju un Norvēģiju.
Sport, uzņēmējdarbība un valsts politika savā starpā ir saistītas, tās saites ir jāatīsta visu interesēs. Tikai tad mēs varēsim attīstīties un pilnveidoties, kamēr būs kā Krilova fabulā, diemžēl, tikmēr būsim kur esam.
Norveegiem, daaniem ari nav stipru nacionaalo chempionaatu, agri vai veelu, vinu labakie speletaaji vienalga speles arzemees.

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:23, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai RD ir daudz sponsorus piesaistijusi no RU? Un VEF arī?
Nu Dinamo praktiski tikai turas pateicoties kremļa gāzei.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 14:30, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Norveegiem, daaniem ari nav stipru nacionaalo chempionaatu, agri vai veelu, vinu labakie speletaaji vienalga speles arzemees.
Tieši tā , mazās valstīs jābūt čempionātam kur spēlēt jaunajiem , viduvējībām un tiem kas karjēru noslēdz, bet tiem kas šo līmeni pārraug ir jādodas leģionāru maizē. Tā tas ir tevis minētajās valstīs un tā ir jābūt Latvijā, jo dalība KHL mūs neglābs, labāk būtu ja Latvijas labākie spēlētāji spēlētu krievu un citu valstu klubos , bet mums būtu normāls savs čempionāts , nu kaut vai tāds kā futbolā.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-25 14:34, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Latvijā TTT nav ko darīt, jo gandrīz katra spēle beidzās ar sagrāvi
LSBL play-off
TTT - Rīga

73:65
51:62
77:53
63:66
77:57 3:2
SK Cēsis

Kur sagrāve?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 14:47, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Tieši tā , mazās valstīs jābūt čempionātam kur spēlēt jaunajiem , viduvējībām un tiem kas karjēru noslēdz, bet tiem kas šo līmeni pārraug ir jādodas leģionāru maizē. Tā tas ir tevis minētajās valstīs un tā ir jābūt Latvijā, jo dalība KHL mūs neglābs, labāk būtu ja Latvijas labākie spēlētāji spēlētu krievu un citu valstu klubos , bet mums būtu normāls savs čempionāts , nu kaut vai tāds kā futbolā.
Piekrītu Tev un iepriekšējam komentāram, bet nelaime jau ir tajā, ka mums nav pat tā vietēja čempja, kur jaunajiem un karjeru beigušajiem spēlēt (domāju hokeju, basketbols vēl mokās....).
katrai valstij ir savi prioritārie sporta veidi, kuros investē vai pievērš pastiprinātu uzmanību, līdz ar to sponsoru naudas ir vairāk, un hokejs nebūt nav pirmajās vietās.
manuprāt viena no LV nelaimēm ir tā, ka pie mums katrs sporta pulciņš (federācija) grib būt pirmais. Nosakot prioritātes tiktu sakārtota visa sporta saimniecība kopumā, bet atkārtošos, kopējas intereses stādot augstyāk par savējām, mēģināt paskatīties plašāk....
Ceru, ka kādreiz ar tā būs...

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:52, pirms 15 gadiem
Dinamo efekts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:57, pirms 15 gadiem
lieliska iespēja spēlēt labā līmenī! Nopietni jāapsver!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 15:07, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Protams zinot TTT politiku uz speletajam.. buus apmeram taa.. 5as amerikanietes, 2as krievietes un 5as latvietes sildiis solinju.. ar to es gribu teikt to ka TTT nedoma par Latvijas jaunajam basketbolisteem!!!
Nu un tu ceri ka Latvietes daudz tiks spēlēt tajā plašajā pīļu dīķī.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 15:25, pirms 15 gadiem
Labāk lai atsakās, jo izlases kodolu nesavāks(un lai tās labāk spēlē citur tikpat augstālīmenī,izaugsme ir), bet citādāk ar ārzemniecēm un izlases attālām rezervistēm, kas spēlē pie +/- 40 nu nav jēgas līst varenajam kaimiņam dirsā...

     [+] [-]

, 2010-05-25 15:43, pirms 15 gadiem
Žēl, ka piedāvjums nāk tik vēlu, kad gandrīz visas latviešu vadošās spēlētājas jau ir parakstījušas līgumus ārzemēs.

Vienīgi nav skaidrības par Kubliņu - varbūt dodas grūtniecībā?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 16:02, pirms 15 gadiem
būtu jau jauki daudz labas spēletajas redzetu!

     [+] [-]

, 2010-05-25 16:42, pirms 15 gadiem
Tīri personisks viedoklis, ka tas varētu glābt sieviešu bakstebolu vispār Latvijā! Nav jau nekāds noslēpums, ka meitenes un vecāki nemaz tā neraujas uz basketbolu un nebūt Latvijā nerodas spēlētāju pārprodukcija, lai varētu radīt spēcīgu vietējo čempionātu.Šī ir izdevība vismaz piedāvāt vadošajām mūsu spēlētājām spēlēt mājās-TTT, jo vismaz ir garantēta laba spēļu prakse ar līdzvērtīgām komandām un galvenais visu sezonu, ne tā kā tagad -Eirolīga beidzas un dārgajām spēlētājām uzreiz atā.Bet jaunajām vismaz alternatīva ko darīt. vai test uz ASV, vai sākt spēlēt basketbolu profesionāli jau mājās. Krievijā šobrīd faktiski ir viens superklubs-UGMK, zem jautājuma zīmes Spartaks(vai kā viņu tagad sauc), jo Taurāzi ir prom un viņai var sekot vēl kāda spēlētāja. Pārējās būs TTT līmenī.Faktiski pat par medaļām var pacīnīties(ar labu sastāvu protams). Neiztur kritiku arī komentētāju teiktais par melnajām un latvietēm-soliņa deldētājām. Krievijā darbojas nolikums par trim vietējām spēlētājām laukumā. Ja šī norma tiks saglabāta, TTT būs nepieciešamas vismaz 6 labas pašmāju spēlētājas. Un tagad būtiskākais ,kur tādas dabūt?Baško jau ir jauns klubs, Tamanei, Niedolai, Putniņai, Babkinai arī. Aneti pat neizskatām, kas paliek?Labi varēs dabūt(visdrīzākais) Horeliku,paliek Kārkliņa un Brumermane. Krumberga uz vadošo spēlētāju nevelk, bet komandā varētu būt. Tātad ar 2010-11 gada sezonu un komplektāciju ir pašvaki, bet pēc gada situācija varētu būt cerīgāka.Atmetot politiku, šī ir iespēja, ko jāizmanto. Vienīgi sponsoru piesaiste varētu būt LIELA problēma. Latvijas uzņēmumi, kas būtu ieinteresēti reklamēties Krievijā , 1,5 milj eur nesametīs. Varbūt vienīgi LDZ, bet tur jau vefs priekšā ganās.bet pašā Krievijā ar sponsorēšanu ir kā ir.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 17:05, pirms 15 gadiem
Nu japiekrīt, sitīsim Krievus viņu pašā līgā, Gan Hokejā, Gan basketbolā

viņi jau ar tik attīstās

Kas var būt labāks Par uzvaru Pār kādu Krievu Komandu

nedomāju ka viņi grib mūs parkrievot

     [+] [-]

, 2010-05-25 17:35, pirms 15 gadiem
Nu ja TTT spēlēs Krievu Superlīgā.. Tad pēc idejas mājas spēles būs Arēna Rīga, pareizi saprotu ja? Tad jau būs jāpēk abonoments.. Jo uz tādām spēlēm kā TTT @ Spartak ļoti vēlētos aiziet.. jo Spartakā taču spēlē Anete.

     [+] [-]

, 2010-05-25 18:01, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Šoreiz 100% piekrītu , ja agrāk bēgam no krieviem prom , tad tagad siera pēc peļu slazdā ar prieka saucieniem atgriežamies krievijas impērijas sastāvā. Latvijā lielai daļai nospļauties uz savu čempionātu, labāk spēlēt svešas valsts čempionātā, to cik kļūdīgs ir šis solis parāda hokejs, kur Šveice, Norvēģija, Austrija, Dānija kurām ir normāls čempionāts iet uz augšu , bet piemēram Kazahija visu laiku saistīta ar krieviju labākā variantā stāv uz vietas , vai sliktākā sāk grimt.
Vispār jau kazahiem ir izveidojies cienījams iekšējais čempis.

Un slovēņi ar austriešiem bliežot tikuši atpakaļ elitē.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 20:50, pirms 15 gadiem
Visiem, kas PAR, iesaku ari uzreiz pienemt Krievijas pilsonibu!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-26 11:21, pirms 15 gadiem
Nepiellaussu!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-26 11:56, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: un kada jega dzivoties Latvijas SBL pīļu dīķī un degradeet jaunaaas un ne tik jaunaas speletajas? Labak spelet tur kur limenis augstaks.. ja musu speletajas nespeles labos klubos kur ir augsts liemenis tad neprasiet rezultaatus no izlases.. musu kodēji jau spele 2ās ligas klubos.. un kadi ir rezultaati.. mums izlase (vīriešu) 85% bus no LBL šogad.. paskatiisimies kaads bus gala iznakums septembrii.. un tad parunaasim kas ir lietderigaak.. peldeties savaa dīķi vai peldet okeāna kopā ar lielajām zivīm..


Latvijas sieviešu basketbola izlase turas uz to ka musu meitenes spele arzemes nevis Latvijaa kur limenja nav nekada.. ja Zogota, Tamane, Kubulina, Baško nespeletu arzemes mes nekad netitu uz EC un nespeletu Olimpiādē.. NEKAD.. jo spelejot Latvija un katru vakaru uzvaret Liepaju vai TTT juniores ar +80 tas nav limenja celshanai..



mes redzejam kada izskatijas TTT komanda pec speleshanaas LSBL kad aizbrauca uz Valensiju.. -80 pirmaja eiroligas spele!! Un nevajag meklet tam attaisnojumus.. šis rezultāts atspoguļo LSBL patieso speeku.. limenja NAV!!


Ja grib celt limeni tad ir japazud no tejiens!!
var redzēt, ka ne pārāk daudz zini par basketbolu...