Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

LBS lemj nepielaist Steļmahu tās rīkotajās sacensībās, VEF vēršas LSFP

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

LBS lemj nepielaist Steļmahu tās rīkotajās sacensībās, VEF vēršas LSFP
Andris Steļmahs. Foto: Artis Veigurs

Latvijas Basketbola savienības (LBS) ģenerālsekretārs Kaspars Cipruss portālam ''Sportacentrs.com'' atklājis, ka šodien organizācijas ārkārtas sēdē pieņemts lēmums treneri Andri Steļmahu līdz apstākļu noskaidrošanai nepielaist darbam tās rīkotajās turnīros. Savukārt LBL čempione ''VEF Rīga'' ir vērsusies Latvijas Sporta federāciju padomē ar lūgumu uz izmeklēšanas laiku apturēt viņa trenera sertifikātu.

Pēdējā mēneša laikā Latvijas basketbolā apspriests ir sieviešu un bērnu trenera Andra Steļmaha darbības. Vispirms viņš sieviešu otrās līgas bronzas mačā soda metienus sūtīja izpildīt citas basketbolistes, bet vēlāk MVP materiālā gaismā nāca neglaimojoša informācija par trenera potenciālo emocionālo vardarbību pret audzēknēm, alkohola lietošanu darba laikā un kādas audzēknes pavedināšanu, kas rezultējās pat ar abu kāzām.

Pirmdien Latvijas Sporta federāciju padome (LSFP) informēja, ka tā nav saņēmusi iesniegumu, lai pārskatītu Steļmaha trenera sertifikātu. Tajā pašā dienā Latvijas Basketbola federācija (LBS) vērsās policijā ar iesniegumu, lai tiktu pārbaudīta MVP rakstā paustā informācija. Kā portālam ''Sportacentrs.com'' atklāja organizācijas ģenerālsekretārs Kaspars Cipruss, tad šodien LBS ārkārtas valdes sēdē pieņemts lēmums nepielaist treneri Andri Steļmahu tās rīkotajās sacensībās līdz apstākļu noskaidrošanai. Tas attiecas gan uz Latvijas Jaunatnes basketbola līgu, gan citiem turnīriem, tostarp profesionālo komandu. Tas nozīmē, ka Steļmahs arī nevar vairs atrasties uz TTT komandas soliņa, jo vismaz līdz šim viņš pildīja Mārtiņa Gulbja asistenta pienākumus.

Ar savu paziņojumu šodien klajā nāca Latvijas Basketbola līgas (LBL) čempione ''VEF Rīga''. Tā publiski atklājusi, ka ir vērsusies ar iesniegumu LSFP, lūdzot apturēt Steļmaha trenera sertifikātu. ''Pēdējās nedēļas laikā saņemta ļoti satraucoša informācija par basketbola trenera Andra Steļmaha darbu ar bērniem un jauniešiem, kā arī iespējams krimināli sodāmām darbībām attiecībās ar tobrīd 14 gadus veco audzēkni. Uzskatām, ka šādām situācijām nav noilguma un no apkārtējo puses nedrīkst būt nekādas tolerances. Ja stāvam blakus un pieļaujam, ka nekas netiek darīts, visi kļūstam līdzvainīgi. Atbildot uz Latvijas Sporta federācijas padomes paziņojumu, ka Andra Steļmaha trenera sertifikāts joprojām ir derīgs, ''VEF Rīga'' šodien vērsās ar iesniegumu LSFP uz izmeklēšanas laiku līdz apstākļu noskaidrošanai apturēt sertifikātu, tādējādi liedzot strādāt ar bērniem,'' paziņojumā citēts kluba prezidents Gatis Jahovičs.

Kā liecināja LSFP mājaslapā publicētā informācija, tad Steļmaham ir derīgs B kategorijas trenera sertifikāts līdz 2025. gada 23. aprīlim.

  +6 [+] [-]

, 2023-04-18 13:29, pirms 2 gadiem
Njā, nebūtu tā "soda metienu lieta" šis viss paliktu neatklāts un nepublicēts.
Nedaudz dīvaini, pēc "Delfi" raksta radās iespaids, ka citi treneri lietas par attiecībām ar mazgadīgu audzēkni un alkohola lietošanu bija dzirdējuši, bet tas viss bez sekām.

  +3 [+] [-]

, 2023-04-18 13:30, pirms 2 gadiem
VEF labāk būtu ar savam problēmam tikusi galā!
Kas noveda pie abu kāzām... Tātad viss ok, nē?

  +8 [+] [-]

, 2023-04-18 13:38, pirms 2 gadiem
Viss saprotams, izņemot vienu faktu. Pavedināšana, kas noved līdz kāzām.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 13:43, pirms 2 gadiem
Kas ir MVP?

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 13:59, pirms 2 gadiem
VairogsLv rakstīja: Kas ir MVP?
Meiteņu vāveres pavedinātājs!

  +6 [+] [-]

, 2023-04-18 14:25, pirms 2 gadiem
Mjā, es saprotu, ka daudziem var atrast skeletus skapī, bet, ja tev ir tādi, kur reāli draud kriminālatbildība, tad ir jābūt konkrētam cirvim, lai pievērstu sev uzmanību krāpjoties faktiski sētas mačos...

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 14:35, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Viss saprotams, izņemot vienu faktu. Pavedināšana, kas noved līdz kāzām.
Ar ko viņš apprecējās ?
Slēpts komentārs: timurietis

     [+] [-]

, 2023-04-18 14:44, pirms 2 gadiem
specha rakstīja: Ar ko viņš apprecējās ?
Ar sievieti

  +6 [+] [-]

, 2023-04-18 14:59, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Tagad, katrs, kam man slinkums, iemet ar kādu akmeni, lai gan ļoti daudz kur vaina nav pierādīta.
Citu sūtīšana mest soda metienu, protams, ir pārkāpums, bet es uzskatu, ka te rupjāks pārkāpums bija no tiesnešu puses - rupjā nolaidība, ka kaut kas tāds netika pamanīts. Ja tā globāli, tad uzņemties piezīmi cita vietā arī ir diezgan radniecīgs pārkāpums, bet nez kāpēc tas tiek praktizēts un uzskatīts par taktisko viltību.
Jaunatnes sportā treneri regulāri izmanto vēl brutālākas ''taktiskās viltības'', kā neatļuta vecāku spēlētāju izmantošana, ir pat dzirdēts par vizuāli līdzīgu spēlētāju, apmainīšanos ar krekliem, lai mazinātu personisko piezīmju problēmu.
Bet šeit uztaisa paraugprāvu un pa lielam cilvēku aizsūta bez maz vai pa skuju taku...
Bišķi atpalicis esi. Te sen jau atsegušies krietni lielāki sūdi par soda metienu skandālu

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 14:59, pirms 2 gadiem
[quote musashy]
Ar sievieti
[/qte]
Saprotu, ka ne ar gludekli- mēģiniet analizēt sīkāk

  -2 [+] [-]

, 2023-04-18 15:05, pirms 2 gadiem
nu gan uzklupa tam nabaga cilvēkam... velns..!

     [+] [-]

, 2023-04-18 15:13, pirms 2 gadiem
Tas viss nelabi ož. Lingotāju bars savācies kārtējo pirms tiesas notiesāt. Droši vien, ka nav balts un pūkains, bet uzrakstīt jau var jebko, arī no mušas ziloni uzpūst.

  +4 [+] [-]

, 2023-04-18 15:13, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Bišķi atpalicis esi. Te sen jau atsegušies krietni lielāki sūdi par soda metienu skandālu
Sākuma rakstīju, ka vaina ir jāpierāda. Delfi uzcep rakstu un cilvēku sūta pa skuju taku.
Ja godīgu - par 75% treneru var uztaisīt rakstu, dzēra un vai kliedza uz bērniem, ja mēs visus šos atlaistu, tad vienkārši nebūtu, kas strādā. Bet par ''tēma pavedina'' - to lai izskata tiesībsargājošās instances un lemj tiesa - bet pagaidām tas viss ir ļoti dzeltens no sērijas viena tante teica.

  +9 [+] [-]

, 2023-04-18 15:18, pirms 2 gadiem

Ja rakstā ir taisnība, ka 28gadīgs pret 14gadīgu, tad tas ir nozieguma sastāvs, automātiski.
Ja rakstā ir nepierādāmi apmelojumi (un visas tās intervijas ir safabricētas), tad nozieguma sastāvs ir raksta publicēšana.
Lai prokuratūra izšķir, kam taisnība.

Viss triviāli un vienkārši, tikai vajadzīgs laiks.

  +3 [+] [-]

, 2023-04-18 15:21, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Sākuma rakstīju, ka vaina ir jāpierāda. Delfi uzcep rakstu un cilvēku sūta pa skuju taku.
Ja godīgu - par 75% treneru var uztaisīt rakstu, dzēra un vai kliedza uz bērniem, ja mēs visus šos atlaistu, tad vienkārši nebūtu, kas strādā. Bet par ''tēma pavedina'' - to lai izskata tiesībsargājošās instances un lemj tiesa - bet pagaidām tas viss ir ļoti dzeltens no sērijas viena tante teica.
Ir tāds teiciens "Muļķis arī baznīcā saņem pērienu" un šis ir par viņu. Nahren bija jākrāpjas spēlē un jāpievērš sev pastiprināta uzmanība situācijā, kad var dabūt reālu sodu, jo likums tomēr nosaka, ka 14 gadīgas meitenes pieaudzis vīrietis nevar fukāt, lai arī kāda mīlestība tur nebūtu.
Tas, ka kāds cits ir krāpies (ar vecākiem spēlētājiem) vai vēl kaut ko nu nekā neattaisno Štelmaha rīcību.

     [+] [-]

, 2023-04-18 15:22, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Sākuma rakstīju, ka vaina ir jāpierāda. Delfi uzcep rakstu un cilvēku sūta pa skuju taku.
Ja godīgu - par 75% treneru var uztaisīt rakstu, dzēra un vai kliedza uz bērniem, ja mēs visus šos atlaistu, tad vienkārši nebūtu, kas strādā. Bet par ''tēma pavedina'' - to lai izskata tiesībsargājošās instances un lemj tiesa - bet pagaidām tas viss ir ļoti dzeltens no sērijas viena tante teica.
Delfi neko nesūta, tiesiskā valstī tiesā arī noskaidros kas un kā. Pie pašreizējā faktu kopuma ir pamats LBS nepielaist/apturēt/da jeb ko darīt.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 15:31, pirms 2 gadiem
Manuprāt, tās ir politiskās "spēlītes"... Ja pasekot šīm no malas, izskatās tā: Tikmers (LOK) aplēja ar samazgām Vējoni (LBS) - Vējonis atbildēja Tikmeram - Izvilkta Tikmera "sievu" lieta - Tikmers atbildēja ar "trenera" lietu... Izskatās par cīnu starp LOK un LBS. Cik tas viss ir zemiski...

  +3 [+] [-]

, 2023-04-18 15:50, pirms 2 gadiem
specha rakstīja: Ar ko viņš apprecējās ?
Steļmaha pārkāpumi rakstā uzskaitīti, bet kāzas tur neiederas. Tas nav pārkāpums. Latvijā ar vecāku atļauju var precēties no 16 gadu vecuma, ja otra persona ir pilngadīga. Ja vecāki bez būtiska iemesla nedod atļauju, tad to var dot bāriņtiesa (Civillikums un sociālās zinības 9.klase).

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 15:59, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Steļmaha pārkāpumi rakstā uzskaitīti, bet kāzas tur neiederas. Tas nav pārkāpums. Latvijā ar vecāku atļauju var precēties no 16 gadu vecuma, ja otra persona ir pilngadīga. Ja vecāki bez būtiska iemesla nedod atļauju, tad to var dot bāriņtiesa (Civillikums un sociālās zinības 9.klase).
Neviens nesaka, ka kāzas ir pārkāpums. Viņš apprecēja vēlāk (kad viņa jau bija pilngadīga) to pašu meiteni, ar ko uzsāka attiecības, kad viņai bija 14 un kad viņa bija trenera audzēkne. Pēc tam izšķīrās. Tas viss ir tajā Delfi+ rakstā.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 16:03, pirms 2 gadiem
kāpēc es nebrīnos ka tieši funarinam tas liekas normāli?

  +3 [+] [-]

, 2023-04-18 16:04, pirms 2 gadiem
viņš pats pievērš uzmanību- martā WBBL DSN ārdījās rupjā formā pret TTT spēlētājām, gan uzbrauca arī Neptūnam

  -2 [+] [-]

, 2023-04-18 16:05, pirms 2 gadiem
Andi rakstīja: Neviens nesaka, ka kāzas ir pārkāpums. Viņš apprecēja vēlāk (kad viņa jau bija pilngadīga) to pašu meiteni, ar ko uzsāka attiecības, kad viņai bija 14 un kad viņa bija trenera audzēkne. Pēc tam izšķīrās. Tas viss ir tajā Delfi+ rakstā.
jopcik, to pedofilu nelaist klāt nepilngadīgiem un labāk neļaut trenēt, ja tādi ētikas pārkāpumi kā krāpšanās spēles laikā

     [+] [-]

, 2023-04-18 16:38, pirms 2 gadiem
coman rakstīja: Manuprāt, tās ir politiskās "spēlītes"... Ja pasekot šīm no malas, izskatās tā: Tikmers (LOK) aplēja ar samazgām Vējoni (LBS) - Vējonis atbildēja Tikmeram - Izvilkta Tikmera "sievu" lieta - Tikmers atbildēja ar "trenera" lietu... Izskatās par cīnu starp LOK un LBS. Cik tas viss ir zemiski...
Pilnībā piekrītu, ir atrasts objekts uz kura kauliem tagad sākas " mentu, tpu sporta shēmotāju" kari. Un abām iesaistītām pusēm neeksistē nekādi morāles aspekti it īpaši LBSam....

  -2 [+] [-]

, 2023-04-18 17:17, pirms 2 gadiem
Andi rakstīja: Neviens nesaka, ka kāzas ir pārkāpums. Viņš apprecēja vēlāk (kad viņa jau bija pilngadīga) to pašu meiteni, ar ko uzsāka attiecības, kad viņai bija 14 un kad viņa bija trenera audzēkne. Pēc tam izšķīrās. Tas viss ir tajā Delfi+ rakstā.
Pilnībā Tev piekrītu. Seksuālas attiecības līdz 16 gadiem ir krimināli sodāmas. Tā ir kriminālatbildība. Alkohola lietošana darba laikā, emocionālā vardarbība. Pilns komplekts.

  -3 [+] [-]

, 2023-04-18 17:28, pirms 2 gadiem
To pedofīlu pa taisno uz cietumu, tur izmācīs.

  -2 [+] [-]

, 2023-04-18 17:30, pirms 2 gadiem
coman rakstīja: Manuprāt, tās ir politiskās "spēlītes"... Ja pasekot šīm no malas, izskatās tā: Tikmers (LOK) aplēja ar samazgām Vējoni (LBS) - Vējonis atbildēja Tikmeram - Izvilkta Tikmera "sievu" lieta - Tikmers atbildēja ar "trenera" lietu... Izskatās par cīnu starp LOK un LBS. Cik tas viss ir zemiski...
Jāskatās, vai fakti ir patiesi vai nav, nevis jāuztraucas par to, kurš tos faktus piegādā.
Tas jau daudziem censoņiem mūsdienās raksturīgi, novērst uzmanību, pasakot, ka "pret mani ir politiskais pasūtījums", lai visi aizmirst lietas būtību.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 17:36, pirms 2 gadiem
Bet ja tā ir bijusī sieva pēc šķiršanās izvelk ko šādu, tur gan ir kaut kas baigi dīvains tajā visā tomēr.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-18 17:41, pirms 2 gadiem
Ja rakstā fakti ir patiesi, tad šī beidzot ir adekvāta rīcība, kādai tai bija jābūt no visu puses, jau tajā laikā kad visas šīs baumas gāja apkārt, jo tiešām no raksta jūtams ka basketbola sabiedrība zināja, bet baidījās reaģēt.

     [+] [-]

, 2023-04-18 17:47, pirms 2 gadiem
Skudriniekss rakstīja:
Ja rakstā ir taisnība, ka 28gadīgs pret 14gadīgu, tad tas ir nozieguma sastāvs, automātiski.
Ja rakstā ir nepierādāmi apmelojumi (un visas tās intervijas ir safabricētas), tad nozieguma sastāvs ir raksta publicēšana.
Lai prokuratūra izšķir, kam taisnība.

Viss triviāli un vienkārši, tikai vajadzīgs laiks.
Vajadzīgs laiks... Mūsu tiesām vismaz 5 gadi būs minimums, lai lēmumu pieņemtu..

     [+] [-]

, 2023-04-18 17:59, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: To pedofīlu pa taisno uz cietumu, tur izmācīs.
Nejauc pantus, nepilngadīgā un mazgadīgā ir atšķirība.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 18:00, pirms 2 gadiem
Tādus psihus turēt pa gabalu no jauniešu sporta! Bailes no neadekvātas trenera rīcības,bailes kļūdīties nav motivējoši,bet gan talantus graujoši faktori. Tādi frukti sačakarē vēlēšanos trenēties un turpināt sportot !

     [+] [-]

, 2023-04-18 18:17, pirms 2 gadiem
coldasice rakstīja: Nejauc pantus, nepilngadīgā un mazgadīgā ir atšķirība.
Bērns jebkurā gadījumā, kuru pretīgā veidā ietekmē.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 18:17, pirms 2 gadiem
coldasice rakstīja: Nejauc pantus, nepilngadīgā un mazgadīgā ir atšķirība.
Viņš ar to skuķi pinās jau no 14 gadiem. Ja pierādīs, ka ir bijis, kas vairāk par bučiņām un atzīšanos mīlestībā būs lieta par mazgadīgo pavedināšanu. Vienīgais neatbildētais jautājums - no MVP intervijām var noprast, ka tas nebija noslēpums komandas biedrenēm, arī kolēģi šo to zināja, kāpēc jau tolaik neviens negāja uz policiju?

  -3 [+] [-]

, 2023-04-18 18:20, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: To pedofīlu pa taisno uz cietumu, tur izmācīs.
Tas nav pedofils. Bioloģiski tā ir ļoti jauna sieviete, nevis bērns.

     [+] [-]

, 2023-04-18 18:30, pirms 2 gadiem
N0 14- 16.gadien- mazgadīga jaunite

  +4 [+] [-]

, 2023-04-18 18:34, pirms 2 gadiem
Puertoriko rakstīja: Tas nav pedofils. Bioloģiski tā ir ļoti jauna sieviete, nevis bērns.
2.pants. Bērns

Bērns ir persona, kas nav sasniegusi 18 gadu vecumu, izņemot tās personas, kurām saskaņā ar likumu pilngadība iestājas agrāk, tas ir, personas, kuras izsludinātas par pilngadīgām vai stājušās laulībā pirms 18 gadu vecuma sasniegšanas.

Cik atceros Latvijā likumus nosaka Saeima, MK, Satversme, Tiesa utt. nevis bioloģija.

  -3 [+] [-]

, 2023-04-18 18:38, pirms 2 gadiem
Kāds Ukrainas karogam sakars ar Latvijas basketbola federāciju?

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 18:53, pirms 2 gadiem
ArisLG rakstīja: Kāds Ukrainas karogam sakars ar Latvijas basketbola federāciju?
Tāds, ka orki iebruka svešā valstī un visas normālā Eiropas valstis atbalsta Ukrainu un šādi pauž savu nostāju.

  -1 [+] [-]

, 2023-04-18 18:55, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: 2.pants. Bērns

Bērns ir persona, kas nav sasniegusi 18 gadu vecumu, izņemot tās personas, kurām saskaņā ar likumu pilngadība iestājas agrāk, tas ir, personas, kuras izsludinātas par pilngadīgām vai stājušās laulībā pirms 18 gadu vecuma sasniegšanas.

Cik atceros Latvijā likumus nosaka Saeima, MK, Satversme, Tiesa utt. nevis bioloģija.
Es kaut vienu vārdu pateicu par likumiem?
Es runāju par terminu "pedofilija", garīga novirze, kad seksuāli piesaista pirmspubertātes vecuma bērni. Likumos tikpat labi var arī 25 gadus ierakstīt, tas tad būs likumpārkāpums nevis pedofilija.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-18 19:02, pirms 2 gadiem
Puertoriko rakstīja: Es kaut vienu vārdu pateicu par likumiem?
Es runāju par terminu "pedofilija", garīga novirze, kad seksuāli piesaista pirmspubertātes vecuma bērni. Likumos tikpat labi var arī 25 gadus ierakstīt, tas tad būs likumpārkāpums nevis pedofilija.
Un es runāju par tevis izteikto, ka tā ir jauna sieviete nevis bērns. Likumpārkāpumus neskatās bioloģiski, līdz ar to termini no bioloģijas viedokļa nav vietā. Vēlies juridiski pareizi - seksuālā vardarbība pret nepilngadīgu personu. Esi apmierināts?

     [+] [-]

, 2023-04-18 19:16, pirms 2 gadiem
Hahaha impotents organizācija LBS pamodās. Tagad vēl jāsagaida Galvanovska nosodījums. Būtu interesanti uzzināt šīs, treneru kas viņa tur bija, viedokli tagad.

     [+] [-]

, 2023-04-18 19:23, pirms 2 gadiem
nejauksim 2 jomas- sociālajā bērns ir līdz 18 g., bet kriminālajā līdz 14 g., un kolonijā 16- 18 g. vecumā atrodas nevis bērni, bet nepilngadīgi jaunieši

  -2 [+] [-]

, 2023-04-18 19:24, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un es runāju par tevis izteikto, ka tā ir jauna sieviete nevis bērns. Likumpārkāpumus neskatās bioloģiski, līdz ar to termini no bioloģijas viedokļa nav vietā. Vēlies juridiski pareizi - seksuālā vardarbība pret nepilngadīgu personu. Esi apmierināts?
Es tiešām tik neskaidri izsakos? Nesaprotu, kādā sakarā tu man te bāzies virsū ar pavisam citu tematu. Mans teksts skaidri un gaiši bija par pedofilijas definīciju un tā bija atbilde citam lietotājam, ka to pedofilu cietumā izmācīšot. Ja nespēj iekļauties tematā, tad atšujies un sameklē kādu citu, kurš par to ar tevi runās.

     [+] [-]

, 2023-04-18 19:30, pirms 2 gadiem
Puertoriko rakstīja: Tas nav pedofils. Bioloģiski tā ir ļoti jauna sieviete, nevis bērns.
bioloģiski sieviete viņa ir bet prāts vēl nav nobriedis 14g un visādi pedofili var ietekmēt

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 19:34, pirms 2 gadiem
Puertoriko rakstīja: Es tiešām tik neskaidri izsakos? Nesaprotu, kādā sakarā tu man te bāzies virsū ar pavisam citu tematu. Mans teksts skaidri un gaiši bija par pedofilijas definīciju un tā bija atbilde citam lietotājam, ka to pedofilu cietumā izmācīšot. Ja nespēj iekļauties tematā, tad atšujies un sameklē kādu citu, kurš par to ar tevi runās.
Jā, tavs komentārs bija par pedofīla definīcju, bet runa ir par to, ka likumdošanā (tātad arī viņa teikumā par cietumu un izmācīšanu) pedofīlu, mazgadīgo izmantotāju utt. nenosaka pēc bioloģijas, bet gan likumdošanas. Tā, kā sanāk, ka ar savu "pareizo definīciju" tu aizstāvi gan Štelmahu, gan jebkuru citu, kas seksuāli uzmācies vai izmantojis "jaunām sievietēm" - tieši tāpēc mana ielīšana pa vidu - bioloģiskās definīcijas šādā situācijā neko nenozīmē. Šādā situācijā svarīgas ir juridiskās definīcijas un tur 14 gados nu nekādīgi nav jauna sieviete. Skatoties pārkāpumus pēc bioloģijas var beigās sanākt, ka daudzi "sliktie" nemaz nav slikti.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-18 19:49, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Pilnībā Tev piekrītu. Seksuālas attiecības līdz 16 gadiem ir krimināli sodāmas. Tā ir kriminālatbildība. Alkohola lietošana darba laikā, emocionālā vardarbība. Pilns komplekts.
BLA tu blakus stāvēji ar sveci???

  +5 [+] [-]

, 2023-04-18 19:53, pirms 2 gadiem
Jau startā uzzinot ka notika krāpniecība spēles laikā, bija automātiski jabūt diskvalifikācijai uz gadu, plus bija jāizmeklē kas organizēja tiesniešus un pašu spēli, ja to darija jurmalas sporta skola, tad arī bija automātiski jābūt naudas sodam, vai aizliegumam organizēt kādu laiku spēles. Bet redz mūsu mīļajā sistēmā, visi pataisnojā, katrs pavilka deķīti uz savu pusi, un soda sankcijas nesekoja. Tagad izpeldēja lielāki sūdi, un tagad jau katrs grib piesegt savu dupsīti un rāda ar pirkstu. Būtu rīkojušies uzreiz, tema būtu slegta, a tagad būs samzgas, atkal taisnošanas, raudāšanas ka mēs neko nezinājam, nav jau sistēmas utt. kā saka, kartējais serials

  +1 [+] [-]

, 2023-04-18 19:57, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: BLA tu blakus stāvēji ar sveci???
Ieslēdz elementāru loģiku. Ja tur nekas nebūtu bijis, pilnīgi un absolūti nekas, tad sen jau būtu komentāri no paša Šteļmaha, jo ja šis viss ir mediju sacepts BS, tad tas ir pants par nomelnošanu un goda un cieņas aizskaršanu.

     [+] [-]

, 2023-04-18 20:31, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: kāpēc es nebrīnos ka tieši funarinam tas liekas normāli?
Paskaidro kādēļ tā nonāci pie secinājuma. Ja neproti lasīt starp rindām vai izrauj no konteksta, tad es tur neko nevaru darīt.
Mans subjektīvais viedoklis. Varbūt kļūdos.
Ja viss nāktu gaismā,Steļmaham jāsēž cietumā un ilgi par mazgadīgas meitenes seksuālu izmantošanu.
Alkohola lietošana darbā, emocionāla vardarbība, nepilngadīgās pavešana.. bet te ir jautājumi. Ja 14-15 gados izmantoja seksuāli , tad cietums. Man smieklīgs, dīvains, jocīgs apgalvojums "pavedināšana kas noved līdz kāzām". Rodas jautājums kurš kuru pavedināja.
Mans viedoklis ka nevajadzētu cilvēkiem precēties vismaz līdz 20 gadu vecumam, lai personība būtu nobriedusi. Drīkst no 16 gadiem. Nesaka ka tas ir normāli, bet aizliegts tas nav.

     [+] [-]

, 2023-04-18 20:32, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: BLA tu blakus stāvēji ar sveci???
Kas tev nepatika? Atkārtoju to ko šeit izlasīju. Skaidrs ka tagad neviens neko nepierādīs kā bija pirms vairākiem gadiem.

     [+] [-]

, 2023-04-18 20:33, pirms 2 gadiem
Šodien bija raksts ,ka viņa audzēkņu vecāki esot par viņu un aizstāvot viņu un saka ,ka kāds ir ieinteresēts treneri noņemt no distances.

     [+] [-]

, 2023-04-18 20:37, pirms 2 gadiem
specha rakstīja: nejauksim 2 jomas- sociālajā bērns ir līdz 18 g., bet kriminālajā līdz 14 g., un kolonijā 16- 18 g. vecumā atrodas nevis bērni, bet nepilngadīgi jaunieši
Juridiski bērns ir līdz 18 gadiem. Bērniem no 14 gadiem ir daļēja kriminālatbildība.

Citāts no Bērnu tiesības aizsardzības likuma.

Bērns ir persona, kas nav sasniegusi 18 gadu vecumu, izņemot tās personas, kuras saskaņā ar likumu izsludinātas par pilngadīgām vai stājušās laulībā pirms 18 gadu vecuma sasniegšanas.

  -1 [+] [-]

, 2023-04-18 20:40, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jā, tavs komentārs bija par pedofīla definīcju, bet runa ir par to, ka likumdošanā (tātad arī viņa teikumā par cietumu un izmācīšanu) pedofīlu, mazgadīgo izmantotāju utt. nenosaka pēc bioloģijas, bet gan likumdošanas. Tā, kā sanāk, ka ar savu "pareizo definīciju" tu aizstāvi gan Štelmahu, gan jebkuru citu, kas seksuāli uzmācies vai izmantojis "jaunām sievietēm" - tieši tāpēc mana ielīšana pa vidu - bioloģiskās definīcijas šādā situācijā neko nenozīmē. Šādā situācijā svarīgas ir juridiskās definīcijas un tur 14 gados nu nekādīgi nav jauna sieviete. Skatoties pārkāpumus pēc bioloģijas var beigās sanākt, ka daudzi "sliktie" nemaz nav slikti.
Nē, nu protams, ja cilvēkiem ir tik stulbi taisnvirziena primitīva uztvere kā tev, tad protams sanāk, ka es esmu teicis kaut ko par "slikts un labs", kaut kādā veidā kādu aizstāvējis vai vēl nezin ko.
Es tiešām gribēju tikai un vienīgi pateikt, ka pedofilijas apzīmējums te ir nekorekts, TIKAI UN VIENĪGI TO, bet ja tas šeit cilvēkiem ir par sarežģītu un uzreiz tiek meklēti kaut kādi debili zemteksti un mēģina man piešūt to, ko es neesmu ne teicis, ne domājis - nu atvainojos tad.

Manis pēc sauc katru zagli par kleptomānu un piesienies, ka es aizstāvu zagli, ja pasaku, ka tas uzreiz nav kleptomāns.

     [+] [-]

, 2023-04-18 22:06, pirms 2 gadiem
Ulrihs rakstīja: Mjā, es saprotu, ka daudziem var atrast skeletus skapī, bet, ja tev ir tādi, kur reāli draud kriminālatbildība, tad ir jābūt konkrētam cirvim, lai pievērstu sev uzmanību krāpjoties faktiski sētas mačos...
Nesodamība ir atbilde. Sajūta, ka viņam apkārt visu laikuir bijuši kurli un akli cilvēki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-04-18 23:59, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: 2.pants. Bērns

Bērns ir persona, kas nav sasniegusi 18 gadu vecumu, izņemot tās personas, kurām saskaņā ar likumu pilngadība iestājas agrāk, tas ir, personas, kuras izsludinātas par pilngadīgām vai stājušās laulībā pirms 18 gadu vecuma sasniegšanas.

Cik atceros Latvijā likumus nosaka Saeima, MK, Satversme, Tiesa utt. nevis bioloģija.
Man prieks, ka tev šoreiz var piekrist argumentācijā.

     [+] [-]

, 2023-04-19 11:48, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Man prieks, ka tev šoreiz var piekrist argumentācijā.
Visstulbākā iespējamā argumentācija par tēmu "pedofilija" (medicīnisks termins, garīga novirze), rodas jautājums, vai tu vispār lasīt māki. Labākais, ka šajā "argumentācijā" tas vecums pat varot mainīties, atkarībā no apstākļiem (precējušies vai nē). Un tad jau visi čigāni automātiski ir pedofili, tur jau 18gadīga skaitās veca.