Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" vēlreiz izrēķinās ar VEF, nonākot soļa attālumā no zelta

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Ventspils" vēlreiz izrēķinās ar VEF, nonākot soļa attālumā no zelta
Vejinmi Efedžuku
Foto: L&J fotostudija

Latvijas Basketbola līgas (LBL) finālsērijas 5. spēlē šodien Ventspilī uzvaru svinēja mājinieki, Rīgas VEF apspēlējot ar 71:62. „Ventspils” kļuvusi par pirmo komandu, kas finālā pratusi uzvarēt savā laukumā. Kurzemnieki sērijā izvirzījušies vadībā ar 3-2, sestais mačs, kas var kļūt par pēdējo, otrdienas vakarā notiks „Arēnā Rīga”.

Sākumsastāvi

Ventspils: Vairogs, Efedžuku, J. Strēlnieks, Bērziņš, Hanters
VEF: Jahovičs, Bertāns, Bērziņš, Valters, Šeļakovs.

Maču veiksmīgāk sāka viesi, Andrejam Šeļakovam gūstot divus punktus caurgājienā un Sandim Valteram pievienojot trīs no stūra. Drīz vien pa roku dabūja Gatis Jahovičs, nonākot VEF ārstu aprūpē. Pēcāk spēlē iesaistījās Trevons Hjūzs, kurš pagājušo maču izlaida. Hjūzs gan ilgi laukumā nepabija, tūlīt pat ar sāpēm atgriežoties uz rezervistu soliņa. Rīdzinieku rindās šodien no iepriekš traumētājiem nevarēja piedalīties vien Artjoms Parahauskis.

Ceturtdaļas vidū ar „danku” mājiniekus vadībā izvirzīja Akselis Vairogs – 9:7. Turpinājumā ar bumbas triecieniem grozā no augšas mājinieku sastāvā izcēlās arī Vejinmi Efedžuku un Brendons Hanters. „Ventspils” teicami darbojās aizsardzībā un veiksmīgi realizēja ātros pretuzbrukumus, kas ļāva palielināt pārsvaru. Pēc pirmās ceturtdaļas mājinieki bija vadībā ar 22:11. Mača otrajā ceturtdaļā cīņas raksturs nemainījās, un „ventiņi” vēl nedaudz palielināja savu pārsvaru, lielajā atpūtā dodoties ar 16 punktu pārsvaru (42:26).

Otrajā puslaikā VEF sastāvā izgāja Kristaps Janičenoks, bet viesi otro posmu sāka ar 7-0 izrāvienu. Rīdzinieku lielisko otrā puslaika sākumu ar diviem „sodiņiem” apslāpēja Artūrs Bērziņš. VEF trešajā ceturtdaļā labi meta no distances un, pateicoties Valtera aktivitātēm uzbrukumā, „vefieši” saglabāja cerības uz sev pozitīvu iznākumu. Pirms pēdējām desmit minūtēm „Ventspilij” bija +10 (56:46).

Atskaitot retus uzplaiksnījumus, VEF uzbrukums sev nepieciešamo punktu daudzumu nespēja gūt. „Ventspils” viegli noturēja iekrāto pārsvaru, izcīnot drošu uzvaru ar 71:62. Uzvarētāju sastāvā rezultatīvākais ar 15 punktiem bija vienības kapteinis Akselis Vairogs, bet VEF no zaudējuma neglāba Valtera „acīte”.

„Ventspils” kļuvusi par pirmo komandu, kurai finālsērijā izdevies uzvarēt savā laukumā. Sērijas sestā spēle, kas var kļūt par pēdējo, otrdien notiks „Arēnā Rīga”. Mača sākums plkst. 19:30.

LBL finālsērijas 5. spēle. 21. maijs

Ventspils- VEF 71:62 (22:11, 20:15, 14:20, 15:16)
Ventspils: Vairogs 15, Gulbis 13, Bērziņš 10, Hanters 10, Efedžuku 8, Kārters 6, J. Strēlnieks 4, Kuzminsks 3, A. Strēlnieks 2, Andersons
VEF: Valters 21, Keins 11+10 ab, Bertāns 7, Janičenoks 7, Šeļakovs 6, Bērziņš 4, Jahovičs 4, Ņeļubovs 2, Bkaičs, Hjūzs, Mediss

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rihards8

 +16 [+] [-]

, 2011-05-21 18:51, pirms 14 gadiem
Nu nemāk Bertāns organizēt saspēli, tas jau kuro spēli pierādās, statistika arī katastrofāli slikta.
Nesaprotu arī kāpēc Kaspars Bērziņš nemet vairs 3.p metienus, vairākas reizes paliek pilnīgi brīvs bet nemet, agrāk taču ar labu precizitāti tos realizēja, laikam tāds stulbs treneru uzstādījums nemest....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-21 18:52, pirms 14 gadiem
Izrekinas ??,nu virsraksts s..ka. - 9 izrekinas

  -4 [+] [-]

, 2011-05-21 18:52, pirms 14 gadiem
Izrēķinās? šeit nu gan tā nebija. par skaļu teikts.
Kad atgriežas Janičēnoks, uzreiz rodas līdzsvars, ko VEF bez viņa darītu sezonā?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 18:52, pirms 14 gadiem
Diemžēl, Sandis viens pats nevar uzvarēt

     [+] [-]

, 2011-05-21 18:52, pirms 14 gadiem
Ole ole ole 2dien uz arenu pec zelta

     [+] [-]

, 2011-05-21 18:52, pirms 14 gadiem
Iskatās jau ka Ventspilnieku pārsvars arvien palielinās un vefiņš nevar atrast Ventspilniekiem pretargumentus.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-21 18:52, pirms 14 gadiem
Piekrītu V.V. - labāk finālā varēja būt Liepājas Lauvas

  +4 [+] [-]

, 2011-05-21 18:52, pirms 14 gadiem
Skatītāji lauž tribīnes... Tik daudz brāķa abu komandu izpildījumā, nu vāks vienkārši. Diemžēl es kā eksperts atļaušos ignorēt Valtera un pārējo vefiešu atmazgas par līderu trūkumu finālsērijas laikā. Ventspils spēlē tā kā to ļauj pretinieks un - ļauj. Tas arī viss. Pēdējā spēle būs Rīgā.

 +12 [+] [-]

, 2011-05-21 18:52, pirms 14 gadiem
saakaam klausiities komentaarus,speeleetaaju truukums Vefam

Kaa otrajaa puslaikaa taa nevajadzeeja speeleet BKV,bet nu viss beidzaas labi...otrdien jaapiebeidz vinji un kauss jaaveed maajaas kur tam vieta !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: blackx

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 18:53, pirms 14 gadiem
Vai pirms fināla ir izmainīti tiesāšanas noteikumi?!
Cik jābūt apzinātiem,rupjiem pārkāpumiem lai sāktu svilpt nesportiskās VEF komandai?!!!
Pret valteru izdara pārkāpumu ,šis vel aiziet lidz grozam .. un ieskaita..!ši sīkā pietiesāšana VEF komandai jau ir tā nokaitinājusi...

  +7 [+] [-]

, 2011-05-21 18:53, pirms 14 gadiem
Malachi ventinji

  +2 [+] [-]

, 2011-05-21 18:54, pirms 14 gadiem
Apsveicu Sandriņu, apsveicu Ventspilniekus un visus pārējos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-21 18:54, pirms 14 gadiem
Kaspar Bērziņ, laiks beigt basketbolista karjeru!
Nu nevelk čalis vairs to līmeni, pilnīgi riebums skatīties uz viņa spēli!
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-21 18:55, pirms 14 gadiem
Bakičš kkāds koka klucis.. Mēbele, tolka no tāda leģionāra?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-21 18:55, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tu ar saviem skatītājiem ej uz savu lietuvu. Pie primātiem.
Atsēdies un nerunā daudz. Ko es nepareizu pateicu? Ja nav ar ko papildināt, tad sēdi malā un lasi.
Slēpts komentārs: acidacid
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-21 18:56, pirms 14 gadiem
naikers1 rakstīja: Iskatās jau ka Ventspilnieku pārsvars arvien palielinās un vefiņš nevar atrast Ventspilniekiem pretargumentus.
2. puslaikājau atrada, pusklibu Janičēnoku, un jau sāka ūdens smelties ventspilniekiem. cik maz vajag.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-21 18:57, pirms 14 gadiem
Malači!
Skatītāji arī kuplā skaitā, vnk super!
Efedžuku danks vnk FANTASTIKA
Lūkosim otrdien pabeigt sēriju !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-21 18:58, pirms 14 gadiem
Sammo rakstīja: saakaam klausiities komentaarus,speeleetaaju truukums Vefam

Kaa otrajaa puslaikaa taa nevajadzeeja speeleet BKV,bet nu viss beidzaas labi...otrdien jaapiebeidz vinji un kauss jaaveed maajaas kur tam vieta !!!
A man patīk, ka jūs rakstiet, ka tas tjip vispār neko nemaina Gadāš visādi, neviens jau nepārmet, ventspils izmanto to un pat Strēlnieks to atzist, ka viņīem nav kas spēlē un tas ir jāizmanot, bet ventspils fani jau saka, ka tas neko nemaina

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 18:58, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: nu tu tik mal vienu un to pašu par faniem. Salīdzini kļūdas LT fināla un šajā spēle. Primāt.
Kurš nu būtu runājis, ne jau es te mēros kuram garāks. Nu fani rada atmosfēru. Paskaties jebkuru LKL izslēgšanas spēli, uzreiz ir azarts skatīties un atbalstīt, tā tas ir .
Slēpts komentārs: S.T.A.T.

     [+] [-]

, 2011-05-21 18:59, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Vairogs mvp
Sandrina lezbe

  +3 [+] [-]

, 2011-05-21 19:00, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kurš nu būtu runājis, ne jau es te mēros kuram garāks. Nu fani rada atmosfēru. Paskaties jebkuru LKL izslēgšanas spēli, uzreiz ir azarts skatīties un atbalstīt, tā tas ir .
Lietuvā Basketbols ir nr1 sporta veids. Mums nav izteikta nr1 sporta veida, tikai dazhiem slimajiem- hokejs (Dinamo).

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 19:00, pirms 14 gadiem
triisis rakstīja: Efejuku danks!!! Sick vienkārši!
Ieliek video. Lūdzu, nesmieties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-21 19:00, pirms 14 gadiem
rihards8 rakstīja: Kas diez notiktu, ja Ventspilij nespēlētu Strelnieks, Hanters un Efejuku, es domāju, ka viņiem klātos vēl smagāks nekā VEFam, bet apsveicu Ventspili ar 3o uzvaru
nu tu ar salidzinaji k kaadu hjuzu ar strelnieku. Strelnieks tak ir daaaah*jaaa labaaks.
Un juusu pretstats efejuku, shodien diezgan daudz sameta un nospeleja labi. taa ka stfu

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:01, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: A man patīk, ka jūs rakstiet, ka tas tjip vispār neko nemaina Gadāš visādi, neviens jau nepārmet, ventspils izmanto to un pat Strēlnieks to atzist, ka viņīem nav kas spēlē un tas ir jāizmanot, bet ventspils fani jau saka, ka tas neko nemaina
protams maina...bet redz taa nav ne fanu,ne muusu komandas probleema,taa ir Vefa probleema...taa kaa jaaspeelee kaa ir

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:01, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Ole ole ole 2dien uz arenu pec zelta
Mamma vienu pašu laidīs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: blackx

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:02, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: Lietuvā Basketbols ir nr1 sporta veids. Mums nav izteikta nr1 sporta veida, tikai dazhiem slimajiem- hokejs (Dinamo).
Starp citu par šito Kirovs runāja, ka valstij būtu jāiegrūž visa nauda hokejā, tā kā leiši to dara basketā. Bet, realitāte ir pavisam skaudrāka, ne tikai basī viņi ir priekšā , bet arī futbolā , handbolā, protams hokejs nekad tur nav bijis īpaši populārs, tāpēc tas līmenis tur ir kāds ir .

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:02, pirms 14 gadiem
srax0 rakstīja: nu tu ar salidzinaji k kaadu hjuzu ar strelnieku. Strelnieks tak ir daaaah*jaaa labaaks.
Un juusu pretstats efejuku, shodien diezgan daudz sameta un nospeleja labi. taa ka stfu
kādā ziņā Strēlnieks ir labāks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 19:03, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Vairogs mvp
bet ja nopietni, tad ja nospeles labu pedejo speli, varetu ar iegut finala MVP.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:03, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: man arī baigi grauž, ka VEF nevar parādīt uz ko viņi ir spējīgi.

vissmieklīgāk ka BKV fani domā ka spēlē pret to pašu VEF, kas Rytas uzvarēja un kas cienīgi ULEBā kapāja.
saproti to, ka BKV faniem ir pajāt kas ir VEFam savainotie, un kas nav? šeit spēlē 2 komandas. paši VEF vainīgi, ka visu naudu izmet 2 spēlētājos, tad sezonas beigās var ņaudēt par īso soliņu, ja kāds savainojas. Jebkurā gadījumā šis VEF sastāvs ir gana labs, lai spētu izrādīt kkādu pretestību BKV. Nemākat uzvarēt - tad nav ko ņaudēt!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:03, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Starp citu par šito Kirovs runāja, ka valstij būtu jāiegrūž visa nauda hokejā, tā kā leiši to dara basketā. Bet, realitāte ir pavisam skaudrāka, ne tikai basī viņi ir priekšā , bet arī futbolā , handbolā, protams hokejs nekad tur nav bijis īpaši populārs, tāpēc tas līmenis tur ir kāds ir .
futbolā visas Baltijas valstis ir vienādās pozīcijās, tā nu tas ir. un vienmēr būs!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-21 19:05, pirms 14 gadiem
srax0 rakstīja: bet ja nopietni, tad ja nospeles labu pedejo speli, varetu ar iegut finala MVP.
Ja Ventspils paņems, tad Efejuku, ja VEF, tad visdrīzāk Valters.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:05, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Man tak pajāt uz LT primātu faniem. Saproti to. Paskaties uz Balona faniem, pilnas tribīnes. Lasies nafig, ja nepatīk LV basis tad neraksti kkādu herņu par LT.
Balona fani? Barons ir vienīgā komanda LBL kura domā par fanu piesaisti un vienīgā komanda ar stabili pārskatāmām finansēm . Daudziem tas nepatīk, piemēram tādiem kā tev. Par tevi pēc tavas lietotās valodas arī ir viss skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:05, pirms 14 gadiem
Emīl Tom, vai būs protests?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 19:06, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: O jā, varēja redzēt pēdejā mājas spēlē cik daudz viņu ir!
Kad bija limenis, tad jau gāja bariem. Tas ir tikai normāli, nav līmenis- nav fanu!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-21 19:07, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: saproti to, ka BKV faniem ir pajāt kas ir VEFam savainotie, un kas nav? šeit spēlē 2 komandas. paši VEF vainīgi, ka visu naudu izmet 2 spēlētājos, tad sezonas beigās var ņaudēt par īso soliņu, ja kāds savainojas. Jebkurā gadījumā šis VEF sastāvs ir gana labs, lai spētu izrādīt kkādu pretestību BKV. Nemākat uzvarēt - tad nav ko ņaudēt!
saproti, parasti rotācijā ir tāpat 9 cilvēki, pleijofos pat 8, bet VEFam nav 3 no šīs rotācijas, tās ir vismaz 25 min katram no tiem kas nav tagad, un pārējiem līdz ar to ir pārāk liels spēles laiks un zūd asums ar laiku. tāpēc arī nevar izrādīt pretestību. bet jūs te priecājaties taka tā būtu nezin kāda milzīgā uzvara.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:07, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: Lietuvā Basketbols ir nr1 sporta veids. Mums nav izteikta nr1 sporta veida, tikai dazhiem slimajiem- hokejs (Dinamo).
tad jau gandrīz puse Latvijas ir slima.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:08, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Balona fani? Barons ir vienīgā komanda LBL kura domā par fanu piesaisti un vienīgā komanda ar stabili pārskatāmām finansēm . Daudziem tas nepatīk, piemēram tādiem kā tev. Par tevi pēc tavas lietotās valodas arī ir viss skaidrs.
Barona vadība jau paziņoja saviem faniem -ultrām, ka komanda 95%, ka nākamsezon vairs nepastāvēs, pateicās par atbalstu un viss. tā man ziņoja viens no barons ultru biedriem bez nekādas dir*anas

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:09, pirms 14 gadiem
MALAČI!
cerams ventspilī šosezon šī bija pēdējā spēle BKV.
Otrdien visi uz rīgu pēc ZELTA!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:09, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: tad jau gandrīz puse Latvijas ir slima.
slimi ir pāris simti... pārējie ''fano'' tāpēc ka tā ir modes lieta fanot par Dinamo un hokeju..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-21 19:10, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: saproti, parasti rotācijā ir tāpat 9 cilvēki, pleijofos pat 8, bet VEFam nav 3 no šīs rotācijas, tās ir vismaz 25 min katram no tiem kas nav tagad, un pārējiem līdz ar to ir pārāk liels spēles laiks un zūd asums ar laiku. tāpēc arī nevar izrādīt pretestību. bet jūs te priecājaties taka tā būtu nezin kāda milzīgā uzvara.
uzvara paliek uzvara,kaa var nesaprast

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:11, pirms 14 gadiem
Neviens bkv sapratigs fans nesapno pa uleb,tur nav ko darit un nav bkv vaina ka sìs vef nav tas pats kas bbl finala

  -1 [+] [-]

, 2011-05-21 19:12, pirms 14 gadiem
Apsveicu ventisus ar uzvaru!Vefina ir divi efini kas turpina rakt komandu.Tie ir Bertans un Berzins.Kur var but tik stulbi speletaji?Ne piespeli iedot ne iemest nemak.Bertanam pa diviem finaliem 2p-12/29; 3p-8/33; un jau 15 kludas.Ka rakstiju sezonas sakuma ka Berzins pa speli var gut 5p;izcinit 5ab; un nopelnit 5pp.Ta ari notiek visa sezonas garuma ar nelielam izmainam.Un tas viss ar augumu 2,13.Nu loti labi ir sie kandidati uz Latvijas izlasi.Ka Bertanam nelauj skriet un mest ta izradas ka vins nemak spelet!Nelubovs izskatijas laukuma labaks par Berzinu ,un ja vinam iedotu Berzina laiku tad tocna butu sametis vairak un nospelejis labak!Nezinu kas vinos iz no ZVAIGZNEM?!

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:13, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: Barona vadība jau paziņoja saviem faniem -ultrām, ka komanda 95%, ka nākamsezon vairs nepastāvēs, pateicās par atbalstu un viss. tā man ziņoja viens no barons ultru biedriem bez nekādas dir*anas
Loģisks un saprotams solis. Ja nav skatītāju un nav konkurentu, tad kāda jēga no komandas.

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:13, pirms 14 gadiem
rihards8 rakstīja: Kas diez notiktu, ja Ventspilij nespēlētu Strelnieks, Hanters un Efejuku, es domāju, ka viņiem klātos vēl smagāks nekā VEFam, bet apsveicu Ventspili ar 3o uzvaru
kā būtu ja būtu!!! būtu ōmītei pau.ti būtu ōpītis!!
neapnīk malt vienu un to pašu???

nesaprotu kas ar to tiesāšanu!!tik daudzi nostaigāti nenosvilpti, nesportiskās piezīmes un nerunāsim par valtera gājienu kad ieskaitīja 2 punktus!! kaukas nav lāgā jo izskatās ka iet uz nba tipa tiesāšanu!!
un Ozols kārtējo reizi pierādīja ka redz cauri cilvēkiem nosvilpjot Efedžuku sodu kur valters bija ar muguru pret Tiesnesi kaukā jokaini!!

Priecē ka vismaz šoreiz nekautrējās iet uz danku ventspilnieki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:14, pirms 14 gadiem
oh piemirsu izskatās ka hjūzam ir beigusies sezona jo lieka ka čalis ir samocīts līdz beigām!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-21 19:15, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: saproti, parasti rotācijā ir tāpat 9 cilvēki, pleijofos pat 8, bet VEFam nav 3 no šīs rotācijas, tās ir vismaz 25 min katram no tiem kas nav tagad, un pārējiem līdz ar to ir pārāk liels spēles laiks un zūd asums ar laiku. tāpēc arī nevar izrādīt pretestību. bet jūs te priecājaties taka tā būtu nezin kāda milzīgā uzvara.
Janičenoks šodien spēlēja un pat labāk nekā tad, kad viņam nebija savainojuma. Parahovskis pēdējās spēlēs vispār bija nekāds. Bet vēl tak ir Neļubovs garajā galā +atgriezās Jahovičs.. Kādas problēmas? Vienīgais, kuram iznāca daudz spēlēt ir Bertāns. Tā kā kādas atmazkas tu te lej?
Neviens te šo neuztver par milzīgu uzvaru, bet par likumsakarīgu uzvaru pēc pēdējās spēles.. Apmierināts?

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:16, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: Janičenoks šodien spēlēja un pat labāk nekā tad, kad viņam nebija savainojuma. Parahovskis pēdējās spēlēs vispār bija nekāds. Bet vēl tak ir Neļubovs garajā galā +atgriezās Jahovičs.. Kādas problēmas? Vienīgais, kuram iznāca daudz spēlēt ir Bertāns. Tā kā kādas atmazkas tu te lej?
Neviens te šo neuztver par milzīgu uzvaru, bet par likumsakarīgu uzvaru pēc pēdējās spēles.. Apmierināts?
tu no basketbola saproti tik daudz cik cūka no aviācijas.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-21 19:16, pirms 14 gadiem
tieši tā. šodien gan vefeļi par problēmām ar traumām var īpaši nesūdzēties.
Janičenoks spēlēja, paši vainīgi ka komandā ir tāds ņuņņa kā Kaspars Bērziņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:18, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: Janičenoks šodien spēlēja un pat labāk nekā tad, kad viņam nebija savainojuma. Parahovskis pēdējās spēlēs vispār bija nekāds. Bet vēl tak ir Neļubovs garajā galā +atgriezās Jahovičs.. Kādas problēmas? Vienīgais, kuram iznāca daudz spēlēt ir Bertāns. Tā kā kādas atmazkas tu te lej?
Neviens te šo neuztver par milzīgu uzvaru, bet par likumsakarīgu uzvaru pēc pēdējās spēles.. Apmierināts?
...tu toč neesi

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 19:18, pirms 14 gadiem
Venspils sagrava, saplosija vefu. Nu kur var tadu virsrakstu ielikt -10 var dabut 1 minute(izrekinas). Vefam speku un Berzinam smadzenes un tad bus labi

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:18, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Ko tu muldi, daudz maz normālai komandai ir jāspēlē ULEB, vilkt tikai vietējo čempi nav normāli.
Mēs visi redzējām, ko Ventspils sadarīja Eiropā pēdējā laikā un tas nebija nekas pārāk pozitīvs.

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:19, pirms 14 gadiem
Vairogs labi ieskrejies, jau kuro macu ir rezultatiivs! tas pa nedaudz parsteidz!;D

  +3 [+] [-]

, 2011-05-21 19:20, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: tu no basketbola saproti tik daudz cik cūka no aviācijas.
kāpēc visi piesienas cūkām?
';

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 19:20, pirms 14 gadiem
peha rakstīja: Venspils sagrava, saplosija vefu. Nu kur var tadu virsrakstu ielikt -10 var dabut 1 minute(izrekinas). Vefam speku un Berzinam smadzenes un tad bus labi
visu spēli esot vadībā virsraksts "sakauj" ir OK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:21, pirms 14 gadiem
Kads tur uleb? Tas ka tur ir jaspele ir viens,bet vai to spejam ir pavisam kas cits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:21, pirms 14 gadiem
Riga tikai par uzvaru jacinas!!! tikai par Zeltu!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:21, pirms 14 gadiem
no kuriem laikiem, garaks cilveks uzreiz nozime fiziski daudz paraks, Buļs ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:23, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Ja jau VEF spēja, tad BKV pēc loģikas ir jāiet ar 6:0 ārā no grupas.
nu, ja sekoji basketbolam kadreiz, tad redzeji to, ka BKV vienmer tika no grupas ara un pat lidz 1/4 finalam aizkljuva shkiet toreiz 2003 gadaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:26, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Ko tu zini? Kas viņam ir? Likās ka šis kapās.
vai tad neredzēji???
izgāja uz minūti ja nemaldos un viss maiņa. nokliboja nost!!liekas ir baigi samocīts!!tā vien domāju ka vajadzēja šo spēli ļaut atpūsties jo neko labu viņš tā ar neiespēja un uz spēli rīgā pataupīt!!
un bērziņš laikam ir zaudējis spēli vainu viņam neļauj vairs mest tos trīņus. cik atceros baronā kad kapāja tad tā vien lika bet tagad klusums un pilnīgs!! ir vispār izmetis šajā sērijā??

  -3 [+] [-]

, 2011-05-21 19:27, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Kads tur uleb? Tas ka tur ir jaspele ir viens,bet vai to spejam ir pavisam kas cits
Ventspils tak bija labākais klubs pasaulē, vai tad nē.?

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:27, pirms 14 gadiem
Rich rakstīja: Piekrītu V.V. - labāk finālā varēja būt Liepājas Lauvas
Wo wo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:28, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Ja sekoji BKV klubam, tad paskaties kas bija pēdejo reizi, kad viņi tur spēlēja.
pagajushogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:29, pirms 14 gadiem
Runaajot par basketbola popularitaati un apmekleetiibu,nu sausmas...... Kas ir sie PR speciaalisti.........??? Par Vef:kas nav Vefam kas bija Ask??? Nauda? Stulbaam reklaamaam,otrskiriigiem viesspeeleetaajie un pusaizmigusiem dusaakakaataajiem pietiek....... Riigaa cilveekiem basketbols vairs neintresee??? Var jau aizbildinaaties ar Dinamo,bet tie cilveeki kas ir pie teiksanas dara to darbu dariisanas peec,nemaz neidzilinoties liidzjuteejos....... Man piemeeram arii nav veelmes iet uz Taada Vef speeleem.........

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:29, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Mjā, Kurtinaitis galīgi izsitis to NBA prospekta domāšanu!
un vle kas liekas dīvaini ir vefa spēles sākums!!!
liekas ka nevienu spēli nav varējuši tā kārtīgi iesākt bet kad ieskrienās ja ieskrienās tad ir ventiņiem sūdīgi!!!

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:30, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu toreiz, laikam galīgi švaki bija ...
jaa, bet nu sastaavaa bija taadi speleetaji, kaa Kanbergs, Sokolovs + tad vel neparliecinoshais A.Berzins un co.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:31, pirms 14 gadiem
treysongz rakstīja: Janičenoks ar vienu kāju labāks par Bertānu. Neredzu Vefam nekādus variantus ja kaut viens no 3 savainotajiem 2dien nebūs kaut 80% gatavs.
Bez Parahauska zem groza nav variantu, nu nav Šeļakovs viņam līdzīgs kur nu vēl Neļubovs.
Neļubovs der Krievijas izlasei, bet VEF neder?

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:35, pirms 14 gadiem
BALTI rakstīja: Runaajot par basketbola popularitaati un apmekleetiibu,nu sausmas...... Kas ir sie PR speciaalisti.........??? Par Vef:kas nav Vefam kas bija Ask??? Nauda? Stulbaam reklaamaam,otrskiriigiem viesspeeleetaajie un pusaizmigusiem dusaakakaataajiem pietiek....... Riigaa cilveekiem basketbols vairs neintresee??? Var jau aizbildinaaties ar Dinamo,bet tie cilveeki kas ir pie teiksanas dara to darbu dariisanas peec,nemaz neidzilinoties liidzjuteejos....... Man piemeeram arii nav veelmes iet uz Taada Vef speeleem.........
Spēle notika Ventspilī aunapiere. Uz VEFu Arēnābija 3200 cilvēku iepriekšējā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:36, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Ja viņš spēlēs RUS izlasē, Eiropas čempī tu būsi basketa eksperts.
Viņš ir kā 13tais sastāvā, bet tas vienalga ir ļoti iespaidīgi, ņemot vērā to, kas tā ir par valsti, bet VEF vinju marinē uz soliņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 19:41, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Izbeidz, no tā Ņeļubova pagaidām nav nekā. Ja viņš būtu labs, viņš tiktu spēlēt.
Labāks par Šeļakovu noteikti ir.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-21 19:41, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: Viņš ir kā 13tais sastāvā, bet tas vienalga ir ļoti iespaidīgi, ņemot vērā to, kas tā ir par valsti, bet VEF vinju marinē uz soliņa
Arī Dāvis Rozītis Latvijas izlasē palika tikko aiz strīpas, ļoti labs spēlētājs, fenomenāls...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:42, pirms 14 gadiem
treysongz rakstīja: Are u serious?
Da labi kopš kur laika viņš tur izlasē ir (bijis?), Šeļakovs pa viņu pat labāks
Krievijai ar saviem 50ļimoniem iedzīvotāju nav centru wtf??
150.

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:44, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: Arī Dāvis Rozītis Latvijas izlasē palika tikko aiz strīpas, ļoti labs spēlētājs, fenomenāls...
salīdzināji arī Latviju ar Krieviju..

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:45, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: Spēle notika Ventspilī aunapiere. Uz VEFu Arēnābija 3200 cilvēku iepriekšējā spēlē.
Ja...????? Ko Tu neteiksi...... Es runaaju vispaar.........

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 19:51, pirms 14 gadiem
BALTI rakstīja: Ja...????? Ko Tu neteiksi...... Es runaaju vispaar.........
Vispāŗ , cilvēki ir apvainojušies uz basketbolu, un ASK ir nobrucis, un tā atbalstītāji lielākā daļa vairs vispāŗ uz spēlēm nenāk, kā zināms tad ASK bija vislielākais apmeklējums Latvijas basketbolā.
Bet laiki ir visādi, pienāks, atkal labie laiki, kad arēnā bija 5, 6 tk skatītāju, 3 tk jau likās nepiekllājīgi maz. Nu un varbūt pēc gadiem 3, Latvijā uz basi atkal nāks, 5 tk, bet uz hokeju varbūt vairs tā neies. To jau nevar zināt. Vienā dienā, kkāds LV klubs nospridizna eiropā, vai izlase parāda kādu brīnumu un basis aiziet uz urrā, tas vis var ļoti ātri mainīties.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-21 19:51, pirms 14 gadiem
Saņja malacis bet diemžēl viens nav vilcējs, liels prieks kad ar lielām sāpēm Kristaps izgāja un gandrīz jau radīja lūzumu spēlē. Bet es ļoti esmu vīlies par Bertānu viņš kaut ko nesaprotamu demonstrēja šajā mačā. Es vienalga līdz pēdējām sekundēm būšu par Vefu lai izdodas

     [+] [-]

, 2011-05-21 19:56, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: Vispāŗ , cilvēki ir apvainojušies uz basketbolu, un ASK ir nobrucis, un tā atbalstītāji lielākā daļa vairs vispāŗ uz spēlēm nenāk, kā zināms tad ASK bija vislielākais apmeklējums Latvijas basketbolā.
Bet laiki ir visādi, pienāks, atkal labie laiki, kad arēnā bija 5, 6 tk skatītāju, 3 tk jau likās nepiekllājīgi maz. Nu un varbūt pēc gadiem 3, Latvijā uz basi atkal nāks, 5 tk, bet uz hokeju varbūt vairs tā neies. To jau nevar zināt. Vienā dienā, kkāds LV klubs nospridizna eiropā, vai izlase parāda kādu brīnumu un basis aiziet uz urrā, tas vis var ļoti ātri mainīties.
kameer eksistees nevajadziigais "Dinamo", tikmer futbols un basketbols buus apdaliiti skatiitaju zinjaa.

     [+] [-]

, 2011-05-21 20:00, pirms 14 gadiem
Šeļakovs-Bērziņš-Jahovičs-Valters-Bertāns (+Bakičs, +Keins, +Ņeļubovs) - joprojām ļoti konkurētspējīgs sastāvs un pat skatoties pa pozīcijām VEFam vismaz 50% izredzes uz zeltu, tā ka par traumām čīkstētājiem skaidrs, ka maz saprot no basketbola.
ar traumētajiem būtu jāiet uz 4:0 sērijā. bet šo sēriju izšķir Noskaņojums, Agresivitāte un Aizsardzība (kopā Raksturs) un tur BKV sasit VEFu. Diemžēl nespēj parādīt raksturu .. Ne jau Janičenoks iznāca un lielo meistarību parādīja, bet tieši raksturu, kas deva nelielu pozitīvu rezultātu.

     [+] [-]

, 2011-05-21 20:02, pirms 14 gadiem
rihards8 rakstīja: Kas diez notiktu, ja Ventspilij nespēlētu Strelnieks, Hanters un Efejuku, es domāju, ka viņiem klātos vēl smagāks nekā VEFam, bet apsveicu Ventspili ar 3o uzvaru
Tas ir klasiskais teksts jau kuro speeli peec kaartas kas buutu ja buutu,bet taa nav un neko nevar padariit,ventspils jebkuraa gadiijumaa ir labaaka pa"melno naavi" ha

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 20:08, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: Vispāŗ , cilvēki ir apvainojušies uz basketbolu, un ASK ir nobrucis, un tā atbalstītāji lielākā daļa vairs vispāŗ uz spēlēm nenāk, kā zināms tad ASK bija vislielākais apmeklējums Latvijas basketbolā.
Bet laiki ir visādi, pienāks, atkal labie laiki, kad arēnā bija 5, 6 tk skatītāju, 3 tk jau likās nepiekllājīgi maz. Nu un varbūt pēc gadiem 3, Latvijā uz basi atkal nāks, 5 tk, bet uz hokeju varbūt vairs tā neies. To jau nevar zināt. Vienā dienā, kkāds LV klubs nospridizna eiropā, vai izlase parāda kādu brīnumu un basis aiziet uz urrā, tas vis var ļoti ātri mainīties.
Nu viss 100% nav atkariigs no sportiskajiem panaakumiem.... Nu nebija Ask nekaads superklubs ar superpanaakumiem,bet vins bija pievilciigs liidzjuteejiem...... Es taads neesmu viens,mees ar draugiem braukaajaam uz Lietuvaam vinam liidzi,bet par Vef ,nu nav kkas.... Es domaaju ka tam nevajag arii daudz. Kautvai par speeleetaajiem,cilveekiem vajag iet uz kaadu skatiities. Var teikt,ir Janičenoks,bet vins nav atraktiivs un utt. No viesspeeleetaajiem vispaar nav neviena kurs buutu interesants. Latviesiem to vajag.

     [+] [-]

, 2011-05-21 20:19, pirms 14 gadiem
BALTI rakstīja: Nu viss 100% nav atkariigs no sportiskajiem panaakumiem.... Nu nebija Ask nekaads superklubs ar superpanaakumiem,bet vins bija pievilciigs liidzjuteejiem...... Es taads neesmu viens,mees ar draugiem braukaajaam uz Lietuvaam vinam liidzi,bet par Vef ,nu nav kkas.... Es domaaju ka tam nevajag arii daudz. Kautvai par speeleetaajiem,cilveekiem vajag iet uz kaadu skatiities. Var teikt,ir Janičenoks,bet vins nav atraktiivs un utt. No viesspeeleetaajiem vispaar nav neviena kurs buutu interesants. Latviesiem to vajag.
jaatzist, ka ASK izvilka maksimalo lozi, Miladžs, Valters, dzeltenas intresatas formas, arēna rīga, spēlētāji taisīja rituālu pirms spēlēm, Lauva Rolands leca ar gumiju no augšas skanot dziesmai avimboe avimboe, pēc ilgas dominances jau pirmajā mačā uzvilkta ventspils, pirmo reizi uzvarēta rytas ar pēdējo metienu. Faniem alus par brivu pirms spēlēm, Tur baigi sakrita viss.

     [+] [-]

, 2011-05-21 20:23, pirms 14 gadiem
Nevelk vefiņš, pazaudējis savu spēli, protams, tas saistīts ar līderu trūkumu, bet nu tur vairs neko nevar darīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 20:38, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vajdazīgi ir eksplozīvi spēlētāji. Kā Holdens, Miledžs, Baksters utt. Tādi kuri var dankot.
Efedžuku tāds ir, bet viņš ir tipisks nēgeris, kas nespēlē katru spēli uz 100. Viņam ir svarīgas spēles un svarīgākās spēles.

Tā jau Efedžuku ir baigais monstrs.
Tā jau Efejuku nekas tur nav. garām gājiens , caurgājiens, atlētisms, tasir viss. Prāta diži viņam nav basketbola ziņā. un metiens arī.

     [+] [-]

, 2011-05-21 20:44, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: Tā jau Efejuku nekas tur nav. garām gājiens , caurgājiens, atlētisms, tasir viss. Prāta diži viņam nav basketbola ziņā. un metiens arī.
un ar to atletismu un caurgajienu pietiek lai pazemotu VEF

     [+] [-]

, 2011-05-21 20:49, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: jaatzist, ka ASK izvilka maksimalo lozi, Miladžs, Valters, dzeltenas intresatas formas, arēna rīga, spēlētāji taisīja rituālu pirms spēlēm, Lauva Rolands leca ar gumiju no augšas skanot dziesmai avimboe avimboe, pēc ilgas dominances jau pirmajā mačā uzvilkta ventspils, pirmo reizi uzvarēta rytas ar pēdējo metienu. Faniem alus par brivu pirms spēlēm, Tur baigi sakrita viss.
Nu tiesi taa,kautvai pat taam pasaam formaam..... Miledžhs uzvelk publiku un utt... Nu ko taadu izveidot nav nereaali.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 20:54, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vajdazīgi ir eksplozīvi spēlētāji. Kā Holdens, Miledžs, Baksters utt. Tādi kuri var dankot.
Efedžuku tāds ir, bet viņš ir tipisks nēgeris, kas nespēlē katru spēli uz 100. Viņam ir svarīgas spēles un svarīgākās spēles.

Tā jau Efedžuku ir baigais monstrs.
Nu protams veel Četmens,Nikolass...... Efedžuku ir normaals dankotaajs,bet arii nemaak uzvilkt publiku... Nu karoce vajag to visu kopaa,un bez super uzvaraam cilveeki pavilksies un naaks uz basketbolu. Visam pamataa tac ir sovs.................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-21 21:03, pirms 14 gadiem
bērni, pēc taisnības jau šodien Ventspilī bija jābūt šampanieša liešanai kausā un kausos. Negadījums trešajā mačā to liedza, un tā tika dota vēl viena šance VEF. Protams, BKV paši vainīgi, ne jau rīdzinieki, kas savu iespēju izmantoja. Tāpat kā BKV nav pie vainas vefiņu traumās. Bail domāt, kā izskatās Janičenoka potīte tagad un kā viņš jūtas, bet cepuri nost viņa priekšā!

Ja neiespers kāda ķēve pa galvu Endzeļiem, tad 0trdien viss mums šajā sezonā beigsies.

     [+] [-]

, 2011-05-21 21:30, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Bet fakts ir tāds, ka pret realo VEF, BKV ir izcīnījuši tikai vienu uzvaru. To pašu liktenīgo, kurā kļūdījās komisārs.
Paklau, ja jau šis nav īstais VEF, tad cik ir tās VEF komandas? Es jums saku, pret īsto VEF ventspilnieki ir izcīnījuši trīs, nevis vienu uzvaru.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-21 21:32, pirms 14 gadiem
onkols rakstīja: bērni, pēc taisnības jau šodien Ventspilī bija jābūt šampanieša liešanai kausā un kausos. Negadījums trešajā mačā to liedza, un tā tika dota vēl viena šance VEF. Protams, BKV paši vainīgi, ne jau rīdzinieki, kas savu iespēju izmantoja. Tāpat kā BKV nav pie vainas vefiņu traumās. Bail domāt, kā izskatās Janičenoka potīte tagad un kā viņš jūtas, bet cepuri nost viņa priekšā!

Ja neiespers kāda ķēve pa galvu Endzeļiem, tad 0trdien viss mums šajā sezonā beigsies.
Lai gan vairaak juutu liidz Ventinjiem, bet tiekshu taa...tas ko tu mini- baltaask kjeeves murga pirdiens!
Cepuri nost manim favoriitiem Ventinjiem, bet Vef pat klibodams kozh....kriit...kjeras aiz pakaljkaajs un kozh!
Un nestasti par to, ka....ja VEF buutu labaakaja sastavaa...atceramies Lietuvas Rytas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-21 21:56, pirms 14 gadiem
K.Bērziņa līmenis ir drausmīgi krities. Kāda ir viņa loma laukumā? Kļūdīties!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-21 22:11, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Diemžēl, Sandis viens pats nevar uzvarēt
Sandis ir īsts mātes dēls, nav jau Kristaps. Čīkstēt tik prot, citu neko.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-21 22:21, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Lai gan vairaak juutu liidz Ventinjiem, bet tiekshu taa...tas ko tu mini- baltaask kjeeves murga pirdiens!
Cepuri nost manim favoriitiem Ventinjiem, bet Vef pat klibodams kozh....kriit...kjeras aiz pakaljkaajs un kozh!
Un nestasti par to, ka....ja VEF buutu labaakaja sastavaa...atceramies Lietuvas Rytas!
neko īpaši nesapratu no tevis teiktā... Vopsem, tu esi par BKV, bet pirms fināla jau bii novilcis bikses un gatavs vālējumam? lai tev būtu zināt, ka fināls sastāv no vairākām spēlēm, tā kā tos rītus var piesaukt un var arī nepiesaukt. cik tur trūka un bkv arī šos uzvilktu. LKL fināls liecina, ka tie rīti nav tādi rīti, kādus tos bija pierasts redzēt.

Bet Dies'ar tiem leišiem. Mums pašiem savs fināls, un šobrīd pēc BKV scenārija viss iet. Traumas diemžēl ir šīs spēles sastāvdaļa un var būt tik pat liela liecība par treneru kļūdām, kā neveiksmīga izvēle kādā epizodē. Es neapgalvoju, ka VEF kaut kur tiešām netrāpīja ar slodzēm, tomēr pārmetot kaut ko BKV un viņu faniem vai raudot par rīdzinieku neveiksmēm, tādu iespēju tomēr der paturēt prātā. Da hrens viņu zina, kā būtu, ja VEF visu sēriju mauktu ar labākajiem - otrajā mačā tie tieši atrāvās. Un hrens viņu zina, kā būtu, ja Andersons katru maču savus 3-4 trīnīšus ieliktu. Varēja taču tā būt?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-21 22:26, pirms 14 gadiem
4uwis rakstīja: Besī lasīt tos stulbos lauķus, ka 2 vai 3 spēlētāju trūkums nav zauējuma iemesls.. Protams, ka Janičenoks un Parahauskis ir 2 izteikti līderi, kuru pienesums komandai ir 50% vismaz. Ja 6 spēlē viņi spēlēs atkal varēsiet sēdēt un domāt kkādas pasaciņas kādēļ V-Pils zaudēja. ( - aiziet )
ai, muļķis tu esi.

     [+] [-]

, 2011-05-21 22:27, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nevienu mirkli neesmu redzējis, ka viņš pazemo VEF. Tas, ka iedankoja pāri, neko nenozīmē. Epizode skaista, bet tas neliecina, ka viņš baigi dominētu.
njaa iepriekshejas speles jau zemi rezultati vinjam

  -1 [+] [-]

, 2011-05-21 22:45, pirms 14 gadiem
Es šodie nredzēju bubba! Beidzot! Apmēram 3-4 klase, skreja pa balkonu blakus sektoram, paradija pirku uz aizksrēja tālāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-21 22:56, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: nu, ja sekoji basketbolam kadreiz, tad redzeji to, ka BKV vienmer tika no grupas ara un pat lidz 1/4 finalam aizkljuva shkiet toreiz 2003 gadaa.
Juuuuuuu, tu mums ir galvēnais sekotais...
Season 2009-10 BK Ventspils 0-6 -160

     [+] [-]

, 2011-05-21 23:03, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Paklau, ja jau šis nav īstais VEF, tad cik ir tās VEF komandas? Es jums saku, pret īsto VEF ventspilnieki ir izcīnījuši trīs, nevis vienu uzvaru.
īstais brīdis paklusēt

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 23:37, pirms 14 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: Es šodie nredzēju bubba! Beidzot! Apmēram 3-4 klase, skreja pa balkonu blakus sektoram, paradija pirku uz aizksrēja tālāk.
Onžik, tu tāds nožēlojams atdarinātājs esi un ar sliktu humora izjūtu. Šitas mīzējs parādījās pirms dažām sezonām un tad Barons bildē laida dzelteno uz ASK Saucas šis tavs gājiens - joks no sērijas "pasmejies par stāstītāju"

  -1 [+] [-]

, 2011-05-21 23:41, pirms 14 gadiem
onkols rakstīja: Onžik, tu tāds nožēlojams atdarinātājs esi un ar sliktu humora izjūtu. Šitas mīzējs parādījās pirms dažām sezonām un tad Barons bildē laida dzelteno uz ASK Saucas šis tavs gājiens - joks no sērijas "pasmejies par stāstītāju"
šitais mīzejs paradījas kad tevi vēl pat plānos nebija... tas ir ļooooooti vecs joks, tici man, to lieto ne tikai basketbola... Bet tas nav tava darīšāna kas man ir par avataru

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 23:56, pirms 14 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: šitais mīzejs paradījas kad tevi vēl pat plānos nebija... tas ir ļooooooti vecs joks, tici man, to lieto ne tikai basketbola... Bet tas nav tava darīšāna kas man ir par avataru
nu bet es jau saku, ka tev nav humora izjūtas, jo lieto vecu joku

     [+] [-]

, 2011-05-22 00:21, pirms 14 gadiem
zanardi rakstīja: Nu nemāk Bertāns organizēt saspēli, tas jau kuro spēli pierādās, statistika arī katastrofāli slikta.
Nesaprotu arī kāpēc Kaspars Bērziņš nemet vairs 3.p metienus, vairākas reizes paliek pilnīgi brīvs bet nemet, agrāk taču ar labu precizitāti tos realizēja, laikam tāds stulbs treneru uzstādījums nemest....
Nu Bertāns nav saspeeles vadiitaajs,es nesaprotu,kaa to nevar redzeet treneri?? No vina taads pats saspeeles vadiitaajs kaa no Šķēles(kurs vienmeer gribeeja buut nr.1) Bērziņš vairs nav tas kas bija pirms 3-5gadiem ,kurs speeleeja Finiksaa,vecais staasts par Latviesu sportistiem kuriem speeks pietiek liidz junioru vecumam........... Kaapeec??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-22 10:03, pirms 14 gadiem
Ļoti patīkami!!! Ceru, ka šī Valtera " melnā nāve" ar šo arī nosprāks! Pats, lai dodas braukt ar ceļa rulli, tā jau viņa īstā specialitāte

  +1 [+] [-]

, 2011-05-22 10:37, pirms 14 gadiem
Bezkaunīgais rakstīja: Kas Tu stulba esi ?? Tavs Vairogs ir = apaļa 0 !!!
Īstenība pēdējas trīs spēles Vairogs reāli velk! Un trijnisi viņam krīt... tā kā, es BKV uzvares, domāju ka Vairogs ari bus MVP.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-22 15:46, pirms 14 gadiem
Vairogs uguņo!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-22 17:11, pirms 14 gadiem
Vēl nevienā spēlē Ventspils nav pareizi spējusi nostāties, lai apspēlētu zonu.
Zonas varianti ir iespējami:
2-2-1, 2-1-2, 2-3, 1-2-2, 1-3-1, 3-2.
Ir 2 kombinacijas pret jebkuru zonas aizsardzību.
Ir kādas 4 kombinācijas pret 1-3-1, 3-2, 2-1-2 и 1-2-2.
Ir kādas divas pret 2-3.
Pret zonas aizsardzību citādi jāizvieto spēlētāji.
piemēram, pret 3-2 uzbrukumā izvietojas 2-3, pret 1-3-1 izvieto2-1-2 u. t.t.
Vai tiešām par tādu algu treneri nezin elementāras ābeces patiesības basketbolā.