Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

"Valmiera" piekāpjas "Žalgirim"

Šodien Baltijas Basketbola līgas spēlē SK "Valmiera" ar 78:91 atzina Kauņas "Žalgira" pārākumu. "Valmierai" rezultatīvākais ar 23 punktiem bija Vladimirs Stimacs.

Spēles pirmajā ceturtdaļā abas komandas demonstrēja rezultatīvu basketbolu, kas izpaudās arī uz rezultāta tablo. Pēc nospēlētajām pirmajām desmit minūtēm viesiem no Kauņas četru punktu pārsvars - 24:28. Otrajā ceturtdaļā abu komandu apgriezieni uzbrukumā samazinājās, bet "Žalgira" pārsvars saglabājās. Puslaika pārtraukumā komandas devās pie rezultāta 40:49, "Žalgira" labā.

Trešo ceturtdaļu "Žalgiris" sāka ar 14:2 izrāvienu, kas viesus izvirzīja vadībā ar 63:42. Līdz ceturtdaļas beigām gan "Valmiera" mazliet samazināja deficītu, bet tas palika divciparu lielumā - 59:72. Ceturtajā ceturtdaļā uz pavisam neilgu brīdi pat parādījās iespēja uz līdzīgu spēles izskaņu, kad deviņas minūtes līdz spēles baigām Jankūns saņēma tehnisko piezīmi, kā rezultātā Bankevics realizēja abus soda metienus, bet Stimacs sekojošajā uzbrukumā realizēja trīspunktnieku, panākdams cerīgo 66:72. Taču "Žalgiris" spēja rezultatīvi atbildēt un novadīt spēli līdz drošai uzvarai ar 91:78.

"Valmierai" rezultatīvākais ar 23 gūtajiem punktiem bija Vladimirs Stimacs, bet ar 19 punktiem atzīmējās Ingus Bankevics. "Žalgirim" 16 punktus guva Pauļus Jankunas.

Baltijas Basketbola līga.
SK "Valmiera" - Kauņas "Žalgiris" 78:91
(24:28; 16:21; 19:23; 19:19)
Valmiera: Stimacs 23 (5 atl.b.), Bankevics 19 (5 rez. piesp.), Jansons 12, Amoliņš 10, Čavars 8, Gabrāns 4 (6 rez. piesp.), Bergmanis 2 (6 rez. piesp), Melderis, Ramanausks.

Izmantotie resursi:
www.skvalmiera.lv

  +1 [+] [-]

, 2007-10-06 21:31, pirms 17 gadiem
garais 999 --->>

4 apsargi un menti ka vienmer ierodas kad vissa balle jau beigusies! Labs bija tas dzekas kas naca ar to garo karoga kaatu un saka leishus bakstiit! tas vinjam labi izdevas

  -1 [+] [-]

, 2007-10-06 21:32, pirms 17 gadiem
pac paklusē!Ja nervi netur un nevari paciest troksni,nelien uz faniem kašķi meklētUn skaties mačus pa teļļuku!

  -1 [+] [-]

, 2007-10-06 21:33, pirms 17 gadiem
mans iepriekšējais=>garajam 999

  +1 [+] [-]

, 2007-10-06 21:34, pirms 17 gadiem
garais_999:

Normāli! Interesanta jums tur Valmierā spēļu organizācija. Bet nu cerams, tagad vismaz Valmieras klubs nodrošinās pietiekamu skaitu apsargu, kuri spēs garantēt drošību. Ko var izdarīt 4 apsargi, ja tur sāktos masveida kautiņš starp faniem???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-10-06 21:36, pirms 17 gadiem
īpatni - tev pašam teļļuks jāskātās, iesaku, ar ASK otrdien pa LTV7 rādīs un speciāli priekš tevis vēl live

     [+] [-]

, 2007-10-06 21:39, pirms 17 gadiem
kaut kad bija dzirdēts, ka klope bija ar Barona faniem, bet tas bija tik sen un nebiju klāt

     [+] [-]

, 2007-10-06 21:40, pirms 17 gadiem
liec,liec mīnusus,nervozais

     [+] [-]

, 2007-10-06 21:41, pirms 17 gadiem
garais 999 --->>

tas droshi ka bija 5 videnee!

     [+] [-]

, 2007-10-06 21:43, pirms 17 gadiem
galops - tā varēja būt
īpatni - esmu tev ielicis tikai vienu mīnusu, tā ka nevajag, man ar nerviem viss ir kārtībā

     [+] [-]

, 2007-10-06 21:52, pirms 17 gadiem
garais_999:
Interesanti un diez kuri uzvarēja tajā klopē ar Barona faniem?

     [+] [-]

, 2007-10-06 21:54, pirms 17 gadiem
cik biju dzirdējis, no runu runām, tad laikam niča, un beigās pat šņabi kopā dzēruši, bet tas bija sen, un daudz kas mainījies

     [+] [-]

, 2007-10-06 22:01, pirms 17 gadiem
garais_999

Jautrīši. Bet ja nopietni, tad ceru, ka visa šī fanošana neaizies līdz tam līmenim, ka klopes būs neatņemama sastāvdaļa. Tas tomēr nebūtu forši. It īpaši iedomājoties spēles starp ASK un Baronu. Kaut gan nav jau it kā nekas arī tāds dzirdēts, ka tādas būtu bijušas.

     [+] [-]

, 2007-10-06 22:08, pirms 17 gadiem
renrins - 100 % tev piekrītu, bet basketbols LV paliek tik populārs, ka neko nevar prognozēt, tev taisnība par ASK un Barona faniem, savstarpējās spēles vienā arēnā, fanu arī nepajokam daudz ( spriežot pēc e-sporta komentiem), jo viens otram ir galvu ar mieru pārlauzt, vārdu sakot - grūti spriest, negribētos gan, kā ir RUS starp futbola faniem

     [+] [-]

, 2007-10-06 22:31, pirms 17 gadiem
garais_999
Tie karstasinīgākie savu komandu atbalstītāji jeb ultras jau sēž katrs savā Arēnas stūrī, bet vienalga ja gribētu, tad tiktu viens otram klāt.

Bet domāju, ka nekas tāds kā Krievijā starp futbola faniem nenotiks jo mums tomēr mentalitāte ir cita un pats svarīgākais, Latvijā fanu kustībās nav iesaistījušies nekādi atsaldētie, urlas vai vnk cilvēki kuri nedraudzējas ar galvu.

     [+] [-]

, 2007-10-06 22:42, pirms 17 gadiem
renrin
nu laikam jau tā ir, kā tu saki, bet duraki jau ir visās Valstīs, vajag tik, tik vienam sākt un tad panesās, esmu bijis tepat vienā LČ futbolā mača, kur fani izkāvās līdz asinīm, nu tā 50 cilv. pret 50 cilv., skats bija graujošs, tas gan nebija šā gada saezonā, bet par to klapi masu mēdījos bija ļoti maz informācijas

     [+] [-]

, 2007-10-06 22:52, pirms 17 gadiem
garais_999

Nu jā par klopēm starp futbola faniem Latvijā arī ir dzirdēts. Bet kā jau rakstīju, jautājums ir kas par cilvēkiem tur ir iesaistīti. Dažādi faktori: Sākot no tāda sīkuma, kā kādā kondīcijā konkrētā publika atrodas un beidzot kaut vai ar izglītības, sociālās piederības un tautības jautājumu.

     [+] [-]

, 2007-10-06 22:53, pirms 17 gadiem
diezgan pieklaajiigi!

     [+] [-]

, 2007-10-06 23:01, pirms 17 gadiem
renrin
nu pilnīgi pareizi, bet mums to cilvēku uz to pašu futeni cik tad nāk, nu ja piemēram nāktu 50 000 un kaut kas sāktos līdzīgs, tā ka mūsu Valstī kur nāk nu piemēram vidēji 500 ( statisku tiešām nepārzinu), tad liekas no malas viss ir čikā, bet visā visumā tev piekrītu, ja šmurguļiem vēl nepārdotu šmigu, tad vispār būtu OKEY, jo tie ir varoņi, viens otrs nāk piemēram uz futeni pat nezinot cik minūtes ir jāspēlē, bet galvenais, lai izkautos, tas protams nav domāts par visiem faniem, jo esmu pārliecināts, ka lielākā fanu daļa ir superīgi cilvēki

     [+] [-]

, 2007-10-06 23:14, pirms 17 gadiem
garais_999

Par šmigu piekrītu. Citreiz kad skatos tajā pašā Arēnā, tad šikajiem vēsi tiek pārdots alus vai sidrs. Bet pat ja netiktu pārdots, tad ir jau vēl daudzas iespējas kā sīkajiem pie šmigas tikt, kaut vai pirms tam, pirms spēles aizliet acis.
No vienas puses labi vien ir ka ir tāda virtuālā vide, kur daudzi nolaiž tvaiku un neīsteno nekādas klopes reālajā dzīvē.
Runājot par fūzi, tad ir vēl viena specifika. To gan es 100%īgi nezinu, bet ir dzirdēts, ka daži no fkVentspils faniem esot skini, bet par dinaburgas fani esot urlas (treniņbikšainie). Atceros, ka tepat esportā komentāros reiz daži rakstīja, ka savstarpējā šo komandu spēlē skini esot pamatīgi sadevuši urlām.
Tādēļ, labi vien ir ka šis kontingents vēl nav (un ceru, ka arī nekad nebūs) pievērsies basketbola fanošanai. Jo gan vieni, gan otri nedomāju ka īpaši draudzējas ar galvu.

     [+] [-]

, 2007-10-06 23:25, pirms 17 gadiem
jā, tad laikam taisnība, es to biju tiešām dzirdējis ne jau no e-sporta, bet reāliem futbola faniem, starp citu, domāju no filmas - viena tante teica, bet jau tu saki un izklausies diezgan sakarīgs fans, tad tā būs laikam taisnība.
Bet pareizi tu rakstīji, starp futbola faniem reti kad dzirdu latviešu, bet basī ir pavisam pretēji ( nedomā uzreiz, ka esmu krievu nīdējs), bet tā tas ir.
Gribēju vēl piebilst, ka tomēr hallēm par drošību ir jāpardomā, izskatās, ka Arenā Rīga tas ir tikai normā, esmu bijis visās LV basketbola hallēs ( izņemot Liepāju, jo tur tādas nav), tad tas skats nav tomēr labs, bet gan viss būs čikā

     [+] [-]

, 2007-10-06 23:45, pirms 17 gadiem
garais_999

Diemžēl jāsaka, ka par to drošību sāks domāt tikai pēc kādiem incidentiem un ne ātrāk. Latvijā tas ir normāli. Kaut vai šis piemērs Valmierā. To tak loģiski var izsecināt, ka 4 apsargi nebūs spējīgi tikt galā ar kādām kaut cik nopietnām nekārtībām, kad tādas notiks. 4 apsargi būtu pietiekami, lai nomierinātu, kādu aliņu pārdzērušos fanu, bet ne jau lai novērstu nekārtības. Acīmredzot klubs vnk gribēja ietaupīt izmaksas, kas ir jāmaksā apsargiem par šo haltūru.
Savukārt Arēnā Rīga tie apsargi ir viemnēr visos pasākumos kas notiek Arēnā (piem, končos), acīmredzot viņi ir Ārēnas darbinieki un kad klubs izīrē Arēnu savām spēlēm, tad šie apsargi nāk komplektā un klubs par to visu maksā. Es to protams nezinu, bet tā tas izskatās no malas.

     [+] [-]

, 2007-10-06 23:50, pirms 17 gadiem
nu jā, Latvijā tā ir, kad notiks kādi mēsli, tad sāks domāt. Valmierā Paldies Dievam viss beidzās normāli, bet tāpat lika aizdomāties

     [+] [-]

, 2007-10-07 00:35, pirms 17 gadiem
johaidii, tas Bankevics baigi labs ir, jomajo, katraa speelee met pie 20 punktiem!!! tas pats kas Jurevichus - shitiem abiem bija jaaspeelee Ventspilii, Baronaa vai ASK, nevis kaut kaadiem Veseloviem, Adomaishiem un Freimanjiem...

  -2 [+] [-]

, 2007-10-07 00:37, pirms 17 gadiem
hm, taapec ka iekurinaaja faijerus, ir lohi un cuukas? malachi! pastas, kas griekjihaa daraas! tur kurina uz nebedu un ne1 galvu nerauj. barons peern arena svilinaaja uinnekas. arii zalgiri bbl un ritas ar man likas. Tallinaa bbl finaa;aa kaadi seshi faijeri bija rytas. nu un??? cita lieta, ka nau tie shtrunti kauku rnebut jaanomet a taa - neka arkarteja

  +1 [+] [-]

, 2007-10-07 10:42, pirms 17 gadiem
Spēle bija laba - skatāma, jo cīņa bija līdz beigām. Par apsargu mazo skaitu - taisnība - paldies dievam, šoreiz viss beidzās labi - citreiz tā var arī nebūt...
Valmiera šobrīd pēc sastāva izskatās vājāka kā pavasarī, lai gan Stimacs un Bankevics spēlē vēl labāk kā pērn. Izskatās - būs problēmas arī ar saspēles vadīšanu - Gabrāns bez maiņām nevar visu spēli nolaist, Bergmanis diemžēl nevelk kā 1. numurs, nekas pa šiem gadiem nav mainījies.

     [+] [-]

, 2007-10-07 23:51, pirms 17 gadiem
stimach plosaas !
valmiera izskataas speciiga buus cieniiga speleet 1 divizijaa tapaat arii tur varetu speleet liepaajas lauvas manupraat

  +1 [+] [-]

, 2007-10-07 23:58, pirms 17 gadiem
Nu nevajag Te gudri stāstīt, ka nav nekas ārkārtējs kad telpās dedzina lāpas. Kautiņš būtu tikai puse bēdas! A ja nu aizdegās? Kurš no jums tad gribētu pats tur būt ugunsgrēka gadījumā? Vai varbūt mēģiniet iedomāties savu ģimeni degošā hallē. Tur atradās arī pietiekami daudz mazu bērnu. Līdz šim incidentam es pat mazliet (labā nozīmē) apskaudu Žalgiri par viņu atraktīvajiem faniem, bet ne sekundi ilgāk, jo, ja neliels cilvēku skaits ar Žalgira spēlētāju un treneru atbalstu apdraud visus uz spēli atnākušos, tad tas man neliekas ne gudri, ne sportistu cienīgi ne jebkādā citā veidā pieņemami. Malači, Valmiera! Kolosāla spēle! Prieks skatīties kā Jūs cīnaties. Bergmanis un Ramanausks tādi pašvaki, bet visi pārējie fantastisi paveica savu darbu. Pēc šīs spēles Jūs būtu pelnījuši saldo uzvaras garšu!