Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" BBL "play-off" sāk ar +30

Raivis Dombrovskis
Raivis Dombrovskis

"Ventspils" BBL "play-off" sāk ar +30
Niko Gikass: 10 punkti, 6 atlēkušās bumbas un 14 rezultatīvas piespēles uzvarā pār Raplas ''Tyco''.
Foto: bkventspils.lv

Ar pārliecinošu uzvaru Baltijas Basketbola līgas (BBL) astotdaļfināla sēriju šodien uzsāka Latvijas čempionvienība BK ''Ventspils'', kas savā laukumā ar rezultātu 105:75 apspēlēja Raplas ''Tyco'', pirms atbildes spēles Igaunijā iekrājot 30 punktu handikapu. Lielisku spēli kurzemnieku rindās aizvadīja grieķu saspēles vadītājs Niko Gikass, kuram desmit punkti un 14 rezultatīvas piespēles.

Sākumsastāvi

Ventspils: Lejasmeiers, Ate, Janičenoks, Bārnīss, Grants.
Rapla: Ežerskis, Lāne, So, Bubalo, Kērlss.

Spēli ar nelielu handikapu (9:5, 13:7, 15:11) iesāka ventspilnieki, taču atrauties liedza pāris kļūdas pick'n'roll aizsardzībā. Laukumā nākot rezervistiem, ar labām piespēlēm uz trejaču līnijas veiksmīgi partnerus atrada grieķu saspēlnieks Gikass, liekot Aivaram Kūsmā pie 11:21 sasaukt pirmo minūtes apspriedi. Nelielais pārtraukums igauņiem nelīdzēja - divarpus minūtēs mājinieki guva septiņus bezatbildes punktus, pirmo ceturtdaļu noslēdzot ar +17 (28:11). Arī otrajā ceturksnī ''Ventspils'' apgriezienus nemazināja - sanākušie skatītāji laukumā vēroja jaudīgu uzbrukuma ofensīvu, galveno lomu spēlējot grieķim Gikam - laicīgas piespēles, pārtvertas bumbas, precīzs tālmetiens no metriem astoņiem, un rezultāts, ejot puslaikā, jau +27 (57:30).

Otrajā puslaikā ventspilnieku handikapa audzēšanas centieni bija neveiksmīgi, taču 25 - 30 punktu pārsvaru Roberta Štelmahera trenētie vīri turēja konsekventi. Skaistas piespēles partneriem turpināja adresēt Gikass, kura dāvanas teicami izmantoja Mārtiņš Meiers, Atis Ate un Artjoms Butjankovs. OC Ventspils tribīnes visskaļāk uzgavilēja, kad Butjankovs ar precīziem sodiņiem sasniedza maģisko trīsciparu skaitli 100, bet, skanot pamatlaika sirēnai, rezultāts uz tablo 105:75, ''Ventspils'' uz Raplu brauc ar 30 punktu handikapu!

BK ''Ventspils'' sastāvā rezultatīvākais vīrs laukumā ar 20 punktiem (2p. - 3/4, 3p. - 4/6, 1p. - 2/2) bija kluba kapteinis Akselis Vairogs, bet grieķis Gikass desmit punktiem pievienoja 14 rezultatīvas piespēles, sešas bumbas zem groziem un divas pārtvertas bumbas. Septiņi mājinieku spēlētāji guva vismaz desmit punktus.

Atbildes spēle notiks 10. februārī Raplā.

BBL astotdaļfināls. 3. februāris. Ventspils

Ventspils - Rapla Tyco (28:11, 29:19, 25:24, 23:21)
Ventspils: Vairogs 20, Bārnīss 14, Ate 13, Butjankovs 12, Meiers 12, Grants 11 (6 ab), Gikass 10 (14 rp,, 6 ab), Janičenoks 7, Peiners 4 (5rp), Lejasmeiers 2

Izmantotie resursi:
Baltic Basketball League

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 20:39, pirms 10 gadiem
Protams prieks par graujošu uzvaru, bet nu pretinieks jau arī nekāds....Pēdējās sezonās BBL tikai diemžēl degradējas, ir nepieciešama jauna līgas vadība, kuri būtu gatavai attīstīt....

 +14 [+] [-]

, 2015-02-03 20:40, pirms 10 gadiem
loti labs papildinaajums tas griekis. sis noteikti jaapatur ari uz nakamo sezonu

  +9 [+] [-]

, 2015-02-03 20:40, pirms 10 gadiem
labs treniņ mačs BKV

  -2 [+] [-]

, 2015-02-03 20:41, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: loti labs papildinaajums tas griekis. sis noteikti jaapatur ari uz nakamo sezonu
Šaubos, grūti mūsu klubiem līderus ir noturēt diemžēl

  +4 [+] [-]

, 2015-02-03 20:50, pirms 10 gadiem
nu šitādi rezultāti. +30... ēna tik palikusi no tā BBL...

Šiauliai – Parnu 108:71
Pyrinto – Valmiera 107:73
TU/Rock – Prienai 100:68
Ventspils – Tyco Rapla 105:75

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 20:53, pirms 10 gadiem
markkomartins rakstīja: nu šitādi rezultāti. +30... ēna tik palikusi no tā BBL...

Šiauliai – Parnu 108:71
Pyrinto – Valmiera 107:73
TU/Rock – Prienai 100:68
Ventspils – Tyco Rapla 105:75
Rock un Sauli ari uzvaras ar+ 30

  +9 [+] [-]

, 2015-02-03 20:59, pirms 10 gadiem
Varbūt, ka nevajag BBL attīstīt, bet līdzīgi kā Lietuva pāriet uz 4 apļu turnīru LBL + eirokausi labākajām 4 komandām. Protams tas nav iespējams, ja VEF turpinās spītīgi piedalīties Ukrainas okupantu čempionātā. Domāju, ka nekādu kritiku šogad vairs neiztur arguments, ka LBL līmenis ir par zemu VEFam. Jā, VEFs ir viena no labākajām LBL, bet tikai viena no.

  +3 [+] [-]

, 2015-02-03 21:05, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Šaubos, grūti mūsu klubiem līderus ir noturēt diemžēl
''Līgums noslēgts līdz sezonas beigām ar iespēju to pagarināt uz vēl vienu sezonu.''
Domāju, ka šis spēlētājs noteikti būtu jāpatur. Labs saspēlnieks un labi redz laukumu.
Bet jā, prieks par pārliecinošo uzvaru.

  -4 [+] [-]

, 2015-02-03 21:07, pirms 10 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Varbūt, ka nevajag BBL attīstīt, bet līdzīgi kā Lietuva pāriet uz 4 apļu turnīru LBL + eirokausi labākajām 4 komandām. Protams tas nav iespējams, ja VEF turpinās spītīgi piedalīties Ukrainas okupantu čempionātā. Domāju, ka nekādu kritiku šogad vairs neiztur arguments, ka LBL līmenis ir par zemu VEFam. Jā, VEFs ir viena no labākajām LBL, bet tikai viena no.
Neskaties tikai uz vef, pievērsies citām komandām arī, tad pasaki par tiem 4 apļiem....Valmieras spēles, klubu sastāvu lielās izmaiņas utt. Nav mums LBL tāda līmeņa čempionāts, mums pa lielam sezonā ir 4 vidēja līmeņa komandas, kuras nodrošina kaut cik normālu spēli, tas būtu 16 tādas sezonā un pārējās būtu ciešamas spēles...Domāju arī BKV nebūtu tas pa prātam....Vēl protams ekonomiskais jautājums utt. pašlaiks LBL domāju nav gatavs 4 apļu un 8 komandu playoffam.....Ir nepieciešams klāt LBL vēl 2 komandas un pacelt vēl divas komandas, kuras spētu labi cīnīties ar BKV, VEF un Liepāju kamēr to nav, nav lielas jēgas no 4 apļiem

  -1 [+] [-]

, 2015-02-03 21:10, pirms 10 gadiem
entuziasts rakstīja: ''Līgums noslēgts līdz sezonas beigām ar iespēju to pagarināt uz vēl vienu sezonu.''
Domāju, ka šis spēlētājs noteikti būtu jāpatur. Labs saspēlnieks un labi redz laukumu.
Bet jā, prieks par pārliecinošo uzvaru.
To jau tikai parādīs starpsezona, gan jau pie labāka piedāvājuma aizies prom + kā vismaz komentātors sākumā teica, ka Štelmahers bijis dusmīgs, par viņa individuālo spēli, jo sistēmā tā neiederas

  +8 [+] [-]

, 2015-02-03 21:14, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Šaubos, grūti mūsu klubiem līderus ir noturēt diemžēl
Grantu BKV noturēja, Gikasam ir līgams 1+1. BKV menedžments ir augstākajā līmenī Latvijā, lielākā pieredze, labākais skauting u.t.t. Ar krietni mazāku budžetu izveidot līdzvērtīgu vai pat labāku komandu par to pašu VEFu ir jāmāk.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-03 21:17, pirms 10 gadiem
Mr. Objektīvs rakstīja: Grantu BKV noturēja, Gikasam ir līgams 1+1. BKV menedžments ir augstākajā līmenī Latvijā, lielākā pieredze, labākais skauting u.t.t. Ar krietni mazāku budžetu izveidot līdzvērtīgu vai pat labāku komandu par to pašu VEFu ir jāmāk.
Pirmkārt nav krietni mazāks budžets, nē nu labi ir kādi 400 - 500 tūkst. starpība, bet nu par Gikasu nezinu, to redzēsim, netaisos neko prognozēt, paskatīsimies starpsezonu, kas tad notiksies

  +5 [+] [-]

, 2015-02-03 21:26, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Neskaties tikai uz vef, pievērsies citām komandām arī, tad pasaki par tiem 4 apļiem....Valmieras spēles, klubu sastāvu lielās izmaiņas utt. Nav mums LBL tāda līmeņa čempionāts, mums pa lielam sezonā ir 4 vidēja līmeņa komandas, kuras nodrošina kaut cik normālu spēli, tas būtu 16 tādas sezonā un pārējās būtu ciešamas spēles...Domāju arī BKV nebūtu tas pa prātam....Vēl protams ekonomiskais jautājums utt. pašlaiks LBL domāju nav gatavs 4 apļu un 8 komandu playoffam.....Ir nepieciešams klāt LBL vēl 2 komandas un pacelt vēl divas komandas, kuras spētu labi cīnīties ar BKV, VEF un Liepāju kamēr to nav, nav lielas jēgas no 4 apļiem
Izskatās, ka Barons atkal nopietni tai lietai pieies, Valmierai izskatās arī naudas krietni vairāk palicis, ja nebūtu deb..s treneris baigi labi kapātu. Liepāja arī no gada uz gadu attīstās. BKV un VEF - jau piecas labas komandas. Arī Jēkabpilij ir iespējas augt, jo ir liela fanu interese, nenotiek viss uzreiz, ieiesies arī tur tās basketbola tradīcijas, būs vēl par vienu basketbola pilsētu vairāk. Jūrmala gan šajā, gan pagājušajā sezonā lieliski parādīja, ka var iekost arī kādam no ''stiprajiem''. Gana laba konkurence. Nevar visi būt vienā līmenī. Ir jābūt arī tādām komandām kā LU un Saldus, spēlētājiem šajās komandās arī LBL līmenis nāk tikai par labu. Arī Jelgavai ir visas iespējas progresēt.
Vēl piesaistīt Ogri un jauno VEF spēlētāju komandu, lai ir konkurence ar Saldu un LU - esošajā situācijā ideāls LBL. Un, protams, OBLIGĀTI 8 komandu playoff.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 21:27, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: loti labs papildinaajums tas griekis. sis noteikti jaapatur ari uz nakamo sezonu
Ir jau līgums kabatā arī nākamajā sezonā.

  -3 [+] [-]

, 2015-02-03 21:29, pirms 10 gadiem
Mr. Objektīvs rakstīja: Izskatās, ka Barons atkal nopietni tai lietai pieies, Valmierai izskatās arī naudas krietni vairāk palicis, ja nebūtu deb..s treneris baigi labi kapātu. Liepāja arī no gada uz gadu attīstās. BKV un VEF - jau piecas labas komandas. Arī Jēkabpilij ir iespējas augt, jo ir liela fanu interese, nenotiek viss uzreiz, ieiesies arī tur tās basketbola tradīcijas, būs vēl par vienu basketbola pilsētu vairāk. Jūrmala gan šajā, gan pagājušajā sezonā lieliski parādīja, ka var iekost arī kādam no ''stiprajiem''. Gana laba konkurence. Nevar visi būt vienā līmenī. Ir jābūt arī tādām komandām kā LU un Saldus, spēlētājiem šajās komandās arī LBL līmenis nāk tikai par labu. Arī Jelgavai ir visas iespējas progresēt.
Vēl piesaistīt Ogri un jauno VEF spēlētāju komandu, lai ir konkurence ar Saldu un LU - esošajā situācijā ideāls LBL. Un, protams, OBLIGĀTI 8 komandu playoff.
Tur tā lieta, ka es arī esmu par tām 8 komandā PO, kas nodrošinātu 4 apļu turnīru, jo pie pašreizējā komandu skaitu 8 komandu PO atkrīt...Tavam rakstītajam pilnībā piekrītu bet tas nav izdarāms vienā starpsezonā diemžēl.....Domāsim par 4 LBL apļiem kad pelielināsim komandu skaitu un pacelsim tieši apakšējo komandu spēku, lai ir cīņa par PO tām 8 komandām

  -2 [+] [-]

, 2015-02-03 21:31, pirms 10 gadiem
lietotajs parastais rakstīja: Ir jau līgums kabatā arī nākamajā sezonā.
1+1 nav garantēts līgums uz otro sezonu, tā ir tikai opcija klubam ja spēlētājs pats piekrīt palikt...par tevi var tikai piekrist fanam366 ja pat elementārākās lietas nezini

  +2 [+] [-]

, 2015-02-03 21:34, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: 1+1 nav garantēts līgums uz otro sezonu, tā ir tikai opcija klubam ja spēlētājs pats piekrīt palikt...par tevi var tikai piekrist fanam366 ja pat elementārākās lietas nezini
Esmu informēts par visiem līguma nosacījumiem BKV komandā

Ja tu nebūtu tik aizņemts ar idiota tēlošanu, tad būtu pamanījis ,ka par šī spēlētāja pievienošanos rakstīju jau 2 nedēļas ātrāk par sportacentru.

  -3 [+] [-]

, 2015-02-03 21:37, pirms 10 gadiem
lietotajs parastais rakstīja: Esmu informēts par visiem līguma nosacījumiem BKV komandā

Ja tu nebūtu tik aizņemts ar idiota tēlošanu, tad būtu pamanījis ,ka par šī spēlētāja pievienošanos rakstīju jau 2 nedēļas ātrāk par sportacentru.
Pirmkārt, ja vēlies atbildēt man, tad tikai neaizskarot mani
Otrkārt, ja būtu garantēta otrā sezona nebūtu 1+1 ja vien nav opcija, ka līgumu var pārtraukt tikai klubs

  +4 [+] [-]

, 2015-02-03 21:39, pirms 10 gadiem
Diezgan savādi, ka škietami nopietna līmeņa sporta portālā ir tik daudz nepilngadīgo, kuriem vēl nav tik liels vārdu krājums, lai argumentētu savu viedokli.

  +3 [+] [-]

, 2015-02-03 21:41, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pirmkārt, ja vēlies atbildēt man, tad tikai neaizskarot mani
Otrkārt, ja būtu garantēta otrā sezona nebūtu 1+1 ja vien nav opcija, ka līguma var pārtraukt tikai klubs
Tu man centies izskaidrot situāciju, kurā esmu daudz vairāk informēts nekā tu?

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 21:41, pirms 10 gadiem
lietotajs parastais rakstīja: Ir jau līgums kabatā arī nākamajā sezonā.
jaa tikko pamaaniju

  -3 [+] [-]

, 2015-02-03 21:46, pirms 10 gadiem
lietotajs parastais rakstīja: Tu man centies izskaidrot situāciju, kurā esmu daudz vairāk informēts nekā tu?
Un pie tam esi basketbolists, kurš uzskata, ka regulārās sezonas spēles ir tādas pašas kā play off?

  +2 [+] [-]

, 2015-02-03 21:50, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Un pie tam esi basketbolists, kurs uzskata, ka regulārās sezonas spēles ir tādas pašas kā play off?
play-off spēles no regulārās sezonas atšķiras tikai ar to, ka spēlētāji spēlēs arī ar traumām.

Ja tu kā basketbolists cieni pats sevi, tad maksimāla motivācija būs jebkurā spēlē.
Vēl ir cita tēma par koncentrācijas līmeni, bet to nevar izstāstīt tiem, kuri pat nekad LBL3 uz soliņa nav sēdējuši

  -2 [+] [-]

, 2015-02-03 21:53, pirms 10 gadiem
lietotajs parastais rakstīja: play-off spēles no regulārās sezonas atšķiras tikai ar to, ka spēlētāji spēlēs arī ar traumām.

Ja tu kā basketbolists cieni pats sevi, tad maksimāla motivācija būs jebkurā spēlē.
Vēl ir cita tēma par koncentrācijas līmeni, bet to nevar izstāstīt tiem, kuri pat nekad LBL3 uz soliņa nav sēdējuši
Esmu gan sēdējis, gan spēlējis tā kā es to zinu, tikai veselības pēc nācās pārtraukt spēlēt....

P.s. par līgumu es atsaucos uz oficiālu kluba paziņojumu mājas lapā: Līgums noslēgts līdz sezonas beigām ar iespēju to pagarināt uz vēl vienu sezonu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 21:56, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Esmu gan sēdējis, gan spēlējis tā kā es to zinu, tikai veselības pēc nācās pārtraukt spēlēt....

P.s. par līgumu es atsaucos uz oficiālu kluba paziņojumu mājas lapā: Līgums noslēgts līdz sezonas beigām ar iespēju to pagarināt uz vēl vienu sezonu
Viss kārtībā.
Kluba pārstāvji medijiem nekad neatklāj visas detaļas.Ir dažas labas viltības zināmas.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 21:57, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tu tiešām tici ko tu runā???
Pēdējais kas nāk prātā ir Saulieša intervija Best Sport, kur viņš skaidri pateica, ka play off ir pavisam cits smeķis
Nav iespējams max koncentrēties uz visām spēlēm
Parāk daudz spēļu ir prof. sportā
par daudz spēļu bija tikai jaunatnes līgā.Un arī tad vienmēr bija motivācija, jo bez motivācijas drīksti palikt tikai tad, kad esi NBA un nekur augstāk tikt vairs nevari

     [+] [-]

, 2015-02-03 22:01, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tu tiešām tici ko tu runā???
Pēdējais kas nāk prātā ir Saulieša intervija Best Sport, kur viņš skaidri pateica, ka play off ir pavisam cits smeķis
Nav iespējams max koncentrēties uz visām spēlēm
Parāk daudz spēļu ir prof. sportā
Tā teikt - tev līdz profesionālā sporta ideoloģijas apgūšanai ir kā līdz Everestam.
Tas ir normāli, ka jebkuram ir savs viedoklis par konkrētu tēmu, bet kad sāk izteikties zinošāki un pieredzējušāki cilvēki, tad tomēr prātīgāk ir pastāvēt malā un klusēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 22:06, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tas ir tas, ko saka treneris spēlētājiem vai spēlētājs intervijā
Bet realiātē tā nav
Jebkurš sportists to godīgi atzīs neformālā gaisotnē
Ja būtu max konc. katrā spēlē spēlētāji vienkārši sadegtu
Ar cik sportistiem tu esi runājis?

Jo izskatās, ka neesi to darījis.
Šādas tēmas pat netiek apspriestas ne ģērbtuvēs, ne ārpus laukuma.
Visiem ir skaidrs tas, uz ko viņš tiecas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 22:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Nezinu par kādu ideoloģiju tu runā, bet šo to no prof. sporta praktiskās puses zinu
Vis svarīgākā ir uzkrātā pieredze basketbola laukumā, to nevar dabūt skatoties spēles vai lasot intervijas ar spēlētājiem.

Un šī ir tā milzīgā atšķirība starp sporta fanu un pašu sportistu.
Jeb kā šajā gadījumā starp mani un tevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 22:14, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Pasaki, kāda līmeņa sportists tu esi!
Varbūt kļūs skaidrāks skats, kāpēc tev ir tāds viedoklis!
Es saņemu algu par to, ka spēlēju basketbolu.
Ar to tev pietiks.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 22:15, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Pasaki, kāda līmeņa sportists tu esi!
Varbūt kļūs skaidrāks skats, kāpēc tev ir tāds viedoklis!
Vis svarīgākā ir iegūtā pieredze basketbola laukumā.

No nevienas grāmatas to neiemācīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-03 22:20, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: LBL 2 motivācija tiešām ir vajadzīga katrā spēlē
Bet ja tu spēlē LBL, tad tu vienkārši sevi māni vai mēģini iestāstīt, ka katrā spēlē esi 100 % mobilzējies
Man ir pietiekama gan teorētiskā, gan praktiskā pieredze, lai tev neticētu
Jautājums, kurš viņš ir no BKV + viņam atļauj līgumus apskatīt....interesanti

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 22:21, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: LBL 2 motivācija tiešām ir vajadzīga katrā spēlē
Bet ja tu spēlē LBL, tad tu vienkārši sevi māni vai mēģini iestāstīt, ka katrā spēlē esi 100 % mobilzējies
Man ir pietiekama gan teorētiskā, gan praktiskā pieredze, lai tev neticētu
Gandrīz puse no šīs sezonas LBL spēlētājiem pirms gada vai diviem spēlēja LBL2.

Tie ir visi tie paši džeki ar kārtīgu motivāciju katrā spēlē.

     [+] [-]

, 2015-02-03 22:23, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Neskaties tikai uz vef, pievērsies citām komandām arī, tad pasaki par tiem 4 apļiem....Valmieras spēles, klubu sastāvu lielās izmaiņas utt. Nav mums LBL tāda līmeņa čempionāts, mums pa lielam sezonā ir 4 vidēja līmeņa komandas, kuras nodrošina kaut cik normālu spēli, tas būtu 16 tādas sezonā un pārējās būtu ciešamas spēles...Domāju arī BKV nebūtu tas pa prātam....Vēl protams ekonomiskais jautājums utt. pašlaiks LBL domāju nav gatavs 4 apļu un 8 komandu playoffam.....Ir nepieciešams klāt LBL vēl 2 komandas un pacelt vēl divas komandas, kuras spētu labi cīnīties ar BKV, VEF un Liepāju kamēr to nav, nav lielas jēgas no 4 apļiem
Piekrītu, ka problēma ir 8 komandas un play-off, viss pārējais gan ir demagoģija. Nevienā turnīrā, nevienā valstī nav visas komandas vienādā līmenī. Var jau neko nedarīt un gaidīt, ka ne no kurienes pēkšņi uzradīsies kādas superkomandas un piedalīties kaut kādos mistiskos papildus turnīros, bet var izvirzīt stratēģisku mērķi attīstīt savas valsts čempionātu un tad uz šo mērķi virzīties. Neredzu neko briesmīgu, ja play-off pirmā kārta būtu brīva pirmajām divām komandām, bet play-off nepiedalītos pēdējās divas vai pat playoff izspēlētu tikai pirmās četras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 22:25, pirms 10 gadiem
Starpcitu..

Par jums pārgudrajiem interesējas arī vairāki citi spēlētāji, kuri neatteiktos jūs satikt kādu dienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 22:26, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tātad esi LBL 2 spēlētājs???
Tad iesaku tev saglabāt max mobilizāciju katrā spēlē!
Ar tevi ir labi pastrādājis treneris un iedvesis disciplīnu
Bet ja sanāks kāpiens uz augšu, idealizācija piekāpsies realitātes priekšā
Neuzminēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-02-03 22:30, pirms 10 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Piekrītu, ka problēma ir 8 komandas un play-off, viss pārējais gan ir demagoģija. Nevienā turnīrā, nevienā valstī nav visas komandas vienādā līmenī. Var jau neko nedarīt un gaidīt, ka ne no kurienes pēkšņi uzradīsies kādas superkomandas un piedalīties kaut kādos mistiskos papildus turnīros, bet var izvirzīt stratēģisku mērķi attīstīt savas valsts čempionātu un tad uz šo mērķi virzīties. Neredzu neko briesmīgu, ja play-off pirmā kārta būtu brīva pirmajām divām komandām, bet play-off nepiedalītos pēdējās divas vai pat playoff izspēlētu tikai pirmās četras.
mans viedoklis ir uz to, ka 4 apļi LBL iet tikai ar 8 playoff komandām, piepašreizējā komandu un spēka samērojuma skaita 8 nav iespējams, jo klubi sezonu novilks un uz beigām pastiprināsies, zudīs intriga....Viss tas līmenis utt, iet roku rokā ar komandu skaitu, kas sitās par vietām PO....Pie pašreizējā komandu skaita neredzu jēgu 4 apļiem, jo ja pa lielam nevaram paņemt uz kvalitāti, tad jāņem uz kvantitāti....Ņemsim to pašu BKV, kāda jēga viņiem ir spēlēt 4 spēles pret Saldu vai Jelgavu?.....Līgu jāatīstā tā, lai spētu iesaistīt divas jaunas komandas un celtu visas līgas vidējo līmeni nevis tikai atsevišķu klubu....

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 22:30, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ko tad man pateiks Ventspils kadetu spēlētāji?
Protams - mēs esam prof. sporti ar max atdevi laukumā un 10. vakarā visi esam gultās
Nāksies aplauzt tavu minējumu - neesmu no LBL2

Spēlētāji uztur kontaktus un zin viens par otra līguma nosacījumiem.
Tā kā nav obligāti jābūt no Ventspils, lai zinātu par BK Ventspili.

Paplašini redzesloku, draudziņ.

Tavi un vēl dažu labu tizlie komentāri nereti izraisa vēlmi arī LBL spēlētājiem nedaudz pievērt jums mutes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 22:35, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tātad VEF kadeti?
Zilupes kadetu 5. komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-03 22:38, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tad novēlu progresēt, jo no Zilupes ielēkt NBA bū sarežģīti..........
Nu kur nu.Vēl ir tikai mērķis tikt Zilupes komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-04 00:01, pirms 10 gadiem
Ko jūs bērneļi te raudat?!?!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-04 00:39, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: mans viedoklis ir uz to, ka 4 apļi LBL iet tikai ar 8 playoff komandām, piepašreizējā komandu un spēka samērojuma skaita 8 nav iespējams, jo klubi sezonu novilks un uz beigām pastiprināsies, zudīs intriga....Viss tas līmenis utt, iet roku rokā ar komandu skaitu, kas sitās par vietām PO....Pie pašreizējā komandu skaita neredzu jēgu 4 apļiem, jo ja pa lielam nevaram paņemt uz kvalitāti, tad jāņem uz kvantitāti....Ņemsim to pašu BKV, kāda jēga viņiem ir spēlēt 4 spēles pret Saldu vai Jelgavu?.....Līgu jāatīstā tā, lai spētu iesaistīt divas jaunas komandas un celtu visas līgas vidējo līmeni nevis tikai atsevišķu klubu....
v
Kāda jēga Žalgirim spēlēt ar Juventusu, Kāda jēga CSKA spēlēt ar Minsku u.t.t. Šādu jautājumu var uzdot praktiski par jebkuru turnīru. Absolūti nepareizi ir visus procesus vērtēt tikai no divu spēcīgāko komandu viedokļa. Nevajag aizmirst arī, ka spēcīgākajām komandām būs arī Eirokausu spēles un pret nosacīto Saldu var lielāku spēles laiku dot rezervistiem, nedomāju, ka Pasečņikam, Kurucam vai tam pašam Lejasmeijeram līmenis ir ievērojami augstāks kā Jelgavas vai Saldus pamatpiecinieka spēlētājiem.