Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:933, Did:0, useCase: 3

Edmunds Dukulis spēlēs Liepājā

Edmunds Dukulis spēlēs Liepājā
Edmunds Dukulis jau šovakar varētu debitēt LBL čempionātā Liepājas Lauvu sastāvā.
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Basketbola klubs Liepājas lauvas LBL un BBL turnīriem pieteicis Latvijas U19 un U20 izlašu centra spēlētāju Edmundu Dukuli.

Dukulis bija viens no Latvijas U18 izlases līderiem 2010.gada Eiropas čempionātā, kur tika izcīnīta trešā vieta (katrā no deviņiem mačiem vidēji laukuā 31 minūte, 13,6 punkti un 8,4 atlēkušās bumbas). Pērnruden viņš noslēdza līgumu ar Itālijas klubu Cantu un pagājušo sezonu nospēlēja tā junioru komandā. 

Šovasar Dukulis parstāvēja Latviju pasaules U19 čempionātā (vidēji 31 min, 15,9 p., 9,5 atl.) un Eiropas U20 čempionātā (vidēji 18 min, 6,1 p., 4,9 p.).

  +3 [+] [-]

, 2011-10-19 13:13, pirms 13 gadiem
Labi gan klubam, gan pašam spēlētājam, jo varēs šosezon kārtīgi attīstīties pie Galvanovska.

  -3 [+] [-]

, 2011-10-19 13:16, pirms 13 gadiem
Tas nu gan ir solis atpakaļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-10-19 13:22, pirms 13 gadiem
caabels123 rakstīja: Tas nu gan ir solis atpakaļ.
solis atpakaļ būtu šajā vecumā sēdēt bez darba. Tagad nebūs tik liels solis uz priekšu vienīgi.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-19 13:53, pirms 13 gadiem
būtu labāk studējis....viņš taisās dzīvi sev nodrošināt Liepajas Lauvās?Nu netiks viņš nekur aukstāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-19 14:08, pirms 13 gadiem
čalis taču SSE Riga tika, kura ir ļoti prestiža. Nezinu, vai viņam basketbolā būs kārtīga izaugsme. Augums arī ļoti neparocīgs. Pārāk lēns priekš trešā numura, bet pārāk mazs , lai spēlētu zem groza. Redzējām U-19 , kā gāja, ka pretī nāca 210+ cm spēlētāji . Vienīgi atliek uztrenēties spēkā kā Kambala

  +3 [+] [-]

, 2011-10-19 14:16, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Butu labāk braucis uz ASV! Varetu tikt labā universitātē un tikt pie labas izglītības! Lauvas ir solis atpakal nekurienē! Pie Galvanovska spelejot daudzi talanti ir tikuši tālāk par LBL?? NEVIENS!!
Man vispār nav ne jausmas, kāpēc Timma un Dukulis nebrauca uz NCAA spēlēt. Laikam negribēja iespringt, ātrāk naudiņu sagribējās... takš Kambja un Kuksika piemēri liecina, ka nav labāka varianta Eiropā izsisties no šejienes, kā vien ejot cauri universitāšu basim. Tagad visas iespējas gadiem malties pa mūsu dīķi.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-19 14:17, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: čalis taču SSE Riga tika, kura ir ļoti prestiža. Nezinu, vai viņam basketbolā būs kārtīga izaugsme. Augums arī ļoti neparocīgs. Pārāk lēns priekš trešā numura, bet pārāk mazs , lai spēlētu zem groza. Redzējām U-19 , kā gāja, ka pretī nāca 210+ cm spēlētāji . Vienīgi atliek uztrenēties spēkā kā Kambala
Nu, vēl jau pa ceturto var droši iet. Augums 2,04 tam ir pietiekoši, ja vēl ir metiens un spēks.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-19 14:20, pirms 13 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Man vispār nav ne jausmas, kāpēc Timma un Dukulis nebrauca uz NCAA spēlēt. Laikam negribēja iespringt, ātrāk naudiņu sagribējās... takš Kambja un Kuksika piemēri liecina, ka nav labāka varianta Eiropā izsisties no šejienes, kā vien ejot cauri universitāšu basim. Tagad visas iespējas gadiem malties pa mūsu dīķi.
Viņiem jau ir bijuši profesionāli līgumi, mošk negribēja riskēt ar braukšanu uz ASV ja nu nepielaiž pie spēlēšanas

  +2 [+] [-]

, 2011-10-19 14:23, pirms 13 gadiem
Ja godīgi, šis variants izgaismo vienu būtisku, ja ne pašu būtiskāko problēmu LV basketbolā - čaļiem pēc LJBL nav kur spēlēt, jo klubu sistēma LV ir nekāda. Izbraukumi it kā pie grandiem pa lielam rezultātu nedod, kā arī šajā gadījumā.
Basketbolā līdzīgi kā dejās - divi soļi uz priekšu, viens atpakaļ u.t.t. Pēc Itālijā pavadītā gada augstas klases sabiedrībā čalim šogad vienkār''si ir jāspēlē, un Liepājas kā komandas vienīgais mīnuss ir atbilstīgu sacensību deficīts. Priekš BBL sastāvs bišķi nevelk, tāpēc arī šie leģionāri tā pavairāk, LBL - reāli starp konkurentiem viena pati Valmiera (jācer arī uz labu Jūrmalu). Un vēl kas - izskatās, ka arī šogad Galvanovslis būs U-20 treneris, puskomanda jau tur locās.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-19 14:30, pirms 13 gadiem
Gaidām DAL! DAL elite ir tik speciga šogad kā nekad!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-19 14:38, pirms 13 gadiem
brunoje rakstīja: Ja godīgi, šis variants izgaismo vienu būtisku, ja ne pašu būtiskāko problēmu LV basketbolā - čaļiem pēc LJBL nav kur spēlēt, jo klubu sistēma LV ir nekāda. Izbraukumi it kā pie grandiem pa lielam rezultātu nedod, kā arī šajā gadījumā.
Basketbolā līdzīgi kā dejās - divi soļi uz priekšu, viens atpakaļ u.t.t. Pēc Itālijā pavadītā gada augstas klases sabiedrībā čalim šogad vienkār''si ir jāspēlē, un Liepājas kā komandas vienīgais mīnuss ir atbilstīgu sacensību deficīts. Priekš BBL sastāvs bišķi nevelk, tāpēc arī šie leģionāri tā pavairāk, LBL - reāli starp konkurentiem viena pati Valmiera (jācer arī uz labu Jūrmalu). Un vēl kas - izskatās, ka arī šogad Galvanovslis būs U-20 treneris, puskomanda jau tur locās.
Man jau liekas, ka klubi tieši ir, bet nav attiecīgā līmeņa, kur augt. Lielākie talanti jau darbu dabū visādās Valmierās un Liepājās, bet ir problēma ar nākamo soli - kā pārlēkt uz to Eiropas līmeni. Redz, Dairis Bertāns, šķiet, ir audzis spēlējot ULEBos un VTB, bet tajā Vefiņā jau vietas ir tik, cik ir. Redzēs, kas jaunajam Vecvagaram sanāks ar Žalgiri. Baidos, ka pēc laika šamie izvēlēsies viņa vietā talantīgu leiti... Un viņš būs turpat, kur Dukulis.

     [+] [-]

, 2011-10-19 14:47, pirms 13 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Man jau liekas, ka klubi tieši ir, bet nav attiecīgā līmeņa, kur augt. Lielākie talanti jau darbu dabū visādās Valmierās un Liepājās, bet ir problēma ar nākamo soli - kā pārlēkt uz to Eiropas līmeni. Redz, Dairis Bertāns, šķiet, ir audzis spēlējot ULEBos un VTB, bet tajā Vefiņā jau vietas ir tik, cik ir. Redzēs, kas jaunajam Vecvagaram sanāks ar Žalgiri. Baidos, ka pēc laika šamie izvēlēsies viņa vietā talantīgu leiti... Un viņš būs turpat, kur Dukulis.
Dairim Bertānam starp diviem Butautiem arī bija Ventspils periods, kurā viņš dabūja spēlēt ar pilnu atbildību, tāpēc arī tik gatavs bija pie Kurtinaiša. To pirmo Butautu (ask) Dukulis ir dabūjis Itālijā, pieļauju, ka adekvātu, bet Lauvas šo BKV posmu diez vai aizstās.
Un par klubiem - tas ir LV vāj;akais punkts, nav iespējams izveidot klubu, katru gadu sākot visu no jauna un nezinot, ko un kā tu vēl pabeigsi...

  +1 [+] [-]

, 2011-10-19 14:52, pirms 13 gadiem
brunoje rakstīja: Dairim Bertānam starp diviem Butautiem arī bija Ventspils periods, kurā viņš dabūja spēlēt ar pilnu atbildību, tāpēc arī tik gatavs bija pie Kurtinaiša. To pirmo Butautu (ask) Dukulis ir dabūjis Itālijā, pieļauju, ka adekvātu, bet Lauvas šo BKV posmu diez vai aizstās.
Un par klubiem - tas ir LV vāj;akais punkts, nav iespējams izveidot klubu, katru gadu sākot visu no jauna un nezinot, ko un kā tu vēl pabeigsi...
Nestabilitāte ir briesmīga, piekrītu. Dukuļa gadījumā jācer, ka viņš Liepājā sevi pierādīs pietiekami, lai piesaistītu VEF un Ventspils uzmanību. Sezona sākums, šķiet, izdevies Timmam... Kaut nu džeki nekļūtu par pelēkām viduvējībām.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-19 15:00, pirms 13 gadiem
Salduminsh rakstīja: būtu labāk studējis....viņš taisās dzīvi sev nodrošināt Liepajas Lauvās?Nu netiks viņš nekur aukstāk...
ar aukstāk tu domāji Somijas, Zviedrijas basketbola līgas? Eiropā basi labāk spēlē dienvidzemēs, kur ir siltāk!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-19 15:13, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: ar aukstāk tu domāji Somijas, Zviedrijas basketbola līgas? Eiropā basi labāk spēlē dienvidzemēs, kur ir siltāk!
Nē, ar aukstāk viņš domāja -20°C

     [+] [-]

, 2011-10-19 15:16, pirms 13 gadiem
kur tu spieļej

  +2 [+] [-]

, 2011-10-19 15:19, pirms 13 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Man vispār nav ne jausmas, kāpēc Timma un Dukulis nebrauca uz NCAA spēlēt. Laikam negribēja iespringt, ātrāk naudiņu sagribējās... takš Kambja un Kuksika piemēri liecina, ka nav labāka varianta Eiropā izsisties no šejienes, kā vien ejot cauri universitāšu basim. Tagad visas iespējas gadiem malties pa mūsu dīķi.
Timma uz NCAA? Tu smejies, čalis tak videni knapi pabeidza, ar tādām atzīmēm viņu neviens NCAA nelaistu spēlēt. Savukārt Dukulis fiziski ir pa vāju priekš NCAA.

     [+] [-]

, 2011-10-19 15:36, pirms 13 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nestabilitāte ir briesmīga, piekrītu. Dukuļa gadījumā jācer, ka viņš Liepājā sevi pierādīs pietiekami, lai piesaistītu VEF un Ventspils uzmanību. Sezona sākums, šķiet, izdevies Timmam... Kaut nu džeki nekļūtu par pelēkām viduvējībām.
Dukulim problēma ir tā, ka viņa ozīcijā viens jaunais jau ir - Helmanis, turklāt nopietnos mačos reālākais spēks tomēr būs Andrjukaitis. Timmam Liepājā varētu būt vieglāk - dominējoša 2-3 numura tur nav, viņam būs iespēja tiešām vilkt šo komandu (vai izdosies - cits jautājums, bet iespējas būs). Par vefu - tā noteikti nebūs tuvākā laika rrealitāte. Vefam vajag vai ULEBam gatavus, kāds Edmunds varētu būt pēc gadiem 3-4, vai nu trīsminūšniekus, kas spēlē tad, kad cīņa reāli jau beigusies - to viņam jau vairs nevajag, tas bija Kantu.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-19 15:54, pirms 13 gadiem
Jā, par to NCAA tiešām ir jautājums - kāpēc no Latvijas tik maz tur mēģina nokļūt? Man ir radies iespaids, ka katrs otrais leitis uz turieni aizbrauc....

  +1 [+] [-]

, 2011-10-19 18:47, pirms 13 gadiem
Nu kāds var būt centrs ja viņam augums nav pat divi metri. Pat par ceturto var spēlēt tikai te LBL ar studentiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-19 19:02, pirms 13 gadiem
Bet Dukulim galvenā problēma taču, ka nav pustālais metiens,nulle absolūta, ir piemēri, ka spēlētāji ar smagu darbu metienu uzlabo un tad uzreiz cita vērtība rodas.

     [+] [-]

, 2011-10-19 19:46, pirms 13 gadiem
pēdējais pakāpiens pirms NBA

     [+] [-]

, 2011-10-20 01:35, pirms 13 gadiem
Salduminsh rakstīja: būtu labāk studējis....viņš taisās dzīvi sev nodrošināt Liepajas Lauvās?Nu netiks viņš nekur aukstāk...
un to iesaka cilvēks, kurš raksta augstāk ar "k"...