Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:988, Did:0, useCase: 3

Nikolajs Mazurs: Jāmācās spēlēt izšķirošās epizodes

Nikolajs Mazurs:  Jāmācās spēlēt izšķirošās epizodes
Kristaps Porziņģis: 11 punktu, 15 atlēkušās bumbas un 9 bloķēti metieni Eiropas čempionāta bronzas mačā ar Spānijas junioriem.
Foto: FIBAEurope.com/Romans Kokšarovs

Latvijas U18 izlase Eiropas junioru čempionātā mazā fināla dramatiskā galotnē zaudēja Spānijas komandai –  56:57 (17:12, 32:25, 43:41) -, un noslēguma tabulā ierindojās ceturtajā vietā. Finālspēlē Turcijas juniori pārspēja Horvātijas vienību - 81:74 (16:22, 38:37, 61:66). Turcijas komanda Eiropas U18 čempionātā uzvarējusi pirmo reizi. Turnīra Zvaigžņu piecniekā tika iekļauts arī Latvijas U18 izlases spēlētāji Kristaps Porziņģis un Anžejs Pasečniks. 

Latvijas U18 izlases galvenais treneris Nikolajs Mazurs:

„Zaudējums pusfinālā bija ļoti sāpīgs, bet cīņa par trešo vietu Eiropas čempionātā tik un tā mums bija kā fināls. Bijām gatavi spēlēt un uzvarēt. Diemžēl galotne mums neizdevās.

Gandrīz visu spēli labi nostrādājām aizsardzībā, bet uzbrukumā otrajā puslaikā apjukām pie zonas aizsardzības. Nespējām palaist bumbu apkārt pienācīgā ātrumā. Kad tos piecus uzbrukumus kaut kā bijām pārdzīvojuši, atradām variantus, kā iemest, bet tajā brīdī jau bijām zaudējuši iniciatīvu. Spēle izlīdzinājās, spāņi sajuta pārliecību metienos un galotnē trāpīja no sarežģītām pozīcijām.

Zona mums nebija pārsteigums. Zinām, ko darīt pret 1-3-1, pret 2-3, pret 3-2. Taču šodien spēlētāji katru lēmumu pieņēma mazliet lēnāk un neprecīzāk, nekā parasti. Grūti ko komentēt vai ko pārmest spēlētājiem. Viņi darīja visu ko varēja, bet... Pēdējā pārtraukumā visi dzirdēja, ka jātaisa piezīme, ja Kristaps (Pļavnieks) iemet abus sodus. Neviens tagad nevar pateikt, kāpēc neuztaisījām.

Sportistiem jānosprauž visaugstākie mērķi, nevis tikai jāsapņo, Eiropas čempionātā izkļūt ārā no grupas. Mums bija augsti mērķi un šī komanda bija spējīga tos sasniegt. Šajā čempionātā uzvarējām gan Spāniju, gan Horvātiju. Tātad bijām gatavi spēlēt augstā līmenī. Bet spēlē ar Horvātiju ļoti liela nozīme bija tam, ka horvāti jau bijuši čempioni. Viņi varēja pragmatiski nospēlēt galotni, nokontrolēt spēles gaitu. Mēs šobrīd tam vēl nebijām gatavi. Arī šodien – spāņi tik aukstasinīgi nospēlēja pēdējos uzbrukumus... Mums līdz tam vēl jāpaaugas.

Porziņģis? Jau treniņos un pārbaudes spēlēs bija acīmredzams, ka viņš būs komandas vilcējs. Ļoti labs aizsardzības spēlētājs. Var bloķēt metienus, vākt atlēkušās bumbas, apspēlēt pretinieku garos no āra. Savu darbu viņš izdarīja izcili.

Vispār pret spēlētājiem nevajadzētu būt nekādām pretenzijām. Viņi nostrādāja šo laiku godam – no pirmās līdz pēdējai dienai. Ļoti gribēja uzvarēt. Tiem, par kuriem bija skaidrs, ka viņi būs komandas galvenie vilcēji, bija ļoti grūti tikt galā ar šo psiholoģisko slodzi. Īpaši izšķirošajās spēlēs.

Mačā ar Lietuvu mums bija ļoti ērts pretinieks jo ļoti labi zinājām. Bija pārliecība, ka varam uzvarēt. Tajā mačā nospēlējām ļoti labi. Par pēdējām divām spēlēm to nevar teikt.

Beigt čempionātu ar zaudējumu nav patīkami. Tomēr divos gados esam spēruši soli uz priekšu. U16 čempionātā bijām sestie, tagad tikām labāko četriniekā un bija iespējas uzvarēt gan pusfinālā, gan cīņā par bronzu. Šiem jauniešiem vēl priekšā U20 čempionāts un daudzi no viņiem noteikti spēlēs kā profesionāļi. Tikai jāaug, jāprogresē, jāmācās spēlēt izšķirošās spēles un epizodes. Jāmācās iemest svarīgākos metienus.”

Latvijas U18 izlase

NVārds un uzvārdsDzim.AugumsSporta skolaKomanda'2013EČ 
4Roberts Pāže1995193Ventspils SparsVentspils augstskola 
5Klāvs Čavars1996205Ventspils SparsVentspils augstskolaU16 (2012)
6Kristaps Porziņģis1995213LiepājaCajasol (ESP) 
7Armands Ginters1995196VEF skolaVEF skolaU16 (2011), U18 (2012)
8Ivars Žvīgurs1995199VEF skolaVEF RīgaU16 (2011), U18 (2012)
9Kristaps Pļavnieks1995183Jelgava/VEF skolaVEF RīgaU16 (2010, 2011)
10Dāvis Geks1995192VEF skolaVEF RīgaU16 (2011), U18 (2012)
11Kristaps Gludītis1995194A.Kraukļa VEFVEF skolaU16 (2011)
12Rihards Lomažs1996188Talsi/VentspilsVentspils augstskolaU16 (2012)
13Rolands Šmits1995207ValmieraFuenlabrada (ESP)U16 (2011), U18 (2012)
14Ervīns Mežnieks1996199VEF skolaVEF skolaU16 (2012)
15Anžejs Pasečniks1995215VEF skolaVEF Rīga 
Vadība 
Nikolajs MazursGalvenais treneris
Jānis GailītisTreneris
Jānis ButānsTreneris
Viktors LācisFiziskās sagatavotības treneris
Valters BrīkšisFizioterapeits
 

     [+] [-]

, 2013-07-28 23:52, pirms 11 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: TTT Karnītis arī visu spēli pavadīja bļaujot blaus soliņam. Ne velti ar sirdi pēc tam bija problēmas. Starp citu arī veidoja visu caur Semjonovu.MAzās bija bumbas pacdevējas. Beidza Semjonova-izrādījās-arī Karnītim nav sagatavotu speletāju citam sastāvam. Līdzīgi ka Mazurs- visas olas viena groziņā. Nebija gatavs spelēt citādi.TiesA, runātā vai bļautā veids parādīja arī saviem spēlētājiem- nav labi.RAdīja stresu.
Varbūt var arī bļaut, bet seja nedrīkst parādīt izmisumu, neziņu, bet pārliecību. Bet tas nāks trenerim arī ar laiku, es tik iesaku pastradāt ar labu psihologu arī trenerim un paņemt kursus aktirmākslas pamatos.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-29 00:05, pirms 11 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Izskatījās, ka Mazurs sapriecājies par garo torņu esamību un kvalitāti spēlē, sagatavošanās laikā pilnībā aizmirsa par citiem uzdevumiem mazajiem spēlētājiem. Tad kad garie nevilka, un tas bija loģiski šaja vecumā un spēļu daudzuma- citu iespēlētu uzdevumu kā apgādāt garos ar bumbām nav bijis. Visi metieni no ārējās llīnījas- nedroši un nepārliecināti. Komanda bija vēl ceturtais virsdivmetrinieks- Čavars,kuru spēlē konsekventi nelaida..
Godīgi- trenera zaudēts turnīrs, kurā izpaužas VEF (jaunā-Jaunpupa vefisma) īstermiņa domašana un ārišķīga nesagatavošanās paredzamajam.
Tas ka treneris saka preikšā katru soli , histēriski bļaujot, atgādina tādu pašu Butautu- arī neveiksminieku, kas spēj ar nopirktiem spēlētajiem kaut ko izdarīt, pašam nejēdzot neko iemācīt. Bļauj bezspēcīgiie un garā vārgie,.Histērija neapliecina pārdomātu iepriekšējo darbu. Jā, šajā komandā vairums no VEFA skolas, bet sevi parādīja, cik jau nu Mazurs ļāva, tikai jaunais Žvīgurs. Ivaram senioram savulaik bija paveicies ar treneri.
Starp citu , Ivars seniors savulaik ar savu tēvu individuāli strādāja pie individualās meistarības attīstīsanas. Domāju, ka tik līdzīgo darbībā dēlu izveidojis arī Žvīgurs seniors, jo zināšanas bija. Atceros, kā savulai Tkačenko (220cm) zem groza apspelēja ar saviem 196cm. Iespejams, MAzura nopelna Ivara jun prasmes pamaz, tāpec nelaida laukumā. Protams,arītuamas, kas gan īpaši raksturīgas visu līmenu vefiesiem šodien un apliecina nekvalitatīvu darbu treniņos.Nemāca, toties māk bļaut, merklēt vainīgos.
Par vienu lietu gan Tev nepiekritīšu!! Par to, ka Butautam kaut kas būtu jāmāca.. Profesionālas komandas trenera uzdevums ir izveidot cīnīties spējīgu kolektīvu no iegādātajiem vai komandas basketbola skolas izaudzinātajiem spēlētājiem nevis mācīt basketbola pamatus.. Spēlētājs profesionālā komandā mācas pats - no komandas biedriem, papildus treniņiem ar treneru asistentiem, iegūst pieredzi ko pēc tam likt lietā, kā arī mācīties no trenera stāstītā un prasītā.. BET GALVENAJAM TRENERIM tas nav jādara.. Gribi mācīties, prasi pats trenerim un domāju, ka reti kurš atteiktu padomu.. Jāstrādā ir pašam..
Uzprasi tam pašam Porziņģim vai viņa komandas treneris viņam kaut ko speciāli māca vienkārši tāpat pašam (trenerim) izrādot iniciatīvu - esmu 99,5% pārliecināts, ka atbilde būs nē..

  -2 [+] [-]

, 2013-07-29 00:41, pirms 11 gadiem
Lietuva 5-tā, Krievija 8-tā. 4-tā vieta mazajai Latvijai ir lielisks sasniegums. Nemeklēsim vainīgos mūsu izlasē, spāņiem beigās vienkārši paveicās!

  +2 [+] [-]

, 2013-07-29 00:48, pirms 11 gadiem
janijs56 rakstīja: Vajadzētu paņemt labu psihologu,kaut gan daudzi to neatzīst, jo treneris nav labs psihologs. Runā ļoti ātri, pat nesaprotami, kur vajadzētu mierīgi, uzsverot katru vārdu u.t.t.Tā ir neirolingvistiskā metode.
Vienkāršs un banāls secinājums, Mauzers vēl nav gatavs būt par pirmo.VEF(Butauta) stiliņš, pieci ar pusi skrien, kamēr morāli un fiziski iztukšojas.

     [+] [-]

, 2013-07-29 00:50, pirms 11 gadiem
Koļa!!! Jāmācās vadīt izšķirošās epizodes!!! Un tas ,ka Tu kopē Butautu ne par ko labu neliecina!!! Nevar saspēles vadītāji visu laiku vērot, ko spēlēt laukumā(skatoties uz treneri), arī viņiem ir jādōd izvēles iespējas,lai attīstītos un nekļūtu par Mazura robotiem!!!

  +3 [+] [-]

, 2013-07-29 02:39, pirms 11 gadiem
Beidzot, kad emocijas sāk norimt, vismaz komentāros pie šī raksta ir izlasāmi arī daudzi ļoti vērtīgi komentāri, nevis niansēs iedziļināties nevēlošu tautiešu klaigāšana, kas dominēja iepriekšējo rakstu komentāros.
Es pilnīgi piekrītu, ka spēlētājiem ir nepieciešama labāka psiholoģiskā sagatavotība.
Kad pretinieki sāk spēlēt apņēmīgāk nekādām bailēm vai apjukumam nedrīkstētu būt. Katras ceturtdaļas beigas arī ir jāiemācās spēlēt īpaši rūpīgi. Pret spāņiem zaudējām punktus otrās ceturtdaļas pašās beigās, kaut arī mums bija 100% iespēja nospēlēt ceturtdaļu ‘līdz galam’.
Manuprāt, arī trenerim ir atklāti jāpārrunā ar džekiem par to kā viņi vislabāk saprot trenera norādes. Mūsu mentalitāte krasi atšķiras no citu tautu mentalitātes. Man personīgi tas traucē, ja uz mani bļauj un ja pats bļāvējs vēl ir savilkts kā nervu kamols. Ja visu laiku tiek kliegts, tad pie tā spēlētāji var pierast un kliegšana zaudē savu jēgu. Kliegt vajag īpašos gadījumos, lai pateiktu cik sekundes ir palikušas līdz uzbrukuma beigām utml. situācijās.
Ir jāizvēlas tāds risinājums, lai spēlētāji vienmēr spētu paturēt prātā VISUS trenera dotos norādījumus pirms spēles, kā arī spēles laikā viegli uztvertu to, ko viņiem vajag izmainīt savā darbībā un BEZ šaubu ēnas tos arī pildītu.
Nākamais jautājums ir fiziskā sagatavotība. Protams, daudziem paliks atmiņā četras zaudētās spēles, kurās otrais puslaiks (vai kāda no ceturtdaļām otrajā puslaikā) bija ievērojami sliktāks nekā pirmais. Nav šaubu, ka mūsējiem ir jāpieliek šajā aspektā, tomēr katra zaudētā spēle bija ar savām niansēm un nav pareizi visu samest vienā maisā. Pret itāļiem lieliska 3.cet., bet vāja 4.cet. Pret turkiem, kuri, manuprāt, kopā ar mūsējiem bija divas labākās komandas turnīrā, mēs zaudējām gan 2., gan 3., gan 4. cet. Pret horvātiem lielisks pirmais puslaiks, bet apjukums un smagi zaudēta 3.cet. Pret spāņiem atkal lielisks pirmais puslaiks, bet visā otrajā puslaikā spāņi sāka agresīvāk aizsargāties un mūsu pārsvars pazuda.
Turpretim pret Lietuvu pēc 1.puslaika bija neizšķirts, bet otrajā puslaikā mūsējie 'atvērās'. Kāpēc pret Lietuvu pietika fiziskā spēka visam otrajam puslaikam?! Vai tā bija brīvā diena pirms 1/4fināla, kas tik ļoti svarīga bija mūsējiem? Treneriem ir detalizēti jāizanalizē katrs mūsu komandas spēļu mirklis un jāizdara secinājumi ar ko jāsāk, lai uzlabotu mūsu U18 izlases sniegumu.
Visbeidzot ir daudz lietu, kuras ir jāuzlabo tieši spēlētāju meistarībā. Iespēles zem groza, caurgājieni (ja nebūtu Ivara Žvīgura, tad šo elementu turnīra gaitā skatītāji gandrīz vispār nebūtu redzējuši Latvijas izlases izpildījumā), spēle pret zonas aizsardzību utt.
Mūsu U18 izlase ar pareizāku sagatavotību vēl spēs priecēt savus līdzjūtējus.
Paldies mūsu džekiem par cīņassparu! Manās acīs Jūs ar savu spēli tomēr nopelnījāt medaļas, kuras kaut kādi trīs klauni svītrainās drēbēs spēlē pret horvātiem Jums tās nepelnīti atņēma.
Galvenie mērķi basketbolā Jums vēl ir tikai priekšā!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-29 03:02, pirms 11 gadiem
eddybear rakstīja: Par vienu lietu gan Tev nepiekritīšu!! Par to, ka Butautam kaut kas būtu jāmāca.. Profesionālas komandas trenera uzdevums ir izveidot cīnīties spējīgu kolektīvu no iegādātajiem vai komandas basketbola skolas izaudzinātajiem spēlētājiem nevis mācīt basketbola pamatus.. Spēlētājs profesionālā komandā mācas pats - no komandas biedriem, papildus treniņiem ar treneru asistentiem, iegūst pieredzi ko pēc tam likt lietā, kā arī mācīties no trenera stāstītā un prasītā.. BET GALVENAJAM TRENERIM tas nav jādara.. Gribi mācīties, prasi pats trenerim un domāju, ka reti kurš atteiktu padomu.. Jāstrādā ir pašam..
Uzprasi tam pašam Porziņģim vai viņa komandas treneris viņam kaut ko speciāli māca vienkārši tāpat pašam (trenerim) izrādot iniciatīvu - esmu 99,5% pārliecināts, ka atbilde būs nē..

Pag,pag- tad ko dara trenenris? Skatās kā viņa izvelētie pieci spēlētāji kaut ko paši veido un bļauj, ja dara ko ne tā? Gslvenais vada treniņprocesu un veido paredzamo, plānoto komandas darbību spēlē treniņu laikā. Mazurs līdzīgi Butautam nebija strādajis ar komandu. Tas kopdarbību. Profiem vieglāk nopirkt vajadzīgo speletāju nekā izaudzināt. LAiks, bet bez individuāla darba arī Porziņgis neaugtu. KOmandā,kas censas izmantot savus garos un dažādus (3 punktu metieni centram).

     [+] [-]

, 2013-07-29 03:34, pirms 11 gadiem
P.s. Lai šī 4.vieta nešķistu kā 'pasaules gals', es to salīdzinu ar 1972.g. Olimpisko spēļu finālspēli basketbolā, kuras iznākums basketbola kontekstā varētu būt vistuvāk 'pasaules galam' priekš vienas nācijas. Pat 40 gadus pēc tās spēles ASV izlases spēlētāji jūtas apzagti un atsakās no savu sudraba medaļu saņemšanas.
Tiesāšana basketbolā vienmēr ir bijusi šī sporta veida 'visvājākais posms' (the weakest link).

     [+] [-]

, 2013-07-29 04:02, pirms 11 gadiem
MANGOOSE rakstīja: GEKS!!!
hahahaha!!
LOL tiem, kas saka, ka treneris vainīgs, nejau viņš kā ļetraks pazaudē bumbu uz līdzenas vietas pēdējās sekundēs.
Garie ideāli, mazie zem katras kritikas, rezultāts ir pieņemams, ņemot vērā, ka mazie mums bija sliktākie visā turnīrā.
Paldies puikām, kas cīnijās - garajiem!
Bet tas pats Mazurs, dir*ālīdējs, redzot to, ka Gekam, VEFa jaunajai "zvaigznei", čempionāts ir šausmīgs, turēja viņu laukumā pieminētajā epizodē.

     [+] [-]

, 2013-07-29 05:33, pirms 11 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Izskatījās, ka Mazurs sapriecājies par garo torņu esamību un kvalitāti spēlē, sagatavošanās laikā pilnībā aizmirsa par citiem uzdevumiem mazajiem spēlētājiem. Tad kad garie nevilka, un tas bija loģiski šaja vecumā un spēļu daudzuma- citu iespēlētu uzdevumu kā apgādāt garos ar bumbām nav bijis. Visi metieni no ārējās llīnījas- nedroši un nepārliecināti. Komanda bija vēl ceturtais virsdivmetrinieks- Čavars,kuru spēlē konsekventi nelaida..
Godīgi- trenera zaudēts turnīrs, kurā izpaužas VEF (jaunā-Jaunpupa vefisma) īstermiņa domašana un ārišķīga nesagatavošanās paredzamajam.
Tas ka treneris saka preikšā katru soli , histēriski bļaujot, atgādina tādu pašu Butautu- arī neveiksminieku, kas spēj ar nopirktiem spēlētajiem kaut ko izdarīt, pašam nejēdzot neko iemācīt. Bļauj bezspēcīgiie un garā vārgie,.Histērija neapliecina pārdomātu iepriekšējo darbu. Jā, šajā komandā vairums no VEFA skolas, bet sevi parādīja, cik jau nu Mazurs ļāva, tikai jaunais Žvīgurs. Ivaram senioram savulaik bija paveicies ar treneri.
Starp citu , Ivars seniors savulaik ar savu tēvu individuāli strādāja pie individualās meistarības attīstīsanas. Domāju, ka tik līdzīgo darbībā dēlu izveidojis arī Žvīgurs seniors, jo zināšanas bija. Atceros, kā savulai Tkačenko (220cm) zem groza apspelēja ar saviem 196cm. Iespejams, MAzura nopelna Ivara jun prasmes pamaz, tāpec nelaida laukumā. Protams,arītuamas, kas gan īpaši raksturīgas visu līmenu vefiesiem šodien un apliecina nekvalitatīvu darbu treniņos.Nemāca, toties māk bļaut, merklēt vainīgos.
Korumpētā valstī viss notiek pa ''blatu'',tāpēc arī pie izlases stores atrodas tādi mazurīši- nevarīši
Tā vietā lai izststrādātu komandas stratēģiju un taktiku un prasmīgi to mainītu spēles laikā,Mazurs visās zaudētajās spēlēs neatrada neko lietderīgāku,kā tikai haotiski bļaustīties
Ja nav mērķtiecīgi strādāts pie komandas spēles veidosanas,tad dabiski,ka izšķirošos brižos trenerim neko jēdzīgu sagrābstīt neizdodas...
Man Mazurs atgādināja kādu no padomju laiku kompartijas klauniem,jo bija sajūta ka viņš pats īsti nesaprotko grib pateikt
Par Žvīguru pilnīgi piekrītu-tas ir Ivara seniora produkts!Lai viņam arī turpmāk pietiktu pacietības strādāt ar dēlu!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-29 11:40, pirms 11 gadiem
mareks2 rakstīja: Paldies mūsu džekiem par cīņassparu! Manās acīs Jūs ar savu spēli tomēr nopelnījāt medaļas, kuras kaut kādi trīs klauni svītrainās drēbēs spēlē pret horvātiem Jums tās nepelnīti atņēma.
Galvenie mērķi basketbolā Jums vēl ir tikai priekšā!
Ar to tiesāšanu bij' tā, ka 1. puslaikā (LAT-HOR) strīpainie ļoti konsekventi un apzinīgi pietiesāja mūsējiem - to varēja manīt ar neapbruņotu aci, strīdīgās situācijas atrisinot mums par labu. Tas jau nebūtu kliedzošs noziegums, bet ....ir viens liels BET ...mums šāda tiesnešu labvēlība ir jāizmanto realizējot drošos 100% momentus, ko mēs neizdarījām. Nu ko tur teikt, paši vainīgi....un tad - ja mēs neprotam paņemt to ko mums dod - gala beigās mums atņem pat to kas mums pienākās. Tāds ir nerakstītais likums un tas dominē visās komandu sporta spēlēs.

Ar to es negribu attaisnot tiesnešu darbību vispār un vēl jo mazāk šādu sistēmu, kad galveno lomu spēlē soģi nevis spēlētāji - tas mani tracina !!! Taču fakts paliek fakts - kopējais daudzums jeb kapacitāte nemainās. Proti - ja tu kko nepelnīti, viegli iegūsti, tad arī tikpat viegli tu to pazaudē jeb mums to atņem. Nelaime tāda, ka tiesneši brutāli (!!!) atņēma mums pēdējās ceturtdaļas pēdējā sekundēs ar lielu uzviju to, ko bij' devuši pirms tam...

Šis gadījums bija banāls - mēs (LAT izlase) bijām situācijas ķīlinieki un beigās arī vislielākie cietēji tradicionāli tendenciozās tiesāšanas dēļ....diemžēl...

     [+] [-]

, 2013-07-29 13:07, pirms 11 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Paldies puikām, kas cīnijās - garajiem!
Nu, nu es viss tā neteiktu! Garie arī nebija tik viennozīmīgi labākie! Pasečniks pirmās, šķiet, divas-trīs spēles bija līmenī, pēc tam diezgan pašvaks. Kas nevarēja savākt bumbas pēdējās divās spēlēs - garie. Ļoti daudzas epizodes, kur jau savāktu bumbu atdeva pretiniekam. Andžejam cik bumbas izsita no rokām, jo bija pārāk neuzmanīgs zem groza. Cik Porziņģis bakstīja, bakstīja bumbu grozā un beigās nekā, būtu savācis un ielicis vai izspēlējis ārā. Pret Horvātiem Porziņģis uztaisīja stulbu sodu un dabūja 5o piezīmi un sēdēja malā.

Porziņģim nav ne pousta kustības, ne ārējā spēlētāja kustības, viņš vienkārši iet uz grozu un izmet kā pagadās. Bieži bumba iekrīt grozā, bet domāju ka tur vēl jūra darba pie tā un cerams, ka pie tā arī tiks strādāts. Pagaidām viņš izbrauc uz atlētiskumu - līdzīgi, kā teica par Bleiku Griffinu, ka viņš pagaidām spēlē tikai ar talantu, kad iemācīsies spēlēt, tad būs reāls spēks!

Mazajiem galīgi nekrita un pats sliktākais, ka viņi turpināja mest, bet tas jau trenera darbs bija pamainīt taktiku.

Treneris jau nav slikts, bet viņam tā arī bija debija tādā līmenī un viņš īsti netika ar to galā.

Runa nav par to, ka viņi ir malači un cīnījās, bet šī nav nolikšana, bet konstruktīva kritika, protams subjektīva!!!!!

Domāju, ka viņiem bija uzlikts pārāk liels slogs, visi gaidīja medaļas un zeltu! Ja būtu runāts, ka jātiek ceturtdaļfinālā un viņi tā būtu salikuši Lietuvu un tagad būtu tā zaudējuši visi dziedātu citu dziesmu - nu jā horvāti bija čempioni un spāņi jau ir lielvalsts basketbolā. Bet tā kā visi gaidīja medaļas, tad tagad rezultāts tiek uzskatīts par sliktu!

     [+] [-]

, 2013-07-29 13:28, pirms 11 gadiem
Ja komandu vadītu pieredzējušāks treneris būtu fināls bet Mazuram divnieks desmit baļļu sistēmā. Šīs izlases potenciāls netika izmantots kā to vajadzēja izdarīt.

     [+] [-]

, 2013-07-29 15:36, pirms 11 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Visi nevar būt basketbolisti, mēs kā nodokļu maksātāji, par kuru naudu tiek organizēts turnīrs utt., drīkstam kritizēt spēlētājus - neviens neko neteiktu, ja puisis, kā pēdējais iesācējs, neatdotu bumbu uz līdzenas vietas pēdējās sekundēs - tas arī ir zaudējuma iemesls.
Geks nu nebija galīgi savā ādā, bet vismaz nemēģināja ņemt uz sevi, ja viņam negāja. Bet spēles beigās bija arī cita svarīga epizode - Lomažs izkapāja un ar zobiem, nagiem izrāva atlēkušo bumbu, un nevis apstājās, bet kaut kur skrēja pa galvu un kaklu pret diviem sedzējiem, pēc tam pienāca vēl trešais sedzējs un viņš pats pakrita, bumba atsitās pret paša kāju un bumba pretiniekam.

     [+] [-]

, 2013-07-29 15:43, pirms 11 gadiem
be_like_mike rakstīja: klausies, komandā ir 4 labi spēlētāji. Komandai ir izteiktas vājības, kā transition spēle un metiens no perimetra. Būtu veiksme, būtu medaļas. Nebija veiksme, medaļu nav..
Problēma jau nebija tajā, ka nebija labu metēju, bet tie metēji nevarēja trāpīt!!!!! Un izlaist divas spēles no +10 pēdējā ceturtdaļā to tu sauc par neveiksmi?! Pret Angliju jau arī daudz netrūka, lai zaudētu! Tā ir drīzāk nesagatavotība un nemākulība!

Un bronzas spēlē palaida no otrā puslaika spāņus. Par pusfinālu atsevišķs stāsts,tur mums uzvaru nozaga!

Veiksme ir neatņemama panākumu sastāvdaļa, bet kā saka - veiksme jānopelna un veicas stiprākajam!!!

     [+] [-]

, 2013-07-29 16:13, pirms 11 gadiem
otins rakstīja: Lietuva 5-tā, Krievija 8-tā. 4-tā vieta mazajai Latvijai ir lielisks sasniegums. Nemeklēsim vainīgos mūsu izlasē, spāņiem beigās vienkārši paveicās!
Ar tādu attieksmi mēs arī būsim 4., 7., 8., utt. un uzskatīsim, ka tas ir gana labi, priekš kam mums medaļas! Tāpat kā hokejā - aiziet pabļauj, piedzerās, komanda pakāš un visi iet mājās, bet bija jau labi, mēs spēlējam pasaules čempionātā Tas nekas, ka ar katru gadu esam tuvāk un tuvāk izkrišanasi no A divīzijas, bet tas nekas, hokeja svētki turpinās!

Tieši šādu viedokli ir jāizskauž, ka ir labi tur kur esam! Kāpēc tad tauta bļauj, ka ir mazas algas utt. ir labi kā ir, mēs taču esam maziņi.

Paskatīsimies uz Štrombergu, kurš izsitās sporta veidā, kurš Latvijā praktiski vispār nebija. Šķēpmetēji izcēla medaļas Olimpiādēs, kā tad viņi to izdarīja būdami no tik mazas valsts?!

Tas ir tas kas mūsu izlasēm liedz sasniegt panākumus, jo kad tiekam līdz tādiem augstumiem, tad sabīstamies, jo nezinam ko darīt. Valsts izmēram nav nozīmes, Lietuva nav daudz lielāka par Latviju, bet basītī ņem medaļas!!!

     [+] [-]

, 2013-07-29 16:22, pirms 11 gadiem
quatro rakstīja: Bet tas pats Mazurs, dir*ālīdējs, redzot to, ka Gekam, VEFa jaunajai "zvaigznei", čempionāts ir šausmīgs, turēja viņu laukumā pieminētajā epizodē.
Tvuprāt bija iespējams paredzē, ka tā notiks un trenerim vajadzēja viņu nomainīt Tad jau vajadzēja pirms spēles iesniegt protestu par tiesnešu darbību pret horvātiem un lūgt citu tiesnešu brigādi

     [+] [-]

, 2013-07-30 11:28, pirms 11 gadiem
Interesanti būtu dzirdēt Mauzera sievasmātes viedokli.

knaible rakstīja: Ja komandu vadītu pieredzējušāks treneris būtu fināls bet Mazuram divnieks desmit baļļu sistēmā. Šīs izlases potenciāls netika izmantots kā to vajadzēja izdarīt.

     [+] [-]

, 2013-07-30 11:37, pirms 11 gadiem
Vajadzēja būt kritiskam par savu un Gailīša varēšanu.
Tikai spēlē pret Lietuvu spēja būt mierīgs bez liekas histērijas ārdīties laukuma malā. Pusfinālā un bronzas duelī trenera uz laukuma nebija.
Mazurs par visiem 100% noraka puikām čempionāti, un nav ne mazāka pamata viņam uzticēt "OKartes" projekta vadīšanu turpmāk.

KobeB24 rakstīja: Tvuprāt bija iespējams paredzē, ka tā notiks un trenerim vajadzēja viņu nomainīt Tad jau vajadzēja pirms spēles iesniegt protestu par tiesnešu darbību pret horvātiem un lūgt citu tiesnešu brigādi

  -1 [+] [-]

, 2013-07-30 14:19, pirms 11 gadiem
Nikolaj...
Esi vīrs un turpmāk, Lūdzu netrennē šos talantīgos puišus..lai paliek Tev Pļavnieks un tamlīdzīgi....
Nevajag trenerim saķarēt talantīgus zēnus neskaitāmās spēlēs, jo ja neizpilda uzdevumu..ja tāds vispār bija...tad neesi autoritāte
Tavas maiņas ir tikai tev saprotamas....pirkstiņu kratīt un ņirgāties par tiesnešiem to esi varen iemācījies!