Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Mins atsācis trenēties kopā ar izlasi

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Mins atsācis trenēties kopā ar izlasi
Jao Mins.
Foto: AFP

Ķīnas vīriešu basketbola izlases līderis Jao Mins piektdien atsācis trenēties kopā ar valstsvienību. Plānots, ka Ķīnas milzis, gatavojoties Pekinas Olimpiskajām spēlēm, piedalīsies visās valstsvienības pārbaudes spēlēs.

Februārī Mins pārcieta kājas operāciju, un kopš tā laika viņa piedalīšanās Pekinas Olimpiādē bijusi zem jautājuma zīmes. Piektdien 228 centimetrus garais basketbolists vieglā režīmā atsāka trenēties kopā ar visiem izlases kandidātiem, tādējādi liekot noprast, ka viņš palīdzēs savai valstij gaidāmajās Olimpiskajās spēlēs.

Ķīnietis atzina, ka viņa kāja jau ir par 80 procentiem vesela, tomēr, lai pilnībā izārstētu gūto kaula lūzumu, jāpaiet aptuveni vienam gadam. ''Esmu darījis pilnīgi visu, lai atgūtu savu sportisko formu. Tagad tikai jāspēlē basketbols,'' sacīja visvairāk pelnošais un populārākais Ķīnas sportists.

''Šī, iespējams, ir mana pēdējā reālā cerība pacīnīties par Olimpisko medaļu,'' stāsta 27 gadus vecais Mins, ''tāpēc es katrā spēlē pielikšu maksimālas pūles, lai mūsu komanda sasniegtu pēc iespējas augstākus panākumus.''

Ķīna Olimpisko spēļu basketbola turnīrā spēlēs vienā grupā ar ASV, Spāniju un Angolu. Atlikušās divas Ķīnas pretinieces Olimpiādes grupu turnīrā tiks noteiktas Olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā, kas jūlija vidū notiks Grieķijas galvaspilsētā Atēnās.

Izmantotie resursi:
Associated Press

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-28 20:23, pirms 16 gadiem
Tu joko? Yao viens pats nevar uzvarēt! Ķīna pirmajā kārtā lido ārā.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-28 20:28, pirms 16 gadiem
singerman kaut ko ir salietojies
Lietuva, Spānija, Krievija, ASV, Argentīna !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-06-28 21:12, pirms 16 gadiem
singerman rakstīja: nu jasak ar to, ka Yao Kinas izlase Nav vienigais+ Yi ! + viniem vel dazhi labi dzeki ir !
Atceraties manus avrdus, kad pienaks speles, kuras(ja neaizmirsat) notiek tiesi Pekina-jeb Kina, tad spelejot majas un esot laba forma Kina ir viena no pretendentem uz medalam !

Nu nu, tāda sajūta, ka tu vispār pasaules basketbolam neseko līdzi. Nēesmu vēl nevienu olimpiādi redzējis, kur Ķīna būtu pat tuvu medaļām.
Nu reāli, Ķīna ar Minu nav tas pats, kas Vācija ar Novicki. Un tas tikai tādēļ, ka Novickim partneri spēlē salīdzinoši normālos klubos, nevis Ķīnas līgā, kas nav pat Austrālijas līgas līmenī, vai ABA. Pat ar visu Yi būs par maz, lai Ķīna cīnītos par medaļām. Protams, ir arī citi labi spēlētāji, piemēram Vangs ŽiŽi, bet, uzsveru vēlreiz, ar to ir par maz. Tad jau daudz reālāka ir iespēja, ka Vācija iegūst medaļas ar Novicki un Krisu Kamanu priekšgalā.
Otrkārt, varēji vispār neko nerakstīt, ja tu uzskati, ka zelts ir garantēts ASV. Arī 2004. gadā komanda bija veidota no superzvaigznēm, bet nekas tā arī neiznāca. Protams, piekrītu, ka šogad tādi spēlētāji kā Džeimss, Entonijs ir nobriedušāki, bet, jebkurā gadījumā, nevar teikt, ka, jā, ASV iegūs zeltu. Tā vienkārši nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-28 22:35, pirms 16 gadiem
singerman rakstīja: Izskatas tik tiesam, ka neko nezini chalit par basketu
2004.gada komanda USA nebij ne tuvu superzvaigznu komanda !
Tim Duncan, Allen Iverson, LeBron James, Dwyane Wade, Amare Stoudemire, Shawn Marion, Carlos Boozer, Carmelo Anthony, Stephon Marbury, Richard Jefferson, Lamar Odom, Emeka Okafor

Ja sis sastavs(kura james,athony,wade,boozer,okafor,stoudemire un jefferson daleeji, visi ir jauni un zali) tev liek noprast, kad Duncan,Iversons, odoms un marbury ir baigie zveri, tad tu kludies ! Pie tam vini visi speleja zem Browna vadibas, kurs nespeja saspeli normalu pat izveidot viniem !
Un nevajag stastit par iespejam realakam un ne tik realakam, jo sis raksts bij par Yao un es piebildi par Kinu, kamer tavs koments bij vnk nepatemu un no gudribas paradisanas ari nekas nezidevas....
Un Usa iegus zeltu, ta pat ka tas bij 1992. un 1996. gados, kad tiesi tads pats sastavs ar pieredzes bagatiem zveriem devas uz olimpiskajam spelem un dabuja zeltu !

1992 Olympic Games:

Michael Jordan, Magic Johnson, Larry Bird, Charles Barkley, Chris Mullin, Patrick Ewing, Karl Malone, John Stockton, David Robinson, Scottie Pippen, Clyde Drexler, Christian Laettner

1996 Olympic Games:

Shaquille O'Neal, Hakeem Olajuwon, Charles Barkley, Scottie Pippen, Karl Malone, John Stockton, David Robinson, Gary Payton, Anfernee Hardaway, Grant Hill, Reggie Miller, Mitch Richmond

es pat teiktu, ka sogad bus labakais USA sastavs ever

Ak dievs, tu esi tāds ambālis, ka nu. Pirmkārt, tavs pirmais posts bija par tavām domām ASV sakarā. Piekrītu, ka ASV ir favorīti, bet vai var teikt, ka jā, ka viņi ir vienīgie pretendenti uz zelta medaļu? NEVAR GAN.
Otrkārt, 1992. un 1996. gada komandas ir kaut kas pavisam cits, ar kurām tu nevienu no nākamajām ASV komandām vienkārši nevarēsi salīdzināt. JA TU SPĒJ PATEIKT, ka ŠĪ GADA SASTĀVS BŪS LABĀKAIS EVER, tad piedod, atvaino, ar tevi kaut kas nav kārtībā. Ir jābūt pilnīgi stulbam, lai pateiktu ko tādu.
Treškārt, šogad ASV treneris ir Kržiževskis, kurš neko nespēja ar komandu izdarīt 2006. gadā - KOMANDAS SPĒLE bija vienkārši nožēlojama salīdzinot ar, kas bija Lerija Brouna vadībā. Tāka, tavs teikums par Brounu šeit ir pilnīgi nevietā.
Ceturkārt, 2004. gadā komanda arī bija pilna ar zvaigznēm. (Tu gan saki, ka NE TUVU - ahahah, nu beidz.) Protams, pāris no viņiem līgā bija ienākuši ne pārāk sen, tomēr ik viens no viņiem bija apveltīts AR SUPERZVAIGZNES potenciālu. Džeimss, Veids, Stodemairs jau nākamo sezonu aizvadīja izcili. Par Dankanu, Mārberiju, kuri jau pirms 2004. gada Olimpiādes bija zvaigznes, Odomu, kur ir jau pieredzējuši vīri, nav vērts runāt un kuri runā paši par sevi. Jā, piekrītu, ka šī gada izlase pilnīgi noteikti ir labāka par 2004. gada komandu, bet jebkurā gadījumā - 2004. gada komanda bija veidota no superzvaigznēm vai cilvēkiem ar tādu potenciālu, ko viņi, principā, arī realizēja. Tomēr, jebkurā gadījumā, ASV ir favorīts, bet NE VIENĪGAIS uz zeltu.
Pieckārt, Ja tu saki, ka šī gada komanda pieredzes ziņā būs tāda pati kā 1992. gada komanda, tad tu dziļi maldies - 1992. reāli par jaunajiem (5 gadu pieredze un mazāk iekš NBA) varēja uzskatīt Robinsonu, Pipenu un, protams, tikko no augstskolas nākušo Leitneru. Šajā komandā, tādi ir gandrīz visi - Bošs, Entonijs, Džeimss, Hovards, Pols, Viljamss, Veids. Es domāju, ka tomēr ir starpība.
Katrā ziņā vari rakstīt ko gribi, bet tieši tu esi tas, kuram ir maza sajēga par basketu.
Katrā ziņā, uzsveru vēlreiz TU PATEICI, ka ŠIS BŪS LABĀKAIS USA SASTĀVS EVER - PAR TO MAN ARĪ NĀK VISLIELĀKIE SMIEKLI, kas, principā, arī parāda tavu stulbumu".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-06-28 22:56, pirms 16 gadiem
ew dzjeki buljs ar jums buutu lepns......

  -1 [+] [-]

, 2008-06-28 23:13, pirms 16 gadiem
singerman rakstīja: OMG...tikko ieraudziju sito komentu, viss kluva skaidrs...pat lasit nav jegas so bredu
Un savus principialos liekvardibas panemienus vienreiz izbeigt vareji...runat-rakstit jamak ari
Un sis ir labakais sastavs Ever, tiesi taa Un kads te sakars ar pieredzi, ja es saku ka labaka komanda, kada usa bijusi...jo katra pozicija ir MILZIGA zvaigzne, kas vel NEKAD usa nav bijis ! Paskaties ka speleja un kas speleja 1992 un 96, nevis mulkojies te...
lab...esports.lv dumjiku pietiek...te atkal kadu laicinu neradisos,
arlabunakti berninj

Vispirms izlasi savu tekstu, tad manu, un tad atkal savu. 10 no 12 1992. gada komandas ir iekļauti 50 visu laiko labāko NBA spēlētāju sarakstā. Tā bija komanda - leģenda, spēlētāji - vienkārši leģendas, ne tikai superzvaigznes. Ne velti Čikāga pēdējās divās MJ sezonas iekš Bulls, maksāja 30 miljonus - vairāk, ka jebkurs cits spēlētājs nopelnījs vienā sezonā. Katrā ziņā, ar pokemoniem (Cawinja, rAxTitT - tavs stils) vērts runāt. Asta la vista, man ar tevi vairs nav ko runāt. Domāju, ka man piekritīs daudzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-06-28 23:39, pirms 16 gadiem
singerman rakstīja: bet slavas zale vispar pedeja laika teju vai nevienu neuznem, tas ta, prieks ipasi gudrajiem, kas nezin, ka par legendam klust pedeja vai pedejas sezonas, kuras sim USA sastavam vel taalu....pat Kobe Bryant ...un ne jau tapec ka sie sliktak spele..nope...bet gan tikai tapec, ka katrai lietai ir savs limits(metafiziski saja gadijuma,bet tomer ta ir)....
ej ej...skaties pokemonus un gan jau tev visi piekritis...

p.s. aha..vispirms izlasi savu, tad manu, tad savu, tad manu...lol...kura klase tu ej? sagatavoshanas posma pirms sakumskolas vai?

Tu kaut kā centies man ieskaidrot, ka šī ASV izlase ir labāka par 1992. gada izlasi. Tā nav. Pat ņemot vērā faktu, ka slavas zālē tad viņi vēl nebija uzņemti, tomēr, jebkurā gadījumā, izcili spēlētāji viņi jau bija tad. Bet šie? Šie vēl nekas nav (lai gan tu centies viņus padarīt par vēl izcilākiem kādi bija 1992. gada vīri 1992. gadā). No šī gada sastāva nonākt Slavas zālē iespējams būs tikai pāris. Kur vēl taptam iekļautam visu laiku labāko spēlētāju sarakstā.. Man gan liekas, spriežot pēc tavas "mīlestības" pret basketbolu, tavu rakstīšanas stilu, tu esi tas, kurš mācās ceturtajā klasē.
Tu vari rakstīt, ko tu gribi, bet par tavu viedokli 98 procentos gadījumu pasmiesies. Man pietiek ar šiem 98, jo vēl 2 ir tādi paši sīkie kā tu. Chill.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-28 23:44, pirms 16 gadiem
jebal kur taadi rodas?!????!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-28 23:45, pirms 16 gadiem
singerman rakstīja: p.s.s.un MJ maksaja tik daudz tikai tamdel, ka tas ir biznes mazo puis, kura NEKAD tev neviens neatdos vairak ka pats atpelnis-nopelnis...tolaik MJ bij vienigais, kuru sauca par dzivo legendu,spelejoso legendu, best basketball player ever vinu visi naca skatities, pirka vina atributiku, filmas, dzerienus, apavus...da sausmas kas darijas...un tadu pikji visi pelniji, ari reklamas....un 30 milj. bij suds pilnigs salidzinajuma ar to, ko citi pelnija uz zvina rekina !
ehh...zinibu un logiskas domasanas tev chali nav...

Bet saproti, ka NEVIENS CITS, ne LeBRONZS Džeimss, ne kāds cits nekad mūžā nepelnīs 30 miljonus. 30 miljoni MJ bija tikai tādēļ, ka viņš bija MJ un nevis tikai dēļ biznesa. Zini kāpēc? Jo MJ atribūtiku pirka arī tad, kad viņam maksāja 2 miljonus un nevis 30! MJ šādu summu panāca ar savu spēli. Protams, ka tas ir bizness. Arī tagad NBA bieži vien ir liela ākstīšanās, bet tomēr bizness. Protams, Čikāgai nebija žēl maksāt šādu summu, jo viss tāpat nāca atpakaļ. Bet pasaki man vēlreiz, vai kāds cits spēlētājs reiz ir saņēmis 30 miljonus sezonā? NĒ NAV. MJ bija MJ un visu ko viņš panāca, viņš panāca ar savu spēli, ar savu attieksmi, ar savu būtību. Ar to, ka viņs mācēja pakrist un pēc tam piecelties. Domāju, ka tas, ka pat Maģiskais teica, ka "Vispirms ir MJ, un tikai tad mēs visi pārējie" jau daudz ko izsaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-06-28 23:52, pirms 16 gadiem
singerman rakstīja: Tu i stulbs..jo visu laiku megini sev kko pieradit MJ sanema tik daudz, jo tik daudz vins maksaja un logiski, ka ar savu speli, savu personibu....un nevajag kkadus citatus izraut no Magiskaa...vispar..ej gulet...tev sen jau bij laiks

Vecīt, tu pats teici, ka tinies gulēt, bet laikam manis teiktais tevi ieinteresēja. Es neko nepierādu, man nav sev jāpierāda acīmredzamais. Es vienkārši vēlos, lai arī stulbie (TU) saprot lietas būtību. Piedod, bet es esmu gādīgs.
BET PAG PIEDOD, tu tak teici, ka MJ saņēma tikai dēļ biznesa (palasi vēlreiz savu mega tekstu jeb man atkārtot:"p.s.s.un MJ maksaja tik daudz tikai tamdel, ka tas ir biznes mazo puis, ". Tad izlem, vai nu viņš to saņēma tādēļ, ka tas bija MJ (kā es teicu un vēl 98 procentu NBA pasaules) vai, ka tikai tādēļ, ka tas bija bizness (kad, principā, MJ saņemot 2 miljonus, Čikāga pelnīja to pašu)? Āksts. "EJ GULĒT ". ahahahha.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-06-29 00:17, pirms 16 gadiem
Vispār jau man vajadzēja sen beigt runāt, bet tākā ar katru nākamo postu es pārliecinājos cik STULBS un cik liels bērns tu esi, man aizvien vairāk gribējās uzrakstīt cik daudz tu tomēr kļūdies. Vecīt, tu pats ieej pretrunās. Vispirms izdomā un tad raksti. Vispirms savas domas savā galvā noformulē.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-29 00:22, pirms 16 gadiem
singerman rakstīja: Tu kas doma, ka MJ tik daudz maksat gribeja pasi maksataji ?! Ne,protams, jo tie kaut vai visu muzhu butu labak maksajusi 2 miljonus, bet 30 milj. bij ta summa, uz kuras abiem sakrita runasspejas un MJ piekrita ligumam !
Pieraditajs atradies...vel savu BOLD aizmirsi uzspiest !

Protams, ka tā bija MJ cena, bet tā varēja būt arī mazāka. Bet tu teici, ka MJ maksāja 30 miljonus tikai dēļ biznesa, nevis dēļ tā, ka viņš bija tik vērts, ka tikai ar tādu summu bija iespējams viņu noturēt. Un vispār, ja tu būtu kaut cik sekojis NBA līdzi, tad zinātu, ka pat pats Čikāgas Bulls īpašnieks atzina, ka tas nebūt nebija biznesa līgums, bet gan atlīdzība par to, ko MJ izdarīja priekš Čikāgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-29 00:59, pirms 16 gadiem
singerman rakstīja: Nevareju notureties ....tu esi berns, ko dzirdi, to uzreiz uzskati par patiesibu..sausmas...
Ne, tagad Bulls ipasnieks teiks MJ : nee chalit, tie 30 miljoni vnk ir tikai tamdel lai tu vel paliktu un lai mes uz tevim vel vairak noplenitu...logiski ka vins muldes un teiks:se tev par visu labo !
tu mulkis esi ! butu MJ prasigaks, vareja vel vairak dabut, tachu tas neko nemainitu, pelnitu uz vina loooti daudz ! un visi sportisti ir spelu mantinas biznesa laucina, jo nav vairs tie laiki, kad sports bij veseligs dzivesveids, tas sen jau ir milzigs biznes un sausmigi daudz money money
un es neviena vieta neiegaju pretrunas, tiesi otradi, tu jau no pirma posta kko gribeji pieradit te...
a nuka spatj balvan !
tagad gan, apsolu, nerakstit, jo jempampins tu mazs esi !

Ak pretrunas, pretunas. Chill, čalīt. Izaudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-29 02:25, pirms 16 gadiem
nav iespeeja shito rakstu kautkur saglabaat un veidot varbuut ar laiku gada diskusiju topu? sis buutu labs variants uz augstaam vietaam. un uzvareetajiem katram 1kg ledus.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-29 02:51, pirms 16 gadiem
Čaļi, miers.
Ķīna noteikti nav pretendenti uz medaļām. Ar Jao nepietiek un Jī vēl neko nav parādījis.
Šis ASV izlases sastāvs ir patiešām lielisks, bet salīdzināt ar oriģinālo ''Dream team'' ir muļķīgi. Ja neskaita Laetneru, tad visi pārējie bija tā brīža labākie pasaules basketbolisti. Vēl tik Draženu Petroviču paņemt. Nespēju lasīt visus jūsu komentārus, bet sākumā pamanīju, ka Singerman pieminēja, ka Brauns nespēja savākt komandu. Kas tev liek domāt, ka Križevskis spēs?
Par MJ naudu jūs galīgi nevajadzīgi sākāt sarunu. MJ pelnīja un pelna tik daudz, jo viņš ir labākais basketbola spēlētājs, kādu planēta zeme jebkad ir redzējusi. Un vēl, Singerman, nezinu kur tu izraki, ka Hovards ''nosmērēja'' Jao regulārajā sezonā. Diez gan smagi viņam ar Jao gāja. Jao vidēji iemeta gan vairāk punktu, gan vairāk atlēkušās bumbas savāca. Nav forši svaidīties ar tukšiem faktiem...

     [+] [-]

, 2008-06-29 14:00, pirms 16 gadiem
Pirmais dream team nebija tikai MJ vēl bija divas vismaz tāda paša mēroga zvaigznes ja ne lielākas - Larijs Bērds un Maikls Džonsons. Salīdzināt ar mūsdienām nav korekti, jo tolaik starp ASV un pārējo pasauli basketbolā bija nesalīdzināma plaisa, domāju ka vienīgais korektais salīdzinājums varētu būt saskaitīt pirmā dream team spēlētāju kopā izcīnītos NBA čempionu titulus ar citu dream team variantu spēlētāju kopā izcīnītajiem tituliem.

     [+] [-]

, 2008-06-29 14:05, pirms 16 gadiem
Koments par tēmu - Ķīnu par galveno favorītu nenosauksi, bet par vienu no favorītiem gan, top 8 Ķīna ir un tur visādi brīnumi var būt.