Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Vētra: ""Baronā" nekas nenotiek tā, kā vajadzētu"

Andrejs Siliņš

Vētra: ""Baronā" nekas nenotiek tā, kā vajadzētu"
Gundars Vētra
Foto: cskabasket.ru

Maskavas CSKA basketbola kluba dāmu komandas galvenais treneris Gundars Vētra intervijā laikrakstam "Diena" atcerējās pavadīto laiku pie "Barons/LMT" komandas stūres, kā arī dalījās iespaidos par izlases sniegumu aizvadītajā kvalifikācijas ciklā.

"Klubu līmenī interese par mani Latvijā reizēm parādās. Tas nav slikti, bet pārāk galvu nesasprindzinu. Trenera karjeru varu veidot arī citur," Vētra uzsver, ka savulaik atgriešanās "Barons/LMT" galvenā trenera vietā bijusi kļūda. "Tagad saprotu, ka atgriezties nevajadzēja, jo divreiz vienā upē nevar iekāpt. Taču bija nostalģija, gribējās strādāt savu skatītāju priekšā. Man nav pamata teikt, ka trenera karjera veidojas slikti."

""Baronā" nekas nenotiek tā, kā basketbolā vajadzētu notikt. Viņi pabeidz komplektāciju oktobrī, bet es no pirmās dienas teicu, ka pilns sastāvs vajadzīgs jau vasaras vidū, un sezonas vidū spēlētājus klāt neņemšu," atcerējās Vētra. "Jāiespēlē tie, kas ir. Dažādu iemeslu dēļ tas neizdevās, un sākās drudžaina spēlētāju mainīšana. Skaidrs, ka izgāzāmies Eiropas kausa izcīņā, bet sezonas beigās spēlējām cienījami. Pusfinālā ar "ASK Rīga" visu izšķīra tikai daži punkti. Un vēl tas, ka pretinieki bija dabūjuši Toraiju Bragsu, kuru arī mēs gribējām paņemt. Pieļauju, ka viņi vairāk samaksāja."

"Tā bija sezona, kurā Šķēle kļuva par tādu spēlētāju, kāds viņš ir patlaban. Spēlētāju, kurš var būt līderis, var dot rezultātu. Līdz tam viņš bija tikai jauns un perspektīvs. Arī Bērziņš tajā gadā ielika pamatus tam, ka var spēlēt zināmā līmenī. Taču diezgan ātri arī sapratu, ka brīdī, kad jāizrauj uzvara, viņš nevar atrasties laukumā. Māris Gulbis? No manas puses viņam bija liels uzticības kredīts, kas ne vienmēr tika attaisnots. Kad "Baronam" vēl bija mazais budžets, Gulbis, būdams puišelis, reāli palīdzēja. Cerēju, ka izaugsmes dinamika turpināsies, bet kaut kādu iemeslu dēļ tas nenotika. Varbūt raksturs vainīgs."

Uz žurnālista provokatīvo jautājumu par izlases iespējamo trenēšanu Vētra atbild tikpat provokatīvi: "Droši vien šos pienākumus varētu veikt ne sliktāk kā iepriekšējie vadītāji. Un nesaku, ka viņi darījuši slikti. Varbūt tāds varētu būt, kaut gan politiski… Turklāt esmu principiāls un vienmēr rīkojos tā, kā uzskatu par pareizu. Ir lietas, kuras zinu labāk nekā citi Latvijā un par kurām man ne ar vienu nav jākonsultējas. Ja uzticēs, būs konkrēti principi, kā un ko gribu darīt. Bet Latvijā jau katrs grib izteikties par basketbolu."

"Lai kā tika pieņemts lēmums iecelt viņu amatā, tagad cilvēks savu darbu ir izdarījis, turklāt ne slikti. Pakļaušanās spiedienam, kas prasa viņu nomainīt, parāda organizācijas vājumu. Kluba sponsori var teikt, ka nepatīk komandas spēles stils, bet izlasē visu nosaka rezultāts. Un mērķis ir sasniegts," Trajkoviča darbu novērtēja Vētra. "Nesaku, ka mums nav labu ārējās līnijas spēlētāju, un uzbrukums patiesi varēja būt mazliet daudzveidīgāks. Tomēr Trajkovičs centās maksimāli izmantot galveno trumpi, un bija lietas, kas nostrādāja. Laikam taču tāpēc mainīja treneri, ka saprata: ar latviešu basketbolu neko lielu nevar vinnēt. Viņš atrada citu variantu, bet mums atkal slikti."

"Viņš parādīja mugurkaulu attiecībās ar atsevišķiem spēlētājiem un pierādīja, ka arī bez viņiem var kaut ko izdarīt. Paradokss: tam basketbolam, ko Trajkovičs gatavojās spēlēt, Šķēle bija nepieciešams, jo viņš Latvijā vislabāk spēlē ar bumbu. Blūms ir labs, bet viņš nav pats labākais lēmumu pieņēmējs. Kristaps Valters ir pārāk nestabils. Kad Šķēli atbrīvoja, domāju, ka tā ir kļūda, tomēr vajadzīgais rezultāts tika sasniegts arī bez viņa."

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

  +6 [+] [-]

, 2008-10-27 13:14, pirms 16 gadiem
Par ko cepās? Normāls viedoklis, pat nekādu uzbraucienu nebija, tikai es nesapratu to - "nekas Baronā nenotiek, kā vajadzētu", wtf? Viņš minēja tikai vēlo sastāva komplektāciju, kas tad vēl nenotiek tā, kā vajadzētu ? Vētra ir labs treneris, es ticu, ka arī ar Baronu viņš varēja sasniegt daudz vairāk, tas, ka nesanāca - nu nesanāca, tas jau nenozīmē, ka Vētra sūdīgs, bet par to Latvijas uzmešanu 90. gadu sākumā - padomājiet paši, kā tajā situācijā rīkotos Tas gan viņu neattaisno, bet Vētra vismaz ir atzinis, ka tā bija kļūda. Lai veicas Vētram.

     [+] [-]

, 2008-10-27 13:29, pirms 16 gadiem
ninzulis rakstīja: Neatceros , kurus LBL otraa liimenja klubus vinjsh buutu vadiijis
Bet Barons!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 13:36, pirms 16 gadiem
Piekrītu Vētras teiktajam.Tas nav Muižnieks kas murmulēs stundu un tāpat neko nepateiks.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 13:40, pirms 16 gadiem
harucis22 rakstīja: Bet Barons!
Nosaukt Baronu par otraa liimenja klubu LBL, tas ir tas pats , kas uzkakaat visam Latvijas 4empionaatam Es saprotu , ka Barons vareetu arii nepatikt , jo meedz sho to dariit mazliet diivaini, bet nu doma , ka valsts 4empions ir otraa liimenja nevajadzeetu buut patiikama arii paareejo klubu faniem... Jautaajums - kaada liimenja klubi tad ir paareejie

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 13:48, pirms 16 gadiem
addictedtosport rakstīja: man jau patiik shitie komentaari, kur es izraados par ljaunuma sakni
chali, taa ir kjeedes reakcija, viens pasaka balons naakamais pateiks cka un taa nu tas ir
Kad Tu vienreiz apjēgsi, ka Balons bija pretreakcija visiem tiem ASK nosaukuma izkropļojumiem. Lohi ir visām komandām un Tu esi lohs no Barons nometnes. Vari bliezt pretī ko vēlies, tomēr man nekad nebūs skaidrs, kāds Tev kaifs no tā, ka Tu izkropļo kāda cita kluba nosaukumu. Tādi kā Tu jūtās vareni, bet kad sadod pa seju, tad skrien pie mammītes pēc palīdzības.
Cieni sevi un savu klubu, kuru Tu atbalsti.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 14:29, pirms 16 gadiem
Canterano rakstīja: ASK ir LATVIJAS armijas komanda, sakot cka, tu spļauj virsū LATVIJAI. Barons? Tas ir kaut kāds barčiks Rīgā. Tieši tāpēc arī atbalstu ASK - tas pārstāv, kaut ko, kas man (MUMS) ir nozīmīgs.
Māršs, Brīvers, Šundovs, Aleksičs, Mažutis- Latviešu strēlnieku un Latvijas armijas triecienvienība(ASK pamatsastāvs, kurā iemaldījies arī Valteres)! Urrā! Urrā! Urrā!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 14:41, pirms 16 gadiem
par koijotu taisnība,būtu ļoti noderējis...
Un ja jau treneris ir ar savām prasībām,tad jāatceras,ka šeit ir runa par spēlēšanu mūsu Latvijas izlasē,nevis Trajkoviča SIA !

  +3 [+] [-]

, 2008-10-27 14:50, pirms 16 gadiem
musicman rakstīja: Māršs, Brīvers, Šundovs, Aleksičs, Mažutis - Latviešu strēlnieku un Latvijas armijas triecienvienība(ASK pamatsastāvs, kurā iemaldījies arī Valteres)! Urrā! Urrā! Urrā!
Krūmiņš, Muižnieks, Valdmanis, Ozers....- Latviešu strēlnieku un Latvijas armijas triecienvienība.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 14:52, pirms 16 gadiem
Krūmiņš, Muižnieks, Valdmanis, Ozers....- Latviešu strēlnieku un Latvijas armijas triecienvienība.
Drāki aizmirsi pieminēt.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 15:10, pirms 16 gadiem
Canterano rakstīja: Krūmiņš, Muižnieks, Valdmanis, Ozers....- Latviešu strēlnieku un Latvijas armijas triecienvienība.
Tev taisnība! Par to Tev plusiņš.
Bet tas, ka Tu šos, nebaidos šo vārdu, visas pasaules mērogā izcilos spēlētājus atļaujies pielīdzināt šodienas LATVIJAS ARMIJAS sporta kluba komandai, kur pamatsastāvā spēj iekļūt viens Valters, un pa visiem kopā visi latvieši spēlē spēj gūt 7 punktus, atvaino, bet pēc manām domām, ir vienkārši zaimošana.
Bet tas ir tikai mans(neesmu Barona fans,ja Tu tā domā) viedoklis, tā ka mierīgi vari man nepiekrist, un turpināt sarakstu...

     [+] [-]

, 2008-10-27 15:11, pirms 16 gadiem
your_ufo rakstīja: Gundars Vētra bija savulaik viens no labākajiem Latvijas basketbolistiem, pirmais latvietis kas spēlēja NBA. Bet kā treneris, viņš ir viduvējība!
Viņš nav viens no labākajiem Latvijas basketbolistiem - viņš ir viens no labākajiem NVS basketbolistiem. Cilvēku, ar tādu mīlestību pret CSKA, grūti nosaukt par latvieti.

     [+] [-]

, 2008-10-27 15:18, pirms 16 gadiem
Ultras? Baronam nav ultru. Nez vai Ultras noniecina melnos, tai pat laikā viņu pašu komandā esot melnajiem... domāju, ka tas ir pats nemākulīgākais fanu klubs Latvijā.

hahahahahahahaha!

ja skaitas ka labaks supports ir kuzmiciem tad ja!

bet ta nav!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 15:27, pirms 16 gadiem
musicman rakstīja: Tev taisnība! Par to Tev plusiņš.
Bet tas, ka Tu šos, nebaidos šo vārdu, visas pasaules mērogā izcilos spēlētājus atļaujies pielīdzināt šodienas LATVIJAS ARMIJAS sporta kluba komandai, kur pamatsastāvā spēj iekļūt viens Valters, un pa visiem kopā visi latvieši spēlē spēj gūt 7 punktus, atvaino, bet pēc manām domām, ir vienkārši zaimošana.
Bet tas ir tikai mans(neesmu Barona fans,ja Tu tā domā) viedoklis, tā ka mierīgi vari man nepiekrist, un turpināt sarakstu...
Lai kā arī tev (un arī man) negribētos to atzīt, mēs dzīvojam komercijas laikmetā, kurā visu nosaka nauda. Es arī gribētu redzēt ASK sastāvā tikai latviešu spēlētājus, bet diemžēl ar viņiem mēs nevarētu uzvarēt žalgiri un citas spēcīgas komandas, bet kultos pa BBL tabulas pakaļgalu, kas būtu vēl lielāks zaimojums. Nu nevar saglabāt gan nacionālistisku politiku sastāva jautājumā, gan rezultātus. Spilgts piemērs ir FC Barcelona un Athletic Bilbao - pirmie, ar meļņiem sastāvā, cinās par tituliem, bet otrie, ar vietējiem kadriem (ne tiem labākajiem), katru gadu cīnās par izdzīvošanu. Tāpāt kā Athletic nevar atļauties labākos - Šabi Alonso, Ivanu Kampo un Mikelu Artetu, mēs nevaram - Andri Biedriņu.

     [+] [-]

, 2008-10-27 15:43, pirms 16 gadiem
Ir labs!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 15:47, pirms 16 gadiem
Vo,vo! Cik ilgi šīs sīko spēlītes turpināsies!? Lai arcik liels Barona fans arī es būtu, bet nākt prātā apsaukāt pretinieku komandu gan būtu pēdējais stulbums. Man liekas, ka normāli fani šādas stulbības neatļaujas. Tas ir raksturīgs mazgadīgajiem faniem, kas vairāk koncentrējas uz pretiniekiem nekā uz savas komandas spēli!

Feno rakstīja: Kad Tu vienreiz apjēgsi, ka Balons bija pretreakcija visiem tiem ASK nosaukuma izkropļojumiem. Lohi ir visām komandām un Tu esi lohs no Barons nometnes. Vari bliezt pretī ko vēlies, tomēr man nekad nebūs skaidrs, kāds Tev kaifs no tā, ka Tu izkropļo kāda cita kluba nosaukumu. Tādi kā Tu jūtās vareni, bet kad sadod pa seju, tad skrien pie mammītes pēc palīdzības.
Cieni sevi un savu klubu, kuru Tu atbalsti.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 15:56, pirms 16 gadiem
To Canterano
Par komercijas laikmetu Tev pilnīga taisnība, bet piesauktie piemēri gan man liekas, nav īpaši korekti, jo ne FC Barcelona, ne Athletic Bilbao nesaņem valsts finansējumu ar skaidri nospraustu mērķi- celt Latvijas un latviešu basketbola līmeni(lai citētu precīzāk pasludinātos skaistos mērķus, būtu jāparokas vēsturē, dibināšanas laiku trauksmainajās runās).
Biedriņu Eiropā varētu atļauties varbūt vienīgi CSKA,kaut gan arī par to šaubos, jo visas tās runas par līguma piedāvāšanu Džeimsam, Braientam bija vairāk tikai PR akcijas, nevis reāli plāni.
Kad Žalgiris kļuva par Eirolīgas čempionu, starp citu, spēles noteicēji bija paši leiši, nevis pieci leģionāri laukumā.

     [+] [-]

, 2008-10-27 16:12, pirms 16 gadiem
heh rakstīja: vismaz veel kaads kas neauro kaa aunu bars ka trajkovichs ir slikts un izlase speelee slikti, protams labaak buutu atkal kvalifikaacijaa visus apskriet un samest (ja paveicas) un chempii izgaazt akal... ai cilveeki pashi nejeedz ko veelas, un runaajot par aareejo liiniju - CIK BRIIVUS METIENUS NEIEMETA muusu pseido snaiperi? kaapeec lai vinjiem uzticeetu metienus ja biedrs realizee ar 70% bet aareejaa liinija vienaa speelee ar 50 otraa ar 10%? un jebkursh profesionaals speeleetaajs maak pielaagoties trenera prasiibaam un neba jau var paaris meeneshu laikaa aizmirst kaa bumba jaamet grozaa, taa kaa visi helmanja ziteikumi ir maza beerna murdzinji kas pats vairs nespeej neko un neatziist ka nav straadaajis pietiekami, nav vinjam metiens vairs tik labs utt, nevis nepatika kaa speelee, neljaava utt, aaksti
laikam tu no basketbola maz saproti :p

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 16:14, pirms 16 gadiem
Canterano rakstīja: Lai kā arī tev (un arī man) negribētos to atzīt, mēs dzīvojam komercijas laikmetā, kurā visu nosaka nauda. Es arī gribētu redzēt ASK sastāvā tikai latviešu spēlētājus, bet diemžēl ar viņiem mēs nevarētu uzvarēt žalgiri un citas spēcīgas komandas, bet kultos pa BBL tabulas pakaļgalu, kas būtu vēl lielāks zaimojums. Nu nevar saglabāt gan nacionālistisku politiku sastāva jautājumā, gan rezultātus. Spilgts piemērs ir FC Barcelona un Athletic Bilbao - pirmie, ar meļņiem sastāvā, cinās par tituliem, bet otrie, ar vietējiem kadriem (ne tiem labākajiem), katru gadu cīnās par izdzīvošanu. Tāpāt kā Athletic nevar atļauties labākos - Šabi Alonso, Ivanu Kampo un Mikelu Artetu, mēs nevaram - Andri Biedriņu.
Draugs, tu maz saproti, ko runa? Tev ir reala dubultmorale - ASK legionars - tas ir labi, visur notiek globalizacija, bet Barona legionars - o, ne, tas tak kkads nelatviesu klubs. Ja gribi, lai tavu klubu ciena, tad cieni citu un IEMACIES VISUS VERTET KONSTRUKTIVI, nevis pec emocijam.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-27 16:18, pirms 16 gadiem
scorpion rakstīja: kkā nezinu gan,ASK neiet runa par kāda spēlētāja atlaišanu vai pieņemšanu.bet Baronā gan nav skaidrības par to,kas spēlēs un kas nē.
un ziniet Baronā tiešām nekas nenotiek kā vajag un tajā ziņā ASK ir augstākā līmenī,jo sastāvs ir nokomplektēts un ir skaidrs,kas spēlēs un kas nē. tur ir atšķirība.
Par ASK: cik zinu ir 10 spēlētāji +Jaho savainots, vēl iespējams sezonas laikā kāds kritīs ārā...nu vēl vienam cilvēkam ask vieta ir?
Baronam jau ir visādi jaunie derētu vinjus audzināt un panjemt janičenoku, bet kādu melno prom!
P.S. ASK fans :p

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 16:31, pirms 16 gadiem
Viinogas skaabas, biedri Vetrov?

     [+] [-]

, 2008-10-27 16:35, pirms 16 gadiem
kalninsh87 rakstīja: Par ASK: cik zinu ir 10 spēlētāji +Jaho savainots, vēl iespējams sezonas laikā kāds kritīs ārā...nu vēl vienam cilvēkam ask vieta ir?
Baronam jau ir visādi jaunie derētu vinjus audzināt un panjemt janičenoku, bet kādu melno prom!
P.S. ASK fans :p
Nu tu gan laid - "..un panjemt janičenoku..". It ka mes to negribetu... Domaju, ka vinu gribetu iegut ikviens LV klubs, bet vai tas izdosies, tas ir cits jautajums.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 17:34, pirms 16 gadiem
chau! ataa rakstīja: Viinogas skaabas, biedri Vetrov?
Tumaanovu par 2 treneri

     [+] [-]

, 2008-10-27 17:35, pirms 16 gadiem
par komplektaciju ir Vetram taisniba: jaskatas pec speletajiem jau sezonas beigas, lai vasara jau varetu ar lielako dalu parakstit ligumus un pasiem speletajiem nepaliek neomuligi, kad oktobri / novembri uzzina, kad klubs ar vinjiem neko neparakstis... tikai jau agri skatas, tad var dabut sev izveletu "izlasi", ne tikai skatities, kas no tiem "vel briviem" deretu vislabak - jo ta ir ka meklet "atkritumos". Pat ja Baronam jau 2reiz ljoti labi paveicas - bet tas ir vairak laime, ka shi speletaji bija vel brivi, nevis veiksme... Svarigi ir ari tas, ka ari uz solinja sede specigi speletaji, jo ja kaut kam no pamata savainojums, tad nav tik tragiski - ari te Baronam paveicas. Nepiekritu Vetram, ka negrib sezonas vidu nemt vel kadus speletajus - ja speletaji labi, noderes un budzets atljauj, tad kapec ne, vismaz komandai ir dinamika.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-27 17:36, pirms 16 gadiem
viper rakstīja: Draugs, tu maz saproti, ko runa? Tev ir reala dubultmorale - ASK legionars - tas ir labi, visur notiek globalizacija, bet Barona legionars - o, ne, tas tak kkads nelatviesu klubs. Ja gribi, lai tavu klubu ciena, tad cieni citu un IEMACIES VISUS VERTET KONSTRUKTIVI, nevis pec emocijam.
Ibio, kur tu redzi, ka es kaut ko saku par barona leģionāriem? Es tikai teicu, ka barons, atšķirībā no ASK, man neko nesimbolizē.

     [+] [-]

, 2008-10-27 17:36, pirms 16 gadiem
baigi lieligs , nez kapec tad pagajuso sezon kluva par FIBA un LBL cempioniem?

  -2 [+] [-]

, 2008-10-27 17:40, pirms 16 gadiem
objektivi novertejot vardu "Balons", ar kuru ASK fani megjina apvainot Barona fanus, tad man liekas, ka vardam "Balons" (alias "bumba" - partulkots no dazham svesvalodam) ir diezgan labs sakars ar basketbolu... itka ar bumbu labi apietas!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 17:43, pirms 16 gadiem
patik Vetras Trajkovicha novertejums - ljoti analitisks un taisnigs...

     [+] [-]

, 2008-10-27 17:46, pirms 16 gadiem
Kad Vētra būs galvenais treneris Liepājas Lauvās, tad apskatīsimies, ko ar šo komandu var sasniegt Treneris, kam nav nekas un nevienam jāpierāda. Pēc diviem gadiem............

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 17:49, pirms 16 gadiem
Pats biedrs Vētra gan teica arī tādus vārdus- jebkuršs profesionālis 3-4 dienās iejutīsies un būs gatavs spēlēt jaunā komandā. Un kad viņam piedāvāja labus spēlētājus sezonas gaitā, tad atbilde bija - sliktak jau nebūs. Un pie šādas atbildes, protams, kad vadība netērēja naudu, jo kapēc jātērē ,ja headcoach saka -sliktak jau nebūs.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 19:16, pirms 16 gadiem
Canterano rakstīja: Mani fascinē dažu latviešu cilvēku pašcieņas trūkums sapulcēties bariņā un pašpasludināt sevi par "ultru" - Latvijā ULTRU nav. Tas ir tāpat kā, skolā pēc ķīmijas praktiskā darba, pateikt: "Es esmu zinātnieks!"

P.S. Bet Гундарс Ветра ir īblis, ko nav vērsts ņemt galvā.
pats tu esi p.dars.....

     [+] [-]

, 2008-10-27 19:18, pirms 16 gadiem
Vajadzētu izveidot atsevišķu sadaļu tēmai par vietējiem un leģionāriem njaa, bet tad pie pārējiem rakstiem būtu tikai pāris komentāri

     [+] [-]

, 2008-10-27 19:46, pirms 16 gadiem
Ko juus te visspar dir***!!!ASK uz Barona un otraadi!!!Da ne viens ne otrs nav labaaks!!!Nigerus piepirkussi, a VEFu vai Ventinus pat taa uverenna salikt nevar, taa ka labaak aiztaisies savus stulbos rijamcaurumus!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 19:53, pirms 16 gadiem
deniels rakstīja: Šausmīgi jau nu kompetents tas Gundars Vētra, tikai nekur tālāk par sieviešu komandas ar milzīgu budžetu trenēšanu pagaidām nav ticis.
Šis labs koments. Ierēcu labi. Ja Tu domā, ka tas nav līmenis, rūgti maldies. Tu Vētram pat kurpju šņores neesi pelnījis šņorēt. Trenē savu mazbudžeta blusu komandu zem segas un ņaudi mammai, lai piepērk labākas, kas augstāk lec un ņiprāk kož!

P.S. nefanoju ne par vienu no komandām.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 20:22, pirms 16 gadiem
to bardax
tu pats tagad noliec ASK!
un piekriitu Vētram balonaa tieshaam nenotiek kaa vajadzeetu...

par lielu ASK