Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Vētras nodevība 1992.gadā

Vētras nodevība 1992.gadā

Tā ka tiek meklēts basketbola treneris sieviešu izlasei un esports.lv daži lietotāji min Gundara Vētras vārdu, tad vienkārši gribu atgādināt to dienu lietas !

Gundars Vētra bija 90.gadu sākuma labākais latviešu basketbolists. Visi bija par viņu sajūsmā un gaidīja lielus panākumus. Latviešu tautas sajūsmu par Gundaru var salīdzināt ar to ,kas bija agrāk par Valdi Valteru vai tagad par Andri Biedriņu ! Viņš bija mūsu basketbola lepnums!
Visi viņu loloja un mīlēja. Atceros, kā 49.viduskolā viņam tika piedoti visi mācību parādi - jo tas takš mūsu nākošā zvaigzne ! Visas Latvijas lepnums!
Tie bija Latvijas neatkarības atgūšanas gadi ! Mēs visi lepojāmies ar savu jauno valsti un bijām patiesi patrioti!
Lepojāmies ar atjaunoto Olimpisko komiteju un Baltiņu !
Vienmēr atcerējāmies, ka esam pirmie Eiropas čempji basketbolā un FIBA dibinātāji!
Latvija tika atjaunota FIBA un tika dota iespēja nacionālajai izlasei startēt olimpiskajās spēlēs 1992.gadā .
Kāda varētu būt mūsu izlase togad ?

Gundars Vētra, Igors un Raimonds Miglinieki, Kārlis Muižnieks, veterāns Andris Jēkabsons, centri - Bondarenko un Meļņiks, Ainārs Bagatskis un varbūt uz olimpiādi būtu paņēmuši 18 gadīgo Robertu Štelmaheru....

Ar šo sastāvu mūsu vieta olimpiādē būtu astotniekā....noteikti mēs nevarētu konkurēt ar USA-dream un Lietuvu....taču visas pārējās izlases būtu ņemamas...
Jo -
1) Balkānos bija karš pēc bijušās Dienvidslāvijas sadalīšanās un vienīgi horvāti ar Petroviču tika uz olimpiādi ...mana pārliecība, ka ar viņiem varējām cīnīties 30 - 70 %...nu varbūt mēs zaudētu - bet varbūt ar vinnētu - kurš to zin - hvz...
Tagad Balkānos karš ir sen beidzies un ir vesela virkne spēcīgu izlašu serbi, horvāti, slovēņi utt, kurus mums tagad grūti vinnēt...
2) Francijas izlasē vēl nespēlēja melnie !...tagad mēs nevaram vinnēt frančus, bet 90.gadu sākumā - kad Francijas izlase bija balta - bez problēmām...
Šajā sakarā jāpiemin - mēs drīz nevarēsim uzvarēt arī Anglijas izlasi, kurā būs melnie...
Vienkārši jaunajiem gribu paskaidrot - ka Francijas izlase 1990.gadā bija apmēram tas pats, kas tagad Anglijas izlase basketbolā... mēs viņus ņemam ...taču jau uz 2012.gada olimpiskajām spēlēm Londonā angļiem varētu būt nokomplektēta izlase ar melnajiem - kas nebūtu vairs mums pa zobam...
3) Spānija bija tad - nekāda ! ..uz olimpiādi tika tāpēc, ka bija saimnieki....zaudēja Angolai ar 20 punktiem
4) Vācija - nu bez Dirka Novicka vācieši nemāk spēlēt basketbolu ...un tad 1992.gadā - Novicka vēl nebija...
Vācijas vietā olimpiādē bija jābūt Latvijai!...da mēs viņus ar vienu kreiso roku samestu!
5)Krievija vai NVS....krieviem bija centri un uzbrucēji - nebija ,kas veido spēli....ja Vētra un Miglinieks spēlētu mūsu izlasē - tad spēlē pret krieviem būtu 55 - 45 %...
6)brazīļi - laba komanda ,bet toreiz - ņemama
7)Angola - nu kurš šaubās ka mēs vinnētu?

Rezumē - 1992.gada olimpiādē mūsu vieta noteikti būtu astotniekā....medaļas nebūtu, bet vieta ap 7.-to - NOTEIKTI!

Finanses.
Varētu teikt ka 90.gadu sākumā Latvijai nebija naudas priekš basketbola izlases.
Nauda atrastos! Kehris tad bija Godmaņa valdībā. Ja naudas nebūtu valstij- varētu uzprasīt sponsoriem. Toriez topā bija SWH ar Aināru Gulbi. Viņa tēvs savulaik bija ASK Rīga kapteinis. Alvils Gulbis. Pats Ainārs 16 gadu vecumā bija CCCP junioru izlasē basketbolā - ja nebūtu nodzēries pusaudžu gados - varbūt būtu lielāks basketbolists kā Valdis Valters, kurš 16 gados nebija nekas...Ainārs nodzērās, izmeta no izlases un skolas - kļuva par bārmeni un sapelnīja miljonus....domāju ,ja valdība par atbalstu basketbola izlasei piedāvātu kādu izdevīgu prihvatizāciju 1992.gadā - SWH piekristu! Nauda izlasei būtu!
Tas ir tikai viens piemērs tiem, kas tagad gaudo ,ka izlasei 1992.gadā nebūtu naudas priekš dalības olimpiādē....un viss toreiz ar maksāja daudz lētāk...

Bet kas notika ?

Vētra un Miglinieks paziņoja ,ka spēlēs par krievu izlasi vai NVS ....
Visiem bija skaidrs, ka bez izlases balstiem mūsu vieta nav olimpīādē....
Visiem nolaidās rokas...
Izlase nekur netika...

Tiek mēģināts attaisnot Vētru - viņš gribēja spēlēt NBA!
Tad man ir jautājums - vai Vētra spēlējot Latvijas izlasē un izcīnot nosacīti 7.vietu olimpiādē nebūtu ticis uz NBA?
Andris Bierdriņš nav spēlējis krievu izlasē ,bet ir ticis NBA!
Tātad galvenais lai tiktu NBA - nav spēlēt krievu izlasē olimpiādē, bet vajag labi spēlēt! To varēja parādīt Barcelonā arī Latvijas izlases rindās!

Ko mēs zaudējām nespēlējot olimpiādē?
1) Mūsu basketbolistiem netika dota starptautiskā un lielu turnīru pieredze. Domāju, ka Ainārs Bagatskis un Roberts Štelmahers savā turpmākajā basketbolista karjerā būtu sasnieguši vairāk, ja būtu bijusi olimpiādes pieredze.
To viņiem liedza Vētra ar savu lēmumu spēlēt par krieviem...
2)Mūsu Basketbola savienībai jau 1992.gadā būtu veidojusies pieredze dalībai olimpiskajās spēlēs....ši pieredze pietrūka Pekinā sieviešu izlasei...
Šo pieredzi liedza Vētra ar savu lēmumu spēlēt par krieviem...
3) varbūt Kārlim Muižniekam kā trenerim būtu noderējusi olimpiskā pieredze un Latvijas izlase, ko viņš trenēja - būtu tikusi tālāk?
4) virkne mūsu labāko basketbola veči būtu varējuši uzspēlēt ar USA - dream !
Domāju, ka Džabars un citi būtu savas karjeras goda vietā nolikuši šo spēli !
...un šo arī liedza Vētra ar savu lēmumu spēlēt par krieviem...

Kas notika ar Latvijas izlases faniem?
1.Šoks!
2.Neticība!
3.Mums visiem tobrīd patriotisms bija pirmajā vietā!
4. Apkaunojums.
Barcelonas olimpiādes basketbolu varēja skatīt caur leišu TV.
Pienāca spēle par 3.vietu un bronzas medaļām - Lietuva - krievi (Vētra,Miglinieks)
Tik lielu kaunu par to ka esmu latvietis - savā mūžā nebiju jutis un arī vairs neesmu! Es lepojos ar to ,ka esmu latvietis! Todien visu spēles laiku nācās dzirdēt leišu komentētāju izsmieklu par latviešu nodevējiem...un pelnīti!...no kauna gribējās zemē ielīst un to aizmirst NEVAR!
Labi ,ka leiši vinnēja....

Ko tālāk?
Vētra ir labs basketbola speciālists.
Dzīve iet uz priekšu.
Ja viņš grib savu karjeru saistīt ar Latvijas izlases trenēšanu - tad būtu jāatvainojas faniem un jālūdz piedošana.
Ja viņš lūgs piedošanu - es personīgi piedošu un ceru ,ka arī citi fani !
Tam jānotiek publiski - pa TV ...piemēroti būtu LTV Sporta studija...
Pēc tam lai trennē izlasi ...

p.s.
ceru ,ka Latvijas basketbolā tā bija vienīgā un pēdējā nodevība....ticu, ka Andris Biedriņš nekad nepaziņos, ka latviešu basketbolisti ir lūzeri un neko nemāk - tāpēc viņš pieņem Krievijas pilsonību, jo tad varēs spēlēt Londonas 2012.gada olimpiskajās spēlēs....

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: dzhammou

  +6 [+] [-]

, 2009-06-27 13:07, pirms 15 gadiem
dakot - par I.Miglinieka trennēšanu LV izlasē vispār negribas runāt, noteikti atceris, ka LV bezizejas variantā no grupas izvilka Zeltiņš ( Tā super spēle pret Itāliju, fantastiskais trijnieks Bernāta izpildījumā), bet uz eiropas čempi, kā galvenais trenneris aizbrauca I.Miglinieks, nu tas bija, es uzskatu spļāviens sejā Zeltiņam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-27 13:14, pirms 15 gadiem
Tad, kad pierādīs sevi kā treneri, kurš no labas komandas var izspiest daudz - tad arī runāsim par Vētru kā galveno treneri Sieviešu izlasē. Strādāt ar tādām zvaigznēm un nesasniegt maksimumu varētu arī Kārlis Muižnieks.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-27 13:14, pirms 15 gadiem
Par Vāciju gan tu pāršāvi pār strīpu... neaizmirsti, ka tā pati nožēlojamā Vācija kļuva par Eiropas čempioni 93. gadā... finālā Krieviju apspēlēja.

     [+] [-]

, 2009-06-27 13:15, pirms 15 gadiem
Skudrinieks, 13:08, pirms 6 minūtēm, citēt
garais_999 rakstīja: dakot - par I.Miglinieka trennēšanu LV izlasē vispār negribas runāt, noteikti atceris, ka LV bezizejas variantā no grupas izvilka Zeltiņš ( Tā super spēle pret Itāliju, fantastiskais trijnieks Bernāta izpildījumā), bet uz eiropas čempi, kā galvenais trenneris aizbrauca I.Miglinieks, nu tas bija, es uzskatu spļāviens sejā Zeltiņam
...nu te gan gluži nevar piekrist, jo Zeltiņš pats lūdza palīdzību, teica, ka lielajā čempī netiks galā. Ja trenerim nav pārliecība - kaut ko vajadzēja darīt, un pielika Miglinieku.
======================
var jau būt, bet aizkulisēs runāja pavisam savādāk

  +3 [+] [-]

, 2009-06-27 13:17, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: ,,,nu pēdējā laikā gan izskatās, ka tas Basketbola Dievs no Kārļa Muižnieka novērsies (gan vīru izlasē, gan tagad divas neveiksmes galotnēs dāmu izlasē), kaut gan Kārlis nekādās avantūrās ar NVS izlasi nav bijis iesaistīts.
Nez, tagad domāju - moš tas basīšDievs kaut ko sajaucis, sklerozē aizmirsis, kurš ir Gundars un kurš Kārlis???!
Moš tā visa ir atriebība Gunčam, tikai vecais vīrs sajaucis smagi?
..es jau teicu pieņēmumu - ja Kārlis Muižnieks būtu spēlējis olimpīādē un būtu guvis pieredzi - viņš būtu labāks treneris....arī šomēness dāmām...

  +3 [+] [-]

, 2009-06-27 13:20, pirms 15 gadiem
Autors uzplēsa vecu brūci.Protams ar gadiem emocijas ir noplakušas,bet tolaik valdīja milzu eiforija un pacēlums,viss mums bija jauns un pirmo reiz.Likās ka ar labākajiem večiem mēs varēsim kalnus gāzt.Un te pēkšņi divi letiņi tev ,, piedirš dvēselē''!Gadiem ejot esam jau pieraduši pie mūsu sportistu veiksmēm un neveiksmēm,bet toreiz tas bija šoks.Piedot vai nepiedot,tas lai paliek katra līdzjutēja ziņā,jo Vētram un Migliniekam ir iespēja izpirkt savu vainu strādājot Latvijas izlašu labā.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-27 13:23, pirms 15 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: "Vētru" un "Miglinieku" normāli latvieši jau sen sauc par Vetrovu un Tumanovu. Brīnos, ka ir veļ cilvēki, kuri viņu aizstāv. Teorētiski varēja izveidoties situācija, ka viņiem Olimpiādē būtu bijis jāspēlē pret Latvijas izlasi. Vai arī tad viņus kāds aizstāvētu? Par laimi viņiem, Latvija nekvalificējās, jo bija par vāju. Toties pret lietuviešiem dabūja uzspēlēt un norāvās arī.

Vienīgais, kam es nepiekrītu autora rakstā- pārlieku lielajam optimismam par Latvijas izlases izredzēm un spēku tajā laikā. Nekāda īpašā izlase jau nu mums reāli nebija- Vetrovs pat NVS izlasē vairāk sēdēja uz soliņa, mazais Migla bija vēl jauns, Muižnieks, Meļņiks, Bondarenko (lai vieglas smiltis), Bagijs- absolūti Eiropas vidusmēra špīleri un nekas vairāk. Līmenis salīdzināms ar tagadējo nevarīgo Latvijas izlasi.
..nu jebkurā gadijumā tā bija reize, kad varējām sasniegt augstāko sasniegumu ...kas savukārt būtu stimulējis attīstību.....
es ticu - ka olimpiskais astotnieks bija reāls - jo mums takš būtu bijis Vētra! ...
..a tagad - nu tikt Eiropas playofos - lielākā laime...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-27 13:33, pirms 15 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: A kas tad bija Vetrovs?
Kā jau teicu- un arī pats droši vien atminies- NVS izlasē viņš pat nebija sākumsastāva spēlētājs. Tas jau vēlāk pierādījās arī NBA- nospēlēja dažas minūtes Minesotā un ar to arī viss beidzās.
..ai, nu viss ir kā veido spēli ! Gundars varēja dot daudz vairāk arī krievu izlasei - taču treneris neuzticējās.....tāpēc ar krievi olimpiādē palika ceturtie....būtu vairāk uzticējies Vētram un būtu otrie....
Latvijas izlase būtu spēlējusi uz viņu ...un viņam pēc tam būtu bijis labāks līgums ar NBA...
ai ,nu es jau neko !
lai džeks publiski atvainojas pa TV faniem un trenē izlasi !

  +2 [+] [-]

, 2009-06-27 13:34, pirms 15 gadiem
dzhammou rakstīja: pat ja vinji ir nodeveeji , taapat vinji LV basketbolam ir devushi MILJONIEM REIZHU VAIRAAK KAA TU !!!
...bet es neesmu tik daudz slikta izdarījis basketbola izlasei - kā viņi !

  +1 [+] [-]

, 2009-06-27 13:37, pirms 15 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: A kas tad bija Vetrovs?
Kā jau teicu- un arī pats droši vien atminies- NVS izlasē viņš pat nebija sākumsastāva spēlētājs. Tas jau vēlāk pierādījās arī NBA- nospēlēja dažas minūtes Minesotā un ar to arī viss beidzās.
Uz 92. gadu mums izskatījās ļoti laba ārējā līnija, ja pieskaitītu Vētru un Miglinieku, tad tā mums nebūtu švakāka kā leišiem ar visu Homiču un Marčuļoni, toties pārējās pozīcijās gan nekā īpaša, garais gals ar Meļņiku un Bondarenko, kuri augumā daudz nepārsniedza 200 cm, mums absolūti nebūtu ko darīt pret Saboni vai Radžu... Vispār tikšana no Eiropas kvalifikācijas būtu bijis labs sasniegums - tur bija virkne labu izlašu (itāļi, čehoslovāki, grieķi...)

  +4 [+] [-]

, 2009-06-27 13:37, pirms 15 gadiem
garais_999 rakstīja: dakot - par I.Miglinieka trennēšanu LV izlasē vispār negribas runāt, noteikti atceris, ka LV bezizejas variantā no grupas izvilka Zeltiņš ( Tā super spēle pret Itāliju, fantastiskais trijnieks Bernāta izpildījumā), bet uz eiropas čempi, kā galvenais trenneris aizbrauca I.Miglinieks, nu tas bija, es uzskatu spļāviens sejā Zeltiņam
...Igors vienmēr ir bijis meistars aizkulišu spēlēs....Valters var nobālēt viņa priekšā....Valdis kā duriks visu taisnību saka sejā, kamēr Igors visu safektē aiz muguras...

  +2 [+] [-]

, 2009-06-27 13:40, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par Vāciju gan tu pāršāvi pār strīpu... neaizmirsti, ka tā pati nožēlojamā Vācija kļuva par Eiropas čempioni 93. gadā... finālā Krieviju apspēlēja.
...nu 1993.gads bija pilnīgais Eiropas basketbola sabrukums - CCCP sabruka, Balkāni karo , baltieši mēģina kaut ko kaut kur nopelnīt - da nevienam nebija nekādas daļas dēļ Eiropas čempja....Eiropas čempis visiem bija pie kājas....un , lūk ar vācieši to vinnēja.....
Piekrītu - nebija slikta komanda.....

     [+] [-]

, 2009-06-27 13:41, pirms 15 gadiem
dakots

Apskaties, kā mums gāja 93. gada čempī labāk - apspēlējām itāļus, sasitām Izraēlu, taču pārējās spēles pakāsām, arī pret Bosniju, ko vajadzēja novinnēt... tie paši igauņi bija sestie - reāli igauņi tolaik bija pat stiprāki par latviešiem ar Kūsmā un Soku priekšgalā, kaut vai neaizmirstam Kalev triumfu pēdējā PSRS čempionātā 91. gadā... tas jau kaut ko liecina, kamēr mūsējie klubi bija krietni pieticīgāki uz beigām.

     [+] [-]

, 2009-06-27 13:42, pirms 15 gadiem
dakots rakstīja: ...nu 1993.gads bija pilnīgais Eiropas basketbola sabrukums - CCCP sabruka, Balkāni karo , baltieši mēģina kaut ko kaut kur nopelnīt - da nevienam nebija nekādas daļas dēļ Eiropas čempja....Eiropas čempis visiem bija pie kājas....un , lūk ar vācieši to vinnēja.....
Piekrītu - nebija slikta komanda.....
Tad jau jo nožēlojamāka ir tā mūsu 9. - 12. vieta tad.
Slēpts komentārs: VEF#4

  -2 [+] [-]

, 2009-06-27 13:46, pirms 15 gadiem
da kaada starpiiba pa 92 ... gadu .. veel padomju elpa juutama diezgan smagi. neviens neko nesaprot, viss bruuk un juuk.... domaju ka neko nevar paarmest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: VEF#4

     [+] [-]

, 2009-06-27 13:53, pirms 15 gadiem
pecha13 rakstīja: 2) Francijas izlasē vēl nespēlēja melnie !...tagad mēs nevaram vinnēt frančus, bet 90.gadu sākumā - kad Francijas izlase bija balta - bez problēmām...
Šajā sakarā jāpiemin - mēs drīz nevarēsim uzvarēt arī Anglijas izlasi, kurā būs melnie...


vai citu pamatojumu nevarēja atrast?
..es atvainojos , ja te ir kaut kas rasistisks....taču franči pirms tur sāka spēlēt melnie - bija nekas....
tagad viņi ir spēks!
arī angļi - viņiem sāk spēlēt melnie spēlētāji - drīz būs liels spēks Eiropā!
kurš agrāk varēja pateikt, ka mēs varētu zaudētu Francijai vai Anglijai?....taču tā ir realitāte nākotnē...l
Slēpts komentārs: VEF#4

  +5 [+] [-]

, 2009-06-27 14:00, pirms 15 gadiem
VEF#4 rakstīja: cik var njemties un cepties? pasham neapniik Dakot ? lielais fans atradies psc
..tu laikam esi bijis VEFa komandā?...cik atceros no komandas sapulcēm - tad biji kautrīgs un acis vienmēr blenzi grīdā kad Žeņa Kisiels tevi mācīja dzīvot?
tagad esi anonīmais varonis? ..izlasei netiki pat tuvumā un tāpēc aizstāvi nodevējus? ...jūties tik pat varens kā Vētra - viņš nespēlēja par izlasi un tu ar ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-06-27 14:11, pirms 15 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Man vetrovs vislabāk patika, kad viņam bija tādas dzeltenīgas ūsas, bet Tumanovs- kad viņam bija dubultuzvārds- Tumanovs-Rajeckis, un kad par viņu iestājās plašā muzikantu saime, aizstāvot varoni NVS kreklā. Tumanovam jau galu galā CV var piekaitīt arī plosīšanos CSKA sastāvā- kad atbrauca uz Rīgu, dabūja no VEFa iekšā ar pāri par 20 punktiem. Vetrovs jau arī tagad nekur tālāk par Krieviju nav ticis
Abiem tur patīk. Tad kāpēc tur arī nepalikt?
..es jau to pašu....šito penteri uzrakstīju tik dēļ Zvirgzdiņa atkāpšanās un jaunatne, kura neko neatceras , sāk murgot - Vētru par izlases treneri !
Vētru - NEKAD!
Lai publiski pa TV atvainojas faniem un lūdz piedošanu !
Slēpts komentārs: VEF#4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-06-27 14:17, pirms 15 gadiem
VEF#4 rakstīja: tu au Dakot sazin ko no sevis meetaa taa kaa nejauc pii... ar plaushaam
uzraksti vēlreiz latviski un bez kļūdām pareizrakstībā !

  -3 [+] [-]

, 2009-06-27 14:17, pirms 15 gadiem
...uhh itkaa tev kaads prasiis Dakot vai trennet izlasi Gun4am vai ne

  -4 [+] [-]

, 2009-06-27 14:20, pirms 15 gadiem
mm tas ir ok Dakots saak nervozeet kaa man tas patiikaas

     [+] [-]

, 2009-06-27 14:30, pirms 15 gadiem
Dīvains raksts, turklāt neobjektīvs. Var jau nolikt vienu pusi visu laiku, tikai jautājums ir par to, cik taisnīgi tas ir. Un varbūt vajadzētu paprasīt arī Vētras viedokli šajā jautājumā?

Spēlēšana izlasē ir gods, tas ir taisnība, bet, ja man ir jāpiemaksā, lai aizstāvētu savu valstsvienību, es arī diez vai to darītu, jo basketbolista uzdevums ir spēlēt.

Un visbeidzot, šķiet, ka autors kā krupi norijis. Pagājuši17 gadi, bet vēl miera nav. Interesanti, ko saki tagad par tiem 1000iem, kuri izbrauc no Latvijas, lai strādātu ārzemēs? Arī nodevēji?

  +4 [+] [-]

, 2009-06-27 14:31, pirms 15 gadiem
VEF#4 rakstīja: mm tas ir ok Dakots saak nervozeet kaa man tas patiikaas
paklau - "mīļais"! ...tev takš ir tik daudz smadzeņu vai pēlēkās vielas , lai saprastu ka nevari publiski ar mani mēroties spēkiem vārdu kaujās?...mans vārdu krājums salīdzinājumā ar tavu nabadzīgo ir neizmērojams...es ceru ,ka tu saproti , ka patreiz es tevi provocēju uz agresiju...man nebūs lielāka prieka šodien kā sadot tev pa muti ...- verbāli !

  +4 [+] [-]

, 2009-06-27 14:46, pirms 15 gadiem
GSH rakstīja: Dīvains raksts, turklāt neobjektīvs. Var jau nolikt vienu pusi visu laiku, tikai jautājums ir par to, cik taisnīgi tas ir. Un varbūt vajadzētu paprasīt arī Vētras viedokli šajā jautājumā?

Spēlēšana izlasē ir gods, tas ir taisnība, bet, ja man ir jāpiemaksā, lai aizstāvētu savu valstsvienību, es arī diez vai to darītu, jo basketbolista uzdevums ir spēlēt.

Un visbeidzot, šķiet, ka autors kā krupi norijis. Pagājuši17 gadi, bet vēl miera nav. Interesanti, ko saki tagad par tiem 1000iem, kuri izbrauc no Latvijas, lai strādātu ārzemēs? Arī nodevēji?
..nekad nav bijis un arī šajā rakstā nav pārmetumu tiem ,kas strādā lai nopelnītu iztiku...
daudzi Latvijas sportisti strādā ārzemēs un tur pelna - teiksim pat vairums.....
dažiem veidojas īpatnējas attiecības ar nacinālo izlasi...teiksim hokejā -Skudra vai basketbolā Kambala....nu nevaram mēs viņus nosodīt, jo katram ir sava dzīvē un savi lēmumi....taču viņi - ja ar nespēlē Latvijas izlasē, tad nepieņem lēmumu spēlēt citas valsts - Krievijas izlasē...
redzi atšķirību?...redzi to šķirbu?
nepatīk tev valsts izlases treneris - no problem - brauc sauļoties uz Maldīviem.....bet ja tu sāc spēlēt citas valsts izlasē ! ..un var takš sanākt arī pret savējiem ! - tu esi nodevējs!
darbs ārzemēs ir kā spēlēt citā klubā....izlase tas ir kas īpašs !