Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Hokejs populārāks par basketbolu un futbolu?

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Futbols ir pasaulē populārākais sporta veids 226 valstīs un teritorijās, nesen aprēķinājis amerikāņu izdevums „Bleacher report”.

Amerikāņu apskatnieks atzīmē, ka Kanāda un Savienotās Valstis ir to nedaudzo 35 valstu vidū, kur futbols (šī vārda eiropeiskajā izpratnē jeb „soccer” Ziemeļamerikā) nav sporta karalis. Tālāk uzskaitīts, kuri sporta veidi ir populārākie šajās valstīs.

Beisbols atrodas pirmajā pozīcijā astoņās dažādās valstīs un teritorijās – Panamā, Venecuēlā, Kubā, Dominikānas Republikā, Japānā, Nikaragvā, Ziemeļu Marianas salās un Taivānā.

Krikets arī ir populārākais astoņās valstīs – Britu Gajanā, Antigvā un Barbudā, Trinidadā un Tobago, Indijā, Pakistānā, Bangladešā, Šrilankā un Austrālijā.

Regbijs virsotnē ir piecās valstīs un teritorijās – Fidži, Rietumsamoa, Tongā, Jaunzēlandē un Velsā.

Loka šaušana ir populārākā Butānā, laušanās un cīņas sports Mongolijā, gēlu futbols Īrijā un amerikāņu futbols ASV.

Basketbolā nosauktas piecas valstis – Filipīnas, Lietuva, Puertoriko, Māršala salas un Bahamu salas.

Visbeidzot, hokejs pēc „Bleacher report” domām, ir populārākais komandu sporta veids Kanādā, Somijā un - norakstīsim to uz nepilnīgu lietu pārzināšanu – Latvijā un, sevišķi jocīgi...Igaunijā.

Vai hokejs Latvijā tiešām ir populārāks par basketbolu un futbolu?

Uzskatu, ka nē.

Par galvenajiem atskaites punktiem ņemšu divus rādītājus – nacionālo čempionātu un spēlētāju skaitu. Pārējie rādītāji, ieskaitot televīzijas reitingus, sponsoru atbalstu un spēļu apmeklējumu, ir tikai pakārtoti.

Nacionālie čempionāti
Tātad, cik nopietna ir attieksme pret nacionālajām meistarsacīkstēm? LMT Virslīga un, jo īpaši, Latvijas basketbola līga (LBL), šajā ziņā ir gaismas gadus priekšā Latvijas atklātajam čempionātam hokejā (LAČ). Pēc iesaistīšanās Kontinentālajā hokeja līgā, LAČ kļuvis par trešās šķiras turnīru un velti Latvijas hokeja federācijas mājas lapā par to meklēt detalizētu un operatīvu informāciju. Arī skatītāju piesaistes un citos jautājumos LAČ tālu atpaliek. Basketbolā Eiropas Kausos četros dažādos turnīros spēlē pieci Latvijas klubi, katru gadu Eiropas futbola mērauklu piemēra vismaz trīs Latvijas vienības, savukārt hokejā šīs sezonas gaitas Eiropas turnīros beidzās jau pagājušajā svētdienā Liepājā. Protams, ir Baltkrievijas atklātais čempionāts un KHL, kas tomēr ir centrēts Krievijā.

Spēlētāju skaits
Arī šajā rādītājā basketbols un futbols ir priekšā hokejam. Pirmkārt, pirmie divi ir demokrātiskāki un prasa mazākas infrastruktūras izmaksas, ar tiem gada siltajā laikā var nodarboties krietni lielākā skaitā vietu. Pēdējos desmit gados gan sasparojušies arī hokeja druvas kopēji, priekšzīmi rādot ilggadējām LHF prezidentam Kirovam Lipmanam, pateicoties kura aktivitātēm, valstsvienības panākumiem un uzņēmīgiem cilvēkiem, ledus arēnu skaits pieauga no pusotras līdz piecpadsmit. No otras puses, ziemas kļuvušas siltākas un brīvdabā hokeju izkonkurējis tas pats futbols un basketbols. Otrkārt, hokejs daudz izteiktāk nekā citi komandu sporta veidi sadalīts pēc dzimumu principa, to pārsvarā spēlē vīrieši.

Līdz 2008. gada rudenim hokeja slavas mirkļi saistījās ar trakajiem pavasariem un ikgadējo „Maija trakumu”. Klāt nākusi Kontinentālā hokeja līga, pagaldē aizslaukot „Samsung” premjerlīgu, taču pašreizējās finanšu krīzes apstākļos grūti prognozēt tās noturīgumu, bet par paplašināšanos var uz kādu laiku aizmirst. Bet divos galvenajos rādītājos hokejs ir tikai trešajā vietā.

Savukārt šodien aprit 85 gadi kopš Latvijas Basketbola savienības dibināšanas un piektdien par godu šai jubilejai valstī ieradīsies Pasaules un Eiropas basketbola vadītāji.

To be No. 1, Scorpions, YouTube video

Slēpts komentārs: ervains91

 +13 [+] [-]

, 2008-11-26 20:19, pirms 16 gadiem
es saku ka ir... jo esmu par hokeju.,..

 +12 [+] [-]

, 2008-11-26 20:20, pirms 16 gadiem
es domaju kad hokejs ir popularakais un labakais

 +23 [+] [-]

, 2008-11-26 20:20, pirms 16 gadiem
ervains91 rakstīja: Tas jau ir atkariigs no valsts..
Jamaikaa diezvai Hokejs ir popularakais.. utt..
Izlasi rakstu jefiņ...

 +17 [+] [-]

, 2008-11-26 20:20, pirms 16 gadiem
HOKEJS FOREVER!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-26 20:21, pirms 16 gadiem
Latvija popularakais ir basketbols. Hokejs ir popularaikais maijaa. Speletaju masveidibas zinjaa-basketbols Tas ir ari latviskakais sporta veids no raksta minetajiem
Slēpts komentārs: alpinists
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-26 20:24, pirms 16 gadiem
Interesanti!
Estiem hoķis
Amīšiem vispār pirmajā vietā ir NFL un fināls, tad seko beisbols un NBA ar NHL tikai pec tam!
par LV runajot! Nu basis ir nummur viens noteikti! Hokejs mums tads sezonāls, kad izlases starti, PČ! tagad gan pateicoties Dinamo ir augstas klases klubs un labas spēles, bet Dinamo ir viens! Jāpiekrīt autoram, ka basī mums eirokausos spēlē vairāk klubi un kopējā interes, skatītāju skaits ir augstaks basim!
Futbols... visrlīga ir ok priekš lv līmeņa! izlase ir cits stāsts, skatītaji vienmēr nāks atbalstī!

 +18 [+] [-]

, 2008-11-26 20:24, pirms 16 gadiem
Labs raksts Māri!

 +17 [+] [-]

, 2008-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
Dīvaini, ka raksta autors uzsver "Pārējie rādītāji, ieskaitot televīzijas reitingus, sponsoru atbalstu un spēļu apmeklējumu, ir tikai pakārtoti". Cilvēki skatās, firmas izgrūž naudu, bet acīmredzot par popularitāti tas neliecina...
Jebkurā gadījumā matu skaldīšana, kas nerisina neko. Katrs fano par to, kas patīk. Un hokeja sakarā gribētu atgādināt, ka neviena cita sporta veida klubs nespēja sadabūt pilnu arēnu. Ko nevar teikt par Dinamo. Izlases, protams, ir cits stāsts.
Slēpts komentārs: nejega

  -1 [+] [-]

, 2008-11-26 20:27, pirms 16 gadiem
Varētu piekrist blogotājam par viņa argumentiem, salīdzinot čempjus. Taču, manuprāt objektīvs rādītājs ir arī spēļu apmeklētāju skaits.
Iepriekšējo sezonu basis stabili ielika hoķim vienos vārtos, taču pēc Dinamo parādīšanās situācija ir nedaudz mainījusies.

Tagad ir grūti pateikt kurš ir populārāks basis vai hoķis. Es laikam vairāk tomēr esmu par basi. Jā hoķis man patīk un tas ir skatāms sporta veids. Taču basī tomēr ir lielāka intriga. Gan LBL, gan BBL gan Eiropas kausi. Hoķī visi seko līdz Dinamo un tālāk? Daudzi iet BAČ skatīties? Nemaz jau nerunājot par LAČ? Domāju, ka nē un tagad arī pa TV skatoties apmeklējums ir samazinājies.
Jā basim viņš arī ir samazinājies, tomēr domāju, ka ar laiku tas tiks atgūts, jo biļetes ir lētākas nekā uz Dinamo spēlēm.
Slēpts komentārs: kaaja

     [+] [-]

, 2008-11-26 20:32, pirms 16 gadiem
Banzai rakstīja: Interesanti!
Estiem hoķis
Amīšiem vispār pirmajā vietā ir NFL un fināls, tad seko beisbols un NBA ar NHL tikai pec tam!
par LV runajot! Nu basis ir nummur viens noteikti! Hokejs mums tads sezonāls, kad izlases starti, PČ! tagad gan pateicoties Dinamo ir augstas klases klubs un labas spēles, bet Dinamo ir viens! Jāpiekrīt autoram, ka basī mums eirokausos spēlē vairāk klubi un kopējā interes, skatītāju skaits ir augstaks basim!
Futbols... visrlīga ir ok priekš lv līmeņa! izlase ir cits stāsts, skatītaji vienmēr nāks atbalstī!
tas ka nfl ir popularakais sporta veids usa nebridonos visas bletes uz spelem gandriz vienmer izpardo un ja vel nba all star game notiek nfl laukuma tad vnk tas ir abrinojami
Slēpts komentārs: polārlācēns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: vigo87

 +28 [+] [-]

, 2008-11-26 20:44, pirms 16 gadiem
Interesanti cik basketbola fani apmeklētu basketbolu ja lētākā biļete maksātu 7 latus ?
Slēpts komentārs: Papenheims

 +21 [+] [-]

, 2008-11-26 20:52, pirms 16 gadiem
Man hokejs tik un tā būs populārākais sporta veids. Lai arī tikai pāris nedēļas gadā, bet hokejs mums ir svētki. Un kas tie būtu par svētkiem, ja tie ilgtu visu gadu? Futbols un basketbols tiešām ir masveidīgāki nekā hokejs, bet šaubos, vai tie abi izraisa vidusmēra letiņam tādas pašas izjūtas kā Latvijas hokeja izlase.
Slēpts komentārs: polārlācēns

 +14 [+] [-]

, 2008-11-26 21:00, pirms 16 gadiem
Hokejs Latvijā ir populārākais sporta veids... To parāda statistika! Arī Noviks šajā gadījumā vienkārši rakstījis subjektīvi (blogs), no sava skatu punkta. Tomēr praksē... basketbols ir vietējais populārākais... Bet kā nāk PC hokejā... tad visa Latvija pierimst, jo visi skatās hokeju.
Slēpts komentārs: Mr.Kacher

 +10 [+] [-]

, 2008-11-26 21:05, pirms 16 gadiem
Jamaikaa ir bobslejs

 +11 [+] [-]

, 2008-11-26 21:06, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Viena nožēlojama hokeja izlase nav visa hokeja saimniecība...
var buut nozeelojams esi Tu bet nesaki par cilveekiem(sportistiem) kas iegulda sewi Latvijas sportam!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-26 21:06, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: Jamaikaa ir bobslejs
Vēl vai tad ir? Šķiet, bija tikai vienu vai 2 sezonas....

  +1 [+] [-]

, 2008-11-26 21:08, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Viena nožēlojama hokeja izlase nav visa hokeja saimniecība...
Vai tad šeit tiek noteikta hokeja saimniecības popularitāte? Protams, hokejs Latvijā tikai regresē, bet vismaz pagaidām tas nemazina hokeja popularitāti. Un lai arī cik nožēlojama nebūtu mūsu izlase, mēs tik un tā turpinam just līdzi viņiem.

 +10 [+] [-]

, 2008-11-26 21:08, pirms 16 gadiem
Ja Igaunijā hokejs ir populārākais, tad laikam viņiem sports vispār nav populārs.

Domāju, ka igauņiem varētu būt futbols vai slēpošana pirmajā vietā.

Par gēlu futbolu:http://en.wikipedia.org/wiki/Gaelic_football
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2008-11-26 21:11, pirms 16 gadiem
Neizlasiju sho murgojumu lìdz beigäm, bet es nezinu vai te var but diskusijas - HOKEJS atkartoju vèlreiz HOKEJS!

 +11 [+] [-]

, 2008-11-26 21:12, pirms 16 gadiem
nu man patīk hokejs visslabāk bet protams ka hokejs nav karalis ,un protams ka hokejā ir mazāk spēlētāju kaut vai vienkārša iemesla pēc ka vajag baigo naudu. nav tik vienkārši kā nopirkt bumbu un kedas un iet dragāt sētā . , bet protams tas ir tikai viens faktors ...
... hokejs the best

     [+] [-]

, 2008-11-26 21:13, pirms 16 gadiem
Man liekas, ka Latvijai pirmajā vietā ir vai nu hokejs vai arī basketbols.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-26 21:21, pirms 16 gadiem
Skatos, neviens nešaubās, ka 3. vietā pie mums ir futbols

 +10 [+] [-]

, 2008-11-26 21:23, pirms 16 gadiem
ja kāds grib intrigu, tad to var atrast arī futbolā, bet kad spēlē izlase, tad atvainojiet, basketbolisti pat ne reizi nav kvalificējušies pasaules čempim. Par kādu līmeni mēs runājam? Vienīgās, kas uztur basketbola līmeni, ir mūsu dāmas. Zeperiem tieši attieksmē ir daudz kas jāuzlabo. Hohejs ir populārākais un arī līmeņa ziņā labākais Latvijā, ja runājam par vīru sportu!

 +16 [+] [-]

, 2008-11-26 21:24, pirms 16 gadiem
skaidrs, ka hokejs.

basketbols noteikti nav- uz viņu iet vnk jo ir amosfēra un šovs, ja butu labs čempis hokejā, basītis tiktu pārsists. Nelaime tā, ka basketbolā pietiek ar 3-4 paš'māju džekiem (laba kvalitatee), bet hokeja vajag daudz vairak.. resursi nepietiek.

 +11 [+] [-]

, 2008-11-26 21:30, pirms 16 gadiem
Gothz!ja salīdzini pagājušo gadu,kad visi latvijas klubi spēlēja savā starpā un šogad kad ir 4 klubi baltkrievijas čempī un dinamo,vari teikt,ka hokejs regresē?tad es nezinu,varbūt tu esi baigi labs celtnieks,bet hokejā tu vispār neko nerubī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-11-26 21:36, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: skaidrs, ka hokejs.

basketbols noteikti nav- uz viņu iet vnk jo ir amosfēra un šovs, ja butu labs čempis hokejā, basītis tiktu pārsists. Nelaime tā, ka basketbolā pietiek ar 3-4 paš'māju džekiem (laba kvalitatee), bet hokeja vajag daudz vairak.. resursi nepietiek.
Piekrītu gandrīz... Jo domaju, ka basketbols jau ir "pārsists"... Vismaz mani un man pazīstamus sporta līdzjutējus... vairāk interesē hokejs un futbols...
Slēpts komentārs: rb12
Slēpts komentārs: rb12
Slēpts komentārs: gothz

  +2 [+] [-]

, 2008-11-26 21:50, pirms 16 gadiem
zaabaks8 rakstīja: Gēlu futbols? Wtf?! Pirmo reizi dzirdu. Labs raksts
Gēlu futbols ir ļoti līdzīgs parastajam futbolam tikai iesitot vārtos tu iegūsti 3 punktus bet pārsitot pāri pārliknim tu iegūsti 1 punktu

  -2 [+] [-]

, 2008-11-26 21:52, pirms 16 gadiem
Atkarīgds no valsts. Uzskatu, ka musm TOP 3 ir basketbols, hokejs un arī futbols.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-26 21:54, pirms 16 gadiem
rb12 rakstīja: piedod tas nav tik vienkarsi ka futbola aizskrein uzsit gusti vartus un uzvari basketbola ir jaspele maksimali visu speli un latvija tam nav gatava lielas valstis daudz reiz mus parspej
wtf 4o za bred

 +10 [+] [-]

, 2008-11-26 21:54, pirms 16 gadiem
rb12 rakstīja: tev ir maz pazinas uz hokeju iet lielakoties uz izlases spelem bet katram latvijas klubam basketbola ir fanu klubs
Spriežot pēc tava teksta pieturzīmēm... man nav jāiedziļinās tavā tekstā... Tomēr, sporta līdzjutēju man draugos ir daudz. Arī statistika kopumā liecina par to, ka Hokejs populārāks par basketbolu (Latvijā)...

 +10 [+] [-]

, 2008-11-26 21:56, pirms 16 gadiem
Noviks var uzrakstīt 10 šādus rakstus, Basketbola izlase var paņemt EČ, bet hokejs man paliks mīļākais. Pārējais, tik tā, kad nav ko redzēt
Slēpts komentārs: goga papukašvili

 +10 [+] [-]

, 2008-11-26 22:12, pirms 16 gadiem
Māra Novika spriedums ir ļoti subjektīvs.
Teikšu tā - vairāk Latvijas iedzīvotāju ir paņēmuši rokā basketbola un futbola bumbu, bet izlašu līmenī hokejs ir populārākais sporta veids Latvijā un vismaz šajā lauciņā to nekas nespēj izkonkurēt. Pilsētu sacensībās t.i Ventspils pret Cēsīm populāraks ir basketbols. Bet Latvijā profesionālākais, jeb augstākā līmeņa klubs ir Rīgas "Dinamo".
Jā, mums ir senas basketbola tradīcijas, un, ja tās mēs spētu noturēt, tad šis sporta veids būtu tikpat populārs kā Lietuvā, bet tā kā leiši mums ir aizgājuši priekšā, tad atliek mums viņus uzveikt tikai hokejā...
Mans dalījums būtu tāds:
1. Hokejs 55%
2. Basketbols 30%
3. Futbols 15%

  -4 [+] [-]

, 2008-11-26 22:26, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Māra Novika spriedums ir ļoti subjektīvs.
Teikšu tā - vairāk Latvijas iedzīvotāju ir paņēmuši rokā basketbola un futbola bumbu, bet izlašu līmenī hokejs ir populārākais sporta veids Latvijā un vismaz šajā lauciņā to nekas nespēj izkonkurēt.
[/quote]
Izlašu līmenī populārākais sporta veids ir tas kurā brīdī notiek kādas sacensības. Euro 2004 laikā futbols bija ļoti populārs, tas pats uz Eiropas basketbola un pasaules hokeja čempionātiem.
[quote]
Pilsētu sacensībās t.i Ventspils pret Cēsīm populāraks ir basketbols. Bet Latvijā profesionālākais, jeb augstākā līmeņa klubs ir Rīgas "Dinamo".
[/quote]
Pēc kādas mērauklas tu mēri "profesionalitāti". Tas ka vienam hokeja klubam krievi piešķīra kaudzi naudas nepadara to automātiski par "profesionālāku" par pārējiem.
[quote]
Jā, mums ir senas basketbola tradīcijas, un, ja tās mēs spētu noturēt, tad šis sporta veids būtu tikpat populārs kā Lietuvā, bet tā kā leiši mums ir aizgājuši priekšā, tad atliek mums viņus uzveikt tikai hokejā...
[/quote]
Atvaino, bet nav nekādas jēgas tādiem salīdznājumiem (Latvijas un Lietuvas hokejs). Salīdzini kāda ir konkurence starp valstīm basketbolā un hokejā, par futbolu nemaz nerunājot.
[quote]
Mans dalījums būtu tāds:
1. Hokejs 55%
2. Basketbols 30%
3. Futbols 15%
Ļoti apšaubāms vērtējums, ņemot vērā ka liela daļa Latvijas iedzīvotāju ir krievi starp kuriem futbols ir ļoti populārs.

  +8 [+] [-]

, 2008-11-26 22:30, pirms 16 gadiem
"Par galvenajiem atskaites punktiem ņemšu divus rādītājus – nacionālo čempionātu un spēlētāju skaitu. Pārējie rādītāji, ieskaitot televīzijas reitingus, sponsoru atbalstu un spēļu apmeklējumu, ir tikai pakārtoti."

Es nepiekrītu. Nacionālais čempis, itsevišķi šobrīd, ir ļoti maldīgs rādītājs hokeja popularitātei. Bet, runājot par spēlētāju skaiti, ir jātcerās, ka hokejs ir dārgs sporta veids, bet futbolā vajag tikai bumbu Tādēļ ir iespējams, ka daudziem jaunajiem futbulistiem fubols ir bijis otrā izvēle aiz hokeja, jo viņu vecāki vnk nevar samaksāt par ledu, ekipējumu utt.

Un tā sauktās "pakārtotās" lietas ir vienkārši smieklīgas Sponsori ieguldītu naudu sportā, kas nav populārs?! Tad, ja līdzjutēji iet uz spēlēm tad sporta veids IR populārs. Tas pats ir ar televīzijas reitingiem, līdzjutējiem, kuri brauc līdzi izlasei pat uz Kanādu un Jūtu. Hokejs ir populārākais sporta veids!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-11-26 22:43, pirms 16 gadiem
Cik saprotu,te runa vairäk ir par ierindas iedzìvotäja lìdzjushanu,nevis sporta veida masveidìbu utt. Latvijas gadìjumä täs ir divas loti dazädas lietas ja ir runa tikai par lìdzjushanu,nesaprotu autora izbrìnu par to,ka hokejs pirmajä vietä. Nu un,ka vietèjais chempionäts nav täds un sitäds,kam tas interesè?? Nedomäju ka parastai lauku tantei interesè,kurs vinnèjis kärtèjä Barons-Ask spèlè un tieshi tädi cilvèki arì veido lieläko tautas masu,nevis tie dazhi simti,kas aiziet uz spèlèm un spamo esportä. Dafiga cilvèku pazìstu,kuriem sports vispär neinteresè,iznemot hokeju PC laikä un tas ir rädìtäjs.
P.S. nerakstu to kä hokeja fans es ar visäm ceträm par futbolu

  +4 [+] [-]

, 2008-11-26 22:46, pirms 16 gadiem
Basketbols ir sieviešu spēle,futbols vīreļu,hokejs īstu vīru spēle.Smieklīgi izskatās vīru basketbols,tāpat kā sievu hokejs taču tam jāļauj pastāvēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-26 23:15, pirms 16 gadiem
Starp citu,kur Austrälija ar Austrälijas futbolu?

  +7 [+] [-]

, 2008-11-27 00:26, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Viena nožēlojama hokeja izlase nav visa hokeja saimniecība...
.. ui, veciit, ja Tu Latvijas sporta peedeejas piecpadsmitgades atpaziistamaako simbolu (hokeja izlasi) nosauc par nozjeelojamu, tad Tev > pirmkaart, shajaa sporta lapaa vispaar nebuut savs deguns jaabaazj .. otrkaart, buutu diezgan daudz indiviidu, kuri Tev pa to degunu arii labpraat sadotu !

  +6 [+] [-]

, 2008-11-27 00:47, pirms 16 gadiem
tas ir tikai un vieenigi autora viedoklis...
Autor izej ielas un aptaujaa 1000 cilvekus!

     [+] [-]

, 2008-11-27 01:06, pirms 16 gadiem
velti Latvijas hokeja federācijas mājas lapā par to meklēt detalizētu un operatīvu informāciju.teksts

man gan liekas, ka shosezon LHF shajaa zinjaa straadaa saliidzinoshi kvalitatiivi. runaa, ka driiz vajadzeetu paraadiities arii on-lainam, nezinu, varbuut tas ir aizkjeeries LHF jaunaas lapas deelj. manis peec populaaraakais vareetu buut kaut galda teniss, bet varbuut nevajadzeetu meetaaties ar pazinjojumiem, kas ir pataalu no patiesiibas. vismaz man personiigi liekas, ka buutiskaakaa info ir, tai skaitaa statistika, pie tam viss tiek atjaunots sameeraa operatiivi:
lhf.lv: LHF

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 01:11, pirms 16 gadiem
hokeja_specs rakstīja: maksāt par biļetēm skatītāji ir gatavi daudz vairāk hokejā (RD) un arī iet uz spēlēm (RD) un tas ir tieši līmeņa dēļ.
shitam gruuti nepiekrist - galu galaa par sporta veida popularitaati balso skatiitaaji ar nopirktajaam biljeteem.
esmu paarliecinaats, ka futbolaa shajaa zinjaa ir lielaakais potenciaals.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 01:42, pirms 16 gadiem
Paljubomu litrabols izgriezh pogas visiem...

  +7 [+] [-]

, 2008-11-27 09:24, pirms 16 gadiem
gothz rakstīja: Vai tad šeit tiek noteikta hokeja saimniecības popularitāte? Protams, hokejs Latvijā tikai regresē, bet vismaz pagaidām tas nemazina hokeja popularitāti. Un lai arī cik nožēlojama nebūtu mūsu izlase, mēs tik un tā turpinam just līdzi viņiem.
Latvijas hokeja izlase pēdējos gados regulāri spēlē Pasaules čempionātā un ja tā ir nožēlojama, tad cik gan nožēlojamas ir basketbola un futbola izlases, kuras pasaules čempionātam pat tuvumā nav tikušas????

  +5 [+] [-]

, 2008-11-27 09:30, pirms 16 gadiem
Kas par mulķibām Novik? Vai tiešām populārākais sporta veids ir tas kuram ir labāks līmenis un vairāk spēlētāju, vai tomēr tas kuram ir augstāki reitingi un lielāka skatītāju interese? Basketbola izlase vai to klubi nespēj piepildīt arēnu pa 2 Ls biļetēm un pat dodot ieejas kartes pa velti, kamēr hokejā cilvēki ir gatavi sanākt pilna arēna arī par krietni dārgākām biļetēm, nemaz nerunājot par skatītāju intereses atšķirību par U-20 spēlēm, lai gan esam hoķī tikai B grupā. Ja uz hoķi biļetes būtu pa divīti, man liekas arēna katru reizi būtu līdz malām pilna.

  +7 [+] [-]

, 2008-11-27 09:41, pirms 16 gadiem
Neapšaubāmi, Latvijā populārākais sporta veids ir hokejs!!!
Latviskākais sporta veids orientēšanās...
Masveidīgākais - basketbols...
Latvijas hokeja izlase pasaules reitingā (10.v.) visaugstāk salīdzinot ar citu sporta veidu izlasēm.
Arī skatītāju reitingos šogad hokejs iekabina basītim vienos vārtos, nemaz nerunājot par pārējiem sporta veidiem...
Interneta portālos arī hokejam 1.vieta, komentāru un domu apmaiņu jomā
Viennozīmīgi hokejs Latvijā ir populārākais sporta veids!!!
Slēpts komentārs: Abrags

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 10:00, pirms 16 gadiem
Pietiks strīdēties, palūdziet administrāciju izveidot aptauju šeit esports.lv un vismaz mes uzzinasim kurš ir populārākais stap mums lasītājiem.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 10:11, pirms 16 gadiem
Baskts vairāk tāds tirliņu sports, par cik LV tirliņu ir varen daudz, sanāk ka baskets ir populārāks

  +9 [+] [-]

, 2008-11-27 10:41, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: jautājums ir vienīgi kā to popularitāti mēra.
Ja ņem par pamatu TV auditoriju, tad hokejs ir Nr.1, taču tad nonāk pie tāda absurda, ka, piemēram, F1 Latvijā ir populārāka par volejbolu. (kaut pārraižu skaits gada laikā ir aptuveni vienāds, tikai volejbola spēles skatās ļoti maz cilvēku).
Ja ņem skaitu, kas ar to nodarbojās - tad viennozīmīgi, basketbols.
Ja ņem KOPĒJO LATVIJAS SKATĪTĀJU skaitu, kas apmeklē spēles - baskatbols (neaizmirsīsim, ka hokejs nesākas un nebeidzas ar Arena Riga - tur būtu jāskaita kopā visas spēles - ne tikai BBL, LBL, bet arī visus amatieru līgu, jauniešu līgu, skolu sacensību u.c. apmeklējums visā Latvijā). Kopā tad basketbolam cipars būs daudzkārt lielāks.

Rezumējums: Latvijā tomēr populārākais ir basketbols.
Pilnīgi noteikti, ka Latvijā F-1 ir populārāks par volejbolu un daudziem citiem sporta veidiem, jo to nosaka iedzīvotāju interese par noteikto sporta veidu un tas nebūt nav nekāds absurds...
Cienījamais apskaties jebkuru interneta portālu, kas nav specializēts (DELFI,Apollo,TVnet,Esports...u.c.), tad redzēsi, ka par hokeju Latvijā interesējas vismaz 5x vairāk cilvēku nekā par pārējiem sporta veidiem kopā ņemot...
Viennozīmīgi Latvijā bija un būs populārākais sporta veids - HOKEJS !!!
Slēpts komentārs: Abrags

  +7 [+] [-]

, 2008-11-27 11:00, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Pilnīgi absurds apgalvojums (skat. iepriekšējos argumentus) - ja nav zināmi "popularitātes" noteikšanas kritēriji. Jeb teiksi, ka vienīgais popularitātes rādītājs ir TV auditorija?
Vai tad es pieminēju tikai TV??? Izlasi cienījamais kārtīgāk, minēju, ka visi masu saziņas līdzekļi(prese,internets,TV,radio...) visi liecina, ka populārākais ir hokejs. Un tu vari ar putām uz lūpām pierādīt pretējo, bet taisnības tev nebūs!!!

  +8 [+] [-]

, 2008-11-27 11:10, pirms 16 gadiem
Hokejs viss labākais!!
Slēpts komentārs: Abrags

  +8 [+] [-]

, 2008-11-27 11:36, pirms 16 gadiem
hokejs

  +6 [+] [-]

, 2008-11-27 11:53, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Es jau nezinu, vai man ir taisnība, jo man vēljoprojām nav skaidra popularitātes noteikšanas metodoloģija.
P.s. Savukārt, ja paņem kopā kopējo skatītāju skaitu VISĀS Latvijas basketbola spēlēs (ne tikai BBL, LBL, bet arī visus amatieru līgu, jauniešu līgu, skolu sacensību u.c. skatītāju skaitu) un hokeja spēlēs, tad šamais cipars ir vismaz 10x lielāks .
Tikai tāpēc, ka basketbols ir 10x lētāks un sporta zāles Latvijā ir 10x vairāk par hokeja hallēm, bet paņem šos ciparus proporcionāli...
Viens piemērs (atveru šīs dienas Apollo portālu, ko par hokeja portālu diez vai kāds nodēvēs), ko mēs redzam:
Visvairāk komentētā ziņa ir par S.Āboltiņu (75 komenti)
Otrā vietā pēc cilvēku intereses ir V.Koziola komentāri par RD apmeklētību (65 komenti)
Trešā vietā ziņa par LIDO ieskrietuvi (53 komenti)...
Skatamies par basketbolu nav neviena komentāra, ne par Warriors, ne par ULEB...
Raugi hokejs izrādās Apollo ir vismaz 65x populārāks par basketbolu, protams nosacīti
Bet tāda aina ir jebkurā masu saziņas līdzeklī ne tikai internetā...
Slēpts komentārs: Abrags

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 13:13, pirms 16 gadiem
Normäläs valstìs ir tä,ka ar to sporta veidu,kas ir vispopuläräkais pèc auditorijas,arì visvairäk nodarbojas. Mums situäcija ir nedaudz citäda,jo hokejä panäkumi un lìdz ar to auditorija ir,bet saprotamu iemeslu dèl tas nevar bùt masveidìgäkais sporta veids. Täpèc arì sanäk sädas jocìgas diskusijas auditorijas zinjä noteikti pirmais ir hokejs,masveidìbas- volejbols,basketbols, futbols,orientèsanäs, domäjiet pashi

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 13:27, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Savukārt, Tavi komentāri, par Apollo, piedod, ir ļoti profāniski - var redzēt, ka no statistikas metodoloģijas Tu saproti tik pat daudz kā cūka no aviācijas
65 komenti valstī, kurā dzīvo vairāk kā 2 miljoni iedzīvotāju! izcili "vērtīgs" rādītājs! Piedod - ar Tevi lieki strīdēties...
es atvainojos par stulbumu,laikam büshu vèl viena cüka,bet käda tad ìsti ir tä statistikas metodologija? Vai tad,nosakot partiju popularitätes reitingus, arì aptaujä visus 2 milj iedzìvotäjus? Nedomäju vis kädiem 1000 nejaushi izvèlètiem lautinjiem uzdod to vai citu jautäjumu un to arì pasniedz kä vidèjo rädìtäju valstì. Täpèc arì tos 65 komentärus apollo portälä var uzskatìt par zinämu rädìtäju

  -4 [+] [-]

, 2008-11-27 14:22, pirms 16 gadiem
Swordsman rakstīja: es atvainojos par stulbumu,laikam büshu vèl viena cüka,bet käda tad ìsti ir tä statistikas metodologija? Vai tad,nosakot partiju popularitätes reitingus, arì aptaujä visus 2 milj iedzìvotäjus? Nedomäju vis kädiem 1000 nejaushi izvèlètiem lautinjiem uzdod to vai citu jautäjumu un to arì pasniedz kä vidèjo rädìtäju valstì. Täpèc arì tos 65 komentärus apollo portälä var uzskatìt par zinämu rädìtäju
par to metodoloģiju var ilgi stāstī, jo dažados gadījumos tiek lietotas dažādas metodoloģijas. Partiju popularitēts reitingu veidošanā neesmu iedziļinājies, tāpēc Tev neatbildēšu. Iespējams, ka tiešām tiek aptaujāti ~1000 respondenti.
Ja veic šādu aptauju, svarīgs ir arī jautājuma formulējums - var pajautāt "Kurš ir populārākais sporta veids Latvijā", var likt nosaukt 3 sporta veidus, var pajautāt "Kādu sporta sacensību pēdējo reizi apmeklēji", ar kādu pēdējoreizi nodarbojies u.t.t.

par tiem "65 komentāriem":
- jebkurā gadījumā (pie jebkuras metodoloģijas), cipars 65 ir daudz par maz, lai būtu reprezentatīvs attiecībā uz visu Latviju
- var gadīties, ka ir vairāki, kas ir rakstījuši 2,3,4,... komentus nevis tikai vienu (piem. diskusija)
- koments pats par sevi nav popularitātes rādītājs - tik pat labi, to var būt rakstījuši, piem. basketbola fani ar tekstu "Hokejs smird!", vai arī meitenes apspriedušas Laviņa draudzenes jauno kleitu
u.t.t.

  +5 [+] [-]

, 2008-11-27 14:33, pirms 16 gadiem
raksta autors ir dalbajobs. Breec kaa hoķim latvijas chempis suukaa, bet saliidzinot ar basi un futeni ,gan njem veeraa to kaados tik eirokausos vinji speelee.

un ko raksta autors gribeeja pateikts ar "ledus arēnu skaits pieauga no pusotras līdz piecpadsmit. No otras puses, ziemas kļuvušas siltākas un brīvdabā hokeju izkonkurējis tas pats futbols un basketbols" ??? tjipa , ja aaraa ir kaadi +3 graadi un ledus pasuudiigs, tad visi pa sniega šķīdoni dragaa aaraa fuuzi un basi???

     [+] [-]

, 2008-11-27 14:47, pirms 16 gadiem
Kā zinātnieks varu teikt, ka "a priori" bez pierādījumiem pieņemtā metodoloģija, ka skatītāji, sponsori utt, ir pakārtoti, bet primārais ir komandu un spēlētāju skaits, ir kļūdaina.
šajā gadījumā būtiskākais ir nevis tas, kas ar to nodarbojas, bet gan tas, cik un kā ir gatavi par to maksāt. Gan tiešie skatītāji, no kuriem ir atkarīgi sporta piļu būvnieki, apsaimniekotāji, reklāmdevēji, ēdinātāji, žurnālisti utt., gan TV skatītāji, no kuru skaita ir atkarīgs reklāmdevēju un komandu sponsoru skaits un apjoms.
Līdz ar to, ir kļūdaini uzskatīt, ka popularitātes novērtējumā ir svarīgi tikai tie, kas šajā sistēmā naudu saņem! Daudz svarīgāks rādītājs ir tie, kuri ir gatavi šo sistēmu apmaksāt!!! Gan trakie hokeja līdzjutēji, kas tērē milzumu naudas ārzemēs čempionātu laikā, gan nodokļu maksātāji, kas uztur veselu sporta skolu sistēmu dažādos sporta veidos, gan arī sponsori, kuri lieko naudu izmanto savu pakalpojumu popularizēšanai. Bet sportisti- tie jau tikai tādi pērkami-pārdodami vergi vien ir!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 16:04, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Savukārt, Tavi komentāri, par Apollo, piedod, ir ļoti profāniski - var redzēt, ka no statistikas metodoloģijas Tu saproti tik pat daudz kā cūka no aviācijas
65 komenti valstī, kurā dzīvo vairāk kā 2 miljoni iedzīvotāju! izcili "vērtīgs" rādītājs! Piedod - ar Tevi lieki strīdēties...
Jā var redzēt, ka tu esi vēl lielāks āksts nekā mūsu Tautas partija, kurai vajag 2,5 milj. lai notiktu referends...
Tādu vēl vajag pameklēt, tas bija piemērs un tikai, tādu piemēru ir daudz katru dienu un visos portālos. Galvā tev pamatīgs ķīselis, ka nemāki izlasīt.
Abargs- koments pats par sevi nav popularitātes rādītājs - tik pat labi, to var būt rakstījuši, piem. basketbola fani ar tekstu "Hokejs smird!", vai arī meitenes apspriedušas Laviņa draudzenes jauno kleitu
u.t.t.-
Nu nezkāpēc par basketbolu tā neviens neinteresējas...

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 16:08, pirms 16 gadiem
Futbolu jau nu tur galīgi nav ko jaukt iekšā, ne tas ir populārs klubu līmenī, ne izlases! Es par Hokeju!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 16:11, pirms 16 gadiem
hokejs, protams

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 16:27, pirms 16 gadiem
Basketbols-pieejamākais, jo lētākais un tāpēc masveidīgākais. Negribu nolikt nevienu sporta veidu, bet basketbolā arī ir iespējams sasniegt relatīvi labus rezultātus, uzsākot trennēties salīdzinoši vēlākā vecumā. Hokejs nenoliedzami ir nesalīdzināmi dārgāks un mazpieejamāks, jo kaut gan haļļu skaits ir krietni pieaudzis-to nebūt nav katrā Latvijas pilsētā, ne katram tas ir pa kabatai, trūkst trenneru, ledus ir paredzēts ne tikai hokejam, utt. .Hokejā kautko var sasniegt, ja trenniņprocess bērnam ir uzsākts max 8 gadu vecumā(izņemot varbūt supertalantus, kādus gan nezinu). Pieļauju, ka raksta autors nav painteresējies par bērnu un jaunatnes hokeja skoliņu un klubu skaitu kā arī ar to tendenci pieaugt visā valsts teritorijā. Domāju, ka hokejs Latvijas iedzīvotājiem tomēr ir populārāks(nevis masveidīgāk no skolas/darba brīvajā laikā spēlēts)un varu piekrist arī tam, ka biļete uz basketbolu būtu nevis par brīvu un/vai par 2 ls, tad vidējais spēļu apmeklējums būtu ..nu varbūt pāris simti spēlē..

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 16:42, pirms 16 gadiem
viennozīmīgi - hokejs!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 17:27, pirms 16 gadiem
Futbols kaa "sporta" veids mani neinteresee vispaa - pilniiga plaanpraatinju padariishana... ja nu vieniigi toto koeficienti piesaista.
Es nerunaashu par tiem idiotismiem, kad hokeja translaaciju paartrauc futbola deelj.. ;(( Varbuut nevajag te praatuljot, bet vienkaarshi veikt aptauju (pool), ko saka publika? Man domaat, ka opiishu laiki ir pagaajushi!

Hokejs - #1
Basketbols - #2
Te ir aatrums, spriedze - viss mainaas sekundees!

Rullee arii bobslejs, F1..

  -2 [+] [-]

, 2008-11-27 17:53, pirms 16 gadiem
tekila rakstīja: Jā var redzēt, ka tu esi vēl lielāks āksts nekā mūsu Tautas partija, kurai vajag 2,5 milj. lai notiktu referends...
Tādu vēl vajag pameklēt, tas bija piemērs un tikai, tādu piemēru ir daudz katru dienu un visos portālos. Galvā tev pamatīgs ķīselis, ka nemāki izlasīt.
Abargs- koments pats par sevi nav popularitātes rādītājs - tik pat labi, to var būt rakstījuši, piem. basketbola fani ar tekstu "Hokejs smird!", vai arī meitenes apspriedušas Laviņa draudzenes jauno kleitu
u.t.t.-
Nu nezkāpēc par basketbolu tā neviens neinteresējas...
Kā jau teicu, puisīt, ambīcijas Tev lielas bet zināšanas nulle - starp citu visas statistikas pamatā ir nopietna matemātika (bet ar to Tu laikam esi uz "jūs") ar nopietnu metodiku.
Atkārtošos, ar Tevim lieki strīdēties, jo šajā jomā Tu vairāk par "2+2" nezini - savukārt, mana profesionālā darbība ir ļoti cieši ar to saistīta.

P.S. savukārt, Tava demagoģija jau tiešām sāk atgādināt to oranžo kvekšķu vaukšķēšanu.

     [+] [-]

, 2008-11-27 18:45, pirms 16 gadiem
cilveeks rakstīja: Futbolu jau nu tur galīgi nav ko jaukt iekšā, ne tas ir populārs klubu līmenī, ne izlases! Es par Hokeju!
ir jau dazhi tädi atkritèji kä es,kuriem vienìgais sporta pasäkums,kas diezgan reguläri klätienè tiek apmeklèts,ir Lv futbola izlases spèles

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 18:48, pirms 16 gadiem
skrupido rakstīja: Futbols kaa "sporta" veids mani neinteresee vispaa - pilniiga plaanpraatinju padariishana... ja nu vieniigi toto koeficienti piesaista.
Es nerunaashu par tiem idiotismiem, kad hokeja translaaciju paartrauc futbola deelj.. ;(( Varbuut nevajag te praatuljot, bet vienkaarshi veikt aptauju (pool), ko saka publika? Man domaat, ka opiishu laiki ir pagaajushi!

Hokejs - #1
Basketbols - #2
Te ir aatrums, spriedze - viss mainaas sekundees!

Rullee arii bobslejs, F1..
ar neandertälismu nav jälieläs esi tachu kaut nedaudz informèts,kas ir sporta karalis?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 19:07, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: par tiem "65 komentāriem":
- jebkurā gadījumā (pie jebkuras metodoloģijas), cipars 65 ir daudz par maz, lai būtu reprezentatīvs attiecībā uz visu Latviju
.
sajä gadìjumä shis "65" bùtu procents no daudz lieläka skaitla-visiem,kas tajä portälä ir komentèjushi jebkuru no rakstiem. Ja Tu ikdienä ar to nodarbojies,Tev to vajadzètu saprast bet piekrìtu par komentu kvalitäti un pats neuzskatu,ka tas bütu käds rädìtäjs. Kaut gan pilnìgi bez ievèrìbas ar to nevar atstät,jo saubos,vai katru reizi komentäri par hokeju sastävètu no Tevis dotajiem piemèriem bez tam,ja meitenes hokeja topikä diskutètu par Lavinja draudzenes kleitu,es arì to uzskatìtu par hokeja popularitätes pierädìjumu

  -3 [+] [-]

, 2008-11-27 20:40, pirms 16 gadiem
Prieks manis popularakais ir basketbols. Runajot par futbolu un hokeju vispar nesaprotu kada jega skatities ka 20 veci trenka pa laukumu bumbu vai shaibu un spele labi ja gust 2 golus vai vartus

  +2 [+] [-]

, 2008-11-28 21:34, pirms 16 gadiem
Hokejs pāri visam!!!!Nākošgad naudīgākie basīša finansētāji noteikti pievērsīsies hoķim!

  -3 [+] [-]

, 2008-11-30 19:49, pirms 16 gadiem
Varu saderēt, ja finanšu krīze turpināsies, Latvijā arvien mazāk cilvēku nodarbosies ar hokeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-14 00:04, pirms 16 gadiem
caurkritusais rakstīja: Latvija popularakais ir basketbols. Hokejs ir popularaikais maijaa. Speletaju masveidibas zinjaa-basketbols Tas ir ari latviskakais sporta veids no raksta minetajiem
Kopš DINAMO atdzimšanas basketbols tika samīts

  +1 [+] [-]

, 2009-01-31 17:52, pirms 16 gadiem
Hokejs ir populārākais tapēc, ka hokejā ir daudz fanu, tam sporta veidam ir mazāk spēlētāju, jo mazā haļļu daudzuma dēļ nav pieejams