Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Latvijai vēl viena uzvara

Šodien Latvijas vīriešu basketbola izlase ar 82:74 pārspēja sīksto Jaunzēlandes izlasi. Latvija Rīgā notikušo turnīru noslēdza pirmajā vietā ar trijām uzvarām trīs spēlēs.

Pirms spēles bija zināms, ka pēc abpusējas vienošanās izlasi pametis Ivars Timermanis, kurš devies uz savu jauno klubu Vācijā. Šodienas spēlē nepiedalījās Jānis Porziņģis, kuru nomainīja Raitis Grafs. Arī šoreiz nespēlēja Sandis Valters, kuram to darīt liedz potītes savainojums. Iespējams, Sandis spēlēs piektdien pret Krieviju.

Kā jau ierasts, pirms spēles jaunzēlandieši izpildīja tradicionālo maoru "haka" deju. Interesanti, ka basketbolisti šo deju adaptējuši no Jaunzēlandes regbistiem un haka dejas jauno versiju demonstrēja 21. jūlija pārbaudes spēlē pret Venecuēlu.

Spēli Latvija sāka šādā sastāvā: Jānis Blūms, Armands Šķēle, Kristaps Janičenoks, Raitis Grafs un Andris Biedriņš.

Spēli sāka Latvija, pirmajā uzbrukumā bumba nonāca līdz Andrim Biedriņam, kurš nerealizēja metienu no soda laukuma. Nākamajā uzbrukumā trīs punktus guva Jaunzēlandes centrs Bredšovs. Pēc tā sekoja haotisks Latvijas uzbrukums, kurš noslēdzās ar neveiksmīgu metienu, bet mūsējie savāca bumbu uzbrukumā. Taču sekoja vēl viens neveiksmīgs uzbrukums. Pirmos punktus mūsējie gūva pēc nospēlētām divām minūtēm, kad pēc "pick'n'roll" Blūms veiksmīgi iespēlē bumbu Biedriņam, pret kuru izdarīja pārkāpumu. No diviem "sodiņiem" Biedriņš realizēja vienu. Pēc tā sekoja septiņi Jaunzēlandes bezatbildes punkti, kuru starpā Kārlis Muižnieks pieprasīja minūtes pārtraukumu. Pēc tā tika veiktas korekcijas uzbrukumā, un pēc Andra Biedriņa groza četras minūtes līdz pirmās ceturtdaļas beigām, rezultāts 9:12. Vienā no nākamajiem Latvijas uzbrukumiem Kristaps Janičenoks zaudēja bumbu un Jaunzēlandes efektīgākais spēlētājs Keisijs Frenks trieca bumbu grozā no augšas – 9:14. Nākamie punkti tika gūti divas ar pusi minūtes līdz ceturtdaļas beigām, kad Armands Šķēle uzbrukuma pēdējā sekundē realizēja trīspunktu metienu. Ceturtdaļa noslēdzās ar viesu piecu punktu pārsvaru - 12:17.

Otrās ceturtdaļas pirmajā minūtē Gatis Jahovičs paspēja uz mirkli aizraut elpu skatītājiem ar atlētisku metienu no apakšas, kas diemžēl bija neveiksmīgs, bet pret Gati tika pārkāpti noteikumi un viņš realizēja abus soda metienus. Vēlāk otrajā ceturtdaļā Jahovičs realizēja metienu atpakaļkritienā – 19:25. Sešas minūtes līdz pirmā puslaika beigām Buškevicu nomainīja Šķēle, kurš arī darbojās kā saspēles vadītājs. Pēc Vītola un Janičenoka trīspunktniekiem rezultāts no 19:27 kļūva uz 25:27 un Jaunzēlande spiesta ņemt "taimautu". Sekoja astoņi Jaunzēlandes punkti pēc kārtas un viesi atjaunoja pārsvaru, plus desmit viņiem. Divas minūtes līdz puslaika beigām Vītols padeva tā saukto "alley-oop" Biedriņam, kurš ar sekmīgu metienu to noslēdza. 20 sekundes līdz puslaika beigām Latvija pamanījās izdzēst desmit punktu deficītu un rezultāts ir 38:38. Līdz ar uzbrukuma laika beigām Šķēle realizēja tālu trīspunktnieku ar atsitienu pret dēli. Jaunzēlande gan paspēja vēl gūt punktus, kad Keisijs Frenks veica "slam dunk". Pēc pirmā puslaika Latvija bija vadībā, 41:40.

Trešā ceturtdaļa iesākās ar rezultatīviem trīspunktniekiem no abām komandām, bet ar dažiem punktiem vadībā joprojām turējās Jaunzēlande. 2:30 minūtes līdz trešās ceturtdaļas beigām Šķēle pārķēra bumbu un pie laukuma centra veica strauju kustības virziena maiņu, kā rezultātā izbrīvēja sev ceļu un noslēdza ātro uzbrukumu ar "slam dunk". Arī Blūms pēc īsa brīža pamanījās pārķert bumbu un gūt vieglus divus punktus no groza apakšas – 57:57. Atlikušajā desmitminūtes laikā spēle ritēja līdzīgi un ceturtdaļa noslēdzas 60:61.

Pēdējā spēles cēlienā Latvija pirmos punktus guva tikai pēc divām ar pusi nospēlētajām minūtēm, kad Andris Biedriņš panāca 62:64. Pēc tam Vaikulis noslēdza ātro uzbrukumu ar diviem punktiem – 64:64. Sešas minūtes līdz spēles beigām Latvijas demonstrēja volejbola spēles elementus, bet bumba netika nosargāta. Četras minūtes līdz beigām Šķēle turpināja rādīt ļoti skatāmu basketbolu, ar elegantu piespēli gar muguru nogādājot bumbu līdz Biedriņam pret kuru tika pārkāpti noteikumi. Biedriņš realizēja abus soda metienus. Minūti vēlāk Jaunzēlande no cilvēks-cilvēku aizsardzību pārgāja uz zonas aizsardzību. Divas minūtes līdz mača beigām Kamerons realizēja trejaci, kas sadeldēja latviešu pārsvaru līdz trīs punktiem - 74:71. Taču nākamajā uzbrukumā Kristaps Janičenoks pierādīja, ka spēles izskaņā viņam roka netrīc un atbildēja ar precīzu tālmetienu. 77:71. Atlikušajā spēles laikā jaunzēlandieši spēja gūt vien trīs punktus, uz kuriem mūsējie atbildēja ar pieciem. Uzvara - 82:74!

Pēc spēles intervijā LTV7 kanālam Latvijas izlases saspēles vadītājs Jānis Blūms dalījās iespaidos par spēli: "Šī bija trešā spēle trīs dienās. Bija grūti saņemties. Jaunzēlandei bija dzelžaina aizsardzība, "čaļi" bija diezgan muskuļoti, atlētiski. Otrajā puslaikā saņēmāmies, "pielikām" aizsardzībā un aizgāja spēle. Šodien nebija tik eiropeisks basketbols, drīzāk tāds amerikāņu, vairāk fizisks. Spēle noteikti nāca par labu."

Par turnīra vērtīgāko spēlētāju tika atzīts Andris Biedriņš, kurš aizvadīja ļoti veiksmīgu turnīru, lielā mērā sekmējot Latvijas panākumus. Nākamo spēli Latvijas izlase aizvadīs jau piektdien, 10. augustā, kad "Arēnā Rīga" mūsējie spēkosies ar Krievijas izlasi. Tiek solīts, ka spēlē piedalīsies gan NBA spīdeklis Andrejs Kiriļenko, gan arī kādreiz "broču" sastāvā spēlējušais naturalizētais amerikāņu aizsargs Džons Roberts Holdens. Spēles sākums 19:30 un tiešraidē to translēs arī LTV7.

Pārbaudes spēle basketbolā.
Arēna Rīga.
6.augusts.

Latvija – Jaunzēlande 82:74
Latvija: Janičenoks 16, Vītols 15, Šķēle 14+6AB+5RP, Biedriņš 13+8AB, Veselovs 7, Blūms 6+4AB, Grafs 5, Jahovičs 4+5AB, Vaikulis 2.

Rīgas turnīra vietu sadalījums:
1. Latvija
2. Lietuva
3. Baltkrievija
4. Jaunzēlande

Video: Latvija - Jaunzēlande 82:74

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:23, pirms 17 gadiem
skatoties uz rezultaata attiistiibu, patiikami, ka muuseejie paraadiija raksturu un jaunzeelandieshus beigaas tomeer salauza.
Tas priecee!

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:23, pirms 17 gadiem
malaci spele biaj lidziga un tikai beigas iznaca smuka uzvara priekspar musejiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:23, pirms 17 gadiem
yēēēēēēēēēēēēēēēēēēēēēēēēēēēēy! :> tomēr grafs pārāk mani nepārliecināja. nebija smuki viņam tik maz spēles laiku dot :<

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:24, pirms 17 gadiem
Viens ir skaidrs,neskatoties uz Ciprusa samocito giimi spelejot,Grafs ir centrs numur 2 izlasee.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:27, pirms 17 gadiem
Malači

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:28, pirms 17 gadiem
Yēy,Yēy,Yēy

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:28, pirms 17 gadiem
Es jau nobījos, ka zaudēs!!!

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:29, pirms 17 gadiem
Grafs vs Cipruss = abi vienādi patizli, tas ka Grafs spēlē ASK, nenozīmē, ka viņš ir labāks, pasakiet vēl ka Buškevics ir labāks par Blūmu....

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:29, pirms 17 gadiem
Apsveicu

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:29, pirms 17 gadiem
visvairāk mani iepriecināja Veselovs.

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:30, pirms 17 gadiem
skele labs
14 punkti
6 atlekosas
5piespeles
3Parvertas bumbas

lideri ka vienmer JANICENOKS-SKELE-BIEDRS

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:30, pirms 17 gadiem
visi bija paarcereejushies, speele galiigi garaam, bauda nullee

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:30, pirms 17 gadiem
man jau 4/4 nervi neturēja.

galvenais ka uzvarēja. priecē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:39, pirms 17 gadiem
Vaikulis gan šodien fufeļus laida. Nesaprotu, ko tas Muižnieks viņu tik ilgi turēja laukumā. Par Ciprusa un Grafa dueli, jasaka, ka abi divi bija apaļas nulles. Tad jau Jahovičs un Veselovs par šiem abiem bija labāki. Vajadzētu droši vien dot iespēju pret Krieviju uzspēlēt Zaķim. Nu sliktāk par tiem mūsu abiem centriem vienkārši nevar nospēlēt.

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:40, pirms 17 gadiem
ir okej

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:42, pirms 17 gadiem
trīnīši tiem dejotājiem labi krita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:45, pirms 17 gadiem
Buškeviscs ir labāks par Blūmu! (speciāli priekš Bumbero)
Vismaz šajā spēlē Blūms izskatījās tāds - nekāds. Tad jau labāk vispār bez PG spēlēt, tāpat visu uzbrukumu virzienus nosaka Šķēle, Janičenoks un Vītols, PG tikai pāriet pāri centram, bet to pat Biedriņš, ja labi grib, var izdarīt.
Buškevics maz ir spēlējis, tādēļ viņu grūti novērtēt. Tomēr saspēli var noturēt stabilāk.

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:46, pirms 17 gadiem
Arī šoreiz nespēlēja Sandis Valters, kuram to darīt liedz spēlēt potītes savainojums.

tas i cirks. shitaa saviit teikumu

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:46, pirms 17 gadiem
nu sii speele galiigi neparliecinaaja!!!

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:47, pirms 17 gadiem
and116 - ieslēdz smadzenes, līderi komandā ir un būs Blūms un Biedriņš, pārējie realizē Blūma piespēles(arī tas protams ir apsveicami).

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:47, pirms 17 gadiem
jauka spēle.
vismaz bija sīvāka nekā vakar
malači:*
prieks par biedriņu

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:48, pirms 17 gadiem
biedrs turniira veertiigaakais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:48, pirms 17 gadiem
Apsveicu, ar uzvaru malaci!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:49, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis carlito
Buškeviscs ir labāks par Blūmu! (speciāli priekš Bumbero)
Vismaz šajā spēlē Blūms izskatījās tāds - nekāds. Tad jau labāk vispār bez PG spēlēt, tāpat visu uzbrukumu virzienus nosaka Šķēle, Janičenoks un Vītols, PG tikai pāriet pāri centram, bet to pat Biedriņš, ja labi grib, var izdarīt.
Buškevics maz ir spēlējis, tādēļ viņu grūti novērtēt. Tomēr saspēli var noturēt stabilāk.


Muļķības. Ko tad tas Buškevics dara, kad uznāk uz laukuma. Protams stāvot pie centra līnijas un parādot kāda kombinācija jāveido nav jābūt lielam spečukam. Varbūt tāpēc, ka viņš stāv tāpēc ir stabilāks un labāks? Tik tālu saspēles vadītāja driblu no trīspunkta metiena līnijas, es neesmu redzējis nevienā komandā.

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:52, pirms 17 gadiem
nepiekrītu Bumbero!
kāpēc jūs visu laiku nosodāt Grafu?
viņš šodien normāli nospēlēja
un Buškevics ir tik pat labs kā Blūms
viņi visi ir salasīti labākie no Latvijas.
un vē kas- Grafs un Cipruss nav patizli:p
ir spēles kad neveicas.. un neviens nav perfekts:p

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:55, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Shawty
and116 - ieslēdz smadzenes, līderi komandā ir un būs Blūms un Biedriņš, pārējie realizē Blūma piespēles(arī tas protams ir apsveicami).



nezinu kaa ir ar tām Blūma piespēlēm, bet Šķēle ir labāks par Blūmu un Šķēle piespēlē daudz labāk!!!!!!

     [+] [-]

, 2007-08-06 21:55, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Bumbero
Grafs vs Cipruss = abi vienādi patizli, tas ka Grafs spēlē ASK, nenozīmē, ka viņš ir labāks, pasakiet vēl ka Buškevics ir labāks par Blūmu....


Piekrītu. Tomēr mums nav izvēles. Iespējams, ka Zaķis ir labāks nekā Cipruss un Grafs. Vajag tikai jauniņam dot iespēju, lai adoptējas pieaugušajā basketbolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:01, pirms 17 gadiem
laba speele!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:04, pirms 17 gadiem
video būs? (tiko no treniņa atnācu un speli neredzēju )

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:06, pirms 17 gadiem
Timmermanis skatījās spēli kopā ar sievu un dēlu, netālu sēdēja...

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:07, pirms 17 gadiem
arī manai sievai patika...

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:07, pirms 17 gadiem
nu ja nopietni, tad spēle nekāda.. nejau rezultāts atspoguļo kāda bija spēle, mūsējiem vajadzēja nospēlēt daudz labāk, pārāk daudz neuzmanības kļūdas.. domāja, ka Jaunzēlande viegli atdos uzvaru, bet patiesībā tā nebija

un runājot par turnīra MVP - Biedriņš? nedomāju gan ka viņš bija tik daudz pelnījis, nenospēlēja viņš slikti, bet es būtu devis Janičenokam, Blūmam vai Šķēlem jo viņi tiešām labi nospēlēja šīs pēdējās pārbaudes spēles! Bet tas jau tikai mans viedoklis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:13, pirms 17 gadiem
njā, Ciprusu pilnīgi ignorēja...

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:14, pirms 17 gadiem
malaci taa tik turpinaat...

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:16, pirms 17 gadiem
MALAČI! Bija ļoti grūti saņemties uz šo spēli, jo spēle bija tiešām tīri tā treniņam, bet veči beigās tomēr nolika visu savās vietās. Par to prieks.
Likās, ka treneris visvairāk gribēja pārbaudīt Veselovu/Grafu/Ciprusu, ne velti Biedrinsh (Berzins laukuma vispar neizgaja) speleja maz. Velreiz malači, ka saņēmās, bija manāms, ka bija grūti rast sevi vēlēšanos censties uz visiem 100%.
Redzējām LV izlasi, kas spēlē puskājā, un prieks, ka pat puskājā varam vinnēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:18, pirms 17 gadiem
Spēli skatījos dzīvajā Prieks par rezultātu

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:18, pirms 17 gadiem
Vienigais sportists ko zinu no Jaunzelandes ir Rejs Sefo

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:19, pirms 17 gadiem
uz beigam halavas nepaliidzeeja:ddd

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:19, pirms 17 gadiem
bija ok.. paraak daudz atmetam bumbu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:21, pirms 17 gadiem
Šķēle, Janičenoks, Biedriņš-Dievs
Veselovs-pilnīgs čaiņiks, liekas, ka no kāda nelīdzsvarotāka pretinieka atrausies pa sejiņu!!!!
Ēriks loks - [cenzēts], ja nemāk runāt pa mirkrafonu basīša laika tad lai iet un vada pasākumus, nevis lien kur nevajag!!! te nav airēšana!!
Karsējmeitenes - pizgets vai ta nevarēj uz izlases spēlēm citu programmu uztaisīt, nevis tos visus ask deju gabalus dejot!!! zems līmenis viņām!! stirnas!!!
pārējais viss bij normas robežās!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:25, pirms 17 gadiem
Par speletajiem. Piekritu, ka MVP laikam vajadzeja dot Janičinokam, vinsh mums punktu mašīna.. Bet ja nopietni, protams, Biedriņa klātbūtne laukumā allaž mainija spēli, un par to arī vinš bija pelnījis MVP. Pagaidām ir izteikti 4 komandas līderi - Biedriņš, Janičenoks, Šķēle un Blūms kā saspēle. Par 4. numuru pagrūti izšķirties, Veselovs izskatijās neslikti, bet Helmanis jau vēl nav redzēts...
Ļooooti iepriecināja Vītols, 3 truļi, kad komandai negāja, forši, ka mums dažādi cilvēki spēj paņemt iniacitīvu uz sevi.
Bet kā jau minēju acīmredzami šodien komanda taupija spēkus, un to tikai atbalstu, nebija nekāda jēga šodien baigi rauties uz pusēm.

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:26, pirms 17 gadiem
skele monstrs

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:26, pirms 17 gadiem
nu kaa var jaunzeelandi nosaukt par siiksto komandu.
Vinja atrodas 20 vietas augstaak par latviju un ir pasaules top 15 komanda.!

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:29, pirms 17 gadiem
lieliski! spēle gan pasmaga bija, ebt tas labi! nebija viegla pastaiga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:29, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis butterbean
Vienigais sportists ko zinu no Jaunzelandes ir Rejs Sefo


nja es ar to zinu!!! baigi labais!!! viens pats visu LV izlasi izslēgtu!!! ja nu vienīgais Veselovs ilgāk turētos pretī!!!!

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:29, pirms 17 gadiem
Skeele bij pelniijis turniira MVP

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:30, pirms 17 gadiem
1. Skatiijos speeli tv, nepatika komenteetaajs, tas, kursh nav Bergmanis, Elvis vai kaa tur. N-taas reizes visaadas mulkjiibas runaa (paarkaapis saanu liiniju, minuuti!!!! pirms ceturtdaljas beigaam saka, ka taa ir zaudeeta, lai arii ir tikai -5pt, noteikumus laikam iisti nezin, un taadaa garaa..)
2. Karseejmeitenes - hmm, gan jau jauno programmu gatavo ask speeleem, bet tas nu gan poo.
3. Lai arii kaa aprunaa Ciprusu, Grafu, jaabrauc buus abiem, jo biedram taas pieziimes aatri vaacas.

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:31, pirms 17 gadiem
ceru, ka spēlē pret Krieviju tiks piedzīvots zaudējums, savādāk būs kā pirms 2005 gada EČ, kad uzvarējām turnīru Itālijā pārspējot itāļus, horvātus un visbeidzot grieķus, bet kas notika EČ labi atceramies, ir vajadzīgi daži zaudējumi izlasei tagad, lai vēsture neatkārtotos un lai spēlētāji nebūtu pārāk pašpārliecināti septrmbrī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:35, pirms 17 gadiem
zel, ka sandis netiek ta akrtigi iespeleties, bet cerams, kad pret krieviju bus noilgojies pec basisa un paradis uz ko spejigs

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:39, pirms 17 gadiem
Malači! Parādīja raksturu!
Bet vērtējot divus dueļus.
Cipruss vai Grafs? Es lieku uz Grafu, jo Cipruss laukumā brīžiem nesaprot ko dara un pat atlēkušās vāc nepārliecinoši. Viņš laikam ir Grafa agrākā versija.
Buškevics vai Blūms? Šeit atkal priekšroku dodu otrajam, jo Buškevičs pēdējās spēlēs nav ar neko izcēlies! Vnk viņš izmet savu metienu normu un ar to ir pietiekami. Blūms spēlē labāk tieši kā saspēles vadītājs un ir labākais šajā pozīcijā tieši šajā izlases modelī. Un šodien Šķēle nespēlēja kā PG, jo nespēja parādīt kombinācijas, tikai pieturēt bumbu. Viņš deva atpūsties tiem diviem.

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:39, pirms 17 gadiem
sevishkji pirmajaa pusee paarak biezhi nespeeja izsekot caurgaajieniem, peec kuriem sekoja atmetiens uz 3p. ja buutu bijushi labaaki meteeji, kas zinai vai butu vinnis... Prieks, ka puikiem ir raksturs un ciiniijaas liidz galam un uzvareja. tak jau olimpiaades un PCh daliibniekus
Kam te galiigi nepatika Veselovs - man gan patika, jo kapaaja kaartiigi! Janichenoks briizham paarak trakoja, tomeer vairak ar pluss ziimi nekaa miinuss. Nez, ko varetu noziimeet Bushinja palikshana malaa un Shkjeeles biezhaa speeleeshana par 1 numeru?

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:41, pirms 17 gadiem
Man lieks ka Veselovs drīz a dopingu iekritīs tik labi kā šajā turnīrā viš vel nav spēlējis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:47, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis spokss
Vaikulis gan šodien fufeļus laida. Nesaprotu, ko tas Muižnieks viņu tik ilgi turēja laukumā. Par Ciprusa un Grafa dueli, jasaka, ka abi divi bija apaļas nulles. Tad jau Jahovičs un Veselovs par šiem abiem bija labāki. Vajadzētu droši vien dot iespēju pret Krieviju uzspēlēt Zaķim. Nu sliktāk par tiem mūsu abiem centriem vienkārši nevar nospēlēt.


tu apjēdz ko tu runā? Kāda jēga spēlēt kādam no malas, ja viņš tāpat nedrīkst spēlēt finālturnīrā?
Un Jahovičs jau kādu laiku ir viens no vērtīgākajiem spēlētājiem izlasē

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:49, pirms 17 gadiem
man jau nu zaalee likaas, ka Jaunzeelande nezheeliigi daudz sameta 3achus...kaa meta, taa iekshaa.....tikai beigaas, kad vinjus taa kaartiigi saaka segt, saaka krist garaam.....
Diemzheel nekur nav macha statistikas, nevar paskatiities.
Biedrinsh speelee labi, bet vareetu gaidiit, ka ciinja pie groza 1:1 vinsh iemestu vairaak. Daudz bija garaam, kad vareeja iemest. Var redzeet, ka GSW Biedraam nav jaauznjemas liidera loma, nav pieradis, ka uz vinju tik daudz speelee. Shajaa zinjaa speeleeshana izlasee Biedrinjam var daudz dot izaugsmei. Tas nu taa, IMHO.
Zheel, ka Kambala nav izlasee, lai vai cik problemaatisks vinsh nebuutu, speeka ciinjaa 1:1 vinsh ir ljoti labs.

     [+] [-]

, 2007-08-06 22:56, pirms 17 gadiem
veselovs baigi labi nokapaja!! prieks par vinu!!

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:04, pirms 17 gadiem
Ļoti labs rezultāts!

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:04, pirms 17 gadiem
skeele un biedrins loti labs duets :*
un grafs ari paradija ka ir labaaks par memmiiti ciprusu

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:07, pirms 17 gadiem
ja skele+biedrs super! kadas piespeles dod skele un ka azha triec groza super!

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:07, pirms 17 gadiem
www.basket.lv/online/5001411

kaut kas lidzigs protokolam.

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:11, pirms 17 gadiem
un ko tad veselovs tādu izdarīja ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:14, pirms 17 gadiem
labs

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:14, pirms 17 gadiem
DžonsMakleins kas tas taads ir par ddievu...skiet ka pilniigs onaanistss un jefinjs... kas tik muti prot virinaat...drosi ka arii vinjam ir jeeli balinaati mati..!!! nu kaa var visu cilveeku darbu un puules taa nolikt..tikmeer kaameer pats- nu nekas...

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:21, pirms 17 gadiem
buutu interesanti redzeet skjeele-valters kaa aizsargu paari,bet janicenoks var but par iisu kaa 3.numurs,bet uz kaadu momentu izmest shadu trio lai paskrien plus veel biedrinu

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:21, pirms 17 gadiem
kaut finaalturniiraa speeleetu tikpat labi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:32, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Benjamin
buutu interesanti redzeet skjeele-valters kaa aizsargu paari,bet janicenoks var but par iisu kaa 3.numurs,bet uz kaadu momentu izmest shadu trio lai paskrien plus veel biedrinu



nu domaju ka ta ari bus jo SKELE var vadi saspeli labi!
un Janicenoks ir tirakais SF!
gribetu redzet skele-valters-janicenoks visus kopa
ka zinams vinjiem ari arpus laukuma ir labas atiecibas sava starpa!

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:34, pirms 17 gadiem
Veči, kas slavē Blūmu, pietiek taču vienreiz pirms spēles daudz alus dzert. Blūms spēlē daudz bet viņa lietderība nav tik liela, kā vajadzētu, viņš nav ne spēles diriģents, ne savas komandas sadarbību veidotājs. Ja saspēles vadītājam 3 no 5 (ja ne 4?) spēlēm ir 00 piespēļu, tad tas nav labs saspēles vadītājs un punkts. Varbūt Bušiņš nav tik pamanāms un nav nekāds 32kg tradīciju turpinātājs, bet vismaz necenšas līst starp trim pretiniekiem iepriekš neredzot , kam atmetīs un nemet truļu no 7m pāri sedzēja rokām (labi Blūmam dažreiz tādi iekrīt, bet, ja tava komanda ir vadībā, kā pret leišiem vai BLR, tad tā ir pēdējā lieta, ko laukumā darīt). Bušiņš noteikti ir labāks spēles organizētājs. Blūma spēle nedaudz atgādina to keksu no LT pagājušā čempī (viņš laikam Žalgirī kapā), īsumā raksturojot viņa spēli, kad Šiskausks vadīja saspēli leišiem gāja labāk. Izskatās, ka Muižnieks arī šādu takstisku risinājumu gatavs piekotpt un atbildīgākajos brīžo iztikt bez nomināla PG, ļaujot Šķēlem vadīties.

Šķēle, Janičenoks un Vītols ir līderi, vēl divi Uvis un Sandis pagaidām ārstējas, bet arī tādi varētu būt. Biedriņš ir OK, bet viņš nav līderis, viņš pagaidām nav spēlētājs, kas var vienatnē lauzt spēles gaitu un uzņemties atbildību grūtākos brīžos (un viņa vecumā tas nav nekāds pārsteigums) un diez vai to spēs arī EČ.

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:34, pirms 17 gadiem
nu jauki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:45, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Vītols
Sen nebiju redzējis tādu komandu,kura tik daudz un precīzi meta trīnīšus,kaut gan beigās Jaunzēlandei vairs tik labi negāja no tālienes,pat tālmetieni viņus iegāza.
Latvija arī ļoti labi izpildīja tālmetienus,ja vēl sodiņi kristu iekšā tiem,kuri sezonā parasti labi met,tad vispār būtu ideāli,bet beigas bija labas.



13-37 labi izpilda 3p tie ir apm 36-37%
Mz speles esi redzejis

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:46, pirms 17 gadiem
Un vēl es apbrīnoju to basketbola draugu (dažu) tupumu, kas par spēlētājiem spreiž pēc atsevišķām epizodēm. Biedriņš skaisti iedankoju - nu monstrs. Pēteris ielidināja no laukuma centra - snaiperis un tādā garā. Tas ko tas spēlētājs sadara pārējā laikā pilnīgi po, viss spriedums balstīts uz dažām epizodēm un komentētāju atreferējumu. Kas piemēram ir Ciprusam vainas? Spēlē kā spēlējis, nav nekāds Šaks, bet kaut ko jau izdarīt var. Tas, ka viņam neviens nevar iedot kā K.Valters nav tikai viņa vaina. Grafs arī kapā kā māk un pēdējā laikā sanāk arvien labāk, kur var būt pretenzijas? Kādi ir ar tādiem jāspēlē. Veselovs arī cīnījās, protams, meistarība nav tik liela un priekš EČ viņš vēl nav nobriedis, bet arī ir pielicis savā attīstībā. Arī pašlaik iezīmējušos līderus nav ko pārslavēt, jo raksturīgi tr tas, ka daži vnk neprot apstāties un lai arī smuki mudās, bet pret spāņiem tādi gājieni cauri neies. Ar tādu spēli, kā sājā turnīrā spāņi mūs izvīlēs visās intīmajās vietās un arī horvāti var to pašu izdarīt. Spēlējam smuki, bet pārāk haotiski. Vēl ir laiks, bet pašlaik ir jāsaprot, ka izdarīt spriedumus ir pāragri.

     [+] [-]

, 2007-08-06 23:58, pirms 17 gadiem
Ja vēl EČ kādu uzvarētu, tad būtu labi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:03, pirms 17 gadiem
carlito. Zini ko, sorry, bet nepiekriitu nevienam tavam vaardam. Tu saspeeles vadiitaaju veertee tikai peec cipara statistikas ailiitee "asissts"?? c'moon, tad tu esi pilniigi garaam. Bushinsh shajaa turniiraa ir apalja nulle, kameer Bluums ir iejuties komandaa un ir stabils pirmais numurs. Piespeeles vinsh dala labi, varbuut ne 6-7 katraa machaa, bet dala. Un pats galvenais vinjam ir paarlieciiba! Vinsh nestreso, ta ka bushinsh, vinjam bumba vismaz nesliid no rokaam aaraa aatrajaa kaa Bushinjam...un veel un veel...Pat Shkjeele labaka vada par bushinju. Taalaak - Viitols liideris? veciit, vinsh "izshaava" vieniigi shodien. Vienaa plauktaa ar Jahovichu, Vaikuli utt liekams. Izdara melno darbu labi, bet nespiid un ne tuvu nav liideris. Biedrinsh ir ok? Veciit, vinsh ar savu ciinjassparu ir viens no galvenajiem ja ne galvenais izlases motiveetaajs un dariitaajs, bez vinja mees apspeeleetu vieniigi baltkrievus...Un ja tu saki, ka Cipruss ir normaals, tad man vairs nav ko teikt...Shobriid vinsh ir lielaaka nulle par bushinju...Bumbu savaakt nevar, ielikt no augshas vinsh nevar jau kaadas 5 reizes shajaa turniiraa vismaz. Vecis ar 211 augumu skaitaas...Porzingjis ielika no vietas ar abaam ar saviem 2 metriem "tikai"...Secini pats. Un veel kas. Ar ko Veselovs ir izpelniijies taadu speeles laiku, kameer Porzingjim jaadeldee sols??? Ja Veselovs meklee cirku, tad tas ir uz otru pusi. Kaa vinsh laukumaa, taa sejaa visu laiku smiins, jo liekas kaa tikko noraavies no kjeedes, plus veel lien Biedram dirsaaa peec katras svilpes, kad ir atelpas briidis...Taads aaksts nav sen redzeets. tas ka vinjsh samet 7-8 punktus, tas ir hernja, ne jau vinsh izkaarto tos metienus...

rezumee:
liideri viennoziimiigi ir Shkjeele, Janichenoks, Bluums un Biedrinsh vinjiem par vilceeju. 4 speeleetaaji, uz kuriem visticamaak arii balstiisies Spaanijas chempja atbildiibas nasta...Plus veel nezinam kaadaa formaa buus Valters, kursh arii visticamaak buus faktors, bet tikai ja trauma neliks maniit. Ceru, ka izlasee buus Porzingjis, nevis Veselovs. Un jaabuut ir Grafam kaa otrajam, kursh ir stabili labaaks par Ciprusu, shodien Grafs bija labs, nejau liideris, bet kaa vienmeer savu izdara. Un ja buus Helmanis un Beerzinsh, tad Cipa var arii palikt maajaas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:17, pirms 17 gadiem
cik sajas trijas speles redzeju ciprusu un viena grafu, tad otrais izskatijas pat krietni labak. Uz doto bridi es grafu viennozimigi liktu ka centru Nr.2. Ciprus gan janem lidz taapat, jo biedrs var atri pielasit piezimes pret specigiem speletajiem. Lai nesanak ka pret leisiem, ja pagarinajums, tad 0 garo. Berzins gan vel bija ar 4 piezimem saglabajies.

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:21, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Eastern.
carlito. Zini ko, sorry, bet nepiekriitu nevienam tavam vaardam. Tu saspeeles vadiitaaju veertee tikai peec cipara statistikas ailiitee "asissts"?? c'moon, tad tu esi pilniigi garaam. Bushinsh shajaa turniiraa ir apalja nulle, kameer Bluums ir iejuties komandaa un ir stabils pirmais numurs. Piespeeles vinsh dala labi, varbuut ne 6-7 katraa machaa, bet dala. Un pats galvenais vinjam ir paarlieciiba! Vinsh nestreso, ta ka bushinsh, vinjam bumba vismaz nesliid no rokaam aaraa aatrajaa kaa Bushinjam...un veel un veel...Pat Shkjeele labaka vada par bushinju. Taalaak - Viitols liideris? veciit, vinsh "izshaava" vieniigi shodien. Vienaa plauktaa ar Jahovichu, Vaikuli utt liekams. Izdara melno darbu labi, bet nespiid un ne tuvu nav liideris. Biedrinsh ir ok? Veciit, vinsh ar savu ciinjassparu ir viens no galvenajiem ja ne galvenais izlases motiveetaajs un dariitaajs, bez vinja mees apspeeleetu vieniigi baltkrievus...Un ja tu saki, ka Cipruss ir normaals, tad man vairs nav ko teikt...Shobriid vinsh ir lielaaka nulle par bushinju...Bumbu savaakt nevar, ielikt no augshas vinsh nevar jau kaadas 5 reizes shajaa turniiraa vismaz. Vecis ar 211 augumu skaitaas...Porzingjis ielika no vietas ar abaam ar saviem 2 metriem "tikai"...Secini pats. Un veel kas. Ar ko Veselovs ir izpelniijies taadu speeles laiku, kameer Porzingjim jaadeldee sols??? Ja Veselovs meklee cirku, tad tas ir uz otru pusi. Kaa vinsh laukumaa, taa sejaa visu laiku smiins, jo liekas kaa tikko noraavies no kjeedes, plus veel lien Biedram dirsaaa peec katras svilpes, kad ir atelpas briidis...Taads aaksts nav sen redzeets. tas ka vinjsh samet 7-8 punktus, tas ir hernja, ne jau vinsh izkaarto tos metienus...

rezumee:
liideri viennoziimiigi ir Shkjeele, Janichenoks, Bluums un Biedrinsh vinjiem par vilceeju. 4 speeleetaaji, uz kuriem visticamaak arii balstiisies Spaanijas chempja atbildiibas nasta...Plus veel nezinam kaadaa formaa buus Valters, kursh arii visticamaak buus faktors, bet tikai ja trauma neliks maniit. Ceru, ka izlasee buus Porzingjis, nevis Veselovs. Un jaabuut ir Grafam kaa otrajam, kursh ir stabili labaaks par Ciprusu, shodien Grafs bija labs, nejau liideris, bet kaa vienmeer savu izdara. Un ja buus Helmanis un Beerzinsh, tad Cipa var arii palikt maajaas...



Grafs arī var droši palikt mājās...Tāds pats lunis, kā Cipruss, abi no vienas planētas. Grafs tāpat, momentos, kur jāsprauž, met ar atsitienu pret vairogu un pārējā laikā darbojas līdzīgi, kā Cipruss. Skatos daudziem te Grafs patīk tikai tapēc, ka viņš spēlē ASK.

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:25, pirms 17 gadiem
prieks par izlasi, tiešām ļoti labu spēli rādija!
Šķēles un Biedriņa sadarbība...

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:26, pirms 17 gadiem
nu kas grāfs pa garo ka pat nevienas bumbas... [cenzēts]

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:28, pirms 17 gadiem
Biedriņš bija pelnījis MVP balvu jo uzreiz kā viņš bij laukumā izlase spēlēja labāk un ar aizsardzību vis bij kārtībā

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:31, pirms 17 gadiem
Bumbero, Grafs met ar atsitienu kaut pret Kalvitim seju, bet vinsh vismaz iemet, kas ir svariigaakais. A Cipruss, stylers ahujjenijs sprauzh un paliek stiipaa, vai norauj uz muti, vai vinju noblokjee, labakajaa gadiijumaa sods. Cipruss smagneejs, Grafs kustiigaaks. Grafs var bumbu savaakt, sodus labi met. Un prichom te ASK, sheit runa iet par izlasi, [cenzēts]!!!! Tu sporta stundaa arii runaa par kjiimiju? Nejauc divas dazhaads lietas - klubu un izlasi! Grafs ar vienu speeli un paaris minuuteem pieraadiija, kursh ir otrais centrs!!! NU Cipruss ir pilniigs zerro, Grafs arii nav nekaads Biedrs, bet labaaks tochna ir!!!

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:33, pirms 17 gadiem
kad isti sakas istais chempis?

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:37, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis eisaks
kad isti sakas istais chempis?



3.

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:39, pirms 17 gadiem
Shkjeele, Janichenoks, Bluums , Biedrinsh un Vītols

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:40, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Eastern.
Bumbero, Grafs met ar atsitienu kaut pret Kalvitim seju, bet vinsh vismaz iemet, kas ir svariigaakais. A Cipruss, stylers ahujjenijs sprauzh un paliek stiipaa, vai norauj uz muti, vai vinju noblokjee, labakajaa gadiijumaa sods. Cipruss smagneejs, Grafs kustiigaaks. Grafs var bumbu savaakt, sodus labi met. Un prichom te ASK, sheit runa iet par izlasi, [cenzēts]!!!! Tu sporta stundaa arii runaa par kjiimiju? Nejauc divas dazhaads lietas - klubu un izlasi! Grafs ar vienu speeli un paaris minuuteem pieraadiija, kursh ir otrais centrs!!! NU Cipruss ir pilniigs zerro, Grafs arii nav nekaads Biedrs, bet labaaks tochna ir!!!


Nu nestāsti man ka Grafs ir labāks, priekš LBL viņs ir varbūt labs, bet nekas vairāk...izlašu līmenī arī viņš ir zero...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:51, pirms 17 gadiem
kas 3. ...kura datuma kura menesi?

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:53, pirms 17 gadiem
Tikai mans subjektīvais viedoklis.
Šobrīd (speciāli pasvītroju ) Grafs ir labāks par Ciprusu un Blūms ir labāks par Buškevicu.

Ceru, ka Muižnieks atlikušajās spēles tomēr vēl ļaus izspēlēties Janičenokam un Biedram. Saprotu, ka viņi jau sevi ir pierādījuši un, ka spēlējot var gūt savainojumus, bet - sapratnes dažbrīd vēl trūkst...

Vītols - līderis nav, bet lielākais pluss ir tāds, ka viņš ir stabils. Vienmēr lielisks aizsardzībā (dažbrīd varbūt pat pārāk agresīvs, pelnot nevajadzīgas piezīmes), ar labu tālmetiena procentu. Vaikulis vismaz man iedveš bailes, kad nāk laukumā. Nestabils. Ieskrienas, izlec un... kā nu kuro reizi... Žēl, ka S.Valters un Helmanis nespēlē... Es tikai tā - daži domugraudi.

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:53, pirms 17 gadiem
3. septembris, johaidī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-07 00:56, pirms 17 gadiem
Hmm, piekrītu, ka šobrīd (kad malā sēž Uvis un Sandis) līderi ir Blūms, Šķēle, Janičenoks un Biedriņš. Andris ļoti labi atlēkušās savāc (arī šķietami nereālās situācijās), kā arī tīri ok uzbrukumā spēlē un ļoti labi aizsardzībā kapā. Par pārējiem garajiem - jā, man viņi arī nesimpatizē. Taču Grafs, manuprāt, bija labāks, jo Cipruss nevar ne savākt atlēkušās, ne aizsardzībā kā nākas nospēlēt, nedz arī iemest. Nesapratu kādēļ šodien malā atstāja Porziņģi, jo, manuprāt, viņš ir labs papildinājums komandai. Godīgi sakot, man Veselovs patika labāk nekā Grafs un Cipruss.

     [+] [-]

, 2007-08-07 01:00, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis eisaks
kas 3. ...kura datuma kura menesi?



vari ieskatīties šeit - www.fibaeurope.com/cid_f43ulKJBGLcVnbH-aqLVu2.pageID_I1l-rOeIGZw8bjIew7KzQ0.compID_qMRZdYCZI6EoANOrUf9le2.season_2007.roundID_5170.html

     [+] [-]

, 2007-08-07 01:04, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Eastern.
Bushinsh shajaa turniiraa ir apalja nulle, kameer Bluums ir iejuties komandaa un ir stabils pirmais numurs.(..)Vinsh nestreso, ta ka bushinsh, vinjam bumba vismaz nesliid no rokaam aaraa aatrajaa kaa Bushinjam...un veel un veel...



apaļa nulle? ja neesi pamanījis tad viņu vienkārši nelaiž uz laukuma, un kā pēc tavām domām tad lai viņš sevi pierāda?!?

     [+] [-]

, 2007-08-07 01:27, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis r_n

Citāts:

Publicējis Eastern.
Bushinsh shajaa turniiraa ir apalja nulle, kameer Bluums ir iejuties komandaa un ir stabils pirmais numurs.(..)Vinsh nestreso, ta ka bushinsh, vinjam bumba vismaz nesliid no rokaam aaraa aatrajaa kaa Bushinjam...un veel un veel...



apaļa nulle? ja neesi pamanījis tad viņu vienkārši nelaiž uz laukuma, un kā pēc tavām domām tad lai viņš sevi pierāda?!?




man patiik šitie basketbola eksperti!! vinjs ir slikts, vinjs labs. vinjam bumba sliid ara, bet vinjam nee. paskaties uz sevi un tad runaa! es nedomaju ka kads no šitajiem "gudriniekiem" bus labaki par saviem nodirstajiem basketbolistiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-07 05:37, pirms 17 gadiem
"The Tall Blacks, facing a few (National Basketball Association (NBA) players in the Latvia team, led 17-12 in the first quarter, trailed 40-41 (23-29) at halftime and outscored their opponents again in the third quarter (21-19)."

www.stuff.co.nz/4156000a12155.html

     [+] [-]

, 2007-08-07 08:13, pirms 17 gadiem
lai kā arī būtu vai nebūtu pēc šitām spēlēm jau varēja redzēt, ka Veselovam ir pat iespēja tik uz čempionātu, jo nemaz jau tik slikti viņš nepēlēja un Muižnieks viņam uzticējās diezgan izšķirošos momentos. Tā ka redzēsim, savu darbu viņš izdarīja. Jāgaida nākamās spēles.

     [+] [-]

, 2007-08-07 08:26, pirms 17 gadiem
haka nepalīdzēja!

     [+] [-]

, 2007-08-07 08:43, pirms 17 gadiem
nesaprotu, ko juus cepaties.....Graafs shiaads, Ciprusss taads, Bushkevichs nerullee, Bluums labaaks...... ne jau mees izlemjam, kursh brauks, kursh nebrauks uz Eiropu, un visdriizaak Muizhnieks ir pilniigi savaadaaks un pavisam noteikti kvalificeetaaks skatiijums uz izlases komplektaaciju.
Take it easy!
Jebkuraa gadiijumaa shai izlasei ir potenciaals, kaa buus ar realizaaciju - redzeesim septembrii.

     [+] [-]

, 2007-08-07 08:47, pirms 17 gadiem
Taja epizode, kur ispeleja Biedram zem groza un vins talak Veselovam prasijas taads danks.......bet visiem laikam nav lemts aizlekt lidz stipai! Viņš vel ta dzili iesedas!

     [+] [-]

, 2007-08-07 09:01, pirms 17 gadiem
Jaunzēlande palika pēdējā ??

     [+] [-]

, 2007-08-07 09:10, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Collina
Jaunzēlande palika pēdējā ??

Labriit! No kuras alas tu esi izlidusi(is)?

     [+] [-]

, 2007-08-07 09:18, pirms 17 gadiem
Veslovs labi nocinijas

     [+] [-]

, 2007-08-07 09:40, pirms 17 gadiem
to skumsts

man liekas,ka tu vispaar neko sakariigu nejeedz pateikt un savs viedoklis tev nemaz nav...pateikt jeedz tikai "paskatietes pashi uz sevi"...Grafs ir labaaks par Ciprusu...par to pat diskusija nedriiksteetu izveersties,jo pagaidaam neko pozitiivu par Ciprusu pateikt nevaru!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-07 10:08, pirms 17 gadiem
Šķēle shajaaa speeleee wislabaakais!

     [+] [-]

, 2007-08-07 10:23, pirms 17 gadiem
piebalgs, šodien 05:37
"The Tall Blacks, facing a few (National Basketball Association (NBA) players in the Latvia team, led 17-12 in the first quarter, trailed 40-41 (23-29) at halftime and outscored their opponents again in the third quarter (21-19)."

Interesanti kuri tad no muuseejiem veel speelee NBA, ja jau facing a few (National Basketball Association (NBA) players in the Latvia team!

     [+] [-]

, 2007-08-07 10:32, pirms 17 gadiem
es zhe teicu ka muuseejie njems...

     [+] [-]

, 2007-08-07 11:44, pirms 17 gadiem
Es daljeeji piekriitu carlito, daljeeji eastern.

1kaart - svariigs faktors ir trenera uzticiiba un speeles laiks.

2kaart svariigs faktors ir sadarbiiba ar komandas biedriem.

3kaart - svariigs ir arii speeles veids - pozicionaalaa, aatrais sastaavs, garais sastaavs, sastaavs pret zonu, pret liideriem utt.

Un visa taa fona...gribeetu pieveerst uzmaniibu tam, ka Muizhnieks naakamsezon buus Barona treneris un virkne speeleetaaju, kam tiek dots speeles laiks izlasee, ir vina padotie nakamajaa sezonaa. (Shkjeele, Beerzinjsh, Vaikulis)

2kaart - ir diezgan logiski, ka vienas komandas speeleetaaaji loti labi saprot viens otru un Bushinjsh varees nodemostreet, ko maak, tad, kad Grafs un Sandis buus veseli. Liela dalja no speeleetaajiem jau kopaa speeleeja daudz un biezhi, kad bija jaunaaki - taa kaa nav briinums, ka demonstree labaaku sadarbiibu. Cerams tikai, ka seedeeshana malaa Bushinju neietekmees, njemot veeraa to, ka uz laukuma tiek visaadi Veselovi, kuriem tik tieshaam nav ko dariit izlasee, jo truukst sapeeles izpratnes un shaada speeleetaaja darbiiba aizsardziibaa izskataas peec raustiishanaas turp-shurp

Par Ciprusu un Grafu.....ja KM grib iespeeleet shos dzekus, tad ir jaaljauj vinjiem speeleet. Galu galaa Biedrins pelna pieziimes un vispaar KM buutu labaak devis Biedrinam iespeeju atpuusties

Un es jau kaut kur raxtiiju - liideri mums ir Janichenoks, Valters, Helmanis, Biedrins, Viitols. Taapeec, ka speelee stabili un praatiigi, un var izshkjirt speeles gaitu. Veel neapshaubaami svariigi ir Shkjeele, Bluums, Bushinjsh un Jahovichs. Pieskaitam Grafu, Ciprusu un sastaavs principaa ir gatavs. Papildus vajadzeetu njemt Porzingi un Kalvi. Veselovs, Beerzinjs, Vaikulis manaa skatiijumaa var ir Timermanja celju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-07 13:03, pirms 17 gadiem
Blūms viennozīmīgi ir pirmais PG Latvijas valstsvienībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-07 13:54, pirms 17 gadiem
Nu un spēles protokola nav nekur ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja