Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

BK "Ventspils" līdzjutēji pieprasa atvainošanos

Andrejs Siliņš

BK “Ventspils” fanu klubs “A Sektors” atklātā vēstulē medijiem pieprasījis atvainošanos no Latvijas Basketbola Savienības (LBS) par necieņas izrādīšanu pēc pēdējās finālsērijas spēlēs "Arēnā Rīga".

BK “Ventspils” fanu klubs “A Sektors” vēlas pateikties septiņkārtējiem Latvijas čempioniem un vicečempioniem basketbolā BK “Ventspils” par šo sezonu. Lai gan tās noslēgums nebija tāds, kā ierasts jau septiņus gadus, tomēr mēs, fani, uzskatām, ka sezonā netrūka lielisku spēļu, skaistu basketbolu, apbrīnojamu savaldību situācijās, kad tas praktiski nebija iespējams.

Paldies par trešo vietu SEB BBL, par kārtējo iekļūšanu ULEB kausa izslēgšanas spēlēs, par cīnīšanos līdz galam LBL finālā! Mēs aicinām sakopot spēkus nākamai sezonai, kuras laikā noteikti savu meistarību pierādīsiet gan Latvijas, gan Eiropas mačos.

Šogad tika vērota neparasta rosība basketbola sabiedrībā, taču sevišķas simpātijas tika vienai komandai. Tas bija manāms gan daudzu sabiedrībā populāru cilvēku vidū, malā nestāvēja arī žurnālisti, kuriem bija iespēja komentēt tiešraides televīzijā, ar interesantu tiesāšanas manieri izcēlās tiesneši, un, ko tur liegt, arī Latvijas Basketbola savienības vadošie vīri ne tikai pildīja savus tiešos pienākumus, bet vēl papildus nekautrējās atklāti fanot par vienu konkrētu komandu.

Tas viss varbūt izrādītos arī izdomājums un emocijas, ja vien fakti – 2007. gada 20. maijā “Arēnā Rīga” notikušā apbalvošanas ceremonijā, kad vicečempioniem kaklā kāra medaļas un pasniedza kausu augsti godājamais basketbola vecmeistars, LBS padomes priekšsēdētājs K. Strēļa kungs ar “ASK Rīga” čempionu cepurīti galvā. Domājams, ka tādai rīcībai ir skaidrojums, un to arī BK “Ventspils” fanu klubs vēlas saņemt no Latvijas Basketbola savienības.

Tāpēc mēs ar Latvijas plašsaziņas līdzekļu palīdzību pieprasām Latvijas Basketbola savienības publisku atvainošanos Basketbola Klubam “Ventspils” par necieņas izrādīšanu 2007. gada 20. maija apbalvošanas ceremonijas laikā. Uzskatām, ka tādi precedenti turpmāk nedrīkst atkārtoties un Latvijas Basketbola savienībai ir jāietur neitrāla pozīcija neatkarīgi no tā, kura komanda ir uzvarējusi. Pretēji var uzskatīt, ka Latvijas Basketbola savienībai ir bijis interešu konflikts un tas, kā zināms, ir nopietns pārkāpums.

http://content1-foto.inbox.lv/albums36017357/andrerecords/22-05-2007-3/vitols-strelis-.jpg

BK “Ventspils” fanu klubs “A Sektors”
Foto: Romualds Vambuts,
Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

     [+] [-]

, 2007-05-22 13:57, pirms 18 gadiem
par sho sezona? wtf??!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 13:58, pirms 18 gadiem
sehr interessant...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 13:58, pirms 18 gadiem
pamatoti

     [+] [-]

, 2007-05-22 13:59, pirms 18 gadiem
vispaar jau savaadi ir..
vispirms jau dod sudraba medaaljus..
Ja pie zelta doshanas Streelim galvaa tiktu uzlikta cepurem tad viss oki..
bet nu maza cepshanaas tomeer..

     [+] [-]

, 2007-05-22 13:59, pirms 18 gadiem
Carmelo, tu laikam tiesham esi debils, te jau nav sakars ar ASK speli, bet gan par neitralitaates zaudeeshanu!

  -1 [+] [-]

, 2007-05-22 13:59, pirms 18 gadiem
LOL

     [+] [-]

, 2007-05-22 13:59, pirms 18 gadiem
Nu jau gan...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-05-22 13:59, pirms 18 gadiem
kas pa huinju ejiet deet! ASK labaakie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:00, pirms 18 gadiem

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:00, pirms 18 gadiem
ir jau ir stulbi, tā nerīkojas. bet šī taču ir latvija.... šeit morāle un ētika ir pēdējā vietā

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:00, pirms 18 gadiem
te jau pat zirgam jasmejas

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:01, pirms 18 gadiem
Pilniigi piekriitu.
Ceru,ka Elvis(aaksts) vairs nekomentees speeles,jo tik atklaati fanot par ASK,nu nezinu....ja fano tad pie sevis
!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:03, pirms 18 gadiem
Carmelo: pasaki vaitad pats nenjaudeeji par tieshneshu riiciibu?!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:04, pirms 18 gadiem
Smiekligi!

Mos unkulim uzbaza cepuri galva un samais aizmirsa!
Tikai cilveeks! Mos ari sirsnigi fano par to ask!
Un ja ASK apbalvotu ar Ventspils cepuri galva, tad p*dec ari visi sudzibas rakstitu!
Smiekligi!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:04, pirms 18 gadiem
Carmelo - briidinaajums!

pasham vajadzeetu saprast par ko!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:04, pirms 18 gadiem
Pilnigi piekriitu!!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:05, pirms 18 gadiem
Protams, Strēlis diezgan nesmuki izrīkojās šitā, bet šitā fanu bļaušana tāda kā mazu bērnu uzvedība...

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:05, pirms 18 gadiem
Nekur pasaulee ta nenotiek!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:05, pirms 18 gadiem
man patiik kaa uzrakstiija gizmo no viena cita interneta portala attieciiba par sho vestiuli:
"Strēlim vēl bija Barona zeķītes un Liepājas lauvu apenes kājās. Uzvalks bija no Wizards, krekls no Bulls, kaklasaite no Maskavas "

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:06, pirms 18 gadiem
Izskatās, ka Ventspils līdzjutējiem ir grūti sagremot zaudējumu....

žēl viņus, jo nevar zināt, kas ar šo klubu vēl būs nākamgad (ja naudiņas aptrūksies)..

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:06, pirms 18 gadiem
da ventspils [cenzēts]

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:07, pirms 18 gadiem
Pilnīgi piekrītu šim rakstam! Kad Ventspils 7 gadus tur uz kaut kāda līmeņa Latvijas basketbolu Eiropā, tad viss ir super. Bet kā sanāk kritums tad visi apsmej un nodirš...tas nav pareizi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:07, pirms 18 gadiem
BK VENTSPILS LABAAKIE!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:09, pirms 18 gadiem
Ko lai saka... Riigaa dziive kuusaa, tagad arii basketboladziive iet uz augshu!!! Tas viss arii iespeejams rada arii zhurnaalistu labveeliigaaku attieksmi pret ASK. Tas vienkaarshi ir patiikamaaks un sabiedriibu piesaistoshaaks klubs (iznjemot ventspilniekiem protams).

Kas attiecas uz tiesaashanu - pilniigi nekaada pietiesaashana gan nav bijusi, tas tiktieshaam nenotika.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:10, pirms 18 gadiem
šogad stiprākā LBL komanda bija ASK/Rīga, bet tas masu mediju subjektīvisms, kas virmoja gaisā - "laiks gāzt Ventspili" - tiešām spraucās ārā pa visām vīlītēm - un tas ir nepatīkami...

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:10, pirms 18 gadiem
taisnība jau ir

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:10, pirms 18 gadiem
Pilnigi piekritu jabut neitralam! nesmuki ir iet pasniegt medalas ar ASK cepuriti!
Tad jau butu normali ka tresdien cempionu liga futbola piemeram liverpules apbalvosanai ja sie nevinetu finala Platini kungs ietu apbalvot par otro vietu terpies AC Milan krekla, tas butu normali!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:10, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis bagy
Pilnīgi piekrītu šim rakstam! Kad Ventspils 7 gadus tur uz kaut kāda līmeņa Latvijas basketbolu Eiropā, tad viss ir super. Bet kā sanāk kritums tad visi apsmej un nodirš...tas nav pareizi...



Kura gala tad apdir*s?
Man jau liekas, ka ar so "protestu" vini pasi sevi apdir*s!
Katra zina smiekligi uzskatit lbsu par kaut kadu sveto instituciju. Kartejais iemesls iekasiities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:11, pirms 18 gadiem
timonss, šodien 14:05
man patiik kaa uzrakstiija gizmo no viena cita interneta portala attieciiba par sho vestiuli:
"Strēlim vēl bija Barona zeķītes un Liepājas lauvu apenes kājās. Uzvalks bija no Wizards, krekls no Bulls, kaklasaite no Maskavas "


šitas labs

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:11, pirms 18 gadiem
veel kas - cilveeks vnk ir taads radiijums kuriem patiik paarmainjas... Kad visu laiku domineeja Riiga (Broceeni), es liidzi jutu ventspilniekiem, lai tie gaazh no tronja Riidzeniekus, toties tagad fanoju par ASK, jo apnika jau 7 gadu ventspilnieku dominance.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:11, pirms 18 gadiem
Iespējams, ka kļūdos, bet vai tik Strēlis pats savulaik nespēlēja ASK/Rīga sastāvā...

Tādā gadījumā man tas liekas pilnīgi normāli...

Bet koments par Borona zeķītēm utt ir Labs...

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:11, pirms 18 gadiem
Strēlis normāli parādīja, ka pagaidām LV basketbolā neitralitātes nav pat LBS - kura vispār nedrīkst izrādīt ieinteresītību kādā no klubiem...mācies Strēli, mācies LBS - lai ar laiku sasniegtu Lietuvas (LKL) līmeni, kad vienubrīdi savienība (ja nemaldos pirms pirmās finālspēles) pasūtīja vienu māju tālāk gan Žalgiris, gan Rytas, kas gribēja noteiktus tiesnešus, lai tiesā konkrētu spēli
Bet nu Strēļa "kepons" izsaka visu par ko jūta LBS šajā finālsērijā

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:12, pirms 18 gadiem
Pieraadaas tas ka v-pils joprojaam nemaak zaudeet,tas par tiesneshiem bija lieki....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:13, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis ciiruls
Carmelo - briidinaajums!

pasham vajadzeetu saprast par ko!



ooo jē.. ja neraksta pozitīvu komentu par V-pili un neatbalsta to sviesta vēstuli tad ir brīdinājums???
Zajebis...
Man lūdzu arī tad brīdinājumu.
Pilnīga tufta tā vēstule... Tik grūti ir samierināties ka zaudējāt čempionu titulu????
Visu atlikušo gadu raudāsiet???
Tāpat vēlētos uzzināt kāpēc esporta administrācija ignorē manu e-pastu un netiek sniegta nekāda atbilde uz manis uzdoto jautājumu....
Pirms gvelžat kas ir labi kas slikti paskataties uz sevi ibio....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:14, pirms 18 gadiem
Mjā edaļu ceremonijā tas bija ļoti neforši- varēja jau WW pasniegt - ja jau tā!!... un tiesāšana tā ir vienmēr bijis!.. tā kā par to sūdzēties nevajadzētu LBS bet gan Valdim ar čomu Kokaini utt utjp...
Bet nu faniem žēloties gan nevajadzēja, tan tā bija jānotiek būtu izlasījuši 'scenāriju"nebūtu tāds 'šoks' pēc tam.
Ņemam to visu vieglāk....

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:14, pirms 18 gadiem
---> krilav:
te nav runa par pozītīviem vai negatīviem komentāriem, bet gan par rupjību.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:15, pirms 18 gadiem
mauhaha

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:15, pirms 18 gadiem
Smukai jau nav, bet,manuprat, gandriz visa Latvija gaidija cempionu mainu, jo tas naks tikai par labu Latvijas basketam!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:16, pirms 18 gadiem
Nesaprotu par ko tracis?? Cilvēks taču var brīvi paust savu viedokli. Ja viņam patīk Rīgas ASK kas tur slikts, vai tādēļ jāslēpj cepure, un jātēlo ka ir Ventspils elks??? Ventspils fani laikam ar galvu maz domā, un ar prātu nav labos draugos!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:16, pirms 18 gadiem
smuki tas nebija, tad kaapeec nepajautaat? normaali

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:17, pirms 18 gadiem
Sviests... vajadzēja laukumā uzvarēt... es arī biju par Ventspili, bet šitā taisnības meklēšana nevienam nepalīdzēs...

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:17, pirms 18 gadiem
Ko te visi gruzii Ventspils liidzjuteejiem? Kaads sakars ar to, ko vinji ir teikushi vai neteikushi?
Runa ir par moraali - LBS amatpersonai jaabuut neitraalai!!! Un shaadi gaajieni, maigi sakot, ir necienja.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:17, pirms 18 gadiem
tiešām jocīgi, šī vēstule ir necieņas izrādīšana. vēl jāpieprasa, lai visa LBS vadība, tiesneši utt dzīvesvietu deklarētu ārpus Rīgas .. pieļauja, la Strēlis ar ask kepku nav ok, bet tāpēc šādas aktivitātes .. kā piem vērtēt Ventspils aiziešanu uz ģerbtuvēm pēc spēles, un tā jau visādus bezsakarus var kaudzēm atrast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:18, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini
smuki tas nebija, tad kaapeec nepajautaat? normaali



Ticu ka Tev šī vēstule ir kā balzāms sāpošajai dvēselei...

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:19, pirms 18 gadiem
Taisnība jau vien viņiem ir, būtu uzvilcis to cemurīti, kad deva zelta medaļas ASK, nevis visu laiku turēt galvā. Un Carmelo- tu esi d a u n i s.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:20, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis krilav

Citāts:

Publicējis ciiruls
Carmelo - briidinaajums!

pasham vajadzeetu saprast par ko!



ooo jē.. ja neraksta pozitīvu komentu par V-pili un neatbalsta to sviesta vēstuli tad ir brīdinājums???
Zajebis...
Man lūdzu arī tad brīdinājumu..



shajaa gadiijumaa neiet runa par Ventspili, bet gan rupjiibaam, kas nemitiigi birst shii personazha komentaaros..

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:21, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis 528

Citāts:

Publicējis J.L.#15
Smukai jau nav, bet,manuprat, gandriz visa Latvija gaidija cempionu mainu, jo tas naks tikai par labu Latvijas basketam!



LBS, w, un visu pārējo naudas maisu izvēlētos čempionus ?

da kas tad tie par čempioniem ?
Paldies, sezna beigusies un varat atksiatīties naudas devējiem un ņēmējiem, ja bilance laba, feini, mr.parex piemetīs vēl prēmijas un nākamgad veļasmašīna strādās vēl cītīgāk un ar lielāku apjomu.




Nekas gan nākošgad Baronam veiksies labāk!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:21, pirms 18 gadiem
krilav - ne iisti taa, bet patiikami un patiikami, ka ir cilveeki, kas arii piekriit tajaa izteiktajam viedoklim.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:21, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis KarlizL
Taisnība jau vien viņiem ir, būtu uzvilcis to cemurīti, kad deva zelta medaļas ASK, nevis visu laiku turēt galvā. Un Carmelo- tu esi d a u n i s.



arī iesaku neaizrauties ar citu cilveeku apvainoshanu!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:21, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis KarlizL
Taisnība jau vien viņiem ir, būtu uzvilcis to cemurīti, kad deva zelta medaļas ASK, nevis visu laiku turēt galvā. Un Carmelo- tu esi d a u n i s.



Carmelo vienmeer ir izceelies ar gudriibaam

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:21, pirms 18 gadiem
Murdzigi!!! Ja serija uzvaretu ventspils tad vins butu uzvilcis Ventinju cepuriti!!! Un ko tad?! Ari prasitu paskaidrojumus?

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:22, pirms 18 gadiem
Ventspils fani pievaldaties,jums i škrobe saprotams tas jau i,bet nekādu atvainošanos neesat nemaz pelnījuši..!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:22, pirms 18 gadiem
žēl, žēl, ka nemāk cilvēki cienīgi samierināties ar zaudējumu. atvainošanās prasīšana kkādas tur cepurītes dēļ ir vienkārši bērnišķīga. varētu domāt, ka tā cepurīte pašam Kehrim galvā bija. ar tādu attieksmi basketbolam Ventspilī būs pagrimums arī turpmāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:23, pirms 18 gadiem
petrini
Es tak ar varu sacerēt kaut kādu sviesta vēstuli un 100% man ar būs cilvēki kas piekritīs... Tā tak var aiziet līdz bezgalībai.
Skaties piemērs.
Es piemēram iesniedzu oficiālu prasību V-pils faniem lai viņi man atvainojas jo sacerējuši šito murgu. 100% atradīsies kāds ASK fans kas mani atbalstīs...
Un tādā stilā var turpināt līdz bezgalībai.
Kāda jēga no tā?

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:23, pirms 18 gadiem
Izskatās ka daži joprojām nav samierinājušies kartīgo zaudi Runājot par tiesāšanu, tad BKVentspils vispaar ir tādi simulanti, ka tik turies, Helmanis jau vislielākais, spēlē jau labi, bet kā vinjam pieskarās tā rokas pa gaisu un krīt zemē

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:23, pirms 18 gadiem
varu dereet, ka ja ventspils buutu vinneejushi LBL finaalos, tad nekas taaac nebuutu ... nu nemaak Ventspils zaudeet, jau kuro reizi tas pieradaas ..
PS. tikai manas domas!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:24, pirms 18 gadiem
Un kas tas Strelis vispar tads ir?

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:24, pirms 18 gadiem
hrjak
Atradāt vienu vainīgo ko tagad krustā sist?

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:24, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis ciiruls

Citāts:

Publicējis KarlizL
Taisnība jau vien viņiem ir, būtu uzvilcis to cemurīti, kad deva zelta medaļas ASK, nevis visu laiku turēt galvā. Un Carmelo- tu esi d a u n i s.



arī iesaku neaizrauties ar citu cilveeku apvainoshanu!



[cenzēts]

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:25, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Janch0

Citāts:

Publicējis krilav

Citāts:

Publicējis ciiruls
Carmelo - briidinaajums!

pasham vajadzeetu saprast par ko!



ooo jē.. ja neraksta pozitīvu komentu par V-pili un neatbalsta to sviesta vēstuli tad ir brīdinājums???
Zajebis...
Man lūdzu arī tad brīdinājumu.
Pilnīga tufta tā vēstule... Tik grūti ir samierināties ka zaudējāt čempionu titulu????
Visu atlikušo gadu raudāsiet???
Tāpat vēlētos uzzināt kāpēc esporta administrācija ignorē manu e-pastu un netiek sniegta nekāda atbilde uz manis uzdoto jautājumu....
Pirms gvelžat kas ir labi kas slikti paskataties uz sevi ibio....



Briidinaajums nav par to.



par ko tad??

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:25, pirms 18 gadiem
Strelja kungs sava laika speleja ASK komanda,,, ok piekriitu ka cepuri vareja uzvilkt pec Ventspilnieku apbalvoshanas...
Bet es neredzu nekaadu parkaapumu... sorry Ventinji
vestulee vairak gan izklausas - peec mierinajuma vestules pashiem sev

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:25, pirms 18 gadiem
Runa jau nav par ASK vinneeshanu vai zaudeeshanu, bet par atklaatu LBS simpaatiju izraadiishanu vienai komandai, ko LBS amatviiriem dariit tomeer nav iisti smuki. Labi, cilveeks var buut safanojies par jauno superkomandu (te arii ir daudz taadu), kas pirmajaa pilnajaa sezonaa izciiniijis kausu, bet taadaa gadiijumaa nevajadzeetu buut pat LBS amatpersonai, kur nu veel medalju pasniedzeejam.
Tieshi taapat kaa ir skaidrs, ka rezultaats netiks mainiits un jaunie chempioni nebuus BK Ventspils. Bet runa jau nav par to, bet par elementaaru cienjas izraadiishanu. Pat, ja atklaati fano par vienu komandu, vismaz apvalvoshanas ceremonijaa to vareeja un vajadzeeja neizraadiit.
Un atvainoshanaas ir tas minimaalais pienaakums, ko LBS un konkreeti K.Streelis vareetu shobriid izdariit..

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:25, pirms 18 gadiem
jaa, shis gadiijums tieshaam nebija smuks... bet par to, ka basketbola sabiedriiba, zhurnaalisti atbalstiija ASK, gan nepiekritiishu... labi jansons kaa neprofesionaalis to dariija diezgan atklaati. bergmanis ir par ventspili, bet ir pietiekoshi kompetents, lai to atklaati neparaadiitu. taapat arii diena un sa varbuut ne atklaati bet tomeer simpatizeeja ventspilij. lielaakaa dalja ekspertu ventinjus uzskatiija par favoriitiem. taapeec ne buut neteiktu, ka "Basketbola savienības vadošie vīri ne tikai pildīja savus tiešos pienākumus, bet vēl papildus nekautrējās atklāti fanot par vienu konkrētu komandu".
ventspilij ir jaapaskataas uz savu komandu. nevajag chiiksteet. potenciaals komandai ir un par to ir jaapriecaajas, tikai jaaievirza tas pareizajaa gultnee. vai tas notiek ar trenera nomainju, sastaava izmainjaam tas ir cits jautaajums. shogad vismaz manupraat ventspils truukums bija speeleetaaju neskaidraa loma komandaa. it kaa speeleetaaji labi, bet paaraak daudz vienliidz labi uz 5 vietaam laukumaa. ask, baronam tomeer bija izteiktaaki liideri un otraas lomas speeleetaaji.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:26, pirms 18 gadiem
Vareetu padomaat, ka tas kaads jaunums. Ventspils vienmeer ir meegjinaata "notiesaat". Vienkaarshi parasti vinju paaraakums bija tik nospiedoshs, ka neviens tiesnesis taapat nko nevareeja liidzeet. Shogad komandas bija speekos diezgan liidziigas, taalab tiesneshu izdariibaam bija izshkirosha noziime... Naakamgad liksim Riigu atkal veeziitii...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:26, pirms 18 gadiem
Starp citu šī vēstule kārtējo reizi apliecina Ventspilnieku provinciālismu (pats to esmu izjutis dzīvojot V-pilī kādus pāris gadus) domājot, ka V-pils ir pasaules naba.

Krieviem ir tāds labs teiciens:" Pēc kaujas ar dūrēm nevicinās..."

Neaizstāvot Strēļa cepurīti (liekas tas varētu kļūt par basketa folkloru), gribētos pajautāt vai V-pils fani būtu rakstījuši tādu pašu pisuļku, ja komandas būtu mainītās lomās un protams ja arī cepurītes būtu mainītas...

Bet tā naudēšana un želošanās par tiesāšanu, attieksmi utt, manuprāt ir nožēlojama, pēc tāda bērnu dārza vairāk izskatās.

Uzskatu, ja bija pretenzija par cepurīti, tad par to arī runāt, nevis gauduļot, ka TV kāds kaut ko pateica, vai tiesneši ne tā notiesājuši utt.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:26, pirms 18 gadiem
cirks

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:28, pirms 18 gadiem
un kas tad uz tā kepona nepareizs uzrakstīts???? Vai tad LR 2007 g. čempions nav ASK Rīga? Kur ir kāda necieņa???? Protams, saprotu par ko iet runa,bet pēc loģikas.... ja tur būtu rakstīts- Ventspils s.ū.k.ā. , vai mīkstie, vai, kaut vai- ASK vislabākie mūžu mūžos... Mēģiniet to sagremot BKV fani... tas nu ir noticis un izskatās-uz ilgu laiku... P.S. sveiciens Petrini
P.P.S. neviens tak neizvirza pretenzijas Sporta avīzei (Ventspils ruporam) par to, ka šodien sarakstītas provokatoriskas ziņas, ka ASK fani slikti izturējušies Ventspilī... 1) nedomāju, ka ir vērts gaidīt no ABU komandu faniem lojālu attieksmi pret pretinieku komandu un tās faniem....
2) varbūt žūrnālistiem drīzāk jānokaunina Bružiks, kurš Ventspilī atļaujas rādīt vidējo pirkstu ASK trenneriem???? Un vispēr, pretīgi no visa ši marasma. Mācieties zaudēt ar godu, kungi!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:28, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis jakinnens
Strelja kungs sava laika speleja ASK komanda,,, ok piekriitu ka cepuri vareja uzvilkt pec Ventspilnieku apbalvoshanas...
Bet es neredzu nekaadu parkaapumu... sorry Ventinji
vestulee vairak gan izklausas - peec mierinajuma vestules pashiem sev



Es domāju, ka nav vajadzības arī pārmest visiem Ventspils līdzjutēji...varbūt šo vēstuli ir rakstījuši daži nepārāk gudri cilvēki.

Vai LBS priekšsēdētājs ir valsts amatpersona? es nezinu...

Un ja arī ir...tad cepurītes uzlikšana nav nekāds interešu konflikts. Tiešām smieklīgi....
nesaproti, kā var izniekot laiku rakstot tādu bulšitu.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:28, pirms 18 gadiem
Nu labi... tā cepurīte, protams, bija bezpreģels maigi izsakoties un LBS būtu jāatvainojas par to.
Bet nu piesaucot tiesāšanu jūs lēnām kļūstat līdzīgi Valmieras faniem, kuru komanda nekad nezaudē, to vienmēr norok tiesneši... Iedeva jums pēdējā spēlē 2 iespējas saņemties (tehniskās) nejēdzat to izdarīt, stāvat klusu.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:28, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis krilav
hrjak
Atradāt vienu vainīgo ko tagad krustā sist?



nekāda vaina nav speciāli jāpiemeklē; viss ir skaidri un gaiši redzams Carmelo komentārā. par to arī brīdinājums... un viss.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:30, pirms 18 gadiem
ventspils fani tagad pie katra sikuma saks sutit kaut kadas vestules... mazums tam 4ubakam to cepuri kads pa kluso uzvilka

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:30, pirms 18 gadiem
Tikai nevajag par Venspils notiesāšanu visos laikos!!! Pat valmiera iepriekšējās sezonās ir bijušas spēles, kurās venspils uzvar pašas pēdējās minūtēs, jo neļaus taču čempioniem zaudēt kautkādai mazai komandelei, tāpēc labāk venspilniekiem mutes ciet par tiesāšanu.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:30, pirms 18 gadiem
Pilnīgi sasmējos!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:30, pirms 18 gadiem
nabadziņi, ja nemāk zaudēt ar godu, tad labāk nevajag!!! un atkal jau vainīgi tiesneši!!! EJIET D..... Ventspils līdzjutēji!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:32, pirms 18 gadiem
1 mlj par morālo kaitējumu!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:32, pirms 18 gadiem
da kausu jums tapatas shogad vairs nedabut...tagad kjersies pie katra salminja..lai tik kko pieraditu...mulkigi tas ir!!!
esat zauydejusi...gaidiet nakamo gadu... tas ir tads lauku cilveku nikjis, nepadotie lidz galam...bet zaudet ari jamak...un par to bbl un uleb....ta ir tikai ziimesanas!!
ARTDZISTEIT TAK...VENTSILS SHOGAD NEBIJA PELNIJUSI PIRMO VIETU!
ASK riga ir chempji!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Tracy_McGrady1
loshi, tjipa ask fani.
naakamgad bkv panjems to ask visos galos, piedodiet par izteicienu, bet domaaju, ka taa buus. un shiem faniem ir tiesniiba, carmelo, tu, cik redzu, pats neko nesaproti




Var just ka Tu tiko ar gudrību no visiem galiem izcēlies....

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:34, pirms 18 gadiem
to robino- runa nav par tiesnešiem, bet ētiku.NBA toč tas ļimonu maksātu.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:34, pirms 18 gadiem
Ir jau it kā tāds sīkums vien, bet LBS tomēr vajadzētu būt neitrālai, lai nav tā, kā LFF, kur "Skonto" tiek atbalstīts visos veidos...

Strēlis ir diezgan politizējies funkcionārs, kuram neitralitāte ir tāls un laikam nesasniedzams mērķis.

Nedaudz nekorekti jau tas ir, atvainoties vajadzētu, bet svarīgāk būtu darīt visu, lai tml. gadījumi neatkārtotos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:35, pirms 18 gadiem
neprofesionaali un neestiski, vareetu teikt ka esmu ASK fans, bet pamaniiju to ieprieksh, domaaju ka vismaz atvainoshanaos, vai paskaidrojuma rakstu, par to ka Streelis ir vecs uupis un to ko uzlika galavaa to aii neesaaja..

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:35, pirms 18 gadiem
Kārtējais topiks ne par ko! Nepietiek ar ASK vs Ventspils ineta kaujām...vēl interneta huligāni Barons ar savu neapmierinājumu sāk d!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:36, pirms 18 gadiem
Lasot šo publisko pieprasījumu pēc atvainošanās, nepamet sajūta, ka (dažiem) Ventpils līdzjutējiem ir paliela paranoja, turklāt neprot zaudēt un zelta medaļas vietā grib iegūt citu gandarījumu. Varbūt vajadzēja uzreiz pieprasīt atvainošanos no ASK kluba vadības tieši par to, ka atņēma viņiem iesildīto troni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:38, pirms 18 gadiem
nu ja tas cilvēks tiešām atvainosies. tad jau būs bijis par ko un neviens vairs nebļaus!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:38, pirms 18 gadiem
nu [cenzēts] vai nav pofig??? līdzīgi tai lietai ar Naumova ķiveri...

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:39, pirms 18 gadiem
vienīgi nesaprotu kāpēc Strēlis apbalvoja BKV.

kas ir Strēlis? ASK leģenda (skaidrs ko atbalsta), Jaunā Laika biedrs, Saeimas deputāts, nesapratu kāpēc sēdēja uz Cēsu soliņa. bet nav info, ka viņš pārstāvētu LBS.

kā bija iepriekšējos finālos, vai piem Ventspilī Lembergs vai kāds Berķis nav apbalvojis zaudētājus?

bet nu kautkā baigi bieži Latvijā nemāk zaudēt ar godu, daudzos sporta veidos.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:39, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Mr.Oizo
Kārtējais topiks ne par ko! Nepietiek ar ASK vs Ventspils ineta kaujām...vēl interneta huligāni Barons ar savu neapmierinājumu sāk d!



Oficiāla LBS amatpersona izrāda savu simpātiju kādai komandai – tas tomēr ir kaut kas, Strēlis tiešām l.o.h.s. Vairai Vīķei diez vai piedotu, ja viņa vēlēšanu naktī parādītos TV ar Tautas pPartijas cepurīti galvā...

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:39, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis 528

Citāts:

Publicējis Lazio
Ir jau it kā tāds sīkums vien, bet LBS tomēr vajadzētu būt neitrālai, lai nav tā, kā LFF, kur "Skonto" tiek atbalstīts visos veidos...

Strēlis ir diezgan politizējies funkcionārs, kuram neitralitāte ir tāls un laikam nesasniedzams mērķis.

Nedaudz nekorekti jau tas ir, atvainoties vajadzētu, bet svarīgāk būtu darīt visu, lai tml. gadījumi neatkārtotos.



Piemēram iztīrīt LBS no šādām politiskajām prostitūtām



Kepka gavlā un uzreiz publiska prostitūta?
Manc ir gar zemi....

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:39, pirms 18 gadiem
Nu tikai nevajag te tagad [cenzēts], ka ASK fani māk samierināties ar zaudējumu, visu pavasari pēc zaudējumiem brēca kā mazi bērni...
Ir tāds teiciens, cita acī skabargu redz, bet baļķi savā nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:43, pirms 18 gadiem
saprotams, ka ventinji jau aizmirsushi kaa ir zaudeet, bet nekas cits vinjiem neatliek, kaa saakt pie taa pierast... visu cienju vinjiem uleb kausaa, prieks par vijnjiem, bet latvijaa basketbolu speelee ASK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:43, pirms 18 gadiem
piedodiet BKV atbalstiitaji bet shis protests ir smiekliigs. Gandriiz droshi apgalvoju ka ja kaads a.g. Streelja kungam buutu iedevis BKV keponu domajams ka medaljas vinsh pasniegtu ar to galvaa. Otrs - finaal seetrijaa skaidri bija redzams ka muusu tiesneshu brigaade nebija gatava tik augsta limeenja machiem (ja kadam rodas shaubas par manu viedokli droshi var pamekleet rakstus NRA un Dienas arhiivos - tur cilveeki profesionaalji saka to pashu). Kljuudu skaitu no vinju puses domajams neviens nav skaitijis bet ja saskaitiitu tad domajams tas buutu aptuveni vienaads uz abaam puseem. 3kaart ja reiz protests - tad vajadzeetu mineet tos no LBS kas atklaati izraadija simpaatijas pret ASK. Ka taas izpaudaas? Un nobeigumaa - zaudeet jeb samierinaties ar zaudejumu ir jaamaak. Preteeja gadijuma viss shis bullshit# saak izskatiities peec duuru vicinaashanas peec zaudeetas ciinjas.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:43, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zigiss
vienīgi nesaprotu kāpēc Strēlis apbalvoja BKV.
kas ir Strēlis? ASK leģenda (skaidrs ko atbalsta), Jaunā Laika biedrs, Saeimas deputāts, nesapratu kāpēc sēdēja uz Cēsu soliņa. bet nav info, ka viņš pārstāvētu LBS.



http://www.basket.lv/lbs/struktura paprovee sameklee K. Strēli

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:44, pirms 18 gadiem
Ei,ventiņu fani,vai jūs gadījumā neesat saules dūrienu ķēruši? Šitik idiotisku prasību izvirzīt... Tur tak jābūt galvu saspiedušiem!!! Kārlis Strēlis basīti laida - un tieši Rīgas ASK - vēl tajos laikos kad vairums no tagadējiem "tik apvainotiem BK Ventspils faniem" vēl pa grīdu rāpoja vai vispār kaut kur vēl kādam šūpojās... Tāpēc nevajag kritizēt vecmeistaru,kurš auz liela prieka par sava kluba tradīciju pārmantotāju NOPELNĪTAJĀM valsts čempionu medaļām tūlīt arī čempionu micīti uzlika galvā. Paklusējiet,aizvainotie - viņam bija tiesības tā darīt,tieši viņam bija!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:44, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis krilav

Citāts:

Publicējis 528

Citāts:

Publicējis Lazio
Ir jau it kā tāds sīkums vien, bet LBS tomēr vajadzētu būt neitrālai, lai nav tā, kā LFF, kur "Skonto" tiek atbalstīts visos veidos...

Strēlis ir diezgan politizējies funkcionārs, kuram neitralitāte ir tāls un laikam nesasniedzams mērķis.

Nedaudz nekorekti jau tas ir, atvainoties vajadzētu, bet svarīgāk būtu darīt visu, lai tml. gadījumi neatkārtotos.



Piemēram iztīrīt LBS no šādām politiskajām prostitūtām



Kepka gavlā un uzreiz publiska prostitūta?
Manc ir gar zemi....



muahaha

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:44, pirms 18 gadiem
Tracy_McGrady1, šodien 14:32

loshi, tjipa ask fani.
naakamgad bkv panjems to ask visos galos, piedodiet par izteicienu, bet domaaju, ka taa buus. un shiem faniem ir tiesniiba, carmelo, tu, cik redzu, pats neko nesaproti
kurš kuru, Ventspils s..........

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:44, pirms 18 gadiem
pilnīgi piekriitu gandrīz katram vārdam!!!

sevišķi par Jansona "komentēšanu"..
man, piemēram, dziļi vienalga par ko kurš fano, bet nedrīkst tik atklāti valsts televīzijā, atvainojos, muldēt..

pēdējais piliens bija pēdējaa spēlē, kad Helmis dabuuja foulu.. Jansons iebļāvās, ka 4tā, kad Bergmanim nācās jau kārtējo reizi šamējo nomierināt un pateikt, ka trešā gan..
un tālāk pats labākais..-
Jansons: nu nekas, uzdevu vēlamo par esošo.. !!!!!

respect īstajiem ASK faniem, kas atbalsta savu komandu nenoliekot pretiniekus, bet šoreiz tamlīdzīgu dīvainību bija pārāk daudz..

P.S. pievienojos arī pateicībai BK Ventspils par sasniegto šosezon.. (sevišķi ULEB un Baltijas līgā), kā arī par cīnu līdz galam LBL.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:45, pirms 18 gadiem
ja visu laiku es cieniiju visu komandu fanus, tad tagad shis gaajiens no ventspils fanu puses paraada ka vini nemaak zaudeet ar cienu nedomaaju ka taadi ir ventspils fani

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:45, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini

Citāts:

Publicējis zigiss
vienīgi nesaprotu kāpēc Strēlis apbalvoja BKV.
kas ir Strēlis? ASK leģenda (skaidrs ko atbalsta), Jaunā Laika biedrs, Saeimas deputāts, nesapratu kāpēc sēdēja uz Cēsu soliņa. bet nav info, ka viņš pārstāvētu LBS.



http://www.basket.lv/lbs/struktura paprovee sameklee K. Strēli



un apskaties, kādas politiskās prostitūtas (runājo 528 vārdiem) šeit vēl ir salīdušas:
Ivars Gaters,
Andris Ārgalis,
Gundars Bērziņš,
Māris Gulbis,
Olafs Berķis,
Viesturs Koziols,
Roberts Zīle,
Ingrīda Ūdre,
Jānis Urbanovičs,
Adrians Dāvis
Vilnis Štrams,
Mārtiņš Bondars,
Māris Riekstiņš,
Ainars Baštiks,
Aivars Lembergs,
Nikolajs Stepanovs,
Jānis Baiks,
Ivo Zonne,
Romualds Ārmans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:48, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini

Citāts:

Publicējis zigiss
vienīgi nesaprotu kāpēc Strēlis apbalvoja BKV.
kas ir Strēlis? ASK leģenda (skaidrs ko atbalsta), Jaunā Laika biedrs, Saeimas deputāts, nesapratu kāpēc sēdēja uz Cēsu soliņa. bet nav info, ka viņš pārstāvētu LBS.



http://www.basket.lv/lbs/struktura paprovee sameklee K. Strēli



jā tad daļēji ņemu vārdus atpakaļ.
bet tas gan vairāk izskatās pēc klubu pārstāvjiem - turpat taču ir Lembergs, Stepanovs, Zonne par kuriem neviens neprasa kautkādu neitralitāti.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:48, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Skudrinieks

Citāts:

Publicējis 528

Citāts:

Publicējis Lazio
Ir jau it kā tāds sīkums vien, bet LBS tomēr vajadzētu būt neitrālai, lai nav tā, kā LFF, kur "Skonto" tiek atbalstīts visos veidos...

Strēlis ir diezgan politizējies funkcionārs, kuram neitralitāte ir tāls un laikam nesasniedzams mērķis.

Nedaudz nekorekti jau tas ir, atvainoties vajadzētu, bet svarīgāk būtu darīt visu, lai tml. gadījumi neatkārtotos.



Piemēram iztīrīt LBS no šādām politiskajām prostitūtām



Interesanti, vai ciiruls būs tik agresīvs arī pret šo komentētāju un izteiks publisko brīdinājumu?



nebūs, nebūs. visi taču zina, ka ciirulim patīk Ventspils un dziļi riebj ASK.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:48, pirms 18 gadiem
Tiesāšana bija tāda kāda tā bija, speciāli kādai komandai par labu netiesāja!
A par to cepurīti, tas jau bija pēc spēles. Rezultāts no tā nemainītos. Nu piešķīra viņam to cepuri', ne jau viņš ar to cepuri sēdēja zāle un atklāti kliedza par ASK spēles laikā. Un pēc spēles diez vai viņš speciāli teica, dodiet man cepuri, iešu medaļas tagad kārt ventspilniekiem.
Ir tāds labs teiciens krieviem "Posļe draki kulakami ņe mašut"! Tā ka iesaku nomierināties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:48, pirms 18 gadiem
Ventspils fani sava elementa nemak zaudet chempiona titula un tad te meigina kautka citadi izcelties... BK Lemburga !!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:48, pirms 18 gadiem
Domāju, ka BKV nav īpaši priecīgi par cepurītes demonstrēšanu. Tāpat par to nav apmierināti BKV fani. Tas būtu jāsaprot pat pokemoniem kuri sauc sevi par ASK (Barons, Valmieras, u.c. komandu) faniem.
p.s. nejaukt tos ar normāliem faniem

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:48, pirms 18 gadiem
Nu tas jau ir murgaini!!!

Ja ir kaadi fakti par tiesneshiem, tad ir attieciigi komandai jaaiesniedz protesti, ja kaadi fakti par amatpersonu riiciibu jaadara tas pats. Bet to dara komanda, kura ir arii kompotenta shajaas lietaas.

Tajā "faktā", nekaadu kaitniecisku riiciibu pret Venspili neredzu, sevishkji jau tapeec, ka peec speeles. Un gadiijumaa ja Riigas meers, vai Ministru prezidents kaadaa no chempionu pienjemshanaam uzvilks ASK kreklinju- arii pieprasiet atvainoshanos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:49, pirms 18 gadiem
pajocīga komanda Ventspils. Šogad varbūt arī spēlēja mazāk impotenti nekā pāris iepriekšējos gadus, taču pamatā tāpēc, ka svarīgās spēlēs izšāva kāds no vietējiem jauniešiem, kuru vieta komandā ir grūti saprotama.

Uzskatu, ka Ventspils ir pelnījusi fui par bijušo jauno talantu (kā Veselovs) norakšanu.

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:50, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Lazio
Ir jau it kā tāds sīkums vien, bet LBS tomēr vajadzētu būt neitrālai, lai nav tā, kā LFF, kur "Skonto" tiek atbalstīts visos veidos...

Strēlis ir diezgan politizējies funkcionārs, kuram neitralitāte ir tāls un laikam nesasniedzams mērķis.

Nedaudz nekorekti jau tas ir, atvainoties vajadzētu, bet svarīgāk būtu darīt visu, lai tml. gadījumi neatkārtotos.



ko Lembergs dara LBS? Vai viņš kā BK Ventspils kluba prezidents var būt neitrāls?

Tiešām smieklīgi komentāri...(arī no autoru puses!)

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:51, pirms 18 gadiem
jaa, arii 528 ir iekljuvis melnajaa saraxtaa, bet ne par shajaa topikaa raxtiito..

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:51, pirms 18 gadiem
tā cepurīte gan nebija ļaunākais, lai gan:
iedomājieties, ka pēc spēles Latvija:Krievija hoķī visi tie, kas parasti apbalvo komandas utt, buutu ar Krievijas šallēm un vēl cepurītēs..
domāju, ka tad arī ASK "fani" ceptos.. (vismaz cerams.. )

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:52, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Maigonis_Papīrs
nebūs, nebūs. visi taču zina, ka ciirulim patīk Ventspils un dziļi riebj ASK.



shajaa gadiijumaa patiesa ir tikai puse Tava teiktaa..

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:52, pirms 18 gadiem
fuuu fuuu fuuu.. tuuliit es saakshu pieprasiit un kunksteet.... davai visi saaksim.. uuuu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:55, pirms 18 gadiem
lieli drāzēji pašus nolocīja krievu G burtiņā un izzipāja .... ko jūs te bļaustaties par nākamo sezonu! Vēl nav skaidrs vai jūsu BKV vispār eksistēs!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:57, pirms 18 gadiem
Speeli neredzeeju. Bet nu sviests onkam sepure galvaa Kaada tur veel atvainoshanaas- intereshu konflikts?

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:58, pirms 18 gadiem
nupat dažiem ASK "faniem" vajadzeetu pakluseet..

kā var priecāties un cereet, ka nākošgad BKV nebuus taadaa liimenii kaa šogad?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. domājat, ka Parex nauda ir tīrāka par Vpils?

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:59, pirms 18 gadiem
Hondurasa no tava teksta sanaak, ka Streelis ir kaut kaads praatu izkukojis vecis? ko dod, to bazh galvaa? mueh

     [+] [-]

, 2007-05-22 14:59, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Calvin
lieli drāzēji pašus nolocīja krievu G burtiņā un izzipāja .... ko jūs te bļaustaties par nākamo sezonu! Vēl nav skaidrs vai jūsu BKV vispār eksistēs!!!!



tak peec zaudeejuma ASK visi ka viens BKV fani saaki klaigaat ka ASK esot pa daudz legjionaaru un taa. Nakam sezon shie jebkuura gadijumaa buus par VEFu no Riigas kam itkaa nebuushot legjionaari vispaar

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:00, pirms 18 gadiem
Man arii tas likas divaini, ka BKV kausu un medalas pasniedza ar ask cepuriti galvaa, tas ir loti nepareizi! LBS vajadzetu atvainoties un turpmak rupigak pieskatiit. itkaa jau sikums, bet nevajaga radiit aizdomas par kadam simpatijam vienai vai otrai komandam.

Es jutu lidzi ask!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:01, pirms 18 gadiem
Nekomentējot šo rakstu, bet gan kaut ko citu. Skatos, ka drīz aizies fanu attiecības Latvijā, tāpat, kā Lietuvā - pēc iespējas pretīgāk no*irst vienam otru. Bija vecie labie laiki, kad visi atbalstīja Ventspili, visi cerējām uz otru konkurētspējīgu komandu Latvijas basketbolā, sagaidījām, bet tam visam nāk neizbēgamas arī otra puse, respektīvi sadalās fani. Nēnu ok, fanojam, bet kāpēc aplikt izlases večus. Dažiem Helmanis ir noriebies, dažiem Valters, bet tie ir mūsu izlases veči!!! Es par skaistu basketbolu, bez basketbolistu un viņu fanu nolikšanas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:02, pirms 18 gadiem
pse un tas viss nieka cepures deelj, nu galigi nozeelojami... vot ja ventspils komanda jutaas neerti par so faktu tad luudzu lai prasa atvainoshanos... a kaukaadam tauree puuteeju barinjam pirkstu tik var paraadiit...

p.s. neesu ne ask ne ventinju fans....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:03, pirms 18 gadiem
respect to sportiņš!

tieši tā!!!!!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:04, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini
Hondurasa no tava teksta sanaak, ka Streelis ir kaut kaads praatu izkukojis vecis? ko dod, to bazh galvaa? mueh



Tev tas liekas kautkaa mega nenormaali? Uzvareeja - iedeva keponus visiem kas bija 20m radiusa un punkc. Streelim ar rokaam medaljas ASK bija jaadala - tapeec arii keponu galvaa uzbaaza Bet vispaar [cenzēts] - BKV faniem veel vajadzeetu uzzinaat ar kaadaam apeneem un zekjeem basketbola sabiedriibai tuvi stavoshie staigaa

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:05, pirms 18 gadiem
Necienas izradisana? Kads sakars tur cienai, man liekas ka ja Ventspils butu uzvarejusi finala, un ari uztaisijusi tadas cepurites, un paparasitu K.Strela kungu vinu uzvilkt, tad vins to uzvilku. Un pie tam uz tas cepurites jau nav nekas izdomats, bet paties fakts.

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:06, pirms 18 gadiem
no ētikas viedokļa ventspilniekiem pilnīga taisnība!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:08, pirms 18 gadiem
nav godigi

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:09, pirms 18 gadiem
lai arii esmu bkv fans, vienmeer esu un buusu, shajaa situaacijaa es "saveejos" tik tiesaam nesaprotu. jaa, piekriitu, bija dazas nesaprotamas tiesnesu darbiibas laukumaa, tacju +- pret abaam komandaam. un tas, ka tur kaut kaadi sabiedriibaa populaarie atklaati fano par kaadu no komandaam - man pilniigi piedraazt! tak lai tas streelja kungs kaut pliks ask apenees laukumaa buutu uzliidis! :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:10, pirms 18 gadiem
Es vsp taisiijos apzvanit uz sporta studijas tieshraidi un uzjautat ko dara ar komenteetaajiem kuri fano par komandu un to visu laiku piesauc...BK ventspils vinjeim bija ventinji bet ask katru speeletaju sauca varad utt..taada komenteshana tiesham nav pielaujama un apbalvoshanaa jau nu toch...taa jau ir necienja pret BKV!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:11, pirms 18 gadiem
es domāju, ka Ventspils faniem jau vnk bija sakrājies niknums, un tagad bija uzlikts punkts uz "i".
te viens jau pareizi rakstīja, ka iepriekšējos 7 gadus BKV turēja Latvijas klubu līmeni kaut cik augstu! 3. vieta FIBA, izcīnīta vieta ULEBA ( tieši izcīnīta, jo BKV vadība to panāca ar savu neatlaidību un arī komandas sniegums bija labs), BBL pirmajā sezonā, atklāšanas spēlē, Viļņas halles atklāšanā spēle BKV piesmej Rytas viņu laukumā, ULEB kausa grupu turnīru pabeidz ar 1 zāģi, viena punkta attālumā no pusfināla! arī šogad, tomēr veiksmīgs starts ULEB kausā! BBL trešā vieta, vienīgā komanda, kas vispār tika final 4 no LV! bet tagad uzrodas jauns klubs, un visi pilnīgi novēršas no BKV. tas vēl nebūtu trakākais, ka novēršas, bet pat tiek nolikts no vienas vienas!
var jau teikt - kas tur tāds - ar ASK cepurīti iznāca, bet BKV tas šķiet nepieņemami! ja godīgi, tad man arī!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Straka

Citāts:

Publicējis Lazio
Ir jau it kā tāds sīkums vien, bet LBS tomēr vajadzētu būt neitrālai, lai nav tā, kā LFF, kur "Skonto" tiek atbalstīts visos veidos...

Strēlis ir diezgan politizējies funkcionārs, kuram neitralitāte ir tāls un laikam nesasniedzams mērķis.

Nedaudz nekorekti jau tas ir, atvainoties vajadzētu, bet svarīgāk būtu darīt visu, lai tml. gadījumi neatkārtotos.



ko Lembergs dara LBS? Vai viņš kā BK Ventspils kluba prezidents var būt neitrāls?

Tiešām smieklīgi komentāri...(arī no autoru puses!)



Es jau nesaku, ka tas ir nenormāls pārkāpums. Vienkārši nedaudz nekorekti tas ir no LBS puses un viss. Strēlis ir LBS padomes priekšsēdētājs, ir taču nedaudz atšķirība, starp padomes locekļiem (arī Lembergu, Zonni un pārējiem) un tās priekšsēdētāju.

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:13, pirms 18 gadiem
dzeks,
Ja tā būs tas būs gaužām bēdīgi jo no tā cietīs basketbola atīstība kopumā. Vajag lai nākošgad budžets aug gan V-pilj gan Baronam gan arī ASK un arī Vamierai un Liepājai.
Ja mēs gribam kaut kur izsisties tad tas ir nepieciešams kā ēst...

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:15, pirms 18 gadiem
tie ventspils fani tak ir gaiļi. ko var pisties. ka zaudeeja ta zaudeeja. ask chempi un punkts.

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:15, pirms 18 gadiem
mazliet jocīgi!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:15, pirms 18 gadiem
tādi idiņi...komanda pap#sa un tagad meklē kašķi...tirliņi

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:16, pirms 18 gadiem
saakat veel raudaaat, venntishi

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:17, pirms 18 gadiem
Rīdziniekiem sakaapis ...

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:17, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Lazio

Citāts:

Publicējis Straka

Citāts:

Publicējis Lazio
Ir jau it kā tāds sīkums vien, bet LBS tomēr vajadzētu būt neitrālai, lai nav tā, kā LFF, kur "Skonto" tiek atbalstīts visos veidos...

Strēlis ir diezgan politizējies funkcionārs, kuram neitralitāte ir tāls un laikam nesasniedzams mērķis.

Nedaudz nekorekti jau tas ir, atvainoties vajadzētu, bet svarīgāk būtu darīt visu, lai tml. gadījumi neatkārtotos.



ko Lembergs dara LBS? Vai viņš kā BK Ventspils kluba prezidents var būt neitrāls?

Tiešām smieklīgi komentāri...(arī no autoru puses!)



Es jau nesaku, ka tas ir nenormāls pārkāpums. Vienkārši nedaudz nekorekti tas ir no LBS puses un viss. Strēlis ir LBS padomes priekšsēdētājs, ir taču nedaudz atšķirība, starp padomes locekļiem (arī Lembergu, Zonni un pārējiem) un tās priekšsēdētāju.



visiem viņiem ir amati LBS..atšķirība tā, ka vieni ir padomes locekļi un Strēlis ir priekšsēdētājs.

Nekorekti būt tad, ja viņš finālspēles skatītos tādā cepurītē....bet viņš uzvilka cepurīti, kas atbilda patiesībai tajā brīdī. Jāsaprot, ka LBS amatpersonas arī ir cilvēki..un ja viņi tur ir tad viņiem patīk basketbols...vai vispār teorētiski ir iespējams būt neitrālam?

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:17, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Tev tas liekas kautkaa mega nenormaali? Uzvareeja - iedeva keponus visiem kas bija 20m radiusa un punkc.



nu pajem to cepuri, pasaki paldies, notrauc asaru par senajiem labajiem laikiem, kad pac taadas "cepuriites" izciinji un noliec to kepku malaa! Bet naakt kaa LBS paarstaavim pasniegt medaljas ar cepuri CHEMPIONS tieshaam IR diivaini. Daudzpunkc

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:18, pirms 18 gadiem
lai, tak vecs vīrs, ar to cepuri- ASK-galvā, ka tik bikšu priekša ciet!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:19, pirms 18 gadiem
Biski jau ir vini debili... Kaa zaud ta meklee attaisnojumus fui fui ventspils noladetie fani...

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:19, pirms 18 gadiem
Strēļa kungs vienkārši aizmirsa novilkt to cepuri, jo ASK vadība paguva to pasniegt viņam pirms 2.vietas apbalvošanas. Ja BKV spēlētāji, treneri un personāls nebūtu neizrādījuši necieņu, izejot no laukuma brīdī, kad viņus Simsons sauca atpakaļ uz veremoniju, tad to cepuri Strēļa kungam ASK vadītāji nemaz nebūtu paguvuši pasniegt !!!
Tā kā paši BKV vainīgi !!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:22, pirms 18 gadiem
nevajag kašķēties tik tagad!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:22, pirms 18 gadiem
Straka, protams, ka pilnīgi neitrālam nav iespējams būt. Šis bija tas gadījums, kad varēja taču elementāri to neizrādīt. Nekāda problēma - pasniedz kausu, vēlāk priecājies kopā ar "ASK Rīga". Bet īstenībā man liekas, ka viss šis te tiek pārmērīgi dramatizēts.

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:23, pirms 18 gadiem
..ar interesantu tiesāšanas manieri izcēlās tiesneši.. par sho rindkopas dalju taa vien gribas apjautaaties par v-pils fanu basketa izpratni! Netiik mekleet, bet peec peedeejaas ask-v-pils speeles fotogalerijaa bija bilde, kur uzskataami var redzeet Helma;na roku, kura apkjeerusies ap Milage kaaju! tajaa epizodee Milage noveelaas un pieleca nikns kaajaas un saaka aardiities, par ko Kokainis (mirkli vilcinaadamies) bet tomeer iedeva tahnisko Milage! kaut arii tajaa situaacijaa Helmaņa k-gs bija pelnijis nesportisko!
P.s. nekljuudas tikai tie, kas neko nedara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:24, pirms 18 gadiem
Jā, un starp citu vai šīs cepures dēļ Ventspils zaudēja ASK ?!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:26, pirms 18 gadiem
vai tad Strēļa kungs pats nav ASK spelejis savu laik?

es protams viņa vietā ja butu bijušais ASK speletajs arī justu par ASK!

Vpils nevar sagremot to ka normāli ierija!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:26, pirms 18 gadiem
vo vo ASK spani tak ar vareetu tagad bljaut par to ka V-pils neizraadija vinjiem cienju atstaadami zaali, neskatoties uz vairraakkaarteejiem aicinaajumiem nostaaties un sanjemt 2 vietas medaljas. tagad vareetu ASK kaut kaads tur fanu sektors raxtiiit veestules un prasiit BK Ventspils speeleetaaju treneru u.c. personaala atvainoshanos!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:28, pirms 18 gadiem
bet ja ventspils buutu vinneejusi vins to cepuri nevilktu

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:28, pirms 18 gadiem
jā, es kā ASK fans pieprasu esports autoram ciirulam politisku, piedodiet, t.i., publisku atvainošanos par to, ka PUBLISKS brīdinājums tiek izteikts ASK fanam, bet citkārt "VKB" atbalstītājiem, kas ir lamājušies ar ķengu vārdiem daudz reižu vairāk, tāda nosodījuma boldā nav. Vai tad viņam, kurš arī ir žurnālists, nav jāievēro neitralitāte? Es esmu aizvainots

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:28, pirms 18 gadiem
Es saprastu ja Strēlis pirms spēles jau diegtu pa arēnu ar cepurīti galvā un tad apbalovtu BKV, tad gan tas būtu dīvaini?!
BKV neredz ne mazāko skabargu savā acī, bet citās redz guļbaļķus un citus materiālus..
Un nez kāpēc BK Barons pēc zaudētās sērījas nekliedza, ka visi pret viņiem ir sazvērējušies, bet gan korekti pateicās par intriģējošo spēli?!
Liekas ka BKV nespēj samierināties, ka ir zudusi daļiņa no viņiem. BKV kādreiz vajag izkāpt no savas komforta zonas, jo zini tā varbūt arī ir labāk - vismaz nākotnē.
Der iegumēt!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:29, pirms 18 gadiem
kada starpiba janesa ir cempionu cepurite nevis luzeru

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:30, pirms 18 gadiem
Es domāju, ka BKV faniem, pirmkārt, būtu jāpadomā kā spēles laikā uzvedās daudzi viņu tā sauktie "fani" (vidējo pirkstu rādīšana ASK faniem, debilā lamāšanās, utt.), un pēc tam jau jārāda ar pirkstu uz citiem. Kā tur bija tas teiciens par skabargu acī?

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:30, pirms 18 gadiem
Cepurīte ir viena lieta tam var piekrist, tomēr Strēļa kungs visu laiku ir spēlējis tikai ASK, bet kā Ventspils fani komentē to kā BKV pēc spēles pameta zāli nepaspiežot roku ASK spēlētājiem, parasti tā nedara, arī uz medaļu pasniegšanu viņi bija speciāli jāizsauc. Varbūt ka Ventspils fani atvainosies par šādu nekorektu BKV spēlētāju rīcību?

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:30, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Tev tas liekas kautkaa mega nenormaali? Uzvareeja - iedeva keponus visiem kas bija 20m radiusa un punkc.



nu pajem to cepuri, pasaki paldies, notrauc asaru par senajiem labajiem laikiem, kad pac taadas "cepuriites" izciinji un noliec to kepku malaa! Bet naakt kaa LBS paarstaavim pasniegt medaljas ar cepuri CHEMPIONS tieshaam IR diivaini. Daudzpunkc



jautajums ja Streelim kaajaas buutu apenes ar ASK simobliku (par pieminju no vecajiem labajiem laikiem) vai vinjam taas pirms medalju pasniegshanas arii tur pat areena buutu jaavelk nost? Vismaz prieks ka beidzot BKV fanu skatijumaa VV nav vieniigais sazverestibu verpejs muusu valstii...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:34, pirms 18 gadiem
lol

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:35, pirms 18 gadiem
Hondurasa,
Gaužām spēcīgi...

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:35, pirms 18 gadiem
kas par huiņu? man peimēram ir pie [cenzēts] kādu tur kuram ir cepure, bet nu labi, ja grib lai cepās! par tiesāšanu - nu tiesāšana nebija tā labākā, bet nu tik viennozīmīgi pateikt, ka bija tiesāšana uz vienu pusi arī nevar!!! peace!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:35, pirms 18 gadiem
chuukstisms

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:36, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis ZASK
Cepurīte ir viena lieta tam var piekrist, tomēr Strēļa kungs visu laiku ir spēlējis tikai ASK, bet kā Ventspils fani komentē to kā BKV pēc spēles pameta zāli nepaspiežot roku ASK spēlētājiem, parasti tā nedara, arī uz medaļu pasniegšanu viņi bija speciāli jāizsauc. Varbūt ka Ventspils fani atvainosies par šādu nekorektu BKV spēlētāju rīcību?




Tiešām tā bija? Ja tā, tad izskatās, ka ne tikai spēlētāji, bet arī fani nemāk zaudēt.

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:36, pirms 18 gadiem

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:36, pirms 18 gadiem
OMG, ventiņi - Jums pašcieņas nemaz vairs nav? Pilnīgi bezjēdzīgs raksts par vēl absurdāku lietu - galvā bija čempionu cepurīte.
Deal with it - v-pils zaudēja, ASK bija labāki un nečīkstiet kā mazi bērni, kam mantiņa atņemta.

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:38, pirms 18 gadiem
Pilnībā piekrītu! Arī par dažiem žurnālistiem runaajot.......

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:38, pirms 18 gadiem
izkatās pret venspili ir visa basketbola saime
nedaudz stulbi jau ir .....
bet ka nekā rīga ir tikai LatVija parejais regions nav nekas

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:39, pirms 18 gadiem
to Hondurasa

ja Streelis iznaaktu uz balvas pasniegsanu tikai ASK apenees... tad gan taas jaavelk nost... vai arii uzreiz vinjs jaasuuta uz muljkju maaju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:43, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis snpz
OMG, ventiņi - Jums pašcieņas nemaz vairs nav? Pilnīgi bezjēdzīgs raksts par vēl absurdāku lietu - galvā bija čempionu cepurīte.
Deal with it - v-pils zaudēja, ASK bija labāki un nečīkstiet kā mazi bērni, kam mantiņa atņemta.



nevar vinji taa. kadam vainiigam arpus BKV arii ir jaabut

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:43, pirms 18 gadiem
Pilnīgi pievienojos Ventspils fanu viedoklim, lai arī man gluži vienalga kurš vinnē LBL, galvenais lai leišus reulāri masētu, tad viss būs ok. Nu nevar amatpersona vžāties apkārt vienas komandas cepurītē, kur nu vēl pasniegt medaļas. Ja vēl būtu pasniedzis medaļas ASK, tad to varētu saprast kā cieņas izrādīšanu čempioniem, bet savādāk tā ir neētiska rīcība. Nevienam jau nav noslēpums, ka Strēlis ir vienā bandā ar tiem ASK idejas atjaunotājiem (nedomāju gan ka tā jebkādi ietekmēja vai varētu ietekmēt spēlēs rezultātu), bet nu nevajag tak to tādā veidā rādīt, vecajam no priekiem galīgi bija laikam tobrīd širmis aizvēries. Kpomumā ASK vinnēja pelnīti un godīgi sakot pēc sastāva manuprāt ASK bija spēcīgāki par Ventspili (leģionāri bija pārāki odnoznačna plus Bušiņs, Valters pret V-pils Hlemani, Vītolu un Butauts pret nesaprotamajām Muižnieka sastāva rotācijām), tādēļ nesapratu kāpēc pirms sērijas V-pili uzskatīja par favorītiem.

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:44, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Gatis
to Hondurasa

ja Streelis iznaaktu uz balvas pasniegsanu tikai ASK apenees... tad gan taas jaavelk nost... vai arii uzreiz vinjs jaasuuta uz muljkju maaju



Tu saprati ko es domaaju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:45, pirms 18 gadiem
to scooby
Par shito gan man Tev gribetos iebilst, biju vienreiz aizbraukusi uz ventspils speli un ASk fani bija ta piedzerushies, ka apleja vienu skatitaju ar alu, tad vinji skalji nonjirdzas un vel ne tos vien pirkstus vinjai paradija! Man par to bija ljoti kauns! Bet ka sabiedrisko attiecibu specialiste, varu tikai pateikt, ta nedrikst rikoties un ar sveshu komandu atributiku, kaut vai uz apenem, oficialas ceremonijas nepiedalas! Vinjam vareja but galva labaka gadijuma LBS cepurite! arzemes te ostu pec tiesu darbiem un milijoniem kompensaciju! Ir tomer jaskolo un malachi ventspilnieki, ka par savejiem pastavat! domaju, ka dazhiem ASK faniem lidziga situacija butu kjishka tanka ko tadu rakstit!Bet ja godigi, tad butu ta pielejushies, ka nemaz nepamanitu tadu neertu situaciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:47, pirms 18 gadiem
...komentētāji arī atklāti atbalstīja ASK Rīgu! un tā komantēt nedrīkst!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:50, pirms 18 gadiem
byNIKE

atslābsti nedaudz, izej svaigā gaisā!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:50, pirms 18 gadiem
to Hondurasa
sapratu jau sapratu... bet nus... Atbildiigajaam amatpersonaam galu galaa ir jaaieveero kaut kaada moraale... Nebuutu smuki ja Indriksons uz LFF čempionaata balvu pasniegšnu ierastos SKONTO formaa...
Galu galaa... Čempionaata organizeetaajiem jaabuut neitraaliem... Ja balvas pasniedzeejs buutu kaads no tautas izraudziitais... tad gan lai ierodas ASK apenees teerpies...

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:51, pirms 18 gadiem
Izskatās, ka pēc šī raksta postiem būs ne viens vien banāns

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:53, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis ZibensP
to scooby
Par shito gan man Tev gribetos iebilst, biju vienreiz aizbraukusi uz ventspils speli un ASk fani bija ta piedzerushies, ka apleja vienu skatitaju ar alu, tad vinji skalji nonjirdzas un vel ne tos vien pirkstus vinjai paradija! Man par to bija ljoti kauns! Bet ka sabiedrisko attiecibu specialiste, varu tikai pateikt, ta nedrikst rikoties un ar sveshu komandu atributiku, kaut vai uz apenem, oficialas ceremonijas nepiedalas! Vinjam vareja but galva labaka gadijuma LBS cepurite! arzemes te ostu pec tiesu darbiem un milijoniem kompensaciju! Ir tomer jaskolo un malachi ventspilnieki, ka par savejiem pastavat! domaju, ka dazhiem ASK faniem lidziga situacija butu kjishka tanka ko tadu rakstit!Bet ja godigi, tad butu ta pielejushies, ka nemaz nepamanitu tadu neertu situaciju



Es ka starptautisko attiecibu specialists precedentu nevaru nosaukt, kad par kaut ko tadu butu tiesajusies

Turklāt - unka tach izbijis ASK basketbolists!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:55, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis joko
to Hondurasa
Kādas viņam apenes to jau neviens neredz, kaut vai Detroitas Pistons manis pēc.
Tas tikai parāda kādā žopā mēs atrodamies. atliek vienam klubelim ar soģu palīdzību izsūkt kausu ar Dievu uz pusēm, un visi kā no ķēdes norāvušies, pat par elementārajām normām aizmirst.
Bet ASK simboliku drukāt uz apenēm vispār nav slikta ideja.. īstā vieta tādam klubam.



muah. tak raxti protestu par negodiigu tiesaashanu Ar Dievu uz puseem buutu taas 4as uzvaras? Vai ASK arii visas paasreejaas shiis sezonas savstarpeejas speeles vinneja pateicoties tiesneshiem? Taas savstarpeejaas speeles kur BKV
vineeja buutu taas kur nepietiesaaja? Jums gan Ventspilniekiem gruuti - visi un visur juus apbizho...

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:56, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis byNIKE
Pilnīgi piekritu!!!!Visi tie ridzinieki [cenzēts] ir [cenzēts] jobanije , viens otram [cenzēts]ā lien!!!esmu parliecināts ka lēmumu ka Valters būs MVP , izlēma labu laiciņu pirms play-offiem!!!Un tur simtprocentīgi bija iesaistīts tētuks Valdis![cenzēts] tie Valteri!!!drāzt tadus vajag pakaļā!!!dalbajobi!!!Vecākais Valters man liekas visam valsts amatpersonam ielīda [cenzēts]ā!!kāds tev , tāds dēls!!!jobanije Valteri!!!ciest viņus nevaru!!!Sūdumušas!!!Gnīdas!!!

Es smejos par tevi un tavu debilismu!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:56, pirms 18 gadiem
a kāda jēga te spriedelēt tagad, kepons ta bija galvā pēc spēles!!! ASK apdāvināja daudzus ar keponiem, kaut vai tam pašam Karginam bija! Sanāk Strēlim vajadzēja iet un pasniegt kausu Vītolam, atceroties ka galvā ir cepure, noņemt to un vēl atļaut paraudāt uz pleca, mierināt, ka paveiksies citu gadu?

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:57, pirms 18 gadiem
Ja par sportisko pusi, visa sezona:
ASK - BKV 7:5
ASK - Barons 7:2
Viss kā uz delnas.

     [+] [-]

, 2007-05-22 15:58, pirms 18 gadiem
Hondurasa, pilniigi nelogjiski teksti. tu tachu ljoti labi saproti, kas ar to visu bija domaats, taapeec neteelo muljkji. Tas bija negliiti, taa bija pat muljkjiiba no Streelja puses. Arii par to fanoshanu ir tieshi taa, kaa ir - buutu juus redzejushi kaadas cieteeju grimases Streelis un Kehris radiija, kad piktaa uzvara slideeja vinjiem... tfu tu, ASK aara no rokaam! Nu nedriikst taa but, un par to arii ir runa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:00, pirms 18 gadiem
Nu jā... man pat jābrīnās cik te daudz bērnu ir esportā kuri pat neko nezina par ētikas normām...

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:00, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Gatis
to Hondurasa
sapratu jau sapratu... bet nus... Atbildiigajaam amatpersonaam galu galaa ir jaaieveero kaut kaada moraale... Nebuutu smuki ja Indriksons uz LFF čempionaata balvu pasniegšnu ierastos SKONTO formaa...
Galu galaa... Čempionaata organizeetaajiem jaabuut neitraaliem... Ja balvas pasniedzeejs buutu kaads no tautas izraudziitais... tad gan lai ierodas ASK apenees teerpies...



ok pienjemsim ka taa. bet kapeec no taa vajag izpuust nezin ko? Tjip visa pasaule pret nabaga BKV...

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:01, pirms 18 gadiem
No vienas puses skumji, ka ventiņus vada skaudība un ļauns prāts, jo sirmam vīram karstā laikā nāģene ir drošs veselības sargs. Pensionāriem tagad tomēr nav tie vieglākie laiki. No otras puses ir pilnīgi atbalstāmi, ka tomēr būtu godīgi, ja finālsērija tiktu pārspēlēta, jo tā jau nu kuru katru cepuri apbalvotājam galvā vis vilkt neklājas...

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:01, pirms 18 gadiem
visi sapriecaajushies kam beidzot lbs ir kkaada intriga utt un ventinji tagad vainos tiesneshus bet ko tur vainot vinjus ja vinijiem taa meistariibas nav un nemaak tach vinji tiesaat vienalga kas speelee.... stuulbi leemumi seko viens peec otra ...un kkad jau vajadzeeja tam notikt kad ventspils atdos kausu,un visi to tagad uztaisa kko liidziigu uzvairai olimpiskajaas speelees, smiekliigi..... uutt....
p.s. ask shoreiz neuzvareeja bet gan ventinji zaudeeja....
apskatoties uz ask sastaavu vemt gribaas

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:02, pirms 18 gadiem
Tad nu gan, nedomāju ka tas bija tīšām uz kautko vērsts. Vienkārši arī tam apbalvotājam ASK Rīga iešķieba cepuri un viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:03, pirms 18 gadiem
lol, tak ventiņi ir tikai otra labākā Latvijas komanda, ASKirun buus!

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:03, pirms 18 gadiem
Venspils ccikstullu bars, sso klubu ar visiem faniem vajag klapet ciet un uz sibiriju prom!! ASK 4 EVER
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:05, pirms 18 gadiem
to Hondurasa
nu re... Tu piekriiti ka nav labi taa kaa sanaaca....
BKV faniem mazliet saapiite veeljoprojaam... tad nu mazliet kaadu gandariijumu dabuut...

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:05, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Slamm

Citāts:

Publicējis ZibensP
to scooby
Par shito gan man Tev gribetos iebilst, biju vienreiz aizbraukusi uz ventspils speli un ASk fani bija ta piedzerushies, ka apleja vienu skatitaju ar alu, tad vinji skalji nonjirdzas un vel ne tos vien pirkstus vinjai paradija! Man par to bija ljoti kauns! Bet ka sabiedrisko attiecibu specialiste, varu tikai pateikt, ta nedrikst rikoties un ar sveshu komandu atributiku, kaut vai uz apenem, oficialas ceremonijas nepiedalas! Vinjam vareja but galva labaka gadijuma LBS cepurite! arzemes te ostu pec tiesu darbiem un milijoniem kompensaciju! Ir tomer jaskolo un malachi ventspilnieki, ka par savejiem pastavat! domaju, ka dazhiem ASK faniem lidziga situacija butu kjishka tanka ko tadu rakstit!Bet ja godigi, tad butu ta pielejushies, ka nemaz nepamanitu tadu neertu situaciju



Es ka starptautisko attiecibu specialists precedentu nevaru nosaukt, kad par kaut ko tadu butu tiesajusies

Turklāt - unka tach izbijis ASK basketbolists!


Nu vismaz nevienā normāla līmeņa turnīrā ārzemēs šitādi izgājieni arī nav redzēti, domāju arī tur neklusētu, ja piemēram Čelsi apbalvotu ar otro vietu MU kreklā utml. Sanāca diezgan stulbi un nesmuki

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:05, pirms 18 gadiem
Sporta Avize ar rakstiits, ka dala ask fanu apdirsh citu neka atbalsta savejos. Tas arii redzams shajos komentaros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:07, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini
Hondurasa, pilniigi nelogjiski teksti. tu tachu ljoti labi saproti, kas ar to visu bija domaats, taapeec neteelo muljkji. Tas bija negliiti, taa bija pat muljkjiiba no Streelja puses. Arii par to fanoshanu ir tieshi taa, kaa ir - buutu juus redzejushi kaadas cieteeju grimases Streelis un Kehris radiija, kad piktaa uzvara slideeja vinjiem... tfu tu, ASK aara no rokaam! Nu nedriikst taa but, un par to arii ir runa.



logjiskie texti buutu tie kur visi un ikviens ir sazverejushies pret BKV? Tak ejat un suudzat tiesaa visus Arii tiesaa visi pret BKV?

Mda, wot vajag cilveekiem fantaaziju lai peec cilveeku grimaseem vienaa briidii izdariitu kautkaadus nopietnus sleedzienus

Smiekliigi punkts

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:07, pirms 18 gadiem
tik labi novaakts sastaav nebija jau sen! manupraat Muiznieks vienkarshi ir jau paardedzis. Gan vinjam, gan klubam buutu labaak ja vinu celi skirtos, izaugsmes zinaa. Ja buutu kaads cits trneris , tad Ventspils speeleetu BBL finaala un LBL nevis zaudeetu 4:2 seerijaa ASK, bet gan uzvareetu...
Pieredzejusie un LV izlasee speeleejusie speletaji Helmanis, Vitols, Cipruss. BBL pagajushaas sezonas rezultatiivaakais players - Vairogs un labaakais piespeelees Gabraans + vel legionaari Shenons, Jelichs. Justins Lovs jau kaa saveejais, kaa nekaa otra sezona ventspilii, buutu jaraada labaks sniegums... Vaikulis arii paris machus ljjooooti labi aizvadiija. Timermanis gan klauns. Ar tadiem speleetajiem jebkurs cits treneris izveidotu labu komandu,
Muiznieks janomaina tad viss buus labi, jo ar tadu komandu rezultaats ir jaspeej sasniegt!

Kas tad ASK bija labaaks par venstpili? Nejau liidzeklji bija noteicoshi par kuriem bija iegaadaati NBA pieredzi guvushie Bramlets un Bregss. Miledzs jau arii nav nekaads supercilveeks. ASK bija degsme un uguntinja, kas truukaa Venstpilij... Rigas komandai sho uguntinju prata iedot treneris Butauts!

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:07, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Edmunds
Ja par sportisko pusi, visa sezona:
ASK - BKV 7:5
ASK - Barons 7:3
Viss kā uz delnas.



Vai tad ASK zaudēja Baronam 3 reizes??? Es atceros tikai divas..

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:08, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose
everything is clear! Money talks



everything is clear - person with limited brain posibilities

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:08, pirms 18 gadiem
Tiesneši bija vienkārši sūdīgi šajā sērijā, bet par labu kādai komandai viņi točna netiesāja, viņi vienkārši bojāja spēli!!!

p.s. notikums ar cepurīti nav ārkārtējs, bet nepatīkams gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:11, pirms 18 gadiem
Nekas, nekas. Pienaaks tie laiki, kad varenaa Puslitraazhas eSporta armija arii paklups un tad es buushu pirmais, kursh spers shiem zem jostasvietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:12, pirms 18 gadiem
petrini,
Neloģiski ir Tevis paši komenti....
Tātad nu jau ir tik tāl ka nevarēja arī skatoties spēli fanot ne par vienu komandu un vajadzēja sēdēt ar akmenī cirstām sejām? Tātad sanāk ja strādā LBS tad skatīties basketu var tikai no mājām jo savādāk vienai vai otrai komandai kaut kas nepatiks.. Ja nezināji arī viņi ir tikai cilvēki.
Un jā par to nelaimīgo kepku... Nebūtu V-pils nogājuši no laukuma un nevajadzētu viņus saukt uz apbalvošanu nebūtu tās kepkas galvā... Par cik ASK sāka svinēt uzvaru un dāļāt visiem cepures un kreklus tad tā arī sanāca.. Un nedomāja ka tur speciāli šķiroja amatpersona vai nē... Tie kas nāca apsveikt tiem arī deva kreklus un kepkas lika galvā.....

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis march
Sporta Avize ar rakstiits, ka dala ask fanu apdirsh citu neka atbalsta savejos. Tas arii redzams shajos komentaros


Nu ir daļa normālu un daļa atsaldētu. Pēdējā spēlē netālu sēdēja pāris džeki (labi ka ne blakus), kas vairāk laika veltīja nevis ASK atbalstīšanai, bet BKV spēlētāju rupjai apdiršanai (pie tam pārsvarā latviešu spēlētāju kas drīz iespējams aizstāvēs mūsu valsts godu izlases rindās)

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:13, pirms 18 gadiem
Mjaa, tik daudzi cilveecinji varees vairs nekomenteet..
Rupeklji taadi..

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:14, pirms 18 gadiem
R.I.C.H

vo vo! Muižnieks sevi Ventspilī ir izsmēlis. viņam vnk ir japamaina vide, kā arī Ventspils komandā. nav viņš slikts treneris, bet vnk ir ieslīdzis rutīnā, tāpat kā visa komanda.
labs piemērs nav tālu jāmeklē! es neuzskatu, ka Bagatskis būtu labāks par Krūmiņu, bet pēc trenera maiņas komanda atdzīvojās. katrs spēlētājs gribēja sevi pierādīt no jauna un cīnījās ar lielāku atdevi. protams daudz deva Stimača ierašanās. tas pats arī notika Žalgirī...
tapēc arī šis zāģis pat ir veselīgs Ventspilij

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:14, pirms 18 gadiem
Maigoni taisnība...

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:14, pirms 18 gadiem
BK VENTSPILS LABKIE,FANI ARI IR MALACI PALDIES BKV FANIEM!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:15, pirms 18 gadiem
suņi rej bet karavāna iet tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:20, pirms 18 gadiem
šitā jau var strīdēties līdz nākamajam gadam, kad atkal būs jauni čempioni, lai savas domas izsaka kādi neitrāli fani, piemēram, Barona, Liepājas vai Valmieras.

Un te dažu izteikumi apr to, ka Ventspilnieki nespēj samierināties ar zaudi, tik pat labi varu teikt, ka viņu komenti ir tādi tāpēc, ka viņi nespēj samierināties, ka netika BBL 4nieka, zaudējot Šauļiem!!


p.s. Carmelo vot tu gan esi.........

Un par tiem vidējiem pirkstiem, pēdējā spēlē ( sezonas, ne PO) pret Šauļiem arī dažš labs ASK fans mētājās ar šo vidējo pirkstu Šauļu fanu virzienā....

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:23, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis krilav
petrini,
Neloģiski ir Tevis paši komenti....
Tātad nu jau ir tik tāl ka nevarēja arī skatoties spēli fanot ne par vienu komandu un vajadzēja sēdēt ar akmenī cirstām sejām? Tātad sanāk ja strādā LBS tad skatīties basketu var tikai no mājām jo savādāk vienai vai otrai komandai kaut kas nepatiks.. Ja nezināji arī viņi ir tikai cilvēki.
Un jā par to nelaimīgo kepku... Nebūtu V-pils nogājuši no laukuma un nevajadzētu viņus saukt uz apbalvošanu nebūtu tās kepkas galvā... Par cik ASK sāka svinēt uzvaru un dāļāt visiem cepures un kreklus tad tā arī sanāca.. Un nedomāja ka tur speciāli šķiroja amatpersona vai nē... Tie kas nāca apsveikt tiem arī deva kreklus un kepkas lika galvā.....



tu bishkji nesaproti atshkjiriibu starp amatpersonu un parstu mirstiigo. ja, piem, tu guleetu paalii uz solinja, tas nevienu iipashi nesatriektu, bet, ja, teiksim, premjers un kaut vai jaanjos vai jaunajaa gadaa, tad tas buutu skandaals. amatpersonaam sabiedriskaas vietaas ir speeciigi jaadomaa, kaa rikoties.

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:23, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Prizs
šitā jau var strīdēties līdz nākamajam gadam, kad atkal būs jauni čempioni, lai savas domas izsaka kādi neitrāli fani, piemēram, Barona, Liepājas vai Valmieras.

Un te dažu izteikumi apr to, ka Ventspilnieki nespēj samierināties ar zaudi, tik pat labi varu teikt, ka viņu komenti ir tādi tāpēc, ka viņi nespēj samierināties, ka netika BBL 4nieka, zaudējot Šauļiem!!


p.s. Carmelo vot tu gan esi.........

Un par tiem vidējiem pirkstiem, pēdējā spēlē ( sezonas, ne PO) pret Šauļiem arī dažš labs ASK fans mētājās ar šo vidējo pirkstu Šauļu fanu virzienā....



nu nez nez, par tiem Šauļu faniem... Es viņiem stāvēju blakus tajā spēlē, kas notika Rīgā. Varu teikt, ka viņi bija kārtīgi ierāvuši, krieviski lamājās uz ASK spēlētājiem un tiesnešiem, uz ko viņiem daži ASK fani aizrādīja (tā parupjāk).

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:25, pirms 18 gadiem
Njā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:27, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis krilav

Citāts:

Publicējis ciiruls
Carmelo - briidinaajums!

pasham vajadzeetu saprast par ko!



ooo jē.. ja neraksta pozitīvu komentu par V-pili un neatbalsta to sviesta vēstuli tad ir brīdinājums???
Zajebis...
Man lūdzu arī tad brīdinājumu.
Pilnīga tufta tā vēstule... Tik grūti ir samierināties ka zaudējāt čempionu titulu????
Visu atlikušo gadu raudāsiet???
Tāpat vēlētos uzzināt kāpēc esporta administrācija ignorē manu e-pastu un netiek sniegta nekāda atbilde uz manis uzdoto jautājumu....
Pirms gvelžat kas ir labi kas slikti paskataties uz sevi ibio....



tik grūti samierināties, ka atņēma tavu zvaigznīti?

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:27, pirms 18 gadiem
petrini
Es to ļoti labi saprotu...
Bet es gribētu ko tieši tas maina ka teiksim Kalvītis guļ galīga pālī vecrīgā uz soliņa... Kas Tev tieši no tā mainās?
Kas V-pilij ir mainījies no tā ka gavā bija nāģene?
Vai dēļ nāģenes pakāsa sēriju?
petrini
Pasaki man savu subjektīvo viedokli kāpēc V-pils zaudēja sēriju ar rezultātu 4:2

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:27, pirms 18 gadiem
aha Shaulju faniem ir "pjanij stilj" kaadi vinji bija Tallinaa - uuuu speeles laikaa liida zem sava lielaa karoga, kas bija paarklat kreesliem, dzert un arvien retaak liida no taa aaraa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:27, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Maigonis_Papīrs

Citāts:

Publicējis Prizs
šitā jau var strīdēties līdz nākamajam gadam, kad atkal būs jauni čempioni, lai savas domas izsaka kādi neitrāli fani, piemēram, Barona, Liepājas vai Valmieras.

Un te dažu izteikumi apr to, ka Ventspilnieki nespēj samierināties ar zaudi, tik pat labi varu teikt, ka viņu komenti ir tādi tāpēc, ka viņi nespēj samierināties, ka netika BBL 4nieka, zaudējot Šauļiem!!


p.s. Carmelo vot tu gan esi.........

Un par tiem vidējiem pirkstiem, pēdējā spēlē ( sezonas, ne PO) pret Šauļiem arī dažš labs ASK fans mētājās ar šo vidējo pirkstu Šauļu fanu virzienā....



nu nez nez, par tiem Šauļu faniem... Es viņiem stāvēju blakus tajā spēlē, kas notika Rīgā. Varu teikt, ka viņi bija kārtīgi ierāvuši, krieviski lamājās uz ASK spēlētājiem un tiesnešiem, uz ko viņiem daži ASK fani aizrādīja (tā parupjāk).



Nu es arī biju netāli, ur gandrīz pat rubaks ar apsargiem sanāca, tācu tie pirksti lidoja tik un tā

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:28, pirms 18 gadiem
Prizs,
Grūti gan!
Galu galā ilgi vācu tos komentus.. Ne kā dažs labs dažās dienās sadrukā un skaties sporta fans....

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:28, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Skudrinieks

Citāts:

Publicējis Prizs

Citāts:

Publicējis krilav

Citāts:

Publicējis ciiruls
Carmelo - briidinaajums!

pasham vajadzeetu saprast par ko!



ooo jē.. ja neraksta pozitīvu komentu par V-pili un neatbalsta to sviesta vēstuli tad ir brīdinājums???
Zajebis...
Man lūdzu arī tad brīdinājumu.
Pilnīga tufta tā vēstule... Tik grūti ir samierināties ka zaudējāt čempionu titulu????
Visu atlikušo gadu raudāsiet???
Tāpat vēlētos uzzināt kāpēc esporta administrācija ignorē manu e-pastu un netiek sniegta nekāda atbilde uz manis uzdoto jautājumu....
Pirms gvelžat kas ir labi kas slikti paskataties uz sevi ibio....



tik grūti samierināties, ka atņēma tavu zvaigznīti?



Ups, kādu zvaigznīti atņēma???



"sporta fans"

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:29, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis krilav
Prizs,
Grūti gan!
Galu galā ilgi vācu tos komentus.. Ne kā dažs labs dažās dienās sadrukā un skaties sporta fans....



Ja tas bija veltīts manā virzienā, tad apskaties, kad esmu reģistrējies

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:29, pirms 18 gadiem
stulbie ventspilnieki

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:30, pirms 18 gadiem
Nu kautkur tachu ir jauzvar , skjiet taa domaa Ventspilnieki.
Luudzu , tak nobanojiet vienreiz to Carmelo =/

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:30, pirms 18 gadiem
EU, NEKAUNĪGIE NEZIŅAS NO VENTTSPILS!!!!! PIEVERAT MUTES UN PALASIET LATVIJAS BASKETBOLA VĒSTURI, TAD ZINĀSIET, KAS KĀRLIS STRĒLIS BIJA UN KĀPĒC ARĪ VIŅAM BIJA CEPURĪTE AR ASK UZRAKSTU.

1960. – 1963.g. Strēlis bija VEF meistarkomandas dalībnieks, 1964. – 1979.g. – ASK meistarkomandas dalībnieks.
1967., 1971., 1975.g. - Latvijas izlases dalībnieks un kapteinis PSRS Tautu spartakiādēs. Pavisam Latvijas izlases sastāvā piedalījies 137 spēlēs, 5 reizes izcīnījis Latvijas basketbola čempiona nosaukumu(1961., 1965., 1971.,1973., 1976.). Bijis daudzkārtējs Rīgas čempions.
1964.gadā Rīgas ASK komandas sastāvā ieguva PSRS vicečempiona nosaukumu. 1964.gadā bija PSRS junioru izlases kapteinis.
ASK sastāvā piecas reizes kļuva par PSRS Bruņoto spēku čempionu, astoņas reizes iegūtas godalgotas vietas.

NU VAI IR VĒL JAUTĀJUMI KĀDAM??????

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:31, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis krilav
petrini
Es to ļoti labi saprotu...
Bet es gribētu ko tieši tas maina ka teiksim Kalvītis guļ galīga pālī vecrīgā uz soliņa... Kas Tev tieši no tā mainās?
Kas V-pilij ir mainījies no tā ka gavā bija nāģene?
Vai dēļ nāģenes pakāsa sēriju?
petrini
Pasaki man savu subjektīvo viedokli kāpēc V-pils zaudēja sēriju ar rezultātu 4:2



tas paraada vai vismaz ljauj domaat, ka LBS lobee ASK. Ir bish pretiigi, jo sanaak apmeeram taa - Moris (BKV) savu darbu ir padarijis (LR basinja prestizhu ntos gaduis pastuteeja) un ir briivs. Tagad mees pashi varam.

mans subjektiivais viedoklis - piekriitu tam, ka ASK peec spraigaa pusfinaala ar Baronu bija gatavaaki shai seerijai. BKV tomeer vajadzeeja laiku ieshuupoties, bet ASK nedeva.

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:33, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Bigijs
EU, NEKAUNĪGIE NEZIŅAS NO VENTTSPILS!!!!! PIEVERAT MUTES UN PALASIET LATVIJAS BASKETBOLA VĒSTURI, TAD ZINĀSIET, KAS KĀRLIS STRĒLIS BIJA UN KĀPĒC ARĪ VIŅAM BIJA CEPURĪTE AR ASK UZRAKSTU.

1960. – 1963.g. Strēlis bija VEF meistarkomandas dalībnieks, 1964. – 1979.g. – ASK meistarkomandas dalībnieks.
1967., 1971., 1975.g. - Latvijas izlases dalībnieks un kapteinis PSRS Tautu spartakiādēs. Pavisam Latvijas izlases sastāvā piedalījies 137 spēlēs, 5 reizes izcīnījis Latvijas basketbola čempiona nosaukumu(1961., 1965., 1971.,1973., 1976.). Bijis daudzkārtējs Rīgas čempions.
1964.gadā Rīgas ASK komandas sastāvā ieguva PSRS vicečempiona nosaukumu. 1964.gadā bija PSRS junioru izlases kapteinis.
ASK sastāvā piecas reizes kļuva par PSRS Bruņoto spēku čempionu, astoņas reizes iegūtas godalgotas vietas.

NU VAI IR VĒL JAUTĀJUMI KĀDAM??????



nu un?

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Bigijs
EU, NEKAUNĪGIE NEZIŅAS NO VENTTSPILS!!!!! PIEVERAT MUTES UN PALASIET LATVIJAS BASKETBOLA VĒSTURI, TAD ZINĀSIET, KAS KĀRLIS STRĒLIS BIJA UN KĀPĒC ARĪ VIŅAM BIJA CEPURĪTE AR ASK UZRAKSTU.

1960. – 1963.g. Strēlis bija VEF meistarkomandas dalībnieks, 1964. – 1979.g. – ASK meistarkomandas dalībnieks.
1967., 1971., 1975.g. - Latvijas izlases dalībnieks un kapteinis PSRS Tautu spartakiādēs. Pavisam Latvijas izlases sastāvā piedalījies 137 spēlēs, 5 reizes izcīnījis Latvijas basketbola čempiona nosaukumu(1961., 1965., 1971.,1973., 1976.). Bijis daudzkārtējs Rīgas čempions.
1964.gadā Rīgas ASK komandas sastāvā ieguva PSRS vicečempiona nosaukumu. 1964.gadā bija PSRS junioru izlases kapteinis.
ASK sastāvā piecas reizes kļuva par PSRS Bruņoto spēku čempionu, astoņas reizes iegūtas godalgotas vietas.

NU VAI IR VĒL JAUTĀJUMI KĀDAM??????



cik zinu, viņš tagad nespēlē ASK, vai arī es kļūdos? Bet ir LBS amatpersona un tur neitralitāte ir jāievēro

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini

Citāts:

Publicējis krilav
petrini
Es to ļoti labi saprotu...
Bet es gribētu ko tieši tas maina ka teiksim Kalvītis guļ galīga pālī vecrīgā uz soliņa... Kas Tev tieši no tā mainās?
Kas V-pilij ir mainījies no tā ka gavā bija nāģene?
Vai dēļ nāģenes pakāsa sēriju?
petrini
Pasaki man savu subjektīvo viedokli kāpēc V-pils zaudēja sēriju ar rezultātu 4:2



tas paraada vai vismaz ljauj domaat, ka LBS lobee ASK. Ir bish pretiigi, jo sanaak apmeeram taa - Moris (BKV) savu darbu ir padarijis (LR basinja prestizhu ntos gaduis pastuteeja) un ir briivs. Tagad mees pashi varam.

mans subjektiivais viedoklis - piekriitu tam, ka ASK peec spraigaa pusfinaala ar Baronu bija gatavaaki shai seerijai. BKV tomeer vajadzeeja laiku ieshuupoties, bet ASK nedeva.



nu redz - tad tomeer ASK nedeva laiku BKV ieshupoties vai visi pareejie neljaava BKV ieshupoties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:37, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini
aha Shaulju faniem ir "pjanij stilj" kaadi vinji bija Tallinaa - uuuu speeles laikaa liida zem sava lielaa karoga, kas bija paarklat kreesliem, dzert un arvien retaak liida no taa aaraa


Ko tad teikt par tiem Ventspils faniem, kas pēc pēdējās spēles pārdzērušies Maksimā pilnā rīklē kliedza uz apkārtējiem pensionāriem: Rīga [cenzēts], pisies malā stulbais pensi, u.t.t.

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:38, pirms 18 gadiem
nolaižat tvaiku vienreiz!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:39, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis LoPs

Citāts:

Publicējis petrini
aha Shaulju faniem ir "pjanij stilj" kaadi vinji bija Tallinaa - uuuu speeles laikaa liida zem sava lielaa karoga, kas bija paarklat kreesliem, dzert un arvien retaak liida no taa aaraa


Ko tad teikt par tiem Ventspils faniem, kas pēc pēdējās spēles pārdzērušies Maksimā pilnā rīklē kliedza uz apkārtējiem pensionāriem: Rīga [cenzēts], pisies malā stulbais pensi, u.t.t.



Nu, manuprāt, pilnīgi lo hi, ar kāju pa seju un miers

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:40, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis LoPs

Citāts:

Publicējis petrini
aha Shaulju faniem ir "pjanij stilj" kaadi vinji bija Tallinaa - uuuu speeles laikaa liida zem sava lielaa karoga, kas bija paarklat kreesliem, dzert un arvien retaak liida no taa aaraa


Ko tad teikt par tiem Ventspils faniem, kas pēc pēdējās spēles pārdzērušies Maksimā pilnā rīklē kliedza uz apkārtējiem pensionāriem: Rīga [cenzēts], pisies malā stulbais pensi, u.t.t.



nu tas, ka kādas komandas fani ir tā pavairāk iedzēruši, tas vēl nav nekas... Bet tā lamāšanās un citu aplikšana jau tik liecina par kultūras līmeni. Diemžēl tādu fanu mums netrūkst.

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:41, pirms 18 gadiem
Tiesnešiem ar varbūt vajadzēja uzvilkt SKA cepurītes un kreklus? debiili!

Un vel es gribeju pateikt ka carmelo ir gailis! :*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:44, pirms 18 gadiem
Jā man arī ir pretenzijas pret šitiem urļikiem un dauņiem, kas nemaz nav labāki par dažu labu no ASK fanu sektora, bet tā kā es sēdēju netālu no šitiem BKV "faniem" tad es izsaku savas pretenzijas pret šiem " under 18 assholes " !!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:47, pirms 18 gadiem
petrini, nu esi vienreiz objektīvs! Nu kāds lobisms!!!! Pričom te LBL amatpersonas un bla bla bla! Tu aizej parunā ar saviem Ventspils basketbolistiem! es svētdienas naktī runāju ar trim BKV večiem un visi pateica- objektīvi ASK bija spēcīgāki. Arī tās divas spēles Ventspilī, nevis BKV vinnēja, bet ASK zaudēja... Šajā sērijā ASK bija spēcīgāka PĒC VISIEM PARAMETRIEM! P.S. Priecājies, vismaz tiksiet vaļā no Muižnieka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:48, pirms 18 gadiem
Prizs
Tas nebija Tev veltīts!

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:49, pirms 18 gadiem
Vispār jau ir mazliet abidna!

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:49, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Eastern
ventspilnieki, venstpilnieki...Gaiss areenaa arii bija sutiigs ne, par to arii vareetu pasuudzeeties. Veel uzrakstiet apelaaciju par tiesneshu darbiibu, jo juus tachu noraka. Kas veeel, aa, uzrakstiet suudziibu par ASK faniem, kuri bija skaljaaki par jums un visaadaa veidaa labaaki. Tikai nepieminiet, kaa juus vinjus ar olaam apmeetaajaat, tas ir normaali, bet sheit runa iet par slikto. Nosleegumaa visi savaacaties un kopiigi paraudat pie LBS eekas. Bet pacentieties taa izteiksmiigi - nu kaa vecenes. Mees tikmeer baudiisim vasaras briivdienas un turpinaasim svineet uzvaru...



ew šis gan bija labi teikts, man patika žetons vai arī cepusm tev ( vari pats izvēlēties )

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:50, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis krilav
Prizs
Tas nebija Tev veltīts!



tādā gadījumā, viss mierīgi

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:51, pirms 18 gadiem
Neaprotu nobjektivitaate naak tieshi no ventspils fanu puse, varbuut ja uzvareetu ventspils tad vinsh uzvilktu ventspils cepuriiti un kaada huj starpiiba kursh par kuru fano galvenais lai shie amatviiri nespeleetu negodiigi un neatbalstiitu ask materiali vai liktu tieneshiem tiesaat par labi bet katram savs klubs tuvaaks.

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:54, pirms 18 gadiem
Uvelis nospeelee tiiri aizsardziibaa, par ko Millage izpelnaas tehnisko

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:56, pirms 18 gadiem
Neko nevienam nevajag atvainoties, ne jau uz tādām bērnišķīgām iegribām un kaprizēm. No BKV rakstītā izriet, ja LBS neatvainojas, tad ir notics nopietns pārkāpums, tad davai faktus galdā un uz tiesībsargājošajām institūcijām.
Šādus secinājums var izdarīt, vienīgi ja nu ir neapgāžami pierādījumi, vai arī pilnīgi nekompetents cilvēks, kuram labi darbojas fantāzija.
Vot necieņa bija, tad kad BKV aiztesa uz ģērbtuvēm, viņiem lūgšus vajadzēja lūgties, lai pagodina ar savu klātbūtni.

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:56, pirms 18 gadiem
pilniigi pareizi!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!1

     [+] [-]

, 2007-05-22 16:57, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis DDB
No vienas puses skumji, ka ventiņus vada skaudība un ļauns prāts, jo sirmam vīram karstā laikā nāģene ir drošs veselības sargs. Pensionāriem tagad tomēr nav tie vieglākie laiki. No otras puses ir pilnīgi atbalstāmi, ka tomēr būtu godīgi, ja finālsērija tiktu pārspēlēta, jo tā jau nu kuru katru cepuri apbalvotājam galvā vis vilkt neklājas...



Šitas labs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 17:00, pirms 18 gadiem

Citāts:

Citāts:


un kā ASK izpisa BKV...
šis mans stulbais koments ir tik taa... lai paŗa'ditu cik debīls koments bija tev.. bezsakars...



tu i tukshs bez gala! Vienaa no rindkopaam v-pils tak apshauba tiesneshu godiigumu! nu tad taa bilde paraada daudz ko

     [+] [-]

, 2007-05-22 17:11, pirms 18 gadiem
1. pagājušajā vai aizpagājušajā sezonā Lemberga kungs apbalvošanā bija bkv kreklā. ok, viņš nepasniedza medaļas, bet vienalga - oficiāla lbs amatpersona
2. spēle jau bija beigusies, uz kepona bija jau konstatēts fakts - ASK čempioni. kur problēma?
3. par faniem - abās pusēs bija idiņi, taču bija tādi, kas otrus apmētāja ar olām...
3. mediji - attiecīgo cilvēku profesionalitātes jautājums. Tikpat labi var pārmest arī Ērikam Strausam un SA - lielākajam šāda veida medijam latvijā diezgan atklāti izrādīto nepatiku pret konkrētu klubu un konkrētiem cilvēkiem (šeit ietilpst ne tikai ASK darboņi, bet arī, piemēram, VV, Kambala, Skudra un vēl vairāki). bet tas laikam Latvijā ir diezgan raksturīgi - nevis fanot par kādu, bet pret...

     [+] [-]

, 2007-05-22 17:16, pirms 18 gadiem
jūs visi esat slimi...

     [+] [-]

, 2007-05-22 17:25, pirms 18 gadiem
Kāpēc, lai cilvēki nevarētu just līzi tam, kas labāk patīk! Bez cepurēm laikam jāiet.

     [+] [-]

, 2007-05-22 17:26, pirms 18 gadiem

Citāts:

1. pagājušajā vai aizpagājušajā sezonā Lemberga kungs apbalvošanā bija bkv kreklā. ok, viņš nepasniedza medaļas, bet vienalga - oficiāla lbs amatpersona



vo vo! ar ko tad Lembergs ir augstvērtīgāka amatpersona par Strēli, ka var vazāties apkārt Ventspils kreklā, a Strēlis ta nevar uzvilkt ASK kepku? Drīzāk Ventspils fani ir parādā Strēlim, LAtvijas basketbola leģendai, atvainošanos par neslavas celšanu! atradušies ētiskie...

     [+] [-]

, 2007-05-22 17:31, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis bench
1. pagājušajā vai aizpagājušajā sezonā Lemberga kungs apbalvošanā bija bkv kreklā. ok, viņš nepasniedza medaļas, bet vienalga - oficiāla lbs amatpersona
2. spēle jau bija beigusies, uz kepona bija jau konstatēts fakts - ASK čempioni. kur problēma?
3. par faniem - abās pusēs bija idiņi, taču bija tādi, kas otrus apmētāja ar olām...
3. mediji - attiecīgo cilvēku profesionalitātes jautājums. Tikpat labi var pārmest arī Ērikam Strausam un SA - lielākajam šāda veida medijam latvijā diezgan atklāti izrādīto nepatiku pret konkrētu klubu un konkrētiem cilvēkiem (šeit ietilpst ne tikai ASK darboņi, bet arī, piemēram, VV, Kambala, Skudra un vēl vairāki). bet tas laikam Latvijā ir diezgan raksturīgi - nevis fanot par kādu, bet pret...



Vēl par SA- kad spēlēja Barons ar ASK, tad šis trilleris tika aprakstīts tik pat daudz cik tas cik Ostlers iemet Francijā! Nu diezvai pēdējo gadu intriģējošākais trilleris nebija pelnījis vietu šajā avīzē? Nebija? pareizi- nebija! Jo nespēlēja tak BKV!!! un tagad mēs cenšamies runāt par mediju objektivitāti jeb par to, ka mediji prasīja ASK uzvaru? Sviests!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 17:32, pirms 18 gadiem
Man ar likas ka te meklē skandālu, kur tā nemaz nav! Mierīgi nevarēja pabeigt čempi un viss! Latvietim jau vajaga kadu "cepurišu " skandālu uztaisīt!!! Tieshām nav ko darīt!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 17:36, pirms 18 gadiem
Taa izskataas labaak??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 18:00, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis ZibensP
to scooby
Par shito gan man Tev gribetos iebilst, biju vienreiz aizbraukusi uz ventspils speli un ASk fani bija ta piedzerushies, ka apleja vienu skatitaju ar alu, tad vinji skalji nonjirdzas un vel ne tos vien pirkstus vinjai paradija! Man par to bija ljoti kauns! Bet ka sabiedrisko attiecibu specialiste, varu tikai pateikt, ta nedrikst rikoties un ar sveshu komandu atributiku, kaut vai uz apenem, oficialas ceremonijas nepiedalas! Vinjam vareja but galva labaka gadijuma LBS cepurite! arzemes te ostu pec tiesu darbiem un milijoniem kompensaciju! Ir tomer jaskolo un malachi ventspilnieki, ka par savejiem pastavat! domaju, ka dazhiem ASK faniem lidziga situacija butu kjishka tanka ko tadu rakstit!Bet ja godigi, tad butu ta pielejushies, ka nemaz nepamanitu tadu neertu situaciju

Nevajag tagad veco vīru pārāk bargi tiesāt, viņš galu galā savulaik pats ASK spēlēja un ''sabiedriskās attiecības" viņam piemirsās. Un tas par miljonu kompensāciju ir muļķības, ja vien Tu to nesalīdzini ar ASV, kur, piemēram, katrs resnītis var iesūdzēt tiesā McDonald'u par to, ka uzaudzējis riepu. Tas tiesa, ka ASK fani pretējā situācijā nebūtu rakstījuši sūdzību, tikai nevis tāpēc, ka "kjishka tanka", bet tāpēc, ka "golova na pļečah".
p.s. Par komandu faniem piekrītu, ka plānā galdiņa urbēji ir abās nometnēs, tomēr nez kapēc tie ventiņu "atnācu, piepļāvos, nolamājos" fani vismaz parasti ir pamanāmāki.

     [+] [-]

, 2007-05-22 18:03, pirms 18 gadiem
Nee,nu neko stulbaaku neeesmu dzirdeejis.Taada reeka,kas nevarat samierinaaties,ka zaudeejaat?
Taapat buutu Ventspils cepuriiti uzvilcis.TAd gan Jums iebildumu nebuutu.
Nu neteikshu rupjus vaardus,bet JUUS ESAT AAPSHI!!!....

     [+] [-]

, 2007-05-22 18:10, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis reakt2006
ARI CITUR PASAULE TA NOTIEK BET TIKAI VENTINU FANI BIMBAA PAR TO )))



kur?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 18:18, pirms 18 gadiem
[cenzēts] nemāk zaudēt

     [+] [-]

, 2007-05-22 18:32, pirms 18 gadiem
Visjaukākais moments ir bilde pie šī raksta, ar mazo meitenīti un gādīgo tēti ''Ventspils'' kreklā

Bet, ja par tēmu, tad tāda matu skaldīšana vien ir - par velti Ventspils fani cepas. OK, varbūt nebija tāds Strēļa kunga gājiens līdz galam korekts, bet pa lielam tas neko nemaina un uz konspirāciju nu toč' nenorāda

     [+] [-]

, 2007-05-22 18:34, pirms 18 gadiem
Nenorautām priekšādiņām komentārus neievietot!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 18:40, pirms 18 gadiem
ASK fanelji parak daudz spregaa... kad ASK bus ko veraa njemamu sasniegusi ,tad varesiet vert valjaa mutites,bet pagaidam taa klusaak! jo pagaidam nekaa veraa njemama nav ,tik LBL tituls!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 18:40, pirms 18 gadiem
Es nesaprotu ko tur liegties ja fano par ASk tad fano, ņemiet piemēru no komentātājiem. Tāpat bija skaidrs ka visi grib(izņemot varbūt Ventspilniekus un dažus :''es ienīstu ASK") lai čempions ir ASK.

     [+] [-]

, 2007-05-22 18:51, pirms 18 gadiem
Nu tā ir kā ir - oficiāla amatpersona ar pretinieka cepurīti galva!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 18:55, pirms 18 gadiem
Es ari oficali pieprasu, lai ''A Sektors'' atvainojaas par saviem Pleeguriem Arena un Nekorektu uzvediibu!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 19:24, pirms 18 gadiem
bet visi labie speletaji gandriz ir nakusi no ventspili tikai ask ir labaki jo viniem ira daudz lielaks budzets ar ko sapirkt speletajus kur tad kadreiz bija skonto tie bija tadi pasi ka ask tikai tagat ask ira liela nauda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 19:51, pirms 18 gadiem
Ai nu ko var čakarēties? Ventspils nav pieradusi zaudēt??? Ja Ventiņi būtu uzvarējuši, tad Strēļa kungam galvā būtu ventspilnieku cepurīte, tākā nav ko satraukties...

  +1 [+] [-]

, 2007-05-22 19:52, pirms 18 gadiem
stulbenju bars. kur tad juusu lielaa fanoshana?? atbalstiitaaji lielie... Ventspils luuzeri

     [+] [-]

, 2007-05-22 19:55, pirms 18 gadiem
Saakas jau atkal kleposhana par teemu "Riga - stolica, Ventspils - derevnja"... Miiljie skoleeni (ASK taa saucamie "fani"), naakamsezon viss atkal buus pa vecam, patiik tas jums vai nee. Un nemiiziet sandalees - nauda BKV budzetaa buus, komanda pastaavees un viss buus chikiniekaa. Par ASK gan nezinu - puse sastaava paarmuks pie Valdinja, otra puse ir legjionaari un 64 gadus vecais Vecvagars...

     [+] [-]

, 2007-05-22 20:09, pirms 18 gadiem
Ļoti nesmuki no K. Strēļa kunga puses

     [+] [-]

, 2007-05-22 20:11, pirms 18 gadiem
pfff.. smieklīgi. un es neesmu ne viena, ne otra fans.

     [+] [-]

, 2007-05-22 20:16, pirms 18 gadiem
pamatoti!!!!

  -1 [+] [-]

, 2007-05-22 20:22, pirms 18 gadiem
lohhhi tie venstpils fani...

     [+] [-]

, 2007-05-22 20:24, pirms 18 gadiem
jau 318 posts


tiesam loti labi ka ventspils atvainojas!

     [+] [-]

, 2007-05-22 20:33, pirms 18 gadiem
Tiešām ir jāatvainojas, savādāk tas IR aizdomīgi !!!!!!!! PAMATOTI !!!!!!!!!! Un nevajag tagat apsaukt Ventspils fanus, vismaz viņi ir daudz kulturālāki nekā tie ASK vai kādas citas komandas fani, līdzjutēji... Apladēju priekš Ventspils faniem, turaties, nākamgad tas kauss brauks līdzi jums uz mājām, kur tam arī vajag atrasties...

     [+] [-]

, 2007-05-22 20:50, pirms 18 gadiem
tas,ka visi aizskreeja pakalj jaunajiem ir skaidrs,bet es domaaju,ka nakajaa gadaa tas buus tikai papildu stimuls Ventspilij

     [+] [-]

, 2007-05-22 21:05, pirms 18 gadiem
aivix26, šodien 20:33

Tiešām ir jāatvainojas, savādāk tas IR aizdomīgi !!!!!!!! PAMATOTI !!!!!!!!!! Un nevajag tagat apsaukt Ventspils fanus, vismaz viņi ir daudz kulturālāki nekā tie ASK vai kādas citas komandas fani, līdzjutēji... Apladēju priekš Ventspils faniem, turaties, nākamgad tas kauss brauks līdzi jums uz mājām, kur tam arī vajag atrasties...

Cik tad daudz kulturālāki ir?? Neraksti ko nezini 100%!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-22 22:31, pirms 18 gadiem
Venstpils fani pec zaudejuma ir pilnigi nozelojami...

     [+] [-]

, 2007-05-22 22:32, pirms 18 gadiem
nu iespējams tas nebija ētiski pret Ventspili, bet tomēr ja jau ASK uzdāvina viņaņ cepurīti tad kāpēc viņam to nepieņemt!!!

     [+] [-]

, 2007-05-22 22:42, pirms 18 gadiem
No vienas puses skatoties, Ventspils zagjis bija jau gaidaams, kaa ne kaa galvenais sponsors cietumaa seezh...

  +1 [+] [-]

, 2007-05-22 23:00, pirms 18 gadiem
Pilnīgi piekrītu vēstulei - šitā darīt nav smuki. Apbalvo džekus kas ir pelnijuši otro vietu un tad bāz to cepuri kur gribi. Viss. Bet enīvei ASK čempions.....

     [+] [-]

, 2007-05-22 23:15, pirms 18 gadiem
Ventspils ir no laukiem, tapec ari kasas. Bet izgajiens ar keponu nav isti korekts, tam gan ir japiekrit.

     [+] [-]

, 2007-05-22 23:16, pirms 18 gadiem
Tas kepons patiešām nebija smuki, pieļauju, ka vecais strēlis vienkārši aizmirsa, bet par tiesnenešiem un komentētājiem nepiekrītu. komentētāji pārvsarā runāja un fanoja par komandu, kam tobrīd bija iniciatīva. Ko lai dara ka pārsvarā tie bija ASK. Tieneši darbojās nedaudz par labu autoritātēm (LV izlases pamatam) ASK no tiem ir vins Valters, bet Ventspilī divi Helmanis un Vītols tā kā tiesāja tomēr nedaudz par labu Ventspilij. Par faniem arī nevaru piekrist ir savi [cenzēts] gan ASK gan Ventspilij, bet ir arī daudz zolīdu cilvēku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 10:08, pirms 18 gadiem
O jee,Ventishiem jau taksh vienmeer kaut kas nebuus pa praatam,it iipashi ja kaut kur noshaavushi pashi greizi...Nenjemiet ljaunaa,bet cik man bijusi saskare dziivee ar Ventspilniekiem - skaudiiga,leciiga,lieliiga tauta,ar pilniigi nepamatotaam ambiicijaam...Es iedomaajos,kaa Juus leekaajaat un zaakaajaaties par zaudeetaajiem visus shos ieprieksheejos septinjus gadus !!! 7 gadus !!! Chlaji,Jums jau ar to ir jaabuut lepniem - tik ilgi bijaat spicee !!! Tieshaam drusku shaujat paar striipu,ceru,ka neviens Jums neatvainosies jo atvainoties nav par ko...Gatavojaties naakoshai sezonai....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-23 13:00, pirms 18 gadiem
Es nesaprotu, kāds sakars tur vispār ir faniem, ja komandai kaut kas ir iebilstams, tad lai to dara! Un taisnība jau ir, neglīti bija arī tas, ka Ventspils aizgāja no laukuma. Un ja Lembis apsveiktu ar Ventspils
cepurīti ASK, viņš taču arī ir valdē.

Un kāds vispār te sakars komentētājiem, tad jau Hokeja čempī arī viņiem vajadzētu aizliegt fanot par Latviju, tad teiktu kapēc viņi tā.... tas nu ir galīgi garām!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2007-05-23 13:53, pirms 18 gadiem
un cik ētiksi bija tas, kā Lembis pagāšgad pēc fināla teica: nu vajadzētu tai Rīgai arī kādu stipru basketbola klubu izveidot...?

     [+] [-]

, 2007-05-23 17:22, pirms 18 gadiem
EEE, bet pat bilde tak var redzet, ka vitols uz to cepuriti skatas, droshi vien pamanija...