Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Ingmārs Jurisons: "Warriors" - pagaidām Biedriņa īstā vieta

Andris Liepa
Andris Liepa

NBA regulārā sezona pamazām sāk tuvoties noslēgumam, un principā jau skaidrs, ka arī 13. pavasari pēc kārtas play-off spēles Oklendā būs tikai pa televizoru - cerību uz glābiņu Goldensteitas "Warriors" nav daudz.

Vilšanās par komandas kārtējo neveiksmi atbalsosies arī Andra Biedriņa fanu vidū, un nav grūti prognozēt, ka daudzi būs pārliecināti - pēdējais laiks meklēt labāku klubu! Tomēr vēsais saprāts saka pretējo.

Protams, ka skaitīt un rēķināt "Warriors" daudzos zaudējumus nav patīkami pat tad, ja esi kaislīgs matemātikas fans,un vilšanās par komandas mazspēju strauji turpina augt ne tikai Oklendā, bet arī Latvijā. Šoruden Andrim Biedriņam būs jāvienojas par savu karjerā otro NBA kontraktu, un noteikti būs daudzi, kas karstasinīgi ieteiks viņam izmantot iespēju un pazust no NBA "nekurienes" Goldensteitas. Tomēr ironiskā kārtā tieši "nekuriene" šobrīd ir Biedriņam iespējami labākā vieta. Kāpēc? Dons Nelsons. Var teikt, ka patlaban Andris nonācis pie sev ideāla trenera - mazliet avantūrista, bet vienlaikus rūdīta profesionāļa, kas nerespektē autoritātes, un pat saskata sev izaicinājumu, dodot iespēju līdz šim neatzītiem uzvārdiem. Protams, Nelsons nav basketbola Dievs, un tāds nav arī Biedriņš, taču šobrīd abi var palīdzēt viens otram.

Biedriņš Dalasā, Detroitā vai Maiami? Nu, labi - vismaz Toronto vai Klīvlendā? Kāda ir starpība,vienam un tam pašam spēlētājam nonākot pie trenera ar citu basketbola filosofiju un principiem - piemēri nav tālu jāmeklē. Atliek atcerēties kaut vai Maiku Montgomeriju! Protams, Biedriņš vasarā progresēja, taču ne jau tik, lai viņa spēles laiks pieaugtu divkārt (14,6/29,4 minūtes), rezultativitāte - trīskārt (3,8/10,2 punktu) utt. Visu izšķir uzticēšanās, un šeit drīzāk uzmanība jāpievērš kļūdu ailītei - 0,5 pērn un 1,5 šogad. Piecas, sešas, pat septiņas kļūdas - pagājušosezon kaut kas tāds nebūtu iedomājams, taču pie Nelsona, kas skatās cauri cipariem un redz spēli, nevis statistiku, ir. Nonākot labāk nokomplektētā un ambiciozākā klubā Biedriņam nāktos spert soli atpakaļ - rokas noteikti būtu sasaistītākas, un katras kļūdas vai paviršības cena strauji augtu.

Lai kā mums to gribētos, Andris vēl ir tālu no pozīcijām, lai varētu sākt diktēt noteikumus - vismaz divu trīs gadu attālumā no līmeņa, lai varētu būt drošs par savām pozīcijām jebkurā klubā un pie jebkura trenera. Tas var likties daudz, taču tajā pašā laikā - lielajam vairumam NBA laimes meklētāju tādu līmeni neizdodas sasniegt vispār! Ir pārliecība, ka Goldensteita un Nelsons šobrīd ir labākais tramplīns lēcienam tajā līmenī, ko Biedriņam prognozēja jau pirms trim gadiem. "Warriors" viņu grib paturēt, meklē tam naudu, un tā ir laba ziņa Andrim - nevis viņa izredzēm palikt NBA (kas tāpat nebūtu apšaubāmas), bet gan izredzēm kļūt par ļoti augsta līmeņa spēlētāju. Biedriņam ir tikai 20 gadu, un iespēju izspēlēties pa play-off vēl būs atliku likām. Bet pagaidām pacietību. Labāk pirmais puisis ciemā, nekā pēdējais pilsētā.

     [+] [-]

, 2007-03-01 08:32, pirms 18 gadiem
Labs raksts!

     [+] [-]

, 2007-03-01 08:32, pirms 18 gadiem
bet skaudiigais un nenoviidiigais latvietis taapat apriis vinju bez saals

     [+] [-]

, 2007-03-01 08:33, pirms 18 gadiem
vispaar piekriitu.

     [+] [-]

, 2007-03-01 08:33, pirms 18 gadiem
nu varbuut arii Biedram buutu labaak palikt GSW varbuut!!!
bet man liekas ka GSW nevarees Biedru patureet deelj finaseem jo pietruuks naudas lai parakstiitu ligumu ar Biedru

     [+] [-]

, 2007-03-01 08:38, pirms 18 gadiem
Manuprāt, ja GSW ir laba spēlētāju saskaņa tad viņš paliks, jo ir labāk spēlēt tur, kur patiik nevis skriet pa galvu pa kaklu kautkur citur, iespējams tur buus ljoti slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-01 09:01, pirms 18 gadiem
Es piekrītu.

     [+] [-]

, 2007-03-01 09:02, pirms 18 gadiem
to jankais: aprīs! ko aprīs, kāds latvietis, kādā sakarā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-01 09:03, pirms 18 gadiem
Biedrinam ne labaaks klubs, a Falko/Keizarmezs spiid!!!

     [+] [-]

, 2007-03-01 09:06, pirms 18 gadiem
kāpēc labāku klubu un vai viņiem vajadzīgs tāds kā Biedriņš? labāku klubu parasti meklē uz karejeras beigu galu, lai tiktu pie iespējas pacīnīties par gredzenu, neņemot vērā cik daudz spēlēsi. arī labie klubi reti ņem jaunos un liek pamatsastāvā, ar domu par nākotni jā. ņem tieši pieredzējušus večus, kas var palīdzēt play-off. tā vieta spēlēšanai ir laba. vienīgi nedomāju ka ar šādiem rezultātiem Nelsona un Mulina vietas ir drošas, īpaši man liekas GM Mullins muļļājās un varētu būt mainās, līdz ar to grūti pateikt, kā iespejāmās izmaiņas ietekmētu spēlētāju pozīcijas. Nauda cik saprotu pēc pēdējām maiņām ir, vienkārši jāsadala. Ellis saņem kapeikas un arī gan jau vajadzēs vairāk, prioritāte man liekas Biedriņš, jo mazos spēlētājus un dabūt vieglāk nekā garos. un domāju, ka liela nozīme būs nevis tam kur Biedriņam labāk spēlēt, bet aģenta darbībai, ja kāds klubs pēķšņi spēs piedāvāt krietni vairāk, tad tur arī drīzāk spēlēs, tā vismaz NBA pārsvarā notiek.

     [+] [-]

, 2007-03-01 09:07, pirms 18 gadiem
Ļoti labs raksts un jāpiekrīt vien ir autoram! Treneris laiž Andri laukumā un diez kā būtu citā komandā pie cita trenera! Vienīgi, ka kopumā spēle neiet kā gribētos komandai!

to BaBuNa

Vai tad ir kāds klubs, kas gatavs maksāt par Andri lielāku summu? Kautkā nedzirdās, ka komandai draud finansiāla krīze!

     [+] [-]

, 2007-03-01 09:10, pirms 18 gadiem
ir ok raksts!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-01 09:14, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis DeeHaaBee
Ļoti labs raksts un jāpiekrīt vien ir autoram! Treneris laiž Andri laukumā un diez kā būtu citā komandā pie cita trenera! Vienīgi, ka kopumā spēle neiet kā gribētos komandai!

to BaBuNa

Vai tad ir kāds klubs, kas gatavs maksāt par Andri lielāku summu? Kautkā nedzirdās, ka komandai draud finansiāla krīze!



Es biju domaajis nevis finanshu kriizi bet gan to ka GSW nevarees piedaavaat tik daudz cik iespeejams kaads cits klubs piedaavaas

     [+] [-]

, 2007-03-01 09:17, pirms 18 gadiem
Paga veči, šitais Biedram ir 3.gads, bet šogad tak viņš ar GSW pagarināja līgumu vēl uz gadu, tad par ko te spriedelēt? Nākamgad Biedrs būs GSW, jo viņam ir noslēgts līgums, tā ka parunāsim peč gada.

     [+] [-]

, 2007-03-01 09:26, pirms 18 gadiem
Nu principā jā, Biedriņam taču ir parakstīts līgums uz nākamo sezonu arī un tikai pēc gada varēs spriedelēt kur viņš paliks GSW vai citā klubā!

     [+] [-]

, 2007-03-01 09:32, pirms 18 gadiem
Labs raxts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-01 09:44, pirms 18 gadiem
kaada tur pacietiba? speles limenis attieciibaa pret sezonas saakumu ir krities. probleema ir treninu metodikaa- ja speeleetaajam vairs nav fizsikaa formaa, tad ir jaatkaapjas no sava amata trenerim. AB buutu labaak speeleejis Eiropaa. Kaarteejo reizi pieraadaas,ka 82 zvaigznu speelees degaradee jaunus speeleetaajus.

     [+] [-]

, 2007-03-01 10:06, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis mazinjais
kaada tur pacietiba? speles limenis attieciibaa pret sezonas saakumu ir krities. probleema ir treninu metodikaa- ja speeleetaajam vairs nav fizsikaa formaa, tad ir jaatkaapjas no sava amata trenerim. AB buutu labaak speeleejis Eiropaa. Kaarteejo reizi pieraadaas,ka 82 zvaigznu speelees degaradee jaunus speeleetaajus.


Domaaa Biedrs Eiropaa buutu baigais staars??? Taads pats solina deldeetaajs vien buutu manupraat, jo.... OK, kau kaadaa Falko vins buutu staars, bet normaalaa Eiroliigas kluba??? Piemeeram, CSKa, Smodiss, Van der Spiigels, Andersens, Savrasenko.... Tau, Skola utt... Nekaa no taa Biedrina nau galiigi.... Rebi??? Poxuj rebi, tos vins vaac galvenokaart auguma deel ne jau kau kaada tur baigaa atsperiiguma, punkti??? Punktus vins vaac pa lieliem sveetkiem un paarsvaraa no groza apaksas, pustaalais metiens nekaadz nerunaajot par truli, nu un apsties cik vinjam kluudu peedeejaas speelees.... Ja nav 5 nostaigaati tad jau speele izdevusies...

     [+] [-]

, 2007-03-01 10:08, pirms 18 gadiem
Ellis un Biedrs ir Zelta Štata Karavīru nākotne! Tapēc šos GSW parakstīs "poļubomu"! Es kaut kā pēdējā laikā sliecos domāt, ka GSW tajā treidā ar Pacers tomēr būs palikuši par zaudētājiem.... Haringtons un Džeksons tomēr nav tik labi kā bija cerēts.. vismaz ne ar ko labāki par Danlīviju jr. un Merfiju nav, un Šaras vispār vairāk tik beņķi silda, jo spēle šim reti kad aiziet... varētu Karavīri starpsezonā piem. Garnetu dabūt kaut vai pret tiem pašiem Haringtonu un Džeksonu+ kaut vai vēl O'Braientu piemestu, tad Nellijam būtu viņa "Twin towers"- KG un AB! Varētu ta valdīt zem groziem... Spurs jau savā laikā līdzīgi bija... pieredzējušais Admirālis + vēl pajaunais Tim Duncan un zem groziem viņi valdija... un pat līdz čempionu gredzenam aizspēlējās...

     [+] [-]

, 2007-03-01 10:08, pirms 18 gadiem
Normaals raksts, neskatoties uz kluudu.

     [+] [-]

, 2007-03-01 10:16, pirms 18 gadiem
Jaa, jaa Gaarnets jau tocna gribees iet uz to luuzeru klubinju GSW!!!

     [+] [-]

, 2007-03-01 10:30, pirms 18 gadiem
Piekriitu visam...vnk ideals raksts !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-01 11:33, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis BaBuNa

Citāts:

Publicējis DeeHaaBee
Ļoti labs raksts un jāpiekrīt vien ir autoram! Treneris laiž Andri laukumā un diez kā būtu citā komandā pie cita trenera! Vienīgi, ka kopumā spēle neiet kā gribētos komandai!

to BaBuNa

Vai tad ir kāds klubs, kas gatavs maksāt par Andri lielāku summu? Kautkā nedzirdās, ka komandai draud finansiāla krīze!



Es biju domaajis nevis finanshu kriizi bet gan to ka GSW nevarees piedaavaat tik daudz cik iespeejams kaads cits klubs piedaavaas



neskatoties uz to, ka GSW atrodas tik zemu turnīra tabulā, viņi ir ar vienu no vislielākajiem budžetiem visā NBA (vienīgais, ka tā nauda tiek lielākoties tērēta uz tādiem dolbakiem, kā Foils)

     [+] [-]

, 2007-03-01 11:34, pirms 18 gadiem
Labs raksts kura ir daudz taisnibas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-01 11:52, pirms 18 gadiem
Tieši tādas ir manas domas!

Kad Biedriņš jau ies uz vecuma pusi, jāiet uz komandu, kurā var reāli spēlēt un pacīnīties par gredzeniem!

     [+] [-]

, 2007-03-01 12:22, pirms 18 gadiem
---->>>Domaaa Biedrs Eiropaa buutu baigais staars??? Taads pats solina deldeetaajs vien buutu manupraat, jo.... OK, kau kaadaa Falko vins buutu staars, bet normaalaa Eiroliigas kluba??? Piemeeram, CSKa, Smodiss, Van der Spiigels, Andersens, Savrasenko.... Tau, Skola utt... Nekaa no taa Biedrina nau galiigi.... Rebi??? Poxuj rebi, tos vins vaac galvenokaart auguma deel ne jau kau kaada tur baigaa atsperiiguma, punkti??? Punktus vins vaac pa lieliem sveetkiem un paarsvaraa no groza apaksas, pustaalais metiens nekaadz nerunaajot par truli, nu un apsties cik vinjam kluudu peedeejaas speelees.... Ja nav 5 nostaigaati tad jau speele izdevusies... <---

tu točna neko no basketbola nesaproti!
pfff..
bruno pēc tavaam domaam buutu labaakais ne!?
vai Šurkuss?!

     [+] [-]

, 2007-03-01 13:25, pirms 18 gadiem
istais_kastanis, šodien 11:58
Citāts:

Publicējis Futbolists
Citāts:

Publicējis mazinjais
kaada tur pacietiba? speles limenis attieciibaa pret sezonas saakumu ir krities. probleema ir treninu metodikaa- ja speeleetaajam vairs nav fizsikaa formaa, tad ir jaatkaapjas no sava amata trenerim. AB buutu labaak speeleejis Eiropaa. Kaarteejo reizi pieraadaas,ka 82 zvaigznu speelees degaradee jaunus speeleetaajus.

Domaaa Biedrs Eiropaa buutu baigais staars??? Taads pats solina deldeetaajs vien buutu manupraat, jo.... OK, kau kaadaa Falko vins buutu staars, bet normaalaa Eiroliigas kluba??? Piemeeram, CSKa, Smodiss, Van der Spiigels, Andersens, Savrasenko.... Tau, Skola utt... Nekaa no taa Biedrina nau galiigi.... Rebi??? Poxuj rebi, tos vins vaac galvenokaart auguma deel ne jau kau kaada tur baigaa atsperiiguma, punkti??? Punktus vins vaac pa lieliem sveetkiem un paarsvaraa no groza apaksas, pustaalais metiens nekaadz nerunaajot par truli, nu un apsties cik vinjam kluudu peedeejaas speelees.... Ja nav 5 nostaigaati tad jau speele izdevusies...


ja tu to domaji pa istam tad tu esi vnk totaals [cenzēts]
eiropa biedrs jau 17 gados visus draza fiba kausaa
parekina ka tagad reali ulebaa vinsh jau butu staars
skola? hmm vai tikai skola nav tas jaaklis kursh no nba izlidoja ne ko??

redzesi ka andris aizbrauks uz EČ un visi pretinieki raudaas

un ja jau auguma delj vaac bumbas tad manupraat brunis butu labakais nba
tu tok esi [cenzēts]

un tomēr daļa taisnības te ir, jo GSW viennozīmīgi ir labākā vieta priekš Biedra! nav viņš vēl tādā līmenī, lai būtu stārs ne Eiropā, ne NBA! ok, nospīdētu viņš atsevišķās spēlēs un viss... bet vai tad šeit viņš pa retam nenospīd?! viss ir relatīvs un var tikai zīlēt - kā būtu, ja būtu! par to, kas par fruktu Andris patiesībā ir, varēsim objektīvi spriest pēc gadiem 4-5, kad viņš jau tiešām būs izveidojies par nobriedušu špīleru, bet pagaidām... lai takš puika cīnās aiz okeāna, izbauda pasaules klases treneru rūpes, kā arī ikdienā spēlē pret pasaules labākajiem basketbolistiem!

     [+] [-]

, 2007-03-01 13:30, pirms 18 gadiem
Raksts vnk ideāls ceru ka Biedrs arī paliks Warriorsos ...

     [+] [-]

, 2007-03-01 13:36, pirms 18 gadiem
Visu izšķir uzticēšanās, un šeit drīzāk uzmanība jāpievērš kļūdu ailītei - 0,5 pērn un 1,5 šogad. Piecas, sešas, pat septiņas kļūdas - pagājušosezon kaut kas tāds nebūtu iedomājams, taču pie Nelsona, kas skatās cauri cipariem un redz spēli, nevis statistiku, ir.

Uzskatu, ka autors ir parspilejis noradot uz AB kludu ailiiti. 1.54 kludas ~29. min nav ne daudz ne maz (tas ir mans uzskats, piemeram, sosezon ir bijusas ~12 speles, kuraas AB kludas vispar nav pielavis un daudzas speles ar 1-2 kludaam) Piemeram, varam salidzinaat AB kludu daudzumu ar komandas biedru statistiku: Al Harrington min (avg) 34.4 TO 2.56; Monta Ellis 34.00 min TO 3.00; Jason Richardson min 30.6 min TO 1.67; Mickael Pietrus min 30.3 TO 1.65; Stephen Jackson 33.4 TO 2.30; Matt Barnes 25.4 TO 1.56; Baron Davis min 37.5 TO 3.02. Izvertejot citu vadoso speletaju kludu statistiku, AB tiesaam nav pamata sarkt, vinja pieljauto kludu daudzums ir normas robezaas. AB ir vismazaak pieljautas kludas no vadosajiem speletajiem (to apliecina statistika) . Ta kaa...

     [+] [-]

, 2007-03-01 13:38, pirms 18 gadiem
tieši tā! nevajag viņam mainīt klubu....

     [+] [-]

, 2007-03-01 14:06, pirms 18 gadiem
Tiešām labs raksts, un es pats arī uzskatu ka pašlaik Biedriņam īstā vieta ir pie Nelsona! Nu ko, ja Biedriņam nepietrūks pacietības, tad jau visam vajadzētu būt labi!

     [+] [-]

, 2007-03-01 14:35, pirms 18 gadiem
rakstīt Jurisons var,bet TV labāk lai nerādās.[cenzēts] viņa plātīšanās ar rokām!

     [+] [-]

, 2007-03-01 14:37, pirms 18 gadiem
Vecis tas Biedrinsh vispar ir. Tik daudz pieraadijis savos 20gados. Gruti pateikt, kursh vel 20gados no musu sportistiem butu tik augstu ticis. Bet par Goldensteitu taisniba. Pagaidam vinam taa ir laba vieta- domaju, ka vinam janospele shaja kluba vel kadas divas, tris sezonas. Vot, tad jau varetu domaat par ko lielaaku un dizhaaku!

     [+] [-]

, 2007-03-01 14:51, pirms 18 gadiem
Tiešām labs raksts!..

     [+] [-]

, 2007-03-01 15:44, pirms 18 gadiem
pilnigi piekritu ka japaliek saja kluba, jo man liekas ka citur vinam neuzticetos

     [+] [-]

, 2007-03-01 16:34, pirms 18 gadiem
Labs raksts! Piekrītu Biedra īstā vieta vismaz pagaidā ir Goldensteitā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-01 18:03, pirms 18 gadiem
Pilnībā piekrītu autoram. Bez tam es tā īsti neredzu iemeslu, kādēļ lai Biedrs kautkur vispār ietu prom??? Viņš ir 1. centrs NBA komandā. Viņš ir krietni progresējis pateicoties Nelsonam. Viņam uzticas. Kādēļ gan viņam iet prom no komandas? Es nešaubos, ka Biedram tiks piedāvāts ļoooooooti labs un liels līgums no Warriors puses (Nu ja netiks, tad Mulins tiks noskalpēts). Visi tieši mūsu Biedru un Monti min, kā Warriors nākotni, kuri varētu iecelt Warriorus saulītē.

Un bez tam. Biedram pašlaik jau ir līgums uz nākamo sezonu, tā kā nejau Biedrs izlems vai viņš kautkur grib vai negrib doties, ja Warriors GM (Mullins) izdomās Biedru aizmainīt, tad Biedram nekas cits neatliks, kā vien doties uz citu komandu, gribēs viņš to vai nē.

     [+] [-]

, 2007-03-01 18:13, pirms 18 gadiem
ja ne Biedrs, kurs tad- izslavetais Kalve! runaajot par siem, tad spriediet pasi...

     [+] [-]

, 2007-03-01 18:29, pirms 18 gadiem
labs raksts!!!

     [+] [-]

, 2007-03-02 15:12, pirms 18 gadiem
ja aizies uz labaaku klubu---buus vairaak naudas,un saaposs dibens no solinja deldeeshanas