Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Atlases turnīrs uzsākts ar zaudējumu

Jānis Pārums

Ar nepatīkamu zaudējumu Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīru uzsākuši Latvijas izlases basketbolisti, kas Šibenikā ar 56:84 (31:37) cieta sagrāvi pret apakšgrupas favorītiem Horvātijas basketbolistiem. Latvijas komandā rezultatīvākais ar 16 gūtajiem punktiem bija Kaspars Cipruss.

Latvijas basketbolisti zaudētājos nonāca jau spēles sākumā, iegūstot astoņu punktu deficītu - 3:11. Šāda punktu starpība saglabājās arī turpmākajās ceturtdaļas minūtēs un pēc pirmajām desmit minūtēm Latvijas izlase bija iedzinējos ar 11:19.

Otrajā ceturtdaļā horvāti panāca 11 punktu pārsvaru (34:23). Galvenais iemesls tam bija mūsu basketbolistu neveiksmīga spēle aizsardzībā - bieži vien latvieši netika līdzi sedzamajiem un horvāti varēja brīvi gūt punktus. Uzbrukumā bieži vien tika izdarīti nesagatavoti un sasteigti metieni, tomēr ceturtdaļas beigās pateicoties Ciprusa, Šķēles un Janičenoka pūlēm, Latvija spēja samazināt rezultāta starpību. Līdz ar puslaika beigu signālu grozu guva Kristaps Janičenoks, panākot 31:37.

Neveiksmīgi tika aizvadīta 3. ceturtdaļa, kas arī izrādījās izšķirošā. Spēle aizsardzībā pajuka un uzbrukumā neveicās. Trešā ceturtdaļa tika zaudēta ar 11:28, bet ceturtajā ceturtdaļā mēģinājumi lauzt spēles gaitu bija neveiksmīgi. Trenera Muižnieka bažas par komandas nespēju stabili nospēlēt visas 40 minūtes izrādījās pamatotas un Latvijas basketbolisti cieta sakāvi ar rezultātu 56:84.

EČ kvalifikācijas turnīrs basketbolā
D grupa
Latvija - Horvātija 56:84 (11:19, 20:18, 11:28, 14:19)
Latvija: Cipruss 16, Šķēle 12, Janičenoks 11.
Horvātija: Popovičs 22, Kasuns 19, Baničs 16.

Spēles protokols

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:45, pirms 18 gadiem
Te mēs redzam LAtvijas izlasi un tās trenerus.
Muiznieks--laikam aizmirsis ka spelet var ari citi speletaji
---kapec buskevics un parejie sez uz benka???
ja nevar iemest tad jaiet mala bet valters un parejie tik gruz pa grozu --ka ta var???
oki grozi ir laikam cieti un nenem visas bumbas pretii


bet speletaji arii ir labi-laikam saskatijushies amerikanju video
no atenu olimpiades un tik zorii pa grozu, ja nevar iemest tad nemet un ej majas naks cits un iemetis ,
bet nee ejam atraja un uzpisham 3 punktnieku, ta vieta lai iemestu 2 punktuu
prieks par ciprusu malacis , kur esat tie kas vinju nodirsa ???
mazie speletaji izskatas samizushies un neko nerada
laiakm musu vajais punkts ir tagad mazie speletaji

aizsardziba nosegt nevaram---cilveku pazaudejam un palidziba neseko--ta nav izlases cieniga spele
ka var speletajs visu laiku but brivs???
kada tur vel olimpiade, kada tur vel medalja eiropaa
kamer nebus kartiga daudzveidiga komanda tikmer neka nebuus

cerams ka nakamgad andris kambala un kalve speles,
jo manuprat shie speletaji ir tie kam nakamaja gada vajadzetu iet pamatpiecinieka
kopaa ar janičenoku(skeli vai sandi) un kadu saspeles vaditaju(diemzel robis nebuus

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:45, pirms 18 gadiem
Kāpēc spēlēja ar spalding bumbu?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:46, pirms 18 gadiem
karoce muznieku nost,kas taa redigee komandu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:47, pirms 18 gadiem
malači - sagrāve. divu spēļu summā nekādu izredžu.

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:48, pirms 18 gadiem
njaa!! nebuutu taaa izveersusies 3. ceturdalja, tad kas to lai zinkaa buutu bijis

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:48, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis wap
Kāpēc spēlēja ar spalding bumbu?!

horvaatu mafija!!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:48, pirms 18 gadiem
dava, davai..muldiet vien taalaak..austrumu gudrie..reeka naak ko juus tur rakstiet..kipa pasi buutu laukumaa[nah visi iemestu un vinneetu]...

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:48, pirms 18 gadiem
Muiznieks nav vainigs ja neviens speletajs nevar iemest! Timermani laukuma jus parbaudes speles gribejat vinju atstat majas!

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:49, pirms 18 gadiem
tas tik noziimee vienu-piedalamies superbingo uz veiksmiigaako 2.vietu grupaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:50, pirms 18 gadiem
helmanis vispaar bija laikam dzeris visu nakti!

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:50, pirms 18 gadiem
Labi, ka Timmermanis palika uz solinja!

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:50, pirms 18 gadiem
ta ari domaju ka Muizniekam braucis virsu atradat pie ka piesieties-Timmermani nelaida! nebija neviena kas pec speles ar Poliju neteica ka vins majas jaatstaj

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:50, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis wap
Kāpēc spēlēja ar spalding bumbu?!



tapeec, ka horvaati ir baigie!!! vinji drosh ka visu sagatavoshanaas ciklu speeleeja ar spalding bumbaam, nevelti vinji troikas vareeja iemest a mees nee!!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:50, pirms 18 gadiem
ARNIX - taa ir LV izlase, vinji ir profesionaalji, taapeec arii no vinjiem gaida kko sakariigu. katram jaaatbild par savu darbu, nevis par to, kaa buutu speeleejis vinju vietaa. redz, ''gudrie'' buus vnm, bet neiespeejami buutu gaidiit peec shaadas speeles uzslavas. nospeeleeja slikti visi, visiem bija kljuudas. uzvar komanda, zaudee treneris. shoreiz muizhnieks nebija izveeleejies pareizos sastaavus un taktikas risinaajumus.

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:51, pirms 18 gadiem
Nu likumsakarīgs rezultāts, ko jūs psihojat! Tā arī ir Latvijas vieta! Horvāti pie tam spēlēja pavājinātā sastāvā, rezerves viņiem vēl bija daudz vairākas un labākas kā Latvijai, un te nekāds Kambala, ne Biedriņš nepalīdzētu. Vienkārši ir jāatzīst, ka Latvija ir diezgan zemāka līmeņa komanda par Horvātiju.

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:52, pirms 18 gadiem
Bija loti daudz lietu pret muusu izlasi, un arii nekrita,bet viss veel tikai prieksaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:53, pirms 18 gadiem
ai zheel gan bet manupraat Latvija kad speles ar horvatiju Latvijaa vinjus saliks arii par 30pts
spele beigas nebija skatama jo dazhi spletaji kas bija laukuma sii spele bija jau piegriezusies
laikam vinji nepadomaja ka katrs punkts buus kopverteejuma zelta verte un beigas mees buusim tikai ielaisto punktu delj zaudejushi ceriibas tikt talak!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:53, pirms 18 gadiem
Karlis:
".......neizpildiija speles plaanu ("

" ...... pietruka speka!!! "

"........ nebija veiksmiiga diena!"

"....Horvati atletiski, liela auguma, un muuseejie bija pagurushi!" ....... tad kapec nespelee vismaz Kambala???????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ????????????

saproti Muizniek Savu vietu!!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:54, pirms 18 gadiem
nu gan metēju komanda
un kurš pārmeta,ka gairais gals sūdīgs-Cipruss ļoti labi nospēlēja,vienīgi beigās mazliet spēka pietrūka.

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:54, pirms 18 gadiem
Abi valteri neko nevareja izdarit!!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:54, pirms 18 gadiem
diemzheel bez variantiem... ;(

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:54, pirms 18 gadiem
bēdīgi.....
a mož Muižniekam toč jāmet miers izlases trenēšanai,
skumji bija skatīties kā mocās brāļi Valteri un tajā pašā laikā Bušiņs sēž malā, ja nemaldos K.V. tā arī neiemeta un spēli vadīja labāko 70 gadu stilā - ka tik piebremzēt.
varēja jau vismaz Timermani uz brītiņu uzlaist mož krīt?
Bet ja nopietni džeki mazliet pārdega un nervozēja, jo šitik sliktus rādītājus trīs punktu metienos sen nebiju redzējis.
Bet būs jau labi...
Ejam visi uz Arena Riga un vienkārši nobļaujam, lai veicas

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:55, pirms 18 gadiem
mes tacju esam "meteeju" komanda!!
50 punkti !!!!

MURGS!

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:55, pirms 18 gadiem
Ja kas Kambala pats atteicas spelet!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:55, pirms 18 gadiem
es sāku skatīties ar 3.ceturtdaļu(biju pavisam aizmirsis, ka basis) un, kad sākās 4.ceturtdaļa no TV aizgāju prom...

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:56, pirms 18 gadiem
Tad, kad riktīgi vajag Ādolfs nospēlē stipri viduvēji! Žēl, ka tā

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:56, pirms 18 gadiem
ko to skeeli laida uz laukumu,paskatieties Diena Keisels tak iedos rit vinam atkal ,vienu zvaigzni jo tak bumba izslideja no rokam,vai bus interneta izlasijis ka pa nakti bus aizlidojis uz Essentio.

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:56, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Marsel
ARNIX - taa ir LV izlase, vinji ir profesionaalji, taapeec arii no vinjiem gaida kko sakariigu. katram jaaatbild par savu darbu, nevis par to, kaa buutu speeleejis vinju vietaa. redz, ''gudrie'' buus vnm, bet neiespeejami buutu gaidiit peec shaadas speeles uzslavas. nospeeleeja slikti visi, visiem bija kljuudas. uzvar komanda, zaudee treneris. shoreiz muizhnieks nebija izveeleejies pareizos sastaavus un taktikas risinaajumus.



to es visu tici man saprotu.....nu bet tu palasi,ku var [cenzēts],dirst un veelreiz [cenzēts]....ja veel ko sakariigu teiktu,bet nolikt tur Helmani utt.visp kaads tam sakars..jaasaka paldies taadam Helmanim ka vins veel izlasee speelee..nah nelaida laukumaa Timermani?un ko tad vins taadu izdariitu..ja buutu uzlaists timermanis, tad raxstiitu nah vinu laida laukumaa...vot taa luuk!!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:56, pirms 18 gadiem
Haotiska spēle kurā neuzkrita un kārtīgs zāģis.Tā īsti nesapratu ka brīžiem notika ar saspēles vadīšanu to darija kam ienāca prātā.Tik dauds brīvu un no groz apakšas aizmest garām vajag mācēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:57, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis reinis2408
es sāku skatīties ar 3.ceturtdaļu(biju pavisam aizmirsis, ka basis) un, kad sākās 4.ceturtdaļa no TV aizgāju prom...



taads LV izlases fans, ka vai!!! kaa kkas neit taa prom, a bet tad kad iet tad...jaa es skatiijos es biju labaakais fans

iejuuties speeleetaaju aadaa vinji nekur nevar aiziet un vinjiem ir jaasanjemas, bet rezultaats speizh uz nerviem

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:57, pirms 18 gadiem
varēja jau ar mazāku punktu attiecību zaudēt..

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:58, pirms 18 gadiem
Pārsteidzoši labi nospēlēja Cipruss, tikai uz beigām jau bija saguris. Varbūt, ka vajadzēja vairāk pamainīt viņu, pietaupīt beigām. Bet savu izdarīja godam - kad pretinieki sāka viņu vairāk pieskatīt, tad nu bija īstais laiks mūsu slavenajiem "snaiperiem". Un te nu mēs esam - ja 3-nieki nekrīt, tad ir kārtīgi pa kāju. Par Helmani jau agrāk teicu - ja tā nav pārbaudes spēle, kur tiesā latviešu tiesneši, tad 5 piezīmes, kā likts. Viņš nekad nav bijis tendēts uz korektu spēli, bet paliekot vecākam un lēnākam, nākas noteikumus pārkāpt vēl biežāk. Mazliet pārsteidza Buškevics - pārbaudes spēlēs, viņš kustējās 4x miegaināk - šodien darbojās diezgan agresīvi. Jācer, ka beigu beigās viss būs labi - igauņus un dāņus vajadzētu vinnēt un horvātiem mājās zaudēt ar cienījamāku rezultātu. Nu, ja Ciprusam vēl būs iekšā nospēlēt vēlreiz tikpat labi un pēkšņi uzkritīs 3-nieki, varbūt pat varam horvātus vinnēt.

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:59, pirms 18 gadiem
BEZ KAMBALAS, BIEDRINA, STELMAHERA VARAM SPELET UN UZVARET TIKAI MONGOLIJU!

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:59, pirms 18 gadiem
gribeetos redzeet Kristapa statistiku!!!!! )

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:59, pirms 18 gadiem
Nebija tie Horvāti neuzvarami. Diemžēl šī nebija no tām spēlēm, kad izlasei krīt un ja krīt, tad varam vinnēt gandrīz jebkuru. Pietrūka cīņaspara un veiksmīgas izspēles metienam. Bija pāris epizodes, kuras tika izspēlētas kā no mācību grāmatas, bet tas arī viss. Un nevajag stāstīt ka tā ir Latvijas vieta, jo varam nospēlēt daudz daudz labāk. Švaki gāja ar aizsardzību. Bieži tika atstāti nepiesegti spēlētāji groza tuvumā un uz trīs punktu līnijas. Arī potenciālie līderi šodien bija švaki. Helmanim spēle jau pašā sākumā aizgāja pa nepareizajām sliedēm. Vītols vispār spēlēja ļoti maz un arī brāļi Valteri nedemonstrēja gaidīto sniegumu. Cipruss aizvadīja vienu no savām veiksmīgakajām spēlēm izlasē, bet ar to bija krietni par īsu. Katrā gadījumā vēlu veiksmi turpmākajās atlases spēlēs.

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:59, pirms 18 gadiem
nekas Rīgā mees speeleesim ar mikasa volejbolbumbu, un tad vini redzees.

     [+] [-]

, 2006-08-31 20:59, pirms 18 gadiem
hokjis pie 0:8 pat ir interesantaaks nekaa shiisdienas basis...pilniigi piekriitu reinim

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:00, pirms 18 gadiem
Helmanis neko nevareja izdariit!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:00, pirms 18 gadiem
SPELEJAM ZONU , BET POPOVICHJU ATSTAJAM PILNIIGI BRIVU ... MURGS!!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:00, pirms 18 gadiem
vareeja veel ar cuukaadas bumbu speeleet...

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:00, pirms 18 gadiem
Snake
nav ko raudāt jo horvāti gan spalding bumbas gan bijusās dienvidslāvijas tiesnesus gan aktiermākslas kursus bij sagatavojusi kā nākas baigi labi pastrādājusi

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:02, pirms 18 gadiem
Rīgā mees vinus panemsim

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:02, pirms 18 gadiem
[cenzēts] shitaa pakaast

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:02, pirms 18 gadiem
Kurš ir spēlējis ar horvātiem,tie zin,cik pretīgi un netīri viņi spēlē.Aktieri un pÅ—etekļi!Tas nav viegli!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:03, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis wap
Snake
nav ko raudāt jo horvāti gan spalding bumbas gan bijusās dienvidslāvijas tiesnesus gan aktiermākslas kursus bij sagatavojusi kā nākas baigi labi pastrādājusi



tieshi taa vis bija gudri izdomaats un paardomaats

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:03, pirms 18 gadiem
Zaude-nikuļi,nost ar treneri,sudi u.t.t.
uzvara-krutie,labs treneris,es tak teicu u.t.t.

tie i standarta debilie latvieši kurš man piekri?

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:04, pirms 18 gadiem
KO var te [cenzēts]. Vienkārši katastrofāli negāja uzbrukums. Jau iepriekš, kad turējāmies līdzi visi punkti nāca tikai pēc ilgstošām izspēlēm un tad ne vienmēr, bet tā jau visu maču mūsējie nevar nokapāt. Vienīgā cerība bija, ka beigās kaut nedaudz aizies, bet neaizgāja. K.Valters ļoti normāli nokapāja, vienkārši nevarēja iemest un viss, tā dažreiz gadās, bet piespēles šim bija labas un faktiski Ciprusa punkti lielākoties bija pateicoties Valtera labajām un savlaicīgajām piespēlēm. Ja jau pat Janičenokam galīgi nekrita, tad ko var no pārējiem prasīt.

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:04, pirms 18 gadiem
shamo speeli noraka neviens cits kaa muizhnieka kungs...
K.Valters un Helmanis, kuriem vispaar negaaja pavadiija laukumaa visvairaak speeles laika!
nav ko teikt!!!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:04, pirms 18 gadiem
Karoče: ļoti sūdīga spēle.
1) bezzobaina aizsardzība;
2) pietrūkst meistarības;
3)vajag labu centru, kas var paņemt uz sevīm un ja vajag izmest ārā. lai arī Ciprus sameta tos punktus, reāli 1:1 viņš reāli neko izdarīt nevar. Kaut ko noļurina, pakāš bumbu. Ja sanāk saņemt bumbu brīvam (labā pozīcijā), tad tos metienus (kā šovakar) viņš iemest var, bet neko vairāk.
4) ārējiem spēlētājiem nav stabilitātes. Vienmēr ir bijis vismaz viens pieredzējis vecis (Štelmis, Miglinieks), kas var uziet un uztaisīt spēli. Šobrīd tāda nav. Vienkārši jānobriest, uzspēlējot augstākā līmeņa klubos.
5) un cik tad vispār latviešu spēlē Eirolīgā salīdzinot ar Horvātiem. Tur jau parādās meistarība un stabilitāte. Tāds viens Popovičs šodien arī salauza spēli.

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:04, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Armands_WRC
BEZ KAMBALAS, BIEDRINA, STELMAHERA VARAM SPELET UN UZVARET TIKAI MONGOLIJU!



Es domāju, ka tu tomēr pārspīlē! Pirms spēles rādīja iepriekšējo savstarpējo spēļu rezultātus - trīs reizes bijām ar horvātiem spēlējuši un visas trīs pakāsuši. Divreiz ar 1 punktu un vienreiz kārtīgi. Tā ka horvāti nekad nav bijusi vāja komanda un nav jēgas teikt, ka ja būtu Štelmahers un vēl nezin kas, tad tik mēs obligāti vinnētu.

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:04, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis wap
Zaude-nikuļi,nost ar treneri,sudi u.t.t.
uzvara-krutie,labs treneris,es tak teicu u.t.t.

tie i standarta debilie latvieši kurš man piekri?


piekritu

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:04, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis creegz

Citāts:

Publicējis wap
Snake
nav ko raudāt jo horvāti gan spalding bumbas gan bijusās dienvidslāvijas tiesnesus gan aktiermākslas kursus bij sagatavojusi kā nākas baigi labi pastrādājusi



tieshi taa vis bija gudri izdomaats un paardomaats



peec tik siltas sagaidiishanas zaudeet viekaarshi bija cienjas izraadiishana, par teereetajiem liidzekljiem, nervu bojaashas un izraadiito cienju pret lettinjiem..

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:05, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis wap
Zaude-nikuļi,nost ar treneri,sudi u.t.t.
uzvara-krutie,labs treneris,es tak teicu u.t.t.

tie i standarta debilie latvieši kurš man piekri?



a vot neviens tev nepiekriit pistais wapist!!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:05, pirms 18 gadiem
vairaak kaa nozheelojami ! taa gaidiju speeli bet nenormaalin viilos...

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:06, pirms 18 gadiem
nav trulju - nav punktu - nav punktu - nav uzvaras.

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:06, pirms 18 gadiem
... J'ROU, MAN LIEKAS, KA TU VEEL CURAAA PAMPEROS!!!

IET RUNA PAR 50 IEMESTAJIEM ...
MEES TACJU ESAM METEEJU KOMANDA, KAS MET AP 100 SPELEE!!!

BET JA NEIET METIENI, TAD JAAIELAIZ 49!!!!!!

KAA IGAUNI 51:50!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:06, pirms 18 gadiem
Pis pa reni [cenzēts]!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:07, pirms 18 gadiem
oo dirsh,ka K.V slikti nospeeleejis...a nebuutu vinsh ciprusam labi ja 5pts buutu iemetis!!!pateicotyies vinjam,jau arii vinsh ir rezultatiivaakais!!!cik janicenokam asiistus neiedeva!!to neredzat auni!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:07, pirms 18 gadiem
Zel ka letini zaudeja bet zinu cik gruti ir cinities pret stipraku pretinieku- paldies tiem kas cinijas, timemanis godig sakot ir zaģis nevis glabejs !

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:07, pirms 18 gadiem
nu protams bumba par apalju, laukums par mazu, formas par neertu, gaismas par spilgtu... grozi pa caurspidigi

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:09, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Baller_Bemby
kapec muiznieks nelaidA LAUKUMA timmermani


vēl tik viņa pietrūka

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:11, pirms 18 gadiem
Zēl... un paldies dievam,ka spēli neredzēju..

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:12, pirms 18 gadiem
esenšala želejpuikas pilnīgs sviests vispār.. Cipruss vienīgais ka vīrs cīnījās. (par 4/4 nevaru spriest, jo to sviestu apnika skatīties)

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:12, pirms 18 gadiem
malaci dzeki naw ko teikt!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:14, pirms 18 gadiem
Munkinš, Ko jūs [cenzēts] piepisās Muižniekam? Ko ta bez centriem var izdarīt?

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:14, pirms 18 gadiem
kaapeec Bagatskis nespeeleeja?!
Un kur Sneps pazudis?

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:15, pirms 18 gadiem
Skele pats labakais labi ka esiti nevar tikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:15, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis pozers
kaapeec Bagatskis nespeeleeja?!
Un kur Sneps pazudis?



tu laikam esi bijis tikko atsaldeets!!! cik ilgi pavadiiji ledusskapii???

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:15, pirms 18 gadiem
Ai cik mums te daudz basketbola lietpratēju!Vai latvieši kādreiz vispār ir spējīgi par kaut ko pozitīvi atsaukties?Izskatās,ka nē.Ir horvāti stipri...nu nekrita mūsējiem,bet viņi cīnījās!Spēles taktika ir Muižnieka ziņā,ko viņiem liek,to viņi dara.

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:16, pirms 18 gadiem
man ļoti nepatīk treneru darbības aplikšana, bet šoreiz tas bija šausmīgi- muiža ne reizi nespēja laikā paņemt minūti, maiņas, kas mšu izlasē ir stirpais punkts dēļ ļoti līdzīgiem spēlētējiem tika izmantotas ļoti amatieriski.. godīgi sakot šis jau ir kurais starts kurā muiža pierāda, ka nav spējīgs izšķirošās situācijās izdarīt pareizus lēmumus. tas nenozīmē,ka viņš nevar būt labs tereneris, vienkārši viņam vēl pietrūkst peredzes un tagad būtu īstais brīdis viņu nomainīt.. valters, krauliņš, bolvačovs- būtu ļoti labi kandidāti.. pat krūmiņš neprofesionālāk neizdarītu. lai muiža ir 2ais, bet tagad tas ir kā skatītties un labu džeku komandu, ko vada cilvēks, kas vienkārši nemāk.. lai protams mums veicas tālāk un esam otrie un labākie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:21, pirms 18 gadiem
vispaar, manupraat, Valterus abus vareetu pasuutiit! kamdeelj taadi vajadziigi? labaak, lai V Valters naak speeleet, un vareetu Miglinieku Raimis atgriezties, jo sitaa bija klaunu paraade ne basketbols (iznemot Uveli Un Ciprusu)

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:22, pirms 18 gadiem
pozer tu galiigi stulbs vai tikai izliecies par taadu

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:23, pirms 18 gadiem
Ja tu esi [cenzēts]!!Možen šakilu varetu naturalizet ko?

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:24, pirms 18 gadiem
labi, gaisies praati, pasakiet, kur es kluudos?

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:28, pirms 18 gadiem
Pēc 1. puslaika cerības vēl bija, bet diemžēl 3. ceturtdaļā spēle aizgāja horvātu labā un uzvarētājs bija skaidrs.
Gribētu redzēt protokolu, jo metienos šodein negāja un tāpēc arī zaudējums. Domāju Arēnā paņemsim horvātus, bet problēma ir tāda, ka šodien zaudējām ar 28 punktiem, kas praktiski liedz ieņemt pirmo vietu grupā, jo šaubos, ka mēs horvātus uzvarēsim ar 28 punktiem...
Priecēja, kā nospēlēja Šķēle, arī Cipruss pirmajā puslaikā parādīja ļoti labu sniegumu.
Secinājums viens: būtu krituši metieni, būtu līdzīga spēle, iespējams arī uzvara.

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:31, pirms 18 gadiem
Spēli diemžēl nebija iespēju redzēt. Žēl par rezultātu un spēli.
Nepiekrītu tiem komentiem, kur uzvars tiek likts uz "nekrita", u.t.t. Kā tā var nekrist, ka vispār nevar bumbu dabūt grozā??? Ja "nekrīt", var zaudēt (kaut vai tiem pašiem spēcīgajiem horvātiem) ar 10-15 punktiem, bet ne jau -28...

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:31, pirms 18 gadiem
Bedīga un galvenais bezcerīga aina~! Cīņasspara nekāda, izņemot Ciprusu...

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:32, pirms 18 gadiem
shodien mums neveicas ,bet veiksies atbildes spele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:33, pirms 18 gadiem
nu laiki skeelei jamet trosaki,visi meteji pi.pi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:33, pirms 18 gadiem
es vnk nesparotu, kaa zaaģis, tā visi braucat augumā visiem, ieskaitot Muižnieku! Nu mums vnk negāja spēle, nebija mūsu diena, no spēles sākuma jau bija acīmredzams rezultāts, - tā nebija mūsu spēle - lēna, saraustīta!
Jau redzot mazo zāli un cietos grozus, sapratu, ka ir auzas! OK, piekrītu, tādu sagrāvi nebijām pelnījuši, bet nu tāda ir dzīve! Paņemsim otro vietu grupā, bez variantiem un tiksim tālāk! + horvātus izdrāzīsim Arena Riga, ticat man! Protams, ne ar tādu rezultātu, lai 2 spēļu summā vinnētu, bet vinnēsim!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:34, pirms 18 gadiem
neee, Rigaa speeleeesim ar gumijas bumbu!!!!) bet gribas pateikt, kaa aizsardziiba bija pieklajiiga, bet museeji snaiperi K.Valtera gaugalii - pilnigs kapshtots!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:37, pirms 18 gadiem
[cenzēts] sita

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:38, pirms 18 gadiem
Vaina muižniekam un andrejevam abiem ir vienādi viņi visu laiku bija otrie treneri komandā(un tādiem viņiem bij jāpaliek) un viņi nespēj pieņemt izšķirošus lēmumus kas spētu mainīt spēles gaitu!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:38, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis dievs
es vnk nesparotu, kaa zaaģis, tā visi braucat augumā visiem, ieskaitot Muižnieku! Nu mums vnk negāja spēle, nebija mūsu diena, no spēles sākuma jau bija acīmredzams rezultāts, - tā nebija mūsu spēle - lēna, saraustīta!
Jau redzot mazo zāli un cietos grozus, sapratu, ka ir auzas! OK, piekrītu, tādu sagrāvi nebijām pelnījuši, bet nu tāda ir dzīve! Paņemsim otro vietu grupā, bez variantiem un tiksim tālāk! + horvātus izdrāzīsim Arena Riga, ticat man! Protams, ne ar tādu rezultātu, lai 2 spēļu summā vinnētu, bet vinnēsim!

nē, horvāti zaudēs abas spēles igauņiem un latvija uzvarēs visās atlikušajās

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:38, pirms 18 gadiem
ja bus brivi tad bus jauns treneritis tas ar priece.

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:40, pirms 18 gadiem
man naak reeka, lasot shiis atsauksmes, kur cits eksperts gudraaks par citu. tieshaam iistie, kuri speej veikt speeles analiizi.

labi, ka shos komentus nopietni uztver tikai pashi to rakstiitaaji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:46, pirms 18 gadiem
Keisela kungs salidzinot ar kuriem spelmaniem Skeelei tas regress?

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:49, pirms 18 gadiem
Spele kautkads s...!!! Izlasei jaiet treneties, ja jau nevar vinet šitada spele

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:51, pirms 18 gadiem
es taa ari isti nesaprtatu ko sovakar helmanis vispar darija laukuma,komandas enkurs un flegma visas epizodes! helmanim jau par pensiju sen bij laix domat! [cenzēts] tadi veci krabji liekeezji laukuma!!!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:52, pirms 18 gadiem
Eksperti...viens Kambalu nosauc par Andri Kambalu, otrs pajautaa, kaapeec Bagijs un Shneps nespeeleeja (cerams, ka tas bija joks...). Timermanis tiek pieprasiits laukumaa, lai gan pirms tam visi vinu izsmeeja. Kaapeec Bush maz speeleeja? Varbuut taapeec, ka Valters bija labaaks? Visi Ciprusa punkti bija no Valtera piespeeleem. Agraak nebija labi, ka Muizhnieks mainjas biezhi taisiija, bet tagad atkal par maz mainju...huh nu traki. Iemesli shaadam zaagjim diezgan daudz un loti jau gribas cereet, ka varam nospeeleet krietni labaak un sii speele bija tieshaam neveiksmiiga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:53, pirms 18 gadiem
toties brāļiem Valteriem bija melnas zeķītes. Varakļānu Bekhemi, bitīt matos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:56, pirms 18 gadiem
Stulba spēle. redzams, ka iekšā bija, bet laukā nenāca. Bumba arī bija mēsls. Atceros, ka pirms pagājušās Olimpiādes serbi pārbaudes spēlēs arī ar šitiem sūda Spaldingiem iemest nevarēja

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:56, pirms 18 gadiem
Ljolja, šodien 21:52
otrs pajautaa, kaapeec Bagijs un Shneps nespeeleeja (cerams, ka tas bija joks...).


tas bija joks , atceroties labaakos laikus, kad jaunie aktieri veel nespeeeleeja galvenaas lomas, cerams, ka vinji nobriediis

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:58, pirms 18 gadiem
manupraat nebija domaats andris kambala, bet gan andris(biedrins),kambala,kalve!!!!!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 21:59, pirms 18 gadiem
Čut par smagu zaudējums. Negāja galīgi metieni daudziem. Nebija īstā diena! Skumīgs iznākums!

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:02, pirms 18 gadiem
tas ir pisgjets shitaa speeleet, bet jaacer ka buus labaak!!!

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:05, pirms 18 gadiem
nu gan .......

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:13, pirms 18 gadiem
...sanāk, ka mūsu vājākais punkts skaitijās centrs, bet izrādās, ka tas ir mūsu stiprākais punkts... [cenzēts]

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:18, pirms 18 gadiem
Vnk tizlas bumbas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:21, pirms 18 gadiem
kapee bluums speleeja tik maz ?
un kapeec timermanis vispar nespeleeja ?

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:22, pirms 18 gadiem
Cik redzu Latvijas izlases mačus, laba spēle (tādu kādu gaidām) ir tikai kaut kādos spēles nogriežņos, spēļu daļās.
Liekas pilnīgi neticami, ka ar Spāniju (!) pirms gada bija čempī pagarinājums, un vēl toreiz daudzi bija neapmierināti, ka zaudējums. Tagad līdz tam kā līdz mēnesim.
Labi, varētu teikt- prognozēts zaudējums.... bet nav, nav pārliecības ka būs labāk. Laikam jāskatās patiesībai acīs- komanda nav gatava šim ciklam.
Es neesmu optimists, atceroties arī TV spēli ar Poliju, 1.spēles sākumu ar Ukrainu- kad spēle bija graujoši slikta.
Reālākais scenārijs ir tāds, ka viss turpināsies arī tāpat uz priekšu. Būs zaudējums Horvātijai mājās, un būs zāģis vismaz vēl vienā spēlē- vai nu Tallinā vai Dānijā.
Rezultātā ar bilanci 3 uzvaras un 3 zaudējumi Latvija ieņems otro vietu un uz čempi netiks. Mēģinās pēc gada, ar citu treneri Muižnieka vietā.

Būtu gan priecīgs kļūdīties- un ka realitātē viss būs labāk, ka komanda saņemsies, bet...

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:26, pirms 18 gadiem
nospeeleejaam diezgan shwaki nearejj kaartiig newiens iemest triiniishus iznjemot skjeeli un paaraak daudz speeleej inwiduaali wai arii par daudz piespeeleeja kaa nu kuraa uzbrukumaa bet kopumaa wajadzeeja speeleet labaak un cerams ka riigaa pret winjiem kaartiigi nokapaasim...!!!!...

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:32, pirms 18 gadiem
un vēl kas - pafantazēju. īztēlojos, kāds Kasuns būtu Kambalas klātbūtnē....

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:33, pirms 18 gadiem
3 punktnieki nekrita, tikai 2 no 15, bet protkols nav precīzs, jo kautvai tam pašam Helmanim nav atzīmēti izmesti trīspunktmetieni, kautgan atceros, ka viņš izmeta vismaz divus...
Horvāti pārliecinoši uzvarēja cīņā par bumbām - 25:36, kas arī bija nozīmīgs faktors Latvijas zaudējumam.

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:35, pirms 18 gadiem
Nu tas ir vispar kaut kas! Ko jus te muldat?? Tad kad ir parbaudes speles tad vssi Buskevici, Ciprusi un Skeles ir sliktie un Valteri ir labie! Tagad kad sakas oficialas speles un izlase KOPUMĀ ir aizvadijusi ljooooti vaju speli jus te noliekat Valterus bet slavejat Buskevicu, Skeli un Ciprusu! Ta ka j.a.n.o.d.i.r.š kāds tad pirmie esat klat! Ahujenie fani ir Latvijas sportam! Apsveicu pidaru bars!

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:42, pirms 18 gadiem
Tas protokols vispar ir GALIGI garam... Latvijas izlasei ir fiksētas TIKAI 2as kljudas kamer Horvātiem 8as spēle likās ka notiek kapos ne basketbola lielvalstī Horvātijā! Tāds klusums sen nebija dzirdēts un redzēts kad tribīnes ir pilnas (vienalga ck tur skatitaji 10 vai 10 000), informators kas vesta par to cik katram piezimes vai kurš fuva grozu vispār nebija! Neapskaužu basketbolistus par to kas notika arī Horvātijā un pa ceļam uz turieni! Ir ok un gan jau ka spēlēsim EČ, vajag tikai sanjemties tagad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:43, pirms 18 gadiem
es gan nesapratu vienu lietu...paarbaudes speelees muizjnieks spiitiigi uz laukuma tureeja Timmermani, arī tad ja viņam īsti negāja. Uz pēdējām pārbaudes spēlēm Ivars gan nedaudz saņēmās, taču šajā spēlē viņš pat uz laukuma netika? Protams, ja trauma, tad cita runa, betja tā nebija, tad kāda velna pēc viņu nelaida laukumā? tad kad līdām mīnusos, viņš taču varēja riskēt un sūtīt laukumā, varbūt atvērtos. Lielus podus tāpat viņš nesagāztu... nesaprotu. Nu nav līdera komandā, Štelmis bišku pa ātru aizgāja...

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:46, pirms 18 gadiem
cieniitie basketbola speciaalisti, vai ta tieshaam nav sajeega ka horvatija ir eiropas augshgala komanda,bet mees tomeer atrodamies vidusslaanii un tikai reti kkur uz augshu pakaapjam. Pretinieks shodien bij speeciigaaks taapee ar negaaja, speele ir arii aizsardziiba un tur parasti izshkjiraas speeku sameeri, takaa nekaa jauna vnk sakot.

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:48, pirms 18 gadiem
Piekriitu tiem kuri saka,ka bija jalaizh spelet arii citiem speletajiem,ja nu uzkriit.......Kaut vai tapec lai meginatu lauzt speles gaitu!! Bushkevicu vajadzeeja laist Bluuma vietaa,jo vinsh izskatijas daudz parliecinoshaak...... Visu cienu K.Ciprusam.......

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:49, pirms 18 gadiem
neenu domaju gan ka ar zaudejumu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:50, pirms 18 gadiem
nu nekas citreiz paveksies

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:50, pirms 18 gadiem
dazhs te fantazee par Kambalu.. nu ja nav redzeejis kaa vinjam peedeejaa laikaa iet ta lai tik gudri nesapnjo, ja vinjsh buutu tik labs ta nba jau sen pakjertu bet nu paaris vasaras liigas speeles un atteikshanaas no vinja veel vasaras turniiriem nebeidzoties liecina par vinja kvalitaati.. Iemest dazhu dienu vinjsh var , bet aizsardziibaa nu tuksha vieta.

     [+] [-]

, 2006-08-31 22:54, pirms 18 gadiem
[cenzēts] nu shitaa ja turpinas EČ garaam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 23:04, pirms 18 gadiem
divas pedejas parbaudes speles S.Valters bija 0 .sita jau tresa.vina vieta ir kautkur citur tikai ne basketbola.tas ir komandas lideris?pats nespele un komandai maisa.K.Valters ari nav saspeles vaditajs.lidz Stelmaheram vinam ka lidz plutonam.un vispar izlase ir dzila popenhagena!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 23:15, pirms 18 gadiem
Neesmu kategoriski pret Muižnieka atlaišanu, taču fakts ir tāds, ka viņa vadībā mums spožu uzvaru nav bijis!

     [+] [-]

, 2006-08-31 23:25, pirms 18 gadiem
ehh

     [+] [-]

, 2006-08-31 23:25, pirms 18 gadiem
100 % jaatlaiz!

     [+] [-]

, 2006-08-31 23:27, pirms 18 gadiem
Šķēle tomēr ar var iemest

     [+] [-]

, 2006-08-31 23:29, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Kekss00
Abi valteri neko nevareja izdarit!!!



viņi NEKAD NEKO nav varējuši izdarīt! Kāpēc? Tizli viņi ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-31 23:48, pirms 18 gadiem
Nesaprotu cik var Aadolfu [cenzēts]? Nu, ok dzhekam nekrita, bet shoreiz neskreeja uz dullo caurgaajienos, labi atrada partnerus un izskatiijaas daudz paarliecinoshaak saspeeles vadiishanaa...

     [+] [-]

, 2006-08-31 23:48, pirms 18 gadiem
Var runāt ko grib, bet es domāju, ka tieši šī bumbu maiņa uz SPalding bija nozīmīgs faktors. Pārāk jau nu garām vairākiem spēlētājiem viņa lidoja, krita no groza laukā. 2-3 trīnīši pa spēli nav nopietni Latvijas izlasei, un te lūk arī rezultāts. Gaidu cīņu Rīgā ar citu iznākumu. Patika arī fragments, kad horvāts nokrīt cīņā ar Ciprusu un guļot saka tiesnesim "It was clear foul, believe me. I'm saying truth" uz ko tiesnesis atbild "I believe you" ))

     [+] [-]

, 2006-08-31 23:55, pirms 18 gadiem
nu par kristapu valteru es domaaju vispaar nevareetu [cenzēts] vieniigi shodien bumba nu galiigi nekrita grozaaa, bet saspeeeli novadiija labi nepavelti tik ilgi nosp[eeleeja bushkevic ar bluumu neparaadija labu speeli nav taada sapratne ar komandas biedriem!!! ciprus sameta punktus jo piespeeles bija labas paskaitiet cik reizes no groza apakshas aizpuuta garaaam un veel taas visas nenokertaas bumbas, briizhiem shkiet ka vinjam rokas pa garu jo bumba vislaik sapinas

     [+] [-]

, 2006-08-31 23:57, pirms 18 gadiem
Nu jā, un bumba slīdēja izteikti no rokām, ne tikai garajiem, Valters pāris reizes sapinās, Šķēlem izlidoja kā izsista. Tāds faktors nevar būt nenozīmīgs. Te nav vietā teiciens par sliktu dejotāju.

     [+] [-]

, 2006-09-01 00:01, pirms 18 gadiem
jep, Timijs atrisinas wisas musu problemas

     [+] [-]

, 2006-09-01 00:07, pirms 18 gadiem
Negribas jau nolikt latvijas izlasi, bet šodien jau nu tiešām spēlējām tizli! ja spēlētu kā pārbaudes spēlēs, tad, manuprāt, būtu novinnējuši! Stulbie horvāti, atkal izdomājuši jokus- Spalding bumba.....kkas neticams

     [+] [-]

, 2006-09-01 00:07, pirms 18 gadiem
lasot shitos komentaarus secinu vienu ka jebkursh vareetu iet par speeleejosho treneri, jo visi izklausaas taadi ka gan buutu labaaki treneri par muiznieku un labaak speeleeetu pat izlases speeleetaajiem!!!


protams tas ne uz visiem atiecas ir arii taadi kas saprot kautkko, un nevis pie pirmaas izdeviibas pamatiigi noliek....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-09-01 00:17, pirms 18 gadiem
speele bij vnk katastrofaala ja mums tie saucaas centri tad kambala ir uubercentrs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-09-01 00:19, pirms 18 gadiem
piekriitu tiem, kas dalju vainas novelj uz spalding bumbaam. To es ar jau pirmajaas minuutees maniiju, kad muuseejie divus sausos uzpuuta. Nu ir atshkjiriiba, turklaat diezgan liela. nesaku, ka spalding ir puuslis (kaa nekaa NBA ar speelee laikam), bet ar moltenu ir liela atshkjiriiba. paskatiisimies, kaa horvaati tiks galaa ar molten.

     [+] [-]

, 2006-09-01 00:22, pirms 18 gadiem
Ar Spalding speelee NBA!!!!

     [+] [-]

, 2006-09-01 00:40, pirms 18 gadiem
nav stresa!
veči laikam vienkārši būs iepriekšējā vakarā par godu sandim horvātu garelku sadzērušies.

     [+] [-]

, 2006-09-01 01:01, pirms 18 gadiem
bet tas ir [cenzēts]
labākais latvijas spēlētājs kambala nespēlē izlasē. nu, kā tā var būt.

     [+] [-]

, 2006-09-01 06:46, pirms 18 gadiem
Kad vienreiz beigsies Muiznieka murgi? Nu nesanaak tev Kaarli, jau kuro gadu nesanaak.

     [+] [-]

, 2006-09-01 07:32, pirms 18 gadiem
Pagaidām viss normaali (kaut gan cik var buut normaali peec sagraaves), šitais brauciens uz Horvaatiju vispeer bija kkaads murgs, sākot ar lidmašīnu, autobusu, treniņlaiku utt. beidzot ar rezultātu spēles beigās...
Runājot par Mužnieku: Viņš ir galvenais treneris un no viņa tiek prasīt rezultāts, tāpēc jāgaida cikla beigas un tad arī prasīt viņa skalpu.
Par Spalding bumbām: Horvāti droši vien speciāli izmantoja šīs bumbas jo par cik viņiem 2 speeleetaaji(pie tam līderi) ir no NBA tāpēc viņi arī cerēja, ka šitie uzreiz saaks meetaat, a latvieši metiis garaam. Tas viņiem daļēji izdevās, jo mūsējie tiešām meta garām, bet viņiem ar precizitaati arī bija kā bija, ta ka izskatās ka viņi no sākuma paši sevi piemānīja...
Iespējam šīs bumbas dēl arī mūsējie spēles sākumā meta veirākus "klusos" metienus pēc kārtas, bet labi ka izlasee veel ir kaut cik normāls centrs.
Prieks par Ciprusu principā viņš jau sāk izkonkurēt Kambalu, vienīgi tas ka Cipa spēlē aizsardzībā, bet Kambala tikai tā, izskata pēc pastāv zem groza, tāpēc arī Cipruss uzbrukumā arī tik daudz punktus kā Kambala nemet.

     [+] [-]

, 2006-09-01 08:19, pirms 18 gadiem
prieks par Ciprusu un Šķēli!
Gan Latvijā mēs viņiem parādīsim!

     [+] [-]

, 2006-09-01 08:27, pirms 18 gadiem
Vienreiz par visiem laikiem jasāk pierast tie tā , ka Latvijas basketa līmenis atpaliek no vadošajām Eiropas izlasēm, un Horvāti diemžel pie tiem ir pieskaitāmi. Muižnieks tur var izstiepties vai sarauties , bet viņam ir jāvada izlase ar tiem spēlētājiem kas ir viņa rīcībā. Nu un kadi tie ir, tadi jau ir, visi viņi ir jau sasnieguši to vecumu kad trenerim vairs nav jāmāca spēles un tehnikas pamati, bet tikai jāveido spēles komandas spēles stils. Ja Kambala ar Biedriņu negrib spēlet izlasē tad, lai arī nespēlē un nav ko fantazēt kā būtu, ja būtu.

     [+] [-]

, 2006-09-01 08:59, pirms 18 gadiem
Pēc protokola tikai 2 kļūdas!!!!!

     [+] [-]

, 2006-09-01 09:05, pirms 18 gadiem
Man liekas, viens no iemesliem šādam zāģim ir pārbaudes spēļu trūkums ar šāda līmeņa komandām. Nospēlējām ar viduvējībām, šo to vinnējām un priecīgi, bet kad vakar nāca pretī tiešām klases komanda, tad redzējām, kas notika.

Jā, Bušiņš bija ļoti aktīvs, izskatījās, ka nemaz nerespektēja horvātu stārus, atšķirībā no pārējiem mazajiem - visi bija kā sasaistīti un meta tik klusos! Nu jā, Bušiņam tomēr, lai kā citi viņu nenoliktu, Eirolīgas pieredze. CIpruss malacis tiešām, protams. Un te nu paradokss - mūsu vājā vieta pārvērtās par salīdzinoši stipro (uzbrukumā gan vairāk, ne aizsardzībā), bet mūsu trumpis - mazie snaipji - izgāzās...

Tagad skaidrs, ka 1.vieta jāaizmirst un jākoncentrējas tikai uz igauņiem un dāņiem - tie gan ir jāpaņem noteikti!!!!

     [+] [-]

, 2006-09-01 09:11, pirms 18 gadiem
Vēl jau nekas nav zaudēts... un visi jau pirms spēles apzinājas ka zaudēsim tā kā nav ko stresost un mētāt gudros..... Jāvinnē mājas spēles!!

     [+] [-]

, 2006-09-01 09:53, pirms 18 gadiem
Joksts speles studija jau nu vareja gan NESEDET sortos! Kailaas kaajas ta vien zaigojas starp galda stangaam.
Turklat - LOOOOOOTI zel, ka tur klatbutne esosie Latviesi ta ari nevienu reizi ta jau mazaja zale neizkliedza Latvijas vardu.. Tad jau labak lai sez majas un skatas speli pa TV.

     [+] [-]

, 2006-09-01 09:58, pirms 18 gadiem
Nevajag Latvijai basketbolu. Savaadaak jaakaunas.

     [+] [-]

, 2006-09-01 10:14, pirms 18 gadiem
Neredzu par ko Ciprusus slaveet, patizls vinsh taapat ir, labi savaaca vinhs tos padsmit grozus, bet loshus arii pietiekoshi sataisiija. Valteriem arii vajadzzetu nemt piemeeru no Shtelmahera un atstaat izlasi. Vispaar ar shitaadu izlasi viniem nav ko dariit eiropas chempii. Normaalu centru mums nav vienas viduveejiibas, taapat ar saspeeles vadiitajiem, vienvaard sakot pilniiga zhopa.

     [+] [-]

, 2006-09-01 10:30, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Slamm
Joksts speles studija jau nu vareja gan NESEDET sortos! Kailaas kaajas ta vien zaigojas starp galda stangaam.
Turklat - LOOOOOOTI zel, ka tur klatbutne esosie Latviesi ta ari nevienu reizi ta jau mazaja zale neizkliedza Latvijas vardu.. Tad jau labak lai sez majas un skatas speli pa TV.



Nu, vāks, ja šorti un vārda "Latvija" izkliegšana ir tava vienīgā problēma dzīvē, neapskaužu tevi. Manis pēc Joksts varētu sēdēt kaut vai stringos, galvenais lai mūsējie vinnē, vai vismaz parāda labu spēli!!! Un vēl - diezgan ņirdzīgs bija tas latviešu džeks tribīnēs, kurš neuzkrītoši () mēģināja visiem atgādināt, ka ir tāds spēlētājs, kā KAMBALA. (Tiem, kas tankā - paskaidroju, ka "kambala" krieviski ir "bute", un tas fans vicināja rokās lielu plastmasas zivi rozā brillēs!)

     [+] [-]

, 2006-09-01 10:51, pirms 18 gadiem
Loti interesanta dzives uztvere Eddy!
Man jau skiet, ka cilveki seit neraksta savas "vienigas" dzives problemas ka Tu apgalvo.
Ko tad darit - malt to pashu, ko visi citi? Par to, kurs var, kurs nevar un to cik loti basis suukaa?

     [+] [-]

, 2006-09-01 14:31, pirms 18 gadiem
Jaasaka taa, ka kaadreiz arii mums bija Taada kaa "meteeju komands",jo speeleja taadi vechi kaa Bagijs,Sneps,Robis un tas pats Helmanis.

     [+] [-]

, 2006-09-01 19:20, pirms 18 gadiem
nafig vajadzeja ar kambi sadirsties un nafig vajadzeja biedram ljaut atpusties

     [+] [-]

, 2006-09-01 23:21, pirms 18 gadiem
Nekas gan jau apsteigsim paareejos ansus un tiksim uz EURO 2007!!! pOpOviCS baigi labi speeleeja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja