Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

VEF cīnās, bet zaudē "Unics"

Andrejs Siliņš

VEF cīnās, bet zaudē "Unics"
Arnis Labucks
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Rīgas VEF basketbolisti ar zaudējumu sākuši dalību VTB līgā, pirmajā sezonas mačā saspringtā cīņā ar rezultātu 72:75 atzīstot Kazaņas "Unics" pārākumu.

”Mūsu soļi izšļaksta peļķes, kas gadās pa ceļam”. Sliktie laika apstākļi, draudi par vētru vai vēlāk vakarā esošais futbols – varbūt arī kāds cits faktors, taču Arēnas Rīga tribīnes bija tukšas.

Rīgas VEF: Renfro, Mažeika, Jahovičs, Labucks, Šeļakovs.
Kazaņas „Unics”: Lajdejs, Popovičs,Kazjakins, Vermejenko, Lihotovs.

Sākums grūts, turpinājums ne tik

Spēli ar uzbrukumu sāka rīdzinieki, taču Šeļakova piespēle nenonaca pie adresāta Jahoviča. Pirmie punkti spēlē tika gūti pēc vairāk nekā spēlētas minūtes – divus trijniekus pēc kārtas iemeta Arēnas grozus labi zinošais Popovičs. VEF pirmajās divās minūtēs vairāk metienu neskāra stīpu nekā skāra. Pirmos punktus mājinieki guva vairak nekā pēc trim spēlētām minūtēm, kad rēķinu atklāja komandas kapteinis Jahovičs. Sešas minūtes pirms ceturtdaļas beigām mačā iesaistījās arī Bankevics, nomainot Renfro. Pārvarējuši starta uztraukumu, VEF uzbrukumā sāka darboties pacietīgāk, kas arī nesa rezultātu un ceturtdaļas vidū vien mīnus trīs (8:11).

Jau ceturtdaļas vidū komandas bija sakrājušas piezīmju normu, un pirmo to izmantoja VEFieši – Bankevics ar soda metieniem panāca tikai viena punkta starpību, uz ko gan nekavējoties Popovičs atbildēja ar savu trešo tālmetienu šovakar. Tas pats Bankevics gan divas ar pusi minūtes lidz ceturtdaļas beigām caurgājienā pirmo reizi panāca neizšķirtu, bet mirkli vēlāk Labucks no apakšas iemeta ar sodu, pirmo reizi šovakar liekot atdzīvotis tribīnēm – 18:16. Pēc kazaņiešu pieprasītā minūtes pārtraukuma viesiem laukumā pirmo reizi nāca lietuviešu veterāns Štombergs, nekavējoties atzīmējoties ar precīzu trijnieku un arī piezīmi savā laukuma galā. Tieši Štrombergs arī pielika punktu pirmajai ceturtdaļai, pēc VEF kļūdas ātrajā pretuzbrukumā iemetot „Unics” 23.punktu šovakar – 21:23 pēc pirmajām desmit minūtēm.

”Unics” nostiprina vadību

Otrajā ceturtdaļā pirmos punktus guva Lončarsxx, bet rīdzinieku mēģinājumi, gluži kā pirmajā ceturtdaļā, sāka attaisnoties tikai pēc vairāk nekā trim spēlētām minūtēm, kad precīzs no pustālās distances bija Aleksejevs (23:27). Četrās pirmajās otrās ceturtdaļas minūtēs „Unics” izrāviens 8:2 lika Valdim Valteram pieprasīt minūti pārrunām. Ceturtdaļas vidū pie trešās piezīmes tika Šeļakovs, kurš mirkli iepriekš efektīgi nobloķēja pretinieku ātrajā uzbrukumā. Vēl nedaudz vēlāk Andrejam jau ceturtā piezīme, un Valters bija spiests latviešu centru nomainīt, laukumā sūtot Ņeļubovu.

Tiesa, arī krievu leģionārs drīz vien tika pie jau trešās piezīmes, un VEF bija spiesti pāriet uz īso sastāvu – Labucks kā ceturtais un Aleksejevs kā piektais. Divas minuts pirms beigām „Unics” ātrajā iemeta 40.punktu, un VEF ņēma kārtējo minūtes pārtraukumu pie mīnus 12. Pēc karsējmeiteņu dejas pirmais punktus guva Aleksejevs ar talmetienu uzbrukuma pēdējā sekundē (31:40). Pēc tam, kad strīdīgā situācijā bumba tika atstāta VEFam, Vermejenko izmantoja visas savas mātes valodas zināšanas, lai vienpersoniski diskutētu ar mača tiesnesi, bet Bankevics tikmēr beidzot trāpīja – 34:43.

Ar zonu izdodas pietuvoties

Uz otro puslaiku iesildīties vairs nedevās Gatis Jahovičs – kapteinis kādā no epizodēm pirmajā puslaikā guva nelielu savainojumu, kas, acīmredzot, neļāva turpināt maču. Mājinieki puslaiku sāka ar Renfro kļūdu piespēlē un zonu aizsardzībā. Tas „Unics” lika uzbrukt ilgāk un vienā no epizodēm pat ilgāk nekā 24 sekundes. Uz mirkli izdevās pietuvoties līdz septiņiem punktiem, taču Lajdejs ar trīspunktnieku atjaunoja desmit punktu pārsvaru savējiem. Trīs mintes pirms beigām gan VEFiešiem izdevās pietuvoties arī līdz pieciem punktiem (46:51). Gailīša pustālais divas ar pusi minūtes līdz trešās ceturtdaļas beigām ļāva pietuvoties pat līdz trim punktiem. Pakaļdzīšanās turpinājās ar Aleksejeva diviem punktiem (50:52), tomēr pēdējās 50 ceturtdaļas sekundes labāk aizvadīja viesi, noslēdzot ceturksni savā labā – 58:52.

Vadību izdodas iegūt, uzvaru - ne

Pēdējo ceturtdaļu ar triecienu no augšas iesāka Veremejenko, bet Štrombergs mirkli vēlāk iemeta tālmetienu no stūra, un Kazaņas komandai jau plus 11 - 63:52. Divas minutes pēc ceturtdaļas sākuma Renfro iemeta trīspunktnieku, taču savā laukuma pusē ceturto reizi šovakar pārkāpa noteikumus. Turpinot ciešu zonas aizsardzību pa visu laukumu, VEF lielākoties turējās zem desmit punktu starpības, taču pašu neprašana trāpīt no visizdevīgākajām pozīcijām neļāva pietuvoties vairāk. Divas skaistas epizodes Bankevicam ceturtdaļas vidū, kad trāpīts caurgājienos ar sodu. Renfro divi punkti no apakšas ļāva panākt vairs tikai mīnus četri (63:67), savukārt Bankevica tālmetiens piecas minūtes līdz beigām lika pieprasīt Kazaņai minūtes pārtraukumu (66:67 "Unics" labā).

Pēc tā pirmais punktus no apakšas guva Lončars, bet mirkli vēlāk pārkāpa noteikumus pret Ņeļubovu. Krievu centrs gan netrāpīja nevienu no abiem, taču ar kopēju cīņassparu izdevās gūt punktus pēc atlēkušās bumbas. Četras minūtes līdz beigām piekto piezīmi saņēma Mažeika, un laukumā naca Gailītis. Divas minūtes un 48 sekundes līdz beigām Renfro pirmo reizi šovakar izvirzīja vadībā mājiniekus - 70:69. Ļoti saspringtā mirklī tālmetienu izdevās iemest Popovičam un minūti līdz beigām vadība Kazaņai. (74:70). Labucks vēl paspēja panākt mīnus divi ātrajā, taču novēlots sods savā laukuma pusē neļāva izdarīt neko vairāk. Spēles beigu rezultāts - 76:72 "Unics" labā.

VTB līga

Rīgas VEF – Kazaņas Unics 72:76 (21:23, 13:20, 18:15, 20:17)
VEF: Bankevics 16, Mažeika 15, Aleksejevs 12, Labucks 12, Renfro 9, Jahovičs 4, Gailītis 4.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-14 19:53, pirms 16 gadiem
Visu cienu Vefam!!!Jaatzist ka pagajusosezon vinu speli redzeju reti bet sodien man loti patikaZel ka sodu atrak nesanaca uzsist....
Slēpts komentārs: STONEman

 +21 [+] [-]

, 2009-10-14 19:53, pirms 16 gadiem
Tik maz skatītāju pēc tādas reklāmas kampaņas. Pabrīnījos.

     [+] [-]

, 2009-10-14 19:54, pirms 16 gadiem
STONEman, pats nēesi labaks

  -1 [+] [-]

, 2009-10-14 19:55, pirms 16 gadiem
cienīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-14 19:56, pirms 16 gadiem
Visu cienu VEFAM/MALACI

Lai veicas talak

  +2 [+] [-]

, 2009-10-14 19:57, pirms 16 gadiem
nu lai veicas naakamajaa speelee, cerams jau ka nesakaaps galvinaas kaa bkv, jo nospeeleeja jau gandriiz loti labi

     [+] [-]

, 2009-10-14 19:58, pirms 16 gadiem
nu normali

  -3 [+] [-]

, 2009-10-14 20:00, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: nu lai veicas naakamajaa speelee, cerams jau ka nesakaaps galvinaas kaa bkv, jo nospeeleeja jau gandriiz loti labi
savus komentarus atstaju reti bet sitas bija tik debiils ka gribeejaas vienkaarsi pateikt ka nevis gandriz loti labi nospeeleeja bet nospeeleeja loti loti labi un par to galva sakapsanu --- jeb*l

  +6 [+] [-]

, 2009-10-14 20:01, pirms 16 gadiem
malači vismaz cinijās bija prieks skatīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-14 20:01, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Gribētu zināt pēc kā VV spriež kad "FEF" ir stiprākie Latvijā?!
pret tik stipru komandu tik labi nospelet .. paspried pats !!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-14 20:02, pirms 16 gadiem
normali,bet melnais paaris situacijaas ljoti slikti nospeleja,domaju,ka nav nekads glabejs.....

  +2 [+] [-]

, 2009-10-14 20:02, pirms 16 gadiem
Nebūtu Popovičam tas zilais trulis uzkritis beigās domāju ka būtu uzvilkuši, bet šoreiz nospīdēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-10-14 20:04, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Gribētu zināt pēc kā VV spriež kad "FEF" ir stiprākie Latvijā?!
Stiprākie ir LL, jo vakar čempioni tika drāzti!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-14 20:04, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: CIINIIJAAS 39MIN 44SEK. VEELAAK NAACA TAKTIKA, KUR NEDRIIKSTEEJA UZVAREET, JO BIJA UZLIKTS PIKJIS TOTAA.
JA KAADS NEPIEKRIIT, TAD PASKAIDROJIET KAPEEC 16SEK PIRMS BEIGAAM SHIEM IZSPEELEEJT BUMBU NETIKA UZSHAUTS DIVAS REIZES (BIJA IESPEEJA).UN VEELAAK PROTAMS, KA VISS BARS SKRAIDIIJA PEEC BUMBAS UN NEVIS GANIITU SPIILERU. PALIEK 1SEK. VALTERS GRIB GLAABT -4!!!! LAI VEELAAK TEIKTU, KA GRIBEEJAAM GLAABT!!!! TUR KAUT KAS NAV TIIRS
GUNCHA JAU LABAK ZIN!!1111 CAPSLOCK

  -2 [+] [-]

, 2009-10-14 20:04, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: CIINIIJAAS 39MIN 44SEK. VEELAAK NAACA TAKTIKA, KUR NEDRIIKSTEEJA UZVAREET, JO BIJA UZLIKTS PIKJIS TOTAA.
JA KAADS NEPIEKRIIT, TAD PASKAIDROJIET KAPEEC 16SEK PIRMS BEIGAAM SHIEM IZSPEELEEJT BUMBU NETIKA UZSHAUTS DIVAS REIZES (BIJA IESPEEJA).UN VEELAAK PROTAMS, KA VISS BARS SKRAIDIIJA PEEC BUMBAS UN NEVIS GANIITU SPIILERU. PALIEK 1SEK. VALTERS GRIB GLAABT -4!!!! LAI VEELAAK TEIKTU, KA GRIBEEJAAM GLAABT!!!! TUR KAUT KAS NAV TIIRS
Tu pats liekas nēsi tīrs tāpat kā tavas domas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:04, pirms 16 gadiem
žēl gan, bet tomēr ir jāturpina cīnīties & būs labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-14 20:05, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Stiprākie ir LL, jo vakar čempioni tika drāzti!
nē Valmiera,jo vinji izd*** LL :d wtf? saproti ,ko runā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-14 20:07, pirms 16 gadiem
STONEman rakstīja: 76 punkti unic!!! Stulbais redaktor
Pats stulbs esi.Lohadroms

  +2 [+] [-]

, 2009-10-14 20:07, pirms 16 gadiem
Pelnīti zaudēja, ja treners nav iemācījis normāli bumbu izspēlēt uz centru vai tuvāk grozam, tag ko var gribēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-14 20:07, pirms 16 gadiem
ilovethisgame rakstīja: savus komentarus atstaju reti bet sitas bija tik debiils ka gribeejaas vienkaarsi pateikt ka nevis gandriz loti labi nospeeleeja bet nospeeleeja loti loti labi un par to galva sakapsanu --- jeb*l
nu ja buutu kaa tu saki, tad buutu jaabuut arii uzvarai! ja nepatiik nelasi, komentee rakstu nevis mani
taada sir manas domas par so speeli un par to sakaapsanu galvinaas....jaunu puikas, var teikt liidzveertiigi nospeeleeja, kaapeec lai kaadam nepiezagtos doma, ka ja jau sodien nospeeleejaam tik labi, tad gan jau lbl tiesaam uzvareesim visus? nesaku ka taa buus, bet izsaku taadu varbuutiibu

  -1 [+] [-]

, 2009-10-14 20:08, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Stiprākie ir LL, jo vakar čempioni tika drāzti!
ja kaadu draaza, tad varbuut tevi! tad jau vefs ar ir stipraaki par ll jo uzvareeja vpili ar lielaaku starpiibu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-14 20:11, pirms 16 gadiem
Ka Kakis Ar Peli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:13, pirms 16 gadiem
lieciet minusus ja gribat, bet nu ja VEFinam neiet "truli" tad vinnet vini nevar.
seit atspogulojas tas kapec vini vinneja Ventspili.

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:14, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: speeciigaaki vai nee, bet VEF fani paskaidrojiet tik stulbaas 17 peedeejaas sekundes. vai juus visi fani kopaa ar valterru un spiileriem uzmetaat kaadu shtuciiti uz betway???
Kāds tad bija kofs uz to 32.kg blici?

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:15, pirms 16 gadiem
Cieniigs zaudeejums! Bet varianti arii bija

  +3 [+] [-]

, 2009-10-14 20:15, pirms 16 gadiem
taču novēlots sods savā laukuma pusē neļāva izdarīt neko vairāk.

Gaidu no VV paskaidrojumus,par to neuzsisto sodu 15sek pirms beigām. Spēlētāji bija blakus ,iespējas sist bija. Rezultāts 72-75, kapēc nesist? Uzjautāšu VV twitterī,kādu atmazku šis būs izdomājis. Jo ir divi varianti - vai nu uzlikts toto, vai arī viņš ir pastulbs,kā treneris. Bez taktiķa spējām.
Stulbi,ka mačs velti spēlēts,jo sačakarēts viss 15sek pirms beigām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-14 20:17, pirms 16 gadiem
neļubovs un šeļakovs slikti nospēlēja , kur vispār ir redzams īstais protokols?

vtb ir kāda mājaslapa? (man neizdevās atrast)

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:17, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: speeciigaaki vai nee, bet VEF fani paskaidrojiet tik stulbaas 17 peedeejaas sekundes. vai juus visi fani kopaa ar valterru un spiileriem uzmetaat kaadu shtuciiti uz betway???
tas vairs nav smiekliigi par totalizatoriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:19, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: kuraa speelee nebuutu dariits sods????? nesaprotu!!! par ko te priiecaaties, ja speele netiek liidz galam izspeeleeta kaa buutu tas izdariits 99% visu machu speelees. 1% paliek totalizatoristiem
piekrītu.

biksēs mīzēji jau neko citu neredz,ka nospēlēts 'godam' ar krievu 'grandu',kas pirmo oficiālo spēli aizvadīja,kamēr Vef jau trešo nedēļu spēlē.

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:19, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: tas vairs nav smiekliigi par totalizatoriem
piekrītu, vienkārši neizdevās noķert nevienu cilvēku kam uzsist sodu laicīgi, vefs visuspēli sedza zonu...un tāpat kaut uzsistusodu laiucīgi tas neko neglābtu ja abus iemet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:19, pirms 16 gadiem
martins15 rakstīja: cienīgi
lohu un lūzeru leksikona viens no galvenajiem vārdiem

  +1 [+] [-]

, 2009-10-14 20:19, pirms 16 gadiem
malači. labi turējās pretī

  +1 [+] [-]

, 2009-10-14 20:19, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: pastaastiet gudriishi, tad kaapeec sodu netaisiija?????? teiksiet nebija iespeeju, klausaties komentatoru bija pashaa saakumaa, kad izspeeleeja bumbu. aaaa, juus cereejaat kopaa ar savu komandinju, ka vinji skries un metiis kaa auni bumbu un cerot, ka taa atlek pie muuseejiem.
Noteikti bij taktika nesist sodu pret Popoviču, kurš ļoti labi met sodus, bet mēģināt noņemt viņam bumbu bez soda, piespiest kļūdīties vai likt atspēlēt partneriem, pret kuriem tad arī varētu uzsist sodu, taču pārejie ļoto labi izmētāja bumbu, lai nevarētu uzsist spēlētājam ar bumbu, bet uzsitot spēlētājam bez bumbas iedotu nesportisko (Eirolīgā vairākkārt pat ir redzēts ka iedod arī nesportisko spēles beigās ja sit tīšo sodu ļoti atklāti pret spēlētāju ar bumbu nemēģinot spēlēt bumbā )

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:20, pirms 16 gadiem
Pacoo rakstīja: piekrītu.

biksēs mīzēji jau neko citu neredz,ka nospēlēts 'godam' ar krievu 'grandu',kas pirmo oficiālo spēli aizvadīja,kamēr Vef jau trešo nedēļu spēlē.
tu biksēs nemīzēj pastāsti mums visiem kas tu esi pirms gudri dir.s...

situācija bija tāda kā bija vienk. nedzaudz nepaveicās..
tā notiek... neko vairāk par nolikšanu tu nespēj...
bij arī pozitīvās lietas...

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:20, pirms 16 gadiem
martins15 rakstīja: piekrītu, vienkārši neizdevās noķert nevienu cilvēku kam uzsist sodu laicīgi, vefs visuspēli sedza zonu...un tāpat kaut uzsistusodu laiucīgi tas neko neglābtu ja abus iemet...
cik gadu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:21, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: savaadaak nemaaku izskaidrot neveeleeshanos uzvareet peedeejaas sekundees
Tev taisniba...sukas

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:22, pirms 16 gadiem
Pacoo rakstīja: cik gadu?
tev 16
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:24, pirms 16 gadiem
LHF.Hunter rakstīja: man liekas ka vispar neviena toto nebija pieejams uzlikt naudu (es gribeju to izdarit 16:00). vieniga vieta bija www.sportfantournament.com
vismaz 10 kantori bija,kur pienema....pat musu optibets,triobet un betsafe ari bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:26, pirms 16 gadiem
kaadu veel taa stulbaa lattelecom reklaama kaitina?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-14 20:27, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: popovich vai ne, bet buutu cinja un iespeeja, jo laiks bij pietiekams. nevis 1sek pirms beigaam.
neizskatās,ka to kāds vispār šeit tomēr būs pamanījis bez Tevis
Visi attaisno to ar , cerībām,ka pēkšņi tiks pieļauta kļūda driblā un bumba iekritīs Vefam rokās,pēc tam iemetīs 3+sods, izvirzot vadībā Vef
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-14 20:30, pirms 16 gadiem
Pacoo rakstīja: neizskatās,ka to kāds vispār šeit tomēr būs pamanījis bez Tevis
Visi attaisno to ar , cerībām,ka pēkšņi tiks pieļauta kļūda driblā un bumba iekritīs Vefam rokās,pēc tam iemetīs 3+sods, izvirzot vadībā Vef
1)bija -2, nekāds 3+1nebūtu vajadzīgs...
2)nesita sodu pret Popoviču jo tad 90% skaidrs ka būs -4, tāpēc sita pret citu cerībā ka vismaz 1 aizmetīs garām un tad -3 un var izvilkt pagarinājumu vismaz, bet nesanāca nevienam uzsist laicīgi, palika 1.1 sekunde tikai..
pieleca?

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:37, pirms 16 gadiem
Pacoo rakstīja: taču novēlots sods savā laukuma pusē neļāva izdarīt neko vairāk.

Gaidu no VV paskaidrojumus,par to neuzsisto sodu 15sek pirms beigām. Spēlētāji bija blakus ,iespējas sist bija. Rezultāts 72-75, kapēc nesist? Uzjautāšu VV twitterī,kādu atmazku šis būs izdomājis. Jo ir divi varianti - vai nu uzlikts toto, vai arī viņš ir pastulbs,kā treneris. Bez taktiķa spējām.
Stulbi,ka mačs velti spēlēts,jo sačakarēts viss 15sek pirms beigām.
Tapec ka tad bumba bija Popovicam, un vinjsh no soda linijas nezvai aizmaestu garam! Gaidija kad izspeles kadam citam, bet vinji veiksmigi izmetaja bumbu pa visu laukumu! Nu tada ir atbilde!
Bet Vefs izskatijas cinigi uz TADAS komandas fona
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-14 20:41, pirms 16 gadiem
martins15 rakstīja: 1)bija -2, nekāds 3+1nebūtu vajadzīgs...
2)nesita sodu pret Popoviču jo tad 90% skaidrs ka būs -4, tāpēc sita pret citu cerībā ka vismaz 1 aizmetīs garām un tad -3 un var izvilkt pagarinājumu vismaz, bet nesanāca nevienam uzsist laicīgi, palika 1.1 sekunde tikai..
pieleca?
''tad 90% skaidrs?'' No kurienes Tev tādi skaitļi?
Kas notiek ar tiem 10%? tie nemaz neeksistē?
ottreiz kad bija iespēja sist sodu? To nepamanīji?

     [+] [-]

, 2009-10-14 20:44, pirms 16 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Tapec ka tad bumba bija Popovicam, un vinjsh no soda linijas nezvai aizmaestu garam! Gaidija kad izspeles kadam citam, bet vinji veiksmigi izmetaja bumbu pa visu laukumu! Nu tada ir atbilde!
Bet Vefs izskatijas cinigi uz TADAS komandas fona
nez vai mestu garām. Kas tie par apgalvojumiem Jums? Viņam ir ieprogrammēts metiens?
būtu jāspēlē 13.5sekundes pēc abiem sodiem.
1min pārtraukums, izspēlē uzbrukumu no centra.
iemet, atkal sit sodu,
atkal uzbrukums, utt

ko Jūs te gribat attaisnot? VV ? Domājat,ka viņš izredzētais vai svētais? Apskatieties kā viņš izrunājas.
Spēle bija laba,kamēr nebija pēdējo 15sekunžu. Viss iespaids tika sačakarēts momentāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-14 21:53, pirms 16 gadiem
ilovethisgame rakstīja: savus komentarus atstaju reti bet sitas bija tik debiils ka gribeejaas vienkaarsi pateikt ka nevis gandriz loti labi nospeeleeja bet nospeeleeja loti loti labi un par to galva sakapsanu --- jeb*l
lai kādi prieki būtu par Vefu, tomēr jāpiekrīt vien Bagijam, Unics spēlēja tieši ar tik leilu atdevi, lai vinnētu...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-14 21:55, pirms 16 gadiem
Mjāā...., spēles kvalitāte tik zema, kādu pēdējos dažus gadus nav nācies redzēt ne ASK, ne Barona izpildījumā. Bet šobrīd šāda ir mūsu galvaspilsētas stiprākā komanda. Nožēlojami...

  -2 [+] [-]

, 2009-10-14 21:56, pirms 16 gadiem
Jāskatās futbols - tur vismaz veči kapā!

     [+] [-]

, 2009-10-14 22:13, pirms 16 gadiem
Pacoo rakstīja: taču novēlots sods savā laukuma pusē neļāva izdarīt neko vairāk.

Gaidu no VV paskaidrojumus,par to neuzsisto sodu 15sek pirms beigām. Spēlētāji bija blakus ,iespējas sist bija. Rezultāts 72-75, kapēc nesist? Uzjautāšu VV twitterī,kādu atmazku šis būs izdomājis. Jo ir divi varianti - vai nu uzlikts toto, vai arī viņš ir pastulbs,kā treneris. Bez taktiķa spējām.
Stulbi,ka mačs velti spēlēts,jo sačakarēts viss 15sek pirms beigām.
drizak tas butu japrasa Renfro nevis Valteram. Nejau Valters neuzsita.
Mos vins lika sist bet Renfro neuzsita hvz

     [+] [-]

, 2009-10-14 22:17, pirms 16 gadiem
lai spēļu norganizatori atjēdzas un neliek mājas spēles,tad,kad mums futbols savā laukumā!!

     [+] [-]

, 2009-10-14 22:18, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: ai. pietiks ar stulbo basi. kaa saaka bojaat nervus septembra saakumaa taa veel turpinaas. pietiks. paarsleedzos uz futeni
Žēl gan, ka viņi mocās ar vājo Moldovu.
Priekš kam šitie futbols basketbols komentāri vajadzīgi.

     [+] [-]

, 2009-10-14 22:48, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Žēl gan, ka viņi mocās ar vājo Moldovu.
Priekš kam šitie futbols basketbols komentāri vajadzīgi.
neizskatās,ka mocās

     [+] [-]

, 2009-10-14 22:54, pirms 16 gadiem
VEF's labi nospēlējis ņemot vērā ka Kazaņas komanda ir samērā spēcīga.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-14 22:57, pirms 16 gadiem
Par lielāko daļu no pārējiem komentāriem. Ja pagājušajā sezonā sportacentrs.com komentāros bija vērojams "ASK" un "Barons" fanu dižošanās, tad šogan laikam te ies pa gaisu "VEF" fanu un BK "Ventspils" (Sandriņas) dižošanās. Sandriņa, nedari mums BKV faniem kaunu. Uz uzbraucieniem neatbildi, lai jau tiek.

     [+] [-]

, 2009-10-14 23:42, pirms 16 gadiem
VEF gan labāk varēja vairāk audzināt latviešu spēlētājus,nevis tik daudz lietuviešus un krievus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja