Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Aicina ieviest viesspēlētāju kvotas

Aicina ieviest viesspēlētāju kvotas
Valdis Valters
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Vairāki Latvijas basketbola klubu un izlašu pārstāvji trešdien nosūtījuši vēstuli Latvijas Basketbola savienības (LBS) valdei ar aicinājumu pieņemt atbildīgu lēmumu par viesspēlētāju kvotu ieviešanu Latvijas Basketbola līgas (LBL) turnīrā.

Vēstuli parakstījis basketbola kluba (BK) "Zemgale" prezidents Dainis Liepiņš, BK "VEF Rīga" galvenais treneris Valdis Valters, BK "Liepājas Lauvas" direktors Artūrs Košeļevs, Latvijas basketbola vīriešu izlases un BK "Gulbene/ASK" galvenais treneris Edmunds Valeiko, kā arī Latvijas U-20 un U-18 izlašu galvenie treneri Agris Galvanovskis un Varis Krūmiņš.

Latvijas basketbola eksperti informē LBS, ka neatbalsta 2008./2009.gada sezonai sagatavoto LBL Nolikuma projektu jautājumā par ārzemnieku kvotām. "Lai arī LBL Sacensību komiteja šo mūsu ierosināto jautājumu noraidīja, uzskatām, ka neatliekami nepieciešams pieņemt Latvijas basketbolam nozīmīgo un atbildīgo lēmumu par reālu viesspēlētāju kvotu ieviešanu LBL, jau 2008./2009.gada sezonā nosakot ne vairāk kā četru leģionāru ierobežojumu, bet turpmāk – ne vairāk kā trīs viesspēlētājus katrā klubā LBL spēlēs," norādīts vēstulē.

Tajā teikts, ka "limitēt ārzemnieku skaitu LBL nepieciešams, domājot par sekmīgu Latvijas basketbola valstsvienības spēlētāju sagatavošanu, jo situācija šajā jomā kļūst arvien katastrofālāka. Pēdējo četru gadu laikā nav izveidojies neviens jauns izlases līmenim atbilstošs spēlētājs. Viens no iemesliem tam ir LBL arvien pieaugošais leģionāru skaits, pateicoties kam jaunie un perspektīvie latviešu spēlētāji zaudē nepieciešamās iespējas progresēt (piemēram, zaudē spēles laiku u.tml.). Latvijas basketbola līmenis patlaban tiek celts mākslīgi – uz viesspēlētāju rēķina. Vadošo klubu intereses ir kļuvušas klaji personīgas un zaudējušas saikni ar valstsvienības izaugsmi un Latvijas basketbola turpmāko attīstības perspektīvu."

Ņemot vērā visu iepriekšminēto, klubu un izlašu pārstāvji aicina LBS valdi "pieņemt atbildīgu lēmumu, kas dotu būtisku ieguldījumu Latvijas basketbola izaugsmē kopumā, un būtu balstīts uz izlases, nevis klubu ambiciozajām interesēm – akceptēt vēstulē pausto priekšlikumu un ieviest viesspēlētāju kvotas LBL."

Informāciju sagatavoja:
Laila Spaliņa

  -1 [+] [-]

, 2008-07-09 11:39, pirms 16 gadiem
kvotas vajag, jo daudziem vienkārši zūd motivācija. Kas tad ir tie talanti, kas tradicionāli tiek tālāk -pārsvarā treneru bērni ar kuriem no zīdaiņa veciuma strādā individuāli un pāris supertalanti. Pārējie jau ir nolemti neveiksmei un to saprot jaunatnes līgas vecākajā grupā. Lai cik talantīgi viņi būtu - laukumā laidīs kādu vidusmēra leiti vai caurbirušu amerikāni. Problēmas jau nav muskuļos vai tehnikā, bet rodas galvā, kad pēc intensīva jaunatnes līgas posma sāc sēdēt uz rezervistu soliņa -vienu gadu, otru, trešo un tad labāk iet un piedzerties un sākt ko citu. Nu ir pāris komandas , kur var iedot tālāko līmeni -Valters, krūmiņš, būs Valeiko. Bet pārējie - ata karjera, lai cik talantīgs esi

     [+] [-]

, 2008-07-09 11:41, pirms 16 gadiem
jā piebilde - noteikti negatīvās sekas būs, ka mākslīgi ceļot vietējo jaunuļu vērtību par viņiem būs liela cīņa un klubiem nereāli nāksies pārmaksāt. spilgts piemērs Krievijas futbolā kur gandrīz galvenā vērtība ir Krievijas pase un tiek nereāli pārmaksāts.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 11:47, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Īstenībā ļoti prātīgs viedoklis. Pie tam vajadzētu beidzot izsvītrot to punktu, ka lietuvieši pie mums neietilpst leģionāros. Kā leģionārus jāskaita visus - gan USA pilsoņus, gan lietuviešus, gan citus.
Principā LBL sacensībās varētu pietikt arī ar 2 leģionāriem, tā kā patreizējais variants, piedāvāt 4 basketbolistu kvotu, ir pat zināmā mērā kompromiss, pretīmnākšana tiem klubiem, kas jau saslēguši kontraktus ar viesspēlētājiem.


Tas nav pat teorētiski iespējams ES pilsoņus padarot par ārzemniekiem mēs dabūsim sodu no ES.

     [+] [-]

, 2008-07-09 11:51, pirms 16 gadiem
Interesants ir Izraēlas paraugs. Maccabi un Jeruzalemes Hapoel
ir piebāzts ar leģionāriem, taču vismaz tie nedaudzie, kas tiek laukumā
uz savām minūtēm augstākās raudzes turnīros - tie arī veido izlasē to spēku,
kas ļāvis šai izlasei regulāri tikt EČ divpadsmitniekā... Varbūt tiešām ir vērts neaizrauties ar kvotām, bet ļaut klubiem izvirzīt augstus mērķus. Galu galā, klubu vadība jau arī saprot, ka klubu popularitāti veido visvairāk tieši vietējie "stāri"...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 11:54, pirms 16 gadiem
...Un ja mums būs vismaz divi spēcīgi klubi, kas būs starp top klubiem ULEB kausā un, reizi pa reizei, izjauks leišu divvadību BBL, kur katrā starp vadošajiem spēlētājiem būs trīs latvieši, kā arī pāris ļoti talantīgu rezervistu, tad jau izlasei pietiks

     [+] [-]

, 2008-07-09 11:55, pirms 16 gadiem
turboezis rakstīja: kvotas vajag, jo daudziem vienkārši zūd motivācija. Kas tad ir tie talanti, kas tradicionāli tiek tālāk -pārsvarā treneru bērni ar kuriem no zīdaiņa veciuma strādā individuāli un pāris supertalanti. Pārējie jau ir nolemti neveiksmei un to saprot jaunatnes līgas vecākajā grupā. Lai cik talantīgi viņi būtu - laukumā laidīs kādu vidusmēra leiti vai caurbirušu amerikāni. Problēmas jau nav muskuļos vai tehnikā, bet rodas galvā, kad pēc intensīva jaunatnes līgas posma sāc sēdēt uz rezervistu soliņa -vienu gadu, otru, trešo un tad labāk iet un piedzerties un sākt ko citu. Nu ir pāris komandas , kur var iedot tālāko līmeni -Valters, krūmiņš, būs Valeiko. Bet pārējie - ata karjera, lai cik talantīgs esi

Par motivāciju - principā šis lēmums nozīmē siltumnīcas režīma radīšanu latviešu spēlētājiem. Ir protams arī tādi piemēri, ka mini tu. Bet padomā pats... Ir spēlētaji, kas cenšas trenēties un progresēt neatkarīgi no apkārtējiem apstākļiem. Tomēr ir radusies sajūta, ka 75% latviešu basketbolistu dzīvo ar apziņu, ka jau ir lielas zvaigznes, tikai vienā vietā ir slikts treneris, citur nepaveicās.... Šobrīd viņus uz priekšu dzen konkurence - ja slikti spēlēs, paņems vietā leģionāru. Tajā brīdī, kad ASK, Ventspilī un Baronā parādīsies brīvas 24 latviešu spēlētāju vietas ar normālu algu, motivācija progresēt viņiem pazudīs, atlaist viņus praktiski nevarēs, jo nebūs ko ņemt vietā...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 11:58, pirms 16 gadiem
jomojo rakstīja: Vienkaarshi ne Valtera lolojums, ne Zemgale, ne Gulbene, ne Liepaaja nespeej konkureet ar "naudiigaakajiem" klubiem.
Arguments, ka ciesh izlases konkureetspeeja, ir demogogjisks:
1. Vai VEF 70-80-°jos gados izciiniija kaut vienu PSRS blekji ar vieteejiem speeleetaajiem?
2. Vai tajos laikos kad legjionaari bija uz vienas rokas pirkstiem Latvijaa, muusu gjeneraalis ar "zelta jaunatni" tika uz soliito olimpiaadi?
3. Vai Krievijai trauceeja izciiniit zeltu Eiropas chempionaataa viesspeeleetaaju paarpilniiba vieteejaa chempionaataa?
4. Vai Lietuvas Rytas un Zhalgiris speeleejoshie viesspeeleetaaji traucee Lietuvai regulaari buut visu sacensiibu favoriitiem?
5. Kas trauceeja Latvijas speeleetaajiem speeleet vadoshajos Eiropas klubos? Vieteejie? citi legjioanaari?
Atbilde - gan tie, gan tie, kas rezultaataa dod meistariibas truukumu......
6. Kapeec Lietuvai ir Macijausks,Shishkausks,Ilgausks,Jasikavichus,Lavrinovichi,Songaila, Kleiza, bet mums tikai Biedrinjsh un Shtelmahers?
Atbilde: Kameer muuseejie netreneesies taa, ka zils gar aciim, kameer atradiisie Essential vairaak, nekaa sporta zaalee, tikameer arii buusim vidusliimenja komanda, kurai buus probleemas apspeeleet Portugaali, kuras sastaavaa buus treshaa eshelona aarzemju klubos speeleejoshie
Mazliet paarspiileeti, skarbi, bet tendence.....
Ja vieteejie nevar izkonkureet 2-aas, ja ne 3-aas shkjirasshkjiras viesspeeleetaajus, tad nafig taadiem memljakiem kaut kaadu veel algu maksaat!!!


1. VEF nebija medaļu 3 iemeslu dēļ nebija labu centra spēlētāju, to pašu Igoru Miglinieku aizrāva uz Maskavu spēlēt šķiet Džabaru arī vienu laiku arī, par treneri ielika ākstu Zvanu.

2. Par Krieviju un Lietuvu runājot viņam to bagāto klubu ir stipri vairāk ir spēcīgaka pirmā līga. Bez tam Lietuvā ir stipri attīstītāka aģentu sistēma, kas rezultējas tajā ka pat viduvēji lietuvieši tiek salīdzinoši stipri labos klubos.

Bet es tev pilnībā piekrītu par šo punktu

"Kameer muuseejie netreneesies taa, ka zils gar aciim, kameer atradiisie Essential vairaak, nekaa sporta zaalee, tikameer arii buusim vidusliimenja komanda, kurai buus probleemas apspeeleet Portugaali"

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 11:59, pirms 16 gadiem
kvotas vajag, jo daudziem vienkārši zūd motivācija. Kas tad ir tie talanti, kas tradicionāli tiek tālāk -pārsvarā treneru bērni ar kuriem no zīdaiņa veciuma strādā individuāli un pāris supertalanti. Pārējie jau ir nolemti neveiksmei un to saprot jaunatnes līgas vecākajā grupā. Lai cik talantīgi viņi būtu - laukumā laidīs kādu vidusmēra leiti vai caurbirušu amerikāni. Problēmas jau nav muskuļos vai tehnikā, bet rodas galvā, kad pēc intensīva jaunatnes līgas posma sāc sēdēt uz rezervistu soliņa -vienu gadu, otru, trešo un tad labāk iet un piedzerties un sākt ko citu. Nu ir pāris komandas , kur var iedot tālāko līmeni -Valters, krūmiņš, būs Valeiko. Bet pārējie - ata karjera, lai cik talantīgs esi


Kāpēc gan? Bez ASK, Barona un Ventspils, ir taču vairāki labi klubi - VEF, Liepāja, Valmiera - tas var būt labs atspēriena punkts... Ja neņem ASK un Barons sastāvā, tad var iet Porziņģa ceļu - caur Lietuvu uz Itālju... Var spēlēt Polijā, Ungārijā... Iespējas ir. Ir jātrennējās, jāstrādā, jālej sviedri - jāaudzina raksturs.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-09 12:03, pirms 16 gadiem
mahinacijs rakstīja: man piemeeram ASK riiga pagaajushosezon ljoti nepatika, tikai taapeec, ka bija pilns ar viesspeeleetaajiem.. mazhutis, pavichs, bramlets, miledzs, sanderss, broilss.. es nesaku, ka vajag reaali pastiprinaat poziicijas, kuras latvijaa mees nevareetu atrast.. nu bet mazhutis - kapeec vinja vietaa nevareetu speeleet piem. streelnieks.. un shitaa probleema ir veel daudziem klubiem. vai tad kad gabnraanu ventspils panjeema pie sevis, vinjsh speeleeja tik ljoti sliktaak par mazajiem neegjeriishiem? tieshi otraadi..

Man, piemēram, pagājušajā sezonā nepatika Barons... pilns ar ārzemniekiem. + neviens nedeva spēlēt jauanjiem.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-09 12:15, pirms 16 gadiem
Man, piemēram, pagājušajā sezonā nepatika Barons... pilns ar ārzemniekiem. + neviens nedeva spēlēt jauanjiem.


Daudziem gluži labi patika Kas attiecas uz tavu argumentu - kuram jaunajam nebija spēles laiks, kurš bija labāks par Adomaiti vai Gustu?? Šķēle, Bērziņš spēleja gana daudz... Taču ATKAL... Tas pats Zonne intervijā Dienai nopēla Bērziņu par viņa attieksmi - vai tiešām jāauklējas ar šāda tipa "jaunajiem"? Un kas būs, kad ieviesīs kvotas? Varēs sakostiem zobiem nocīnīties ar šo bērnu dārzu...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-09 12:17, pirms 16 gadiem
koks ar diviem galiem! ir gan plusi shai lietai gan mīnusi!

     [+] [-]

, 2008-07-09 12:32, pirms 16 gadiem
Njaaa, tādā gadijumā gan LBL, gan arī LV klubu līmenis TIKAI kritīsies !!!
NEVAJAG NEKADAS KVOTAS !!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-07-09 12:46, pirms 16 gadiem
un vispār - visu cieņu arī "mazajiem" klubiem - ko var žēloties??! lai tad neņem leģionārus un arī audzina, dod iespēju spēlēt jaunos vietējos spēlētājus un vēl ko tur gribēja. bet paši ir pilni ar t.s. "bezperspektīvajiem" vidējās paaudzes spēlētājiem .. tā ka tas vairāk izklausās pēc "patlaban nespējam dabūt naudu un konkurēt, tāpēc davai mums izdevīgākus noteikumus"

     [+] [-]

, 2008-07-09 12:55, pirms 16 gadiem
Saistībā ar kvotām runa taču ir tikai par LBL.
4 viesspēlētāji tak nemaz nav maz! Cik klubi Latvijā pagājušajā sezonā bija ar 5 un vairāk viesspēlētājiem?! Sezonas laikā spēlētāju (arī viesspēlētāju) sastāvs klubos pamainījās, bet principā ASK - 6, Barons - 6, Ventspils - 5. Tas ir pieskaitot visus leišus. Valmierai vairāk par 4 vienlaikus nebija. Pārējiem vēl mazāk. Tad kāda jēga te kaut kādu trauksmi celt par mākslīgiem siltumnīcas apstākļiem? Ja limits ir 4, tad pa visu Latviju spicākajiem klubiem uz visiem nāksies vien 4-5 vietējos džekus paņemt klāt!!! Pie tam nolikums visticamāk ļaus to izdarīt uz fārmkluba rēķina. Labumi uzreiz vismaz 3 - pirmkārt, daži perspektīvākie jaunie džeki tiks pie lielajiem klubiem kaut uz soliņa pasēdēt vai arī kādas minūtes laukumā pieredzi pasmelties, otrkārt, vienam otram leģionāram, kas vairāk rukājis un varbūt kādā mikrotraumā iedzīvojies, sanāks kaut neliela atelpa, lai atkal BBL un Eirokausos varētu spēlēt, treškārt, kaut nedaudz izlīdzināsies līmenis starp vadošajiem un pārējiem klubiem, kas no spēles intrigas viedokļa nemaz arī nav slikti. Vēlreiz jāuzsver, ka runa tak ir tikai par NELIELIEM ierobežojumiem.

     [+] [-]

, 2008-07-09 13:10, pirms 16 gadiem
Kreilis rakstīja: Saistībā ar kvotām runa taču ir tikai par LBL.
4 viesspēlētāji tak nemaz nav maz! Cik klubi Latvijā pagājušajā sezonā bija ar 5 un vairāk viesspēlētājiem?! Sezonas laikā spēlētāju (arī viesspēlētāju) sastāvs klubos pamainījās, bet principā ASK - 6, Barons - 6, Ventspils - 5. Tas ir pieskaitot visus leišus. Valmierai vairāk par 4 vienlaikus nebija. Pārējiem vēl mazāk. Tad kāda jēga te kaut kādu trauksmi celt par mākslīgiem siltumnīcas apstākļiem? Ja limits ir 4, tad pa visu Latviju spicākajiem klubiem uz visiem nāksies vien 4-5 vietējos džekus paņemt klāt!!! Pie tam nolikums visticamāk ļaus to izdarīt uz fārmkluba rēķina. Labumi uzreiz vismaz 3 - pirmkārt, daži perspektīvākie jaunie džeki tiks pie lielajiem klubiem kaut uz soliņa pasēdēt vai arī kādas minūtes laukumā pieredzi pasmelties, otrkārt, vienam otram leģionāram, kas vairāk rukājis un varbūt kādā mikrotraumā iedzīvojies, sanāks kaut neliela atelpa, lai atkal BBL un Eirokausos varētu spēlēt, treškārt, kaut nedaudz izlīdzināsies līmenis starp vadošajiem un pārējiem klubiem, kas no spēles intrigas viedokļa nemaz arī nav slikti. Vēlreiz jāuzsver, ka runa tak ir tikai par NELIELIEM ierobežojumiem.


1. Ja ierobežojums attiecas uz LBL, tad tas arī ir cieši saistīts ar BBL un Eiropas kausiem, jo gan ārzemju spēlētēji nelabprāt nāks uz klubu, ja zinās, ka iespējams uz pusi no sezonas spēlēm netiks pieteikti, gan arī klubs neņems viesspēlētājus tikai priekš Eiropas kausiem un BBL, jo finanses ir ierobežotas un galvenais tituls tomēr ir LBL čempions.
2. Seši vai četri viesspēlētāji tomēr ir ļoti liela starpība, it sevišķi, ja mums praktiski nav labi centra spēlētāji un spēka uzbrucēji.
3. Atšķirība būs tāda, ka iepriekš vietējam spēlētājam par savu vietu komandā tomēr bija jākonkurē ar leģionāriem, tagad viņam tā pienāksies neatkarīgi no rezultātiem "uz paplātes".
4. Jāņem vērā arī tas, ka vismaz Barons arī šogad savu līmeni vēlējās celt.
5. Ja tu tiešām domā, ka tas praktiski neko neietekmēs, tad jautāms ir - kādēļ vismaz Barons un Ventspils praktiski katrā intervijā uzsver, ka par komplektāciju nopietni domās, tikai pēc šī lēmuma pieņemšanas?

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 13:24, pirms 16 gadiem
vanniken, 10:52, pirms 2 stundām, citēt

Un tagad padomāsim:

c) viens no ekonomikas likumiem nosaka, ka pie ierobežota piedāvājuma un liela pieprasījuma, aug "preces" cena, pie kam - neatkarīgi no tās kvalitātes,

tur jau tā problēma - pārejas posmā pēc jaunatnes līgas, neredzot perdspektīvu, daudziem nolaižas spārni, jo no amatieru līgas kādā provinces pilsētā tālu nekur netiksi -nav jau tur arī, kas to līmeni iedod tīri tehniski. Sauklis -Skrien un met , diemžēl, nederēs. Mums ir tikai pāris komandas, kur ir izaugsmes iespējas. Latvijas klubi, kuriem nav lielie budžeti, drīzāk paņems pa lēto kādu vidusmēra pensionāru no Lietuvas vai melnīgsnēju, paīsu haltūristu no aizdīķa, nevis audzinās jaunos -talantīgos. Tas tāpēc, ka valstiski nav nosprausti konkrēti mērķi. Bet ,laikam jau jānonāk galīgā d..., lai to saprastu. Ā - vēl jau varam naturalizēt visus tos, kuri paliek aiz borta pēc koledžu beigšānas ASV, ja tādi gribētāji atrastos....

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 13:30, pirms 16 gadiem
Ja kvotas būs -klubi vairāk domās , kā jau laicīgi risināt šo problēmu un lielāku uzmanību pievērsīs jaunajiem - ne tikai 1 vai 2 talantīgajiem - Latvijas basketbols no tā tikai iegūs un nākotnē konkurentu uz vietu izlasē būs daudz vairāk. Bet par tādām iecerēm jāinformē laicīgi, nevis 5 minūtes pirms sezonas sākuma!!!!

     [+] [-]

, 2008-07-09 13:43, pirms 16 gadiem
cik redzu tad to Valtera papīru nav parakstījis neviens no sacensību komisijas locekļiem.
tātad sanāk ka Valteram ir atkal sagribējies paduļķot ūdeni ar Jaunupa rociņām....

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 13:46, pirms 16 gadiem
--> KristsT
Atbildot uz 5.punktu - par vienu otru kandidātu noteikti mazliet vairāk padomās. Gan jau ir iestrādes. Pie līdzvērtīgiem kandidātiem paņems nevis viesspēlētāju, bet savējo.
Atbildot uz 1.punktu - Tā teikdams neesi pavisam vienkārši parēķinājis. Neviens leģionārs pusi sezonas spēļu malā nesēdēs. Tīri matemātiski, ja komandā ir 6 leģionāri un uz LBL spēli var pieteikt 4, tad malā iznāk sēdēt vidēji tikai katru trešo spēli, jeb no kaut kādām 18 LBL spēlēm - sešas. Ja visā sezonā nākas izspēlēt apmēram 50 vai vairāk spēles, tad tās sešas nu nav nekas liels!!! Bet ja nu tas leģionārs ir tik sūdīgs, ka treneris viņu izvēlas sēdināt malā vēl un vēl, tad patiešām ir vērts apdomāties nahren viņš te kādam ir vajadzīgs!
Atbildot uz 2.punktu - nu tad lai klubi arī iespringst pirmkārt uz to pozīciju aizpildīšanu ar viesspēlētājiem, kur vietējo trūkst. Tā taču tas arī līdz šim ir noticis!!!
Atbildot uz 3.punktu - blēņas! Tā būs tāda pati iespēja, kāda, piemēra pēc, trāpījās Bertānam pagājušajā sezonā. Izkrita viens otrs cits no sastāva un tika jaunais džeks pie sevis pierādīšanas. Tas, vai tu sevi spēj pierādīt vai nē, jau ir cits jautājums. Nebūs jau trenerim pus komanda jāsamaina, bet tikai pāris pozīcijas. Un ja gadīsies džeks, kam ir labi ar to vien, ka viņš lielajā komandā ticis, tad gan jau viņš tur ilgi neaizsēdēsies, gan kādam citam apņēmīgākam vieta atradīsies. Es tik pesimistiski uz šito visu neskatos. Nu netiek tak mīkstmieši līdz vadošo klubu ģērbtuvēm (ar retiem izņēmumiem, kas nav likumsakarība) Bez tam jāpiebilst, ka jau tā uz spēlēm ar LBL vājākajiem klubiem vadošie dažiem saviem spēlētājiem dod atelpu.
Noslēgumā vēlreiz - runa ir tikai par LBL un tikai par 1-3 katra vadošā kluba spēlētājiem! Nu nav lielajiem klubiem (ASK, Barons, Ventspils) tā tik mežonīga problēma, kā te tiek mālēts!

     [+] [-]

, 2008-07-09 14:01, pirms 16 gadiem
galiigi garaam! tiesi legionari celj limeni un paugstina konkurenci, un jaunajiem ir no kaa guut pieredzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-09 14:20, pirms 16 gadiem
Kreilis rakstīja: --> KristsT
Atbildot uz 5.punktu - par vienu otru kandidātu noteikti mazliet vairāk padomās. Gan jau ir iestrādes. Pie līdzvērtīgiem kandidātiem paņems nevis viesspēlētāju, bet savējo.
Atbildot uz 1.punktu - Tā teikdams neesi pavisam vienkārši parēķinājis. Neviens leģionārs pusi sezonas spēļu malā nesēdēs. Tīri matemātiski, ja komandā ir 6 leģionāri un uz LBL spēli var pieteikt 4, tad malā iznāk sēdēt vidēji tikai katru trešo spēli, jeb no kaut kādām 18 LBL spēlēm - sešas. Ja visā sezonā nākas izspēlēt apmēram 50 vai vairāk spēles, tad tās sešas nu nav nekas liels!!! Bet ja nu tas leģionārs ir tik sūdīgs, ka treneris viņu izvēlas sēdināt malā vēl un vēl, tad patiešām ir vērts apdomāties nahren viņš te kādam ir vajadzīgs!
Atbildot uz 2.punktu - nu tad lai klubi arī iespringst pirmkārt uz to pozīciju aizpildīšanu ar viesspēlētājiem, kur vietējo trūkst. Tā taču tas arī līdz šim ir noticis!!!
Atbildot uz 3.punktu - blēņas! Tā būs tāda pati iespēja, kāda, piemēra pēc, trāpījās Bertānam pagājušajā sezonā. Izkrita viens otrs cits no sastāva un tika jaunais džeks pie sevis pierādīšanas. Tas, vai tu sevi spēj pierādīt vai nē, jau ir cits jautājums. Nebūs jau trenerim pus komanda jāsamaina, bet tikai pāris pozīcijas. Un ja gadīsies džeks, kam ir labi ar to vien, ka viņš lielajā komandā ticis, tad gan jau viņš tur ilgi neaizsēdēsies, gan kādam citam apņēmīgākam vieta atradīsies. Es tik pesimistiski uz šito visu neskatos. Nu netiek tak mīkstmieši līdz vadošo klubu ģērbtuvēm (ar retiem izņēmumiem, kas nav likumsakarība) Bez tam jāpiebilst, ka jau tā uz spēlēm ar LBL vājākajiem klubiem vadošie dažiem saviem spēlētājiem dod atelpu.
Noslēgumā vēlreiz - runa ir tikai par LBL un tikai par 1-3 katra vadošā kluba spēlētājiem! Nu nav lielajiem klubiem (ASK, Barons, Ventspils) tā tik mežonīga problēma, kā te tiek mālēts!

nu plus,mīnuss piekrītu, tik bij pašam slinkums kko tik garu rakstīt

     [+] [-]

, 2008-07-09 14:47, pirms 16 gadiem
jordan22, 14:01, pirms 35 minūtēm, citēt

galiigi garaam! tiesi legionari celj limeni un paugstina konkurenci, un jaunajiem ir no kaa guut pieredzi!
--------------------------------------------------------------

nu nezinu gan, sēžot uz soliņa ..... nav jau basketbola prasme slimība, kas pielīp, ja esi spēles tuvumā,... tad jau mēs skatoties spēles sen būtu basketbola giganti. Pieredzi var gūt ne jau sēžot uz soliņa, bet gan ar reālu spēles laiku močījot pa laukumu. Jo, ja neesi iepēlējies - diez vai tā uzreiz laukumā ticis varēsi ko pārāk labu parādīt.

     [+] [-]

, 2008-07-09 21:59, pirms 16 gadiem
Tukša di..... , izmantojot banālo " ..domājot par sekmīgu Latvijas basketbola valstsvienības spēlētāju sagatavošanu". Piekam viens no lielās idejas "tēviem" ir cilvēks,kas jau ir sen solījis aizvest LV izlasi uz olimpiādi,fīrējis dažnedažādus klubus(kas nez kapēc vienmēr bankrotē),pamest basketbolu,uttt. Kārtējā ideja,kurai ,ja tā pamatīgāk iedziļinās,nav nekāda sakara ar "partiotisko saukli". Kad beigsies dažu cilvēku lobēšana (neatkarīgi no kluba piederības,smadzeņu daudzuma utt) un LBS sāks normāli strādāt ,domājot ne tikai par kautkādu rēķinu kārtošanu,vai labumu meklēšanu pieņemot dažnedažādus lēmumus,bet par attīstību vairāku gadu termiņā ??? Kad ir jālemj normāli jautājumi,tā notiek laika vilkšana,ja līdz tam vispār tiek. Toties,kad ir jāpiedalās sava PR celšanā ,tā uzreiz Kehris izlien no pažobeles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja