Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Turki parāda ventspilnieku vājās vietas

Andrejs Siliņš

Šovakar ULEB kausa izcīņas pirmajā spēlē šosezon BK "Ventspils" basketbolisti savā laukumā ar rezultātu 79:87 piekāpās turku "Bešiktaš" vienībai.

Turki vasaras darbu bija paveikuši tiešām iespaidīgi, sastāvu papildinot ar pieciem pieredzējušiem spēlētājiem, un tieši šis kvintets faktiski izvilka šo maču (82 punkti!). Spēle sākās ar viena no "Besiktas" līdera Kristiana Dalmau tālmetienu, bet ventspilnieki tūlīt atbildēja ar septiņiem punktiem pēc kārtas. Pieci no tiem bija šīsdienas jubilāra Džastina Lava rēķinā, kurš arī mačā turpinājumā darbojas rezultatīvi. Diemžēl ar uzbrukuma palīgu meklēšanu viņam neklājās nemaz tik viegli. Pirmās desmit minūtes ventiņi noslēdza savā labā, toties pēc mazā pārtraukuma laukumā bija vērojam šosezon jau redzētā aina. Pamatīgi "iebuksēja" uzbrukums, kas ļāva viesiem visai pārliecinoši pārņemt vadību. Klāt vēl nāca arī neprasme pēc neprecīziem sāncenšu metieniem savākt atlekušās bumbas, un viesi droši noturēja savu vadību, puslaikā sagādājot BK "Ventspils" jau astoņu punktu deficītu – 36:44.

Pēc pārtraukuma ventspilnieki sāka ar diviem neveiksmīgiem mēģinājumiem iespēlēt bumbu Kasparam Ciprusam, bet turki atbildēja ar līdzīgu laipnību. Guvuši četrus punktus pēc kārtas (40:44), ventspilnieki piepeši "apklusa" uz ilgu laiku... Kā uz delna redzama kļuva nopietnākā BK "Ventspils" problēma – pieredzējuša saspēles vadītāja trūkums. Džons Gilkrists, kurš turpina vērpt bieži vien tikai viņam saprotamas kombinācijas, malā bija nosēdināts jau sen, bet Raimondam Gabrānam (kopumā aizvadīja labu spēli – 12 punkti, 5 piespēles) pirmā saspēles vadītāja lomai spēku vēl nepietiek. Ventspilnieku uzbrukums izskatījās manāmi apjucis viesu aizsardzības apkampienos, un tieši no kļūdām un neprecizitātēm uzbrukumā veidojās viesu ātrie uzbruku, kas galu galā noveda pie viesu izrāviena 16:0... Atlikušajā laikā ventspilnieki centās izsmelt šajās dažās minūtēs izgāzto, tomēr spēku izrādījās par maz. Labas epizodes nestiepās pietiekoši ilgi, lai liktu sanervozēties pieredzējušajiem viesiem, tāpēc vienīgais, ko izdevās paveikt, bija panākt cienījamu rezultātu – 79:87.

ULEB kauss
6.novembris
BK Ventspils – Besiktas 79:87
(20:19, 16:25, 18:24, 25:19)
Ventspils: Lavs 23+6ab+6rp, Baksters 20, Gabrāns 12, Helmanis 5, Vītols 5, Akingbala 4, Veselovs 4, Cipruss 2+7ab, Vairogs 2, Gilkrists 2
Besiktas: Šumperts 20, Apodaka 17+7ab, Nicevičs 16, Dalmau 15+7rp, Pekers 14+10ab, Ozers 4, Jagmurs 1, Veiseloglu

Slēpts komentārs: mawerx
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2007-11-06 21:36, pirms 17 gadiem
Reklāmā solīja rādīt basketbolu , bet no solītā šodien nekā nebija. Tādus Akimbalas, Gilkristus, Baksterus, Lovus un vēl visus leģionārus, kas tikai nesen pievērsušies basketbolam, jo iepriekš profesionāli ar kaut ko citu nodarbojās, vajadzēja jau sen mājās sūtīt.

Lai nu kā Ventspilij iepriekšējos gados ir gājis, kad Muižnieks vadīja komandu, tomēr pēc tādām lupatām viņi nekad nav izskatījušies.

Masas nezūdamības likums Uztaisot Latvijā vēl kādu normālu komandu (domāju ASK un varbūt Barons), Ventspils paliek daudz sliktāka. Nu kā var tik daudz klūdīties?

Veselovs kad spēlēja izlasē - vienkārši apbrīnojami - bet kā Ventspilī atpakaļ - tā atkal vecais labais lunis atpakaļ.

Es nezinu, bet vai treneris <i/>mazliet nejūtas līdzvainīgs pie šādas Ventspils izgāšānās sezonas sākumā.
Slēpts komentārs: samss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2007-11-06 21:37, pirms 17 gadiem
Smagi ;(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:37, pirms 17 gadiem
par to " bezceriigi" - nav mazliet par skarbu ?
Ventspilij garie ir vienkaarsi patizli , arii uvelis taads lempiigs... + veel triiniishus sodien nevareeja traapiit... - tad ir pavisam beediigi

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:38, pirms 17 gadiem
Pirmais no daudzajiem, cerams kkas labosies sezonas gaitaa..t.i. shii meenesha-sastaava variaacijas..
Citādi būs aizgājuši pa Broču tacinju uz neatgrieshanos..

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:38, pirms 17 gadiem
Sintizator - punkti ta -8, bet spele galigi bezceriga. labs virsraksts!

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 21:38, pirms 17 gadiem
kas tiem Ventspilniekiem kaish
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:38, pirms 17 gadiem
Atkārtošos vēlreiz:uzbrukuma nav vispār, ja aizsardzība ir kaut cik ciešama tad uzbrukums ir tādā pakaļā, brīžam paliek kauns ka es esmu par Ventspili, ceru ka papildinājums dos kādu rezultātu, vēl derētu kāds normāls centrs. Turki bija ņemami, vispār nekas no tās komandas nebija. Davai saņemās tak vienreiz!!!!

  +7 [+] [-]

, 2007-11-06 21:40, pirms 17 gadiem
kadas tad bija tas ceribas? turki kontroleja speli!

  +5 [+] [-]

, 2007-11-06 21:40, pirms 17 gadiem
nafi jaapeerk cetri videeji melnie un rezevee jaanoseedina Vairogs u.c. buutu nopirkusi paariiti kvalitatiivu speeleetaaju un arii pasu cali dabuutu uzspeeleet nav jau vini nemaz tik slikti. Zeel calu

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:40, pirms 17 gadiem
Nemāciet vecu runci pelnos taisiit..Ventspils zina(domaajams) ko dara..vinji zaudee visiem, lai iemidzinaatu zhalgiri un rytas..un tad kaa naaks valjaa..

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 21:41, pirms 17 gadiem
jaa, speele bija bez reaalaam ceriibaam uzvareet, ljoti smagneeji komanda izskatiijaas, bet tik uin taa... tas, kas tagad tiek komentaaros sarakstiits, ir emocijas... laiks paraadiis, kas ir kas...
komandai ir nepiecieshams saspeeles vadiitaajs, kursh buutu komandas motors, kaa arii kaartiigs centrs. tas arii viss.
Slēpts komentārs: samss

 +12 [+] [-]

, 2007-11-06 21:41, pirms 17 gadiem
Straka.

Par Akingbalu un Gilkristu varu tev piekrist. Laikam jau neredzēji maču, ja? Ka spried, ka Lovu un Baksteru vajag mājās sūtīt, tie ir vienīgie spēlētāji, kas uzturēja cerības uz uzvaru beigās.

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 21:42, pirms 17 gadiem
Bezcerība Siliņam biksēs...

Vnk niknums par speeli, tik daudz izdeviibu to lauzt, bet neviena paša izmantota. Ja BKV uzvarēs, tad izdarīs to ar lielu troksni. Kāpēc gan ne nākošnedēļ pret ASK?

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:42, pirms 17 gadiem
Autor nomaini virsrakstu, tik traki nebija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2007-11-06 21:42, pirms 17 gadiem
Neesmu ne vienas, ne otras komandas atbalstītājs, taču vakardienas spēlē ASK izpildījumā varēja redzēt, kā pareizi jāsedz "double team". Rīdzinieki to izpildīja, kā no grāmatas, turpretim Ventspils mēginājumi noķert "pa diviem" bija, maigi sakot, neveiksmīga. Okornam būtu ļoti svētīgi dabūt ASK-Academic spēles videoierakstu...

  +5 [+] [-]

, 2007-11-06 21:43, pirms 17 gadiem
piekriitu ka labi nospeleja, tikkai atsevishkos fragmentos vareja labaak!!

baxteram jaapaliek komandaa obligaati, jaanjem Zimermans!!
Pedro tu esi pretiigs, piedod protams, tu jau laikam domaa ka Besiktas kkadi nuugji kuri jaauzvar, bet neee, vinji ir potenciaali grupas liideri, starta piecinieks visi gandriiz no Eiroliigas, rezultaats labs, buus veel Ventinjiem lielas uzvaras, es ticu, un nesuutiishu komandu 2 maajas taalaak!!
Komanda top, buus izmainjas nelielas, trenneris jauns, perspektiivs, iisteniibaa viss iet uz labo pusi, jaunus dazhus vai 1 ljoti labu playeri, vajadzeetu garajaa galaa un viss buus labi, izkljuusim no grupas, a kas buus taalaak, redzees!!! BKV turaas!

  +8 [+] [-]

, 2007-11-06 21:43, pirms 17 gadiem
Uzskatu, ka Bk Ventspils neveiksmes vēlreiz pierāda, ka K. Muižnieks ir augtas klases trenneris, un bija tāds arī kad vadija ventiņus. Vēlu viņam veiksmi pie Baronu stūres, ceru, ka viņš līdz sezonas beigām būs uztaisījis to par vēl labāku klubu, un pierādīs, ka šobrīd ir pārliecinoši #1. starp Latviešu trenneriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 21:44, pirms 17 gadiem
kaa gan lai Helmanis var triiniiti iemest ja vinjsh pie vinja netiek??? eiroliigas aizsardziiba: nesmiidiniet gribeju vel ko teikt, tachu aizmirsu, bet te jau vaardiem nav vietas...

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 21:46, pirms 17 gadiem
kas tad bija tas bezcerīgais, Siliņa jaunskungs?! Ventspils labi cīnījās un zaudēja komandai ar daudz lielāku budžetu un labāku sastāvu.. zinot, ka autors ir Barona fans varbūt var saprast vēlmi nomelnot citu klubu, bet tomēr...

p.s. Besiktas > Academic
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2007-11-06 21:47, pirms 17 gadiem
nu galīgi nepiekrītu vairumam jums( drosvien arī saņemšu par to daudz mīnusus , bet ko te par tiem uztraukties) lovs nospēlēja visu speli labi , baxters otraja puslaikā arī labu precizitāti un cīņassparu paradija, Gabrāns labi nospēleja vnk turki bija šodien striprāki , Gilkristam vaj š sniegums laikam jau viņš ari pametīs BKV , kopumā nebija slikta spēle , par bezcerīgu noteikti negribētos to nosaukt.patika skatītāju atbalsts.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 21:47, pirms 17 gadiem
Kā tad Lovs bija gandriz vienīgais, ka skārtīgi, kapājās un cīnījās. Bet viens nav karotājs. Saka ka stipras komandas iešūpojas lēnām, līdz pavasarim laika vēl daudz. Jā pārmaiņas komandā vajag, bet ne tikai spēlētāju rindās, bet arī jāsāk domāt vai treneris var būt droš par savu vietu. Varēja naudu ietaupīt uz treneri un paņem tāku Lētāku un labāku treneri, kas ir arī lab psihologs. Bet nenokārsim galvu.

  +3 [+] [-]

, 2007-11-06 21:49, pirms 17 gadiem
zel BKV, kaut kas nav ta, treneris, speletaji - itka tac visi ir pro., nevar vel nolikt, varbut vel azzies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:49, pirms 17 gadiem
Edgar Bērziņ Visu maču patiešām nenoskatījos, jo vienkārši nevarēju to izturēt. Lovs punktus guva daudz, bet pietiekoši daudz arī notizlojās...

Ja likās, ka vakar ASK spēlē sūdīgi un uzvarēja tikai dēļ bulgāru tizlošanās, tad šis bija absolūtākais antibasketbola paraugs...tas piespēles kas lidoja garām bija vienkārši neizturamas.

  -3 [+] [-]

, 2007-11-06 21:50, pirms 17 gadiem
kur ta bija taa izslaweetaaa aizsardziiba?????????
PS Cipruss speelee ar cimdiem,Akingbala paarsteidzoshi neweikls..... Skiry weseljojies =D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 21:50, pirms 17 gadiem
jaa, un es domaaju, ka Okorns tagad preses konferencee vareetu ko tieshaam suliigu pateikt... taapat kaa gjeerbtuvees...

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 21:50, pirms 17 gadiem
1)aizsardzībā skrēja tikai Gabrāns.
2)Garais gals šodien spēlēja ļoti švaki.
3)Bez trinīšiem ventspij ir galīgā pakaļā.
4)nebūtu Love un Baxtera būtu mīnuss divdesmit.
5)Vairogam ir jāspēlē daudz vairāk nekā šodien.
6)Vajag papildinājumu centra un saspēles vadītajā pozīcijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2007-11-06 21:51, pirms 17 gadiem
Nu eksperti novakushies...

  +4 [+] [-]

, 2007-11-06 21:52, pirms 17 gadiem
Nu es neteiktu, ka Baksters, Lovs un Agingbala ir slikti. Akingbalu maz izmanto uzbrukumā, bet tā man patīk kā viņš darbojas aizsardzībā, viņam, protams, vēl jāiespēlējas un jāpieliek pašam, bet tik mazā spēles laikā viņš sevi nepaspēj pierādīt. Baksters un Lovs vispār ļoti labi spēlē, Lovs jau kuru sezonu spēlē Ventspilī un man vienmēr liekas, ka viņš ir viens no komandas stabilākajiem spēlētājiem. Protams sezonas sākums viņam nebija izdevies, bet kad viņš iespēlējas tad ir viens no tiem, kas pastāvīgi var iemest! Baksters ir ļoti aktīvs un man patīk gan viņa uzbrukums, gan viņa aizsardzība!
Nepatīk Gilkrists, pagaidām viņa darbībā saskatu vairāk negatīvā kā pozitīvā, patīk kā Veselovs cīnās zem groziem un aizsardzībā citiem būtu jāmācās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2007-11-06 21:54, pirms 17 gadiem
Bail pat iedomāties, kas būtu, ja Lovam un Baksteram neiekristu daļa no iemestajiem metieniem. Ciprusu iesaistīt spēlē laikam paredzēts tikai pret krietni vājākām komandām.. Helmanis- nekāds.. Kapteinis jau dažās pirmajās minūtēs nopelna 3 piezīmes..
Nevis Komanda, bet savāktu spēlētāju mistrojums..
Pagaidām nav argumentu, lai ventspilnieki mājas spēlē pret VEF justu līdz savējiem..

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 21:54, pirms 17 gadiem
Bešiktaš ? Tā tak izrunā ! Raksta Besiktas

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:54, pirms 17 gadiem
Nu speeli var isi rakstorot - migu ciet, bija ļoti jasasprindzinās lai kaut minimāli noturetu uzmanību

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:54, pirms 17 gadiem
svaki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:55, pirms 17 gadiem
uzbrukums 6/10
aizsardzība 4/10
Labākas atzīmes nevaru ielikt
Jei bogu, ja šitā var spēlēt 10 spēles pēc kārtas un nesaprast savas kļūdas aizsardzībā, tad (*^*&^^*%^&(&^&*( (tur daudz lamuvārdu)
Slēpts komentārs: RayAllen
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:57, pirms 17 gadiem
Njā Akingbala diezko bieži šajā spēlē pie bumbas uzbrukumā netika, vienīgais, kas centās picknrolu ar viņu izspēlēt bija Lovs!

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 21:58, pirms 17 gadiem
Ehh.. Nu ko lai saka, žēl!Cīnijās jau čali, biškiņ neiekrita tad kad vajedzēja, divas reizes bija pievilkts līdz tiem -8, bet tajos brīžos atkal nekas neiekrita un tik ielaists atkal! Tapēc uzskatu, ka vienkārši biškīt nepaveicās!Bet nu tas virsraksts par to bezcerīgumu nu galīgi nevietā! Malači BKV!

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 21:58, pirms 17 gadiem
uz Jsssii

labaak parunaa ar speeleetaajiem, ko vinji domaa par Okornu, tad saac shaadu anapaurismu dziit...

  +3 [+] [-]

, 2007-11-06 21:58, pirms 17 gadiem
Man ir tikai viens jautajums Gaspernam Okornam ja es vinju satiktu:

Pirms sezonas Okorns teica Ka Zakim jaspele lielaja komanda... kur tad vins ir?? Labi ok tagad laikam ir trauma cik saprotu, bet nu 2 meneshu laika vienu speli nospelejis lielaja klubaa! Nu turpinam rakt LV basketbola talantus un uz solinjiem turet nugerieshu emigrantus,

PS: mums jauni talanti (basketbola, hokeja, futbola) trukst tik pat ljoooti kaa medikjiem naudas!!! Bet mes tapat vinjus marinejam!!!

Paldies Dievam ka 2003/2004 gada sezona Skonto bija uz jukshanas robezas, kad nevareja iegadaties kadu pabirishu arzemju centru, kas atbrauc un atsez savu naudu un tas deva iespeju sevi pieradit Andrim Biedrinam!! Paskatas kaa Barona Berzins spele! Ja vecie vai amishi nevelk tad dodam iespeju savejiem!! Varu deret da jeb uz ko ja toreiz V Krumins uz Valmieru nepanjemtu to pashu Vairogu, kas ardijas BBL, tad diez vai vins butu PIERAKSTITS Ventspils komanda! Droshi ka basketu rambatu VA vai Polija, vai ka Cunda Rumanijaa!!! Tada nu ir realitate!

     [+] [-]

, 2007-11-06 21:58, pirms 17 gadiem
sen nebiju redzejis tik neizsteiksmiigu speli, radas tada sajuta ka vinji pashi nezina ko grib un kas vispar notiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 21:59, pirms 17 gadiem
ventspilij steidzami vajag jaunus 1o u 5o, centru praktiski nebija(cik atkaartotus metienus sabaxtiija colas zeeni? man ap 10 apnika skaitiit), saspeeles nebija vispaar, bet principaa saspeele ir komandas probleema, paskatamies ko dara ask pie gala iemetiena - visi 4 skraida un kustaas nepaartraukti, ko dara ventspils? 3 staav viens meegina atrauties, protams ka vienam tikt valjaa no sedzeeja ir 4x mazaak shances nekaa ja to dara 4i, un rezultaats arii ir taads, uzbrukumaa nekaadas kustiibas, aizsardziibaa gandriiz visu laiku nenospeelee liidz galam, vienmeer 1-2% pietruukst, beediigi

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 21:59, pirms 17 gadiem
Apsveicu Lovu dzimene...
Ventspilij novēlu labāku turpinājumu!!
ASK fans

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:00, pirms 17 gadiem
Diezgan precīzi trāpīts raksta virsraksta izvēlē! Tas raksturo pilnīgi visu no Ventspils puses.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:02, pirms 17 gadiem
Pedro!!

komanda top, speeleetaaju postenjos buus mainjas, BKV pieraadiija ka var uzvareet, bet protams kam negadaas muljkiigi zaudeet, gan jau video ir skatiits ntaas reizes un komanda centiisies kljuudas labot!!..nu jaa...Besiktas vnk ir labaaka komanda paslaik ar lielu budzhetu, gaidiisim kad buus jaunie speeleetaaji!!

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:02, pirms 17 gadiem
galops Biedriņš savos 16 gados bija kā maiņa Ostleram. Jau toreiz bija redzams viņa potencioāls...un jau toreiz tika uz laikuma.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:02, pirms 17 gadiem
galop,
šodien Zaķis nebija pieteikts, jo viņam ir trauma...

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 22:03, pirms 17 gadiem
galops1

Nu tak beidz čali, padomā loģiski tak! Ja jau tas Zaķis tieši konkrētajā brīdī būtu tik labs lai špēlētu lielajā komandā tad 100 punkti ka viņš spēkētu! Pieņemu ka Okorns pirms sezonas izdarija secinājumus no U-20 čempionāta ka kā viens no labākajiem tā spēlētājiem var sēdēt BKV uz soliņa ! BEt rekā atnāca un pārliecinājās ka var! Nu nav čalis gatavs lielajam Basketbolam !

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:03, pirms 17 gadiem
Nu ja šitas nebija bezcerīgi, tad es nezinu - laikam jābūt aklam vai stulbam. parasti lasīju komentārus, bet nevarēju vairs izturēt, daži te nu galīgi nav objektīvi, smaiduli - paklausies ko pārtraukumā teica tas ventiņu jauniešu treneris - te jau zirgam jāsmejas. Leģionāri nulles, ko līdz samesti punkti, ja ir tādas kļūdas aizsardzībā????

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:03, pirms 17 gadiem
Interesanti gan- kas izvēlas tos leģionārus? Ventspils OC apkopējas?
Pretinieku komandā leģionāri kapā- ka prieks skatīties!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 22:04, pirms 17 gadiem
uz galops1

bet Okorns teica, ka vinjsh neesot Ziemassveetku veciitis, kas taapat jaunajiem daliis minuutes... katram savs ir jaanopelna treninjos un attieksmee...
ja nemaldos, tad Sporta Aviizes pielikumaa 'Basketbols' vinjsh par sho teemu arii staasta...

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:04, pirms 17 gadiem
baig beediig
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Blade99

  +3 [+] [-]

, 2007-11-06 22:06, pirms 17 gadiem
uz Jsssii.

vareetu padomaat, ka kaads nesaprot, ko Okorns teiktu... visi lieliski visu saprot.
un respekts pret vinju ir liels. vismaz pagaidaam.

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 22:06, pirms 17 gadiem
Tada sajuta ka speletaji ir parak stulbi preks trenera! jo katru panemto minuti vinjs vienu un to pasu stastija ,bet skatoties uz speletajiem parnema tada sajuta ka sie neko nesaprot ,ko vinjs vinjiem megina ieskaidrot!!!

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 22:07, pirms 17 gadiem
kaa iet #21 ? spēle tīri neko arī virsraksts nekam nederīgs
nevar paaris meljnjus nosegt .... zheel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:08, pirms 17 gadiem
Nav nekāds pārsteigums..

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:08, pirms 17 gadiem
nu tu jau galiigi saac murgot pedro!!

ulebaa 1. speele un BBL ar nav puse aizvadiita, veel nedaudz ir laicinsh!

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:08, pirms 17 gadiem
tu RUBEN:
Jaa un Kalve izdarija ko lidzigu spelejot U-18 EC! Un vinju panema Benetton! BENETTON kas speleja Eiroliga Italijas A1 serija! Kalve Benettona dabuja spelt vairak kaa Zakjis Ventspili!

to STRAKA:

tik laukuma uz 2min vai uz 5am 16 gados un tikt uz laukuma 35 minutes 17 gados (gadu pirms lielas dienas AB dzivee) tas ir pavisam kas cits!!! Ja Skonto varetu atlauties nopirkt kadu melni tad vinji to 100% izdaritu un tad ej un zile kas notiktu ar pashu AB!

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:08, pirms 17 gadiem
Pleinc dari kautko...

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:08, pirms 17 gadiem
shaubos vai Okorn dosies kkur... vieniigi shii vareetu buut vinjam peedeejaa sezona vpilii!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 22:09, pirms 17 gadiem
--> Straka

"Veselovs kad spēlēja izlasē - vienkārši apbrīnojami - bet kā Ventspilī atpakaļ - tā atkal vecais labais lunis atpakaļ"

vnk speeleejot izlasee Veselovs bija nonaacis pie pareizaa secinaajuma, ka ar shaadu masu vinjam nav daudz izredzu veiksmiigi speelet pret pretinieku PF/C. liidz ar to, vinsh uzbrukumaa lika akcentu uz 1/2 taalajiem vai garaamgaajieniem peec pagrieziena, savukaart aizsardziibaa nemeegjinaaja aptureet pretinieku ar kermeni, bet lika akcencu uz metiena blokeeshanu, kas arii deva rezltaatu.

tagad Veselovs dara visu pilniigi otraadi - uzbrukumaa ar pretinieku PF/C iesaistaas speeka ciinjaa, ko bezceriigi zaudee, ciinoties par vietu zem groza piespeeles sanjemshanai, savukaart aizsardziibaa pretiniekus cer apturet ar savu 2 ciparos rakstaamo masu...

centram ar vinja koplekciju, lai guutu panaakumus (206 cm, ~96 kg) akcents jaaliek uz aatrumu un tehniskumu.
no otras puses sho 3 gadu laikaa vinjam neviens netrauceeja stiprinaaties fiziski...

  +3 [+] [-]

, 2007-11-06 22:10, pirms 17 gadiem
Es buutu nokauneejies

  +3 [+] [-]

, 2007-11-06 22:11, pirms 17 gadiem
smirdigie ASK fani savas stulbas piezimes pie sevis atstaja ZB ventspils fani vizmaz apsveic ar uzvaru ASK, bet jus tik makat nodirst!!!!! STULBIE ASK fani ciest nevaru!!! bet tazi tiesam ir normali, nerunaju par tiem kas tiesam ir normali un prot atbalstit un novelet veiksmi ari citam komandam!!!

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:11, pirms 17 gadiem
ko dod tas ka var iemest 3pt ja jau naakosajaa epizodee aizsardziibaa rokas pacelt nevar lai panemtu atl.bumbu

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 22:12, pirms 17 gadiem
bet tik un taa visu cienu ventspilij
Slēpts komentārs: puramuk

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:14, pirms 17 gadiem
kauns ULEB kausa izcīņas organizatoru mājaslapai, kurā joprojām nav statistikas par šo spēli!!!!

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:15, pirms 17 gadiem
pasmagi un izskatas ka ventspils tomer sogad nevares atgut Latvijas zeltu, kaut gan gribētos!

  +3 [+] [-]

, 2007-11-06 22:15, pirms 17 gadiem
neiešu vairāk just līdz, visu zaudē ko var - tjipa fans saucaas ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:16, pirms 17 gadiem
Malači ventiņi! LAbi nospēlēja! Autors gan pastulbs... virsraksts pilnīgi nesakarīgs!! Bet BKV ir potenciāls! LIELS!

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:18, pirms 17 gadiem
To: es-par-BKV.. Nu es izsaku lidzjutibu.. :/ A ko man apsveikt? Neko dzeeligu neteikshu. Un navajag d.rst par ASK faniem, liela dalja normalus komentus raksta, tikai viena dalja ne, problema ir ta, ka esam vienkarshi parak daudz, nevar tak visus izkontrolet kas ko pasaka..
Un pec shodienas speles, ko tad pateikt, gruti jau kaut ko labu pateikt, so neteikshu neko.. :/
P.S. bkv ari nolika ASK pec zaudejuma Zhalgirim, taka necel nu degunu, ka esi tas labais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 22:19, pirms 17 gadiem
"Besiktas" jau ar nav nekāda švakā komanda, ka tagad visi brauz Okornam virsū un Ventinjiem. Komandai viss vēl priekšā, nav ko uzreiz pēc pirmā zaudējuma ULEBā uzreiz lamāt.

  +4 [+] [-]

, 2007-11-06 22:19, pirms 17 gadiem
Vieniigais ,kas man patika-aizkustinaaja ,ka ar rozeem apsveica dzimenee LOVU!!!!UN Dzastins nepieviila!!!Paldies Dzastin,paldies veciit!!!!

  +4 [+] [-]

, 2007-11-06 22:19, pirms 17 gadiem
gudrinieki... salidziniet, kur speelejushie tie 5 kas turkus vilka un kur bkv papildinaajums... Besiktas ir daudzreiz speeciigaaks nekaa peern. lieliski bija redzamas bkv vaajaas vietas - pirmkaart jau saspeles vaditajs. Gabraans ir ok, bet ne jau 32 minute, uLEB kausaa. Tieshi no samisntinaahsanas uzbrukumaa saakas turku uzbrukumi un izraviens. kad ar lieliem speeku peterinjiem pievilka, sekoja kljuuda aizsardsibaa, kada bumba neizciiniita vai vel kaut kas. pg vajag steidzigi un gan jau ari centru. ja vien tas ir iespejams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 22:23, pirms 17 gadiem
--> samss

"visu izsaka treneris: paskatieties kaa ASK vada Butauts, klanos vina prieksa, prieks skatities, ne velti LT izlases galvenais treneris, bet kas ir ventspili?! it kaa ir kas spele, bet treneris 0! zel"

Oi, oi... Es personiigi peec ASK - LRY speeles paarliecinaajos, ka Butauts speeli absoluuti nevada - Valters pie + 14 tik pilii nesagatavotus 3p no paari rokaam, LRY tik turpina atbildeet ar veiksmiigiem pretuzbrukumiem a Butauts pat time-outu nenjem (par Valtera njemshanu nost no laukuma nemaz nerunaajot). buutu kaut virsuu uzblaavis, a bet nee - tik turpina pie sevis "chertihastja"

Par EC pavisam cita runa. Vienos vaartos taktiskaa zinjaa zaudeeja Repesham 1/4 finaalaa pret Horvaatiem. Kaut vai epizodee, kur horvaatu garie sanjem 4-to pieziimi un jaaizdara spiediens uz groza apakshu, shis panjem un uzlaish iiso sastaavu, kas lauj ne tikai horvaatu garajiem izvairiities no 4 pieziimes, bet arii veiksmiigi savaakt atlecoshaas. speelees beigaas, kad horvaatiem bija iespeeja paaris sek. vienu metienu organizeet Butauts staaveeja malinjaa "golovu opustiv", bet ko un kaa dariit LTU izlasei skaidroja Jashka. peec speeles LTU web lapaas komentaaros izteikumi paarsvaraa bija shaadi: "neskatoties uz visaam Butauta puuleem, LTU izlase tomeer pieviec Horvaatus (bez jokiem)..." no comments
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:24, pirms 17 gadiem
--> petrini

un kas trauceeja BKV izveidot sastaavu "daudzreiz speeciigaaku nekaa peern"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:29, pirms 17 gadiem
cik passtulbam jabuut autoram, lai uzliktu taadu virsrakstu...dereetu kadreiz arii padomaat drusku...

par speeli visu neredzeeju, bet pirms speeles uzmetot acis Besiktas sastaavam, gribeejaas skriet uz toto un gaazt uz vinjiem, nu kompklektaacija galvastiesu labaaka, rezultaats taads pats...bet lai -8 uzskatiitu par bezceriibu, tad praataa naak futbols nevis basketbols, un kaste alus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2007-11-06 22:29, pirms 17 gadiem
hmmm
vot nesaprotu kāpēc liela daļa nepiekrīt virsrakstam ka zaudēja bezcerīgi??
Pasakiet kur tad bija tā cerība uz uzvaru?? Tajā momentā kad turki paši nespēlēja? Kā vajadzēja tā spēlēja...

uz #21
Tu jau kuro sadaļu komentē ka jāprasa spēlētājiem ko tad viņi paši saka par Okornu...
Nu man kā līdzjutējam tas galīgi nerūp... Es redzu ka komanda zaudē.. Un ja zaudē tad grozies kā gribi tad vainīgs var būt pēc vienas divām spēlēm ir kāds no spēlētājiem bet ja tas jau ir sērijveida zaudējums tad nu man nekā savādāk nesanāk ka trenneris vainīgs...
Un atļaušos uzskatīt ka trenneris ir vainīgs jo tik slikts uzbrukums V-pilij nebija pat tad kad KM tur bija kā trenneris...

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 22:29, pirms 17 gadiem
vienozimigi, vajag jauns saspeles vaditajs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:30, pirms 17 gadiem
nožēloami. es nevaru ierubīties kā no tik izcilas komandas kā BKV ir sanākusi tā maigi sakot lupatu kaudze. es griu atpakaļ Miužnieku. okorns nekam neder, tikai māk lamāties un ārdīties, bet rezultāts no tā pagaidām nav redzams. ASK obligāti jāuzvar, jo jums ASK fanīši "bišķin" sakāps. beidzot jāpamostas un jārāda beidzot ritīgā ventiņu spēlē. saņemieties taču vienreiz. jūs vēl redzēsies ka ventiņi parādīs kā jāspēlē basketbols.

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:33, pirms 17 gadiem
Vaajaas Ventinu vietas jau paraadiija -Valmiera,Shauli,LR,Baroni..nu bet labaaks ir virsraksts par "Bezceriigi.."

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:33, pirms 17 gadiem
cienigi!

  +3 [+] [-]

, 2007-11-06 22:34, pirms 17 gadiem
--> make78
Sakritības vārda tiešajā nozīmē bija tās, ka Lovam un Baksteram "sakrita".
Pārējās bija likumsakarības..
Ja skaitītu Ventspils nepiespiestās kļūdas, kā to dara tenisā, nez cik to būtu ?

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 22:36, pirms 17 gadiem
Nu Lovu jau nevajag tik ļoti nolikt. Pagājušogad tīri ok kapāja, šogad ar vēl riktīgi nokapās, REDZĒSIET. Bet, Baksters un Akingbala nu gan nezinu, vai jāpatur. Cipruss arī šodien luņojās ne pa jokam.
Cerams, ka šī bija BK Ventspils SLIKTĀKĀ spēle ULEB cup šogad.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:37, pirms 17 gadiem
Njā un vēl kas šodien tā smagi iekrita acīs bija galīgi pustukšās tibīnes...
Ja tā aizdomājas tad pāris gadus atpakaļ tur cilvēku būtu bijis savas trīs reizes vairāk noteikti..
Bet nu iespējams es kļūdos!

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:38, pirms 17 gadiem
Pilnģi Tev, krilav, piekrītu par tām tribīnēm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:39, pirms 17 gadiem
xp tu nezini atbildi? kas var liegt to dariit?

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:40, pirms 17 gadiem
piekrītu kafka. ko tas dod, ka Baxteram uzkrita, kad praktiski spēle jau bija zaudēta, vispār viņa darbības vairāk izskatās pēc veiksmes nekā pēc likumsakarības.

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:42, pirms 17 gadiem
make 78, Tu esi stulps, jābūt arī mazliet objektīvam, bet Tu tāds nepavisam neesi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:43, pirms 17 gadiem
Daudz lietderīgāks būtu papildinājums spēka uzbrucēja pozīcijā. Uvis nevelk, Paška nevelk un masīvi daudz bumbas pie Ventspils groza savāca Pekers nevis Nicēvičs. Protams arī no Gilkrista ir jātiek vaļā. Kāda jēga no leģionāra, kurš ir vājāks par vietējo.

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:44, pirms 17 gadiem
--> make78
Pat ne ar 1 vārdu šeit ASK nepieminēju..
Un gudrībā ar mani Tu diez vai spētu sacensties..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:46, pirms 17 gadiem
Paldies par nomainīto virsrakstu!

     [+] [-]

, 2007-11-06 22:46, pirms 17 gadiem
bljaviens ventspils rada loti sliktu sniegumu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 22:48, pirms 17 gadiem
Es te piereģistrējos tikai dēļ tāda zābaka kā Tu, nu reāls daunis, Tev pa visām malām lien ārā Tavs stulbums, ja nejēdz, tad nekomentē, kā te teica viens "klasiķis" - dirsst nav malku cirst

  -2 [+] [-]

, 2007-11-06 22:48, pirms 17 gadiem
kauns bija skatīties Labāk eju sporta skolas audzēkņu vērot, tie pieļauj mazāk kļūdu.Neturēja nervi,pārslēdzu programmu pēc Ciprusa neveiksmīgā kārtējā mēģinājuma noķert bumbu.Protams,ja mēraukla ir tāda kā,kad komentators sacīja spēlē ar Lietuvas Rītu :ar leišu otro sastāvu mēs nocīnījamies līdzīgi...,tad viss ir okey..

  -4 [+] [-]

, 2007-11-06 22:51, pirms 17 gadiem
Raksts par Ventspili, bet trulais skauģis make78 atkal tik pa ASK kaut ko murgo.... Nu pilnīgs lašara... Laikam trulaka šeit nav neviena...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:01, pirms 17 gadiem
hmmm, ventspilij tachu nebija nekaadas shances uzvareet shodien, pat kad sakrita trulji nebija, taatad bezceriigi zaudeeja, ask arii atljaavaas bezceriigi zaudeet zhalgirim, pat bezceriigaak nekaa shodien venteles to izdariija, bet bezceriigumam nav dziljuma, anyway ventspilij jaatiek valjaa no taam beebiskajaam kljuudaam piespeelees, izcils kadrs bija kad beshiktash peec zaudeeta groza izmeta bumbu un tur viens nespeeja nokjert turpat 1m attaalumaa noi pasotaaja un izlaida autaa, un venteles pajem un izmet bumbu autaa.... taa speeleet vienkaarshi nevar un viss, bet tadu momentu bija vismaz 3-4

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:02, pirms 17 gadiem
ZB kā war šitā zaudēt ??

Kas tagad BKV ir. galīg nabag palikuš ??

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:08, pirms 17 gadiem
Shoreiz man ir ljoti daudz ko teikt, lai gan pec mana komentara sagaidama ierastaa reakcija no Venstpils fanu puses. Bet tas mani neuztrauc.
Proti, ir neizsakaami zheel, ka liidz shaadam liimenim ir nolaisti veel nesenie Latvijas chempioni (!!!)....Tas ir aarpraats kaut kaads, komanda izskatiijaas ta ka jaunatnes liigaa speeleetu! Un Ventspils fani veel naivi cer uz rezultaatiem...Kas tos rezultaatus sasniegs???? Nu kas??? Tas vieglatleets? Tas kukuruuzas lasiitaajs, kuru aiz ausiim izvilka no Nigeerijas tiirumiem tikai taapeec, ka shams augumaa padevies? Tas saspeeles vadiitaajs, kuram kjeraas bumba pie katra dribla piesitiena? Vienkaarshi skatoties tu nesaproti kas tagad ir jaadara - jaasmejas vai jaaraud, ieraugot taadu cirku laukumaa!!! Nigeerietis vispaar ir unikums - logiskaa domaashana ir vienaada ar apalju nulli. Nepaartraukti skrien ar galvu sienaa, taada sajuuta, ka shams nezin vispaar kur vinsh atrodas un kas vinjam ir jaadara! Un taadam veel algu maksaa, strap citu, drosvien nen to mazaako!? Kas vinsh pa centru? Ta lai labaak ljauj Zakjim speleet, tas vismaz saprot kas ir basiitis! Da kaadam Zakjim, man liekas Streelnieks labak nospeeleetu pa piekto nekaa tas stumbenis!! Un nesen veel bija sheit vienaa rakstaa piemineets, ka uzradies NOPIETNS konkurents Miledzham par shovmenja un liidera lomu laukumaa...Juus jokojat?? UN visvairak man shodien bija zheel Uvelis, Vitols un Strelnieks, daljeaji arii treneris. Uvelja sashutuma pilnaa seja peec soda, kuraa nigeerieshu supercentrs ar bija iesaistiits. Tas bija kaa punkts uz "i" - Uvelim ar nav skaidrs kaa var tik tupi komandas biedri buut shosezon. Un Kronis visam ir tas, ka Okorns minuutee saaka runaat ta ka ar maziem beerniem. Nebaidaties, viss ir kaartiibaa, es panjemshu veel minuuti, ja nebuus labi, viss ir kaartiibaa... Butauts vai Muiznieks sen buutu nolicis tos nejeegas pie vietas, ta ka pa diedzinju speeleetu!! Bet ko tu taadiem padariisi - tev liek mellenes lasiit, a tu seenes griez....Uzbrukumaa paiet 9 sekundes, kameer Gabrans tiek paari centram, jo supercentrs jau neiedomaasies paliidzeet, uzlikt bloku, paskriet aizsargam priekshaa. Nesen teicu, ka buus labi, ja Ventspils Valmieru un Liepaaju uzvarees - tagad jaasaka, ka es nebriiniitos, ja shitie meistari pakaastu Zemgalei vai Gulbenei ar...Uz doto briidi situaacija ir gauzhaam, gauzhaam beediiga vienaa no Latvijas labaakajaam komandaam...:/

  -2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:14, pirms 17 gadiem
eastern, nekaa jauna - puushlja emocijas, nevienu mikrli neneegjinot kaut ko saprast. tikai *irshana, ja veelies.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:18, pirms 17 gadiem
petrini, es piekrītu eastern, es saprotu ka Tu krīti par Ventspili, bet tā nu diemžēl ir es jau to teicu pirms sezonas bkventspils lapā, ka leģionāri ir galīgi garām, bet neviens nesadzirdēja, laikam būs jāiet Pleinica vietā - nu tādas lažas laiž jau kuro gadu pēc kārtas. Kā saka gudri cilvēki, tad skopais maksā divreiz vai arī, ka par velti ir tikai siers peļu slazdā Nu jopcik, cik var lažoties ar komandas komplektāciju

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:19, pirms 17 gadiem
->Eastern

daudz kas, ko tu uzrakstīji ir nereāli pārspīlēts, saprotu ,ka emocijas ir nenormāli daudz, bet daudzās lietās tev pašam pietrūkst loģikas. Piekrītu gan, ka Okorns ir izmests varbūt nepareizajā vietā, jo maz ir tādu treneru, kuri sak darbu ar tik dīvainiem(neparastiem) spēlētājiem, šeit būtu kāds pierēdzējušāks treneris noderējis.Man Okorna ir žēl, labi vismaz, ka Galvanovskis kko vinjam palīdz. Ar laiku ceru uz situācijas uzlabošanos.

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:22, pirms 17 gadiem
Nevar gaidiit uzvaru ar shaadu speeli pret Besiktaš, bet labi ir ka redzams ka iekshaa ir, tikai kad naaks aaraa...joprojaam Uzskatu ka Ventspils ir labaakaa komanda Latvijaa, un man neinteersee taa zaudee uzvar vai nespeelee...Ventspils foreva

Shobriid truukst Venstpilij asuma, kad laukumaa ir viitols tad shis tas ir, paareejie speeleetaaji nespeelee entuziastiski...buus tas, buus cits rezultaats

  -2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:22, pirms 17 gadiem
ventiniem vispar trenini notiek ? pec sis dienas izkatijas ka vini vispar nav trenejusies un nezina kas jadara un kur jaskrien kur nu vel aizsardziba ....

  -2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:23, pirms 17 gadiem
Eastern gan ir superdolbs radījums vēl pērn to nod*rsi Muižnieku saukdams viņu par nejēgu, pret kuru nevienam nav respekta, bet tagad redz viņš visus noliktu pie vietas skaties, ka Kērtisa fekālijas tev smadzeņu vietu neieņem

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:25, pirms 17 gadiem
Ventspils vnk spēlē paslēpes, viņi jau pirms sezonas paziņoja, ka galvenās cīņas būs LBL, tad nu tagad viņi atdodot spēli ULEB grib BBL demoralizēt sestdien ASK Ar domu par LBL

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:25, pirms 17 gadiem
Par Zaķi!Diezvai viņš ir tik labs, lai spēlētu lielajā BKV komandā, jo uz laukuma jau viņš, nav tik labs, kā uz Kurzemes dejas grīdas. Spēlētājam, ja viņš grib būt labs ir jādomā, ko kā darīt!

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:26, pirms 17 gadiem
Nepaarspiilee tik, Eastern.. zaudeet Gulbenei un vinneet Tartu Rock pa 25.. kaut ko tik aplamu centies nolikt blakus..

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:28, pirms 17 gadiem
Es jau nesaku, ka Muiznieks ir labs treneris, bet saliidzinot ar Okornu, vinsh vismaz pagaashsezon kaut ko vareeja pateikt minuutes paartraukumaa, nevis ta ka shitas - saak mazaa balstinjaa runaat ta ka beernudaarzaa...Nu smiekliigi. Protams, saliidzinot Muiznieku ar Butautu, Muiznieks ir pabeerna lomaa. Iisteniibaa, man Okorns zheel ir, vinsh normaals treneris, bet ja butu normalu komandu vadiba nolasijusi, tad vinjam nebutu jamierina "vechus", bet jaastrostee vinjus, jaauzkurina, jaadod vinjiem to degsmi kapaaties!!! Un tas ir tas, ko prot Butauts. Arii Vecvagars sodien to pateica. Un Magloir, tici ka man ir pilnigi vienalga, ko tu domaa par manim, man vismaz ir viedoklis, atskiriibaa no teviim, jo tev viss ko es uzrakstu ir dolbajobs, nemaz neizlasot un neiedziljinoties manaa komentaa... Leekaa cik tu gribi.

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:30, pirms 17 gadiem
piekritu zakis ventinos nekam neder ka ari pus komanda

  +5 [+] [-]

, 2007-11-06 23:31, pirms 17 gadiem
Nu nav jāmet plinte krūmos pēc pirmajām neveiksmēm, tas ir pats sezonas sākums, vēl viss gads priekšā, protams situācija varēja būt saulaināka, tomēr nevajag noniecināt Ventspili, šis klubs pagaidām vēl nav saspēlējies un tas ir redzams, katrā ceturdaļā. Domāju, ka Okornam vajadzētu vairāk izmantot run gun, proti ātro basketbolu, ok aizsardzība zaudēs, tomēr komandā ir ātrie Baksters un Lavs, pie labas iespējas aizskriet var arī Gilkrists. Vispār par to Gilkristu - spēlētājs ir apveltīts ar ļoti labu caurgājienu, tomēr liekas, ka treneris viņam neļauj brīvību, nu nav viņš nekāds diriģents, viņam ir jāuzbrūk, nemitīgi jāmetas caurgājienos, jāsaasina spēle, to viņš ļoti labi pieprot, vajag tikai vairāk izmantot šīs īpašības, ja viņš beidzot ieies ritmā, sāks krist, arī tālmetieni, jo radīsies lielāka pārliecība par saviem spēkiem, katrā ziņā Gilkrists nav tukšā loze, ir jāmāk viņš tikai izmantot, jānovēl veiksme Okornam šajā ziņā. Cita situācija ir ar Akinbalu, tik tiešām reizēm rodas sajūta, ka viņš nesaprot, kas vispār notiek apkārt, aizsardzībā vēl puslīdz, bet uzbrukumā galīgi lido ārā no komandas spēles. Būtu viņam labs saspēles vadītājs, kurš prasmīgi dotu piespēles, Akinbala varētu atvērties, jo viņš ir atlētisks un ''dankot'' jau nu māk, tomēr šābrīža situācija nav labvēlīga priekš nigērieša, ja Pleinics nedomā iegādāties jaunu saspēles vadītāju, kuram ir tiešām laba piespēle, tad Akinbalu labāk laist tālāk pasaulē un paņemt kādu citu. Par Baksteru, šis ir spēlētājs, kurš kā zivs ūdenī jūtas ātrā spēlē, tomēr mazliet lēnākā klusē... pie plusiem jāpieskaita, arī nebaidīšanās uzņemties iniciatīvu, tas var noderēt. Katrā ziņā interesants spēlētājs, kurš arī jāprot izmantot.

Nobeigumā gribētos teikt, ka ''Ventspilij'' ir iespējas pielikt un daudz, manuprāt jāspēlē ātrāks basketbols un būs ok, nav Okornam tik labu aizsardzības speciālistu, lai te baigo Eirolīgas basīti rautu vaļā, iespējams vajag daudz vienkāršāk un primitīvāk, tomēr tas būs trenera ziņā. Anyway šobrīd klubs ir vājāks par ''ASK'' un pat ''Baronu'', tomēr sezonas gaitā situācija var krasi mainīties.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:31, pirms 17 gadiem
Nav nekādas starpības ar cik zaudē vai vinnē, uzvara ir uzvara un zaudējums ir un paliek tikai zaudējums, var arī bezcerīgi zaudēt kā šodien ar 8 vai cik tur punktiem, izskatās jau pēc rezultāta, ka zaudēja tā tīri neko, bet pēc spēles tiešām sagrāve

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:31, pirms 17 gadiem
--> Eastern

"Butauts vai Muiznieks sen buutu nolicis tos nejeegas pie vietas"

nu bet no kurienes juus visi raavaat, ka Butauts ar Muiznieku ir baigie pie vietas liceeji? Nu nolika Butauts Valteru pie vietas, kad shameejais speelee pret Rytas nesagatavotus trullus meta un ASK paarsvars strauji kusa? Par KM taa vispaar no comments - ne reizi neredzeeju speeleetaajus blaujam, pat komandai bezceriigi kaashot minuutes paartraukumos k-ko sev pie deguna murmina, laikam baidaas balsi uz speeleetaajiem pacelt.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:32, pirms 17 gadiem
iedzilinaajos eastern komentaraa liidz pusglazei, tapeec noverteeshu ar -, vinsh runaa par man nesaprotamaam lietaam...

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:32, pirms 17 gadiem
Eastern tu gadijuma neesi rakstnieks ???

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:32, pirms 17 gadiem
ask labakie!!!! ventini zaude del savam debilajam kludam!!!
Slēpts komentārs: Družnij

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:35, pirms 17 gadiem
es tavos komentus esmu laika gaitā atlasījies vairāk kā vajag un nekad neko neesmu viņos redzējis kautko, kas būtu apdomāšanas vērts, atskaitot, kā tādu murgu var uzrakstīt... un savu viedokli es nemaz nepūlos izteikt, jo šeit tas tāpat pazudīs spama jūrā, starp tādiem komentiem kā tavi, kur tiek nozākātas visas citas komandas, bet slavināti Kērtisa danki un Butauta bļaustīšanās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:36, pirms 17 gadiem
vot besiktas shodien nospeeleeja bezceriigi...

futbolaa 0-8 pret liverpool

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:37, pirms 17 gadiem
gaidam, bet nesagaidīsim Pleinicam pašam būtu jāaiziet, ja viņš ir vecis.

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:38, pirms 17 gadiem
istais_Spakijs ; sis komentars man patika

  -3 [+] [-]

, 2007-11-06 23:40, pirms 17 gadiem
Kur esmu slavinajis Kertisa dankus? Kur? Es pasaku, ka vinsh ir ljoti labs speletajs, labakais legionars Latvijaa. Es pasaku, ka Butauts ir ljoti labs treneris, labakais Latvijaa. Un? Tu protams mani apstrideesi, bet nez kaads tev bus pamatojums apgalvot preteejo, proti, ka taa nav? Man tada sajuta ir, ka Tev Magloir liekas, ka man vissvarigak ir padirsties ar kadu vai kadu nodirst. Tad varu pateikt, ka es analazieju un spriezhu pec redzeetaa, ok, varbut dazreiz paarspiileeju, bet nejau nepamatoti tas parspilejums...

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:43, pirms 17 gadiem
jā, godīgi sakot jau cieties esmu kopš sezonas sākuma ignorēdams tavus postus, takā šovakar izdomāju ar tevi diologu izveidot...

Kērtisu konkrēti šajā rakstā tu neslavi, bet ir neskaitāms daudzums tādu kur slavini i viņa dankus utt.. piekrītu Butauts ir labākais treneris pašlaik Latvijā, bet Kērtiss labākais leģionārs - te nu jāsmejas ļoti skaļi... analīze jau tev arī izcili daudzpusīga parasti... khe...

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:43, pirms 17 gadiem
ŽĒL!!!
Spēli neredzeju, bet nu spriežot pec statiem, tad garais gals ventiņiem šodien galīgi čābīgs!!! Lavs ar Baksteru nokapājusi, Gabrāns ar!!!
Gan jau būs ar uzvaras!!!

Bet re kā sagriezās! Visi teica, ka Ven vieglāka grupa un ASK smagāka, bet ven sāk ar zaudi, ASK uzvar! Tāpēc jau basi nespēlē uz papīra, bet gan laukumā!!!
Veiksmi visiem mūsejiem tālāk!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:47, pirms 17 gadiem
Nu nez, uzskatu, ka Kertiss nav labakais legionars LV - tas pats Bramblets ir labaks, tikai netaisa sovu. Trenneri domaju Butatauts, Okorns un KM ir apm. viena limeni. Vnk katram savas stipras/vajas puses!!!

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:48, pirms 17 gadiem
--> Družnij

sakars bija vistieshaakais. pie paarsvara +14, kad logiski buutu speeli pietureet, jo laiks straadaaja ASK labaa, Valters vairaakas reizes tikko sanjemot bumbu uzreiz meta pa grozu neskatoties, ka Rytas aizsargs bija loti tuvu un ne visi komandas biedri paspeeja pieslegties uzbrukumam. rezultaataa seko nepreciizs metiens, Rytas savaac bumbu (jo ne visi ASK speeleetaaji paspeeja piesleegties uzbrukumam), seko aatrs pretuzbrukums un viegli 2 pts Rytas.

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:48, pirms 17 gadiem
domaaju ka te agri vai veelu buus trenera demisija!
nesaku ka slikts treneris bet kautkaa vinjiem neveidojas tas komadas gars un taa saikne kad viens otru papildina!

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:49, pirms 17 gadiem
kad atradisi un paradisi man to rakstu, to komentu, kur es slavinu Kertisa dankus, tad apspriediisim sho jautaajumu! Bet atrodi tikai, jo tu tachu apgalvoji ka tadi raksti un komenti ir neskaitami daudz. Paradi vismaz vienu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:55, pirms 17 gadiem
Bonus, paraadi man kaut vienu cilveeku, kuram ir 100% taisniiba!!?? tada vienkarshi nav, tapat kaa es tads neesmu. Nezinu, kas ir par iemeslu tavam uzbraucienam man sobrid, bet nu tas lai paliek tavaa zinjaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2007-11-07 00:03, pirms 17 gadiem
Как-бы там не было, но с уходом Муйжниекса Вентспилс не скоро начнёт подниматься. Возможно, сейчас кризис в команде . Чем быстрее Вентспилс выберется, тем лучше. Игроки опытные, главное что-бы тренер правильно повёл куманду вперёд!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-07 00:15, pirms 17 gadiem
galdniecinsh,
kad sasniegsi kaut pusaudža vecumu (cik noprotu pēc nika un postiem tev ir 13 gadi) tad arī spried par citu cilvēku, komandas utt gudruma/stulbuma pakāpi

     [+] [-]

, 2007-11-07 00:15, pirms 17 gadiem
Man arī žēl letiņu basketbolistu, gan veco - Vītolu un Helmani, gan jauno. Pats drūmākais - jo smagāka situācija, jo lielāks akcents tiks likts uz leģionāriem, un sāksies jaunu glābēju meklēšanu kaut kur ārpusē. Ventspils šogad nav top komanda, un tāda diez vai vismaz tuvākā laikā būs, tā ka izredzes ir tikai pamatā strādājot ar savējiem. Nevis viņus atsumjot. Kas attiecas uz leģionāriem - tas tikai norāda BKV budžeta problēmām, nu nav viņi, izņemot Lavu, Eiropas top-50 komandas spēlētāji. Par Baksteru - visādā ziņā labs spēlētājs, bet ne tāds, ap kuru var veidot komandu, īpaši, ja ieradies tikai sezonas vidū. Labs epizožu spēlētājs, bet ne vairāk. Un vēl - trenerim jābūt daļeji savu spēlētāju advokātam, ne tikai komunicējot ar presi, bet arī sadzīvē, kā vislabāk to varējām redzēt Otersona - Biedriņa gadījumā un kā tik ļoti pietrūcis gan savā laikā varbūt Ciprusam, bet tagad nu riktīgi Ronaldam Zaķim. Nedomāju, ka meistarības ziņ astarp viņu un to nigērieti ir bezdibenis, bet pašreizējās tendences vadošajos klubos, ne tikai BKV, arī Rīgā un Valmierā nestrādā latviešu basketbolistu virzienā.
Par Butautu un Valteru - viena no pirmās pussezonas atziņām Butautam bija, ka Valterus nevar kritizēt, un visi tevi godās un atbalstīs. Nevienam citam spēlētājam šādas privilēģijas Latvijas klubos nav un nebūs. Un to zin ne tikai treneri. Latvijā.

     [+] [-]

, 2007-11-07 00:19, pirms 17 gadiem
Nu Magloir, atradi? Vai arii ieraavi meeli pakaljaa?

     [+] [-]

, 2007-11-07 00:22, pirms 17 gadiem
Eastern, domā man nakts vidū liela intrese meklēt vienu no taviem n-tajiem debilajiem komentiem?! neatrodos šajā portālā lai kādam, tevi ieskaitot, kko pierādītu, bet ļoti labi atceros to tavu izteikumu

  -2 [+] [-]

, 2007-11-07 00:26, pirms 17 gadiem
skaidrs, esi vecis bez pautiem. Ar kuru veidot kaut kadu dialogu, vai sarunu nav verts. Tad jau es varu izdomat un pateikt, ka tu nez ko esi teicis, kada jega, tukshs teksts bez nekadaa pamatojuma. Skaidrs ar tevi, konkreets kadrs esi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-07 01:22, pirms 17 gadiem
Un es to visu skatiijos... kaada velna peec?! Diezgan zeel. Vairaak komentaaru nebuus.

     [+] [-]

, 2007-11-07 04:16, pirms 17 gadiem
zin kas ir analfabēti?pagaidām ir baigā šmiga un škrobe...rīt uzrakstīšu te pa r daudziem idiņiem,kā streka,sams utt...ja Jums puišeļi nav fiškas,ta viņa arī nebūs...malaļetkas hrenovo!
a par BKV uzrakstīšu rīt,un par pirmajiem(izņemot Gabi) un ceturtajiem,piektajiem nekā laba nebūs...

     [+] [-]

, 2007-11-07 06:17, pirms 17 gadiem
tas bija kauta kads murgs... uzbrukums bezzobains, aizsardziba gandriz tada pati... pipec... Ar komandas komplektaciju, ari nedaudz nosauts greizi - Gilkrists - no comment... akingabalis - ehhhh, rokas nolaizas... vajag vel vienu normalu saspeles vaditaju + centru... Ciprusss, ka apprecejas ta pazuda, gluzi ka Vepakovskis... zeel Okorna, patik, ka vins vakar teica min partraukuma - "jums 1h vajag, lai kko pratigu uzbrukuma izveidotu.." pec tam staigaja pa malu un sloveniski lamajas... piespeles vnk "unikalas", kkur tik met, kam pat neskatas, akimgabals, pat nejedz bloku uzlikt, lai varetu brivi bumbu sanemt kads cits... ehhhh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-11-07 08:58, pirms 17 gadiem
Sestdien ASK ir jāņem arī ar šo sastāvu, jo viņiem jau arī nekāds īpašais sastāvs nav.Vienīgais Nigērietis jānosēdina malā, jo viņš, skatoties iepriekšējās spēles vispār īsti nesaprot, kas laukumā jādara.Lovs ar katru spēli labāks!!!Vakar bija liels prieks par viņu, kapāja kā savā pirmajā sezonā BKV.

     [+] [-]

, 2007-11-07 09:30, pirms 17 gadiem
vakar laukumaa bija divas dazhaada liimenja komandas. jau no pirmajaam minuuteem bija skaidrs, ka besiktas izciiniis uzvaru. ventspils pat nespeeleeja slikti, bet taadu besiktas, kaads tas ir tagad, vinjiem diemzheel nebuus lemts uzvareet. besiktas speeleeja apmeeram 2 reizes aatraak un preciizaak. arii speleejtaaju individuaalaas meistariibas atskiriiba bija aciimredzam. Besiktas nespeleja par visiem 100 procentiem aizsardzibaa, vismaz ne peedeejaa 4daljaa, kad visus savus punktus sameta baksters. no ventspilniekiem vieniigais prieks par Lovu soreiz, kas kcik speeja konkureet ar pretiniekiem. paareejie stipri atpalika no sava pretspeeleetaaja gan meistariiba, gan aatrumaa. uvis, kas citreiz speeja kko paraadiit, arii soreiz nebija nekaads ciiniitaajs, jo pretspeeleetaajs vinjam piniigi neljaava izveersties.

bet nav ko paaraak paardziivot par shito zaagji. besiktas domaaju buus viena no labaakajam uleb komandaam shogad. taa kaa -8 ir ljoti labs raadiitaajs.

un protams nevar nepiemineet kaarteejo jimmija humuhumaapua shovu. kaarteejo speeli vnk uzkurinaaja publiku ar saviem efektiigajiem caurgaajieniem un dankiem

     [+] [-]

, 2007-11-07 09:30, pirms 17 gadiem
zzeel ka tik daudzi sheit nevis objektiiivi spriezz bet noliek tos kuri to dara

  +1 [+] [-]

, 2007-11-07 09:36, pirms 17 gadiem
pie tam vpils iemetu 50% triinju. un nevis 4 no 8 bet gan 12 no 24. nnu ja pat ventspils ar shaadu triinju procentu neuzvar, tad ir pilniigi skaidrs, cik stipri ir besiktas.

     [+] [-]

, 2007-11-07 09:53, pirms 17 gadiem
Palasot komentus, šķiet,ka Ventspilij nav variantu, tam gan negribētos piekrist, jā no melllā gala ir pilnīgs čau kaut gan manuprāt Nigērijas zellis slikts nav vienkārši viņu nemaz nemāk izmantot, man šķiet ka Pg melnais vispār tā īsti netiek pie spēles, bet tad kad tiek grib parādīt sevi, bet nekas prātīgs neizdodās. nedomāju ka Gabrāns ir tāds špīlers kas var spēlēt visu spēli, un izskatās, ka ir MILZĪGAS problēmas ir ar kombinācijām-respektīvi nav ne izdomas ne spēja adekvāti reaģēt arī tad ja nesanāk trenera parādītā sadarbība. Starpa 5 nieks varētu būt Gabrāns Vītols Lavs, Helmanis un Nigērijas zellis, Cipa var būt tikai rezervists, jo niknuma nav nu nemaz- tāpat kā 9no 10 mūsu garajiem vispār. Un vēl kas - manuprāt tomēr problēma sir trenerī - nu nav jau vairs tikai pāris nedēļas vai mēnesis pavadīts, un nekādu kritiku neiztur apgalvojums par mega treninjiem un fizisko bedri, nevis fiziskā bet meistarības bedre ir pamatīga....
Izmaiņas ir nepieciešamas sekojošas PG un C posteņos noteikti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-07 10:38, pirms 17 gadiem
Te nu bija Eiroligas Aizsardzība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-11-07 11:24, pirms 17 gadiem
Kad Aivars tiks valaa no blakuslietaam ,tad Ventspils buus atkal uz Latvijas basketbola trona!!!!!!!!!!!!!!!!!!MEES UZVAREESIM!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2007-11-07 12:02, pirms 17 gadiem
nu nevar vinnēt tādu komandu kā Besiktas ar sastāvu,kurā ārā krīt viss garais gals...ja vēl Veselovam un Helmanim nevar pārmest necīnīšanos(nu negāja Uvim vakar,negāja,a Veselovam laikam jau ir pasē ierakstīts,ka neies,bet džeks vismaz kapā),tad par Cipu un Akingbelu runājot... kakovo hrena abi te ir pazaudējuši...vienam basketbola zināšanas beidzas pie pikenrola,kuru arī nevar izmantot,jo bumba no rokām krīt ārā pat visizdevīgākās situācijās,a otram fiškas nav vispār,laiks iet,bet ja cilvēkam nav saprašanas par to,kas notiek uz laukuma,tas arī viņa nebūs...par Gilkristu nerunāsim,manuprāt viņa spēles BKV sastāvā būs beigušās sestdien...sorry,Ralf,bet kārtējo sezonu Tu esi nošāvis greizi ar sastāvu...komanda nevar vinnēt,ja viņā nav labu saspēles vadītāju(Gabrāns te nav domāts,bet kā pirmais viņš vēl pavilkt visu maču nevar,lai gan nospēlēja vakar baigi ok) un centru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-11-07 12:33, pirms 17 gadiem
Nekas nav slikts noticis, taa tak pirmā spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-11-07 14:12, pirms 17 gadiem
jaa,piekriitu par tiem ask faniem. vpilnieku fani var normaali apsveikt ask,bet protams ask fani jau ir par lepnu, lai pateiktu,ka zheel,ka vpilnieki zaudeeja vai arii veel kko taadu. vinjiem vnm buus kkas slikts sakaams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-07 15:06, pirms 17 gadiem
nop galdniek Zhalgirim pirms 2 gadiem bija 6,5 miljoni gan jau tagad veel vairaak! - taa teica Bagijs!

nesaprotu kpc neviens nepaslavē LOVU vinja dēļ komanda nezaudēja ar -40!

Man liekas tie spēlētāji to treneri nemaz nerespektē - Uvis(36 gadi) klausīs dzheku kursh ir par 2 gadi jaunāks! Un vsp minuutes paartraukumos nezin ko runāt! DOn`t be afraid - taka maziem bērniem!
Sestdien dabūs pa pakaļu no ASK Ventspils tad mosh to treneri aidziis prom!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-07 15:48, pirms 17 gadiem
BKV varētu būt ap 1milj, vismaz šī summa jau vairākus gadus ir izskanējusi un cik zināms, tad budžets nekur venstpilniekiem nav pieaudzis, ASK, ja nekļūdos, 1,5 bij pagāšsezon, šogad laikam bišk vēl uzaudzis un ir kādi 2 milj. lvl (jeb 3 milj. eur)

     [+] [-]

, 2007-11-07 20:02, pirms 17 gadiem
Latvieši ir skauģi!!!!!!

Kad V-pils valdija Latvijaa, tad vinus apdirs*, tagad ASK noliek. Ieprieks pa ASK neko ned**sa.
Par speli- jastrada aizsardzibaa.Uzbrukums ari nedaudz kliboja.

     [+] [-]

, 2007-11-07 20:07, pirms 17 gadiem
BKV pārāk daudz kļūdijas, un atļāva pārāk daudz ātros uzbrukumus. Domāju, ka viņi var būt priecīgi par tik mazu punktu starpību.

     [+] [-]

, 2007-11-07 23:35, pirms 17 gadiem
Eastern

--------

Tu stūben tu esi stūlbs idiots neko no basi nejēdz.