Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

NBA klasiskais fināls var sākties!

NBA klasiskais fināls var sākties!
Kobe Braients dienu pirms fināla sākuma
Foto: AP

Naktī no ceturtdienas uz piektdienu sāksies Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) 2009./2010. gada sezonas fināls, kurā tiksies Losandželosas "Lakers" un Bostonas "Celtics". Pirmās spēles sākums pulksten 4:00 pēc Latvijas laika.

Lakers - Celtics vēsture

Šogad atkal pasaules spēcīgākās basketbola līgas finālā būs klasiskais duelis starp Losandželosas "Lakers" un Bostonas "Celtics". Šīm komandām jau ir liela vēsture, spēlējot vienai pret otru NBA finālā. Līdz šim abi klubi savā starpā NBA finālsērijās tikušies 11 reizes, kurās pārsvars bijis "Celtics" pusē. Deviņas reizes triumfējuši "Celtics" basketbolisti, to skaitā arī abu komandu pēdējā tikšanās reizē 2008. gada jūnijā. Toreiz pirms fināla sākuma par favorītiem uzskatīja Losandželosas klubu, bet Bostonas spēlētāji pierādīja pretējo, uzvarot finālsērijā ar 4:2.

Divi šīssezonas spēcīgākie NBA klubi tiek uzskatīti par veiksmīgākajiem diviem visā līgas vēsturē. To pierāda izcīnīto čempiontitulu skaits - Bostonai tādi ir 17, bet "Lakers" par diviem mazāk. Šīs komandas izcīnījušas vairāk kā pusi jeb 33 no 64 iespējamajiem čempiontituliem...

Ceļš uz finālu

Celtics
2009. gada vasarā Bostona nedaudz pamainīja sastāvu, piesaistot divus veterānus - Rašīdu Volesu un Markīsu Denielsu. Regulārās sezonas sākumā uzlabotais komandas modelis strādāja ļoti labi, jo pēc 28 spēlēm bostoniešiem bija labākais uzvaru (23) rādītājs līgā. Taču tad "Celtics" radās dažādas problēmas ar savainojumiem, kas ietekmēja sniegumu. Galarezultātā "Celtics" tika pie 50 uzvarām, ierindojoties 4. vietā Austrumu konferencē regulārās sezonas noslēgumā.

Izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā "Celtics" negaidīti pārliecinoši sērijā ar 4:1 pieveica Dveina Veida pārstāvēto Maiami "Heat". Otrajā kārtā pretī nāca regulārās sezonas labākā komanda Klīvlendas "Cavaliers" ar Lebronu Džeimsu priekšgalā, taču tas "Celtics" nebija šķērslis un sērija tika uzvarēta sešās spēlēs. Austrumu konferences finālā gaidīja tikšanās ar pagājušā gada finālisti Orlando "Magic" vienību. Pirmajās divās spēlēs Orlando laukumā "Celtics" pārsteidza "Magic" un tika pie divām uzvarām. Arī trešajā spēlē savā laukumā "Celtics" bija labāki, panākot jau dominējošo 3:0 rezultātu sērijā. "Magic" cerēja uz brīnumu, taču vairāk par divām uzvarām pret "Celtics" neizdevās gūt. Arī šī sērija noslēdzās sešās spēlēs un pēc gada pārtraukuma Bostona atkal iekļuvusi NBA finālā, kas notiks jau 21. reizi kluba vēsturē.

Lakers
Pēc čempiontitula izcīnīšanas 2009. gadā "Lakers" turpināja tiekties pēc visaugstākajiem mērķiem. Starpsezonā komandā notika nelielas izmaiņas, kā rezultātā Losandželosu pameta čempionu komandas pamatsastāva uzbrucējs Trevors Ariza, kurš pārcēlās uz Hjūstonas "Rockets". Kā Arizas aizvietotājs tika piesaistīts Rons Ārtests, kura pievienošanos daudzi uztvēra skeptiski.

Regulārā sezona kopumā tika aizvadīta ļoti veiksmīgi, jo 82 spēlēs tika gūtas 57 uzvaras, kas deva mājas laukuma priekšrocības visā Rietumu konferencē. Pirmajā kārtā gaidīja tikšanās ar daudzsološo Oklahomsitijas "Thunder", kas nedaudz pakutināja "Lakers" basketbolistu nervus. Ne pārāk vieglā cīņā "Lakers" tomēr bija pārāki, uzvarot sēriju sešās spēlēs. Otrajā kārtā "Lakers" nedaudz negaidīti viegli četrās spēlēs tika galā ar Jūtas "Jazz", kļūstot par pirmo komandu, kas kādā sērijā bez uzvarām atstājis "Jazz" klubu.

Konferences finālā pretī stājās Fīniksas "Suns", kas iepriekšējos mačos bija izcīnījis sešas uzvaras pēc kārtas. Pirmajās divās spēlēs savā laukumā "Lakers" atvēsināja "Suns" basketbolistus, bet sērijai pārceļoties uz Fīniksu intrigu tika atjaunota, jo abās spēlēs uzvarēja "Suns". Piektajā spēlē par varoni kļuva Ārtests, kurš guva uzvaras nesošo grozu, panākot sērijā rezultātu 3:2. Sestajā spēlē "Lakers" pielika punktu konferences finālam un devās tālāk uz NBA finālu!

NBA finālos "Lakers" spēlēs 33. reizi, tēmējot uz 17 čempiontitulu. Šī būs arī piedalīšanās NBA finālā jau trešo gadu pēc kārtas. Iepriekš trīs reizes pēc kārtas uzspēlēt finālos bija iespējuši arī "Lakers" basketbolisti no 2000. līdz 2002. gadam, visas trīs reizes uzvarot.

Ko sagaidīt šogad?

Salīdzinājumā ar finālu pirms diviem gadiem, šoreiz mājas laukuma priekšrocības ir "Lakers" basketbolistiem. Pirmās divas spēles notiks Losandželosā, tad sērija pārcelsies uz Bostonu, kur nepieciešamības gadījumā sērija norisināsies līdz piektajai spēlei. Tad uz sesto un septīto spēli fināls var atgriezties Losandželosā.

Pēc jaunākās informācijas ierindā būs abu komandu labākie spēki. Daži spēlētāji gan nebūs pilnībā veseli, taču tas neliegs viņiem spēlēt. "Celtics" saspēles vadītāju Ražānu Rondo un spēka uzbrucēju Rašīdu Volesu skārušas nelielas problēmas ar muguru. Neskaidra ir Markīsa Denielsa piedalīšanās, kurš vēl gaida atļauju spēlēt pēc galvas sasišanas. Savukārt "Lakers" nometnē ceļgala savainojums nedaudz ierobežo centru Endrū Bainamu, bet pāris nelieli savainojumi ir citiem losandželosiešiem. Tieši 2008. gadā finālā "Lakers" nācās iztikt bez Bainama palīdzības groza apakšā, bet šogad centrs būs ierindā.

Pēc mierīgas izslēgšanas spēļu iesākšanas pamazām arvien labāk spēlē "Lakers" līderis Kobe Braients, kurš Rietumu konferences finālos aizvadīja vienu no savām labākajām sērijām vispār. Augstā līmenī bijuši citi "Lakers" atslēgas spēlētāji Pau Gasols, Lamārs Odoms, Rons Ārtests un Dereks Fišers, bet atsevišķās spēlēs labi palīgi bijuši rezervisti. "Celtics" komandā labu formu sasnieguši līderi Kevins Gārnets, Pols Pīrss, Rejs Alens un, protams, lielisku sniegumu demonstrējošais Ražāns Rondo.

Jāpiebilst, ka Polam Pīrsam šī būs atgriešanās dzimtajā pilsētā, kur viņš uzauga. Kā izteicās pats spēlētājs, vienīgais negatīvais pašreiz ir savu radinieku un draugu apgādāšana ar biļetēm. "Tas būs diezgan padārgi," smaidot sacīja Pīrss.

Pēdējā laikā daudz salīdzinājumi tiek veikti ar komandām pirms diviem gadiem, bet tos noraidīja ķeltu galvenais treneris Doks Riverss. "Tā bija pavisam cita komanda, pavisam cits ceļš uz fināliem. Lai arī spēlētāji lielā mērā ir tie paši, daudz kas tomēr ir citādāks. Domāju, ka mūsu jaunie spēlētāji šajā laikā ir kļuvuši krietni labāki," tā Riverss. Arī "Lakers" galvenais treneris Fils Džeksons izteicās, ka viņa vadītā komanda ir pavisam citādāka. Pirms diviem gadiem "Lakers" komanda esot bijusi zaļa, bet tagadējā tāda vairs nav un ir gatava nopietnām spēlēm.

Uz abu komandu spēka uzbrucēju dueļa nozīmi starp Gasolu un Gārnetu pirms fināla sākuma norādīja Džeksons. Daudzi basketbola līdzjutēji arī gaida, kā risināsies saspēles vadītāju cīņa starp Fišeru un Rondo.

Kalendārs

DatumsSpēleLaiks
4.06Lakers - Celtics4:00
6.06Lakers - Celtics3:00
8.06Celtics – Lakers4:00
10.06Celtics – Lakers4:00
13.06Celtics – Lakers3:00
15.06Lakers - Celtics4:00
17.06Lakers - Celtics4:00

Izmantotie resursi:
nba.com

Kas uzvarēs finālā?

  • 371

  • 233


 +65 [+] [-]

, 2010-06-03 14:47, pirms 14 gadiem
negulētas naktis var sākties!

+173 [+] [-]

, 2010-06-03 14:47, pirms 14 gadiem
Un Leikeru uzvara arī var sākties

+172 [+] [-]

, 2010-06-03 14:47, pirms 14 gadiem
Nezinu kā jūs bet es esmu par Celtics!

 +34 [+] [-]

, 2010-06-03 14:48, pirms 14 gadiem
CNNn rakstīja: Un Leikeru uzvara arī var sākties
Celtics gājiens pretīm titulam var sākties!

  +5 [+] [-]

, 2010-06-03 14:48, pirms 14 gadiem
Kur pa netu varēs redzēt?? Zin kāds?

  +9 [+] [-]

, 2010-06-03 14:48, pirms 14 gadiem
hockeyl0ver rakstīja: Nezinu kā jūs bet es esmu par Celtics!
Es arī

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 14:49, pirms 14 gadiem
bik apnicis jau

 +23 [+] [-]

, 2010-06-03 14:49, pirms 14 gadiem
Romis_21 rakstīja: Celtics gājiens pretīm titulam var sākties!
Rīt parunāsim vēlreiz, redzēsim ko tad tu teiksi

 +16 [+] [-]

, 2010-06-03 14:49, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Kur pa netu varēs redzēt?? Zin kāds?
atdhe.net

 +42 [+] [-]

, 2010-06-03 14:49, pirms 14 gadiem
KLASIKA!!!

 +23 [+] [-]

, 2010-06-03 14:49, pirms 14 gadiem
CNNn rakstīja: Un Leikeru uzvara arī var sākties
nu saubos gan, ķelti ir labaki ka komanda visas pozicijas stabili speletaji,ko gan nevar teikt teikt par LAL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-06-03 14:50, pirms 14 gadiem
CNNn rakstīja: Rīt parunāsim vēlreiz, redzēsim ko tad tu teiksi
Sēriju neuzvar vienā spēlē...tāpēc varēsim parunāt par to kad Celtics noliks LA ar Kobi pie vietas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +47 [+] [-]

, 2010-06-03 14:51, pirms 14 gadiem
Kobijs visu nokārtos. Go Lakers!

 +23 [+] [-]

, 2010-06-03 14:52, pirms 14 gadiem
Lakeriem jau pietiek, šogad jāuzvar Celtics.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 14:53, pirms 14 gadiem
Romis_21 rakstīja: Sēriju neuzvar vienā spēlē...tāpēc varēsim parunāt par to kad Celtics noliks LA ar Kobi pie vietas!
Tātad nekad

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 14:53, pirms 14 gadiem
Romis_21 rakstīja: atdhe.net
Linku nevari iemest,kur tieši varēs redzēt?

 +23 [+] [-]

, 2010-06-03 14:54, pirms 14 gadiem
Mēs par septiņām spēlēm!
Lakers septīto spēli paņems!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-06-03 14:56, pirms 14 gadiem
vot tas būs kruti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2010-06-03 15:02, pirms 14 gadiem
Es arī domāju, ka ķelti ir labāka tīri kā komanda.
Kā jau te viens iepriekš minēja, visas pozīcijas tiešām stabili spēlē un katrs spēlētājs ir ļoti piemērots komandas biedriem.
Bainams - Pērkinss = labs duelis, teiktu, ka vienlīdzīga cīņa.
Gazols - Gārnets = Gārnets tomēr ir ar lielāku pieredzi, taču Gazolam ir arī liels cīņasspars. arī būs interesanti.
Ārtests - Pīrss = Domāju, ka Pīrss pārkodīs Ārtestu un būs spējīgs viņu uzbrukumā pārspēt.
Braiants - Allens = Nav divu domu - Braiants ir labāks, taču SugarRay arī met pretiniekiem ļoti sāpīgus 3pt, par ko Kobe varētu aizmirst spēles gaitā un palaist Allenu brīvu.
Fišers - Rondo = Arī te nav šaubu. Rondo ir spējīgāks, dinamiskāks, enerģiskāks, ātrāks, jaunāks. Fišeram nav ne vainas, bet Rondo ir ķeltu atslēga, kas var aizvest Bostonu līdz vēlvienam čempiontitulam!

Uzskatu, ka lielākais jautājums ir vai Kobe ir spējīgs viens pats pavilkt komandu pret ķeltiem. Un ja nē, tad vai paši Leikeri ir spējīgi brīžos palīdzēt.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 15:03, pirms 14 gadiem
Nu ko, PP vēlreiz jāpierāda kurš, tad nu ir labākais basketbolists pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-06-03 15:06, pirms 14 gadiem
Brian rakstīja: Nu ko, PP vēlreiz jāpierāda kurš, tad nu ir labākais basketbolists pasaulē.
Kobe?
Pīrsu var apstādināt, taču pret Kobi aizsardzībā nospēlēt ir 2reiz grūtāk.
Gan jau, ka Džeimss Kobes vecumā arī būs tikpat labs, ja ne labāks.
Tagad viņam metiens vēl nav tik perfekts kā Kobem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-06-03 15:10, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Kobe?
Pīrsu var apstādināt, taču pret Kobi aizsardzībā nospēlēt ir 2reiz grūtāk.
Gan jau, ka Džeimss Kobes vecumā arī būs tikpat labs, ja ne labāks.
Tagad viņam metiens vēl nav tik perfekts kā Kobem!
Nē, nu protams, tā biaj Ironija.

Bet nū, vispār vienreiz tā aizdomājos, nez kas būtu ja PP, jau no pašiem karjeras primsākumime būtu kādā normāla komandā, nevis no jauna atdzimt mēģinošajā Bostonā, jo reku, kā tik ticis pie normālas blices paņem gredzenu, un jāatdzīst deva milzīgu pienesumu komandai, šogan varbūt tas ir mazāks, bet redzēs kā būs finālos...
Slēpts komentārs: NIPEM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 15:11, pirms 14 gadiem
Ja jāliek nauda, tad liktu uz rezultātu 4:2 - LAL ņem!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 15:11, pirms 14 gadiem
BEAT L.A.!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 15:15, pirms 14 gadiem
ёпт. ебашим по мусарам xa xa

     [+] [-]

, 2010-06-03 15:17, pirms 14 gadiem
Ceram, ka nebūs kā pagāšgad, kad Kobi vnk dauzīja

 +19 [+] [-]

, 2010-06-03 15:19, pirms 14 gadiem
Kobe muļkis.
Celtics paņems.
4-2 serijaa.

 +11 [+] [-]

, 2010-06-03 15:22, pirms 14 gadiem
Lūdzu ķeltu godīgo spēli.Vnk nožēlojami
youtube.com

     [+] [-]

, 2010-06-03 15:23, pirms 14 gadiem
Prognozēju 6-7 spēles. Negulētas naktis, gulētas stundas darbā

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 15:26, pirms 14 gadiem
No shi para esmu par Lakers. Kgan domaju, ka Bostona panems, jo:
1) Krietni labaks saspelnieks
2) Lielais cetrinieks pret Kobi (kurs gan pret Suns bija vienkarsi neticami labs)
3) Vienmerigaks sastavs
4) Pieredze
5) Un manuprat GALVENAIS - Lakers lielaka speletaju dala spele slikti pret labu aizsardzibu. Jau pret Suns zonu reizem izskatijas, ka Artests, Gasols utt. nezin isti ko ar bumbu darit, nemaz nerunajot par rezervistiem.

Kgan redzes ka bus. Kludijos prognoze par Magic-Celtics seriju, jo domaju, ka Magic otras tik sliktas speles ka pirma sava laukuma nebus, bet ka izradijas ta bija kluda.

     [+] [-]

, 2010-06-03 15:28, pirms 14 gadiem
kikis114 rakstīja: Ceram, ka nebūs kā pagāšgad, kad Kobi vnk dauzīja
Kapec lai ta nebutu? Hovardu dauzija, doma Kobi zhelos? Lai uzvaretu kara (iegut cempiontitulu) visi lidzekli der.

 +13 [+] [-]

, 2010-06-03 15:29, pirms 14 gadiem
BEAT LA!

 +24 [+] [-]

, 2010-06-03 15:29, pirms 14 gadiem
Go Celtics!
Beat LA!

  +8 [+] [-]

, 2010-06-03 15:30, pirms 14 gadiem
XPEH rakstīja: Kobe dauzīja viņus!
Kobe viņus????????????????????
Pasties linku kuru ieliku.Un tad tev domas pa 180 grādiem mainīsies

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 15:30, pirms 14 gadiem
ļoti labs fināls būs

  +7 [+] [-]

, 2010-06-03 15:31, pirms 14 gadiem
Noteikti par Bostonu un 2008. gada scenārīju!

     [+] [-]

, 2010-06-03 15:35, pirms 14 gadiem
BEAT LA!

     [+] [-]

, 2010-06-03 15:35, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kapec lai ta nebutu? Hovardu dauzija, doma Kobi zhelos? Lai uzvaretu kara (iegut cempiontitulu) visi lidzekli der.
Bet viens ir arī atkarīgs no tiesnešiem

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 15:36, pirms 14 gadiem
Man tiešām interesē , kas ko segs. Jo ja Kobe sedz Rayu, viņš tak būs noskrējies slapjš aizsardzībā un uzbrukumā spēka nebūs tik daudz. Visi zina kā Rays uzbrukumā ap screeniem skrien visu laiku skrien.

Sanāk, ka labāk būtu Kobem segt Rondo, bet Rondo jau arī nav tas Rondo, kas bija pirms 2 gadiem finālos, ka varēja Kobem ļaut viņu segt. Vienvārdsakot, Kobem būs normāli jāstrādā aizsardzībā, kas nebija tik daudz kā pirms 2 gadiem.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 15:37, pirms 14 gadiem
Senčualiņš rakstīja: Man tiešām interesē , kas ko segs. Jo ja Kobe sedz Rayu, viņš tak būs noskrējies slapjš aizsardzībā un uzbrukumā spēka nebūs tik daudz. Visi zina kā Rays uzbrukumā ap skrien visu laiku skrien.

Sanāk, ka labāk būtu Kobem segt Rondo, bet Rondo jau arī nav tas Rondo, kas bija pirms 2 gadiem finālos, ka varēja Kobem ļaut viņu segt. Vienvārdsakot, Kobem būs normāli jāstrādā aizsardzībā, kas nebija tik daudz kā pirms 2 gadiem.
Ja ReyRey'am aizies trīņi, tad pat Kobe viņu nenosegs

 +13 [+] [-]

, 2010-06-03 15:39, pirms 14 gadiem
jau 4 cilvekiem esmu redzejis tadu avataru kā man, priecē kā Celtics fani apvienojas

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 15:40, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kapec lai ta nebutu? Hovardu dauzija, doma Kobi zhelos? Lai uzvaretu kara (iegut cempiontitulu) visi lidzekli der.
Fakts ir arī tas, ka tas ir basketbols nevis regbijs.Kā to domā ķelti.

     [+] [-]

, 2010-06-03 15:40, pirms 14 gadiem
kikis114 rakstīja: Bet viens ir arī atkarīgs no tiesnešiem
Kas tur atkarigs? Nu iedos sodus paris nu un? Kad tev ta mochi, tad pat lielakais pofigists uzvilksies un tad jau pazud koncentracija.

     [+] [-]

, 2010-06-03 15:41, pirms 14 gadiem
Кризис rakstīja: Ja ReyRey'am aizies trīņi, tad pat Kobe viņu nenosegs
Es arī tā ceru. Bet es domāju, ka nejau nu visās spēlēs. Celtics bonuss ir tas, ka viņiem tie spēlētāji ir tik daudz kas var uztaisīt spēli. 2 spēles uztaisīs Rays, 2as Rondo, pieņemot, ka pārējie nospēlē līmenī. Domāju, ka Rondo iznīcinās Farmaru/S.Brownu Pret Fisheru gan būs interesanti.

 +12 [+] [-]

, 2010-06-03 15:45, pirms 14 gadiem
Celtics vien jau pienāktos Čips par to kā viņi ir izturējuši tiesnešu marazmu, tas, kas notika Celts Orlando 5ajā spēlē bija tāds sviests par Celts-Cavs sēriju nemaz nerunājot, kur Lebrona nostaigātus rāda atkārtojumā un visi par to smejās izņemot tiesnešus.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 15:49, pirms 14 gadiem
kikis114 rakstīja: Lūdzu ķeltu godīgo spēli.Vnk nožēlojami
http://www.youtube.com/watch?v=nepmd2ygMK4
Nožēlojami? Tas ir playoff ja nevari panest ei seedi mala un izraudies! Vienmēr ir bijusi tada spele un arī būs vieglus punktus neļaus iemest!

  -2 [+] [-]

, 2010-06-03 15:49, pirms 14 gadiem
iesaku ieskatiities e-castig.com
Domaju losandželosa uzvares
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 15:55, pirms 14 gadiem
kikis114 rakstīja: Lūdzu ķeltu godīgo spēli.Vnk nožēlojami
http://www.youtube.com/watch?v=nepmd2ygMK4
Video nav slikts, doma skaidra - stipra aizsardzība pret Kobi.
Bet nesaprotu, kurā pusē video autors nostājies - leikeru vai ķeltu. To tiešām grūti saprast, daļēji tās mūzikas dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 15:57, pirms 14 gadiem
kikis114 rakstīja: Lūdzu ķeltu godīgo spēli.Vnk nožēlojami
http://www.youtube.com/watch?v=nepmd2ygMK4
un tu doma ka lakers speleja bez sodiem!
VNK Celtics izmantoja to ka kobe vairak met neka piespele un viss!

  -3 [+] [-]

, 2010-06-03 16:03, pirms 14 gadiem
Кризис rakstīja: Ja ReyRey'am aizies trīņi, tad pat Kobe viņu nenosegs
Un kas tavuprat bus tas glabejs Celtic ja Kobem spele aizies un beigās bus ap kadiem ka ierasts gutiem 47p?

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 16:04, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Bet nesaprotu, kurā pusē video autors nostājies - leikeru vai ķeltu. To tiešām grūti saprast, daļēji tās mūzikas dēļ.
tur skaidrāks par skaidru, ka Kobes pusē

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 16:09, pirms 14 gadiem
Edzax23 rakstīja: Un kas tavuprat bus tas glabejs Celtic ja Kobem spele aizies un beigās bus ap kadiem ka ierasts gutiem 47p?
Pirmkārt - Ir Celtics nevis Celtic,
Otrkārt - Tici man, Kobe nedabūs nevienā spēlē pāri 40

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 16:10, pirms 14 gadiem
Edzax23 rakstīja: Un kas tavuprat bus tas glabejs Celtic ja Kobem spele aizies un beigās bus ap kadiem ka ierasts gutiem 47p?
Man liekas, ka visiem Celtics faniem ir skaidrs, ka Kobem spēle aizies, bet ar to Lakeriem nepietiks

  +7 [+] [-]

, 2010-06-03 16:11, pirms 14 gadiem
Veiksmi abām komandām un visiem faniem veiksmi negulētajās naktīs!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 16:20, pirms 14 gadiem
DADZIS rakstīja: negulētas naktis var sākties!
Jau sen iet...

     [+] [-]

, 2010-06-03 16:21, pirms 14 gadiem
Nu tak Kobe jau savus punktus sametīs. Kā jau te minēja, ne jau pāri 40pts, bet nu pāri 30 jau sametīs. Bet tur jau tā lieta, ka Celtics galvenais uzdevums būs apturēt Kobes palīgus, kā arī likt strādāt Kobijam aizsardzībā. Būs interesanti, jo arī Fils būs sagatavojis savas viltības Katrā ziņā šī sērija būs interesanta arī treneru duēlī, jo beidzot abiem būs pienācīgs pretinieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-06-03 16:27, pirms 14 gadiem
Nezinu, kā citiem, bet manī šobrīd ir patiešām interesantas sajūtas pirms fināla... Lai gan esmu Lakers fans, no playoff sākuma esmu jutis līdzi Celtics, jo vnk ir grūti skatīties basketbolu esot neitrālam...

Un man viņi ir patiešām iepatikušies, kā komanda un spēlētāji, jo savā ziņā mēs visi - gan Lakers gan Celtics fani pēdējos gados esam bijuši spiesti regulārās sezonas pavadīt klausoties, cik vecas(Celtics) vai mīkstas(Lakers) ir mūsu komandas, ka Lebrons nu parādīs, kur vēži ziemo, u.t.t... Un nebija nekas patīkamāks, kā vērot to, kā ''vecie" Bostonas buki aizsūta copēt gan Cavs, gan Magic...

Bet nu klāt ir fināls, un skaidrs, ka tagad sentimentam nav vietas - sk, ka jutīšu līdzi Lakers...

Mana prognoze ir tāda, ka Lakers uzvarēs ar 4-2. Bostonai, manuprāt, paverās cerības uzvarēt sēriju tikai tad, ja izdosies šonakt uzvarēt - tas uzliks papildus slogu Lakers psiholoģiski, un tad Celtics var tikpat labi aizbraukt uz Bostonu, un pabeigt sēriju ar 4-1, kā Pistons 04.

Taču kopumā es par izteiktiem favorītiem pirms sērijas sākuma sauktu tieši Lakers.

1.) Mājas laukuma priekšrocības, turklāt klāt vēl nāk finālu sistēma 2-3-2 - ja Lakers paņem pirmās 2 spēles, uzvarēt 3 pēc kārtas savās mājās Bostonai būs ļoti grūti, tādēl ne velti kopš pastāv ši sistēma, tikai dažas komandas ir uzvarējušas bez sava laukuma (Heat 06; Pistons 04 u.c)
2.) Lakers šoreiz ir Artests, kurš segs Pīrsu - 08 Lakers starta SF bija Radmanovičš, kurš nevarēja ne iemest, ne nosegt kādu.
3.) Kobe segs Rondo - lai gan piekrītu, ka Braients kā aizsardzības speciālists ir nedaudz pārvērtēts, viņš ir izcils on-ball aizsargs - Rondo būs pagrūti tiks soda laukumā, un Rondo grutības trāpīt no distances atļaus Kobem palīdzēt Fišam sedzot Reju, kuram kā parasti būs jadzēnās pakaļ aiz aizsegiem...
4.) Pērkinsam nāksies izlaist 1 spēli šajā sērijā, jo nekādā gadījumā tiesneši ālus viņam pabeigt sēriju bez nevienas tehniskās...
5.) Celtics vairs nav Pozija - viņš padarīja izcilu darbiņu aizsardzībā pret Kobi, un arī uzbrukumā trāpija vairākus svarīgus metienus.

Taču Celtics joprojām ir izcila komanda, un ciets rieksts - es nemaz nebūtu pārsteigts ja viņi arī uzvarētu, taču tas neškiet ticami.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 16:27, pirms 14 gadiem
kikis114 rakstīja: Kobe viņus????????????????????
Pasties linku kuru ieliku.Un tad tev domas pa 180 grādiem mainīsies
Tajā video ir atspoguļotu Celtics veiksmīgā zonas aizsardzība. Lai jau skauģi skauģo.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 16:28, pirms 14 gadiem
Spēles aiziešana nevienmēr nozīmē tikai gūtos punktus...

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 16:30, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: 1) kā ierasts
2) Kas glābs Lakers, kad Kobe sametīs 53, bet pārējie neko?
Tie laiki jau sen pagajuši..nevajag parspilet, šosezon nevienā spelē tā nav bijis un domajams ka ari nebus

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 16:33, pirms 14 gadiem
Milžu cīņas var sākties, būs ļoti interesanti. Lakers vairs nav tik zaļi, kādi bija pirms diviem gadiem. Bostonai klāt nācis apgreidotais Rondo.

     [+] [-]

, 2010-06-03 16:34, pirms 14 gadiem
atdhe.net

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 16:36, pirms 14 gadiem
kikis114 rakstīja: Lūdzu ķeltu godīgo spēli.Vnk nožēlojami
http://www.youtube.com/watch?v=nepmd2ygMK4
Vairs nepiemini to fagotu KB42PAH, viņš tiešām neko nejēdz no basketbola. Kobes nutthugeris

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 16:38, pirms 14 gadiem
vendetta rakstīja: Tajā video ir atspoguļotu Celtics veiksmīgā zonas aizsardzība. Lai jau skauģi skauģo.
Noskaties līdz galam.

  +7 [+] [-]

, 2010-06-03 16:40, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Video nav slikts, doma skaidra - stipra aizsardzība pret Kobi.
Bet nesaprotu, kurā pusē video autors nostājies - leikeru vai ķeltu. To tiešām grūti saprast, daļēji tās mūzikas dēļ.
Tas čalis ir Kobes olu laizītājs... Viņš uzskata, ka Kobe spēlēja pret daudz smagāku aizsardzību un, ka Hand-checing Džordana laikos biji viens liels sīkums. Viņš domā, ka Kobe ir izveidojis fade-away... Viņš ir totāls auns.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 16:41, pirms 14 gadiem
kikis114 rakstīja: Noskaties līdz galam.
Ko tu te cepies? Normāli tas ir,pats Jordans arī aizsardzībā līdzīgi darīja....

     [+] [-]

, 2010-06-03 16:42, pirms 14 gadiem
nezin pa nba tv raadiis?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 16:42, pirms 14 gadiem
kikis114 rakstīja: Noskaties līdz galam.
Es esmu daudz viņu video redzējis. Un nejau iet runa par Celtics, bet par to, ka viņš saka, ka MJ ir sliktāks par Kobi, jo Kobe spēlēja ērā kad aizsardzība bija labāka. Tas nozīmē, ka viņam nav nejausmas par basketbola vēsturi. Kādi bija notiekumi un ko NBA ir izdarijusi ar notiekumiem ,lai pelnītu naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 16:45, pirms 14 gadiem
vaitad Lakers pirms 2 gadiem bija favortīti?

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 16:57, pirms 14 gadiem
Neptunes rakstīja: nezin pa nba tv raadiis?
nba.com: NBA.com

Nevienu no finālu spēlēm nerādīs pa NBA TV

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 16:59, pirms 14 gadiem
Kas tas par sviestu, ka NBA TV nerādīs spēles, bet apskatu. Kam tad vajag tādu kanālu.

     [+] [-]

, 2010-06-03 17:01, pirms 14 gadiem
alsp rakstīja: Kas tas par sviestu, ka NBA TV nerādīs spēles, bet apskatu. Kam tad vajag tādu kanālu.
jā man tas arī kaitina, atkārtojumus gan noteikti rādīs pēc kādām 2 nedēļām kad spēles galā :|
Tā tagad daudzas playoff spēles 2010 rāda. Kaitina.
NHL finālu gan rāda pa ESPN America gan atkārtojumos, gan tiešajā.

     [+] [-]

, 2010-06-03 17:14, pirms 14 gadiem
tad sanak ka netā nekur redzet speli nevares?

     [+] [-]

, 2010-06-03 17:27, pirms 14 gadiem
DADZIS rakstīja: negulētas naktis var sākties!
negulētas naktis jau praktiski visas sezonas garumā!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 17:28, pirms 14 gadiem
Izrādās, ka Interaktīvā lattelekom TV piedāvā finālspēles. NBA TV nerādīs, bet ir īpašs kanāls Nr. 411, kas būs tikai jūnijā un jūlijā, kurā tiks tiešraidē translētas NBA turnīra finālspēles. Šajā kanālā iespējams arī skatīt visu spēli vai daļu no tās un skatīties atkārtoti. SUPER!

  +5 [+] [-]

, 2010-06-03 17:37, pirms 14 gadiem
GO CELTICS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 17:46, pirms 14 gadiem
vispar lakers teme uz 16 nevis 17 titulu ka bija raxta
ZB ka kludas visu laiku autori

  -2 [+] [-]

, 2010-06-03 18:02, pirms 14 gadiem
Nesaprotu tos cilvekus kuri saka,ka Kobem vienam bus javelk,vai ari BOS ir daudz labaka komanda tiesi.BOS trumpis ir aizsardziba,nevis lielais indevidualais talan(kurs viniem ir liels).L.A indeviduali ir specigaki nav divu domu.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 18:07, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Es esmu daudz viņu video redzējis. Un nejau iet runa par Celtics, bet par to, ka viņš saka, ka MJ ir sliktāks par Kobi, jo Kobe spēlēja ērā kad aizsardzība bija labāka. Tas nozīmē, ka viņam nav nejausmas par basketbola vēsturi. Kādi bija notiekumi un ko NBA ir izdarijusi ar notiekumiem ,lai pelnītu naudu.
ja tu būtu daudz video redzējis, tad saprastu ar cik netīru un pretīgu spēli ķelti izcīnija titulu.. šogad nekas tāds nenotiks. pretīga komanda. priecājaties, ka vispār tikāt tik tālu.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 18:10, pirms 14 gadiem
Nu ko NBA fināls var sākties.
Esmu par septiņām aizraujošām spēlēm.

     [+] [-]

, 2010-06-03 18:12, pirms 14 gadiem
"To pierāda izcīnīto čempiontitulu skaits - Bostonai tādi ir 17, bet "Lakers" par diviem mazāk."

"NBA finālos "Lakers" spēlēs 33. reizi, tēmējot uz 17 čempiontitulu."

Kā tad īsti ir - cik titulu kam ir?

     [+] [-]

, 2010-06-03 18:15, pirms 14 gadiem
Vai kāds var lūdzu man paskaidrot kāpēc man atdhe.com nekad nerāda nevienu spēli ? Uzspiežu un paliek lādējamies. Paldies par sapratni

  +9 [+] [-]

, 2010-06-03 18:19, pirms 14 gadiem
Kobe MVP. Lakers, čempioni.

     [+] [-]

, 2010-06-03 18:21, pirms 14 gadiem
artests tāds sabijies izskatās bildē

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 18:23, pirms 14 gadiem
chespis rakstīja: artests tāds sabijies izskatās bildē
kur tu ārtestu pamanīji? jau svinēt uz priekšu sāki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-06-03 18:52, pirms 14 gadiem
Neptunes rakstīja: nezin pa nba tv raadiis?
ha ha ha

  +8 [+] [-]

, 2010-06-03 19:04, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Es arī domāju, ka ķelti ir labāka tīri kā komanda.
Kā jau te viens iepriekš minēja, visas pozīcijas tiešām stabili spēlē un katrs spēlētājs ir ļoti piemērots komandas biedriem.
Bainams - Pērkinss = labs duelis, teiktu, ka vienlīdzīga cīņa.
Gazols - Gārnets = Gārnets tomēr ir ar lielāku pieredzi, taču Gazolam ir arī liels cīņasspars. arī būs interesanti.
Ārtests - Pīrss = Domāju, ka Pīrss pārkodīs Ārtestu un būs spējīgs viņu uzbrukumā pārspēt.
Braiants - Allens = Nav divu domu - Braiants ir labāks, taču SugarRay arī met pretiniekiem ļoti sāpīgus 3pt, par ko Kobe varētu aizmirst spēles gaitā un palaist Allenu brīvu.
Fišers - Rondo = Arī te nav šaubu. Rondo ir spējīgāks, dinamiskāks, enerģiskāks, ātrāks, jaunāks. Fišeram nav ne vainas, bet Rondo ir ķeltu atslēga, kas var aizvest Bostonu līdz vēlvienam čempiontitulam!

Uzskatu, ka lielākais jautājums ir vai Kobe ir spējīgs viens pats pavilkt komandu pret ķeltiem. Un ja nē, tad vai paši Leikeri ir spējīgi brīžos palīdzēt.
Nepiekrītu par Gazolu un Gārnetu, viņi ir nedaudz dažāda tipa spēlētāji. Gazols ir cīnītājs zem groza, Gārnets ir vairāk universāls, bet Pau ir priekšrocība zem groza.
Ārtests - Pīrss - uzbrukumā varbūt labāks ir Pīrss ar savu stulbo tēlošanu. Bet aizsardzībā Ārtests ir viens no Lakers atslēgām!
Bryant - Allen - atkal dažāda tipa spēlētāji. Allens neuzņemas uz sevis komandas vilkšanu, izņemot pēdējās minūtēs, kad viņam jāmet izšķirošie 3pt. Tieši uz to brīdi Braients viņu noturēs, tici man, ātruma ziņā neatpaliek necik un Kobe aizsardzībā šosezon ir ļoti labs! Bet otrādāk, vai Kobi apstādinās Allens - diezvai, jo neviens spēlētājs līgā nevar viņu 1vs1 apstādināt, tur vajadzēs Riversa taktiku redzēt kā rīkosies pirmajā spēlē aizsardzībā Celtics. Tā ir viņu stiprā puse, Lakers tieši otrādāk - uzbrukums ir labāks.
Rondo - Fišers. Fišeram labāks metiens, pārējos aspektos labāks Rondo.
Vēl nevajadzētu aizmirst par Big Baby Davis, kas ir ļoti labs soliņa spēlētājs ķeltiem, nereti tieši viņa punkti ir nozīmīgākie, kamēr līderi atpūšas! Soliņš ķeltiem uz papīra izskatās nedaudz labāks, bet fināli paliek fināli, tur neko nevar prognozēt, katra spēle tiek spēlēta savādākā stilā. Go Lakers!

  -2 [+] [-]

, 2010-06-03 19:05, pirms 14 gadiem
Ceru un domāju, ka Lakers paņems, to kas viņiem pienakās!
Gan jau sērija būs interesanta, bet Lakers ir jāuzvar!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-03 19:07, pirms 14 gadiem
Ulmeens rakstīja: Nepiekrītu par Gazolu un Gārnetu, viņi ir nedaudz dažāda tipa spēlētāji. Gazols ir cīnītājs zem groza, Gārnets ir vairāk universāls, bet Pau ir priekšrocība zem groza.
Ārtests - Pīrss - uzbrukumā varbūt labāks ir Pīrss ar savu stulbo tēlošanu. Bet aizsardzībā Ārtests ir viens no Lakers atslēgām!
Bryant - Allen - atkal dažāda tipa spēlētāji. Allens neuzņemas uz sevis komandas vilkšanu, izņemot pēdējās minūtēs, kad viņam jāmet izšķirošie 3pt. Tieši uz to brīdi Braients viņu noturēs, tici man, ātruma ziņā neatpaliek necik un Kobe aizsardzībā šosezon ir ļoti labs! Bet otrādāk, vai Kobi apstādinās Allens - diezvai, jo neviens spēlētājs līgā nevar viņu 1vs1 apstādināt, tur vajadzēs Riversa taktiku redzēt kā rīkosies pirmajā spēlē aizsardzībā Celtics. Tā ir viņu stiprā puse, Lakers tieši otrādāk - uzbrukums ir labāks.
Rondo - Fišers. Fišeram labāks metiens, pārējos aspektos labāks Rondo.
Vēl nevajadzētu aizmirst par Big Baby Davis, kas ir ļoti labs soliņa spēlētājs ķeltiem, nereti tieši viņa punkti ir nozīmīgākie, kamēr līderi atpūšas! Soliņš ķeltiem uz papīra izskatās nedaudz labāks, bet fināli paliek fināli, tur neko nevar prognozēt, katra spēle tiek spēlēta savādākā stilā. Go Lakers!
+1

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 19:37, pirms 14 gadiem
Par Celtics uzvaru !! (rock)

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 19:46, pirms 14 gadiem
Ar NBA TV tā ir, ka jau sākot no konferenču fināliem, ja nemaldos, tajā kanālā redzēt vairs nevar. NBA jau ar grib pelnīt naudu, tapēc tās sērijas piedāvā tikai par atsevišķu samaksu!

Bet nu fināliem jābūt aizraujošiem. It kā Lakers ir favorīti, bet Bostona šosezon ne vienu vien favorītu ir pārsteiguši Lai reāli cerētu uz panākumu sērijā, Celtics jāņem viena no divām pirmajām spēlēm. Ja ne, tad uzdevums tikt pie gredzeniem kļūs gandrīz neiespējams! Bet nu neticu, ka sērija beigsies ātrāk par 6 spēlēm!

     [+] [-]

, 2010-06-03 19:58, pirms 14 gadiem
hockeyl0ver rakstīja: Nezinu kā jūs bet es esmu par Celtics!
Lai gan celtics ir ideāla komanda tomeer Lakers vinees! Esmu par Lakers, un par skalabriinii!

 +11 [+] [-]

, 2010-06-03 20:08, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: 1) kā ierasts
2) Kas glābs Lakers, kad Kobe sametīs 53, bet pārējie neko?
Tad Waltons pieliks klaat 82 punktus!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 20:09, pirms 14 gadiem
L.A.K.E.R.S

  +5 [+] [-]

, 2010-06-03 20:30, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: ja tu būtu daudz video redzējis, tad saprastu ar cik netīru un pretīgu spēli ķelti izcīnija titulu.. šogad nekas tāds nenotiks. pretīga komanda. priecājaties, ka vispār tikāt tik tālu.
Tas ir sieviešu basketbols, tikai Kobes olu bučotājs varēto tik zemisku video uztaisīt. Šī ir vāļākā(fiziski) ēra NBA vēsturē(pēc noteikumiem), un viņš uztaisa video par to, ka cik netīri spēlē komandas. Ok labi taisi video, bet kapēc pieminē tur Džordanu kurš ir spēlējis pret Pistons, Knicks. Tur basketbols bija +/- regbijam veidīgs, hand-checing, kautiņi, elkoņi mugurās. Mūsdienās par katru mazāko ''trako'' pārkāpumu dod flagranto foulu. Agrāk Tev bijs jāsatraumē čalis iegrožūt viņu reklāmas stendos vai iesitot viņam pa seju, vai ar kāju iesperot kameras operātoram.
Jā un es neesmu Celtics fans, es esmu vienkārši par viņiem, es esmu basketbola fans nevis noteiktas komandas. Un man nepatīk tas čalis dēļ tiem viņa tekstiem un video, nevis par to, ka Celtics ir samērā netīri priekš mūsdienu basketbola.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 20:40, pirms 14 gadiem
Es domāju ,ka jūs visi laizat man bumbas ,jo īstenība esat baigie frīki.
Var kārtīgi izsmieties lasot jūsu komentārus. NBA TV ir prekš tam domāts ,lai rādītu spēles un ,lai izdomātu ,ka var nerādīt finālus ir jābūt ultra stulbam. Tik pat labi internetā var skatīties.
Ķelti ir favorīti tāpēc ,ka viņiem ir vairāki spēlētaji kuri spēj samest vajadzīgos punktus, nevis kā Los Andželosai - Kobe un Spānis šad un tad pret vieglāku dīfensu.
Bet ņemot vērā ,ka pirmās divas ir L.A mājas spēles ir skaidrs ,ka viņi tās nezaudēs. Tur arī visa intriga sākas. Bet nu enīvejz esmu par skaistu spēli ,lai arī gribētu ,lai paņem Celtics - tomēr arī Kobe nav zemē metams.
Btw, vēl vēlos atkārtoties ,ka lielāka daļa no jums ir frīkazoidi.
Btw2, ļaušos pieminēt ,ka Ķeltiem ir viss labākais dīfens līgā ( vai viens no )

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 20:41, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: ja tu būtu daudz video redzējis, tad saprastu ar cik netīru un pretīgu spēli ķelti izcīnija titulu.. šogad nekas tāds nenotiks. pretīga komanda. priecājaties, ka vispār tikāt tik tālu.
Ak manu jēziņ cik netīri fuj bla bla bla ej skaties baletu ja nepatīk fizisks un kartīgs sports! piekrītu -pistol, Nav jau sievietes ka jakunkst par grūstīšanos.!!!

 +11 [+] [-]

, 2010-06-03 20:49, pirms 14 gadiem
Sviestabeka rakstīja: Es domāju ,ka jūs visi laizat man bumbas ,jo īstenība esat baigie frīki.
Tev tiešām patīk domāt kā citi džeki tev laiza olas?

ultra pretīgi

  -2 [+] [-]

, 2010-06-03 20:58, pirms 14 gadiem
Senčualiņš rakstīja: Tev tiešām patīk domāt kā citi džeki tev laiza olas?

ultra pretīgi
Principā it's so gay to think like that. Bet nu ja vēlies tu jau tā vari domāt ar patiku sevī. Un vispār jau tas viss ir domāts ,ka tas ir nepatīkami - respektīvi tas ir pretīgi ,bet ņemot vērā ka viņi neizceļas ar neko skaistu ,tad viņiem tas pretīgais tiek ( laizīt testikāļus )
Enīvejz es neesmu vainīgs puis ,ka domu neuztvēri.

Jāņem sāls palīdzībā ,lai ātri paskrietu laiks līdz četriem :O go basis!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 21:05, pirms 14 gadiem
Laikam pienācis slimnieku laiks komentēt Nu tad priekā bekas

     [+] [-]

, 2010-06-03 21:26, pirms 14 gadiem
njaaa lkm bija veltigi ceret ka shogad kadu citu komandu finalos redzesim

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 21:28, pirms 14 gadiem
Los Ludzas Lakers

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 21:46, pirms 14 gadiem
Lai šonakt uzvar Lakers un atlikušās spēles Celtics

     [+] [-]

, 2010-06-03 21:48, pirms 14 gadiem
kikis114 rakstīja: Fakts ir arī tas, ka tas ir basketbols nevis regbijs.Kā to domā ķelti.
Nav taalu jaameklee, paskaties kaads Uviits ir

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 21:53, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Kobe?
Pīrsu var apstādināt, taču pret Kobi aizsardzībā nospēlēt ir 2reiz grūtāk.
Gan jau, ka Džeimss Kobes vecumā arī būs tikpat labs, ja ne labāks.
Tagad viņam metiens vēl nav tik perfekts kā Kobem!
vot varam saderēt, ka Džeimss ne tuvu nebūs tik labs kā Kobe šajā vecumā!! vienreiz jau stāstīju, ka Džeimss vairāk spēlē ar fizisko masu, tātad ar katru gadu fizisko būs dabūt arvien grūtāk atšķirībā no Kobes, kuram vairāk ir tehnika!!

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 22:10, pirms 14 gadiem
shamanis29 rakstīja: Izrādās, ka Interaktīvā lattelekom TV piedāvā finālspēles. NBA TV nerādīs, bet ir īpašs kanāls Nr. 411, kas būs tikai jūnijā un jūlijā, kurā tiks tiešraidē translētas NBA turnīra finālspēles. Šajā kanālā iespējams arī skatīt visu spēli vai daļu no tās un skatīties atkārtoti. SUPER!
paldies, veci, esmu tev neizsakaami pateiciigs par sho informaaciju, nebiju pamanijis ka tas kanaals ir kur raadiis tikai nba finaalspeelees, biju jau sapiicis ka nba tv neraadiis!

let's go Celtics, BEAT LA

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 22:19, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Es arī domāju, ka ķelti ir labāka tīri kā komanda.
Kā jau te viens iepriekš minēja, visas pozīcijas tiešām stabili spēlē un katrs spēlētājs ir ļoti piemērots komandas biedriem.
Bainams - Pērkinss = labs duelis, teiktu, ka vienlīdzīga cīņa.
Gazols - Gārnets = Gārnets tomēr ir ar lielāku pieredzi, taču Gazolam ir arī liels cīņasspars. arī būs interesanti.
Ārtests - Pīrss = Domāju, ka Pīrss pārkodīs Ārtestu un būs spējīgs viņu uzbrukumā pārspēt.
Braiants - Allens = Nav divu domu - Braiants ir labāks, taču SugarRay arī met pretiniekiem ļoti sāpīgus 3pt, par ko Kobe varētu aizmirst spēles gaitā un palaist Allenu brīvu.
Fišers - Rondo = Arī te nav šaubu. Rondo ir spējīgāks, dinamiskāks, enerģiskāks, ātrāks, jaunāks. Fišeram nav ne vainas, bet Rondo ir ķeltu atslēga, kas var aizvest Bostonu līdz vēlvienam čempiontitulam!

Uzskatu, ka lielākais jautājums ir vai Kobe ir spējīgs viens pats pavilkt komandu pret ķeltiem. Un ja nē, tad vai paši Leikeri ir spējīgi brīžos palīdzēt.
Sakarigi esi uzrakstijis,visam piekritu,tikai es domaju ka Bainums ir spejigaks par Perkinsu.Un pat ja Kobem izcili neies,bus vismaz kads sakarigs paligs(nedrikst aizmirst ari Odomu).

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 22:22, pirms 14 gadiem
hockeyl0ver rakstīja: Nezinu kā jūs bet es esmu par Celtics!
Ka var sitads komentars visvairak plusu iegut?viens teikums,taja pasa komantu nemak ielikt!

     [+] [-]

, 2010-06-03 22:27, pirms 14 gadiem
samoseckis rakstīja: Ka var sitads komentars visvairak plusu iegut?viens teikums,taja pasa komantu nemak ielikt!
Tu reāli gribi teikt, ka negribi Burnu? Vienalga kāds teikums, visu izsaka cik Tev profil ir.

     [+] [-]

, 2010-06-03 22:29, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Tu reāli gribi teikt, ka negribi Burnu? Vienalga kāds teikums, visu izsaka cik Tev profil ir.

Kas vins par sevi balso no 100 profiliem? ir to verts? man skiet,ka nav vienalga vai komentars ir pa temai vai kautkada siikaa iztesiens..

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 22:41, pirms 14 gadiem
A pa NBA TV vares redzet so speli?

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 22:44, pirms 14 gadiem
CNNn rakstīja: Un Leikeru uzvara arī var sākties
Nomirsti paštaisnais gaili.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 22:53, pirms 14 gadiem
Sviestabeka rakstīja: Es domāju ,ka jūs visi laizat man bumbas ,jo īstenība esat baigie frīki.
Var kārtīgi izsmieties lasot jūsu komentārus. NBA TV ir prekš tam domāts ,lai rādītu spēles un ,lai izdomātu ,ka var nerādīt finālus ir jābūt ultra stulbam. Tik pat labi internetā var skatīties.
Ķelti ir favorīti tāpēc ,ka viņiem ir vairāki spēlētaji kuri spēj samest vajadzīgos punktus, nevis kā Los Andželosai - Kobe un Spānis šad un tad pret vieglāku dīfensu.
Bet ņemot vērā ,ka pirmās divas ir L.A mājas spēles ir skaidrs ,ka viņi tās nezaudēs. Tur arī visa intriga sākas. Bet nu enīvejz esmu par skaistu spēli ,lai arī gribētu ,lai paņem Celtics - tomēr arī Kobe nav zemē metams.
Btw, vēl vēlos atkārtoties ,ka lielāka daļa no jums ir frīkazoidi.
Btw2, ļaušos pieminēt ,ka Ķeltiem ir viss labākais dīfens līgā ( vai viens no )
Tu domaa, ka lakers nav laba aizsardziiba! Gazols un Fishers nav speciigi aizsardziibaa, bet artrests, kobe un odams aizsardziiba nav ne uz mata sliktaaka nekaa celtics aizsardziiba!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 22:54, pirms 14 gadiem
Celtics panjems titulu. Es viennoziimiigi par zaļajiem

     [+] [-]

, 2010-06-03 22:55, pirms 14 gadiem
Sviestabeka, ja kas NBA TV nerādīs finālus. Aizrijies, dirseej

     [+] [-]

, 2010-06-03 23:02, pirms 14 gadiem
Principā favorītu lomu atvēlu Lakers, bet būšu par Bostonu! Domāju, ka svarīgi būs vai Tonijs Alens spēs iesaistīties tik pat produktīvi kā pret Klīvlendu gan uzbrukumā gan auzsardzībā pret Kobi!

     [+] [-]

, 2010-06-03 23:37, pirms 14 gadiem
chubaki rakstīja: Tad Waltons pieliks klaat 82 punktus!
Skalabrains nosegs i Waltonu i Kobi. Nevienam no tiem diviem nebūs punktu šodien, ja neskaita piespēles...pateicoties Skalabrainam!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 23:40, pirms 14 gadiem
eddybear rakstīja: vot varam saderēt, ka Džeimss ne tuvu nebūs tik labs kā Kobe šajā vecumā!! vienreiz jau stāstīju, ka Džeimss vairāk spēlē ar fizisko masu, tātad ar katru gadu fizisko būs dabūt arvien grūtāk atšķirībā no Kobes, kuram vairāk ir tehnika!!
Mūžu dzīvo, mūžu mācies. Gribi teikt, ka Kobe bija tik labs cik viņš ir tagad, jau Džeimsa vecumā? Kobes spēlē jau arī daudz lielāka loma bija atlētiskumam, bet viņš progresēja līdz šim līmenim, kad tas vairs nav vajadzīgs. Domāju, ka Džeimss vēl arī iemācīsies mest tikpat perfekti kā Kobe.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 23:40, pirms 14 gadiem
Vienkārši, te dažš labs, tā nevar pārdzīvot smago 08 gada zaudējumu, ka izspēlē fizisko,rupjo,regbija kārti.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 23:56, pirms 14 gadiem
Ulmeens rakstīja: Nepiekrītu par Gazolu un Gārnetu, viņi ir nedaudz dažāda tipa spēlētāji. Gazols ir cīnītājs zem groza, Gārnets ir vairāk universāls, bet Pau ir priekšrocība zem groza.
Ārtests - Pīrss - uzbrukumā varbūt labāks ir Pīrss ar savu stulbo tēlošanu. Bet aizsardzībā Ārtests ir viens no Lakers atslēgām!
Bryant - Allen - atkal dažāda tipa spēlētāji. Allens neuzņemas uz sevis komandas vilkšanu, izņemot pēdējās minūtēs, kad viņam jāmet izšķirošie 3pt. Tieši uz to brīdi Braients viņu noturēs, tici man, ātruma ziņā neatpaliek necik un Kobe aizsardzībā šosezon ir ļoti labs! Bet otrādāk, vai Kobi apstādinās Allens - diezvai, jo neviens spēlētājs līgā nevar viņu 1vs1 apstādināt, tur vajadzēs Riversa taktiku redzēt kā rīkosies pirmajā spēlē aizsardzībā Celtics. Tā ir viņu stiprā puse, Lakers tieši otrādāk - uzbrukums ir labāks.
Rondo - Fišers. Fišeram labāks metiens, pārējos aspektos labāks Rondo.
Vēl nevajadzētu aizmirst par Big Baby Davis, kas ir ļoti labs soliņa spēlētājs ķeltiem, nereti tieši viņa punkti ir nozīmīgākie, kamēr līderi atpūšas! Soliņš ķeltiem uz papīra izskatās nedaudz labāks, bet fināli paliek fināli, tur neko nevar prognozēt, katra spēle tiek spēlēta savādākā stilā. Go Lakers!
Gārnets MĀK arī cīnīties par atlēkušajām bumbām. Tici man - un kā vēl māk. Viņš, protams, ir universālāks, bet ja viņam pavēlē tikt galā ar Gazolu, tad viņš uz to arī koncentrēsies.
Un tās IR muļķības, ka Allens visu spēli neko nedara un pēdējās min laikā tikai sāk mest trīņus. Kobem nāksies smagi pasvīst visu spēli nevis tikai pēdējās sek. Turklāt tas nav tik vienkārši. Kobe ir labs aizsardzībā, tur nav šaubu, bet ja runājam par Reju, tad liela loma ir taktiskajā spēlē, jo viņš nav Kobes stila spēlētājs - tīrs 1 uz 1.
Rejs vairāk izskrien aiz skrīniem un izmanto situāciju, kad viņš ir uz mirkli brīvs un izmet to 3pt. Tā vairs nav Kobes loma tikt līdzi skrīniem - tā ir visas komandas loma.
Un pirms 2 gadiem redzējām kā Bostona veiksmīgi tika galā ar Kobi (ar visas komandas palīdzību). Šaubos, ka Kobi ar bumbu daudz atstās 1uz1.
Fišera metiens (kurš nebūt nav tik labs kā Mo Viljamsa vai Nelsona metiens) neko, atkārtoju - NEKO nelīdzēs pret Rondo aizsardzību, jo Rondo nedos Fišeram atelpu.
Deiviss arī ir labs spēlētājs no soliņa, bet Odoms tomēr ir labāks.
Odomam ir labāks metiens, Odoms ir garāks, labāk cīnās zem groziem un ir labāks aizsardzībā.
Par Ārtestu - Pīrsu var arī piekrist

  -1 [+] [-]

, 2010-06-04 00:04, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: Gārnets MĀK arī cīnīties par atlēkušajām bumbām. Tici man - un kā vēl māk. Viņš, protams, ir universālāks, bet ja viņam pavēlē tikt galā ar Gazolu, tad viņš uz to arī koncentrēsies.
Un tās IR muļķības, ka Allens visu spēli neko nedara un pēdējās min laikā tikai sāk mest trīņus. Kobem nāksies smagi pasvīst visu spēli nevis tikai pēdējās sek. Turklāt tas nav tik vienkārši. Kobe ir labs aizsardzībā, tur nav šaubu, bet ja runājam par Reju, tad liela loma ir taktiskajā spēlē, jo viņš nav Kobes stila spēlētājs - tīrs 1 uz 1.
Rejs vairāk izskrien aiz skrīniem un izmanto situāciju, kad viņš ir uz mirkli brīvs un izmet to 3pt. Tā vairs nav Kobes loma tikt līdzi skrīniem - tā ir visas komandas loma.
Un pirms 2 gadiem redzējām kā Bostona veiksmīgi tika galā ar Kobi (ar visas komandas palīdzību). Šaubos, ka Kobi ar bumbu daudz atstās 1uz1.
Fišera metiens (kurš nebūt nav tik labs kā Mo Viljamsa vai Nelsona metiens) neko, atkārtoju - NEKO nelīdzēs pret Rondo aizsardzību, jo Rondo nedos Fišeram atelpu.
Deiviss arī ir labs spēlētājs no soliņa, bet Odoms tomēr ir labāks.
Odomam ir labāks metiens, Odoms ir garāks, labāk cīnās zem groziem un ir labāks aizsardzībā.
Par Ārtestu - Pīrsu var arī piekrist
Kā Garnets var nemacēt cīnīties par atlēkušajām ,ja viņš kādus četrus gadus pēc kārtas bija labākais atlēkošo izcīnītājs? Vienkārši Pols ir tieši tendēts uz groza apakšu, Garnets var iemest pustālo vai atdot kādu smuku pasu. Un, manuprāt, Kobem ir jāsedz Rondo. Uzliec Fisheru uz Rondo un gg. Rondo too fast, too skilled, too good court vision.

     [+] [-]

, 2010-06-04 00:05, pirms 14 gadiem
Es par Lakers es ceru Lakers uzvarēs.

     [+] [-]

, 2010-06-04 00:18, pirms 14 gadiem
Tas ka Lakers paņems mājas spēles nebūs nekāds baigais brīnums , vot ja ķelti paņems kaut vienu izbraukuma spēli , tie gan būs brīnumi.
Negribās neko gari izteikties vnk - Go Celtics!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: furcuks

  +2 [+] [-]

, 2010-06-04 02:09, pirms 14 gadiem
knapi turos, bet es sagaidīšu spēli!

     [+] [-]

, 2010-06-04 03:28, pirms 14 gadiem
nu ko izraade var saakties....lai arii esmu Lakers fans....taa vien izskataas ka boston ar savu speeli man buus iepatikusies.....liela loma buus rondo speelei....taa ir taa poziicija kur boston ir nenoveerteejami paaraaka.....par sodienas speeli izskataas ka buus punkts punktaa bet sliecos tomeeer uz lakers uzvaru ar peedeejo sekunzzu metienu.......galvenais lai visi veseli un lai labs basketbols ,bet kaa jau piemineeju ieprieks....ja boston vinnees buuus pelniijussi jo taadu no sirds basketbolu sen neesmu redzeejis....bet skatos visas speeles jo esmu kanaadaa......taa kaa baudiet basketbolu

  +1 [+] [-]

, 2010-06-04 03:33, pirms 14 gadiem
runaajot par manu pirms play off prognozi Orlando esmu pamatiigi izgaazies....bet jau peec pirmaas speeles ar Boston vareeja redzeet ka cauri ar vinniem ir.......teikssu atklaati pietruuka viena SG nelson ar Hovaru nebija divataa vilceeji ,bet paareejie izskatiijaas ssvaki.......

  -1 [+] [-]

, 2010-06-04 03:40, pirms 14 gadiem
Kāds zin kur internetā varēs skatīties ?

     [+] [-]

, 2010-06-04 03:46, pirms 14 gadiem
nu bla tik nesakiet ka pa to latteelecom kitajozas komentees speeli..vispaar kaada jeega ta no taadas translaacijas

     [+] [-]

, 2010-06-04 03:50, pirms 14 gadiem
kas pa chernju ka komentaarus dzeesh aaraa??

  +2 [+] [-]

, 2010-06-04 03:51, pirms 14 gadiem
Nezini kādu linku kur internetā var skatītieS ?

  +1 [+] [-]

, 2010-06-04 03:54, pirms 14 gadiem
lets go Lakers lets go

     [+] [-]

, 2010-06-04 03:57, pirms 14 gadiem
ew iemetat linku lūdzu!!

     [+] [-]

, 2010-06-04 03:58, pirms 14 gadiem
Itkā vienu vietu atradu bet tur neko vēl nerāda !
Ja nu gadījumā kādam aiziet tad šis --->>>> atdhe.net: Watch Live Boston Celtics vs Los Angeles Lakers

  +3 [+] [-]

, 2010-06-04 03:59, pirms 14 gadiem
skatīties visticamāk varēs ka'da no linkiem iekš atdhe.net

bet: šeit laikam viens no retajiem Lakers faniem(tiesa precīzāk būtu Kobes, jo skatos kā viņš plosās jau kopš 1 čempionu titula)!

Par spēli, Lakers vajadzētu uzvarēt pirmo spēli, tiesa šaja sērijā Bostona ir vairāk + nekā -, bet tomēr LAkers ir labāka komanda(Kobe)

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:00, pirms 14 gadiem
ha ta jau labaak skatos netaa nekaa ar kitajozas komenteeshanu..tizlums kkaads...ietaupiis uz jebko...latteleekom konkreeti suukaaaa

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:01, pirms 14 gadiem
spēle jav sākusies ?

  -1 [+] [-]

, 2010-06-04 04:01, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:03, pirms 14 gadiem
livescorehunter.com...laba kvalitaate

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:04, pirms 14 gadiem
Sviks rakstīja: Itkā vienu vietu atradu bet tur neko vēl nerāda !
Ja nu gadījumā kādam aiziet tad šis --->>>> http://atdhe.net/19970/watch-boston-celtics-vs-los-angeles-lakers
man neraada

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:05, pirms 14 gadiem
vovvo

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:07, pirms 14 gadiem
Un sākās!

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:07, pirms 14 gadiem
man vienīgajam atdhe nestrādā?

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:08, pirms 14 gadiem
esk8er rakstīja: man vienīgajam atdhe nestrādā?

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:09, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:11, pirms 14 gadiem
Es caur veetle tiku iekšā, tikai ļoti slikta kvalitāte.

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:11, pirms 14 gadiem
ooo redzu

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:12, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:13, pirms 14 gadiem
laikam ar buus jaaskataas netaa tie kitajozas ir necieshami

  -1 [+] [-]

, 2010-06-04 04:13, pirms 14 gadiem
reku skatos livescorehunter.com: Live Sport

  +1 [+] [-]

, 2010-06-04 04:14, pirms 14 gadiem
tak nafig nevar komentaarus izlasiit kas te notiek??

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:14, pirms 14 gadiem
veetle.com: Veetle
Tīri skatāmi

  +1 [+] [-]

, 2010-06-04 04:18, pirms 14 gadiem

  +4 [+] [-]

, 2010-06-04 04:19, pirms 14 gadiem
laaabs sporta centrs paarslogots ka gljuko 4 no riita??

  +4 [+] [-]

, 2010-06-04 04:20, pirms 14 gadiem
livescorehunter.com: Live Stream for Webmaster

liekas, ka visnormālakā kvalitāte no visiem piedāvātajiem

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:20, pirms 14 gadiem
oo atdhe arii saaka raadiiit

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:26, pirms 14 gadiem
veel 5 cilveeki uzrakstas ka livescorehunter taa ir labaaka vieta kur skatiities nba speeles..internetaa protams

  +1 [+] [-]

, 2010-06-04 04:30, pirms 14 gadiem
bsrudais rakstīja: livescorehunter.com: Live Stream for Webmaster

liekas, ka visnormālakā kvalitāte no visiem piedāvātajiem
tiešām laba..

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:31, pirms 14 gadiem
lol lakers kaarseejmeiteneem gan labaas dejas
lbl pat meitenes vairaak maak paraadiit

  -1 [+] [-]

, 2010-06-04 04:33, pirms 14 gadiem
Adams Sandlers, tieši noskatījos vakar viņa filmu!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-04 04:37, pirms 14 gadiem
eddybear rakstīja: tiešām laba..
Tas ir vislabākais ko pagaidām esmu redzējis..

  +3 [+] [-]

, 2010-06-04 04:39, pirms 14 gadiem
veetle.com: Veetle
Stream kvalitāte tiešām ļoti laba, neraustās vispār.
Attēls arī ir ok.
Vienīgais kas tizli ir kkāda jocīga valoda.
Bet pārējais ir baigi pa čotna.

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:43, pirms 14 gadiem
kaads nezin kaapeec nba tv neraada?

  +4 [+] [-]

, 2010-06-04 04:43, pirms 14 gadiem
Spēle pagaidām tīri ok.
Jācer uz vēl interesantāku turpinājumu

     [+] [-]

, 2010-06-04 04:53, pirms 14 gadiem
boldrik uzspied 411 kanaalu..tur raada..tik jaaklausaas kitajozas tizlie..sen te neko nebiju rakstiijis ,taoeec prasiishu biezhi sportacentrs taa te gljuko??

     [+] [-]

, 2010-06-04 05:03, pirms 14 gadiem
Spēle izskatās, ka būs patiešām laba. Nedomāju, ka Robinsonam atvēlās laiku, kur nu vēl kopā ar Rondo.

     [+] [-]

, 2010-06-04 05:21, pirms 14 gadiem
cik ilgi apmeeram lielais paartraukums?? ka neatluuzt veel

     [+] [-]

, 2010-06-04 05:38, pirms 14 gadiem
LaxIsLife rakstīja: cik ilgi apmeeram lielais paartraukums?? ka neatluuzt veel
20 min

  -1 [+] [-]

, 2010-06-04 05:49, pirms 14 gadiem
diezgan gejiski svilpj. ja ta turpinas lakeriem nebus izredzu. 2008 tiesnesi uzvareja, ka tagad nenotiek lidzigi

     [+] [-]

, 2010-06-04 05:57, pirms 14 gadiem
kads rezultats

     [+] [-]

, 2010-06-04 05:59, pirms 14 gadiem
Rondo12 rakstīja: kads rezultats
67 - 58 Lakers vadībā! palikušas 4min trešajā ceturtdaļā!

     [+] [-]

, 2010-06-04 06:00, pirms 14 gadiem
ok, paldies

     [+] [-]

, 2010-06-04 06:16, pirms 14 gadiem
3. beidzaas.
84 - 64
Lakers vadiibaa!

  +9 [+] [-]

, 2010-06-04 06:20, pirms 14 gadiem
Laba stratēģiska spēle Kobes izpildījumā. Uzspiest piezīmes SugarRay'am, tas noved pie tā, ka viņiem nav punktu mašīna un snaiperis, kas noved vēl pie veselas ķēdes plusiņu leikeru labā.
Bostona ir kā kāršu komplekts - viena nav, paspēlēt nevar.

     [+] [-]

, 2010-06-04 06:40, pirms 14 gadiem
Garnettam rokas notriiceeja ?

     [+] [-]

, 2010-06-04 06:41, pirms 14 gadiem
LaxIsLife rakstīja: Garnettam rokas notriiceeja ?
agha
pat vecajam nervi netur..

     [+] [-]

, 2010-06-04 06:43, pirms 14 gadiem
bet nu 4 iznaca leikeri ka mikstas lupatas, labi ka bostona ari tada pajela, citadi butu finiksas pedejas speles variants

  +6 [+] [-]

, 2010-06-04 06:56, pirms 14 gadiem
apsveicu Lakers ar pirmo uzvaru!! tagad jāgaida svētdienas nakts!!
laba spēle Kobem, Gazolam, Ārtestam..

  +3 [+] [-]

, 2010-06-04 11:19, pirms 14 gadiem
rakstā visiem finālspēļu laikiem ir nepareizs datums. Tajā dienā spēle notiek amerikā, bet pēc mūsu laika tā jau ir nākamā diena ...
Visām dienām jāpieskaita +1