Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:370, Did:0, useCase: 3

"Saints" uzvar savā pirmajā "Super Bowl" finālā

"Saints" uzvar savā pirmajā "Super Bowl" finālā
Pjērs Tomass
Foto: AFP/Scanpix

Par 44. "Super Bowl" amerikāņu futbola finālspēles uzvarētāju kļuvusi pirmo reizi tajā iekļuvusī Ņūorleānas "Saints" komanda, kas aizraujošā spēlē ar 31:17 pārspēja Indianapolisas "Colts". Spēles gaitā "Saints" atspēlējās no 10 punktu deficīta, atkārtojot "Super Bowl" finālu rekordu.

Spēli Maiami stadionā, neraugoties uz "Saints" veiksmi izlozē (NFC konferences komandu 13. "uzvara" pēc kārtas), krietni veiksmīgāk uzsāka Indianapolisa, kas pirmajā ceturtdaļā pārliecinoši kontrolēja bumbu un abus savus uzbrukumus pārvērta punktos. Rezultātu ar sitienu vārtos atklāja Mets Stovers (42 gadu vecumā visu laiku vecākais "Super Bowl" dalībnieks!), bet pēc Pjēra Garsona notvertās piespēles "Colts" ieguva jau 10:0 pārsvaru.

Otrajā ceturtdaļā aina laukumā gan kardināli mainījās - nu jau ar bumbu krietni veiksmīgāk darbojās "Saints", kamēr "Colts" uzbrukumu veidošana cieta vienu neveiksmi pēc otras. "Saints" gan guva tikai sešus punktus (visus - ar Gareta Hārtlija sitieniem vārtos), noslēdzot pirmo puslaiku ar mazrezultatīvu 6:10 deficītu.

Spēles pārtraukumā jau tradicionāli stadionā notika kāda populāra mūziķa uzstāšanās - šogad šis gods bija ticis angļu roka veterāniem "The Who", kuri sev atvēlētajās minūtēs nospēlēja vairākas no savām pazīstamākajām dziesmām - "Who are You", "Won't Get Fooled Again" un citas.

Spēles otro puslaiku ar negaidītu gājienu uzsāka "Saints", kuri riskanti, taču viltīgi izpildīja pirmo sitienu, pirmie paspējot iegūt bumbu un tiesības paturēt to savā rīcībā. Sekojošo uzbrukumu ar izveicīgu skrējienu pēc Drū Brīsa piespēles noslēdza pussargs Pjērs Tomass, izvirzot "Saints" vadībā ar 13:10. Ņūorleānas futbolistu prieki gan nebija ilgi. "Colts" jau savā nākamajā uzbrukumā atjaunoja pārsvaru - Džozefs Adajs guva "Colts" otro piezemējumu spēlē, atgūstot savai komandai vadību. Līdz noslēdzošajai ceturtdaļai gan "Saints" punktu starpību izdevās samazināt līdz minimumam.

Spēles pēdējā ceturtdaļa sākās ar Stovera neveiksmīgu sitienu, ko atbildes uzbrukumā "Saints" sodīja ar Džeremija Šokija piezemējumu - 22:17. Divus punktus pievienoja Lenss Mūrs, kura notverto piespēli tiesnesis Skots Grīns sākotnēji neieskaitīja, taču mainīja lēmumu pēc videoatkārtojuma noskatīšanās. "Colts" mēģinājumus atspēlēties un beidzot atkal gūt punktus izjauca malējais aizsargs Treisijs Porters, kurš pārtvēra Peitona Meninga piespēli un guva piezemējumu, panākot 31:17 "Saints" labā. "Colts" vēl ko mainīt spēles gaitā pietrūka laika un veiksmes - bumbu nogādāt līdz gala zonai neizdevās arī ar ceturto piegājienu.

Par spēles vērtīgāko spēlētāju tika atzīts Drū Brīss, kura individuālo statistiku finālā tiešām var tikai apskaust - divas rezultatīvas piespēles, veiksmīgi 32 no 39 piespēļu mēģinājumiem (288 jardi) un nevienas kļūdas.

Izmantotie resursi:
nfl.com

1 2 3 96 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2010-02-08 05:12, pirms 15 gadiem
Skatījos!
Super spēle.. Brees monstrs..
Tākā fanoju par Saints visu sezonu, esmu sajūsmā

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 05:13, pirms 15 gadiem
Lieliska speele, lielisks iznaakums.
Saints to bija pelniijushi, gan taktiski, gan ari meistariibas zinjaa vinji bija shon paaraaki.
Who Dat?

  -1 [+] [-]

, 2010-02-08 05:18, pirms 15 gadiem
droppy84 rakstīja: Lieliska speele, lielisks iznaakums.
Saints to bija pelniijushi, gan taktiski, gan ari meistariibas zinjaa vinji bija shon paaraaki.
Who Dat?
Tieši tā.. Who dat? Who dat? Who dat?

     [+] [-]

, 2010-02-08 05:19, pirms 15 gadiem
Plus Saints trenera lēmums par "onside kick" puslaika sākumā.. wow!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-08 05:28, pirms 15 gadiem
Tā tam arī vajadzēja būt!!! Paldies Optibet par 2.71 likmi !

  -2 [+] [-]

, 2010-02-08 05:30, pirms 15 gadiem
Super spēle, super iznākums. Tom Brady, Peyton Manning, Brett Favre un tagad arī - Drew Brees.
WHO DAT!

     [+] [-]

, 2010-02-08 06:25, pirms 15 gadiem
Who DAT!!! Addai tomer baigais zveers, bet prieks, ka NO vinneja, beidzot taja pilseta ari kkad jauks notikums

     [+] [-]

, 2010-02-08 06:54, pirms 15 gadiem
Who Dat! Īsts penrušķītes stāsts

  -3 [+] [-]

, 2010-02-08 07:04, pirms 15 gadiem
es zināju ka Saints uzvarēs, tpc uz viņiem arī uzliku!!

  -4 [+] [-]

, 2010-02-08 09:09, pirms 15 gadiem
Skatijos un kārtējo reiz konstatēju, cik nevērts sportaveids. Tipisks amerikāņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 09:57, pirms 15 gadiem
Tik laba spele,bet es jau otro SB pec kartas aizmiegu 3/4 vidu. =)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 11:05, pirms 15 gadiem
tipiski amerikaani-bez kkaada shova izradisanas un spidigam kjivereem jau neiztikt. aa jaa-lielais popkorns, resnas tantes un onkuli, gamburgeri, karstie suni un silikona pupi...aizmirsu piebilst.!

  +5 [+] [-]

, 2010-02-08 11:09, pirms 15 gadiem
žēl... bet nu šoreiz Saints bija labāki... godam pelnīts tituls... MVP gan varētu dot ne tikai Brī, bet arī Bušam... lūzums laikam bija pirmā puslaika beigas, kad pēc 4th down izgāšanās Colts paši neko neizveidoja un atļāva Brī visai veikli "pāriet" laukumam... un onside kick otrā sākumā - drosmīgs trenera lēmums, kas deva rezultātu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-02-08 11:50, pirms 15 gadiem
Mans pirmais koments SC! Tātad "onside kick" ir tad, kad kickeram bumba ir jāaizsper 10 vai vairāk jardus un tad var ķert, bet nedrīkst lidojuma laikā traucēt pretiniekam to satvert! Tāds pasākums pārāk bieži jau ngadās, jo ir liels risks, ka bumbu noķers pretinieks un tad jau līdz end zone tur nekas nepaliek.

Skudrinieks rakstīja: Pastāsti man, nejēgam, kas ir onside kick . Spēli redzēju un to momentu redzēju, bet kāda tam bij jēga??? Kas būtu, ja IND tai momentā aizskrietu uz tačdaunu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 12:08, pirms 15 gadiem
Tāpēc jau to tik reti var redzēt, turklāt parasti tas ir tuvāk spēles beigām, kad iet va bank! Vēl šitādu pašu joku šogad PO izpildīja Packers pret Arizonu, bet arī jau tuvāk beigām!

Skudrinieks rakstīja: Uh, paldies! Baigais risks, vēl tagad brīnos, kā Colti neizmantoja iespēju!

     [+] [-]

, 2010-02-08 12:20, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs: Ontario

  -2 [+] [-]

, 2010-02-08 12:34, pirms 15 gadiem
Mana attieksme pret NFL ir tāda kāda ir. NFL ir hillbiliju sports un pilnīgas šausmas. No futbola tur ne smakas, bet amīšiem jau neieskaidrosi. Pagājušā gada superkausa spēle bija tik izslavēta, ka sameklēju un sāku skatīties. Pēc pirmajām 20 minūtēm aizmigu. Nekādu emociju, nekādas spriedzes. Jā, noteikumus nezinu un arī negribu zināt. Bērnu spēlīte, ja kāds ir izbaudījis pamatskolas laikos, kad klasesbiedrs paņem bumbu rokā un bēg no tevis kā muļķis. Nekas vairāk tas nav. Bet ko var gribēt. Amīšiem jau patīk vienkāršie sportaveidi - NFL, NASCAR un beisbols.

     [+] [-]

, 2010-02-08 12:45, pirms 15 gadiem
Raiteens rakstīja: tipiski amerikaani-bez kkaada shova izradisanas un spidigam kjivereem jau neiztikt. aa jaa-lielais popkorns, resnas tantes un onkuli, gamburgeri, karstie suni un silikona pupi...aizmirsu piebilst.!
Ko tad vajag? TTT - DU 165:12? Futbola līdzjutējus vidēji 12 Virslīgas spēlē? ASK superklubu kurš pastāv 2 gadus?
Tā vismaz cilvēkiem tiek sagādāti kaut kāda svētku sajūta ar šova elementiem, šajā ne pārāk vieglajā laikā. Tapēc nevajg būt mietpilsoņiem un uztvert visu savādāko/citādāko negatīvi. Nevajag dzīvot stereotipos.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 13:03, pirms 15 gadiem
Hehe, kā smiekli nāk par tām šaurajām pierītēm, kas saka, ka sportaveids slikts, un paši atzīst, ka pat noteikumus nezin Nu lohi*, ja nezini, tad labāk paklusē, nevis stulbus komentārus raksti. Es piem. zinu visus nteikumus, un varu pateikt, ka kaut esmu tīrs latvietis, hokejs ir 2.labākais sporta veids pasaulē... NFL altētisma virsotne, vienreizējs sporta veids! Bet loģiski, ka nezinot noteikumus, liekas dīvains (ja kkur neko nesaproti, viss liekas dīvains, kādam, kas hokeju pirmo reizi redzētu , tas arī liktos dīvains)
..
1.On side kick otrā puslaika sākumā bija drosmīgākais lēmums, ko jebkad esmu redzējis Superbowlā. Ārkārtīgi riskants un pat ekstravagants lēmums, bet nu uzvarētājus nesoda, jo nostrādāja. Tas arī bija spēles lūzums (pirmais), jo tieši pēc tā Saints tika pie pirmā "touchdowna". Šāda ekstravaganta un netispiska spēle bija Saints stiliņš visu sezonu un prieks, ka Šons Peitons neatkāpās no tā arī SB laikā.
2.Spēli šadi patiesībā prognozēju- Sākumā Saints rokas bish trīcēja (tomēr debija SB), piem. Colstena nomestā piespēle. Bet tiklīdz Saints iegāja ritmā, bija redzams kāpēc tā bija visas sezonas labākā uzbrukuma komanda, treneris Peitons tiešām ir "uzbrukuma guru" (citējot Breesa pēcspēles interviju)
3.Un, protams, vienīgais TO spēlē izrādījās absalūti svarīgākais notikums spēlē, kā to arī prognozēju. Tajā brīdī man liekas visi (kas kko rubī no NFL) vienk apsēdās.. Tas ir tas, kas dievinu šajā sportaveidā- varbūt, ka labu laiku nekas īpašs nenotiek un tad pēkšni viena vienīga izcila izspēle vai kļūda un viss mainās, 70 yardu return un TD.
4.No zaudētājiem tiešām gribēto izcelt Addai, čalis pārsteidza ar izcilu spēli. No Saints protams Brees, Bush, Colsten, bet negaidīti izcils arī Pierre Tomass, ļoti labi nokapāja.

  +6 [+] [-]

, 2010-02-08 13:23, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Mana attieksme pret NFL ir tāda kāda ir. NFL ir hillbiliju sports un pilnīgas šausmas. No futbola tur ne smakas, bet amīšiem jau neieskaidrosi. Pagājušā gada superkausa spēle bija tik izslavēta, ka sameklēju un sāku skatīties. Pēc pirmajām 20 minūtēm aizmigu. Nekādu emociju, nekādas spriedzes. Jā, noteikumus nezinu un arī negribu zināt. Bērnu spēlīte, ja kāds ir izbaudījis pamatskolas laikos, kad klasesbiedrs paņem bumbu rokā un bēg no tevis kā muļķis. Nekas vairāk tas nav. Bet ko var gribēt. Amīšiem jau patīk vienkāršie sportaveidi - NFL, NASCAR un beisbols.
No sērijas "Фильм не смотрел, но говно!"?

     [+] [-]

, 2010-02-08 13:25, pirms 15 gadiem
Starp citu, ja jau tāds nepatikas vilnis, kāds vispār zina kāpēc spēli sauc par futbolu, lai gan vairāk punktus dod par piezemējumiem?

  -2 [+] [-]

, 2010-02-08 13:27, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No sērijas "Фильм не смотрел, но говно!"?
Visu, ko uzrakstīju izlasīji? Filmu pačekoju, sapratu, ka mēs... Esi kādreiz aizgājis uz izslavētu filmu ķinītī, bet tad sapratis, ka nebija jēga? Tas pats ir ar NFL. Steroīdu nomocīts sporta veids. Nekāda atlētisma virsotne. Nebrīnīšos, ja Latvijā kas tāds parādīsies. Vajag taču prātu kaut kā deģenerēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 13:33, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Visu, ko uzrakstīju izlasīji? Filmu pačekoju, sapratu, ka mēs... Esi kādreiz aizgājis uz izslavētu filmu ķinītī, bet tad sapratis, ka nebija jēga? Tas pats ir ar NFL. Steroīdu nomocīts sporta veids. Nekāda atlētisma virsotne. Nebrīnīšos, ja Latvijā kas tāds parādīsies. Vajag taču prātu kaut kā deģenerēt.
Tieši par tādā šaurām pierītēm kā Tu arī runāju.. Varu derēt, ka 90% noteikumu pat nezini, un sezonai nebiji pasekojis.. Kā jau minēju, kkas mums LV tik svešs reti kad uzreiz iepatīkas, jo nesaprotam. Bet, ja iebrauc, sporta veids ir izcils.
Par beisbolu un Nascar gan piekrītu, garlaicības kalngals.
Un palabošu NAscar ir hillbiliju sportaveids, NFL ir populārs visos sabiedrības slāņos. Pat te LV mēs jau kuro gadu vācamies kādi 4-5 vīri katru gadu lai vērotu NFL play-offus vēlos svētdienas vakaros.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 13:35, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No sērijas "Фильм не смотрел, но говно!"?
Izcili teikts
(Šajā gadījumā gan runa ir nevis par skatīšanos, bet IZPRATNI par spēli. Kas dažām te vienkārši nav...)

  +4 [+] [-]

, 2010-02-08 13:39, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Visu, ko uzrakstīju izlasīji? Filmu pačekoju, sapratu, ka mēs... Esi kādreiz aizgājis uz izslavētu filmu ķinītī, bet tad sapratis, ka nebija jēga? Tas pats ir ar NFL. Steroīdu nomocīts sporta veids. Nekāda atlētisma virsotne. Nebrīnīšos, ja Latvijā kas tāds parādīsies. Vajag taču prātu kaut kā deģenerēt.
Citēju: "Jā, noteikumus nezinu...".
Tb Iedomājies, ja tu nezinātu basketbola noteikumus un sāktu skatīties NBA, piemēram, tev liktos ka 10 labi noauguši onkuļi kā dumji nēsājas pa laukumu lai izmestu bumbu caur kkādu riņķi... tb no malas tāda "attīstošā spēle", ko labākajā gadījumā spēlē bērnudārzos.
Eiropas futbolā tas pats - 20 pieauguši onkuļi nēsājas pa laukumu lai iespertu bumbu vārtos.

Ja nezini kas ir "apakšā" tam visam, protams, liksies dumji, muļķīģi un visādi citādi riebīgi.

Par steroīdiem runājot. Dopings un aizliegtās vielas mūsdienu sportā pats pa sevi ir problēma. PRO sportā mūsdienās pašas pa sevi slodzes ir nenormālas, tāpēc sportistiem tiek doti dažādi preparāti, lai uzlabotu viņa spējas pielāgoties šādiem apstākļiem. Dažreiz tas ir arī dopings, taču iespaidīgus muskuļus var uzkačāt arī bez aizliegtām vielām, pie tam der atcerēties, ka tie kas tiek līdz NFL ir izgājuši nenormālu atlasi un viņi ir labākie (arī kā atlēti) starp daudziem miljoniem un no šādas grupas atrast kādu ar paaugstinātām spējām gūt panākumus sportā, nav grūti. Plus, protams, arī nenormāls treniņu darbs (Ja hokejistus baida ar Kandavas vecā Dinamo nometnēm, tad NFL komandām visām ir tādas nometnes katru vasaru + vēl individuālais darbs starpsezonā).

  +3 [+] [-]

, 2010-02-08 14:51, pirms 15 gadiem
Viena no aizraujošākajām sporta spēlēm. Punkts. Katra sīkākā nianse ir nozīmīga un principā nav nesvarīgu izspēļu. Salīdzināt ar garlaicīgo eiropas futbolu ir nekorekti. Man personīgi 22 vīreļu kuslā un teatrālā pārvietošanās nesimpatizē - līdzīgi kā iesērējušie noteikumi.
Hokejs un Basketbols ir ļoti interesantas spēles. Hoķis protams bez komentāriem. Jāatzīst gan, ja nebūtu Dinamo, tad 1x gadā pasākums uz PČ. Basketbols pateicoties mūsu "zvaigznītēm" man ir nolikts tālākajā plauktiņā. Izņēmums sieviešu izlase. Protams, varbūt ar "jauno slotu" būs izmaiņas, bet īpaši neceru.
Principā pa NASN cenšos noskatīties pēc iespējas vairāk amerikāņu futbola spēles, gan NFL, gan Koledžas spēles - šis sports ir pēdējo 2 gadu lielākais atklājums.

P.S. Piektdienas vakarā pa TV3 vai TV 6 bija seriāla pirmā sērija - Friday Night Lights (Visu par uzvaru). Kopš tā brīža es jau 7 sērijas esmu noskatījies no kopējām 4 sezonām. Izcils seriāls saistībā ar futbolu.

P.P.S. Es gan biju par Favri, bet kopš viņi izlidoja man bija vienalga kurš. Prieks par Saints

     [+] [-]

, 2010-02-08 16:00, pirms 15 gadiem
juris rakstīja: Es piem. zinu visus nteikumus, un varu pateikt, ka kaut esmu tīrs latvietis, hokejs ir 2.labākais sporta veids pasaulē...
Vot jums Dinamo masu psihoze, mārketings un ažiotāža! Nu jau par latvieša pazīmi tiek uzskatīta hokeja stādīšana augstāk par visu pārējo!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-08 16:18, pirms 15 gadiem
A kurš teica, ka es nezinu noteikumu??!!Tas ka tu sevi jurčik uzskati par ASSu un superveci visiem ir skaidrs....jo tu taču zinu visu par visu, zini kurš amīšu futenē kur ir čurājis un kādas tabletes rijis un kādu meiteni mīlējis. Runa jau nav par pašu spēli, piekrītu, spēle ir skatāma, bet gan par to visu figņu kas spēlei ir apkārt. Tas no sērijas kā musu ''kulturās nama'' basketbolisti neemas pa lauku un aarpus taa lidz veemienam tikai sajaa zinjaa amerikaani protams liela nacija, liela nauda, liela nemsanas. Un nee-man arii nevajag ne 2. liigas Rezeknes kluba speli, ne arii ASK viengadniekus, bet vnk normalu futbola speli kuraa nebus ne Spīrsas, ne Opras, ne citi ''stāri''...vismaz kkur lai šie nelien un ļauj mirstīgajam neredzēt tās rožas...bet nē-jālien. Un kā saka-bez obid-neko ļaunu par jums čali nedomāju. Bez kosa.

     [+] [-]

, 2010-02-08 16:24, pirms 15 gadiem
Raiteens rakstīja: Un nee-man arii nevajag ne 2. liigas Rezeknes kluba speli, ne arii ASK viengadniekus, bet vnk normalu futbola speli kuraa nebus ne Spīrsas, ne Opras, ne citi ''stāri''...vismaz kkur lai šie nelien un ļauj mirstīgajam neredzēt tās rožas...bet nē-jālien.
Ja negribi amerikāņu miljonārus, varu iedot vienas spēles ierakstu laikam no Itālijas - kaut kur DVD arhīvā mētājas
1 2 3 96 komentāri