Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei divi vārti vairākumos un zaudējums pirmajā duelī ar Šveici

Emils Ozerinskis

Latvijas izlasei divi vārti vairākumos un zaudējums pirmajā duelī ar Šveici
Foto: LHF

Gatavojoties pasaules čempionātam hokejā Latvijas izlase bez apslimušā galvenā trenera Harija Vītoliņa ar rezultātu 2:5 piekāpās pārbaudes spēlē Šveicei. Latvijas valstsvienībā vārtus guva Jānis Jaks un Nikolajs Jeļisejevs.

Ērikam Vītolam Latvijas valstsvienības rindās spēle Cīrihē nesākās veiksmīgi. Septiņu minūšu laikā Latvijas komandas vārtos divreiz lidoja ripa. Vispirms latvieši netika līdzi pretinieku iegājienam mūsu komandas aizsardzības zonā, ļaujot Vītola vārtos lidot spēcīgi mestai ripai. Savukārt otros vārtus latvieši zaudēja pēc ļoti labas Šveices komandas izspēles uz tukšiem vārtiem.

Spēle uz brīdi palika ar vienu galveno tiesnesi, jo viens no soģiem saņēma sitienu pa seju, ciešot arbitra zobiem. Kamēr tiesnesis saņēma medicīnisko palīdzību, duelis starp Latvijas un Šveices vienībām turpinājās ar vienu soģi laukumā.

Pirmajā periodā Latvijas valstsvienība nonāca iedzinējos jau ar 0:3, pēc tam, kad no zilās līnijas izdarīto uzmetienu pielaboja Kalvins Tirkaufs, liekot ripai iesprukt zem Vītola ķērājcimda.

No cīņas izkrita Miks Indrašis, kurš cieta sadursmē un ar sāpju grimasi pameta laukumu, spēlē vairs neatgriežoties.

Otrajā spēles trešdaļā Latvijas izlasei bija virkne ar skaitliskajiem vairākumiem, kurus pozitīvā rezultātā izdevās pārvērst piecas minūtes līdz perioda izskaņai. Šveices vārtsargam neizdevās noreaģēt uz Jāņa Jaka metienu no zilās līnijas, ripai lidojot vārtos un rezultātam kļūstot 1:3.

Trešās trešdaļas ceturtajā minūtē Nikolajs Jeļisejevs meistarīgi ievilka ripu vārtu priekšā un raidīja to pretinieku cietoksnī, atgriežot Latvijas izlasi cīņā par uzvaru - 2:3. Arī otros vārtus Latvijas izlase guva skaitliskajā pārsvarā.

Spēles izskaņā pacīnīties par rezultāta izlīdzināšanu Latvijas izlasei liedza Kiljans Motē, kurš tika pie no Artūra Kuldas atlekušās ripas un raidīja to vārtos. Vītols ripu nedaudz aizskāra, bet ne pietiekami, lai glābtu komandu no vārtu zaudējuma. Vēl spēles pēdējā sekundē ripa ielidoja tukšajos Latvijas vārtos, liekot piekāpties ar 2:5.

Rīt komandas spēkosies pulksten 16:30.

Šveice - Latvija 5:2 (3:0, 0:1, 2:1)
Vārti: 3:00 Egli (Ambīls) 1:0, 6:22 Korvi (Delemons) 2:0, 14:48 Tirkaufs (Lefels vair.) 3:0, 34:40 Jaks (Ķēniņš, Ri. Bukarts vair.) 3:1, 43:56 Jeļisejevs (Smirnovs, Jaks) 3:2, 56:43 Motē (Alatalo, Riats vair.) 4:2, 59:59 Le Kultrs 5:2
Metieni: 40 - 22
Soda minūtes: 14 - 14
Vārtsargi: Sandro Ešlimanns - Ēriks Vītols

Latvijas pārbaudes spēles

DatumsPilsētaPretinieceLaiks/Rez.
21.04.EpinālaFrancija1:2
22.04.EpinālaFrancija3:2
30.04.VeinfeldeneŠveice2:5
01.05.VeinfeldeneŠveice16:30
08.05.RīgaKazahstāna17:00
09.05.RīgaKazahstāna19:30

Latvijas kalendārs PČ Tamperē

DatumsPretinieceLaiks
13.05.ASV17:20
14.05.Somija20:20
16.05.Norvēģija16:20
19.05.Čehija20:20
20.05.Austrija20:20
22.05.Lielbritānija16:20
24.05.Zviedrija12:20
1 2 40 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2022-04-30 21:20, pirms 2 gadiem
4:2

  -3 [+] [-]

, 2022-04-30 21:22, pirms 2 gadiem
Kāpēc Bērziņu nepārbauda?

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 21:23, pirms 2 gadiem
Jamals rakstīja: Kāpēc Bērziņu nepārbauda?
Gan jau rīt spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 21:24, pirms 2 gadiem
Nu, pēc DIVU 5v3 vairākumu nopūdelēšanas likumsakarīgs rezultāts.

  -1 [+] [-]

, 2022-04-30 21:25, pirms 2 gadiem
Easton77 rakstīja: Gan jau rīt spēlēs
Grigals

  -2 [+] [-]

, 2022-04-30 21:25, pirms 2 gadiem
Baigais jaunums...

     [+] [-]

, 2022-04-30 21:26, pirms 2 gadiem
Jamals rakstīja: 4:2
TV vēl parādīja, ka ripa knapi nepagūst laikā ieslīdēt vārtos, un tad uzreiz pēc tam parāda, kuram ieskaita tos pašus vārtus

     [+] [-]

, 2022-04-30 21:38, pirms 2 gadiem
Aizdomājos - slovāku izlase (tā kas OS izpogāja mūsējos) tika veidota nevios no labākajiem pieejamajiem spēlētājiem, bet gan no tiem, kas precīzāk izpilda trenera spēles plānu. Varbūt vienkārši pateik šoreiz paldies daļai no vecajiem (abiem Bukartiem, Indrašim - sorry, jā trauma šodien, bet nu nekas neliecina, ka šogad viņš gribētu/varētu kalnus gāzt izlasē) un vietā paņemt to pašu Veinbergu un vēl kādu/-us jaunākus.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 21:43, pirms 2 gadiem
Bet nu kā Jaks iedzīna no zilās!

  +2 [+] [-]

, 2022-04-30 21:46, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Aizdomājos - slovāku izlase (tā kas OS izpogāja mūsējos) tika veidota nevios no labākajiem pieejamajiem spēlētājiem, bet gan no tiem, kas precīzāk izpilda trenera spēles plānu. Varbūt vienkārši pateik šoreiz paldies daļai no vecajiem (abiem Bukartiem, Indrašim - sorry, jā trauma šodien, bet nu nekas neliecina, ka šogad viņš gribētu/varētu kalnus gāzt izlasē) un vietā paņemt to pašu Veinbergu un vēl kādu/-us jaunākus.
Jautājums - vai Harim ir jēdzīgs spēles plāns?

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 21:51, pirms 2 gadiem
Piekrītu Abrag. Indraša trauma nerada satraukumu. Uzreiz iedomājos, ka tā ir iespēja Veinbergam, bet Vītoliņš reizēm ir ļoti spītīgs. Tā kā varbūt gribēs, lai kāds pieredzējušais labāk spēlē uz špricēm, nekā jaunais censonis atdod sirdi laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 21:54, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jautājums - vai Harim ir jēdzīgs spēles plāns?
labs jautājums. Ja Tu to jautā tieši man - atbildes nebūs... Kaut kā man tas sāk atgādināt 2015.g.

  +2 [+] [-]

, 2022-04-30 21:55, pirms 2 gadiem
Curtiys rakstīja: Bet nu kā Jaks iedzīna no zilās!
Mūsu labākais aizsargs šajā kompānijā

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 21:59, pirms 2 gadiem
Ja Patriks Bērziņš netiek pie spēlēšanas, tad ceru, ka vietu pazaudējis treniņos, nevis kāda pižona galvā. Vispār, lai piedod man Vītoliņš, bet aizvien sliktāk jūtos un kļūstu vēsāks pret izlasi, kamēr viņš ir galvenais treneris. Uz OS atlasi vēl varēju pieciest, bet tagad pat sāku cerēt uz izlases švaku sniegumu čempionātā, lai viņš tiktu nomainīts.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 22:03, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: labs jautājums. Ja Tu to jautā tieši man - atbildes nebūs... Kaut kā man tas sāk atgādināt 2015.g.
Tas bija vairāk kā retorisks jautājums, attiecībā uz tavu domu, izmantot nevis tos, kas ir labākie, bet, kas labāk izmanto Hara plānu. Ja Harim plāna nav vai viņš ir sūdīgs - tad tas tikai vēl vairāk iegāztu. Šobrīd, vācot labākos var izbraukt uz individuālo meistarību (vismaz tik daudz, lai nesanāk absolūta izgāšanās - kā tevis pieminētajā 2015. gadā). Ja plāns ir draņķīgs un viņu jāizpilda individuāli mazāk meistarīgiem džekiem - var iebraukt vēl dziļākās auzās.

  +3 [+] [-]

, 2022-04-30 22:05, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Ja Patriks Bērziņš netiek pie spēlēšanas, tad ceru, ka vietu pazaudējis treniņos, nevis kāda pižona galvā. Vispār, lai piedod man Vītoliņš, bet aizvien sliktāk jūtos un kļūstu vēsāks pret izlasi, kamēr viņš ir galvenais treneris. Uz OS atlasi vēl varēju pieciest, bet tagad pat sāku cerēt uz izlases švaku sniegumu čempionātā, lai viņš tiktu nomainīts.
Visticamāk, lai viņu nomainītu izlasei jāizkrīt no elites. To galīgi negribētos, jo nebūs viegli tikt atpakaļ - top līgu džeki uz div1a fiziski ne vienmēr būs dabūnami un jēdzīgs treneris vienkārši nereāli. Turklāt, redzot Hara retoriku - pats viņš neaizies. Tikai ja viņu atlaidīs, bet tur jau nevar zināt vai nav ala futbols - tik liela kompensācija, ka atlaist ir pārāk dārgi.

     [+] [-]

, 2022-04-30 22:08, pirms 2 gadiem
Jamals rakstīja: 4:2
5:2 https://www.sihf.ch/de/game-center/... .

  +4 [+] [-]

, 2022-04-30 22:10, pirms 2 gadiem
Neredzu jēgu nolikt treneru korpusu vai kādu spēlētāju. Pagaidīšu līdz 09.05.2022, kad būs pēdējā pārbaudes spēle, un ja uz to brīdi viss būs sakārtots, tad visi malači

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 22:22, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tas bija vairāk kā retorisks jautājums, attiecībā uz tavu domu, izmantot nevis tos, kas ir labākie, bet, kas labāk izmanto Hara plānu. Ja Harim plāna nav vai viņš ir sūdīgs - tad tas tikai vēl vairāk iegāztu. Šobrīd, vācot labākos var izbraukt uz individuālo meistarību (vismaz tik daudz, lai nesanāk absolūta izgāšanās - kā tevis pieminētajā 2015. gadā). Ja plāns ir draņķīgs un viņu jāizpilda individuāli mazāk meistarīgiem džekiem - var iebraukt vēl dziļākās auzās.
nu, tad jau jāuzdod nākamais retoriskais jautājums - ko labāk ņemt izlasē: meistarīgākos tādus, "kuriem vieta izlasē garantēta" vai mazāk pieredzējušus, ne tik meistarīgus bet ar daudz lielāku motivāciju un pašatdevi.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 22:24, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Visticamāk, lai viņu nomainītu izlasei jāizkrīt no elites. To galīgi negribētos, jo nebūs viegli tikt atpakaļ - top līgu džeki uz div1a fiziski ne vienmēr būs dabūnami un jēdzīgs treneris vienkārši nereāli. Turklāt, redzot Hara retoriku - pats viņš neaizies. Tikai ja viņu atlaidīs, bet tur jau nevar zināt vai nav ala futbols - tik liela kompensācija, ka atlaist ir pārāk dārgi.
Pagaidīsim, kas būs tālāk. Pārbaudes spēles ir pārbaudes spēles - redzēs, kā izskatīsies izlase 13. maijā laukumā.

  +3 [+] [-]

, 2022-04-30 22:38, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nu, tad jau jāuzdod nākamais retoriskais jautājums - ko labāk ņemt izlasē: meistarīgākos tādus, "kuriem vieta izlasē garantēta" vai mazāk pieredzējušus, ne tik meistarīgus bet ar daudz lielāku motivāciju un pašatdevi.
Es teiktu mikss. Mums to baigi meistarīgo daudz nav un pie vāja trenera individuālā meistarība ir ļoti svarīga. Jo īpaši pie vāja trenera, kuram apkārt virmo arī netipsiki daudz baumas par konfliktiem utt - tas nozīmē, ka arī nez vai viņš būs tas, kas radīs motivāciju rauties...

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 22:40, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Pagaidīsim, kas būs tālāk. Pārbaudes spēles ir pārbaudes spēles - redzēs, kā izskatīsies izlase 13. maijā laukumā.
Tur es pilnīgi piekrītu. Taču iepriekšējā pieredze (kaut vai OS) nedod baigās cerības.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 22:40, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Aizdomājos - slovāku izlase (tā kas OS izpogāja mūsējos) tika veidota nevios no labākajiem pieejamajiem spēlētājiem, bet gan no tiem, kas precīzāk izpilda trenera spēles plānu. Varbūt vienkārši pateik šoreiz paldies daļai no vecajiem (abiem Bukartiem, Indrašim - sorry, jā trauma šodien, bet nu nekas neliecina, ka šogad viņš gribētu/varētu kalnus gāzt izlasē) un vietā paņemt to pašu Veinbergu un vēl kādu/-us jaunākus.
Tā ir
Bet slovākiem ir treneris, pat nav būtiski, ka kanādietis
Ar savu spēles redzējumu, ko remzijs proponē jau gadiem un izlase to uztver, jo tas ir agresīvs un acīm tīkams
Mūžīgajam asistentam
Nedomāju, ka izņemot pļāpāšanu, kas tāds ir
Ar mēli druvā ar darbiem aizkrāsnē pagaidām

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 22:45, pirms 2 gadiem
Varbūt tik tiešām ir pēdējais laiks integrēt iekšā jaunos, nevis tikai runāt par to… es nezinu, kam ir jānotiek, lai treneri un federācija atvērtu acis, ka nu ir ļoti bēdîgi.. nemaz nerunājot, ka šis nav Šveices pilnais sastāvs, tur vēl bariņš no NHL taisās pievienoties

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 22:53, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es teiktu mikss. Mums to baigi meistarīgo daudz nav un pie vāja trenera individuālā meistarība ir ļoti svarīga. Jo īpaši pie vāja trenera, kuram apkārt virmo arī netipsiki daudz baumas par konfliktiem utt - tas nozīmē, ka arī nez vai viņš būs tas, kas radīs motivāciju rauties...
un kā ar spēles disciplīnu?

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 22:53, pirms 2 gadiem
btw, Harim šodien ir dzimene

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 22:58, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: btw, Harim šodien ir dzimene
Šlipsi dabūja

     [+] [-]

, 2022-04-30 23:03, pirms 2 gadiem
Britus paņems, bet pārējie ir par smagu

     [+] [-]

, 2022-04-30 23:11, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Britus paņems, bet pārējie ir par smagu
Un ko zviedriem pēc šodienas teikt: https://www.hokej.cz/zapas/2900151/ .

     [+] [-]

, 2022-04-30 23:12, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: btw, Harim šodien ir dzimene
Hara dzimene jau ir episka lapaspuse hokeja hrestomātijā, 2001. gads

     [+] [-]

, 2022-04-30 23:26, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Hara dzimene jau ir episka lapaspuse hokeja hrestomātijā, 2001. gads
jau piemirsies, kas tad tur bija?

  +1 [+] [-]

, 2022-04-30 23:36, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: jau piemirsies, kas tad tur bija?
Itkā esot labi svinēta un tad kāsiens Ukrainai, kam AEHL sastāvs bija

     [+] [-]

, 2022-04-30 23:46, pirms 2 gadiem
Šodien uzbrucējiem PČ sastāvs, nebija tikai Balcers..
Interesanti, kurus 7-8 uzbrucējus izmantos vairākumā.

  -1 [+] [-]

, 2022-04-30 23:51, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: 5:2 https://www.sihf.ch/de/game-center/... .
Bet atkārtojumā varēja redzēt, ka ripa bija vārtos pēc 20 mib

  +1 [+] [-]

, 2022-05-01 06:56, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Aizdomājos - slovāku izlase (tā kas OS izpogāja mūsējos) tika veidota nevios no labākajiem pieejamajiem spēlētājiem, bet gan no tiem, kas precīzāk izpilda trenera spēles plānu. Varbūt vienkārši pateik šoreiz paldies daļai no vecajiem (abiem Bukartiem, Indrašim - sorry, jā trauma šodien, bet nu nekas neliecina, ka šogad viņš gribētu/varētu kalnus gāzt izlasē) un vietā paņemt to pašu Veinbergu un vēl kādu/-us jaunākus.
Arī Šveice savulaik ņēma nevis tehniķus ,bet tos ,kuri var visu spēli joņot.Ar mūsu resursiem fiziskajai sagatavotībai jābūt pirmajā vietā ,lai trīs ceturtās maiņas var visu spēli presingot un skriet un pirmā maiņa gūt vārtus.
1 2 40 komentāri