Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:346, Did:0, useCase: 3

Par Ostapenko pretinieci pusfinālā kļūst Viljamsu sagrāvusī Kolinsa

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Par Ostapenko pretinieci pusfinālā kļūst Viljamsu sagrāvusī Kolinsa
Daniela Kolinsa
Foto: USA Today Sports/Scanpix

Karjeras lielāko uzvaru ceturtdienas vakarā Maiami guva 24 gadus vecā ASV tenisiste Daniela Rouza Kolinsa, kura savā pirmajā WTA līmeņa ceturtdaļfinālā ar 6:2, 6:3 pieveica titulēto Venusu Viljamsu.

Viljamsai turnīrs gandrīz beidzās jau 3. kārtas mačā pret Kiki Bertensu (5:7, 6:3, 7:5), kad viņa atspēlēja trīs mačbumbas. Pēc tam uzvara vēl vienā trīs setu cīņā, ar 5:7, 6:1, 6:2 pieveicot Johannu Kontu. Šajā turnīrā nepārliecinoši spēlējušajai veterānei pēc vēl viena neveiksmīgi sākta mača atspēlēties neizdevās.

Viljamsas varenā serve mačā pret Kolinsu nebija ierocis – Venusai neviena eisa un piecas dubultkļūdas, viņa tika nobreikota četras reizes, pretiniecei piedāvājot kopumā deviņas breika iespējas. Viljamsa pēc zaudējuma bija spiesta konstatēt acīmredzamo: "Nedomāju, ka šovakar bija mans labākais teniss, savukārt viņai neiespējamu sitienu nebija. Tādas spēles gadās."

Ranga 93. vietā esošā Kolinsa, kura tikai piekto reizi piedalās WTA turnīrā, sasniegusi pirmo pusfinālu, turklāt līdz tam tikusi no kvalifikācijas. Viņa ir Maiami turnīra vēsturē pirmā tenisiste ar tādu sasniegumu.

Pasaules astotās raketes pieveikšana Kolinsai ir pirmā Top 10 uzvara, otro reizi tiekoties ranga pirmā desmitnieka tenisisti. Viņa 2014. gadā, tolaik nebūdama rangā un turnīrā piedaloties ar "wild card", "US Open" 1. kārtā pabiedēja pasaules otro raketi Simonu Halepu – 7:6(2), 1:6, 2:6.

"Miami Open", WTA "Premier Mandatory" turnīrs uz "hard" seguma

Ceturtdaļfinālu rezultāti

SpēleRezultāts
(6) Aļona Ostapenko – (4) Elina Svitolina7:6(3) 7:6(5)
Victoria Azarenka – (5) Karolina Pliskova7:5 6:3
Danielle Collins – (8) Venus Williams6:2 6:3
(13) Sloane Stephens – (10) Angelique Kerber6:1 6:2
1 2 41 komentārs

  +1 [+] [-]

, 2018-03-29 08:13, pirms 6 gadiem
Ļoti negaidīti!

  +4 [+] [-]

, 2018-03-29 08:26, pirms 6 gadiem
Oho, tiešām negaidīti. Likās , ka Ostapenko būs pret Vilijamsu , bet nu varbūt šī pat labāk, laigan neko īsti nezinu par šo Kolinsu kā viņa spēlē...

  +5 [+] [-]

, 2018-03-29 08:26, pirms 6 gadiem
Laikam jau liekas ka labāk pret Kolinsu nekā Venusu... Bet nu tāpat Aļonas rokās viss ir..

  +5 [+] [-]

, 2018-03-29 08:27, pirms 6 gadiem
Pēc ranga sanāk ka Aļonas ir galvenā pretendente. 😂

  -3 [+] [-]

, 2018-03-29 08:43, pirms 6 gadiem
nevarētu teikt ka negaidīti, bet šoreiz Aļonai ir pretiniece ar kuru būs pat grūtāk nekā pret Viljamsu, jo ar Venusu arī Aļona būtu tikusi galā

  +4 [+] [-]

, 2018-03-29 09:09, pirms 6 gadiem
ja ir iespēja, labāk tālāk no Viljamsām

  -3 [+] [-]

, 2018-03-29 09:21, pirms 6 gadiem
Palikusi vinīga TOP10 tenisiste.
Bet no šīm domāju, ka fināls- Ostapenko (40% uz uzvaru):Azarenka (60% uz uzvaru).

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 09:32, pirms 6 gadiem
Kurš ir redzējis Kolinsu, kā viņa spēlē?

  +2 [+] [-]

, 2018-03-29 09:45, pirms 6 gadiem
Roluxzz rakstīja: Pēc ranga sanāk ka Aļonas ir galvenā pretendente. 😂
Jebkurā turnīrā pasaules 5 rakete noteikti ir `viena no galvenajām pretedentēm uz uzvaru turnīrā!!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-03-29 09:49, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Kurš ir redzējis Kolinsu, kā viņa spēlē?
Redzeju macu pret Puigu. Gara ar loti labu servi, labi kustas prieks sava auguma. Var redzet, ka saja bridi ir vienkarsi fantastiska forma. Domaju Alonas izredzes ir labas, nemot vera, ka vinai parocigak ir tiesi pret servetajam, jo pati loti labi uznem, bet neparocigi pret izteiktam aizsardzibas speletajam, kas visu velk ara. (Svitolina)
Redzeju ari Venusas speles pret Bertensu un Kontu, kas abas bija smagas. Tapec sis nebija parsteigums, lai gan koeficienti bija loti lieli.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-29 09:52, pirms 6 gadiem
Viljamsa spēlēja samērā lēni un Kloinsa ļoti uzgriezti sit. Redzēs kā Kolinsa atsitīs spēcīgākas bumbas no Aļonas. Vispār korti izskatās diezgan lēni.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-29 09:52, pirms 6 gadiem
Es personigi par Alonas un Sloanes finalu, jo lai gan Alona ir agresivaka uzbrukumos, abu speles stils ir diezgan lidzigs - laba uznemsana, un augsta riska sitieni uzbrukumos...pluss abas man loti simpatize.
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +2 [+] [-]

, 2018-03-29 09:55, pirms 6 gadiem
Dirk is legend rakstīja: Gara ar loti labu servi, labi kustas prieks sava auguma. Var redzet, ka saja bridi ir vienkarsi fantastiska forma. Domaju Alonas izredzes ir labas, nemot vera, ka vinai parocigak ir tiesi pret servetajam, jo pati loti labi uznem, bet neparocigi pret izteiktam aizsardzibas speletajam, kas visu velk ara. (Svitolina)
Svitoļina arī gara ar labu servi, un es viņu neierindotu pie izteiktām aizsardzības spēlētājām- vakar viņa uzbruka diezgan bieži. Tātad Kolinsa ir Svitoļinas variants ar labāku uzbrukumu?

  +2 [+] [-]

, 2018-03-29 10:01, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Svitoļina arī gara ar labu servi, un es viņu neierindotu pie izteiktām aizsardzības spēlētājām- vakar viņa uzbruka diezgan bieži. Tātad Kolinsa ir Svitoļinas variants ar labāku uzbrukumu?
Tu skaties tenisu?

Svitolina ne tuvu nav gara, Ostapenko ir garaka. Svitolina ir izteikta aizsardzibas speletaja, kas vienkarsi visu velk ara. Protams, uzbrukums nav slikts, bet tas nav vinas stils.
Kolinsa ir Kvitovas variants, tacu labak kustas. Un saja bridi vienkarsi ir fantastiska forma, pluss vel majiniece.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-29 10:03, pirms 6 gadiem
Kolinsa ir drusku smukāka, tāpēc par viņu, bet lai uzvar stiprākā. 😅

  +2 [+] [-]

, 2018-03-29 10:06, pirms 6 gadiem
Dirk is legend rakstīja: Tu skaties tenisu?

Svitolina ne tuvu nav gara, Ostapenko ir garaka. Svitolina ir izteikta aizsardzibas speletaja, kas vienkarsi visu velk ara. Protams, uzbrukums nav slikts, bet tas nav vinas stils.
Kolinsa ir Kvitovas variants, tacu labak kustas. Un saja bridi vienkarsi ir fantastiska forma, pluss vel majiniece.
Ok, skaidrs. Vakar skatījos, Svitoļina man izskatījās garāka par Aļonu, bet varbūt tāpēc, ka slaidāka.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-29 10:15, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Ok, skaidrs. Vakar skatījos, Svitoļina man izskatījās garāka par Aļonu, bet varbūt tāpēc, ka slaidāka.
Kolinsa ari nav loti gara, domaju, ka Ostapenko auguma, bet serve labi.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-29 10:17, pirms 6 gadiem
pūce rakstīja: nevarētu teikt ka negaidīti, bet šoreiz Aļonai ir pretiniece ar kuru būs pat grūtāk nekā pret Viljamsu, jo ar Venusu arī Aļona būtu tikusi galā
Tā arī ir. No Venusas serves ir tikai iepriekšējo gadu atblāzma. Viņa nav pilnībā izlādējusies jo spēlē līdzīgi kā skrien ultramaratonu. Tas, ka apspēlēja Bertensu un Kontu ir pašu šo meiteņu nopelns.

  +8 [+] [-]

, 2018-03-29 10:21, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Laikam jau Ostapenko ir labākas izredzes, pret Svitoļinu spēlēja labi.
Bet es būšu par Kolinsu, mūsu draugu USA pārstāvi!
Kas tev ir par problēmu? To es galīgi nesaprotu, vai tiešām speciāli pie katra Ostapenko raksta ir jānāk iekšā un ar tādu rūgtuma sajūtu jāraksta, cik tā Ostapenko slikta, lai tik viņa zaudē utt

Neteikšu tev ikdienišķi izmantojamo zināmo Latviešu tā saukto tekstu ''labāk būtu priecājies'', jo no tā nekādas jēgas nebūs, tu turpināsi izliet savu žulti komentāru sadaļā un kad Aļona piedzīvos zaudējumu, tu ienāksi kā gudrs cilvēks sportacentrs.com mājas lapā... ieraudzīsi rakstu un tad ar augsti paceltu galvu, iedzerot pa malkai tējas iekomentēsi ''Es taču teicu...''.

Man arī ir savi nefavorīti starp Latvijas sportistiem, par kuriem man nemaz neko negribas dzirdēt, bet tādēļ es neeju pie tā sportista katra raksta un noberu viņu komentāru sadaļā, ar savu negatīvo žulti, kas manī ir iekšā tajā brīdi... ieteiktu tev to arī darīt, būs labāk...

P.S.

Un tavai piezīmei, ja jau esi par Kolinsu, tad jau tu arī esi par Trampu?
Kolinsa ir liela Trampa fane!!!

Bet nu tas tā pa jokam.

     [+] [-]

, 2018-03-29 10:31, pirms 6 gadiem
austrumnieks rakstīja: Kas tev ir par problēmu? To es galīgi nesaprotu, vai tiešām speciāli pie katra Ostapenko raksta ir jānāk iekšā un ar tādu rūgtuma sajūtu jāraksta, cik tā Ostapenko slikta, lai tik viņa zaudē utt

Neteikšu tev ikdienišķi izmantojamo zināmo Latviešu tā saukto tekstu ''labāk būtu priecājies'', jo no tā nekādas jēgas nebūs, tu turpināsi izliet savu žulti komentāru sadaļā un kad Aļona piedzīvos zaudējumu, tu ienāksi kā gudrs cilvēks sportacentrs.com mājas lapā... ieraudzīsi rakstu un tad ar augsti paceltu galvu, iedzerot pa malkai tējas iekomentēsi ''Es taču teicu...''.

Man arī ir savi nefavorīti starp Latvijas sportistiem, par kuriem man nemaz neko negribas dzirdēt, bet tādēļ es neeju pie tā sportista katra raksta un noberu viņu komentāru sadaļā, ar savu negatīvo žulti, kas manī ir iekšā tajā brīdi... ieteiktu tev to arī darīt, būs labāk...

P.S.

Un tavai piezīmei, ja jau esi par Kolinsu, tad jau tu arī esi par Trampu?
Kolinsa ir liela Trampa fane!!!

Bet nu tas tā pa jokam.
sakarīgs komentārs.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-29 10:31, pirms 6 gadiem
Kolinsa ir divkārtēja NCAA čempione, Vienkārši WTA sākusi spēlēt nesen- pāris gadus. Laba serve, labi sitieni, arī izvelk grūtas bumbiņas. Ja vēl piepluso, ka ir teicanā formā un spēlē savās mājās, tad Aļonai būs grūts uzdevums. Bet lai veicas . Lai serve aizietu normālā līmenī!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 10:59, pirms 6 gadiem
austrumnieks rakstīja: Kas tev ir par problēmu? To es galīgi nesaprotu, vai tiešām speciāli pie katra Ostapenko raksta ir jānāk iekšā un ar tādu rūgtuma sajūtu jāraksta, cik tā Ostapenko slikta, lai tik viņa zaudē utt

Neteikšu tev ikdienišķi izmantojamo zināmo Latviešu tā saukto tekstu ''labāk būtu priecājies'', jo no tā nekādas jēgas nebūs, tu turpināsi izliet savu žulti komentāru sadaļā un kad Aļona piedzīvos zaudējumu, tu ienāksi kā gudrs cilvēks sportacentrs.com mājas lapā... ieraudzīsi rakstu un tad ar augsti paceltu galvu, iedzerot pa malkai tējas iekomentēsi ''Es taču teicu...''.

Man arī ir savi nefavorīti starp Latvijas sportistiem, par kuriem man nemaz neko negribas dzirdēt, bet tādēļ es neeju pie tā sportista katra raksta un noberu viņu komentāru sadaļā, ar savu negatīvo žulti, kas manī ir iekšā tajā brīdi... ieteiktu tev to arī darīt, būs labāk...

P.S.

Un tavai piezīmei, ja jau esi par Kolinsu, tad jau tu arī esi par Trampu?
Kolinsa ir liela Trampa fane!!!

Bet nu tas tā pa jokam.
Es arī varu jautāt- kas Tev par problēmām! Es jau priecājos, tikai par ko vēlos! Vai man obligāti jāpriecājas un jāfano par Jeļenu?
Nesaprotu šito psiholoģiju, ja kāds nav Ostapenko pielūdzējs, tad tas ir briesmīgākais grēks!?
Pasaulē, tepat Latvijā ir desmitiem, simtiem lietu, notikumu par ko priecāties , tas attiecas arī uz sportu. . .

  -3 [+] [-]

, 2018-03-29 11:04, pirms 6 gadiem
Bet nerakstu jau Ostapenko dēļ, man teniss interesē, daudz ar to saistīts, pamatā pozitīvas emocijas, spēlēšana, tiesāšana, intervijas, bet SC , izņemot par Jeļenu, par tenisu raksta ļoti maz, tad nu šeit pasaku kādu vārdu, ja mani izaicina. . .

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 11:10, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Es arī varu jautāt- kas Tev par problēmām! Es jau priecājos, tikai par ko vēlos! Vai man obligāti jāpriecājas un jāfano par Jeļenu?
Nesaprotu šito psiholoģiju, ja kāds nav Ostapenko pielūdzējs, tad tas ir briesmīgākais grēks!?
Pasaulē, tepat Latvijā ir desmitiem, simtiem lietu, notikumu par ko priecāties , tas attiecas arī uz sportu. . .
Es tevi nenosodu un nemaz nepiespiežu, un negribu piespiest tev obligāti fanot par Ostapenko un man pašam nekādas problēmas par to nebūtu, es tikai nesaprotu tavu nostāju, ko tu ar šo visu gribi pierādīt, dienu no dienas rakstot komentārus zem Ostapenko rakstiem, ja jau tev viņa tik ļoti netīk pie sirds kā fanam, tev jau nav tas jāatkārto vairākas reizes dienā, mēs cilvēki tavi tautieši to saprotam.

Es tikai varu uzskaitīt/izdomāt divas lietas kāpēc tu tā dari, bet es tās baigi negribu tev uzskaitīt tagad un rakstīt, man tikai rodas jautājums, kāpēc tu tā dari?

Un jā es tev piekrītu par to pēdējo lietu, bet vairums cilvēku neiet komentāru sadaļā un gandrīz katru dienu... atgādināšu vēlreiz (gandrīz katru dienu) izpauž savas negācijas pret saviem ne mīļākajiem atlētiem... jo to jau šajos laikos sauc par ''troļošanu'' diemžēl.

Es nesaku kad esi tas saucamais troļotājs, bet redzot katru dienu tavu komentāru zem tenisa rakstiem, daudziem noteikti priekšstats mainās, tā diemžēl ir.

  -3 [+] [-]

, 2018-03-29 11:15, pirms 6 gadiem
austrumnieks rakstīja: Es tevi nenosodu un nemaz nepiespiežu, un negribu piespiest tev obligāti fanot par Ostapenko un man pašam nekādas problēmas par to nebūtu, es tikai nesaprotu tavu nostāju, ko tu ar šo visu gribi pierādīt, dienu no dienas rakstot komentārus zem Ostapenko rakstiem, ja jau tev viņa tik ļoti netīk pie sirds kā fanam, tev jau nav tas jāatkārto vairākas reizes dienā, mēs cilvēki tavi tautieši to saprotam.

Es tikai varu uzskaitīt/izdomāt divas lietas kāpēc tu tā dari, bet es tās baigi negribu tev uzskaitīt tagad un rakstīt, man tikai rodas jautājums, kāpēc tu tā dari?

Un jā es tev piekrītu par to pēdējo lietu, bet vairums cilvēku neiet komentāru sadaļā un gandrīz katru dienu... atgādināšu vēlreiz (gandrīz katru dienu) izpauž savas negācijas pret saviem ne mīļākajiem atlētiem... jo to jau šajos laikos sauc par ''troļošanu'' diemžēl.

Es nesaku kad esi tas saucamais troļotājs, bet redzot katru dienu tavu komentāru zem tenisa rakstiem, daudziem noteikti priekšstats mainās, tā diemžēl ir.
Bet te ir desmitiem komentētāji, kas katru dienu atkārto gandrīz vienu un to pašu tikai citādā skatījumā nekā es!

  -1 [+] [-]

, 2018-03-29 11:19, pirms 6 gadiem
Derumdzdnis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-03-29 11:32, pirms 6 gadiem
Kolinsa pēdējos divos turnīros rāda ļoti labu tenisu. Spēlētāja, kura labi pārredz laukumu un labi servē, bet Ostapenko vajadzētu ņemt šo maču, spriežot pēc abu spēlētāju redzētajiem mačiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-29 11:39, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Bet nerakstu jau Ostapenko dēļ, man teniss interesē, daudz ar to saistīts, pamatā pozitīvas emocijas, spēlēšana, tiesāšana, intervijas, bet SC , izņemot par Jeļenu, par tenisu raksta ļoti maz, tad nu šeit pasaku kādu vārdu, ja mani izaicina. . .
vēl viens aklais...
katru dienu ir vismaz kādi 5 raksti
teniss reāli sanāk vienīgais no ind. sportiem,kuru šinī portālā "'nem par pilnu"..un vēl ziemā-biatlons

  +1 [+] [-]

, 2018-03-29 12:09, pirms 6 gadiem
Mani arī neinteresē vairāki sporta veidi, komandas vai sportisti! Tāpēc jau es nelienu iekšā gandrīz katrā rakstā atstāt savu komentāru- jeb kā suns apčurāt katru stabu!!!
Paldies, Tev, Jāni Derum! Manam sarakstam jau biji pievienots kā ignorēt! Žēl, ka nav opcijas- nerādīt ignorēto komentārus arī citu portāla lietotāju ziņās, kuri atsaucas uz manis ignorēto lietotāju. Labprāt tādu opciju izmantotu!!!

  +4 [+] [-]

, 2018-03-29 12:30, pirms 6 gadiem
Skatijos naktī spēli . Godīgi sakot būs ļoti grūti. Spēles stils apmēram tāds pats kā Ostapenko ,bet ķļūdu daudz reiz mazāk . Wiliamsai vispār nebija ne mazako variantu vinnēt.

     [+] [-]

, 2018-03-29 12:40, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: tad jau šitā ir pierādījums, ka nokļūt virsotnē tenisā var ātrāk nekā skeletonā
Nezināju, ka skeletonā ir Universitāšu programmas!
Kur var pieteikties?

  +1 [+] [-]

, 2018-03-29 12:52, pirms 6 gadiem
Dirk is legend rakstīja: Kolinsa ari nav loti gara, domaju, ka Ostapenko auguma, bet serve labi.
No minētajām - Kolinsa, Svitoļina un Ostapenko pēdējā skaitās visgarākā. Vismaz tā saka Googles tante.

     [+] [-]

, 2018-03-29 12:53, pirms 6 gadiem
Aļonuška, lai Tev veicas pusfinālā! Visa Latvija turēsim par Tevi īkšķus.
1 2 41 komentārs