Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensons - jau piektais uzbrucējs NHL Zvaigžņu spēles balsojumā

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Girgensons - jau piektais uzbrucējs NHL Zvaigžņu spēles balsojumā
Zemgus Girgensons
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Pagājušajā nedēļā Nacionālās Hokeja līgas (NHL) mājaslapā sākās balsošana par ikgadējās Zvaigžņu spēles dalībniekiem. Bufalo "Sabres" latviešu leģionārs Zemgus Girgensons (20) vakar bija pakāpies uz 12. pozīciju starp visiem uzbrucējiem, bet šodien viņš jau ir piektajā vietā!

Balsot par Zvaigžņu spēles dalībniekiem var ŠEIT. Ar vienu NHL kontu no IP adreses var nobalsot 10 reizes diennaktī (ja tiks konstatēts, ka kāds balsojis no vairākiem kontiem, tad šādu balsojumu anulēs). Balsošana notiek līdz 1. janvārim. No fanu balsojuma uz Zvaigžņu spēli tiks viens vārtsargs, divi aizsargi un trīs uzbrucēji.

25. novembrī tika publiskoti pirmās nedēļas balsošanas rezultāti. Starp vārtsargiem līderis bija Monreālas kluba kanādietis Kerijs Praiss (83 612 balsis), savukārt kā iecienītākais aizsargs kotējās monreāliešu kanādietis P. K. Subans (100 133). Starp uzbrucējiem līderos atradās Pitsburgas "Penguins" kanādietis Sidnijs Krosbijs (87 858), Čikāgas "Blackhawks" amerikānis Patriks Keins (73 551) un kanādietis Džonatans Teivzs (71 734), savukārt mūsu Zemgus Girgensons (21 059) tobrīd ieņēma 22. pozīciju.

Zvaigžņu spēles lapā pieejams arī balsojuma līderu aktuālāks rangs (bez balsu skaita). Starp uzbrucējiem Zemgus Girgensons vakar bija pakāpies uz 12. vietu, bet bet šodien viņš jau ir piektajā vietā.

Girgensons aizvada savu otro sezonu pasaules spēcīgākajā hokeja līgā. 22 spēlēs šosezon mūsējais sakrājis 11 rezultativitātes punktus, šobrīd viņš ir līgas vājākās vienības labākais snaiperis (6 vārti) un labākā lietderības koeficienta īpašnieks (+5). Objektīvi vērtējot, latvietis nav starp līgas spožākajām zvaigznēm, tomēr faniem ir brīnišķīga iespēja mainīt lietu kārtību un iecelt savu tautieti prožektoru gaismā!

Zvaigžņu spēle 2015. gada 25. janvārī norisināsies Kolumbusā, tā būs 60. šāda spēle NHL vēsturē.

Izmantotie resursi:
allstarvote.nhl.com

1 2 3 4 5 6 7 212 komentāri

 +40 [+] [-]

, 2014-11-26 12:40, pirms 10 gadiem
Turpinam tautieši balsot, lai Girgensons kāptu vēl augstāt! KOPĀ MĒS TO VARAM!!!

 +13 [+] [-]

, 2014-11-26 12:42, pirms 10 gadiem
Nu ko - ja letiņi un Buffalo iedzīvotāji katrs sabalsos ik pa 5-10 reizēm dienā, varētu kādā virknējumā varbūt tikt iekšā!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 12:43, pirms 10 gadiem
Montreāla un Čikago ir nejēgā noplošijušies balsošanā - ļoti daudzi pa augstām vietām sitās - tā kā, turpinām ar dubultsparu par Zemgu!
Slēpts komentārs: mako
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: baumanis10b

  -3 [+] [-]

, 2014-11-26 12:45, pirms 10 gadiem
Ko nozīmē "Zemgus Girgensons (20) " pirmajā rindopā?

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 12:46, pirms 10 gadiem
valduks rakstīja: Ko nozīmē "Zemgus Girgensons (20) " pirmajā rindopā?
Manuprāt, tie varētu būt gadi.

 +17 [+] [-]

, 2014-11-26 12:47, pirms 10 gadiem
10 no manis šodien jau iedevu
Latvietim tik iedot interneta balsojumu

     [+] [-]

, 2014-11-26 12:47, pirms 10 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 12:48, pirms 10 gadiem
M I K U C I S rakstīja: 10 no manis šodien jau iedevu
Latvietim tik iedot interneta balsojumu
No tavas mutes Dieva ausī - cerams ka piepildīsies tas pats, kas ar Monopoly spēli, kad balsojām par Rīgu

  +8 [+] [-]

, 2014-11-26 12:48, pirms 10 gadiem
Skaidrs, ka Girgensons kāpj uz augšu pateicoties latviešu fanu atbalstam. Uz šo jautājumu var skatīties divējādi. Labi, ka cienam un mīlam savus sportistus, bet vajag saglabāt objektivitāti! Pagaidām viņš vēl ir pat diezgan tālu no zvaigznes statusa! Ar šadu mākslīgu reitinga celšanu mēs pat varam viņam sagādāt sliktu pakalpojumu, jo gan jau speci izvērtēs no kurienes šis balsis nākušas. Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē. Te saskatu līdzību ar daudzu fanu nespēju skaidru prātu paskatīties uz lietām pirms Latvijas- Nīderlandes futbola mača.
Bet Zemgum novēlu veiksmi un lai kādreiz viņš tiešām spēlē zvaigžnu spēlē pateicoties savai meistarībai, nevis mākslīgi uzpūstam reitingam.

     [+] [-]

, 2014-11-26 12:49, pirms 10 gadiem
Ar pilnu atbildību varu paziņot, ka tas lielā mērā ir arī mans nopelns!
Katru dienu nobalsoju no mājas datora, tad pievienojos kaimiņa wireless un balsoju vēlreiz caur citu e-pastu, pēc tam no trīs darba datoriem!
Par lielu Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 12:52, pirms 10 gadiem
Pirms nedelas kad pirmo reizi balsoju, Girgis bija 124 vieta... tagad jau kopeja pakapies uz 28......
Slēpts komentārs: Vilis15

 +11 [+] [-]

, 2014-11-26 12:54, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Skaidrs, ka Girgensons kāpj uz augšu pateicoties latviešu fanu atbalstam. Uz šo jautājumu var skatīties divējādi. Labi, ka cienam un mīlam savus sportistus, bet vajag saglabāt objektivitāti! Pagaidām viņš vēl ir pat diezgan tālu no zvaigznes statusa! Ar šadu mākslīgu reitinga celšanu mēs pat varam viņam sagādāt sliktu pakalpojumu, jo gan jau speci izvērtēs no kurienes šis balsis nākušas. Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē. Te saskatu līdzību ar daudzu fanu nespēju skaidru prātu paskatīties uz lietām pirms Latvijas- Nīderlandes futbola mača.
Bet Zemgum novēlu veiksmi un lai kādreiz viņš tiešām spēlē zvaigžnu spēlē pateicoties savai meistarībai, nevis mākslīgi uzpūstam reitingam.
Īsti taisnība Tev nav! Pāris gadus atpakaļ par šo tēmu bija raksts vienā NHL blogā. Secinājums - visi balso par savējiem. Kanādieši un amerikāņi pēc pilsētu piederības, eiropieši pēc nacionalitātes.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 12:55, pirms 10 gadiem
Dinamo fanu piecinieks:
Brizgalovs
Voinovs - Zadorovs
Ovečkins - Malkins - Tarasenko

Ir, kas izmisīgi mēģina atrast arī Kovaļčuku un Mozjakinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-26 12:57, pirms 10 gadiem
Haha, NHL jau pie kolhoza metodēm ķērusies - atļauj balsot pa 10reizem dienā, lai mākslīgi palielinātu balsojuma rezultātus...

  +6 [+] [-]

, 2014-11-26 12:58, pirms 10 gadiem
Baidos, ja Zirgensonu iebalsos, viņam būs problēmas spēlēt "all star game" režīmā. Tādā gadījumā pastāvētu liela iespēja savainot kādu no lielajām zvaigznēm, kas spēlēs "uz vienas slidas" un nebūs gatavas jaunā latviešu censoņa piedāvātajai spēka spēlei!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 12:59, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: Dinamo fanu piecinieks:
Brizgalovs
Voinovs - Zadorovs
Ovečkins - Malkins - Tarasenko

Ir, kas izmisīgi mēģina atrast arī Kovaļčuku un Mozjakinu.
Muļķis

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 13:01, pirms 10 gadiem
baumanis10b rakstīja: Labi, latviešu ir jāatbalsta un visu cieņu, bet vai viņš tiešām ir pelnījis?
Aizmirsti tādu vārdu pelnījis, runājot par NHL! Vai Eiropas hokeja valstis ir pelnījušas to, ka viņu NHL lolojumi nevarēs piedalīties Olimpiskajās Spēlēs? Vairums to sportistu ir izcili hokejisti, pateicoties attīstītai hokeja infrastruktūrai un sistēmai attiecīgajās valstīs (Zviedrija, Somija, Čehija, u.t.t.) Bet kāda ir pateicība par to?

NHL sportiskais princips ir ne augstāk par 2.vietu, dominē biznesa faktori - naudas vadīti! Tapēc arī SOK teju jākrīt uz ceļiem un jālaiza NHL vadības pakaļas, lai tikai panāktu pašu par sevi saprotamo!

Runājot par Zemgu:
*Būdams viens no TOP-3 spēlētājiem Buffalo, iepsējams, Nr.1 darba rūķis un piemērs kā jaunajiem tā veterāniem - jā ir to pelnījis!
*Arī LV fani ir pelnījuši redzēt savējo ASG - varbūt tas iedvesmos latviešus savas jaunās atvases sūtīt uz hokeja nodarbībām

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:03, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Skaidrs, ka Girgensons kāpj uz augšu pateicoties latviešu fanu atbalstam. Uz šo jautājumu var skatīties divējādi. Labi, ka cienam un mīlam savus sportistus, bet vajag saglabāt objektivitāti! Pagaidām viņš vēl ir pat diezgan tālu no zvaigznes statusa! Ar šadu mākslīgu reitinga celšanu mēs pat varam viņam sagādāt sliktu pakalpojumu, jo gan jau speci izvērtēs no kurienes šis balsis nākušas. Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē. Te saskatu līdzību ar daudzu fanu nespēju skaidru prātu paskatīties uz lietām pirms Latvijas- Nīderlandes futbola mača.
Bet Zemgum novēlu veiksmi un lai kādreiz viņš tiešām spēlē zvaigžnu spēlē pateicoties savai meistarībai, nevis mākslīgi uzpūstam reitingam.
Amerikāņi un daži kanādieši gan domā, ka Montreālā bez sava Canadiens neviens neko neredz!

  +6 [+] [-]

, 2014-11-26 13:04, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Skaidrs, ka Girgensons kāpj uz augšu pateicoties latviešu fanu atbalstam. Uz šo jautājumu var skatīties divējādi. Labi, ka cienam un mīlam savus sportistus, bet vajag saglabāt objektivitāti! Pagaidām viņš vēl ir pat diezgan tālu no zvaigznes statusa! Ar šadu mākslīgu reitinga celšanu mēs pat varam viņam sagādāt sliktu pakalpojumu, jo gan jau speci izvērtēs no kurienes šis balsis nākušas. Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē. Te saskatu līdzību ar daudzu fanu nespēju skaidru prātu paskatīties uz lietām pirms Latvijas- Nīderlandes futbola mača.
Bet Zemgum novēlu veiksmi un lai kādreiz viņš tiešām spēlē zvaigžnu spēlē pateicoties savai meistarībai, nevis mākslīgi uzpūstam reitingam.
Es jau saprotu, ka tev tīk analizēt hokeju kā tādu, bet es šoreiz tev nepiekritīšu. Es kā latvietis ļoti labprāt atdošu savas balsis par spēlētājiem, kuri man simpatizē. Manā gadījumā mana izvēle krīt uz Zemgu (iemesli domājams visiem saprotami - pašlaik vienīgais stabilais letiņš NHL ar ievērojamu potenciālu un priecējošu attieksmi pret hokeju) un citiem spēlētājiem, kuri varbūt nav TOP līmeņa spēlētāji, bet, manuprāt, ir pelnījuši piedalīšanos šajā pasākumā. Es domāju, ka nevajadzētu pat vairāk būt jautājumiem kādēļ tā balsoju un diez vai ka kāds spēs mainīt to, lai es balsotu kā savādāk nekā mana sirds liek.
Un tu runā par sliktu pakalpojumu - kāds tas ir? Popularitātes celšana? Balsu nākšana no valstīm kurās to iedzīvotāji seko NHL tikai periodiski, tādejādi popularizējot NHL, Zemgus, Buffalo u.c organizāciju vārdu pat tik tālā nostūrī kā Latvija? Iespēja Zemgu pabīdīt uz priekšu un parādīt Buffalo saimniekiem, ka ar fanu (un ne tikai Latvijas) palīdzību Zemgus var kļūt par Buffalo "seju"? Un vai būs melots, ka pašlaik (lai kā arī klubs kopsavilkumā nespēlētu) Zemgus ir viens no labākajiem spēlētājiem Buffalo sistēmā?
Var jau būt, ka tu vēlies izspiest no šīs spēles superūbermeistaru sacensības (par ko es šaubos vai kādreiz tās tādas kļūs - katru gadu spēlē skatītāju priekam ar skaistām izspēlēm uz pusslodzes), bet es vēlos uz laukuma ieraudzīt Zemgu - par spīti gadiem, meistarībai vai kādam citam faktoram.

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:06, pirms 10 gadiem
Vilis15 rakstīja: Precīzi. Nav jau slikti, ka atbalstam Girgensonu, bet tādā veidā mēs sevi ZAmerikāņu acīs pataisām par muļķiem.
Kādēļ lai es un pārējie balsotāji, kļūtu par muļķiem balsojot par Zemgu?

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:07, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Ar pilnu atbildību varu paziņot, ka tas lielā mērā ir arī mans nopelns!
Katru dienu nobalsoju no mājas datora, tad pievienojos kaimiņa wireless un balsoju vēlreiz caur citu e-pastu, pēc tam no trīs darba datoriem!
Par lielu Latviju!
Loginu vienu un to pašu lieto?

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 13:09, pirms 10 gadiem
Jūs visi runājat tā, it kā all-star game notiktu reizi 10 gados.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 13:10, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Aizmirsti tādu vārdu pelnījis, runājot par NHL! Vai Eiropas hokeja valstis ir pelnījušas to, ka viņu NHL lolojumi nevarēs piedalīties Olimpiskajās Spēlēs? Vairums to sportistu ir izcili hokejisti, pateicoties attīstītai hokeja infrastruktūrai un sistēmai attiecīgajās valstīs (Zviedrija, Somija, Čehija, u.t.t.) Bet kāda ir pateicība par to?

NHL sportiskais princips ir ne augstāk par 2.vietu, dominē biznesa faktori - naudas vadīti! Tapēc arī SOK teju jākrīt uz ceļiem un jālaiza NHL vadības pakaļas, lai tikai panāktu pašu par sevi saprotamo!

Runājot par Zemgu:
*Būdams viens no TOP-3 spēlētājiem Buffalo, iepsējams, Nr.1 darba rūķis un piemērs kā jaunajiem tā veterāniem - jā ir to pelnījis!
*Arī LV fani ir pelnījuši redzēt savējo ASG - varbūt tas iedvesmos latviešus savas jaunās atvases sūtīt uz hokeja nodarbībām
Piekrītu!

 +16 [+] [-]

, 2014-11-26 13:10, pirms 10 gadiem
Ja šitādos tempos turpināsies, tad viņš beigās but otrais aiz Krosbija vai pat apsteigs viņu
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 13:17, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu, ka arī Kanādā un ASV balso par savējiem, bet par savējām zvaigznēm,ne jau par trešās, ceturtās maiņas spēlētājiem. Top klubos Zemgus būtu tieši trešajā, ceturtajā maiņā. Bet Zemgum līdz zvaigžņu līmenim vēl jātiek. Varbūt tas būs pēc gada, diviem?
Papēti all-star rezultātus - Canadiens pagaigām visklasiskākais piemērs par to, ka topa virsotnēs atrodas gan viņu līderi, gan 3.maiņas spēlētāji!

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:17, pirms 10 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Ja šitādos tempos turpināsies, tad viņš beigās but otrais aiz Krosbija vai pat apsteigs viņu
Tas tiešām būtu komiski!

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 13:22, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu, ka arī Kanādā un ASV balso par savējiem, bet par savējām zvaigznēm,ne jau par trešās, ceturtās maiņas spēlētājiem. Top klubos Zemgus būtu tieši trešajā, ceturtajā maiņā. Bet Zemgum līdz zvaigžņu līmenim vēl jātiek. Varbūt tas būs pēc gada, diviem?
Man personīgi liekas, ka Zemgus arī ir mūsu Latvijas vienīgā zvaigzne NHL (sauc tu viņu par zvaigzni vai vienkārši par spēlētāju).

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 13:23, pirms 10 gadiem
Goda vārds sāk riebties šitie visi objektīvie spriedelētāji. Tā kā man miegs pa nakti ir diezgan svarīgs, jo enerģija nepieciešama no rīta līdz vakaram, tad NHL ik pa laikam skatos tikai Bufalo spēles, un priekš manis šajā komandā zvaigzne ir tieši Girgensons. Viņš šobrīd man ir vienīgais iemesls, kāpēc sekoju līdzi šīs līgas un Sabres rezultātiem, un tas man dod visas tiesības par viņu balsot.
Jā, iespējams, pēc pāris gadiem pat nevajadzēs piepūlēties, lai viņu dabūtu ASG, bet, ja tas ir iespējams jau tagad, tad nevajag būt "objektīviem" kretī niem.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 13:23, pirms 10 gadiem
Padomājiet, kas notiktu, ja Krievijā uzpūstu šādu kampaņu? Tad zvaigžņu spēlē lielākā daļa būtu krievu hokejisti.
1 2 3 4 5 6 7 212 komentāri