Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeksons: "Karijs un Tompsons ir izcilākais aizsargu-metēju duets NBA vēsturē"

Andrejs Siliņš

Džeksons: "Karijs un Tompsons ir izcilākais aizsargu-metēju duets NBA vēsturē"
Stefans Karijs un Marks Džeksons
Foto: AP/Scanpix

Goldensteitas "Warriors" galvenais treneris Marks Džeksons izteicies, ka viņa vadītās komandas aizsargi Stefans Karijs un Klejs Tompsons jau šobrīd dēvējami par izcilāko aizsargu-metēju duetu Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) vēsturē.

"Warriors" otrajā izslēgšanas spēļu mačā ar 131:117 apspēlēja Denveras "Nuggets", sērijā panākot līdzsvaru (1-1). Stefans Karijs un Klejs Tompsons bija uzdevumu augstumos, gūstot attiecīgi 30 un 21 punktu. Karijs realizēja četrus no desmit trīspunktniekiem, savukārt Tomspona precizitāte bija vēl augstāka - trāpīti pieci no sešiem trejačiem. Neviens no abiem neizmeta pat vienu soda metienu, taču kopā guva 51 punktu, pa grozu izmetot 34 reizes.

"Manuprāt, viņi ir izcilākais aizsargu-metēju duets šīs spēles vēsturē," saviļņots bija Džeksons, kurš tāpat vien ar šādiem izteikumiem nemētātos, ja patiešām tā nedomātu. "Sekoju basketbolam visu dzīvi. Ne tikai esmu spēlējis, komentējis, bet biju fans arī bērnībā. Esmu redzējis izcilus spēlētājus, bet šie divi puiši ir pāri visiem."

25 gadus vecais Karijs, kurš karjerā trāpījis 44,6% izmesto trijnieku, aizvadītajā regulārajā sezonā trāpīja 272 tālmetienus, šajā kategorijā kļūstot par visu laiku labāko spēlētāju NBA vēsturē. 23 gadus vecais Tompsons, kurš pagājušajā gadā tika iekļauts NBA pirmgadnieku pirmajā simboliskajā pieciniekā, karjeras laikā trīspunktniekus metis ar 40,6% augstu precizitāti.

Izmantotie resursi:
ESPN
Yahoo! Sports

 +23 [+] [-]

, 2013-04-25 08:53, pirms 11 gadiem
Es savukār apgalvotu ka GSW vadība un Marks Džeksos ir lielākie pajoliņi un lohi NBA vēsturē. Biedriņs 9 000 000$ Džefersons 10 000 000$ un Bogut 13 000 000$. Ok ar Biedriņu iegrābās bet nafig Džefersonu ar tādu līgumu??? Boguts ir tā vērts tikai nafig viņu pirkt ja izdomā spēlēt ar diviem dzekime kuri izņemot gāzēšanu neko citu nejēdz? Maksā Bogutam par 3 izmestiem metieniem pa grozu. Tādā Goldensteitā ieliktu Dwaitu vai Šakilu vai kautvai Čemberlenu viņi mestu 4.4 punkti vidēji spēlē - jo divi punduri kuriem gredzenus neredzēt tāpat kā Biedriņam savu maiku pie arēnas griestiem, met pei katras situācijas. Labākais duets - teiksim tā vissliktāk izmantotie talanti - tad piekrītu.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-25 09:17, pirms 11 gadiem
Tas, kā pagājušo gad sāka braugt auzās ar saviem izteikumiem, par Biedriņu un pamtsastāvu, tā vēl jo projām to turpina.

  +5 [+] [-]

, 2013-04-25 09:24, pirms 11 gadiem
Kuto rakstīja: Es savukār apgalvotu ka GSW vadība un Marks Džeksos ir lielākie pajoliņi un lohi NBA vēsturē. Biedriņs 9 000 000$ Džefersons 10 000 000$ un Bogut 13 000 000$. Ok ar Biedriņu iegrābās bet nafig Džefersonu ar tādu līgumu??? Boguts ir tā vērts tikai nafig viņu pirkt ja izdomā spēlēt ar diviem dzekime kuri izņemot gāzēšanu neko citu nejēdz? Maksā Bogutam par 3 izmestiem metieniem pa grozu. Tādā Goldensteitā ieliktu Dwaitu vai Šakilu vai kautvai Čemberlenu viņi mestu 4.4 punkti vidēji spēlē - jo divi punduri kuriem gredzenus neredzēt tāpat kā Biedriņam savu maiku pie arēnas griestiem, met pei katras situācijas. Labākais duets - teiksim tā vissliktāk izmantotie talanti - tad piekrītu.
tik traki jau nu ar nav, fakts ir fakts = Klejs un Karijs kākomandas biedri ir sametuši visvairāk 3p vienas sezonas laikā. Uvarēt komandu, kas mājās spēj uzrādīt 38-3 bilanci arī ir jāprot, un tas notika pateicoties tieši šiem diviem metējiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-25 09:49, pirms 11 gadiem
Ko tas dod, ja līdz titulam būs pa īsu!? Jā, viduvējo komandu līmenī ir,.. bet.. kam tas izdevīgi?

     [+] [-]

, 2013-04-25 09:57, pirms 11 gadiem
Ko var muldēt,pats spēlējis NBA un nezin izcilākos spēlētājus.
Protams,ka treneris savējos slavēs un sauks par izciliem.
Nevajag jau totāli pārspīlēt,bet tas jau jeņķu terminoloģijā-pārspīlēt.
Viņi nav izcili,vienkārši sauksim tā " labākais aizsargu duets NBA".

  -2 [+] [-]

, 2013-04-25 10:02, pirms 11 gadiem
Mandaliina rakstīja: Ko tas dod, ja līdz titulam būs pa īsu!? Jā, viduvējo komandu līmenī ir,.. bet.. kam tas izdevīgi?
To pašu var teikt par Lakers,kam tas bija izdevīgi savākt draudīgāko sākumsastāvu.
Bet paši ir zem GSW un spēlē vājāk.
Pat ar Kobi ierindā netiktu pie titula,tātad par īsu.
Savulaik Reja SuperSonics visu sezonu lādēja trejačus un izcīnīja 40uzv,bet play-off bija par ìru un trejači nepalīdzēja.

  +5 [+] [-]

, 2013-04-25 11:09, pirms 11 gadiem
Kuto rakstīja: Es savukār apgalvotu ka GSW vadība un Marks Džeksos ir lielākie pajoliņi un lohi NBA vēsturē. Biedriņs 9 000 000$ Džefersons 10 000 000$ un Bogut 13 000 000$. Ok ar Biedriņu iegrābās bet nafig Džefersonu ar tādu līgumu??? Boguts ir tā vērts tikai nafig viņu pirkt ja izdomā spēlēt ar diviem dzekime kuri izņemot gāzēšanu neko citu nejēdz? Maksā Bogutam par 3 izmestiem metieniem pa grozu. Tādā Goldensteitā ieliktu Dwaitu vai Šakilu vai kautvai Čemberlenu viņi mestu 4.4 punkti vidēji spēlē - jo divi punduri kuriem gredzenus neredzēt tāpat kā Biedriņam savu maiku pie arēnas griestiem, met pei katras situācijas. Labākais duets - teiksim tā vissliktāk izmantotie talanti - tad piekrītu.
Džeksons jau neparaksta līgumus ar spēlētājiem! Ar Biedriņu iegrābās, Jeffersonu ieguva maiņas darījuma rezultātā (šķiet Stīvenu Džeksonu aizmainīja pret Jeffersonu, jo viņiem alga bija līdzvērtīga), Boguts tika aizmainīts pret Elisu un komanda ir play-off, tātad viss strādā. Klubam ir nomainījusies vadība, iepriekšējie tiešām bija ķēmi, pagaidām par šitajiem vēl īsti nevar spriest. Draftu gan GSW māk nopūdelēt Nu tagad ar Tomsonu ir paveicies, bet ar pārējiem???? Udo paņēma ar augstu numuru, tagad silda beņķi Bucks, Ezili jau arī neizskatās ka baigais talants, pagaidām! Nu labi Krijs vēl laba izvēle.

Nevajag tik ļoti ieciklēties uz teikto, var jau būt ka viņi ir labākie puļītāji NBA vēsturē un kas par to. Ja aizpuļīsies līdz titulam tad jau tas būs nopietni.

Nesen Šaks teica, ka viņš ar Kobi ir labākais duets NBA vēsturē. Nu abi kopā paņēma trīs titulus pēc kārtas, bet ir jau arī Melouns-Stoktons!

Cik cilvēku tik viedokļu.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-25 11:15, pirms 11 gadiem
Biedrs dabus gredzenu un bus gredzenu pavelnieks VEF

  +2 [+] [-]

, 2013-04-25 11:28, pirms 11 gadiem
KobeB24 - GSW nodraftējuši arī ir Bārnsu, kurš ir ļoti labs un kļūs par komandas līderi nākošajās sezonās pavisam noteikti. Ir gan metiens, gan atlētisms. Tik jāstrādā un būs labs.

     [+] [-]

, 2013-04-25 11:47, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Nevajag tik ļoti ieciklēties uz teikto, var jau būt ka viņi ir labākie puļītāji NBA vēsturē un kas par to. Ja aizpuļīsies līdz titulam tad jau tas būs nopietni.

Nesen Šaks teica, ka viņš ar Kobi ir labākais duets NBA vēsturē. Nu abi kopā paņēma trīs titulus pēc kārtas, bet ir jau arī Melouns-Stoktons!

Cik cilvēku tik viedokļu.
Atslēgas vārds - "aizsargu" duets.
no duetiem izcilākais, ticmāk ir Stoktons - Melouns, bet tīri aizsargiem - ok, Izcili iespējams ir pārspīlēts, bet to ka viņi ir labi, arī nevar noliegt.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-25 12:00, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Džeksons jau neparaksta līgumus ar spēlētājiem! Ar Biedriņu iegrābās, Jeffersonu ieguva maiņas darījuma rezultātā (šķiet Stīvenu Džeksonu aizmainīja pret Jeffersonu, jo viņiem alga bija līdzvērtīga), Boguts tika aizmainīts pret Elisu un komanda ir play-off, tātad viss strādā. Klubam ir nomainījusies vadība, iepriekšējie tiešām bija ķēmi, pagaidām par šitajiem vēl īsti nevar spriest. Draftu gan GSW māk nopūdelēt Nu tagad ar Tomsonu ir paveicies, bet ar pārējiem???? Udo paņēma ar augstu numuru, tagad silda beņķi Bucks, Ezili jau arī neizskatās ka baigais talants, pagaidām! Nu labi Krijs vēl laba izvēle.

Nevajag tik ļoti ieciklēties uz teikto, var jau būt ka viņi ir labākie puļītāji NBA vēsturē un kas par to. Ja aizpuļīsies līdz titulam tad jau tas būs nopietni.

Nesen Šaks teica, ka viņš ar Kobi ir labākais duets NBA vēsturē. Nu abi kopā paņēma trīs titulus pēc kārtas, bet ir jau arī Melouns-Stoktons!

Cik cilvēku tik viedokļu.
Pa lielam jau tev taisnība, tikai tu nezkaapeec nepieminēji Bārnsu, kurš vēl joprojām ir rūkijs, un play-off speelee iemeta 24punktus (ja nemaldos.), bet visu sezonu speeleeja diezgan sakariigi - katraa zinjaa potenciaals ir liels. Par Ezili, man jau gan liekas ko normaals piks kaa 30. nr. Ir kārtīgs kapātājs izteikts aizsardzības tipa spēlētājs, ar kaut kādu talantu ar uzbrukumā. Pluss Nedrīkst aizmirst par Grīnu, kas vispār ir viens no nenovērtētakajiem spēlētājiem GSW komandā - pēc spēles laika. Viņš varētu būt ši gada labākais aizsardzības spēlētājs starp rūkijiem. Ne velti pirmajā play-off spēlē viņam pēdējā uzbrukumā uzticēja segt Milleru. Vienīgais trūkst kaut kādi 5 cm augumam.
Man liekas, ka neviena cita komanda ši gada playoffos nav tāda, kura lielāko sezonas daļu starta pieciniekā ir 2 rūkiji un 1 otrgadnieks.

Es domāju, ka GSW ir daudz ko čakarējusi ar saviem pikiem, bet pēdējie divi drafti + Karijs ir ļoti veiksmīgs, un vismaz pagaidām ir sevi pierādījuši pa visiem 100%, bet ja viņi grib dabūt gredzenu ar vēl vienu lai spēlētāju vien nepietiks, tur vajadzēs ko īpašu, un jaunajiem būs riktīgi jāpieliek savā spēlē, it sevišķi 1 on 1 aizsardzībā. Tā, manuprāt, no visiem komponentiem ir viszemākajā līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-25 12:04, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Džeksons jau neparaksta līgumus ar spēlētājiem! Ar Biedriņu iegrābās, Jeffersonu ieguva maiņas darījuma rezultātā (šķiet Stīvenu Džeksonu aizmainīja pret Jeffersonu, jo viņiem alga bija līdzvērtīga), Boguts tika aizmainīts pret Elisu un komanda ir play-off, tātad viss strādā. Klubam ir nomainījusies vadība, iepriekšējie tiešām bija ķēmi, pagaidām par šitajiem vēl īsti nevar spriest. Draftu gan GSW māk nopūdelēt Nu tagad ar Tomsonu ir paveicies, bet ar pārējiem???? Udo paņēma ar augstu numuru, tagad silda beņķi Bucks, Ezili jau arī neizskatās ka baigais talants, pagaidām! Nu labi Krijs vēl laba izvēle.

Nevajag tik ļoti ieciklēties uz teikto, var jau būt ka viņi ir labākie puļītāji NBA vēsturē un kas par to. Ja aizpuļīsies līdz titulam tad jau tas būs nopietni.

Nesen Šaks teica, ka viņš ar Kobi ir labākais duets NBA vēsturē. Nu abi kopā paņēma trīs titulus pēc kārtas, bet ir jau arī Melouns-Stoktons!

Cik cilvēku tik viedokļu.
Pa lielam jau tev taisnība, tikai tu nezkaapeec nepieminēji Bārnsu, kurš vēl joprojām ir rūkijs, un play-off speelee iemeta 24punktus (ja nemaldos.), bet visu sezonu speeleeja diezgan sakariigi - katraa zinjaa potenciaals ir liels. Par Ezili, man jau gan liekas ko normaals piks kaa 30. nr. Ir kārtīgs kapātājs izteikts aizsardzības tipa spēlētājs, ar kaut kādu talantu ar uzbrukumā. Pluss Nedrīkst aizmirst par Grīnu, kas vispār ir viens no nenovērtētakajiem spēlētājiem GSW komandā - pēc spēles laika. Viņš varētu būt ši gada labākais aizsardzības spēlētājs starp rūkijiem. Ne velti pirmajā play-off spēlē viņam pēdējā uzbrukumā uzticēja segt Milleru. Vienīgais trūkst kaut kādi 5 cm augumam.
Man liekas, ka neviena cita komanda ši gada playoffos nav tāda, kura lielāko sezonas daļu starta pieciniekā ir 2 rūkiji un 1 otrgadnieks.

Es domāju, ka GSW ir daudz ko čakarējusi ar saviem pikiem, bet pēdējie divi drafti + Karijs ir ļoti veiksmīgs, un vismaz pagaidām ir sevi pierādījuši pa visiem 100%, bet ja viņi grib dabūt gredzenu, ar vēl vienu labu spēlētāju vien nepietiks, tur vajadzēs ko īpašu, un jaunajiem būs riktīgi jāpieliek savā spēlē, it sevišķi 1 on 1 aizsardzībā. Tā, manuprāt, no visiem komponentiem ir viszemākajā līmenī.

     [+] [-]

, 2013-04-25 12:13, pirms 11 gadiem
Moss13, to, ka Grīns sedza Milleru bija liela kļūda. Tas bija tā saucamais "mismatch", tādas lietas nevar pieļaut. Ja tā bija trenera iniacitīva, tad ļoti slikts lēmums, bet uzskatu, ka vienkārši nenorotēja pie aizsegiem un Milleram sanāca parocīgs pretspēlētājs, kurš netiek līdzi kājās mazajiem. Tas pats Karijs, tad būtu bijis labāks. Idealajā variantā, ja Tompsons būtu sedzis Milleru.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-25 12:30, pirms 11 gadiem
Cipanz rakstīja: Atslēgas vārds - "aizsargu" duets.
no duetiem izcilākais, ticmāk ir Stoktons - Melouns, bet tīri aizsargiem - ok, Izcili iespējams ir pārspīlēts, bet to ka viņi ir labi, arī nevar noliegt.
Džeksons savus izteikumos pat nav gājis tik tālu, jo arī labākais aizsargu duets ir pārāk skaļi. Tik pat labi kāds varētu teikt, ka labāks aizsargu duets ir D.Viljams un Džo Džeksons, vai Rondo un Allens pāris sezonas atpakaļ. Runa ir par labākajiem aizsargiem METĒJIEM, tieši kā metēji viņi iespējams arī ir visu laiku labākie.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-25 12:32, pirms 11 gadiem
DŽeksons, protams, nedaudz pārspīlē. Par agru spriest, vai viņi ir labākais metēju duets, vienam 23 gadi un otram 25. Bet nevar noliegt faktu, ka viņiem ir iespēja par tādiem kļūt. Talants ir, milzīgs talants, tikai jāstrādā, lai attaisnotu šādus Džeksona vārdus.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-25 13:13, pirms 11 gadiem
Un Biedža ir pārmaksātākais rezervists NBA vēsturē...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-25 13:16, pirms 11 gadiem
Atslēgas vārds ir šūteru duets un ir grūt iedomāties duetu kas tikai ganas ap tālmetienu līniju pamatā. Manuprāt var piekrist viņam

     [+] [-]

, 2013-04-25 13:41, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Moss13, to, ka Grīns sedza Milleru bija liela kļūda. Tas bija tā saucamais "mismatch", tādas lietas nevar pieļaut. Ja tā bija trenera iniacitīva, tad ļoti slikts lēmums, bet uzskatu, ka vienkārši nenorotēja pie aizsegiem un Milleram sanāca parocīgs pretspēlētājs, kurš netiek līdzi kājās mazajiem. Tas pats Karijs, tad būtu bijis labāks. Idealajā variantā, ja Tompsons būtu sedzis Milleru.
Skatījos spēli, un komentāji teica, ka tā bija Džeksona iecere. Nav pamats man viņiem neticēt. Turklāt, Grīns epizodiski viņu sāka sekt visu 4. ceturtdaļu, un viņam izdevās labāk nekā Džekam visu spēli.

     [+] [-]

, 2013-04-25 13:42, pirms 11 gadiem
Pārspīlēts un sasteigts paziņojums.

     [+] [-]

, 2013-04-25 14:11, pirms 11 gadiem
Moss13 rakstīja: Skatījos spēli, un komentāji teica, ka tā bija Džeksona iecere. Nav pamats man viņiem neticēt. Turklāt, Grīns epizodiski viņu sāka sekt visu 4. ceturtdaļu, un viņam izdevās labāk nekā Džekam visu spēli.
Pieļauju, ka Grīns sāka segt Milleru tāpēc, ka šamais līda pie groza un spēlēja ar muguru, kur neviens GSW mazais nespēja neko izdarīt, Grīns viņu noturēja, un lika ganīties pa perimetru, kur Milleris ir švaks. Bet pēdejais uzbrukums, un bumba Milleram, skaidrs, ka viņš nemetīs 3p, un skaidrs, ka necentīsies iespiest poustā, atliek vnk gājiens uz grozu, kas nekam neder Grīnam kā aizsargam! Džeksona kļūda, jo tieši šādam pēdejam uzbrukumam bija jāliek aizsargs kurš ir ātrs kājās un pietiekami garš, lai spētu izlekt un patraucēt metienu - Bārnss, Tompsons būtu bijusi labāka izvēle MANUPRĀT.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-25 15:00, pirms 11 gadiem
Mandaliina rakstīja: Ko tas dod, ja līdz titulam būs pa īsu!? Jā, viduvējo komandu līmenī ir,.. bet.. kam tas izdevīgi?
Nu nav jau teikts, ka līdz titulam būs par īsu, ja GW nospēlēs kā komanda, un labi ies arī karijam, viņi var tikt pat līdz finālam, un izrādīt sīvu cīņu arī finālā. (Tas tikai pēc manām domām, domājiet paši ko gribat)

  +1 [+] [-]

, 2013-04-25 18:53, pirms 11 gadiem
Cipanz rakstīja: Atslēgas vārds - "aizsargu" duets.
no duetiem izcilākais, ticmāk ir Stoktons - Melouns, bet tīri aizsargiem - ok, Izcili iespējams ir pārspīlēts, bet to ka viņi ir labi, arī nevar noliegt.
Stoktons un Melouns? Viņi bija ļoti labi, bet pēdējoreiz kad skatījos viņim nebija neviena gredzena, Šakam ar Kobi 3 pēc kārtas.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-25 19:47, pirms 11 gadiem
Uzsvars liekams uz aizsargu METĒJU duets.. Nevar nepiekrist. Grūti iedomāties kādu citu komandu, kuras abi sākumsastāva aizsargi meta truļus ap 40% precizitāti.

Par visu laiku labāko duetu nav pat diskusiju - Džordans un Pipens. Varēja segt ikvienu, un arī uzbrukumā iznīcināt ikvienu.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-25 23:10, pirms 11 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: To pašu var teikt par Lakers,kam tas bija izdevīgi savākt draudīgāko sākumsastāvu.
Bet paši ir zem GSW un spēlē vājāk.
Pat ar Kobi ierindā netiktu pie titula,tātad par īsu.
Savulaik Reja SuperSonics visu sezonu lādēja trejačus un izcīnīja 40uzv,bet play-off bija par ìru un trejači nepalīdzēja.
my god pasties cik gredzenus pedēja desmitgadē izcīnija kopā ar kobi

  -1 [+] [-]

, 2013-04-25 23:22, pirms 11 gadiem
druupis87 rakstīja: my god pasties cik gredzenus pedēja desmitgadē izcīnija kopā ar kobi
tad tu saki, ka kobe+nash vai kobe+fisher ir labākais guard duo?

wakey wakey!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 10:28, pirms 11 gadiem
Jā aizmirsu par Barnsu. Jaunie īpašnieki, izskatās, ir vērsuši visu uz labo pusi.

Nu ja abi met ar 40+% prezizitāti, tad jau var puļīt.