Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Bufons: "Hārts var kļūt par labāko pasaules vārtsargu"

Andrejs Siliņš

Bufons: "Hārts var kļūt par labāko pasaules vārtsargu"
Džanluidži Bufons
Foto: AFP/Scanpix

Pirms ceturtdaļfināla cīņas pret Angliju "Euro 2012" Itālijas futbola valstsvienības pieredzējušais vārtsargs Džanluidži Bufons izteicis komplimentus gaidāmajai pretiniecei un uzteicis tās vārtsargu Džo Hārtu, kurš, Bufonaprāt, var kļūt par pasaules labāko spēlētāju savā pozīcijā.

34 gadus vecais Bufons tiek uzskatīts par vienu no veiksmīgākajiem un labākajiem vārtsargiem vēsturē, un Kararā dzimušais futbolists astoņas reizes ir atzīts par Itālijas A sērijas labāko vārtsargu, kas ir rekords. Ceturtdaļfinālā viņam pretī stāsies 25 gadus vecais angļu vārtsargs Džo Hārts, kurš savā izlasē debitēja tikai 2010. gada rudenī.

117 spēles Itālijas izlasē aizvadījušais Bufons Hārtā saredz ļoti perspektīvu vārtsargu: "Tāpat kā [Vācijas vārtsargs] Manuels Noiers un [Itālijas otrais vārtsargs] Salvatore Sirigu, Hārts var kļūt par labāko pasaulē." Pieredzējušais "Juventus" vārtsargs arī zināja teikt padomus visiem jaunajiem sava aroda sekotājiem: "Atšķirība starp normālu un lielisku vārtsargu ir uzmanības pievēršana detaļām. Viņš nedrīkst pieļaut kļūdas sezonas laikā. Maksimums sezonā pieļaujamo kļūdu skaits ir divas-trīs."

Runājot par pašu spēli, Bufons paliek konservatīvs - abām komandām esot pilnīgi vienādas izredzes uzvarēt: "Uz papīra izredzes ir 50 pret 50. Tā būs spēle, kurā sīkas epizodes būs izšķirošās. Protams, mums visiem būtu labāk, ja uzvara tiktu izcīnīta pamatlaikā vai papildlaikā, bet, ja būs vajadzīgas pendeles, lai būtu."

Tāpat Bufons salīdzināja Anglijas izlasi ar Londonas "Chelsea", kas triumfēja Čempionu līgā: ""Chelsea" labi spēlēja aizsardzībā gan pret "Barcelona", gan "Bayern". Iespējams, "Barcelona" un "Bayern" bija spēcīgākas komandas, bet spēles uzvarēja "Chelsea". Šādā ziņā varam atrast līdzības starp Angliju un "Chelsea"."

Izmantotie resursi:
BBC

1 2 38 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2012-06-23 14:07, pirms 12 gadiem
Tad, kad Bufons beigs karjeru, iespējams Hārts kļūs par labāko.

  -2 [+] [-]

, 2012-06-23 14:07, pirms 12 gadiem
Autor nejauc Noineri ar Noiieru

  +8 [+] [-]

, 2012-06-23 14:08, pirms 12 gadiem
Bufonaprāt!!! un astoņas reizes Kararā dzimušais futbolists atzīts par Itālijas!!! Bufons piedzima 8 reizes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-23 14:11, pirms 12 gadiem
autors izskatas ja ka ir kartigi saligojies ka te tadus tekstus sarakstijis labais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-06-23 14:24, pirms 12 gadiem
jāpiekrīt vien ir. ja vēl sezonu atpakaļ skatījos uz Hārtu kā uz vienas-divas sezonas sensāciju, tad tagad viņš jau ir diezgan pieredzējis un galvenais stabils vārtsargs, kurš patiešām ir potenciāli labākais pasaulē aiz Bufona.
Bufons uzteica arī Sirigū, bet domāju, ka salīdzināt Hārtu ar Sirigū šajā ziņā ir līdzīgi kā salīdzināt Kasiljasu ar Bufonu. tie nav un nekad nebūs viena līmeņa vārtsargi.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-23 14:25, pirms 12 gadiem
enzo77 rakstīja: autors izskatas ja ka ir kartigi saligojies ka te tadus tekstus sarakstijis labais
ne jau tikai autors ko teiksi par par "Bufons ir vel lakabakais,Harts vel tik jauninais vien ir "?

     [+] [-]

, 2012-06-23 14:28, pirms 12 gadiem
termometrs rakstīja: jāpiekrīt vien ir. ja vēl sezonu atpakaļ skatījos uz Hārtu kā uz vienas-divas sezonas sensāciju, tad tagad viņš jau ir diezgan pieredzējis un galvenais stabils vārtsargs, kurš patiešām ir potenciāli labākais pasaulē aiz Bufona.
Bufons uzteica arī Sirigū, bet domāju, ka salīdzināt Hārtu ar Sirigū šajā ziņā ir līdzīgi kā salīdzināt Kasiljasu ar Bufonu. tie nav un nekad nebūs viena līmeņa vārtsargi.
es pienemu, bija domats "salīdzināt Hārtu ar Sirigū šajā ziņā ir līdzīgi kā salīdzināt Bufonu ar Kasiljasu"?

  -1 [+] [-]

, 2012-06-23 14:29, pirms 12 gadiem
timoty rakstīja: ne jau tikai autors ko teiksi par par "Bufons ir vel lakabakais,Harts vel tik jauninais vien ir "?
nu,sodien visiem alus garsho,tapec jau taa ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-06-23 15:13, pirms 12 gadiem
Kāda jēga vsp no šādiem rakstiem? Jēga būtu no tā, ka, piemēram, Milan Baros vairs nespēlēs izlasē.

     [+] [-]

, 2012-06-23 15:17, pirms 12 gadiem
timoty rakstīja: es pienemu, bija domats "salīdzināt Hārtu ar Sirigū šajā ziņā ir līdzīgi kā salīdzināt Bufonu ar Kasiljasu"?
jap! paldies par labojumu.
Slēpts komentārs: R.C
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-23 18:40, pirms 12 gadiem
R.C rakstīja: bet Kasilijas tak sen ir labaks..nesaprotu, kads vel Bufons
Cik tad viņa ir tā darba? Bufons labākajā formā vienmēr bijis planētas labākais vārtsargs. Bufons 2006.gadā arī atzīts par Pasaules kausa labāko spēlētāju. Tas izsaka visu. Kasiljass labāks ir vienīgi "pendelēs", bet tas arī viss.

P.S.- Runājot par Hārtu, viennozīmīgi piekrītu Dži Dži. Hārts manuprāt būs labāks par Noieru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-23 18:57, pirms 12 gadiem
celtics17 rakstīja: Kasiljas ir lbks par Bufonu ! Rīt par UK ,Go England.
Argumenti? Es domāju tieši tehnikas nianses utt.
Slēpts komentārs: Swordsman

  +2 [+] [-]

, 2012-06-23 19:53, pirms 12 gadiem
buffons labākais vārtnieks un jau vairākus gadus ja kas

     [+] [-]

, 2012-06-23 20:00, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Cik tad viņa ir tā darba? Bufons labākajā formā vienmēr bijis planētas labākais vārtsargs. Bufons 2006.gadā arī atzīts par Pasaules kausa labāko spēlētāju. Tas izsaka visu. Kasiljass labāks ir vienīgi "pendelēs", bet tas arī viss.

P.S.- Runājot par Hārtu, viennozīmīgi piekrītu Dži Dži. Hārts manuprāt būs labāks par Noieru.
itkaa ITA baigaa uzbrukuma komanda buutu

     [+] [-]

, 2012-06-23 22:22, pirms 12 gadiem
R.C rakstīja: itkaa ITA baigaa uzbrukuma komanda buutu
Protams, ka tikai izcilākās AIZSARDZĪBAS komandas spēlē ar 3 (!) aizsargiem

  +1 [+] [-]

, 2012-06-23 22:28, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: nesenajā 1:1 spēlē Ikeram bija vairāk darba par Bufonu,reāli izvilktas epizodes, bet pat tad tu pēc spēles paziņoji,ka Bufons mvp Nu jā, viņš cītīgi taisīja nopietnu sejas izteiksmi un bļāva "bravo" aizsargiem,īsts mvp...
tiešs pierādījums,ka ar fanātiem nav jēga diskutēt.
man nekas pret Bufonu nav, bet jūsu slimīga piekasīšanās Ikeram tikai uzjautrina. Bet no tā jau patiesība nemainās.
Tevi uzjautrina tikai tas, ko Tu pats vēlies dzirdēt, jo es vienmēr esmu uzskatījis, ka Kaslijass ir viens no izcilākajiem vārtsargiem pasaulē. Bet tajā pašā laikā uzskatu, ka viņa komanda/izlase parasti pietiekami daudz kontrolē bumbu, lai viņam darba nebūtu pārāk daudz. Tad nu sanāk vērtēt tikai pēc tām pāris epizodēm, kad pretinieki spēj tikt pie bumbas un uzšaut pa vārtiem. Pēdējās sezonās Ikeram ir bijis pietiekami daudz kļūdu, bet arī tas varētu būt uz "mazdarbības" rēķina. Nesaku, ka tādas negadās arī Bufonam, bet Dži Dži darba sezonā parasti ir krietni vien vairāk. Jebko, ko Tu attiecini uz Bufonu, tik pat labi varu attiecināt arī uz Ikeru, bet pēc visā mūžā kopā redzētā esmu pārliecināts, ka Bufons joprojām ir labākais vārtsargs pasaulē (visus komponentus kopā ņemot). Un es saprotu, ka, atšķirībā no manis, Tu kā "Real" un Spānijas fans pilnībā kandidē uz vienīgo patiesību. Lai nu tā būtu

     [+] [-]

, 2012-06-23 23:51, pirms 12 gadiem
termometrs rakstīja: jāpiekrīt vien ir. ja vēl sezonu atpakaļ skatījos uz Hārtu kā uz vienas-divas sezonas sensāciju, tad tagad viņš jau ir diezgan pieredzējis un galvenais stabils vārtsargs, kurš patiešām ir potenciāli labākais pasaulē aiz Bufona.
Bufons uzteica arī Sirigū, bet domāju, ka salīdzināt Hārtu ar Sirigū šajā ziņā ir līdzīgi kā salīdzināt Kasiljasu ar Bufonu. tie nav un nekad nebūs viena līmeņa vārtsargi.
Un ko tad Sirigu tādu nevar izdarīt, ko Hārts var? Man šķiet, visas iespējas līdzīgā līmenī spēlēt.

     [+] [-]

, 2012-06-24 00:36, pirms 12 gadiem
enzo77 rakstīja: autors izskatas ja ka ir kartigi saligojies ka te tadus tekstus sarakstijis labais

     [+] [-]

, 2012-06-24 02:02, pirms 12 gadiem
Nebuutu Siriguu diez vai PSG buutu pat taa 2. vieta shogad Francijaa... Taa ka arii vinsh ir labs vaartsargs

  -1 [+] [-]

, 2012-06-24 03:39, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tevi uzjautrina tikai tas, ko Tu pats vēlies dzirdēt, jo es vienmēr esmu uzskatījis, ka Kaslijass ir viens no izcilākajiem vārtsargiem pasaulē. Bet tajā pašā laikā uzskatu, ka viņa komanda/izlase parasti pietiekami daudz kontrolē bumbu, lai viņam darba nebūtu pārāk daudz. Tad nu sanāk vērtēt tikai pēc tām pāris epizodēm, kad pretinieki spēj tikt pie bumbas un uzšaut pa vārtiem. Pēdējās sezonās Ikeram ir bijis pietiekami daudz kļūdu, bet arī tas varētu būt uz "mazdarbības" rēķina. Nesaku, ka tādas negadās arī Bufonam, bet Dži Dži darba sezonā parasti ir krietni vien vairāk. Jebko, ko Tu attiecini uz Bufonu, tik pat labi varu attiecināt arī uz Ikeru, bet pēc visā mūžā kopā redzētā esmu pārliecināts, ka Bufons joprojām ir labākais vārtsargs pasaulē (visus komponentus kopā ņemot). Un es saprotu, ka, atšķirībā no manis, Tu kā "Real" un Spānijas fans pilnībā kandidē uz vienīgo patiesību. Lai nu tā būtu
nou,viss dau vienkāršāk - ja tu pēc esp-ita pasaki,ka Bufons mvp, tad skaidrs, cik tev var ticēt citās reizēs.
Te jau vēl viens tāds pats asprātis ar savu "nav un nekad nebūs viena līmeņa vārtsargi" - kad Bufons atsit bumbu,kas jau metru aiz vārtu līnijas,tad bauro pa visu pagastu,ka Bufons Dievs. a Kasiljass... nu ko tad viņš. seivi parasti, darba maz, pk10 būtu vinnējuši pat ar suni vārtos. ziniet, ja daudz ākstīsies un bļausi,ka slīkst, tad neviens neticēs,kad patiešām vajadzēs.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-24 09:49, pirms 12 gadiem
Slava Malafējevs pašlaik ir Nr.1. pasaulē.

     [+] [-]

, 2012-06-24 09:50, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: nou,viss dau vienkāršāk - ja tu pēc esp-ita pasaki,ka Bufons mvp, tad skaidrs, cik tev var ticēt citās reizēs.
Te jau vēl viens tāds pats asprātis ar savu "nav un nekad nebūs viena līmeņa vārtsargi" - kad Bufons atsit bumbu,kas jau metru aiz vārtu līnijas,tad bauro pa visu pagastu,ka Bufons Dievs. a Kasiljass... nu ko tad viņš. seivi parasti, darba maz, pk10 būtu vinnējuši pat ar suni vārtos. ziniet, ja daudz ākstīsies un bļausi,ka slīkst, tad neviens neticēs,kad patiešām vajadzēs.
Tam asprātim neviens vairs reāli arī netic, neķer kreņķi.

     [+] [-]

, 2012-06-24 10:06, pirms 12 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2012-06-24 12:25, pirms 12 gadiem
AicisAicis rakstīja: Kungi.. pamēģiniet paskaitīt titulus.

Iker Casillas - Wikipedia, the free encyclopedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Gianluigi_Buffon
Komandas izcīnītajiem tituliem ir maz sakara ar individuālo meistarību.
Tad jau Andersons no MU ir labāks par Džerardu, jo viņam ir 3 PL tituli, bet Džerardam nav.

     [+] [-]

, 2012-06-24 15:22, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: nou,viss dau vienkāršāk - ja tu pēc esp-ita pasaki,ka Bufons mvp, tad skaidrs, cik tev var ticēt citās reizēs.
Te jau vēl viens tāds pats asprātis ar savu "nav un nekad nebūs viena līmeņa vārtsargi" - kad Bufons atsit bumbu,kas jau metru aiz vārtu līnijas,tad bauro pa visu pagastu,ka Bufons Dievs. a Kasiljass... nu ko tad viņš. seivi parasti, darba maz, pk10 būtu vinnējuši pat ar suni vārtos. ziniet, ja daudz ākstīsies un bļausi,ka slīkst, tad neviens neticēs,kad patiešām vajadzēs.
Kāds tam sakars ar ticību? Mēs taču visi zinām, kurš uz ko ir spējīgs, kas kuram ir stiprā puse. Abiem ir savi plusi un savi mīnusi, bet man no tehnikas viedokļa Bufona spēlē simpatizē vairāk. Es viņu apbrīnoju gan kā futbolistu, gan personību. No spāņiem man arī ir bijuši vārtsargi, kurus es apbrīnoju - Subisareta un Kanjisaress. Kasiljasu es respektēju kā izcilu vārtsargu, bet pret viņu neizjūtu tādu apbrīnu.
Kas attiecas uz apbrīna izpausmēm, tad ir vairāk un mazāk emocionāli cilvēki, un ne jau Tev viņus mācīt, kā izteikt savu apbrīnu. Vienkārši priecājies par savu izlasi, kamēr tā uzvar, un miers.

     [+] [-]

, 2012-06-24 15:24, pirms 12 gadiem
AicisAicis rakstīja: Kungi.. pamēģiniet paskaitīt titulus.

Iker Casillas - Wikipedia, the free encyclopedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Gianluigi_Buffon
Britnija Spīrsa tad jau ir labāka par Elīnu Garnaču pēc definīcijas Apsveicu Tevi ar jaunas Amerikas atklāšanu!

     [+] [-]

, 2012-06-24 16:34, pirms 12 gadiem
termometrs rakstīja: jāpiekrīt vien ir. ja vēl sezonu atpakaļ skatījos uz Hārtu kā uz vienas-divas sezonas sensāciju, tad tagad viņš jau ir diezgan pieredzējis un galvenais stabils vārtsargs, kurš patiešām ir potenciāli labākais pasaulē aiz Bufona.
Bufons uzteica arī Sirigū, bet domāju, ka salīdzināt Hārtu ar Sirigū šajā ziņā ir līdzīgi kā salīdzināt Kasiljasu ar Bufonu. tie nav un nekad nebūs viena līmeņa vārtsargi.
Are you kidding me...
Nav viena līmeņa vārstusargi? Abi divi ir viena līmeņa augstākās klases vārtusargi...
1 2 38 komentāri