Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Rangers" ar 4:1 sagrauj "Devils" izredzes iekļūt izslēgšanas spēlēs

Rolands Eliņš

"Rangers" ar 4:1 sagrauj "Devils" izredzes iekļūt izslēgšanas spēlēs
Ņujorkas "Rangers" hokejisti apsveic Raienu Kalahenu pēc otro vārtu guvuma
Foto:AP/Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā Ņujorkas „Rangers” izcīnījusi uzvaru pār Ņūdžersijas „Devils” (4:1), līdz ar to atņēmot „Devils” komandai pēdējās matemātiskās cerības iekļūt izslēgšanas spēlēs. Savukārt ceļu pretī tām turpina Kolumbusas „Blue Jackets”, kura pusotru minūti līdz spēles beigām izrāva uzvaru pār Sanhosē „Sharks” (4:3).

Ņujorkas „Rangers” ar „Devils” hokejistiem daudz jāiepazīstina nebija, galu galā, tieši „Devils” pagājušajā gadā Austrumu konferences finālsērijā ar 4:2 aizsūtīja „Rangers” mājās. Šobrīd abas komandas gan par finālsēriju nedomā un sūri grūti cīnās par vietu izslēgšanas spēlēs – pirms šīs nakts mača „Rangers” bija astotajā vietā konferencē, „Devils” – 11, turklāt zaudējums šajā mačā nozīmētu „Devils” palikšanu ārpus play-off turnīra.

Otro spēli pēc kārtas „Devils” sastāvā aizvadīja Iļja Kovaļčuks, kurš pirms tam bija izlaidis 11 spēles, taču arī viņš nespēja patraucēt „Rangers” jau spēles 34. sekundē izvirzīties vadībā, kad Raiens Kalahens no aizvārtes pārsteidza Martinu Brodēru (1:0). Vēl vairāk „Devils” dzīvi sarežģīja Dereks Stepans, kurš perioda otrajā pusē precīzi pārvirzīja aizsarga mesto ripu vārtos, rezultāta starpību dubultojot.

Otrajā periodā spēle kļuva daudz aktīvāka, un abām komandām bija vairākas iespējas rezultātā ieviest korekcijas, taču, „Devils” hokejistiem par nelaimi, to atkal izdarīja ņujorkieši – Breds Ričards pārtvēra ripu uz zilās līnijas un sagādāja komandai pusātro uzbrukumu, kuru ar precīzu metienu noslēdza Teilors Paiats. Savukārt trešā perioda sākumā atkal izcēlās Kalahens, šoreiz gūstot vārtus vairākumā un panākot jau 4:0.

Goda vārtus „Devils” vēl paspēja gūt (pēc Kovaļčuka piespēles precīzs bija Andrejs Loktionovs), taču tas arī bija viss, un „Rangers” nostiprināja savu astoto pozīciju konferencē ar uzvaru 4:1, kamēr „Devils” nu arī teorētiski zaudējuši pēdējās iespējas kvalificēties izslēgšanas spēlēm. Tā būs pirmā reizes pēdējos sešos gados, kad iepriekšējās sezonas NHL fināliste nav spējusi iekļūt play-off. Iepriekš, 2007. gadā to nespēja izdarīt ne Karolīnas „Hurricanes”, ne Edmontonas „Oilers”.

Īsumā citās spēlēs

Savukārt Sanhosē pilsētā platu soli pretī izslēgšanas spēlēm spērusi Kolumbusas „Blue Jackets”, kura ar 4:3 pieveikusi vietējo „Sharks” vienību. Ierasti lielisks Kolumbusas vārtos bija Sergejs Bobrovskis, kurš atvairīja 32 no 35 pretinieku metieniem, bet uzvaras vārtus 59. minūtē guva Raiens Johansens, kurš pārtvēra pretinieku piespēli un guva savus piektos vārtus sezonā. „Sharks” šajā spēlē bija iespēja nodrošināt vietu astotniekā ar vienu izcīnītu punktu, taču zaudējums to neļāva izdarīt.

Relatīvi pārsteidzošas neveiksmes piedzīvojušas arī divas citas Rietumu konferencē uz play-off mērķējošas komandas – sestajā vietā esošā Sentluisas „Blues” ar 3:5 piekāpās līgas otrai vājākajai komandai Kolorādo „Avalanche”, bet konferences šobrīd septītā spēcīgākā komanda Minesotas „Wild” ar 1:4 mājās atzina Kalgari „Flames” pārākumu.

Pēc ne pārāk spīdoša snieguma pēdējās spēlēs pie uzvaras atkal tikusi Anaheimas „Ducks”, kura, lai arī spēles pirmajā minūtē nonāca iedzinējos pret „Oilers”, prata atspēlēties un uzvarēt ar 3:1.

Jau ziņojām, ka vakara agrajā spēlē Kaspara Daugaviņa pārstāvētā Bostonas „Bruins” ar 3:0 sausā atstāja Floridas „Panthers”.

NHL spēļu rezultāti

KomandasRezultātsKomandasRezultāts
Panthers-Bruins0:3Devils-Rangers1:4
Hurricanes-Lightning3:2Flames-Wild4:1
Blues-Avalanche3:5Blue Jackets-Sharks4:3
Ducks-Oilers4:3Stars-Kings3:4 P

NHL kopvērtējums

Austrumu konference

V.KomandasSU-Z-PPP10
1.Pitsburgas „Penguins”4434-10-0688-2-0
2.Bostonas „Bruins”4427-12-5595-4-1
3.Vašingtonas „Capitals”4525-18-2529-1-0
4.Monreālas „Canadiens”4527-13-5594-6-0
5.Toronto „Maple Leafs”4525-15-5556-3-1
6.Ņujorkas „Islanders”4524-16-5538-0-2
7.Otavas „Senators”4423-15-6524-6-0
8.Ņujorkas „Rangers”4524-17-4527-2-1
9.Vinipegas „Jets”4523-19-3495-4-1
10.Ņūdžersijas „Devils”4517-18-10442-7-1

Rietumu konference

V.KomandasSU-Z-PPP10
1.Čikāgas „Blackhawks”4434-5-5738-0-2
2.Anaheimas „Ducks”4528-11-6625-4-1
3.Vankūveras „Canucks”4525-13-7576-3-1
4.Losandželosas „Kings”4526-14-5576-2-2
5.Sanhosē „Sharks”4524-14-7556-3-1
6.Sentluisas „Blues”4526-17-2547-3-0
7.Minesotas „Wild”4524-18-3513-6-1
8.Kolumbusas „Blue Jackets”4622-17-7517-3-0
9.Detroitas „Red Wings”4420-16-8483-4-3
10.Dalasas „Stars”4522-19-4486-3-1

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

1 2 42 komentāri

     [+] [-]

, 2013-04-22 07:29, pirms 12 gadiem
Nu laikam Kovalčuks un Datsjuks būs Krievijas izlases rindās. Tas protams ir labi priekš turnīra, bet slikti priekš Latvijas izlases(

  -1 [+] [-]

, 2013-04-22 07:40, pirms 12 gadiem
Domāju austrumos viss ir skaidrs.Lielākā spriedze "rietumos".

  +3 [+] [-]

, 2013-04-22 08:01, pirms 12 gadiem
crosbynr1 rakstīja: Nu laikam Kovalčuks un Datsjuks būs Krievijas izlases rindās. Tas protams ir labi priekš turnīra, bet slikti priekš Latvijas izlases(
Pareizi. Ja nebūtu tie divi tad mēs vēl varētu cītīties.

     [+] [-]

, 2013-04-22 08:14, pirms 12 gadiem
Austrumos vēl nekas nav skaidrs, kaut vai Dienvidaustrumu divīzija, kur Jets no Capitals atpaliek tikai par 3 punktiem, turklāt otrdien būs savstarpējā spēle. Lai arī Caps ir divīzijas līdere un tāpēc pašlaik tabulā ir 3. vietā, punktu ir tikpat daudz (vai precīzāk - maz), cik 8. vietā esošajai NYR. Lai kā man, kā Capitals atblastītājam tas nepatiktu, cīņa par play-off vietu nebūt nav vēl galā.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-22 08:24, pirms 12 gadiem
Pec vienas Devils uzvaras par Pingviniem sezonas sakuma,viens te blava,jus redzesiet,Devils speles finala!

     [+] [-]

, 2013-04-22 08:36, pirms 12 gadiem
Neee..Sakums jau bija labs tam devilam..

     [+] [-]

, 2013-04-22 09:09, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Pec vienas Devils uzvaras par Pingviniem sezonas sakuma,viens te blava,jus redzesiet,Devils speles finala!
Tipiski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-22 09:10, pirms 12 gadiem
Par"original six" un 61 Stenlija kausu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-22 09:27, pirms 12 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Ja nebūtu trauma, tad redzētu arī Modrīt, bet Devils nevlek bez Kovaļčuka un ne jau viņš pie tā vainīgs.
Lej, lej, bet puķītēm arī atstāj!
Pat Greckis savulaik VIENS pats nebūtu izcīnījis Edmontonai tos Stenlija kausus, jo hokejs ir komandas sports.
Un apgalvot, ka Kovaļčuks, nebūdams traumēts, aizvilktu Ņūdžersiju līdz finālam var tikai pajolis-pokemons.
Tajās 34 spēlēs, kurās Kovi piedalījās, viņš guva 28 punktus (tātad nav pat punkts spēlē),
kamēr Krosbijs nospēlējot tikai 2 mačus vairāk, 36 spēlēs guva 54 punktus.
Jūti atšķirību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-22 09:42, pirms 12 gadiem
Jā, nu izskatās, ka intriga Austrumos beidzas, tā īsti pat nesākusies. Žēl, ka Buffalo, NJD un Filadelfija tā arī nekļuva šosezon konkurentspējīgas.
No pozitīvām lietām , protams, pārsteigums ir Toronto un Isles. Kas attiecas uz NJD, tad tā jau nemaz nav unikāla situācija, kad iepriekš spēlējot SC finālā, nākamajā sezonā komanda pat netiek astotniekā.
Diez vai no Winnipegas arī sagaidīsim kādu pārsteigumu.

     [+] [-]

, 2013-04-22 09:52, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, nu izskatās, ka intriga Austrumos beidzas, tā īsti pat nesākusies. Žēl, ka Buffalo, NJD un Filadelfija tā arī nekļuva šosezon konkurentspējīgas.
No pozitīvām lietām , protams, pārsteigums ir Toronto un Isles. Kas attiecas uz NJD, tad tā jau nemaz nav unikāla situācija, kad iepriekš spēlējot SC finālā, nākamajā sezonā komanda pat netiek astotniekā.
Diez vai no Winnipegas arī sagaidīsim kādu pārsteigumu.
Filadelfijas un Buffalo netikšana playoff arī ir pieskaitāma pie pozitīvām lietām.

     [+] [-]

, 2013-04-22 09:54, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, nu izskatās, ka intriga Austrumos beidzas, tā īsti pat nesākusies. Žēl, ka Buffalo, NJD un Filadelfija tā arī nekļuva šosezon konkurentspējīgas.
No pozitīvām lietām , protams, pārsteigums ir Toronto un Isles. Kas attiecas uz NJD, tad tā jau nemaz nav unikāla situācija, kad iepriekš spēlējot SC finālā, nākamajā sezonā komanda pat netiek astotniekā.
Diez vai no Winnipegas arī sagaidīsim kādu pārsteigumu.
Es jau gan vēl ceru. ka Džeti spēs uzvarēt Caps Vašingtonā, kā arī labi nospēlēt (punktu izteiksmē) pret Sabres un Habs, un izcīnīt pirmo vietu SE divizionā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-22 10:49, pirms 12 gadiem
crosbynr1 rakstīja: Nu laikam Kovalčuks un Datsjuks būs Krievijas izlases rindās. Tas protams ir labi priekš turnīra, bet slikti priekš Latvijas izlases(
Iespējams, Kovi gribēs izārstēt traumēto plecu un nebrauks.

     [+] [-]

, 2013-04-22 11:07, pirms 12 gadiem
Žēl gan...

  +2 [+] [-]

, 2013-04-22 11:23, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: ceru, ka Detroita tomēr tiks play off, izstumjot COL

gribās Gaboriku Slovākijas izlasē redzēt, kamēr tādi Dacjuki ir pa pilnam Krievijā
COL vai CBJ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-22 12:33, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: ceru, ka Detroita tomēr tiks play off, izstumjot COL

gribās Gaboriku Slovākijas izlasē redzēt, kamēr tādi Dacjuki ir pa pilnam Krievijā
Pat Krievijas lielākie spečuki tev pateiktu ,ka Dacjuks ir tikai viens un visādi sidorovi un ivanovi nevar viņu aizvietot.Bet kopumā intresants sezonas noslēgums būs rietumos,bet austrumos laikam viss skaidrs,un sveiciens kharlamovam ,kurš vienmēr uzskatīja ,ka Islanders ir lūzeri ,kuri nespēj iekļut play off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-22 14:45, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, nu izskatās, ka intriga Austrumos beidzas, tā īsti pat nesākusies. Žēl, ka Buffalo, NJD un Filadelfija tā arī nekļuva šosezon konkurentspējīgas.
No pozitīvām lietām , protams, pārsteigums ir Toronto un Isles. Kas attiecas uz NJD, tad tā jau nemaz nav unikāla situācija, kad iepriekš spēlējot SC finālā, nākamajā sezonā komanda pat netiek astotniekā.
Diez vai no Winnipegas arī sagaidīsim kādu pārsteigumu.
Kādam žēl, bet kādam prieks, ka viņu vietu top8 ieņem TML Līdz pēdējam bija grūti noticēt, ka beidzot šie tiks play off.

Kas attiecas uz Filiju - nesaprotu cik dzīvības ir Laviolettem. Jau kuro gadu ir viņa uzbrukuma hokejs tiek vnk samīcīts. Tik ražo point per game spēlētājus, kuri vēlāk citos klubos nespēj savāktu ne tuvu tādu statistiku.

     [+] [-]

, 2013-04-22 14:48, pirms 12 gadiem
Georgs17 rakstīja: Austrumos vēl nekas nav skaidrs, kaut vai Dienvidaustrumu divīzija, kur Jets no Capitals atpaliek tikai par 3 punktiem, turklāt otrdien būs savstarpējā spēle. Lai arī Caps ir divīzijas līdere un tāpēc pašlaik tabulā ir 3. vietā, punktu ir tikpat daudz (vai precīzāk - maz), cik 8. vietā esošajai NYR. Lai kā man, kā Capitals atblastītājam tas nepatiktu, cīņa par play-off vietu nebūt nav vēl galā.
Skaidrs nav, bet, pat tad, ja Jetts uzvar Caps, viņi būs likteņa varā. Caps pietiks gūt kaut vai vienu punktu (viņiem ir tie braker pret Jetts) atlikušajās divās spēlēs, lai Jetts paliktu aizstrīpas.

     [+] [-]

, 2013-04-22 15:04, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Skaidrs nav, bet, pat tad, ja Jetts uzvar Caps, viņi būs likteņa varā. Caps pietiks gūt kaut vai vienu punktu (viņiem ir tie braker pret Jetts) atlikušajās divās spēlēs, lai Jetts paliktu aizstrīpas.
Nav nekāds tie breikers. Skaties, ja WPG uzvar pamatlaikā visas atlikušās 3 spēles, t.sk. pret WSH, tad viņiem ir 55 punkti un 26 uzvaras. Tā gan ir fantastika...
Ja WSH pamatlaikā zaudē Winnipegai un atlikušajās 2 spēlēs izcīna tikai 3 punktus, iekšā ir Winnipega, jo abām pa 26 uzvarām , no kurām WSH ir 3 SO uzvaras, Winnipegai divas. Jets tādā gadījumā ir augstāk nekā Caps. Bet viss uzreiz izšķirsies rīt, kad abi spēlēs savā starpā.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-22 15:38, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Nav nekāds tie breikers. Skaties, ja WPG uzvar pamatlaikā visas atlikušās 3 spēles, t.sk. pret WSH, tad viņiem ir 55 punkti un 26 uzvaras. Tā gan ir fantastika...
Ja WSH pamatlaikā zaudē Winnipegai un atlikušajās 2 spēlēs izcīna tikai 3 punktus, iekšā ir Winnipega, jo abām pa 26 uzvarām , no kurām WSH ir 3 SO uzvaras, Winnipegai divas. Jets tādā gadījumā ir augstāk nekā Caps. Bet viss uzreiz izšķirsies rīt, kad abi spēlēs savā. starpā.
Tu esi nepareizi sapratis nolikumu par to tie braker. Nav jāskatās uz to, kuram ir mazāk SO uzvaras, ir jāskatās uz to, kuram ir vairāk uzvaru pamatlaikā, vai pagarinājumā pirms bullīšiem. Tas ir atainots ROW kolumā. Vašingtonai šādu uzvaru ir 22, kamēr WPG tikai 21.

Tātad, pat tad, ja WPG uzvar visas atlikušās spēles savstarpējo ieskaitot, viņi reg. sez pabeigs ar: 55 punktiem, 24 regular/overtime uzvarām

Vašingtonai, kurai šobrīd ir 52 punkti un 22 ROW, ir nepieciešams vai nu uzvarēt savstarpējo spēli, vai arī jāiegūst 3 punkti divas atlikušajās (tādā gadījumā ROW būs vienāds, bet Caps ir labāka gūto/zaudēto vārtu attiecība kā arī savstarpējo spēļu rez.). Ja Ovi&co to izdara, tad nav nozīmes kā nospēlē Jets.

Tā kā jā, pat tad, ja WPG uzvar Caps, viņiem tāpat būs netikai jāuzvar arī abas pārējās spēles, bet arī jācer uz to, lai Caps zaudētu punktus atlikušajās spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-22 15:50, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Tu esi nepareizi sapratis nolikumu par to tie braker. Nav jāskatās uz to, kuram ir mazāk SO uzvaras, ir jāskatās uz to, kuram ir vairāk uzvaru pamatlaikā, vai pagarinājumā pirms bullīšiem. Tas ir atainots ROW kolumā. Vašingtonai šādu uzvaru ir 22, kamēr WPG tikai 21.

Tātad, pat tad, ja WPG uzvar visas atlikušās spēles savstarpējo ieskaitot, viņi reg. sez pabeigs ar: 55 punktiem, 24 regular/overtime uzvarām

Vašingtonai, kurai šobrīd ir 52 punkti un 22 ROW, ir nepieciešams vai nu uzvarēt savstarpējo spēli, vai arī jāiegūst 3 punkti divas atlikušajās (tādā gadījumā ROW būs vienāds, bet Caps ir labāka gūto/zaudēto vārtu attiecība kā arī savstarpējo spēļu rez.). Ja Ovi&co to izdara, tad nav nozīmes kā nospēlē Jets.

Tā kā jā, pat tad, ja WPG uzvar Caps, viņiem tāpat būs netikai jāuzvar arī abas pārējās spēles, bet arī jācer uz to, lai Caps zaudētu punktus atlikušajās spēlēs.
Atbildu pa rindkopām. Es esmu visu pareizi sapratis, Tu gan nē.
1.Tieši tā, CAPS ir 22, Jets 21. Bet tas ir ŠOBRĪD !!
2.Tu kļūdies. Jets būs 55 punkti un 26 kopējās uzvaras.
3. ja Caps uzvar savstarpējo spēli, visa mūsu rēķināšana uz skaidrošanās ir " priekš kaķiem. Ja Caps zaudē Jetiem pamatlaikā, viņiem ar 3 punktiem atlikušajās 2 spēlēs var nepietikt. Jo tad Caps ir 55 punkti, Jetiem tikpat. Bet Caps 26 uzvaras, no tām 23 pamatlaikā/OT, bet Jetim 26 uzvaras, no tām 24 pamatlaikā /OT.
4. Par šo pilnīgi piekrītu. Tas ir tas, ko es jau rakstīju.

Visa šī filozofija balstās uz to, ka sezonas beigās Caps un Jets ir vienāds punktu skaits un vienāds kopējo uzvaru skaits. Lai tas varētu notikt, Jets ir jāuzvara atlikušās 3 spēles. Tad Jets iet tālāk, jo viņiem būs vairāk pamatlaika/OT uzvaras.

     [+] [-]

, 2013-04-22 15:55, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Atbildu pa rindkopām. Es esmu visu pareizi sapratis, Tu gan nē.
1.Tieši tā, CAPS ir 22, Jets 21. Bet tas ir ŠOBRĪD !!
2.Tu kļūdies. Jets būs 55 punkti un 26 kopējās uzvaras.
3. ja Caps uzvar savstarpējo spēli, visa mūsu rēķināšana uz skaidrošanās ir " priekš kaķiem. Ja Caps zaudē Jetiem pamatlaikā, viņiem ar 3 punktiem atlikušajās 2 spēlēs var nepietikt. Jo tad Caps ir 55 punkti, Jetiem tikpat. Bet Caps 26 uzvaras, no tām 23 pamatlaikā/OT, bet Jetim 26 uzvaras, no tām 24 pamatlaikā /OT.
4. Par šo pilnīgi piekrītu. Tas ir tas, ko es jau rakstīju.

Visa šī filozofija balstās uz to, ka sezonas beigās Caps un Jets ir vienāds punktu skaits un vienāds kopējo uzvaru skaits. Lai tas varētu notikt, Jets ir jāuzvara atlikušās 3 spēles. Tad Jets iet tālāk, jo viņiem būs vairāk pamatlaika/OT uzvaras.
OT uzvaras neskaita.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-22 15:58, pirms 12 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: OT uzvaras neskaita.
Wow... vēl viens uzradās..... OT uzvarai ir tieši tāda pati vērtība, kā uzvarai pamatlaikā. 2 punkti, un tā netiek apspriesta ROWā.

Cits kaut kas ir SO uzvaras. Vienāda punktu skaita gadījumā tās tiek ņemtas vērā.

     [+] [-]

, 2013-04-22 16:00, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Wow... vēl viens uzradās..... OT uzvarai ir tieši tāda pati vērtība, kā uzvarai pamatlaikā. 2 punkti, un tā netiek apspriesta ROWā.

Cits kaut kas ir SO uzvaras. Vienāda punktu skaita gadījumā tās tiek ņemtas vērā.
Pareizi, sorry, SO uzvaras neskaita. Es atvainojos.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-22 16:02, pirms 12 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Pareizi, sorry, SO uzvaras neskaita. Es atvainojos.


quick tagad domā, ko man uzrakstīt.....

     [+] [-]

, 2013-04-22 16:04, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Atbildu pa rindkopām. Es esmu visu pareizi sapratis, Tu gan nē.
1.Tieši tā, CAPS ir 22, Jets 21. Bet tas ir ŠOBRĪD !!
2.Tu kļūdies. Jets būs 55 punkti un 26 kopējās uzvaras.
3. ja Caps uzvar savstarpējo spēli, visa mūsu rēķināšana uz skaidrošanās ir " priekš kaķiem. Ja Caps zaudē Jetiem pamatlaikā, viņiem ar 3 punktiem atlikušajās 2 spēlēs var nepietikt. Jo tad Caps ir 55 punkti, Jetiem tikpat. Bet Caps 26 uzvaras, no tām 23 pamatlaikā/OT, bet Jetim 26 uzvaras, no tām 24 pamatlaikā /OT.
4. Par šo pilnīgi piekrītu. Tas ir tas, ko es jau rakstīju.

Visa šī filozofija balstās uz to, ka sezonas beigās Caps un Jets ir vienāds punktu skaits un vienāds kopējo uzvaru skaits. Lai tas varētu notikt, Jets ir jāuzvara atlikušās 3 spēles. Tad Jets iet tālāk, jo viņiem būs vairāk pamatlaika/OT uzvaras.
Nu jā, pareizi, pārskaitīju ROW - Caps ir vai nu jāuzvar Jets, vai arī pārējās spēles. Katrā gadījumā - neapskaužama situācija. Es uzskatu, ka tur visa intriga jau ir galā, Caps pēdējās 10 spēlēs ir 10 uzvaras, savstarpējā spēle būs WPG otrā divās naktīs... Manuprāt Austrumos top 8 komandas būs tās, kuras tur ir šobrīd.

     [+] [-]

, 2013-04-22 16:05, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja:

quick tagad domā, ko man uzrakstīt.....
Droši vien!
Es uzskatu, ka visas šīs peripētijas beigsies jau 23. aprilī, kad Caps hokejisti samizos Jets melnā kaučuka meistarus.

     [+] [-]

, 2013-04-22 16:07, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Nu jā, pareizi, pārskaitīju ROW - Caps ir vai nu jāuzvar Jets, vai arī pārējās spēles. Katrā gadījumā - neapskaužama situācija. Es uzskatu, ka tur visa intriga jau ir galā, Caps pēdējās 10 spēlēs ir 10 uzvaras, savstarpējā spēle būs WPG otrā divās naktīs... Manuprāt Austrumos top 8 komandas būs tās, kuras tur ir šobrīd.
Tieši tā, intriga ir galā. Šonakt Winnipega spēlē ar Buffalo, viņi izliksies kā zvēri un nākamajā vakarā ar Caps, kam reāli pietrūks spēka. Faktiski, ja viņi zaudē Bufalo, viss ir skaidrs.
Jautājums, kā izvietosies komandas no 4 līdz 8 vietai.

Neticu brīnumiem savā vecumā....

     [+] [-]

, 2013-04-22 16:09, pirms 12 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Droši vien!
Es uzskatu, ka visas šīs peripētijas beigsies jau 23. aprilī, kad Caps hokejisti samizos Jets melnā kaučuka meistarus.
Sezonas sērijā līdz šim arī 3-1. Vienīgā Jets uzvara bija janvārī, kad Caps zaudēja visiem pēc kārtas.
1 2 42 komentāri