Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" izcīna septīto uzvaru pēc kārtas; "Spurs" -40 Portlendā

Andrejs Siliņš

"Heat" izcīna septīto uzvaru pēc kārtas; "Spurs" -40 Portlendā
Dveins Veids noslēdz "Heat" uzbrukumu
Foto: AFP/Scanpix

Dveins Veids iemeta 30 punktus un atdeva desmit rezultatīvas piespēles, aizvedot Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) līdervienību Maiami "Heat" līdz septītajai uzvarai pēc kārtas, ar rezultātu 120:108 sakaujot Sakramento "Kings". Rietumu vicelīdere Sanantonio "Spurs" ar 97:137 atzina Portlendas "Trail Blazers" pārākumu.

Veids trāpīja 11 no 16 metieniem no spēles un pirmo reizi kopš savas debijas sezonas 11 spēlēs pēc kārtas no spēles metis ar vismaz 50 procentu precizitāti. Mario Čalmerss un Kriss Boss pievienoja pa 20 punktiem, bet Lebronam Džeimsam 18 punkti. Šī bija "Heat" septītā uzvara pēc kārtas un devītā pēdējās desmit spēlēs. Sēriju Floridas komanda mēģinās turpināt, mājās uzņemot karsto Džeremiju Linu un Ņujorkas "Knicks". Sakramento "Kings" savukārt piedzīvoja sesto neveiksmi pēc kārtas un atrodas priekšpēdējā vietā Rietumos.

Lieliski sniegumu nodemonstrēja Marks Gazols, palīdzot Memfisas "Grizzlies" uzveikt labāko līgas aizsardzības komandu Filadelfijas "76ers" - 89:76. Spāņu centrs guva 15 punktus, izcīnīja 14 atlēkušās bumbas, atdeva septiņas rezultatīvas piespēles un bloķēja piecus metienus.

Sagrāvi piedzīvoja Rietumu vicelīdere Sanantonio "Spurs", kas izbraukumā ar 97:137 atzina Portlendas "Trail Blazers" pārākumu. Jau pirmajā ceturksnī viesi no Teksasas ielaida 41 punktu un zaudēja katrā no četrām desmitminūtēm. Trešajā ielaisti 37 punkti...

Tiesa, nedrīkst nepieminēt, ka Sanantonio šajā mačā bija jāiztiek ne tikai bez jau sen savainojuma dēļ nespēlējošā Manu Džinobili, bet arī bez diviem citiem saviem līderiem Tonija Pārkera un Tima Dankana. Abiem tika dota atpūta, jo komanda aizvadīja trešo spēli četru dienu laikā.

Līdz ar šo zaudējumu pārtrūka "Spurs" 11 uzvaru sērija un astoņu panākumu sērija, spēlējot viesos. 16 vai vairāk punktus guva seši dažādi "Blazers" vīri, bet rezultatīvākais bija Džamals Kraufords, kurs iemeta piecus no septiņiem trejačiem, kopumā gūstot 20 punktus. "Spurs" līderu prombūtnē izcēlās 20 gadus vecais pirmgadnieks Kavi Leonards - uzbrucējs iemeta 24 punktus, izcīnīja desmit bumbas zem groziem un pārtvēra piecas bumbas.

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +4 [+] [-]

, 2012-02-22 09:11, pirms 13 gadiem
Heat spēle patika nedaudz run/gun, bet nu intriga vismaz bija kādu laiku.

  +4 [+] [-]

, 2012-02-22 09:15, pirms 13 gadiem
No Parker and Dunkan no party..

Vai Heat spēs noturēt uzņemto ritmu arī play off, tas ir vienīgais jautājums. Ja spēs, tad Thunder vienīgie konkurenti un Mavs, ja uzņems labāko formu uz sezonas beigām.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-22 09:19, pirms 13 gadiem
Heat ir uz viļņa... Tā teikt šobrīd ir īstajā formā...
Līdz play-off, vēl vajadzētu formai nokrist un tad sākt šādā paša garā play-off... Līgas līderi, tas gan nav labi

 +10 [+] [-]

, 2012-02-22 09:22, pirms 13 gadiem
Heat baigi labi krita
Slēpts komentārs: KrokodiIs

  +5 [+] [-]

, 2012-02-22 09:49, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: No Parker and Dunkan no party..

Vai Heat spēs noturēt uzņemto ritmu arī play off, tas ir vienīgais jautājums. Ja spēs, tad Thunder vienīgie konkurenti un Mavs, ja uzņems labāko formu uz sezonas beigām.
Diezvai Thunder ir konkurenti. Visu cienu Durantam, bet cempi nevar vinnet spelejot tikai 2 speletajiem. Vestbruks play-off gan jau kaps uz ta pasha grabekla ka pagajushaja gada, kad bezjega uzbruka un uzbruka grozam pats, kgan spele taja bridi negaja. Drizak Heat varetu konkurenci sastadit Bulls un Fillija sava konference. No pretejas - nu tur nevar zinat, jaskatas kada forma un kados sastavos komandas nonaks lidz play-off.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-22 09:57, pirms 13 gadiem
KrokodiIs rakstīja: Biedriņš atkal nevienu punktu nav guvis
WOW! Tu pamanīji?!? Mani gan vairāk šokē, ka Cobe un Durants nevienu punktu nav guvuši!

  +7 [+] [-]

, 2012-02-22 10:12, pirms 13 gadiem
Bulls,Thunder,Heat šobrīd manuprāt reālākie kandidāti uz gredzeniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-02-22 10:44, pirms 13 gadiem
iespaidīgi bija James un Wade aley-up izspēles no sava groza apakšas

  +9 [+] [-]

, 2012-02-22 10:48, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Diezvai Thunder ir konkurenti. Visu cienu Durantam, bet cempi nevar vinnet spelejot tikai 2 speletajiem. Vestbruks play-off gan jau kaps uz ta pasha grabekla ka pagajushaja gada, kad bezjega uzbruka un uzbruka grozam pats, kgan spele taja bridi negaja. Drizak Heat varetu konkurenci sastadit Bulls un Fillija sava konference. No pretejas - nu tur nevar zinat, jaskatas kada forma un kados sastavos komandas nonaks lidz play-off.
Nūuuu, tad jau Heat arī nevar paņemt, jo principā, manuprāt, tur ir divi atslēgas spēlētāji. ( Bošu neskaitu) Neaizmirsti, ka Thunder ir Hārdens, Ibaka, kuri arī rāda ļoti labu sniegumu. Piekrītu tavam pēdējam teikumam, par pārējo varam tikai spekulēt. Ā un nezinu kāpēc piemirsu pieminēt Spurs, kuri labākajā sastāvā šogad var norullēt visus.

  -2 [+] [-]

, 2012-02-22 11:14, pirms 13 gadiem
Kāpēc tu neskaiti Kristīni? Šonakt Kristīne ar benču (Cole) arī nedaudz iznesa cauri Karaļus

     [+] [-]

, 2012-02-22 11:41, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Nūuuu, tad jau Heat arī nevar paņemt, jo principā, manuprāt, tur ir divi atslēgas spēlētāji. ( Bošu neskaitu) Neaizmirsti, ka Thunder ir Hārdens, Ibaka, kuri arī rāda ļoti labu sniegumu. Piekrītu tavam pēdējam teikumam, par pārējo varam tikai spekulēt. Ā un nezinu kāpēc piemirsu pieminēt Spurs, kuri labākajā sastāvā šogad var norullēt visus.
Nu Heat ir no tāda skatu galvas tiesu pārāki. Bošs beidzot patiešām iejuties komandā un spēlē ļoti produktīvi un var arī aizstāt Veidu, ja tas notraumējas kā sezonavs sākumā. Vestbruks arī nav Miami trio kalibra spēlētājs. Eksplozīvs un meistarīgs protams ir, bet tups. Nāk atmiņa pagājušā gada play-off pret Memfisu 3 vai 4 spēle - Thunders iedzinēji 4/4, statistika rāda, ka Durants ir labākais gan punktu ziņā gan metienu % ziņā visā NBA, bet Westbruks tik uzbrūk un uzbrūk pats un piedevām neveiksmīgi. Tā arī neiedeva ne reizi piespēli Durantam un nokāsa. Un šogad arī tādas spēles ir bijušas. Bez tam Miami ir labāki roleplayer - Čalmers, jaunais Kols, Millers. Tunderi pretī var likt tikai Hārdenu un aizsardzībā Ibaku.

  +4 [+] [-]

, 2012-02-22 12:00, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu Heat ir no tāda skatu galvas tiesu pārāki. Bošs beidzot patiešām iejuties komandā un spēlē ļoti produktīvi un var arī aizstāt Veidu, ja tas notraumējas kā sezonavs sākumā. Vestbruks arī nav Miami trio kalibra spēlētājs. Eksplozīvs un meistarīgs protams ir, bet tups. Nāk atmiņa pagājušā gada play-off pret Memfisu 3 vai 4 spēle - Thunders iedzinēji 4/4, statistika rāda, ka Durants ir labākais gan punktu ziņā gan metienu % ziņā visā NBA, bet Westbruks tik uzbrūk un uzbrūk pats un piedevām neveiksmīgi. Tā arī neiedeva ne reizi piespēli Durantam un nokāsa. Un šogad arī tādas spēles ir bijušas. Bez tam Miami ir labāki roleplayer - Čalmers, jaunais Kols, Millers. Tunderi pretī var likt tikai Hārdenu un aizsardzībā Ibaku.
Sāksim ar to, ka Heat un Thunder ir absolūti atšķirīgas komandas un arī to līderi spēlē pavisam atšķirīgi, līdz ar to nebūtu korekti šobrīd salīdzināt to, kura ir labāka! Uz doto brīdi vienīgais veids kā to izdarīt, ir salīdzināt, kura komanda izcīnījusi vairāk uzvaru un kura vairāk zaudējusi. Sanāk, ka abas ir vienādas, līdz ar to stiprākais būs tas, kurš vilks pirkstā gredzenus pēc uzvaras finālā, protams, ja kaut viena no šīm blicēm tur tiks.

     [+] [-]

, 2012-02-22 12:16, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Sāksim ar to, ka Heat un Thunder ir absolūti atšķirīgas komandas un arī to līderi spēlē pavisam atšķirīgi, līdz ar to nebūtu korekti šobrīd salīdzināt to, kura ir labāka! Uz doto brīdi vienīgais veids kā to izdarīt, ir salīdzināt, kura komanda izcīnījusi vairāk uzvaru un kura vairāk zaudējusi. Sanāk, ka abas ir vienādas, līdz ar to stiprākais būs tas, kurš vilks pirkstā gredzenus pēc uzvaras finālā, protams, ja kaut viena no šīm blicēm tur tiks.
Protams, beigās moš vispār Indiāna vai kādi Sixers paņems Vienkārši saku, ka manuprāt cerības uz uzvaru būtu vairāk Heat nekā Thunders gadījumā, ja patreiz viņas abas tiktos finālā, visu iepriekš minēto iemeslu dēļ.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-22 12:20, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Protams, beigās moš vispār Indiāna vai kādi Sixers paņems Vienkārši saku, ka manuprāt cerības uz uzvaru būtu vairāk Heat nekā Thunders gadījumā, ja patreiz viņas abas tiktos finālā, visu iepriekš minēto iemeslu dēļ.
mja, tas būtu interesanti, ja finālā tiktos, piemēram, Indiana pret Portlendu.
nezinu - vai nu tas ir tāpēc, ka man nepatīk Heat, bet patīk Thunder, vai arī kāda cita iemesla dēļ, taču uzskatu, ka Thunderiem ir vairāk opciju un plašākas iespējas variēt ar savu spēli, lai izcīnītu uzvaru sērijā, protams, ja šāda sērija būtu.

     [+] [-]

, 2012-02-22 12:26, pirms 13 gadiem
J.Anthony jau trešo spēli pēc kārtas no spēles nespēj iemest, slavenais B.Wallace vispār četras un M.Camby arī uz nulles ..

  +1 [+] [-]

, 2012-02-22 12:37, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu Heat ir no tāda skatu galvas tiesu pārāki. Bošs beidzot patiešām iejuties komandā un spēlē ļoti produktīvi un var arī aizstāt Veidu, ja tas notraumējas kā sezonavs sākumā. Vestbruks arī nav Miami trio kalibra spēlētājs. Eksplozīvs un meistarīgs protams ir, bet tups. Nāk atmiņa pagājušā gada play-off pret Memfisu 3 vai 4 spēle - Thunders iedzinēji 4/4, statistika rāda, ka Durants ir labākais gan punktu ziņā gan metienu % ziņā visā NBA, bet Westbruks tik uzbrūk un uzbrūk pats un piedevām neveiksmīgi. Tā arī neiedeva ne reizi piespēli Durantam un nokāsa. Un šogad arī tādas spēles ir bijušas. Bez tam Miami ir labāki roleplayer - Čalmers, jaunais Kols, Millers. Tunderi pretī var likt tikai Hārdenu un aizsardzībā Ibaku.
Jā, Thunders tur nofeiloja, bet vai Heat nemēdz feilot? Kad Džeimsam vairākas reizes pēc kārtas dod pēdējo metienu, bet viņš nevar iemest, kamēr Veids, kurš to spēj, šo iespēju nedabū? Es teiktu, tāda paša situācija.

     [+] [-]

, 2012-02-22 13:02, pirms 13 gadiem
Heat vispār, ja paskatās, cenšas nokārtot spēli uzreiz un nesatraucās, ja zaudē. Ļoti laba stratēģija no vienas puses, plus samērā laba aizsardzība. Ja vilciens ir ieskrējies, tad grūti apstādināt

     [+] [-]

, 2012-02-22 13:17, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Jā, Thunders tur nofeiloja, bet vai Heat nemēdz feilot? Kad Džeimsam vairākas reizes pēc kārtas dod pēdējo metienu, bet viņš nevar iemest, kamēr Veids, kurš to spēj, šo iespēju nedabū? Es teiktu, tāda paša situācija.
Nu vispār Miami pēc LBJ neveiksmēm atgriezās pie tā, ka pēdējo sekunžu metienus uztic Veidam. Tā bija gan pagājušās sezonas izskaņā gan arī šajā sezonā, Raicha neļaus samelot
Un ir nedaudz atšķirība vai tu nopūdelē pēdējo metienu vai arī visu ceturtdaļu skrienot ar galvu sienā.

  +8 [+] [-]

, 2012-02-22 13:26, pirms 13 gadiem
Kā jau te minēja, viens, Spurs varētu parādīt nagus ragus un visu pārējo, ja Manū savedīs veselību kārtībā. Ar vislabāko trio un vislaāko treneri NBA, ceļš uz titulu būs daudz vienkāršāks.

     [+] [-]

, 2012-02-22 13:41, pirms 13 gadiem
Kingiem labais pg rukijs I.Thomas.Otrais karjeras starts peec kaartas.Pirmajaa pret cliivlendu 24 punkti un laikam paaris atleekusaas bumbas pietruuka liidz triple double!Sonakt arii 24 punkti tresajaa ceturdalaa iezvidzinaaja 3 trojkas wow!Hazlems pakaapaas uz otro vietu Heat visu laiku atleekuso bumbu savaaceeju topaa.Komenteetaaji izvilka taadu interesantu momentu nosakot,ka taa laikam rakstiits zvaigzneesProti,lai apsteigtu Alonzo Morningu kurs ir pirmajaa vietaa un kura numurs iemuuzinaats ar 33 numuru!Hazlemam pie sitajiem tempiem izreikinot vina siis sezonas videejos reboundu raadiitaajus buus nepieciesamas 33 speeles kas ir tiesi tik speeles cik Miami atlikusas liidz regulaaraas sezonas nosleegumam!

  +1 [+] [-]

, 2012-02-22 15:35, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu vispār Miami pēc LBJ neveiksmēm atgriezās pie tā, ka pēdējo sekunžu metienus uztic Veidam. Tā bija gan pagājušās sezonas izskaņā gan arī šajā sezonā, Raicha neļaus samelot
Un ir nedaudz atšķirība vai tu nopūdelē pēdējo metienu vai arī visu ceturtdaļu skrienot ar galvu sienā.
Tu pareizi pateici - tas bija pagājušajā sezona un tagad ir cita sezona un viss var būt pavisam savādāk. Uz Okc tas arī attiecas. Es arī uzskatu Westbrooku par čārliju, kurš izskatās pēc pērtiķa un kā tāds bieži arī uzvedas - kuram galvā par daudz sakāpis un kurš spēlē daudz sliktāk nekā viņš varētu, ja necenstos būt lielākā zvaigzne komandā, bet vairāk koncentrētos uz pg pienākumiem ne puļīšanu pa grozu un statu vākšanu, bet tomēr - ir jauna sezona, būs jauni playoffi un nav iemesla domāt, ka viņi atkārtos tās pašas kļūdas izšķirošajās cīņās. Tikpat labi arī Heat var atkal kāpt sākt kāpt uz vecajiem grābekļiem.

     [+] [-]

, 2012-02-22 15:39, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Tu pareizi pateici - tas bija pagājušajā sezona un tagad ir cita sezona un viss var būt pavisam savādāk. Uz Okc tas attiecas. Es arī uzskatu Westbrooku par čārliju, kurš izskatās pēc pērtiķa un kā tāds bieži arī uzvedas - kuram galvā par daudz sakāpis un kurš spēlē daudz sliktāk nekā viņš varētu, ja necenstos būt lielākā zvaigzne komandā, bet vairāk koncentrētos uz pg pienākumiem ne puļīšanu pa grozu un statu vākšanu, bet tomēr - ir jauna sezona, būs jauni playoffi un nav iemesla domāt, ka viņi atkārtos tās pašas kļūdas izšķirošajās cīņās. Tikpat labi arī Heat var atkal kāpt sākt kāpt uz vecajiem grābekļiem.
kas attiecas uz Heat, tad nav jau obligāti jākāpj uz kkādiem grābekļiem. vienkārši Heat spēlētāju resursi ir tādi, kādi tie ir un attiecīgi ar šādiem resursiem var spēlēt tiesi tā, kā to šobrīd viņi arī dara. domāju, ka lielos vilcienos jau nekas nav mainījies - kā Heat spēlēja bez centra un saspēlnieka, tā arī spēlē. ja tā tēlaini izsakās, tad tas šobrīd arī ir vienīgais viņu grābeklis! galvenais - nedot cluch metienus Lebronam un tad jau viss būs labi!
ja runājam par komandām, kuras, manuprāt, šosezon ir ar vissabalansētāko un loģiski pamatotāko sastāvu tad nāk prātā divas - Bulls un Thunder - ir zvaigznes, līderi, metēji, aizsardzības speci un pilnībā nokomplektētas visas 5 pozīcijas. vienīgā problēma, ko šobrīd saskatu Thunder - viņiem nav sakarīga backup saspēlnieka, jo līdz ar Meinora traumu šī vakance ir brīva - rokijs un Aivijs abi drīzāk ir kā nomināli 3., nevis 2.saspēlnieks...

  +2 [+] [-]

, 2012-02-22 16:22, pirms 13 gadiem
Popovičs upurēja šo spēli, un pareizi darīja. Bija skaidrs, ka ar šādu rotāciju bez Ginobili, Splittera un Forda uzvarēt varēs tikai pārslogojot TP un TD, kas nav nepieciešams.

     [+] [-]

, 2012-02-22 18:48, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: kas attiecas uz Heat, tad nav jau obligāti jākāpj uz kkādiem grābekļiem. vienkārši Heat spēlētāju resursi ir tādi, kādi tie ir un attiecīgi ar šādiem resursiem var spēlēt tiesi tā, kā to šobrīd viņi arī dara. domāju, ka lielos vilcienos jau nekas nav mainījies - kā Heat spēlēja bez centra un saspēlnieka, tā arī spēlē. ja tā tēlaini izsakās, tad tas šobrīd arī ir vienīgais viņu grābeklis! galvenais - nedot cluch metienus Lebronam un tad jau viss būs labi!
ja runājam par komandām, kuras, manuprāt, šosezon ir ar vissabalansētāko un loģiski pamatotāko sastāvu tad nāk prātā divas - Bulls un Thunder - ir zvaigznes, līderi, metēji, aizsardzības speci un pilnībā nokomplektētas visas 5 pozīcijas. vienīgā problēma, ko šobrīd saskatu Thunder - viņiem nav sakarīga backup saspēlnieka, jo līdz ar Meinora traumu šī vakance ir brīva - rokijs un Aivijs abi drīzāk ir kā nomināli 3., nevis 2.saspēlnieks...
Pa lielam piekrītu, vienīgais Heat ir vēl arī citi grābekļi bez tā pieminētā....kopumā - domāju, ka jānotiek diezgan palielam brīnumam, lai Heat paņemtu gredzenus šogad...drīzāk nākošgad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-23 01:34, pirms 13 gadiem
kobe.james rakstīja: Protams protams!
No nba.com:
Harden, Nick Collison, Nazr Mohammed, Reggie Jackson and Daequan Cook are as good a second group as there is in the league. They know their roles and play them .

Bet letiņu ekspertiem jau labāk zināt...

Un Perkins arī nemaz nestrādā aizsardzībā.
Katram jau ir savs viedoklis, nav jau tā, ka tie nba.com eksperti ir galvenie kuros ir jāklausās... Tādā gadījumā gan viņi, gan tie kas viņos klausās jau sen būtu turīgi.