Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Dalasas "Mavericks" pirms sezonas pēdējo lieko atrod veterāna Kortnija Lī personā

Agris Suveizda

Dalasas "Mavericks" pirms sezonas pēdējo lieko atrod veterāna Kortnija Lī personā
Kortnijs Lī pret Vilsonu Čendleru. Foto: EPA/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas komanda Dalasas "Mavericks" pavēstījusi par 35 gadus vecā aizsarga Kortnija Lī atbrīvošanu. Līdz ar to komandā ir palicis maksimālais spēlētāju skaits – 15 basketbolisti ar garantētiem līgumiem un divi ar divvirzienu līgumiem.

Lī Dalasas "Mavericks" rindās atgriezās 11. decembrī pirms treniņnometnes sākuma, kā brīvais aģents parakstot jaunu vienošanos, tomēr pēc treniņnometnes beigām tieši viņš ir kļuvis par pēdējo lieko. Uzvarētajās pārbaudes spēlēs pret Milvoki "Bucks" (111:102, 128:112) veterāns palika uz rezervistu soliņa, bet pēdējā pārbaudē pret Minesotas "Timberwolves" (127:129) izgāja uz sešām minūtēm un guva trīs punktus (3p. 1/1, 1p. 0/1).

Aizsargs Dalasā nokļuva 2019. gada janvāra izskaņā, kopā ar Kristapu Porziņģi, Timu Hārdeveju un Treju Bērku tiekot aizmainīts no Ņujorkas "Knicks", kas pretī saņēma Deandrē Džordanu, Vesliju Metjūzu, Denisu Smitu un divas drafta pirmās kārtas izvēles. Iepriekšējā sezonā Lī sāka deviņas no divdesmit četrām spēlēm un vidēji 14,4 minūtēs atzīmējās ar 4,5 punktiem, 1,3 atlēkušajām bumbām un 44,7% precīzu tālmetienu (21/47).

2008. gadā Lī ar 22. numuru draftēja Orlando "Magic", kas gadu vēlāk viņu aizmainīja uz Ņūdžersijas "Nets" – šajā darījumā Orlando nokļuva Vinss Kārters. Tieši otrā sezona līgā joprojām ir Lī produktīvākā – sācis 66 no 71 spēles, viņš vidēji 33,5 minūtēs izcēlās ar 12,5 punktiem, 3,5 atlēkušajām bumbām, 1,7 rezultatīvām piespēlēm un 1,3 pārtvertām bumbām. Tuvu šiem skaitļiem Lī nokļuva arī 2017./18. g. sezonā, "Knicks" sastāvā sākot 69 no 79 cīņām un vidēji 30,4 minūtēs sakrājot 12,0 punktus, 2,9 atlēkušās bumbas un 2,4 rezultatīvas piespēles, kā arī trāpot 91,9% soda metienu. 2016. gadā Lī ar "Knicks" parakstīja četru sezonu līgumu par 48 miljoniem ASV dolāru.

Dalasas "Mavericks" jauno sezonu uzsāks ceturtdienas rītā, plkst. 5:30 pēc Latvijas laika tiekoties ar Fīniksas "Suns". Komandas galvenais treneris Riks Kārlails neizslēdza, ka sastāvā vēl varētu notikt izmaiņas arī pēc Lī atbrīvošanas, tomēr tāda varbūtība neesot liela.

Dalasas "Mavericks" sastāvs

PSpēlētājsValstsGadsSezonas alga
1.Luka DončičsSlovēnija1999.8 049 360
Trejs BērksASV1992.3 000 000
Džeilens BransonsASV1996.1 663 861
Tairels TerijsASV2000.1 289 846
2.Tims HārdevejsASV1992.18 975 000
Džošs RičardsonsASV1993.10 865 952
Džošs GrīnsAustrālija2000.2 816 760
Neits HintonsASV1999.divvirzienu līgums
3.Doriens Finnijs-SmitsASV1993.4 000 000
Veslijs IvunduASV1994.1 678 854
Tailers BejsASV1998.divvirzienu līgums
4.Kristaps PorziņģisLatvija1995.29 467 800
Džeimss DžonsonsASV1987.16 047 100
Maksimiliāns KlēbersVācija1992.8 325 000
5.Dvaits PauelsKanāda1991.11 080 125
Villijs Kolijs-StainsASV1993.4 100 000
Bobans MarjanovičsSerbija1988.3 500 000

Izmantotie resursi:
https://www.mavs.com/mavs-briefs-12...

  -3 [+] [-]

, 2020-12-21 10:01, pirms 4 gadiem
35 gadi un apsaukā par veterānu? Kaut kā nezolīdi.

  -3 [+] [-]

, 2020-12-21 11:09, pirms 4 gadiem
Visticamākais Ķīna, Eiropa diezvai ar COVID tirgus nav nekāds.. Kaut ar KP vēlāk, es neredzu kā Dallasa būs PO, bet dzīvosim redzēsim.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-21 12:37, pirms 4 gadiem
janx13 rakstīja: 35 gadi un apsaukā par veterānu? Kaut kā nezolīdi.
kas tur nezolīds? ja raksti tikai klavieres klabināšanas pēc, tad nebūsi veterāns, te tādu ir ar daudz lielāku praksi

  +2 [+] [-]

, 2020-12-21 12:51, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: Visticamākais Ķīna, Eiropa diezvai ar COVID tirgus nav nekāds.. Kaut ar KP vēlāk, es neredzu kā Dallasa būs PO, bet dzīvosim redzēsim.
Dalasa nebūs PO? WTF
Viņi būs kāda 4-6 vieta.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-21 13:02, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Dalasa nebūs PO? WTF
Viņi būs kāda 4-6 vieta.
Kā varam izdarīt lai pēc tam ieberzētu acīs viens otram?

Es lieku šobŗid - Abas LA, DEN,HOU(ja Hardens nepamet vai tiek iemainīts pret ko labu) Jazz, PORT,SUNS,Warriors,Pelicans un tad Spurs ar DAL. Bet tas tikai personigais viedoklis un tas ir arī ja KP atgiežās, atkal anv traumas utt Bet tas ir mans personigais viedoklis tiri.. Ja kludisos esmu gatavs tev pusdienas uzsaukt

     [+] [-]

, 2020-12-21 13:03, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: Kā varam izdarīt lai pēc tam ieberzētu acīs viens otram?

Es lieku šobŗid - Abas LA, DEN,HOU(ja Hardens nepamet vai tiek iemainīts pret ko labu) Jazz, PORT,SUNS,Warriors,Pelicans un tad Spurs ar DAL. Bet tas tikai personigais viedoklis un tas ir arī ja KP atgiežās, atkal anv traumas utt
Katram ir tiesibas uz viedokli, ari uz nepareizu

Bukiji un analitiki dod 6. - 9. visa liga pec speka un pieskaita pie contenders, bet tev pat PO vini netiek

     [+] [-]

, 2020-12-21 13:09, pirms 4 gadiem
p.s

negribu pilniba norakstit SUNS, bet CP3 jau nu nemaina tur visu pa 180 gradiem uzreiz. Haips vnk no burbula 8 - 0, nekas vairak.

     [+] [-]

, 2020-12-21 13:10, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: Kā varam izdarīt lai pēc tam ieberzētu acīs viens otram?

Es lieku šobŗid - Abas LA, DEN,HOU(ja Hardens nepamet vai tiek iemainīts pret ko labu) Jazz, PORT,SUNS,Warriors,Pelicans un tad Spurs ar DAL. Bet tas tikai personigais viedoklis un tas ir arī ja KP atgiežās, atkal anv traumas utt Bet tas ir mans personigais viedoklis tiri.. Ja kludisos esmu gatavs tev pusdienas uzsaukt
Warriors,Pelicans un Spurs no visām komandām likt priekšā ir tiešām jāmāk

  +1 [+] [-]

, 2020-12-21 13:12, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Warriors,Pelicans un Spurs no visām komandām likt priekšā ir tiešām jāmāk
Ja, es ar nesaprotu. viena lieta ir runat, vai GSW/PELS ieklus PO, otra ir likt shis abas komandas augstak par DAL

Par SPURS vispar nav jega isti runat, pedaja vieta konference +/-

  -1 [+] [-]

, 2020-12-21 13:21, pirms 4 gadiem
Esmu gatavs kaut kur so iegramatot un tad par to parunat.. Tas ir manas domas, es personigi domaju, laiks to paradis.. Traumas protams var ko izmainīt.. GSW ir praktiski visur augstāk arī bukiju vertejuma nekā DAL... Rockets ir zemāk dēļ Hardena dilemas, bet es uzskatu, ka viņš paliks un Kazinsa un Walls gribēs pierādīt vairāk neka.. Jazz es personīgi nesaprotu kapēc ir tik zemu, es viņus redzu šogad ļoti spēcīgus.. Un SUNS/Pelicans manuprāt ar jaunajiem + pieredzējušiem šogad sprāgs arā, jo talants tur ir tik milzīgs.. PORT ja nebūs traumas.. Var likt cik grib bet iegramatojam šo un parunajam sezonas beigas par šo

     [+] [-]

, 2020-12-21 13:28, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: Esmu gatavs kaut kur so iegramatot un tad par to parunat.. Tas ir manas domas, es personigi domaju, laiks to paradis.. Traumas protams var ko izmainīt.. GSW ir praktiski visur augstāk arī bukiju vertejuma nekā DAL... Rockets ir zemāk dēļ Hardena dilemas, bet es uzskatu, ka viņš paliks un Kazinsa un Walls gribēs pierādīt vairāk neka.. Jazz es personīgi nesaprotu kapēc ir tik zemu, es viņus redzu šogad ļoti spēcīgus.. Un SUNS/Pelicans manuprāt ar jaunajiem + pieredzējušiem šogad sprāgs arā, jo talants tur ir tik milzīgs.. PORT ja nebūs traumas.. Var likt cik grib bet iegramatojam šo un parunajam sezonas beigas par šo
Gribi teikt, ka Mavs nav ko pierādīt?
Hārdavejam, Ričardsonam līguma gadi- tas ir viens iemesls, lai viņi būtu labāki + cik zaudētas spēles galotnē(varētu but starp pēdējiem līgā)!

     [+] [-]

, 2020-12-21 13:41, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: Esmu gatavs kaut kur so iegramatot un tad par to parunat.. Tas ir manas domas, es personigi domaju, laiks to paradis.. Traumas protams var ko izmainīt.. GSW ir praktiski visur augstāk arī bukiju vertejuma nekā DAL... Rockets ir zemāk dēļ Hardena dilemas, bet es uzskatu, ka viņš paliks un Kazinsa un Walls gribēs pierādīt vairāk neka.. Jazz es personīgi nesaprotu kapēc ir tik zemu, es viņus redzu šogad ļoti spēcīgus.. Un SUNS/Pelicans manuprāt ar jaunajiem + pieredzējušiem šogad sprāgs arā, jo talants tur ir tik milzīgs.. PORT ja nebūs traumas.. Var likt cik grib bet iegramatojam šo un parunajam sezonas beigas par šo
Ja, bet365 vini ir augstak, citur atkal zemak. Bet ja jau tu seit skaties uz bukijiem, tad kapec taja pasa laika ignore vinus saistiba ar DAL?

  -2 [+] [-]

, 2020-12-21 13:47, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Ja, bet365 vini ir augstak, citur atkal zemak. Bet ja jau tu seit skaties uz bukijiem, tad kapec taja pasa laika ignore vinus saistiba ar DAL?
KUR DAL ir augstāk nekā GSW? Es nesaku, ka DAL nav ko pierādīt, es saku ka tās ir manas domas, klausoties JJ redick podc vai visu kas ir bijis tagad un tās ir manas domas. Es nenoniecinu DAL, tās ir kā es redzu. Līdzīgi ka EUROLEG.. Es pirms sezonas neredzēju FEN šogad lielas izredzes, bet protams, esmu kļudijies citur.. Neesmu dievs, bet tās ir manas domas tikai, kuras ir pret lielāko daļu publikas. Dzīvosim redzēsim.

     [+] [-]

, 2020-12-21 13:54, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: KUR DAL ir augstāk nekā GSW? Es nesaku, ka DAL nav ko pierādīt, es saku ka tās ir manas domas, klausoties JJ redick podc vai visu kas ir bijis tagad un tās ir manas domas. Es nenoniecinu DAL, tās ir kā es redzu. Līdzīgi ka EUROLEG.. Es pirms sezonas neredzēju FEN šogad lielas izredzes, bet protams, esmu kļudijies citur.. Neesmu dievs, bet tās ir manas domas tikai, kuras ir pret lielāko daļu publikas. Dzīvosim redzēsim.
Betfair, Williamhill, Unibetaa, 888, un daudzos citos
no US totikiem ari Draftkinga, Fanduel.

Patiesiba DAUDZ vairak bukijos DAL ir augstak, neka zemak.

Lielakoties DAL ir 3/4. vieta aiz abam LA komandam, dalot 3/4 ar Nuggets.

     [+] [-]

, 2020-12-21 14:01, pirms 4 gadiem
Protams, dzivosim redzesim, bet neredzu ka galvenais favorits uz MVP var netikt plovos.

     [+] [-]

, 2020-12-21 14:03, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Ja, es ar nesaprotu. viena lieta ir runat, vai GSW/PELS ieklus PO, otra ir likt shis abas komandas augstak par DAL

Par SPURS vispar nav jega isti runat, pedaja vieta konference +/-
Tu tā nenoniecini Spurs.Konferencē tomēr spēlē vēl OKC

     [+] [-]

, 2020-12-21 14:05, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tu tā nenoniecini Spurs.Konferencē tomēr spēlē vēl OKC
lol, OKC šogad ir tik "irrelevant", ka pat aizmirsu par viņiem. vismaz OKC pieder 10000 nākotnes drafta izvēles, un es ticu, ka viņi lieliski pārbūves komandu ar šiem assetiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-21 14:13, pirms 4 gadiem
Mans uzskats ir tiešām pret publisku un es to apzinos, bet šobrīd es to redzu tā.. Kaut es kļūditos KP būtu vesels un būtu prieks sekot līdzi savējam augstumos. Beeeet.. Manas PRET publiku domas šogad ir tādas, DAL būs zemāk, SUNS UN Pelicans savu talantu beidzot parādīs augstāk nekā tiek gaidīts šobrīd. Un manās acīs lielāka parsteiguma autore šogad būs HAWKS - piekrītu https://www.youtube.com/watch?v=yXT... Bet pieliktu vel klāt pāris punktiņus un tā ir mana šī gada komanda.

     [+] [-]

, 2020-12-21 14:49, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: Mans uzskats ir tiešām pret publisku un es to apzinos, bet šobrīd es to redzu tā.. Kaut es kļūditos KP būtu vesels un būtu prieks sekot līdzi savējam augstumos. Beeeet.. Manas PRET publiku domas šogad ir tādas, DAL būs zemāk, SUNS UN Pelicans savu talantu beidzot parādīs augstāk nekā tiek gaidīts šobrīd. Un manās acīs lielāka parsteiguma autore šogad būs HAWKS - piekrītu https://www.youtube.com/watch?v=yXT... Bet pieliktu vel klāt pāris punktiņus un tā ir mana šī gada komanda.
Vispār jau daļēji var piekrist, jo Dallasai NOP/PHX matchup nav nekāds labais, bet regulārā sezonā Dallasai ir daudz vairāk priekšrocību, kā minētajām komandām! Tieši pieredzes(sastāvs vēl salīdzinoši jauns), var uzlikt ļoti dažādus sastāvus!

Tāpat par Hawks- Domāju, ka Hawks daudz spēļu zaudēs 4/4!
Uzbrukuma sastāvam uzliks kārtīgu aizsardzību pretī!

     [+] [-]

, 2020-12-21 15:39, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Katram ir tiesibas uz viedokli, ari uz nepareizu

Bukiji un analitiki dod 6. - 9. visa liga pec speka un pieskaita pie contenders, bet tev pat PO vini netiek
Nav jau teikts, ka 9.vieta tiek play-off Viņiem vēl play-in ir jāvinnē Un 6. vieta, kas tiek bez visādiem play-in, vēl Dallasai būs jāizcīna (ar Suns, Pelikāniem, Hjūstonu. Arī GWS var patraucēt) Jūta, Denvera un abas LA būs stabili priekšā - viņiem tās komandas nav tik ļoti mainījušās. Un nav īsti iemesla, kāpēc Dallasa šosezon kļuvusi tik ļoti labāka

     [+] [-]

, 2020-12-21 15:39, pirms 4 gadiem
Kortnejs bija ideāls komandas biedrs, cik redzams no malas, arī iemest varēja, bet šis jau bija izlemts, ka pārbūvēsies Mavs, tad nu tā ir.

     [+] [-]

, 2020-12-21 16:14, pirms 4 gadiem
Scenāriji var būt dažādi (traumas, vīrusi, psiholoģiskās bedres u.c.), taču ticamākais ir tāds, ka Dallasa spēlēs labi un regulārajā turnīrā būs starp konferences līderiem.
Īpaši jau tāpēc, ka LA komandas un vēl dažs labs pretendents regulāro turnīru brauks kruīzā un gatavosies PO.

     [+] [-]

, 2020-12-21 16:24, pirms 4 gadiem
Sastāva komplektācija ļauj minēt, ka šogad komandai augstākie mērķi nav uzstādīti.
Redzams, ka viņi komplektāciju pakārto nākamās vasaras brīvo aģentu tirgum un starp rokijiem un Ivandu grib atrast pāris lētus un noderīgus spēlētājus, kurus ņemt līdzi lielajā ceļojumā uz nākotnes tituliem.

     [+] [-]

, 2020-12-21 16:30, pirms 4 gadiem
Ko nesaprotu - komandā parakstīti 3 centra spēlētāji, no kuriem, pat spēlējot bez KP, rotācijā tiek tikai viens - Pauels.

Ko viņi small ball modes laikā ar šo grib pateikt? Sagaida WCS progresu un tad kādu tirgos prom?

  -2 [+] [-]

, 2020-12-21 16:45, pirms 4 gadiem
Drīzāk piekrītu Bet365... Nebūs nekādi grāvēji tie DAL, aygriezīsies KP, atkal heitos viens otru...Kas tad tur atnāca, defa spečuki it kā, varēs pončika sūdus savākt...

Ja Tontons neuzņems formu, un nesāks sezonu pienācīgi un tā visticamāk arī būs, tad arī Vienradža returns neko nelīdzēs

Es pat varu precīzu prognozi pēc pirmajām 10 spēlēm DAL iedot - tā būs 3-7

at PHO L
at LAL L
at LAC L
vs CHA W
vs MIA L
at CHI W
at HOU L
at DEN L
vs ORL W
vs NOP L

Un pēc 20 mačiem izskatās 7-13, nekas vairāk. Bet nu galvenais, lai Keipijs atgriežas, noheito kārtīgi resno, un pārspēj Kleizas Baltijas rekordu

P.S. Un vēl tak 2 garantētie zāģi vs NYK

     [+] [-]

, 2020-12-21 17:15, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Betfair, Williamhill, Unibetaa, 888, un daudzos citos
no US totikiem ari Draftkinga, Fanduel.

Patiesiba DAUDZ vairak bukijos DAL ir augstak, neka zemak.

Lielakoties DAL ir 3/4. vieta aiz abam LA komandam, dalot 3/4 ar Nuggets.
Kurš no tiem saitiem ir tik gudrs, kā mūsu vietējais BET365.

Nez no kuriem krūmiem izlīdis pie visiem rakstiem. Laikam iepriekšējam profilam bija ignorētajos.

     [+] [-]

, 2020-12-21 18:43, pirms 4 gadiem
wizinjsh rakstīja: Kurš no tiem saitiem ir tik gudrs, kā mūsu vietējais BET365.

Nez no kuriem krūmiem izlīdis pie visiem rakstiem. Laikam iepriekšējam profilam bija ignorētajos.
Es vai 365 izlidis? Man 10 gadus neviens cits profils nav bijis un NBA komenteju praktiski vislaik, nezinu par ko tu runa, ja par mani to domaji