Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

Atstādinātais basketbola treneris Steļmahs kategoriski noliedz apsūdzības

Agris Suveizda

Atstādinātais basketbola treneris Steļmahs kategoriski noliedz apsūdzības
Andris Steļmahs. Foto: Basket.lv

No Latvijas Basketbola savienības sacensībām un darba Jūrmalas sporta skolā uz laiku atstādinātais treneris Andris Steļmahs nosūtījis portālam Sportacentrs.com un citiem medijiem vēstuli ar savu skatījumu uz skandālu, kurā viņš tiek vainots savas nepilngadīgās audzēknes pavedināšanā. Vēstule vispirms tika publicēta portālā TV3.lv.

Portāls MVP pirms nedēļas publicēja materiālu, kurā pausts, ka tobrīd 28 gadus vecais Steļmahs atzinies nepilnus 15 gadus vecajai audzēknei jūtās un viņi esot skūpstījušies uz prāmja. Vecākiem uzzinot par attiecībām, meitene esot nosūtīta uz komandu Rīgā, taču notikušas slepenas tikšanās un pēc kāda laika, attiecībām atjaunojoties, jau pilngadības laikā pāris apprecējies. Tagad gan viņi ir šķīrušies. Publikācijā tika minētas arī citas trenera ikdienas uzvedības nianses, bet citā Delfu raidījumā teikts, ka treneris savām audzēknēm esot dāvinājis lūpukrāsas un sporta krūšturus.

Atbildes vēstulē apgalvojumu par skūpstīšanos uz prāmja Steļmahs gan nepiemin un atsevišķi neatspēko, taču pauž, ka nav veicis krimināli sodāmas vai krāpnieciskas darbības, un argumentē citas epizodes. Trenera vēstuli publicējam pilnā apjomā un bez labojumiem:

Daudzi man ir vaicājuši, kāpēc runāju tikai tagad un nevis uzreiz, kad sākās mediju publikācijas, kas manā virzienā raidīja virkni apmelojumu. Mana atbilde ir vienkārša un ļoti cilvēciska – es biju šokā. Šo laiku es pavadīju arī mēģinot saprast, kam tieši esmu tik ļoti nodarījis pāri, lai pret mani vērstu šādu melu un apvainojumu lavīnu. Šajā vēstulē Latvijas sabiedrībai un masu informācijas līdzekļiem vēlos spert pirmo soli sevis attaisnošanā un norādīt, ka tie, kas man vēl ļaunu, šobrīd svin pāragru uzvaru.

Vēlos sākt ar to, ka MVP redaktora Jāņa Freimaņa publicētajā rakstā “Dzēra, kliedza, pavedināja… Kāpēc turpināja plaukt trenera Steļmaha karjera basketbolā” minētais stāsts no audzēknes, kuru sauc Zane, patiesībā ir manas bijušās sievas, tagadējās TVNET un Latvijas Radio žurnālistes, kā arī bijušās Latvijas televīzijas žurnālistes Ievas Tīmanes stāsts. Tā ir zemiska, atriebīga rīcība, ar kuru diemžēl saskaras ne viens vien vīrietis, kam ir grūti aizstāvēt sevi, kad bijusī partnere izvēlas norēķināties publiski – kurai ir spējas un zināšanas, kā arī kolēģu – žurnālistu – atbalsts. Izņemot Ievu Tīmani, ar kuru uzsākām oficiālas attiecības viņas pilngadībā, savās audzēknēs vienmēr esmu saskatījis tikai viņu darba spējas, vājās un stiprās puses, kā arī talantus. Esmu viņas vienmēr cienījis kā personības! To apliecina arī milzīgais atbalsts no audzēkņu vecāku un citu kolēģu puses, kuri ir stājušies manā pusē, zinot kā bija patiesībā.

Man tiek pārmesta dzeršana un alkoholisms. Liekot roku uz sirds, es publiski norādu uz to, ka nekad uz spēli vai treniņu neesmu ieradies alkohola reibumā. Gadījumi par kuriem tiek runāts rakstā ir bijuši bezmiega vai man izrakstītu medikamentu lietošanas ietekmē, ko varu pierādīt vajadzības gadījumā. Man tiek pārmesta agresija. Es varbūt neesmu pēc dabas mierīgākais treneris un, iespējams, kādai no audzēknēm savas karjeras laikā esmu nejauši un emociju vadīts pateicis vārdu nevietā, taču mēs dzīvojam brīvā valstī, kurā bērnu vecāki vienmēr ir izmantojuši iespējas pierakstīt bērnus pie citiem treneriem, ja viņiem nav paticis mans trenēšanas stils. Un tā tas ir noticis arī manā gadījumā – ne visiem esmu bijis pa spalvai.

Man tiek pārmesta meiteņu apskaušana pēc vienas konkrētas spēles. Tā ir taisnība. Pēc saviļņojoša un emocionāli smaga zaudējuma Francijai, es apskāvu katru spēlētāju un katru no pieciem klātesošiem personāla pārstāvjiem. Sports ir emocionāls un man ir ļoti žēl, ja kāda no spēlētājām manu žestu tajā mirklī iztulkoja nepareizi. Par to es vēlos lūgt piedošanu! Vēl kādā publikācijā tiek minēts, ka meitenēm esmu dāvinājis lūpu krāsas un sporta krūšturus. Kā dāvanu Ziemassvētkos patiešām reiz interneta veikalā pasūtīju vienādus lūpu higiēniskos balzāmus, kuri tolaik bija ļoti populāri un uzdāvināju tās visām savām audzēknēm. Visai komandai vienādus sporta krūšturus par saviem līdzekļiem šuva mana mamma. Tikai tāpēc, lai vecākiem nebūtu jātērē nauda dārga sporta ekipējuma iegādei un kāda audzēkne nejustos atstumta. Mediju ziņā tendenciozi tiek pieminēti tikai krūšturi, taču to, ka savulaik tikušas dāvinātas zeķes, dvieļi, mugursomas un spēļu formas, žurnālists ir aizmirsis pieminēt.

Vienmēr esmu strādājis godprātīgi, pēc vislabākās sirdsapziņas – to zina un var apliecināt visi, kuri mani pazīst. Un darīšu to arī turpmāk. Lepojos ar savu komandu, ar savu pilsētu, ar savām audzēknēm, kuras vienmēr cīnās godprātīgi un laukumā negriež ceļu nevienam! Neesmu veicis krimināli sodāmas vai krāpnieciskas darbības. Vai visi mani lēmumi ir bijuši ētiski pareizi un mana rīcība vienmēr taisna? Noteikti nē! Savas kļūdas nekad neesmu noliedzis. Neesmu perfekts. Bet šajā situācijā nespēju palikt malā un tāpēc rīkošos.

Vēlos izteikt lielu pateicību tiem simtiem bērnu vecāku un manu kolēģu, kas sūta man uzmundrinājuma ziņas un bez mana lūguma paši iesaistījušies cīņā par manu reputāciju, sūtot atbalsta vēstules visās instancēs. Arī Latvijas Basketbola savienība ir rīkojusies cienījami un adekvāti, ļaujot objektīvi lietas apstākļus noskaidrot izmeklēšanas institūcijām, nevis steidzoties ar publiskiem secinājumiem. Man ir patiesi žēl, ka tik augsta amatpersona kā izglītības un zinātnes ministre Anda Čakša publiski ir paudusi nostāju, ka nevaru turpināt strādāt ar bērniem, ņemot vērā tikai mediju publikācijas nevis iedziļinoties detaļās. Uzskatu to par tiesāšanu bez tiesas jeb nevainīguma prezumpcijas pārkāpumu, kas tiesiskā valstī nav pieļaujama! Jā, esmu uzrakstījis un iesniedzis atlūgumu LBS no Latvijas U18 sieviešu izlases galvenā trenera amata, bet darīju to tikai tāpēc, lai netiktu izdarīts mediju spiediens uz bērnu vecākiem un LBS. Esmu tā audzināts un tā ir mana pārliecība, ka džentalmenim ir jāatkāpjas no savām pozīcijām pat tad, ja viņš tiek apvainots nevietā.

Taču man ir ziņa visiem, kuri izplata nomelnojošu informāciju par mani, tostarp medijiem, kuri publicē vienpusēju, sagrozītu informāciju, redaktoriem, kuri mediju sociālo tīklu kontos dzēš atbalstošus komentārus, kā arī tiem redaktoriem, kuri nelegāli un prettiesiski izmanto bildes, kurās redzamas manu audzēkņu, nepilngadīgu meiteņu sejas. Jums nāksies atbildēt! Šobrīd konsultējos ar speciālistiem un esmu apņēmības pilns neļaut nomelnot sevi un mest ēnu pār Latvijas jauniešu basketbolu!

Sākot no pirmdienas, 24.04., esmu pieejams masu saziņas līdzekļiem, kuri vēlas plašākus komentārus no manis!

Ar cieņu
Jūrmalas treneris Andris Steļmahs.

1 2 3 72 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2023-04-21 18:12, pirms 2 gadiem
OK, tas ir perfekti.
Sasniegts tiks vai nu
1) tiek pierādīts, ka visi minētie fakti ir bijuši melīgi un krāpnieciski un Stelmahs ir ļoti pareizs un labs
vai arī
2) fakti ir pareizi un patiesi un Stelmahs ir slikts un nelietīgs.

Te pat nav īsti vidusceļa.
vai nu 1) vai 2).

Būtu labi, ja notiks īsta konfrontācija žurnālistiem pret šo Stelmahu un tad lietas parādīsies īstajā mērcē. Ja nemaldos, žurnālisti pat apgalvoja, ka ir vēl kaut kas, ko liks galdā, ja Steļmahs sāks noliegt - ko nepubliskoja, lai viņam nebūtu iespēja sagatavoties.

  +6 [+] [-]

, 2023-04-21 18:27, pirms 2 gadiem
Jā līdz kāzām bija tikai bučošanās un vāverei klāt neķērās tad viennozīmīgi jāataisno džeks ir !

  +4 [+] [-]

, 2023-04-21 18:59, pirms 2 gadiem
praktiski ne cilvēks, bet enģelis un dizainers, vienīgi taktiskais viltnieks ar 1pt metieniem- kam negadās

  -1 [+] [-]

, 2023-04-21 19:39, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Jā līdz kāzām bija tikai bučošanās un vāverei klāt neķērās tad viennozīmīgi jāataisno džeks ir !
no kriminālatbildības vinozīmīgi
bet par audzēkņu pavedināšanu un krāpšanos spēles laika trenēt jāaizliedz

     [+] [-]

, 2023-04-21 19:41, pirms 2 gadiem
Īsts godavīrs un džentlmenis ar vienu vārdu sakot, tikai nedaudz nervozs kad iedzer miega zāles

  +8 [+] [-]

, 2023-04-21 20:02, pirms 2 gadiem
Beidzot baudāmas cīņas Latvijas basketbolā!

  +1 [+] [-]

, 2023-04-21 20:07, pirms 2 gadiem
Rinn rakstīja: no kriminālatbildības vinozīmīgi
bet par audzēkņu pavedināšanu un krāpšanos spēles laika trenēt jāaizliedz
Manuprāt pats jēdziens "pavedināšana" ir tas kurā procesā rezultātā noslēdzas ar kaut ko kriminālu, vai tab ne tā?!

  -1 [+] [-]

, 2023-04-21 20:12, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Manuprāt pats jēdziens "pavedināšana" ir tas kurā procesā rezultātā noslēdzas ar kaut ko kriminālu, vai tab ne tā?!
nope

  -2 [+] [-]

, 2023-04-21 20:38, pirms 2 gadiem
ienmēr esmu strādājis godprātīgi, pēc vislabākās sirdsapziņas – to zina un var apliecināt visi, kuri mani pazīst. Un darīšu to arī turpmāk. Lepojos ar savu komandu, ar savu pilsētu, ar savām audzēknēm, kuras vienmēr cīnās godprātīgi un laukumā negriež ceļu nevienam! Neesmu veicis krimināli sodāmas vai krāpnieciskas darbības. - un tad atceramies bronzas spēli un jau sanāk meli.

     [+] [-]

, 2023-04-21 20:40, pirms 2 gadiem
Tas ka džeks sistemātiski krāpās spēles laikā un izskan aizdomas ka tā nav pirmā reize, tas viss chill ne? Vecāki atbalsta un priecājās ka tāds treneris, galvenais jau uzvaras… Būtu iedevuši gadu diskabeli par krapšanos, nebūtu jāmazgā tagad samazgas un jātaisnojas.

  -1 [+] [-]

, 2023-04-21 20:41, pirms 2 gadiem
Rinn rakstīja: nope
Lai būtu krimināli sodāms nevajag daudz. Pietiek ar "pieskaršanos nepareizajās vietās", suģestīvām darbībām utt.

  -3 [+] [-]

, 2023-04-21 22:06, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Jā līdz kāzām bija tikai bučošanās un vāverei klāt neķērās tad viennozīmīgi jāataisno džeks ir !
Tavuprāt arī iet uz bērnudārza grupiņu un skūpstīties ar 5gadīgiem bērniem ir ok kamēr neskarās klāt dzimumorgāniem?

  -1 [+] [-]

, 2023-04-21 22:22, pirms 2 gadiem
Pareizi saka ka te kāds nu ļoti sakaitināts dzen virsū vilni ar visiem šiem s*diem. Jamauc pretĪ!!!!

  -1 [+] [-]

, 2023-04-21 22:28, pirms 2 gadiem
Es atbalstu shito chali, tas vecenes ari var idomat shitadus briumus!

  +2 [+] [-]

, 2023-04-21 22:39, pirms 2 gadiem
Visvairāk fascinē nepilngadīgās ''Zanes'' senči! '' Vecākiem uzzinot par attiecībām, meitene esot nosūtīta uz komandu Rīgā, taču notikušas slepenas tikšanās un pēc kāda laika, attiecībām atjaunojoties, jau pilngadības laikā pāris apprecējies.''
Da fck ?

  -1 [+] [-]

, 2023-04-21 22:44, pirms 2 gadiem
par džentlbeņķi grūti nosaukt zonu, kas krāpjas pat tādās niansēs kā cita cilvēka nosūtīšana uz soda metienu līniju
bet viņš savā vēstulē par to pat neatvainojas
ja tu esi tagad atvērts komunikācijai, tad pastāsti un komentē, kāpēc bērnu sacīkstēs rīkojies kā pēdējais cūka, džentlmeni

  +4 [+] [-]

, 2023-04-21 22:51, pirms 2 gadiem
Jebkurš normāls vecāks, ja 14-15 gadīgai pusaudzei
lien virsū 28x gadīgs tēviņš sen jau kko lietas labā darītu, oficiāli, vai kvai neoficiāli! Kkā viss miglaini pašlaik liekas. Viena lieta ir ''sodiņi'', šis ir pavisam kas cits un daudz neglītāks.

  +3 [+] [-]

, 2023-04-21 23:02, pirms 2 gadiem
Iepriekš, kad rakstīju, lai pagaida otras puses viedokli un, ka tajā stāstā ir ļoti daudz kas neloģisks, ātri tiku samīnusots, tagad paskatīsimies, kas būs sākāms otrai pusei. Ber zinot kā bieži bijušie laulātie viens otru apmētā ar dubļiem un izdomā fantastiskas lietas, tad nekas baigi nepārsteigs. Ja tanī laikā, apkārtējiem viss likās normāli - varbūt arī tomēr bija normāli.
P.S. Fjoderevu tagad nesūdz neviens tiesā par attiecībām ar 15 gadīgo Kurņikovu.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-21 23:08, pirms 2 gadiem
kjengurs rakstīja: Jebkurš normāls vecāks, ja 14-15 gadīgai pusaudzei
lien virsū 28x gadīgs tēviņš sen jau kko lietas labā darītu, oficiāli, vai kvai neoficiāli! Kkā viss miglaini pašlaik liekas. Viena lieta ir ''sodiņi'', šis ir pavisam kas cits un daudz neglītāks.
Hahaha, tas notiek biežāk nekā visiem gribas atzīt. Un kas tieši būtu citādāk, ja jau tajā laikā šo publiskotu? Kā jau redzam, arī tagad pilns internets kuri nostājas apsūdzētā pusē, daži pat pieņemot, ka apsūdzības ir patiesas. Tajā brīdī būtu komentāri, ka meitene apvainojusies, ka nelaiž uz laukuma, bla bla bla, pati līda klāt lai dabūtu spēles laiku un kas vēl ne. Bet jēga to apspriest ir vēl mazāka, jo neviens no mums nezina kas notika.

  +4 [+] [-]

, 2023-04-21 23:21, pirms 2 gadiem
BenSimmonsBall rakstīja: Hahaha, tas notiek biežāk nekā visiem gribas atzīt. Un kas tieši būtu citādāk, ja jau tajā laikā šo publiskotu? Kā jau redzam, arī tagad pilns internets kuri nostājas apsūdzētā pusē, daži pat pieņemot, ka apsūdzības ir patiesas. Tajā brīdī būtu komentāri, ka meitene apvainojusies, ka nelaiž uz laukuma, bla bla bla, pati līda klāt lai dabūtu spēles laiku un kas vēl ne. Bet jēga to apspriest ir vēl mazāka, jo neviens no mums nezina kas notika.
Piekrītu, bet nu kā jau teicu: ''Fascinē senči''! Fāteram jau tad (28xgadīgajam brūtgānām) pēc treniņa, stāvlaukumā bija jāieskaidro, vai arī jāiedod ķeselē, lai nelien bērnam klāt! Paiet entie gadi, sāk kko atcerēties...sviests, lai neteiktu vairāk. Jautājums, kas senčiem svarīgāk: ''Vai meita tiek laukumā, vai guļ zem kouča apakšā'' ?

  +2 [+] [-]

, 2023-04-21 23:22, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: ienmēr esmu strādājis godprātīgi, pēc vislabākās sirdsapziņas – to zina un var apliecināt visi, kuri mani pazīst. Un darīšu to arī turpmāk. Lepojos ar savu komandu, ar savu pilsētu, ar savām audzēknēm, kuras vienmēr cīnās godprātīgi un laukumā negriež ceļu nevienam! Neesmu veicis krimināli sodāmas vai krāpnieciskas darbības. - un tad atceramies bronzas spēli un jau sanāk meli.
Bronzas spēli viņš tiesāja un kādu apkrāpa??? Vai tad ar tiesāšanu nenodarbojas tiesneši??? Ko galdiņš dara??? Galdiņš protokolā neieraksta, kam un pret ko ir piezīme??? Vispār zini, kas ir basis???

  -4 [+] [-]

, 2023-04-21 23:25, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: Bronzas spēli viņš tiesāja un kādu apkrāpa??? Vai tad ar tiesāšanu nenodarbojas tiesneši??? Ko galdiņš dara??? Galdiņš protokolā neieraksta, kam un pret ko ir piezīme??? Vispār zini, kas ir basis???
galdiņš apzināti sūtīja citas meitenes mest sodiņus?
sūtīja treneris
tas ir kā krāpties kāršu spēlē, par to dod pa muti

  -2 [+] [-]

, 2023-04-21 23:31, pirms 2 gadiem
"Vienmēr esmu strādājis godprātīgi, pēc vislabākās sirdsapziņas" ko Jūs ar to domājat sūdus taisot ar soda metieniem?

  +3 [+] [-]

, 2023-04-21 23:32, pirms 2 gadiem
kjengurs rakstīja: Piekrītu, bet nu kā jau teicu: ''Fascinē senči''! Fāteram jau tad (28xgadīgajam brūtgānām) pēc treniņa, stāvlaukumā bija jāieskaidro, vai arī jāiedod ķeselē, lai nelien bērnam klāt! Paiet entie gadi, sāk kko atcerēties...sviests, lai neteiktu vairāk. Jautājums, kas senčiem svarīgāk: ''Vai meita tiek laukumā, vai guļ zem kouča apakšā'' ?
Pilnīgs sviests! Kāda amorāla "žurnāliste" pēc 10 g sāk kārtot savas vecās lietas. Kādam baigi izdevīgi...Arī par sodiņiem, spēles laikā, ko neviens neprotestēja? Treneris pie galdiņa sēdēja vai spēli tiesāja? Jelgava ar zaudēt nemāk. MĪKSTIE...

  -1 [+] [-]

, 2023-04-21 23:33, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: Bronzas spēli viņš tiesāja un kādu apkrāpa??? Vai tad ar tiesāšanu nenodarbojas tiesneši??? Ko galdiņš dara??? Galdiņš protokolā neieraksta, kam un pret ko ir piezīme??? Vispār zini, kas ir basis???
Galdiņu ziepēs, bet galdiņa kļūdas neattaisno to, ka Štelmahs pats krāpās - sūtīja nepareizās mest tos sodus un pēc tam stāsta, ka nekad nav veicis krāpnieciskas darbības. Analoģijā, tas ir "ja špiko un nepieķer, tātad nešpiko. Vai ja zog, bet nepieķer - tātad nezog. Vainīgas aklās skolotājas un policisti, bet špikotājs un zaglis balti jēriņi, jo nepieķēra."

  +6 [+] [-]

, 2023-04-21 23:35, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: galdiņš apzināti sūtīja citas meitenes mest sodiņus?
sūtīja treneris
tas ir kā krāpties kāršu spēlē, par to dod pa muti
Zin treneris nevar sūtīt mest sodiņus kādu!!! Ja iet nepareizas mest, tad galdiņam, kas protokolu raksta, ir tāda poga, par signālu, ko sauc. To nospiež, pasaka tiesnesim, un iet mest tam pret ko sods uztaisīts! Live protokolu dzīvē neesi redzējis? Ko komentē, ja nezini, kas basis ir??? Ar maksā?

     [+] [-]

, 2023-04-21 23:35, pirms 2 gadiem
elvison rakstīja: "Vienmēr esmu strādājis godprātīgi, pēc vislabākās sirdsapziņas" ko Jūs ar to domājat sūdus taisot ar soda metieniem?
Basketbolā ļoti bieži pie noteikumu pārkāpumu roku ceļ cits spēlētājs un uzņemās komandas biedra sodu uz sevi (ja tiesneši nepamana), stratēģiski domājot par komandas interesēm - ar ko šī situācija ir savādāka?

  +5 [+] [-]

, 2023-04-21 23:36, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Galdiņu ziepēs, bet galdiņa kļūdas neattaisno to, ka Štelmahs pats krāpās - sūtīja nepareizās mest tos sodus un pēc tam stāsta, ka nekad nav veicis krāpnieciskas darbības. Analoģijā, tas ir "ja špiko un nepieķer, tātad nešpiko. Vai ja zog, bet nepieķer - tātad nezog. Vainīgas aklās skolotājas un policisti, bet špikotājs un zaglis balti jēriņi, jo nepieķēra."
Zin spēles laikā treneris var pat nezināt pret kuru spēlētāju sods nosvilpts!!! Tāpēc ir tiesnesis, galdiņš un live protokols!!!Ko te stulbības raksti, kāds ar basi tam sakars??

  -1 [+] [-]

, 2023-04-21 23:39, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: Zin treneris nevar sūtīt mest sodiņus kādu!!! Ja iet nepareizas mest, tad galdiņam, kas protokolu raksta, ir tāda poga, par signālu, ko sauc. To nospiež, pasaka tiesnesim, un iet mest tam pret ko sods uztaisīts! Live protokolu dzīvē neesi redzējis? Ko komentē, ja nezini, kas basis ir??? Ar maksā?
zini, citos komentos pie spēlēm izklausījies saprātīgs cilvis
ir video, kur redzamas krāpnieciskas darbības, to visi redzēja
par ko arī rakstu
ka spaidīja skuķu pupus es neredzēju, par to neko nesaku

     [+] [-]

, 2023-04-21 23:39, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: Pilnīgs sviests! Kāda amorāla "žurnāliste" pēc 10 g sāk kārtot savas vecās lietas. Kādam baigi izdevīgi...Arī par sodiņiem, spēles laikā, ko neviens neprotestēja? Treneris pie galdiņa sēdēja vai spēli tiesāja? Jelgava ar zaudēt nemāk. MĪKSTIE...
Ar ''sodiņiem'' bez jautājumiem, viennozīmīgi sevi noraka, soģus, galdiņu ieskaitot.

  +4 [+] [-]

, 2023-04-21 23:42, pirms 2 gadiem
Absolūts sviests, otra meitene (kas meta), met ar 61% precizitāti sodus...sūta mest to, kas tik slikti met sodiņus??? Spēles laikā neviens neprotestē, pēc tam, ko brēku ceļ, zaudēt Jelgava nemāk??? KAUNS!!! Zināms, tiesneši un galdiņš ziepēs!!!

  +2 [+] [-]

, 2023-04-21 23:44, pirms 2 gadiem
Pēdējos exos Sorokins, man liekas, labi pateica: ''Nēn ok, treneris nošmauc, galdiņs, soģi ar nepamana, bet kur skatās viss pretinieču piecinieks, kas laukumā''?!?! Savā ziņā taisnība, tajā spēlē visi akli bija

  +1 [+] [-]

, 2023-04-21 23:45, pirms 2 gadiem
kjengurs rakstīja: Ar ''sodiņiem'' bez jautājumiem, viennozīmīgi sevi noraka, soģus, galdiņu ieskaitot.
Noskatījies video? Ko spēles laikā neviens neprotestē???Pasūtījums viennozīmīgi...

  +2 [+] [-]

, 2023-04-21 23:48, pirms 2 gadiem
kjengurs rakstīja: Ar ''sodiņiem'' bez jautājumiem, viennozīmīgi sevi noraka, soģus, galdiņu ieskaitot.
Analoģija ar hokeju, pārmetiens nevar veikt nomaiņu, bet ļoti bieži tomēr daži spēlētāji pagūst nomainīties. Treneru čīts, kas iziet cauri, ja tiesneši nepamana, tas tiek darīts sākot no NHL visos LVL - ar ko tas atšķiras no šīs situācijas????

  +3 [+] [-]

, 2023-04-21 23:49, pirms 2 gadiem
kjengurs rakstīja: Pēdējos exos Sorokins, man liekas, labi pateica: ''Nēn ok, treneris nošmauc, galdiņs, soģi ar nepamana, bet kur skatās viss pretinieču piecinieks, kas laukumā''?!?! Savā ziņā taisnība, tajā spēlē visi akli bija
Ok, vienreiz, bēt kā var vienā spēlē vairākas reizes? Galdiņš tak raksta live protokolu, tur redzams pret kuru piezīme, pēc tam jāmet un punktus vai neiemestos pieraksta...Te arī LBS atbildību jāprasa, kā Latvijas bronzas spēlē var būt tik zems tiesāšanas līmenis (galdiņš, laukuma 3 tiesneši...) Pilnīgs absurds un LBS nolaidība...
1 2 3 72 komentāri