Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:8, Did:0, useCase: 3

"LAT-96" gandrīz atspēlējas pret "Vaiņodi", "Latgolam" trešais zaudējums trīs spēlēs

Rolands Eliņš

"LAT-96" gandrīz atspēlējas pret "Vaiņodi", "Latgolam" trešais zaudējums trīs spēlēs
"HK Vaiņode" handbolisti

Šodienas pirmajā Latvijas handbola čempionāta spēlē virslīgas spēlē vīriešiem uzvaru izcīnījusi HK "Vaiņode”, kura ar 31:26 pārspēja Latvijas 1996. gadā dzimušo puišu vienību "LAT-96”. Dienas otrajā spēlē kārtējo zaudējumu piedzīvoja čempionvienība "Latgols", šoreiz ar 21:31 piekāpjoties HK "Ogre."

Jau mača sākumā Vaiņodes handbolisti ar trīs Anda Grundmaņa vārtu guvumu palīdzību izvirzījās vadībā 5:1. Drīz gan spēlē iesila arī viesi, un jaunie handbolisti pietuvojās līdz 5:8, taču Grundmanis vēl četrus vārtus, viņam ar prieku palīdzēja arī komandas biedri, puslaika beigās jau pārliecinošais 18:9.

Arī otrā puslaika pirmā puse liecināja, ka Vaiņodes handbolisti gūs iespaidīgu uzvaru, jo vēl 42. minūtē viņi bija vadībā ar 25:16, taču Inga Kivlenieka un Ričarda Jablonska sniegums ļāva atgūties arī "LAT-96”. 56. minūtē viņi pat pietuvojās līdz 26:29 un nebija tālu no brīnuma, taču mača beigās pārliecinošāk nospēlēja vairāk pieredzējušākā "Vaiņode”, kura uzvarēja ar 31:26. "LAT-96" otrajā puslaikā guva gandrīz divreiz vairāk vārtu (17) nekā pirmajā (9).

Par mača rezultatīvāko spēlētāju kļuva Andis Grundmanis, kurš vārtos trāpīja deviņas reizes, bet zaudētāju rindās pa septiņiem vārtiem Ingum Kivleniekam un Ričardam Jablonskim. Vaiņodei šī bija trešā uzvara piecās spēlēs, bet "LAT-96” ar vienu uzvaru sešās spēlēs ieņem devīto, priekšpēdējo vietu Virslīgā.

Trešo zaudējumu trīs spēlēs piedzīvoja Ludzas SK "Latgols", kas šoreiz mājās ar 21:31 piekāpās "Ogres" handbolistiem. Arvis Laganovskis uzvarētāju rindās izcēlās ar deviņiem vārtiem, bet Arnolds Straume pievienoja astoņus. Ludzas labā pa sešiem vārtiem guva Vitālijs Borisenko un Aleksandrs Pegasovs.

"Latgols" ar bilanci trim zaudējumiem trīs spēlēs ieņem pēdējo – desmito – vietu handbola virslīgā, Ludzas komandai esot vienīgajai, kura cīnās bez uzvarām. HK "Ogre" ar divām uzvarām četrās spēlēs tikmēr ir piektajā vietā. Līderu godā ir "Celtnieks/LSPA" handbolisti ar četrām uzvarām un neizšķirtu piecās spēlēs.

Handbola virslīga, vīrieši

HK "Vaiņode”-”LAT-96” 31:26 (18:9)

HK Vaiņode: Grundmanis 9, Lapiņš 5, Pāvils O. 4, Mickus K. 4, Auders 4, Pāvils N. 2, Mickus M. 1, Strēlis 1, Pāvils A. 1.

LAT-96: Kivlenieks 7, Jablonskis 7, Hovratovičs 4, Lielais 3, Kreicbers 2, Greckis 2, Trukšāns 1.

SK "Latgols" – HK "Ogre" 21:31 (10:19)

SK "Latgols": Borisenko 6, Pegasovs 6, Jansons-Buļs 3, Narnickis 2, Kamzols 2, Strazds 1, Matvejenko 1.

HK "Ogre": Laganovskis 9, Straume 8, Pozņaks 5, Dravnieks 5, Lepers 2, Bauze 1, Avotiņš 1.

Izmantotie resursi:
Latvijas Handbola federācija - Handball.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-20 17:20, pirms 11 gadiem
Latgols speleja bez Tuminska un bija 9 speletaju sastavaa. Kas notiek Ludzaa?

     [+] [-]

, 2013-10-20 17:40, pirms 11 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Latgols speleja bez Tuminska un bija 9 speletaju sastavaa. Kas notiek Ludzaa?
Vēl jāpiebilst, ka Tretjakovam pirmā puslaika sākumā iedeva sarkano kartiņu, tad sanāk 8 spēlētāju sastāvā un piedevām mājas spēlē
bet to varētu daļēji izskaidrot, jo Vaiņodē spēlēja LAT 96 komanda, kur spēlē daži jaunie ludzānieši, un visam pa virsu skatoties protokolus arī treneris - Narnickis bija kopā ar LAT 96

  +2 [+] [-]

, 2013-10-20 17:50, pirms 11 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Latgols speleja bez Tuminska un bija 9 speletaju sastavaa. Kas notiek Ludzaa?
Tu jautā kas notiek Ludzā? - tas ir beigu sākums. Vairāk nekā pārliecinoša HK Ogre puišu uzvara...izskatījās, ka Ogres puiši pažēloja Ludzas skatītājus un nevēlējās pazemot Latgols komandu ar 20 vārtu starpību. Čempionu sniegums šodien atgādināja pēdējo gadu RVR komandas sniegumu, tikai milzīga atšķirība ir tāda, ka RVR spēlēja cilvēki 40 gados. Šodien pēc pirmā puslaika no tribīnēm pazuda puse sanākušo skatītāju, pēc spēles no vairākiem komandas līdzjutējiem tika dzirdēts sašutums par komandas parādīto sniegumu, kā arī izteicieni par nākamo spēļu neapmeklēšanu, uz komandas soliņa atradās lielāks treneru korpuss nekā rezerves spēlētāji. Starp citu, kāpēc spēli nevadīja galvenais komandas treneris? - kopš kura laika junioru izlases spēles ir kļuvušas par prioritāti, ja pilsētas galvenajā komandā ir iestājusies krīze.
Esošajā situācijā priecē tikai viens - šobrīd sliktāk būt vairs nevar, jo komanda jau tā atrodas pēdējā vietā un ir vienīgā šajā sezonā bez uzvarām, tāpēc cerēsim uz to labāko nākotnē...

     [+] [-]

, 2013-10-20 17:54, pirms 11 gadiem
Kauns skatīties uz tādiem čempioniem,daži pat bumbu no pirmās reizes nevar noķert,bet tā jau nav viņu vaina,bet gan trenera,kura nemaz nav blakus ar komandu,kas notiek??kā var Latvijas čempioni spēlēt bez trenera????Manam prātam tas nav pieņemams.

     [+] [-]

, 2013-10-20 20:12, pirms 11 gadiem
bez saviem Lideriem Latgols ir -

     [+] [-]

, 2013-10-20 20:20, pirms 11 gadiem
Kadi ir iemesli 4 Latgola pamatsastava speletaju nespelesanai vismaz lidz 2014.g. sakumam? Aiznemtiba darbaa?

     [+] [-]

, 2013-10-20 20:30, pirms 11 gadiem
Man liekas,ka tas nav nopietni sākt spēlēt sezonas vidū,kad komanda jau būs saspēlējusies,trenerim nevajadzētu tādus ņemt komandā.

     [+] [-]

, 2013-10-20 20:44, pirms 11 gadiem
VolmārsN rakstīja: Man liekas,ka tas nav nopietni sākt spēlēt sezonas vidū,kad komanda jau būs saspēlējusies,trenerim nevajadzētu tādus ņemt komandā.
bet ja tā saspēlētība izpaužas tā ka komanda ir tabulas lejasgali?

     [+] [-]

, 2013-10-20 22:22, pirms 11 gadiem
Varbūt negribēja, lai šī sezona līdzinātos iepriekšējām. Nu, vismaz pagājušajai, kad jau tās sākumā bija diezgan skaidrs, ka viņi cīnīsies par pirmo vietu. Varbūt šogad plāno beigās knapi iekļūt ceturtdaļfinālā (kā astotā komanda) un uzreiz izslēgt no cīņas Tenax, Celtnieku vai kas nu būs pirmie regulārajā čempionātā. Padarīt čempionātu interesantāku un zaudēt savus skatītājus. Bet visdrīzāk tas, ko rakstu ir muļķības. Lai gan loģisku izskaidrojumu tam nespēju iedomāties. Un kāpēc tad nebija Tuminskis, kuram it kā vajadzēja vilk uz augšu jaunos spēlētājus? Tiešām kaut kas interesants tur notiek.

     [+] [-]

, 2013-10-20 22:22, pirms 11 gadiem
ko nu vairs par to Ogres uzvaru pār Ludzu.
skatījos Vaiņode-LAT96 un nesapratu, kā jaunie džeki nevarēja sasist tos resnkuņģainos tēviņus,kuri knapi kustējās-ripoja- pa laukumu. Otrā puslaika beigās, ja paši LAT-96 spēlētāji nebūtu norakuši divus ātros, varēja būt tikai -2 un tad jau tas būtu tikai nervu jautājums un kā mēs zinam tad Vaiņodei ar savaldīšanos ir problēmas...

     [+] [-]

, 2013-10-20 22:36, pirms 11 gadiem
Cik var bubināt par tiem kā nav,Ludza vai ta nav labu treneru un spēlētāju,kas varētu mierīgi aizvietot tos kas nevēlas spēlēt,jau sāk pieriebties.Vai ta ja nav 4 spēlētaju uzreiz no 1 uz 10 vietu bija jaānokrīt,te jau jautājums trenerim,kas notiek??

  -1 [+] [-]

, 2013-10-20 23:00, pirms 11 gadiem
VolmārsN rakstīja: Cik var bubināt par tiem kā nav,Ludza vai ta nav labu treneru un spēlētāju,kas varētu mierīgi aizvietot tos kas nevēlas spēlēt,jau sāk pieriebties.Vai ta ja nav 4 spēlētaju uzreiz no 1 uz 10 vietu bija jaānokrīt,te jau jautājums trenerim,kas notiek??
paskaties vispār, kas šodien spēlēja!! viens vienīgs vārtsargs, kurš nebija pirmais numurs (starpcitu pagājušo gadu pirmais numurs uzspēlēja izlasē), labi Krušanovs ir arī uzspēlējis savu gadu izlasē kādreiz visu cieņu bez lielas spēļu prakses spēlē godam!! turpināsim - Māris Jansons-Buļs pirmais gads Virslīgā vēl augt un augt! Narnickis Juris un Kamzols Māris vispār pagājušo gadu nespēlēja un vispār neatveros, kad pēdējo reizi spēlēja Virslīgā, vai drīzāk pat neatceros kad OFICIĀLU spēli kaut kur ir aizvadījuši, izņemot pludmales handbolu, arī čaliem visu cieņu savācās uzspēlēja un parādīja ko varēja, un tad vēl Borisenko un Pegasovs, kuri pārsvarā bija pamatsastāvā pagājušo gadu, bet te viņi bija ielikti pavisam sev neierastā situācijā! attiecīgi Matvejenko, Strazds un Tretjakovs (pēc 7 minūtēm diskabelis) spēlēja komandā stabili, bet nebija tie, kas veidoja rezultātu, bet nostrādāja vienmēr savu laiku godam, vispār no pagājušo divu gadu pamatsastāva knapi divi trīs cilvēki, te jau sāk iet runa ka nevis 4 spēlētaju nav bet vispār komanda kur palika?!!?
tas jau nav normāli savās mājās spēlēt ar vienu vārtsargu un 8 laukuma spēlētajiem!!! agrāk jau ar bija īss tas soliņš bet tagad vispār jau nav ko laukumā laist, par laimi nākamās spēlēs būs jaunie no LAT96, bet viņi tak ar tādu slodzi neizturēs, jo lielākā daļa spēlē 3 komandās (!!!) Greckis, Zinovjevs, Trukšāns un tā tālāk, vai jauniem būs spēks...šaubos, bet ceru ka būs spējīgi
tāpēc man jau sāk likties te vairāk ir attieksmes jautājums, tie kas cīnās malači, vai arī tie kas nespēj cīnities, bet neticu, ka handbola lielpilsētā nevar salasīt komandu!!!
Veči saņemieties, vēl tikai 3 spēles nospēlētas, bet nelieciet sevi noniecināt, cerams atgriezīsies visi, kas solīja, tad jau Latgols būs pavisam cits!!! un centīsies aizstāvēt čempionu godu

P.s. Tuminskis, kāpēc nespēlēja grūti spriest, neesmu treneru korpus, bet gan jau ir attaisnojums, jo viņš tiešām nepalaistu iespēju palīdzēt komandai!

     [+] [-]

, 2013-10-20 23:01, pirms 11 gadiem
Es nevaru saprast, kā dažu mēnešu laikā var nolaist komandu no čempioniem līdz peramajiem zēniem,respektīvi, no 1 līdz 10 vietai(zemāk jau nav kur krist ja nu vienīgi uz 1.līgu). Te tiešām rodas jautājumi kluba trenerim Narnickim, Ludzas komandas vadībai, ar kuru galu viņi vispār domā ??? Vai treneris ir tik neprofesionāls?? Un vai tiešām Ludzā ir TIKAI 9 spēlētāji??? Man vienkārši bail iedomāties, kas paliktu no Latgols komandas , ja tā šogad piedalītos Baltijas līgā!! Savācieties beidzot, nekļūstiet par apsmieklu

  +1 [+] [-]

, 2013-10-20 23:08, pirms 11 gadiem
edziks111 rakstīja: paskaties vispār, kas šodien spēlēja!! viens vienīgs vārtsargs, kurš nebija pirmais numurs (starpcitu pagājušo gadu pirmais numurs uzspēlēja izlasē), labi Krušanovs ir arī uzspēlējis savu gadu izlasē kādreiz visu cieņu bez lielas spēļu prakses spēlē godam!! turpināsim - Māris Jansons-Buļs pirmais gads Virslīgā vēl augt un augt! Narnickis Juris un Kamzols Māris vispār pagājušo gadu nespēlēja un vispār neatveros, kad pēdējo reizi spēlēja Virslīgā, vai drīzāk pat neatceros kad OFICIĀLU spēli kaut kur ir aizvadījuši, izņemot pludmales handbolu, arī čaliem visu cieņu savācās uzspēlēja un parādīja ko varēja, un tad vēl Borisenko un Pegasovs, kuri pārsvarā bija pamatsastāvā pagājušo gadu, bet te viņi bija ielikti pavisam sev neierastā situācijā! attiecīgi Matvejenko, Strazds un Tretjakovs (pēc 7 minūtēm diskabelis) spēlēja komandā stabili, bet nebija tie, kas veidoja rezultātu, bet nostrādāja vienmēr savu laiku godam, vispār no pagājušo divu gadu pamatsastāva knapi divi trīs cilvēki, te jau sāk iet runa ka nevis 4 spēlētaju nav bet vispār komanda kur palika?!!?
tas jau nav normāli savās mājās spēlēt ar vienu vārtsargu un 8 laukuma spēlētajiem!!! agrāk jau ar bija īss tas soliņš bet tagad vispār jau nav ko laukumā laist, par laimi nākamās spēlēs būs jaunie no LAT96, bet viņi tak ar tādu slodzi neizturēs, jo lielākā daļa spēlē 3 komandās (!!!) Greckis, Zinovjevs, Trukšāns un tā tālāk, vai jauniem būs spēks...šaubos, bet ceru ka būs spējīgi
tāpēc man jau sāk likties te vairāk ir attieksmes jautājums, tie kas cīnās malači, vai arī tie kas nespēj cīnities, bet neticu, ka handbola lielpilsētā nevar salasīt komandu!!!
Veči saņemieties, vēl tikai 3 spēles nospēlētas, bet nelieciet sevi noniecināt, cerams atgriezīsies visi, kas solīja, tad jau Latgols būs pavisam cits!!! un centīsies aizstāvēt čempionu godu

P.s. Tuminskis, kāpēc nespēlēja grūti spriest, neesmu treneru korpus, bet gan jau ir attaisnojums, jo viņš tiešām nepalaistu iespēju palīdzēt komandai!
Un Kurš tad ir vainīgs konkrēti,ka tā notiek??

     [+] [-]

, 2013-10-21 00:17, pirms 11 gadiem
da_neshau rakstīja: ko nu vairs par to Ogres uzvaru pār Ludzu.
skatījos Vaiņode-LAT96 un nesapratu, kā jaunie džeki nevarēja sasist tos resnkuņģainos tēviņus,kuri knapi kustējās-ripoja- pa laukumu. Otrā puslaika beigās, ja paši LAT-96 spēlētāji nebūtu norakuši divus ātros, varēja būt tikai -2 un tad jau tas būtu tikai nervu jautājums un kā mēs zinam tad Vaiņodei ar savaldīšanos ir problēmas...
Bišķi atslābsti tu iedomīgais dobelniek, kam visa valsts sķiet ka ir Dobele. Tie tavie kuņģi ir daudz reiz labāki par dažiem tur jūsu iedomīgajiem kadriem, kas ir tik iedomīgi. Jūtās kā uzvarētāji, bet tādi nekad nav bijuši unlabi vien ir ka LUdza jūs sit. Un ceru ka arī LSPA jūs sitīs, tikai tāpēc ka tādi pim.ji jūs tur esat. Štelfs nav kuņģis. ak jā nabadziņš nolikts lai pelnītu RED CARD un visi dikti priecīgi, uzbrukumā pilnīgs nulle ibio.

     [+] [-]

, 2013-10-21 00:18, pirms 11 gadiem
VolmārsN rakstīja: Un Kurš tad ir vainīgs konkrēti,ka tā notiek??
grūti pateikt konkrētu vārdu! bet noteikti tur pie vainas ir gan treneris, gan paši spēlētaji ar savu attieksmi, bet iespējams es kļūdos un pēkšņi visiem parādījas attaisnojošs iemesls

     [+] [-]

, 2013-10-21 01:13, pirms 11 gadiem
edziks111 rakstīja: paskaties vispār, kas šodien spēlēja!! viens vienīgs vārtsargs, kurš nebija pirmais numurs (starpcitu pagājušo gadu pirmais numurs uzspēlēja izlasē), labi Krušanovs ir arī uzspēlējis savu gadu izlasē kādreiz visu cieņu bez lielas spēļu prakses spēlē godam!! turpināsim - Māris Jansons-Buļs pirmais gads Virslīgā vēl augt un augt! Narnickis Juris un Kamzols Māris vispār pagājušo gadu nespēlēja un vispār neatveros, kad pēdējo reizi spēlēja Virslīgā, vai drīzāk pat neatceros kad OFICIĀLU spēli kaut kur ir aizvadījuši, izņemot pludmales handbolu, arī čaliem visu cieņu savācās uzspēlēja un parādīja ko varēja, un tad vēl Borisenko un Pegasovs, kuri pārsvarā bija pamatsastāvā pagājušo gadu, bet te viņi bija ielikti pavisam sev neierastā situācijā! attiecīgi Matvejenko, Strazds un Tretjakovs (pēc 7 minūtēm diskabelis) spēlēja komandā stabili, bet nebija tie, kas veidoja rezultātu, bet nostrādāja vienmēr savu laiku godam, vispār no pagājušo divu gadu pamatsastāva knapi divi trīs cilvēki, te jau sāk iet runa ka nevis 4 spēlētaju nav bet vispār komanda kur palika?!!?
tas jau nav normāli savās mājās spēlēt ar vienu vārtsargu un 8 laukuma spēlētajiem!!! agrāk jau ar bija īss tas soliņš bet tagad vispār jau nav ko laukumā laist, par laimi nākamās spēlēs būs jaunie no LAT96, bet viņi tak ar tādu slodzi neizturēs, jo lielākā daļa spēlē 3 komandās (!!!) Greckis, Zinovjevs, Trukšāns un tā tālāk, vai jauniem būs spēks...šaubos, bet ceru ka būs spējīgi
tāpēc man jau sāk likties te vairāk ir attieksmes jautājums, tie kas cīnās malači, vai arī tie kas nespēj cīnities, bet neticu, ka handbola lielpilsētā nevar salasīt komandu!!!
Veči saņemieties, vēl tikai 3 spēles nospēlētas, bet nelieciet sevi noniecināt, cerams atgriezīsies visi, kas solīja, tad jau Latgols būs pavisam cits!!! un centīsies aizstāvēt čempionu godu

P.s. Tuminskis, kāpēc nespēlēja grūti spriest, neesmu treneru korpus, bet gan jau ir attaisnojums, jo viņš tiešām nepalaistu iespēju palīdzēt komandai!
Komanda izjūk tikai tā dēļ ka nav pinīgi nekada atbaslta finanšu lietā. Jēga tādam Lisovskim nokapāt sezonu, dabūt neskaitāmas traumas un par to neko nedabūt. No Ludzas, kā tādas, traumu gadījumā atbalsts ir minimāls, kā arī samaksa par laiku, kas pavadits treninjos, izbraukumos utt, ir minimāla. Tādā ziņā visiem, kas nespēlē šogad, darbs ir primārā lieta.
Nebrinaties ka Ludza tā spēlē, ja nekas nemainīsies samaksu ziņā, nakamgad iespējams nespēlēs arī pārējie. Tikai jaunie, perspektīvie, kas vēl mācas vidusskolā.

P.S. Austrim trauma no iepriekš. spēles.

     [+] [-]

, 2013-10-21 08:03, pirms 11 gadiem
Erviins rakstīja: Komanda izjūk tikai tā dēļ ka nav pinīgi nekada atbaslta finanšu lietā. Jēga tādam Lisovskim nokapāt sezonu, dabūt neskaitāmas traumas un par to neko nedabūt. No Ludzas, kā tādas, traumu gadījumā atbalsts ir minimāls, kā arī samaksa par laiku, kas pavadits treninjos, izbraukumos utt, ir minimāla. Tādā ziņā visiem, kas nespēlē šogad, darbs ir primārā lieta.
Nebrinaties ka Ludza tā spēlē, ja nekas nemainīsies samaksu ziņā, nakamgad iespējams nespēlēs arī pārējie. Tikai jaunie, perspektīvie, kas vēl mācas vidusskolā.

P.S. Austrim trauma no iepriekš. spēles.
piekrītu tam, bet vai tev neliekas, ka Ludzai ir tā mazliet paslikti ar to paaudžu maiņu? kas arī var būt par iemeslu, paskaiti cik vispār ir spēlētāju no 91-95gadam(3-4 nevairāk), tas arī ir kā iemesls, bet ja runāt par tavu komentāru par finansēm, es šaubos vispār ka Latvijas līmenī vispār ir iespēja nopelnīt ar handbolu, labi ar atsevišķiem iespējams izņēmumiem, bet tik un tā - gribi nopelnīt ar handbolu ir jābrauc uz ārzemju klubiem, tā kā man liekas gandrīz visām komandām spēlētāji strādā un arī dabū motivāciju par grašiem uzspēlēt komandā(ja tā nav nosauc kaut vienu kas reāli nekur neko nedara, un spēlējot Virslīgā pelna tik daudz, ka dzīvo cepuri kuldams)

     [+] [-]

, 2013-10-21 09:34, pirms 11 gadiem
edziks111 rakstīja: piekrītu tam, bet vai tev neliekas, ka Ludzai ir tā mazliet paslikti ar to paaudžu maiņu? kas arī var būt par iemeslu, paskaiti cik vispār ir spēlētāju no 91-95gadam(3-4 nevairāk), tas arī ir kā iemesls, bet ja runāt par tavu komentāru par finansēm, es šaubos vispār ka Latvijas līmenī vispār ir iespēja nopelnīt ar handbolu, labi ar atsevišķiem iespējams izņēmumiem, bet tik un tā - gribi nopelnīt ar handbolu ir jābrauc uz ārzemju klubiem, tā kā man liekas gandrīz visām komandām spēlētāji strādā un arī dabū motivāciju par grašiem uzspēlēt komandā(ja tā nav nosauc kaut vienu kas reāli nekur neko nedara, un spēlējot Virslīgā pelna tik daudz, ka dzīvo cepuri kuldams)
diemžēl Latgols no 92-93 gada sporta skolas puišiem paņēma tikai trīs spēlētājus, no kuriem tagad palikuši divi (Krušanovs un Bondarevs) u n kuriem iepriekšējo gadu tikpat kā nedeva iespēju spēlēt. Krušanovs arī studē RĪgā, līdz ar to kopā ar komandu netrenējas, bet žēl perspektīvs vārtsargs izaugtu (19 gadīgi tikai un tā kā studē viņš LU - LU/ASK viņu varētu savākt ).Un jauniņos tagad uz visām pusēm raustīs. Arī nervozo Tretjakovu laukumā diezvai var lais. Grūti ies Latgolam tas tiesa, liela daļa vainas te jāuzņemas trenerim.

     [+] [-]

, 2013-10-21 09:52, pirms 11 gadiem
vainodfan rakstīja: Bišķi atslābsti tu iedomīgais dobelniek, kam visa valsts sķiet ka ir Dobele. Tie tavie kuņģi ir daudz reiz labāki par dažiem tur jūsu iedomīgajiem kadriem, kas ir tik iedomīgi. Jūtās kā uzvarētāji, bet tādi nekad nav bijuši unlabi vien ir ka LUdza jūs sit. Un ceru ka arī LSPA jūs sitīs, tikai tāpēc ka tādi pim.ji jūs tur esat. Štelfs nav kuņģis. ak jā nabadziņš nolikts lai pelnītu RED CARD un visi dikti priecīgi, uzbrukumā pilnīgs nulle ibio.
skatos esi "ļoti'' zinošs par spēlētaju svaru... Ja nemaldos Štelfs nav izgājos dobeles sastāvā šosezon, bet varbūt kļūdos jo nesekoju līdzi dobelnieku spēlēm... un vispār kāds sakars manam textam ar dobeli?? jo rakstu par LAT-96
atšķirībā no tevis es diži nepriecājos, ka vaiņode kaunpilni atlējās stopiņiem... KAUNPILNI!!!! jo man pa lielam ir vienalga kurš te kuru uzvar....
ir tomēr atšķirība vai cīnies par LV medaļām vai katru reizi čīksti par tiesnešu darbību....
lai tev jauka šī nedēļa, un tiekamies turnīra tabulas lejasgalā..

     [+] [-]

, 2013-10-21 16:43, pirms 11 gadiem
annijs rakstīja: diemžēl Latgols no 92-93 gada sporta skolas puišiem paņēma tikai trīs spēlētājus, no kuriem tagad palikuši divi (Krušanovs un Bondarevs) u n kuriem iepriekšējo gadu tikpat kā nedeva iespēju spēlēt. Krušanovs arī studē RĪgā, līdz ar to kopā ar komandu netrenējas, bet žēl perspektīvs vārtsargs izaugtu (19 gadīgi tikai un tā kā studē viņš LU - LU/ASK viņu varētu savākt ).Un jauniņos tagad uz visām pusēm raustīs. Arī nervozo Tretjakovu laukumā diezvai var lais. Grūti ies Latgolam tas tiesa, liela daļa vainas te jāuzņemas trenerim.
tieši tā, bet tagad arī mākslīgi nesavaksi nevienu spēlētaju, vēl jo vairāk ja tagad runāt, ka prioritāte ir darbs un naudas pelnīšana - tas viss saprotami, bet tas tā ir visiem diemžēl Latvijā vispār grūti iztēloties sporta veidu, kur var pelnīt lielākai daļai tas ir hobijs un arī attieksme pret pret savu hobiju, jo diemžēl reti kad ar hobiju var pelnīt
bet pirmo gadu kad Latgols kļuva par čempioniem daudziem čaliem biaj tā deksme acīs spēlēt - vajag lai atgrieztos tā deksme un tad Latgols vairs nebūs ievainotias dzīvnieks, bet gan atkal būs cīnītājs!

     [+] [-]

, 2013-10-22 06:53, pirms 11 gadiem
To vien dzirdi - Latgols, Latgols, retāk Dobele, bet jāsāk uztraukties par pašu handbolu, sporta veidu kā tādu - ne reklāmu, ne publicitātes, visi savā sulā vārās, citiem tas nav interesanti, ne arī kāds zina par tām mazajām kaislībiņām, uzvarām un kritumiem, lielakā daļa auditorijas pat nezina, kas tas par sporta veidu (izņemot sporta komentatorus, un tad ne visus!! Ha! Ha!) kamēr pēdējie mohikāņi atdos galus!
Saldu dusu handbolam un "Sūnu ciema" amatpersonām!!!

     [+] [-]

, 2013-10-22 09:24, pirms 11 gadiem
edziks111 rakstīja: tieši tā, bet tagad arī mākslīgi nesavaksi nevienu spēlētaju, vēl jo vairāk ja tagad runāt, ka prioritāte ir darbs un naudas pelnīšana - tas viss saprotami, bet tas tā ir visiem diemžēl Latvijā vispār grūti iztēloties sporta veidu, kur var pelnīt lielākai daļai tas ir hobijs un arī attieksme pret pret savu hobiju, jo diemžēl reti kad ar hobiju var pelnīt
bet pirmo gadu kad Latgols kļuva par čempioniem daudziem čaliem biaj tā deksme acīs spēlēt - vajag lai atgrieztos tā deksme un tad Latgols vairs nebūs ievainotias dzīvnieks, bet gan atkal būs cīnītājs!
darbam un naudas pelnīšanai ludzāniešiem ir svarīga un ar sportu diezgan grūti savienojama lieta. Tikai reti kuram Ludzā ir darbs, iem kam ir pārsvarā strādā robežsardzē. Lielākā daļa strādā vai studē Rīgā un tas ir liels attālums lai komandā varētu trenēties kopā. Ja pāgājušās sezonas daži vēl studēja un kaut kā (ziedojot piekdienas) tika uz treniņiem, tad tagad darbs diemžēl to nepieļauj. Tāpēc jau tas spēlētāju soliņš ir tik īss. Smaga izvērtās arī pagā'jušā sezona traumatisma ziņā, vienkārši komanda ir nogurusi , bet gan jau atgūsies, viņi ir cīnītāji un nepadosies, tikai trenerim bišķiņ jāmaina sava attieksme pret spēlētējiem, noderētu otrs treneris.

     [+] [-]

, 2013-10-22 09:25, pirms 11 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kadi ir iemesli 4 Latgola pamatsastava speletaju nespelesanai vismaz lidz 2014.g. sakumam? Aiznemtiba darbaa?
Traumas , vecums, arī darbs, protams