Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Masaļskis: "Līdz olimpiādei kaut kur plānoju sākt spēlēt"

Jānis Celmiņš

Masaļskis: "Līdz olimpiādei kaut kur plānoju sākt spēlēt"
Edgars Masaļskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc Latvijas hokeja izlases pārbaudes spēles ar Vācijas valstsvienību iespaidos par spēli dalījās mūsu komandas vārtsargs Edgars Masaļskis. Latvijas izlases pirmais numurs joprojām ir bez kluba, taču apstiprina, ka tuvākajā laikā kaut kas mainīsies.

„Spēlējām viļņveidīgi, pirmajā periodā dominējām, vāciešiem īsti nebija variantu, otrajā – acīmredzot čaļiem šķita, ka mums ies viegli. Otrajā trešdaļā ļāvām viņiem pārņemt iniciatīvu, bet trešā jau atkal bija līdzīga. Abas komandas ir visai līdzīgas, viņiem jauns sastāvs, arī mums trūkst gandrīz visi līderi,” uz spēli atskatījās Masaļskis.

Edgaram bija, ko teikt arī par zaudētajiem vārtiem. „Pirmajos vārtos ripa no borta atlēca cilvēkam uz nūjas, otrajā pats nedaudz kļūdījos. Pretinieks ar visām kustībām rādīja, ka metīs ripu aiz vārtiem, taču laikam trāpīja kādam spēlētājam. Trešais arī tāds… aizķērās nūja, nepaspēju aiztaisīt tuvo stūri, bet tas viss ir norakstāms uz spēļu prakses trūkumu. Fiziski jūtos ļoti labi, taču visas 60 minūtes nospēlēt vienā līmenī nav viegli. Ik pa brīdim pazūd realitāte un koncentrācija, ” skaidroja vārtsargs, kurš joprojām ir kluba meklējumos. „Lielu jaunumu nav. Ar dažām komandām notiek sarunas. Ceru, ka tuvākajā laikā būs kaut kas konkrētāks. Līdz olimpiādei plānoju kaut kur sākt spēlēt. Ja neparakstīšu pavisam drīz, tad janvārī braukšu kaut kur vienkārši spēlēt,” teica Masaļskis, neatklājot gan, kādā virzienā varētu doties.

„Daru visu iespējamo, kas atkarīgs no manis. Uzturu sevi pietiekami labā formā jau četrus mēnešus. Saprotu, ka ieguldu darbu savā nākotnē, beigt hokeju spēlēt netaisos. Turpinu spītēties un strādāt, gan jau kaut kas parādīsies,” apņēmību nezaudē optimists.

Kūlens: „Patika jauno spēlētāju attieksme un cīņasspars”

"Mēs izvirzījāmies vadībā ar 2:0, diemžēl vāciešiem paveicās iemest pašā trešdaļas izskaņā. Spēles turpinājumā izpaudās raksturu cīņas starp komandām, kurā labāki izrādījāmies mēs. Esam patiesi priecīgi, ka uzvarējām smagā cīņā. Edgars (Masaļskis) šovakar glāba komandu no 100% vārtu zaudējumiem. Man patika arī jauno spēlētāju attieksme un cīņasspars. Tā bija laba iespēja mums treneriem novērtēt viņus citā līmenī,” teica Latvijas izlases treneris Toms Kūlens.

1 2 43 komentāri

  +9 [+] [-]

, 2013-12-18 08:03, pirms 11 gadiem
"Saprotu, ka ieguldu darbu savā nākotnē, beigt hokeju spēlēt netaisos. Turpinu spītēties un strādāt, gan jau kaut kas parādīsies," apņēmību nezaudē optimists

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-12-18 08:44, pirms 11 gadiem
Pieļauju domu, ka, ja neparakstīs līgumu drīz, tad janvārī, parakstot mēneša līgumu, brauks uz ECHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-12-18 08:50, pirms 11 gadiem
sācies jaunā gada apņemšanos laiks?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-18 08:59, pirms 11 gadiem
Vidzemes atklātajā hokeja čempionātā varbūt vēl var tikt!

  +6 [+] [-]

, 2013-12-18 09:09, pirms 11 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Pieļauju domu, ka, ja neparakstīs līgumu drīz, tad janvārī, parakstot mēneša līgumu, brauks uz ECHL.
Kāds viņa vecumā ECHL?
Par tādu pašu naudu var spēlēt šeit pat, kaut kur Baltkrievijā vai Itālijā.

  +4 [+] [-]

, 2013-12-18 09:11, pirms 11 gadiem
par ziemasvētku atlaidēm noteikti dabūs vietu kādā komandā, nevar būt, ka vecis ar tādu pieredzi nekur nav vajadzīgs, veiksmi Edžam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-18 09:34, pirms 11 gadiem
Edžu būs jau labi. Turies!

 +15 [+] [-]

, 2013-12-18 10:05, pirms 11 gadiem
Masaļska karjera:
Latvijas čempionāts un Austrumeiropas līga - nu kā jau visi tā laika daudz maz perspektīvie.
Zviedrijas 2. līga/RSL/EEHL - pa pārbaudē mētājies, beigās atgriezies Latvijā
Čehija/Čehijas2. līga - vājās komandās un beigās nosūtīja uz leju.
Krievijas 2. līga-Vācijas 3. līga-BAČ ar tādu pieredzi šams tika Dinamo, tad DEL, tad uz Jugra...

Secinājumi? Masaļskis ir ar pāris ierakstiem CV, kas viņam neļauj savās prasībās nolaisties pārāk zemu, tai pašā laikā viņš nav tāda līmeņa vārtsargs (tā objektīvi runājot - parasts Eiropas vidējā līmeņa goulijs, ar nelielu upside), lai pēc šamā veidotos gara rinda... .

  +1 [+] [-]

, 2013-12-18 10:36, pirms 11 gadiem
Skaidrs, ka Edža plāno līdz Sočiem kaut kur nogruntēties . Diemžēl , tāda iespēja ir zem 10% . Šajā gadījumā Edža var cerēt tikai uz soliņu Olimpiskajā izlasē . Nolans takš nav pašnāvnieks un neliks pret pasaules TOP spēlētājiem vārtos cilvēku , kurš visu sezonu nekur nespēlē

  -2 [+] [-]

, 2013-12-18 10:38, pirms 11 gadiem
Godiigi sakot, baigais stars juutas muusu Edza.. Bet realitaate, loti skumji sanak, izlases vartsargs brz kluba. Buusiem viena komanda sochos, kuras vartuviirs bez liiguma

  +1 [+] [-]

, 2013-12-18 10:40, pirms 11 gadiem
Šādi spītnieki, kuri uzskata ka var būt varen noderīgi jebkurā situācijā parasti ātri izķeksē 4 ripas no saviem vārtiem un dodas uz maiņu. Par treniņspēlēm es nerunāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-12-18 11:04, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Varu saderēt ka Edža Sočos būs nr1 Vienkārši labāka kīpera nav.. Un tie kuri ir, tie ir tālu aizmugurē.
Es kā pirmo liktu Naumovu.

  +5 [+] [-]

, 2013-12-18 11:05, pirms 11 gadiem
Visu cieņu Edžam, bet kaut kā neticas, ka parakstīs ar Zviedrijas vai Šveices klubu, drīzāk, domājams, skatās Čehijas, Austrijas,
DEL virzienā.

  +5 [+] [-]

, 2013-12-18 11:33, pirms 11 gadiem
Uz Vankūveru aizbrauca jau spēlētāja karjeru beigušais Naumovs. Nekas jauns Latvijas hokejam tas nav

  -1 [+] [-]

, 2013-12-18 11:50, pirms 11 gadiem
Skatos, ka pļ..tīšana par Edžu turpinās. Jāsaprot, ka viņš būs stabili Sočos un ja ne pirmais ( kas visdrīzāk) tad otrais numurs gan. Tas ir vārtsargs ar pieredzi, kas, iegūstot vajadzīgo praksi, turēs buru. Gudijam līdz Edžam vēl tālu, bet distance ārkārtīgi strauji mazinās, jo Kristers iegūst pieredzi un aug. Edgars būs stabila vērtība vēl vairākus gadus, Kristers tuvu tam vai jau nedaudz priekšā, savukārt jaunie Šveices talanti... Paskatīsimies, kā noritēs viņu pāreja no jauniešu hokeja uz pieaugušo līmeni ilgtermiņā. Jebkurā gadījumā, tagad nolikt Edgaru var vienīgi ļautiņi, kas hokejam seko fragmentāri.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-18 11:51, pirms 11 gadiem
Varētu šo atpakaļ Yugra paņemt jo ar Masalu viņiem gāja normāli , tagad bez viņa galīgi garām !

     [+] [-]

, 2013-12-18 12:00, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Varu saderēt ka Edža Sočos būs nr1 Vienkārši labāka kīpera nav.. Un tie kuri ir, tie ir tālu aizmugurē.
varu sadereet ka nebuus.Nr 1 buus gudlevskis,Masalska laiks ir pagaajis.

  -3 [+] [-]

, 2013-12-18 12:02, pirms 11 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Varētu šo atpakaļ Yugra paņemt jo ar Masalu viņiem gāja normāli , tagad bez viņa galīgi garām !
Var padomaat ka vins tur bija atsleegas speeleetajs,Taapat jau aiz Birjukova muguras vien seedeja.Nemurgo.

  -3 [+] [-]

, 2013-12-18 12:04, pirms 11 gadiem
Visu cienju tev Masala,bet laid jau nu Jauno Gudlevski pie sprices,Ja vins labi nostaavees visi vaartti vinam buus valjaa.Tas nekas ka Lv visiem zaudees.Vinjam ir iesp sevi paraadiit visaugstaakajaa liimenii.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-18 12:08, pirms 11 gadiem
Noveelu Gudlevskim Irbes karjeru,lai labaak Lv buutu NHL vorotciks,lai izdodas tev Krister.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-18 12:23, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Skatos, ka pļ..tīšana par Edžu turpinās. Jāsaprot, ka viņš būs stabili Sočos un ja ne pirmais ( kas visdrīzāk) tad otrais numurs gan. Tas ir vārtsargs ar pieredzi, kas, iegūstot vajadzīgo praksi, turēs buru. Gudijam līdz Edžam vēl tālu, bet distance ārkārtīgi strauji mazinās, jo Kristers iegūst pieredzi un aug. Edgars būs stabila vērtība vēl vairākus gadus, Kristers tuvu tam vai jau nedaudz priekšā, savukārt jaunie Šveices talanti... Paskatīsimies, kā noritēs viņu pāreja no jauniešu hokeja uz pieaugušo līmeni ilgtermiņā. Jebkurā gadījumā, tagad nolikt Edgaru var vienīgi ļautiņi, kas hokejam seko fragmentāri.
Protams, pasaules līmeņa vārtsargs, gribētāji stāv rindā un šim pat nevajag klubu, tāpat turēs buru. Cilvēki, skataties vienreiz uz situāciju, nevis kreklu. Vienkāršs egoists, kurš neprot izvērtēt situāciju par katru cenu grib aizbraukt uz OS, gatavs dēļ tā iegāzt komandu. *impis karoče.
p.s. Hokejam sekoju fragmentāri!

     [+] [-]

, 2013-12-18 13:01, pirms 11 gadiem
Iepriekš tiecu par Gudļevski: lai tik tiek pie spēlēšanas.. kaut vai izlaižot kādu PČ vai OS... bet tagad par Masaļski saku lai tik tiek klubā.. kaut vai par otro numuru.. tā pat tiks pie spēlēm 2-3 reizes mēnesī( ja komandai ies labi). Masaļskim ir pieredze kas manuprāt aktīvi trennējoties kādā sistēmā un uzspēlējot kādas spēles ļaus atgūt formu priekš OS... jo tā pat reāli būs jābrauc trim vārtsargiem Gudļevskis, Masaļskis.. un vēl kāds...

p.s. Novēlu Masaļskim pēc otrās spēles ar Vāciju palikt tur un parakstīt kādu līgumu ar DEL klubu!! Lai veicas
p.s.2. Hokeja fedrācija varēja uztaisīt Otro izlasi un sarunāt draudzības spēles pret visām 2 divīzijas komandām.. domāju Lietuva un Igaunija labprāt piekristu. Tad arī Masaļskim regulāra prakse un jaunie varētu regulāri sisties par vietu zem saules .. tā tāda ķecerīga doma...

  +2 [+] [-]

, 2013-12-18 13:11, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Protams, pasaules līmeņa vārtsargs, gribētāji stāv rindā un šim pat nevajag klubu, tāpat turēs buru. Cilvēki, skataties vienreiz uz situāciju, nevis kreklu. Vienkāršs egoists, kurš neprot izvērtēt situāciju par katru cenu grib aizbraukt uz OS, gatavs dēļ tā iegāzt komandu. *impis karoče.
p.s. Hokejam sekoju fragmentāri!
Tik kategoriski neteiktu, bet Latvijas hokejā bija viens "Es, nu davai es, es varēšu, lieciet mani vārtos, da es tūlīt visus viens.... nu šoreiz nesanāca..." kadrs.

Masaļskis pats pēc PČ teica, ka negatavs šams vairs uz turnīriem izlases nebrauks... vai tagad viņš ir gatavs? Nu tas ir baigais jautājums, bet man jau liekas, ka ne tagad, ne OS laikā nebūs viņa TOP kondīcija (pēc traumas un bez spēļu prakses).
Līdz ar to, idejas par Edgaru kā par pirmo numuru (nu ja ne pirmo tad otro, kā te izsakās)... tas ir murgs.

Jebšu, tagad nav runa par to kurš OVERALL ir labākais Latvijas vārtsargs, bet par to, kurš ir labākais UZ ŠO BRĪDI. Masaļskis tas noteikti nav.

P.S. Arī es hokejam sekoju fragmentāri, pēdējā laikā vispār neesmu skatījies.

     [+] [-]

, 2013-12-18 13:34, pirms 11 gadiem
to huy & Juris
Nezinu, nezinu...Olimpiādē paskatīsimies, kas būs vārtos. Nolans uzticas Masaļskim, gan jau dos iespēju arī Gudim. Tādos turnīros visu nosaka pieredze. Ja Masaļskis būs +- tādā kondīcijā kā Gudis, vārtos būs viņš.
P.S. Necenšos nevienu lobēt.
P.S.2 Huyam- *impju, kā Tu raksti, izlasē ir gana šādā kontekstā, lai aizbrauktu uz OS, bet citā situācijā ārstētu traumas utt.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-18 13:37, pirms 11 gadiem
Varbūt esmu kategorisks izteicienos, bet jei bogu, šī situācija mani kaitina. Mums ir lieliska pieredze no PČ, bet ši "vienīgā vārtsarga" mentalitāte liek lekt uz vecajiem grābekļiem. Ar visu savu pieredzi un lielo gribēšanu, negatavs (kāds viņš Sočos arī būs) Masaļskis ir komandas kapracis un šī spītīgā viņa lobēšana liedz iegūt pieredzi citiem vārtsargiem, kas atbilst izlases prasībām.

     [+] [-]

, 2013-12-18 13:41, pirms 11 gadiem
"viņa lobēšana liedz iegūt pieredzi citiem vārtsargiem, kas atbilst izlases prasībām."
Piekrītu, bet nosauc man kādu no šiem "citiem", izņemot Gudļevski, ko likt vārtos OS. Es uzsveru, OS. Šveices bērni pat Pč vēl nav spēlējuši. Raitums neuzticams, Muštukovs nestabils, Jučers...Kas???

  +2 [+] [-]

, 2013-12-18 13:50, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: to huy & Juris
Nezinu, nezinu...Olimpiādē paskatīsimies, kas būs vārtos. Nolans uzticas Masaļskim, gan jau dos iespēju arī Gudim. Tādos turnīros visu nosaka pieredze. Ja Masaļskis būs +- tādā kondīcijā kā Gudis, vārtos būs viņš.
P.S. Necenšos nevienu lobēt.
P.S.2 Huyam- *impju, kā Tu raksti, izlasē ir gana šādā kontekstā, lai aizbrauktu uz OS, bet citā situācijā ārstētu traumas utt.
No sākuma Masaļskim ir jātiek līdz Gudļevska formai.
Pieredze - ir labi, kad vārtsargs, atrodoties pie labās štangas zina, ka ripai jālido kreisajā stūrī, taču viņam arī jāspēj to ripu apturēt, kur sākas - prakse, fiz. forma ut. kvalitātes.

Es tagad ar nevienu nelobēju, taču UZ ŠO BRĪDI neizskatās, ka Masaļskis varētu sastādīt kaut kādu konkurenci Gudļevskim vai Merzļikinam. Iespējams, kļūdos.

     [+] [-]

, 2013-12-18 13:59, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No sākuma Masaļskim ir jātiek līdz Gudļevska formai.
Pieredze - ir labi, kad vārtsargs, atrodoties pie labās štangas zina, ka ripai jālido kreisajā stūrī, taču viņam arī jāspēj to ripu apturēt, kur sākas - prakse, fiz. forma ut. kvalitātes.

Es tagad ar nevienu nelobēju, taču UZ ŠO BRĪDI neizskatās, ka Masaļskis varētu sastādīt kaut kādu konkurenci Gudļevskim vai Merzļikinam. Iespējams, kļūdos.
labs.Respect

  +1 [+] [-]

, 2013-12-18 14:03, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: "viņa lobēšana liedz iegūt pieredzi citiem vārtsargiem, kas atbilst izlases prasībām."
Piekrītu, bet nosauc man kādu no šiem "citiem", izņemot Gudļevski, ko likt vārtos OS. Es uzsveru, OS. Šveices bērni pat Pč vēl nav spēlējuši. Raitums neuzticams, Muštukovs nestabils, Jučers...Kas???
Šveicieši ir bērni tikai tavā galvā, dēl taviem aizspriedumiem un steroetipiem. Un kā jau sacīju, negatavs Masaļskis ir sliktāks par jebkuru no Tevis nosauktajiem. Bet Tu esi vecais kalums, kam visu mūžu licies ka Latvijā ir tik viens vārtsargs savā paaudzē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 43 komentāri