Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Safronovs: "Mēs ar Znaroku bijām gatavi nostāties uz Dynamo soliņa"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Safronovs: "Mēs ar Znaroku bijām gatavi nostāties uz Dynamo soliņa"
Andrejs Safronovs un Oļegs Znaroks
Foto: ITAR-TASS / Scanpix

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Maskavas "Dynamo" ģenerālmenedžeris Andrejs Safronovs un treneris-konsultants Oļegs Znaroks cīņā ar vareno Sanktpēterburgas SKA, iespējams, būtu varējuši palīdzēt uz dinamiešu soliņa, taču šobrīd rezultāts sērijā maskaviešiem jau kļuvis ļoti kritisks (1:3). Tikmēr krievu federācijas vadītājs atzīst, ka armijnieku klase vienkārši ir augstāka.

Maskavas kluba ģenerālmenedžeris Andrejs Safronovs: "Pirms sērijas teicu, ka mēs ar Oļegu Znaroku esam gatavi nostāties uz "Dynamo" soliņa, kad tas būs nepieciešams. Tagad uzskatu, ka pagaidām tas nav nepieciešams. "Dynamo" jau visi ir izsvītrojuši, taču ne mēs paši. Protams, ka mēs nedrīkstam divās spēlēs iemest vienu golu un tādējādi cerēt uzvarēt sērijā. Nedomāju, ka mēs nespēsim uzlauzt SKA aizsardzību. Viņi spēlē cieši, bet mēs pieļaujam kļūdas. Mums jāiet un jāspēlē sava spēle."

Krievijas hokeja federācijas prezidents Vladislavs Tretjaks: "SKA klase uz šodienu vienkārši ir augstāka. Viņi dodas uzbrukumā ar izspēli, bet dinamieši vienkārši iemet ripu pretinieku zonā. Pats galvenais, ka armijnieki cenšas apspēlēt viens pret vienu, katrā momentā cenšas radīt skaitlisko pārsvaru. Tādos saspringtos mačos tas ir ļoti svarīgi. Ja svētdien [0:2] dinamiešiem pietrūka fizikas un izgāza trešo periodu, tad pirmdien [1:6] komanda vienkārši bija vājāka."

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) regulārajā sezonā Harija Vītoliņa trenētie maskavieši visās četrās reizēs apspēlēja Sanktpēterburgas armijniekus (4:3 P, 4:1, 2:1, 2:1). Rietumu konferences noslēguma tabulā SKA finišēja otrajā vietā, bet dinamieši ieņēma trešo pozīciju. Rietumu pusfinālā pēc pirmajiem diviem mačiem Sanktpēterburgā bija 1-1, bet divas spēles Maskavā dinamiešiem bija nesekmīgas.

Kā zināms, Maskavas "Dynamo" ir nodarbināti septiņi Latvijas pilsoņi: Harijs Vītoliņš, Viktors Ignatjevs, Jurijs Ždanovs, Boriss Lavrenovs, Aleksandrs Šiškovičs, Mārtiņš Karsums un Kaspars Daugaviņš.

Karsums pirmdien uztriecās savam vārtsargam Aleksandram Lazušinam, kurš potītes dēļ vairs nevarēs palīdzēt.


Izmantotie resursi:
www.rsport.ru

1 2 64 komentāri
Slēpts komentārs: Latvietis1972

 +11 [+] [-]

, 2015-03-17 15:16, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: SKA ir superzvaigžņu komanda!
Kas tas Dynamo ir? Pāris meistarīgi spēlētāji tik!
Bet tā jau ir sportā visu nosaka nauda!

SKA ar šādu komandu mierīgi būtu NHL top komanda!!
Labākajā gadījumā cīnītos ar Bufalo...

 +15 [+] [-]

, 2015-03-17 15:18, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: SKA ir superzvaigžņu komanda!
Kas tas Dynamo ir? Pāris meistarīgi spēlētāji tik!
Bet tā jau ir sportā visu nosaka nauda!

SKA ar šādu komandu mierīgi būtu NHL top komanda!!
NHL Kovalcuks buutu pirmais kurs atrautos pa purnu. Tikai KHL vinsh var telot gaili vicinot nuuju citiem gar degunu, un par to nesanjemt sodu.
Slēpts komentārs: Latvietis1972

 +10 [+] [-]

, 2015-03-17 15:21, pirms 10 gadiem
gravitons rakstīja: NHL Kovalcuks buutu pirmais kurs atrautos pa purnu. Tikai KHL vinsh var telot gaili vicinot nuuju citiem gar degunu, un par to nesanjemt sodu.
NHL viņš toč par tādiem izgājieniem gulētu uz ledus.
Kad spēlēja NHL, tad viņš tādu gaili pat uzdrīkstēties nevarēja tēlot.
Slēpts komentārs: Latvietis1972

  +5 [+] [-]

, 2015-03-17 15:23, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tu esi slims vai vienkārši apaukstējies?
Tāda komanda kā Buffalo pat mūsu dinamo nespētu uzvarēt!
Idiņš esi neko vairāk pateikt nevaru!!!
Nesalīdzini kautkādu AHL komandu, precīzāk sakot studentu komandu ar superzvaigžņu komandu!!!
Nekā vairāk kā Mongolis Kovaļčuks tur nav.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-17 15:24, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Kāds te sakars ar nuju bakstīšanu??
Kovaļčuks ir un būs pasaules hokeja leģenda!
Tas ka viņš uzlika mīksto nhl ir cits jautājums, krievijā viņu gaidīja ģimene radi draugi utt., un protams uz doto brīdi SKA viņš pelna gandrīz divreiz vairāk kā NHL!!!
Gadi arī iet, jaunāks neviens nepaliek, naudiņa arī jāpelna!!!

Bet jums bērniem to nesaprast.
Good joke, bro!
Slēpts komentārs: Latvietis1972
Slēpts komentārs: Latvietis1972

  +2 [+] [-]

, 2015-03-17 15:26, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tu esi slims vai vienkārši apaukstējies?
Tāda komanda kā Buffalo pat mūsu dinamo nespētu uzvarēt!
Idiņš esi neko vairāk pateikt nevaru!!!
Nesalīdzini kautkādu AHL komandu, precīzāk sakot studentu komandu ar superzvaigžņu komandu!!!
Vieniga superzvaigzne ir Kovalcuks, tur ir 3 superzvaigznes katra komanda + visi parejie ir vienmerigi spekos.
Tas pats Bogosjans izrubītu visus SKA speletajus.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-17 15:28, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Ar tevi viss skaidrs, kārtējais "Sports vs Politika" piekritējs!
Piedod Muļķis!
Akls esi?
Kur Tu politiku izrāvi manis teiktajā?

  +5 [+] [-]

, 2015-03-17 15:29, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tad kad tu bērniņ sasniegsi to ko ir sasniedzis Kovaļčuks tad varēsi riet, katrs cilvēks ir tikai cilvēks, katram ir pārmaiņu laiks. Iespējams viņam jā, ir nelielas psihes problēmas, bet tas viss ir tikai normāli. Profesionālam sportistam tas viss ir piedodams. It īpaši tādam kā viņš!!! Čalis daudz kam ir gājis pāri..
Vai nav smieklīgi, ka pats bērniņš sauc mani par bērnu?
Vismaz man prieks, ka Tu atzisti viņa psihes problēmas.

     [+] [-]

, 2015-03-17 15:31, pirms 10 gadiem
Laikam sāk neuzticēties Vītoliņam.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-17 15:32, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai nav smieklīgi, ka pats bērniņš sauc mani par bērnu?
Vismaz man prieks, ka Tu atzisti viņa psihes problēmas.
Katram no mums ir psihes problēmas, to nevar noliegt, citam mazāk citam vairāk!!
It īpaši tas skar profesionālus sportistus! Bet parastam interneta portālu ekspertam to nesaprast!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-03-17 15:38, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: Pats Znaroks arī ar savām darbībām norāda kurš ir kurš, ņemot uz izlasi daudzus SKA spēlētājus, bet no Dynamo praktiski nevienu
Un paskaties kā tā Krievijas izlase spēlē!
Vismaz pagāšo gadu izskatījās ka viņi piedalās kautkādā āzijas vietējā čempionātā!
Visiem pārbrauca pāri kā kravas vilciens.
Jāseko līdz krieviem būs arī šogad, ja kautkas tamlīdzīgs būs, tad viennozīmīgi varēs saukt par labāko hokeja izlasi pasaulē! Jo tāda sajūta ka Znaroks ir atjaunojis kārtīgu padomju tipa hokeja komandu.
Līdzīgi kā padomju laikos, nekam nezināmā PSRS komanda aizbrauca uz Kanādu un sasita superzvaigznes Kanādas izlasi.
Kā saka, nevajag zvaigznes, vajag komandu!

     [+] [-]

, 2015-03-17 15:41, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: Pats Znaroks arī ar savām darbībām norāda kurš ir kurš, ņemot uz izlasi daudzus SKA spēlētājus, bet no Dynamo praktiski nevienu
Atkal tu kaut ko murgo, uz Sochu Olimpiskajam speeleem bija divi no SKA un divi no Dynamo.. Nezinaaju ka Ska divi speeleetaaji ir vairaak nekaa Dynamo.

     [+] [-]

, 2015-03-17 15:43, pirms 10 gadiem
Ja vel pieskaita vartsargu Jerjomenko tad triis no Dynamo.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-17 15:47, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tu esi slims vai vienkārši apaukstējies?
Tāda komanda kā Buffalo pat mūsu dinamo nespētu uzvarēt!
Idiņš esi neko vairāk pateikt nevaru!!!
Nesalīdzini kautkādu AHL komandu, precīzāk sakot studentu komandu ar superzvaigžņu komandu!!!
Superzvaigžņu komanda priekš KHL jā, bet ne jau NHL.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-17 15:47, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Un paskaties kā tā Krievijas izlase spēlē!
Vismaz pagāšo gadu izskatījās ka viņi piedalās kautkādā āzijas vietējā čempionātā!
Visiem pārbrauca pāri kā kravas vilciens.
Jāseko līdz krieviem būs arī šogad, ja kautkas tamlīdzīgs būs, tad viennozīmīgi varēs saukt par labāko hokeja izlasi pasaulē! Jo tāda sajūta ka Znaroks ir atjaunojis kārtīgu padomju tipa hokeja komandu.
Līdzīgi kā padomju laikos, nekam nezināmā PSRS komanda aizbrauca uz Kanādu un sasita superzvaigznes Kanādas izlasi.
Kā saka, nevajag zvaigznes, vajag komandu!
Vislabaakaa speele bija kad Sovjeti zaudeja Bufalo Sabres ielaizjot 12 vartus 1976. gadaa.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-17 15:55, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Un paskaties kā tā Krievijas izlase spēlē!
Vismaz pagāšo gadu izskatījās ka viņi piedalās kautkādā āzijas vietējā čempionātā!
Visiem pārbrauca pāri kā kravas vilciens.
Jāseko līdz krieviem būs arī šogad, ja kautkas tamlīdzīgs būs, tad viennozīmīgi varēs saukt par labāko hokeja izlasi pasaulē! Jo tāda sajūta ka Znaroks ir atjaunojis kārtīgu padomju tipa hokeja komandu.
Līdzīgi kā padomju laikos, nekam nezināmā PSRS komanda aizbrauca uz Kanādu un sasita superzvaigznes Kanādas izlasi.
Kā saka, nevajag zvaigznes, vajag komandu!
Paskatīsimies ko krievi šogad rādīs PČ.
Jo cik izskatās, tad nebūs ne Ovečkins, ne Malkins, ne Tarasenko.
Ovečkins varbūt būs, bet šķiet ka Wašingtona PO būs.

Un neaizmirsti, ka Bils arī pirmajā gadā paņēma PČ zeltu, ta ka nestreb karstu.

A un ceru ka bus Mozjakins. Gribas redzet ko viņš ir spējīgs izdarit arpus KHL.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-17 15:56, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tad kad tu bērniņ sasniegsi to ko ir sasniedzis Kovaļčuks tad varēsi riet, katrs cilvēks ir tikai cilvēks, katram ir pārmaiņu laiks. Iespējams viņam jā, ir nelielas psihes problēmas, bet tas viss ir tikai normāli. Profesionālam sportistam tas viss ir piedodams. It īpaši tādam kā viņš!!! Čalis daudz kam ir gājis pāri..
Tu sū.da urka troļļu fermā esi, ne Latvietis! Apkaunojums tautai, deģenerāts. Gan jau kāds 3/4 krievelis. Reģistrējies pirms nedēļas, atstrādā kapeiku ka prieks! Uzmanies, neaizgulies a to atkal sodu uzliks boss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-17 16:02, pirms 10 gadiem
Es domāju ka ska nhl būtu tāda kā zem viduvēja līmeņa. Un ja iet runa par kovalchuku tad es saku ka viņš ir sadomājies ka ir baigais varonis. Ja viņš ir leģenda tas nenozīmē ka viņš var runāt ko grib un darīt ko grib. Pagaidām khl labākais ir radulovs, takā kovalchuks khl ir tikai nhl leģenda.
Slēpts komentārs: Latvietis1972
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-17 16:11, pirms 10 gadiem
Piekrītu tev RobisK. NHL spēles izskatās daudz interesantākas par citām līgām, jo ZA laukumi ir mazāki. Kad bij lokauts khl bija tāds pats kāds tagad.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-17 16:11, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: Runājot par NHL un KHL, tad jāpiezīmē, tad tās ir atšķirīgas līgas ar atšķirīgu hokeju, laukuma izmēriem.

NHL nespēlē skaistu hokeju, bet uz spēka spēli vērstu, kur laukums ir mazāks un vislaik kāds tiek bortēts. KHL un Eiropā kopumā ir cits stils un laukuma izmēri.

NHL komandām būtu grūti KHL spēlēt, ko pierādīja ar Zagrebas Medvešķak.

Tāpat KHL būtu grūti spēlēt NHL.
Ir lietas, kur Tev nav taisnība - piemēram, Sočos uz kāda laukumā spēlēja?
Tāpat daudzi NHL spēlētāji ir gan no Eiropas, gan arī no NCAA (un NCAA pārsvarā ir IIHF standarta laukumi).

p.s. starp citu, Liepājā laukums ir vēl mazāks nekā NHL...

  +8 [+] [-]

, 2015-03-17 16:12, pirms 10 gadiem
Kovaļčuks un leģenda?! jā, savulaik labs NHL spēlētājs un labs KHL spēlētājs šobrīd. bet vai leģenda? - diezvai! pirmais spēlētājs, kurš izgājis KHL laukumos un dēvējams par leģendu ir Jāgrs. nākamais - Ozo. bet nu ne jau Kovaļčuks...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-17 16:13, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Piekrītu tev RobisK. NHL spēles izskatās daudz interesantākas par citām līgām, jo ZA laukumi ir mazāki. Kad bij lokauts khl bija tāds pats kāds tagad.
un kas tad KHL mainījās lokauta laikā? Uz visu to baru atbrauca daži NHL spēlētāji! No tā jau līga nemainās!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-17 16:14, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: Runājot par NHL un KHL, tad jāpiezīmē, tad tās ir atšķirīgas līgas ar atšķirīgu hokeju, laukuma izmēriem.

NHL nespēlē skaistu hokeju, bet uz spēka spēli vērstu, kur laukums ir mazāks un vislaik kāds tiek bortēts. KHL un Eiropā kopumā ir cits stils un laukuma izmēri.

NHL komandām būtu grūti KHL spēlēt, ko pierādīja ar Zagrebas Medvešķak.

Tāpat KHL būtu grūti spēlēt NHL.
Savā ziņā piekrītu tev.
Nhl ir cits stila hokejs.
Teiksim tā, brīvāks hokejs!
Tiesneši vairāk ļauj spēlēt utt..
Manuprāt NHL hokejistam būtu grūtāk spēlēt uz eiropas laukumiem, nekā eiropietim uz nhl laukumiem!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-17 16:17, pirms 10 gadiem
Latvietis1972 rakstīja: Tu esi slims vai vienkārši apaukstējies?
Tāda komanda kā Buffalo pat mūsu dinamo nespētu uzvarēt!
Idiņš esi neko vairāk pateikt nevaru!!!
Nesalīdzini kautkādu AHL komandu, precīzāk sakot studentu komandu ar superzvaigžņu komandu!!!
Çuçmeklatvijec

  +1 [+] [-]

, 2015-03-17 16:19, pirms 10 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Çuçmeklatvijec
ir vērts pievērst uzmanību vienam trollim dārzenim??? IGNORE viņam
1 2 64 komentāri